Ο σεισμός σημειώθηκε 3 χιλιόμετρα βορειοανατολικά από το Μαντούδι στην Εύβοια και είχε εστιακό βάθος 17χλμ.
(με πληροφορίες από newsit. gr / photo: freepik)
Ο σεισμός σημειώθηκε 3 χιλιόμετρα βορειοανατολικά από το Μαντούδι στην Εύβοια και είχε εστιακό βάθος 17χλμ.
(με πληροφορίες από newsit. gr / photo: freepik)
Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα μεταβεί στη Μάλτα, όπου θα συμμετάσχει στη Σύνοδο Κορυφής EUMED-9.
Πριν την έναρξη των εργασιών της Συνόδου, ο Πρωθυπουργός θα έχει διμερή συνάντηση με τον Πρόεδρο της Γαλλίας Emmanuel Macron.
Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών, οι ηγέτες θα κάνουν δηλώσεις στον Τύπο. Θα ακολουθήσει δείπνο εργασίας.
(απεμπε – φωτο:eurokinissi)
Σε δηλώσεις που έκανε την Τετάρτη, ο Τζο Μπάιντεν υποστήριξε ότι οι άνθρωποι, συμπεριλαμβανομένων των πιθανών «ηγετών» θα πρέπει να σταματήσουν να λένε «εμπρηστικά πράγματα» για τους εμβολιασμούς κατά του COVID!
«Αυτό που λένε οι ηγέτες έχει σημασία, όσον αφορά την εμπιστοσύνη των ανθρώπων σε πράγματα για τα οποία δεν είναι σίγουροι», είπε ο Μπάιντεν.
«Έχουμε ένα νέο στέλεχος του COVID τώρα και έχουμε απαντήσεις γι’ αυτό», υποστήριξε ο Μπάιντεν, δηλώνοντας: «Απλώς θα παροτρύνω όσους συμμετέχουν στην δημόσια ζωή να είναι προσεκτικοί σχετικά με το γεγονός – για εμπρηστικά πράγματα που λέτε για το εμβόλιο γιατί διακυβεύονται ζωές ανθρώπων».
photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-COMPIC
Ενώ 70.500 Αρμένιοι σύμφωνα με το Γερεβάν έχουν αφήσει ήδη πίσω τους τον θύλακα που ανακοίνωσε τη διάλυσή του έπειτα από 30 χρόνια, το Μπακού δηλώνει έτοιμο να οργανώσει επίσκεψη του ΟΗΕ στην περιοχή, δήλωσε σήμερα το υπουργείο Εξωτερικών.
Ο Αρμένιος πρωθυπουργός “Νικόλ Πασινιάν ξέρει απολύτως πως οι Αρμένιοι κάτοικοι εγκαταλείπουν το Καραμπάχ με τη θέλησή τους”, ανέφερε σε μια ανακοίνωση το υπουργείο αρνούμενο ότι έχει κάνει οποιονδήποτε εκβιασμό.
“Είναι προσωπική απόφασή τους που δεν έχει καμία σχέση με αναγκαστική μετανάστευση. Αν ορισμένοι Αρμένιοι κάτοικοι δεν θέλουν να ζήσουν υπό τους νόμους του Αζερμπαϊτζάν, δεν μπορούμε να τους αναγκάσουμε να το κάνουν”, πρόσθεσε.
“Αντιθέτως, καλούμε τους Αρμένιους κατοίκους να μην εγκαταλείψουν τα σπίτια τους και να αποτελέσουν μέρος της πολυεθνικής κοινωνίας του Αζερμπαϊτζάν”, διευκρίνισε.
Σε εκείνους που αποφάσισαν να παραμείνουν, ο πρόεδρος του Αζερμπαϊτζάν Ιλχάμ Αλίεφ έχει υποσχεθεί “εγγυημένα” δικαιώματα και το Μπακού προτείνει να οργανώσει επιτόπια επίσκεψη του ΟΗΕ.
Όμως δεκάδες χιλιάδες Αρμένιοι έχουν ήδη φύγει φοβούμενοι αντίποινα μέσω της μοναδικής οδικής διαδρομής που συνδέει το Ναγκόρνο Καραμπάχ με την Αρμενία, που ξανάνοιξε την Κυριακή από το Μπακού έπειτα από μήνες αποκλεισμού.
Τουλάχιστον δύο πρώην ηγέτες του θύλακα συνελήφθησαν από το Αζερμπαϊτζάν ενώ προσπαθούσαν να φθάσουν στην Αρμενία.
Ο Αρμένιος πρωθυπουργός Νικόλ Πασινιάν κατηγόρησε το Αζερμπαϊτζάν ότι διεξάγει “εθνική αποκάθαρση” εκτιμώντας πως δεν θα υπάρχουν πλέον Αρμένιοι στον θύλακα των 120.000 κατοίκων “τις επόμενες ημέρες”.
(απεμπε – απεμπε-EPA photo)
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρουν αστυνομικές πηγές, μια 19χρονη και μια 22χρονη επιβιβάστηκαν σε ταξί στην πλατεία Δροσιάς, λίγο πριν τις 12 το βράδυ της 17ης Σεπτεμβρίου, ώστε να τις μεταφέρει στα σπίτια τους στον Άγιο Στέφανο.
Ο οδηγός του ταξί φέρεται να έκανε μια στάση στην λεωφόρο Μαραθώνος, στο ύψος της πλατείας του Αγίου Στεφάνου, για να αφήσει την 22χρονη.
Στην συνέχεια, ο 31χρονος την ώρα που κατευθυνόταν προς την οικία της 19χρονης, φέρεται να σταμάτησε σε άγνωστη οδό κοντά στο σπίτι της νεαρής κοπέλας, και στην συνέχεια την ακινητοποίησε με τα χέρια του και την βίασε.
Στην συνέχεια οι δύο γυναίκες, πήγαν την επόμενη μέρα (18/9) στο Αστυνομικό Τμήμα Διονύσου και κατήγγειλαν το αποτρόπαιο περιστατικό.
eurokinissi
scr
Eurokinissi photo
Η Μπαρτσελόνα είναι πλέον κι επίσημα κατηγορούμενη για το σκάνδαλο «Νεγκρέιρα» και την υπόθεση δωροδοκίας διαιτητών στην Ισπανία, μέσω του αρχιδιαιτητή Χοσέ Μαρία Ενρίκες Νεγκρέιρα.
Η ισπανική εισαγγελία ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει πλέον επίσημη έρευνα για την ενδεχόμενη εμπλοκή της Μπαρτσελόνα σε παράνομες συναλλαγές, με στόχο τον επηρεασμό διαιτητών.
Η έρευνα θα εστιάσει στους δύο πρώην προέδρους της Μπαρτσελόνα, Ζοσέπ Μαρία Μπαρτομέου και Σάντρο Ροσέλ, οι οποίοι και φέρονται να προσέφεραν ένα ποσό άνω των 1,3 εκατομμυρίων από το 2016 έως το 2018, σε εταιρεία που ανήκε στον αντιπρόεδρο της επιτροπής διαιτητών της ισπανικής ομοσπονδίας.
(Newsit – freepik)
ανακοίνωσε σήμερα ο τουρκικός κρατικός φορέας εκμετάλλευσης δικτύων φυσικού αερίου (BOTAS).
Η Τουρκία, η οποία διαθέτει πενιχρές δικές της πηγές φυσικού αερίου, αλλά φιλοξενεί μια μεγάλη εγκατάσταση εισαγωγής υγροποιημένου φυσικού αερίου, στοχεύει να γίνει εναλλακτικός προμηθευτής σε μικρότερες αγορές φυσικού αερίου στη νοτιοανατολική Ευρώπη.
Χθες Τετάρτη, ο BOTAS υπέγραψε συμφωνία για την προμήθεια έως και 1,5 bcm φυσικού αερίου στη ρουμανική OMW Petrom σε μια συμφωνία που έχει ισχύ μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2025.
Η Τουρκία υπέγραψε επίσης φέτος συμφωνίες προμήθειας φυσικού αερίου με τη Βουλγαρία και την Ουγγαρία.
(απεμπε – φωτο:unsplash)
scr
freepik photo
Όπως ανακοίνωσε ο ίδιος ο Ζελένσκι, αμερικανικά άρματα μάχης M1 Abrams βρίσκονται ήδη σε ουκρανικό έδαφος.
Οι ΗΠΑ είχαν υποσχεθεί στους Ουκρανούς να τα στείλουν στο περιθώριο της αντεπίθεσής τους, ειδικά μετά τις πανωλεθρίες των αρμάτων μάχης Leopard και Challenger 2.
Για την ώρα δεν τα έχουμε δει στο πεδίο της μάχης, με τους Ρώσους να υπόσχονται ότι θα έχουν την ίδια τύχη με τα υπόλοιπα δυτικά τεθωρακισμένα.
Ωστόσο, καθώς ο δριμύς ουκρανικός χειμώνας θα αρχίσει να δείχνει τα δόντια του σε ίσως λιγότερο από ένα μήνα, θα πρέπει να σας υπενθυμίσουμε την μάλλον όχι και τόσο καλή σχέση μεταξύ χιονοσκεπούς εδάφους και των συγκεκριμένων αρμάτων.
Κατά καιρούς διάφορα βιντεάκια έχουν κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο με τα αμερικανικά άρματα πάνω χιόνι και πάγο.
Η «καζούρα» από πλευράς Ρώσων είναι μεγάλη και όχι άδικα, από τη στιγμή που η Ρωσία είναι η μόνη χώρα που διαρκώς τα τελευταία χρόνια παράγει αξιόπιστα νέας γενιάς άρματα μάχης:
freepik photo
Στο σημείο έσπευσαν πολλά ασθενοφόρα για να παραλάβουν τραυματίες, ενώ κινητοποιήθηκε και η αστυνομία.
Στην ανακοίνωση που εξέδωσε η Διοίκηση της Κωνσταντινούπολης, αναφέρονται τα εξής: «σύμφωνα με έναν πρώτο απολογισμό, ένα άτομο έχασε τη ζωή του από την έκρηξη και 4 άτομα τραυματίστηκαν, εκ των οποίων τα 2 σοβαρά».
Η έκρηξη σημειώθηκε στον 5ο και τελευταίο όροφο του κτiρίου, ενώ οι ζημιές στον συγκεκριμένο όροφο, όπως φαίνεται και στο video, είναι ολοκληρωτικές.
(με πληροφορίες από protothema. gr / scr)
scr
— NO CONTEXT HUMANS 👤 (@HumansNoContext) September 28, 2023
(photo: pixabay)
intime photo
«Οι αποφάσεις αυτές είναι εξαιρετικά εχθρικές για εμάς», δήλωσε στους δημοσιογράφους ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου, Ντμίτρι Πεσκόφ, καθώς η αρμενική Βουλή περιέλαβε την ψηφοφορία για το θέμα αυτό στην ημερήσια διάταξη της επόμενης ολομέλειάς της την ερχόμενη Τρίτη.
«Ελπίζουμε βεβαίως πως αυτές οι αποφάσεις δεν θα έχουν αρνητικό αντίκτυπο στις διμερείς μας σχέσεις», προσέθεσε ωστόσο, υπενθυμίζοντας πως η Ρωσία «δεν αναγνωρίζει» αυτό το καταστατικό και δεν περιλαμβάνεται μεταξύ των χωρών που το έχουν επικυρώσει.
Ο πρόεδρος της επιτροπής νομικών θεμάτων του αρμενικού κοινοβουλίου, Εγκίτσε Κιρακοσιάν, ανακοίνωσε σήμερα πως η ψηφοφορία για την επικύρωση του καταστατικού της Ρώμης του ΔΠΔ θα διεξαχθεί στις 3 Οκτωβρίου στο πλαίσιο της επόμενης κοινοβουλευτικής ολομέλειας.
«Προτείναμε στη Ρωσική Ομοσπονδία να υπογράψουμε μια διμερή συμφωνία προκειμένου να αρθούν οι ανησυχίες της Ρωσίας που συνδέονται με την επικύρωση του καταστατικού της Ρώμης από την Αρμενία», διευκρίνισε μιλώντας στους δημοσιογράφους.
Οι δηλώσεις αυτές γίνονται μετά την ανακοίνωση της διάλυσης της αυτοανακηρυχθείσας Δημοκρατίας του Ναγκόρνο Καραμπάχ και ενώ η Αρμενία κατηγορεί το γειτονικό Αζερμπαϊτζάν για «εθνική αποκάθαρση» στην περιοχή αυτή που κατοικείται κυρίως από Αρμένιους.
(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: EPA-SPUTNIK POOL)
Η Ρωσία είχε ανακοινώσει πριν ένα χρόνο την προσάρτηση των τεσσάρων περιοχών, πράξη η οποία καταδικάστηκε ως παράνομη από τις περισσότερες χώρες στον Οργανισμό των Ηνωμένων Εθνών.
«Αυτό είναι, φυσικά, ένα σημαντικό γεγονός, ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση της πλήρους ένταξης των νέων περιοχών σ’ έναν ενιαίο νομικό, κρατικό περιβάλλον της χώρας μας», δήλωσε ο Πούτιν σε συνάντηση του με τους νεοκλεγέντες κυβερνήτες, αναφερόμενες στις πρόσφατες εκλογές τις οποίες χαρακτήρισε δίκαιες.
(φωτο:eurokinissi)
Άνοιξε το ντουλάπι της τράπεζας μετά από ένα χρόνο. Οι τερμίτες είχαν φάει τα 18 Lakh ₹ μετρητά που είχε αποθηκεύσει
Μορανταμπάντ: Σε ένα τραγικό περιστατικό, μια γυναίκα από το Ούταρ Πραντές έχασε μετρητά αξίας 18 λαχ ₹ , που είχε αποθηκεύσει για τον γάμο της κόρης της, από τερμίτες σε θυρίδα.
Η Alka Pathak, κάτοικος Moradabad, τον περασμένο Οκτώβριο είχε κρατήσει μετρητά αξίας 18 lakh ₹ στο ντουλάπι της στο υποκατάστημα Ashiana της Bank of Baroda. Τραπεζικοί υπάλληλοι επικοινώνησαν πρόσφατα μαζί της και της ζήτησαν να επισκεφθεί το υποκατάστημα για την ανανέωση της σύμβασης θυρίδων και να ενημερώσει τα στοιχεία «Γνωρίζω τον πελάτη».
Όταν η κυρία Pathak άνοιξε το ντουλάπι της για να δει αν όλα είναι εντάξει, έπαθε σοκ. Τα χαρτονομίσματα που είχε μαζέψει με κόπο για τον γάμο της κόρης της είχαν γίνει σκόνη μετά από επίθεση τερμιτών.
Σοκαρισμένοι από το περιστατικό ήταν και οι τραπεζικοί υπάλληλοι. Όταν το θέμα αναφέρθηκε ευρέως και τα μέσα ενημέρωσης τους πίεσαν για απαντήσεις, το προσωπικό της τράπεζας είπε ότι είχε στείλει μια αναφορά στην έδρα της Bank of Baroda.
Η κ. Pathak ισχυρίστηκε ότι οι τραπεζικοί υπάλληλοι δεν μοιράζονται καμία πληροφορία μαζί της. «Εάν δεν λάβω απάντηση και υποστήριξη από την τράπεζα, θα ζητήσω τη βοήθεια των μέσων ενημέρωσης για να διευρύνω το ζήτημα», είπε.
Οι τελευταίοι κανόνες που θεσπίστηκαν από την Αποθεματική Τράπεζα της Ινδίας απαγορεύουν την αποθήκευση οποιωνδήποτε μετρητών σε τραπεζικά ντουλάπια.
(photo: pixabay)
Ο σχολιασμός της επίσκεψής του, με συνοδεία καμερών βεβαίως, έχει δύο σκέλη.
Το πρώτο, που σχολιάστηκε αρνητικά από το σύνολο σχεδόν του διαδικτυακού κόσμου, αφορά τον τρόπο με τον οποίο μπήκε μέσα στο σχολείο.
Ειδικότερα, όπως φαίνεται σε βίντεο που δημοσίευσε ο ίδιος στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, τρέχει σε στιλ jogging και κάνει μία χαρακτηριστική κίνηση, σαν να χορεύει «limbo», περνώντας κάτω από τα κάγκελα, λίγο πριν μπει στην αίθουσα των μαθητών με αναπηρία.
Μάλιστα μία δασκάλα, όπως φαίνεται στο πλάνο, του κάνει νόημα δείχνοντάς του τα κάγκελα.
Έκανε δηλαδή επίδειξη σωματικών ικανοτήτων σε ειδικό σχολείο!!!
«Δεν έχει νόημα αυτό που έκανε, να δείξει δηλαδή ότι είναι ευλύγιστος. Δεν είναι μία σωστή κίνηση και έχει σχολιαστεί αρνητικά», μεταδίδουν τα ΜΜΕ.
Το δεύτερο σκέλος αφορά την πολιτική διάσταση της επίσκεψης Κασσελάκη.
Ο νέος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ βρέθηκε στον χώρο μαζί με την Υφυπουργό Παιδείας, Δόμνα Μιχαηλίδου.
Ωστόσο ο ίδιος επέλεξε να…«εξαφανίσει» την παρουσία της στις εικόνες και τα βίντεο που αναρτήθηκαν στα social media, γεγονός που επίσης σχολιάστηκε αρνητικά.
Ο Κασσελάκης απαντώντας στις αντιδράσεις έκανε λόγο για «απρόσκλητη επίσκεψη», με την Υφυπουργό να απαντά πριν από λίγο σε έντονο ύφος:
«Yποδέχθηκα τον κ. Κασσελάκη στο ΕΕΕΕΚ Καλλιθέας ως όφειλα βάσει του θεσμικού μου ρόλου. Δεν πήγα στο σχολείο ως Δόμνα Μιχαηλίδου αλλά ως η καθόλα αρμόδια Υφυπουργός για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Άρα; «Απρόσκλητη» η αρμόδια Υφυπουργός; Δεν ήμουν καλεσμένη του κύριου Κασσελάκη, ούτε πήγα για να λάβω μέρος σε κάποιο βίντεοκλιπ. Είχα την εντύπωση ότι ήθελε να ενημερωθεί επί της ουσίας. Ήταν όμως πολύ δυσάρεστη έκπληξη για ‘μένα να βλέπω έναν πολιτικό της γενιάς μου να υπόσχεται νέο ακίνητο σε μία εβδομάδα. Έναν πολιτικό της γενιάς μου να υπόσχεται κλιματιστικά από την τσέπη του σαν να είναι πολιτικάντης του προηγούμενου αιώνα. Αναρωτιέμαι, αυτή είναι η ανανέωση της πολιτικής που προσδοκά ο ΣΥΡΙΖΑ; Εμείς πάντως στο Υπουργείο Παιδείας επιμένουμε. Δουλειά της γενιάς μας είναι να λύνει τα προβλήματα. Αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε. Με πείσμα και προσήλωση»:
φωτο:eurokinissi