Άρθρα

Στέφανος Κασσελάκης από Σπέτσες: «Ο λαός είναι σοφός»!

Στις Σπέτσες, και συγκεκριμένα στην περιοχή Κουνουπίτσα στο εξοχικό του, βρίσκεται από εχθές το απόγευμα ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανος Κασσελάκης.

Ο κ. Κασσελάκης αγαπάει τις Σπέτσες και το δείχνει καθώς, πέρα από το γεγονός ότι περνά μέρες των διακοπών του εκεί, αναμένεται να συμμετέχει και στο Spetses mini Marathon.

scr

«Η Ελλάδα να γίνει κόμβος της Τεχνητής Νοημοσύνης»: Ειπώθηκε από τη Θεσσαλονίκη

Δείτε...

Βέλτιστη πρακτική για το πώς μια πόλη, περιοχή ή περιφέρεια μπορεί να δημιουργήσει συνθήκες ανάπτυξης αποτελεί η Θεσσαλονίκη, όπως είπε ο CEO της Nova ICT, Αλέξανδρος Μπρεγιάννης, μιλώντας σήμερα στο 3o Thessaloniki Metropolitan Summit του Economist.

«Πραγματικά αυτό που έχει επιτευχθεί, είναι εκπληκτικό. Έχουμε φτάσει στο σημείο να υπάρχουν στην πόλη πάνω από έξι-επτά τεχνολογικοί κολοσσοί, που έχουν δημιουργήσει εδώ κέντρα καινοτομίας, παράγοντας πραγματική Προστιθέμενη Αξία και προσλαμβάνοντας τοπικό δυναμικό.

Παράλληλα η πόλη εξελίσσεται και σε ό,τι αφορά τις υποδομές της, όχι μόνο ψηφιακές αλλά και φυσικές (…) Όλα αυτά συμβάλλουν στο να δημιουργηθεί αυτό το περιφερειακό πρότυπο ανάπτυξης» σημείωσε και πρόσθεσε πως η Θεσσαλονίκη αποτελεί πλέον τόπο υποδοχής και φιλοξενίας startups που αναπτύσσονται και έξω από τα όρια της Θεσσαλονίκης, ώριμων επιχειρήσεων που αναλαμβάνουν έργα εκτός των συνόρων, αλλά και ψηφιακών νομάδων.

   Αναφερόμενος στον σχεδιασμό της Nova γενικά για την Ελλάδα, επισήμανε ότι η εταιρεία επενδύει σταθερά σε υποδομές. Έχει εξαγγείλει ένα φιλόδοξο πρόγραμμα, που για την επόμενη πενταετία ξεπερνά σε ύψος τα 2 δισ. ευρώ, με στόχο την επέκταση και αναβάθμιση του δικτύου 5G, αλλά και τη δημιουργία δικτύου οπτικών ινών άνω των 22.000 χλμ, προσδοκώντας να καλύψει πάνω από το 70% των περιφερειών της χώρας και συμβάλλοντας και στον εθνικό στόχο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Δημοσίου.

   Η μεγάλη πρόκληση είναι η δημιουργία «απασχολήσιμου» ανθρώπινου δυναμικού

   Την πεποίθηση ότι η Θεσσαλονίκη έχει όλα τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά για να εξελιχθεί σε πολύ σημαντικό τεχνολογικό hub και σε έναν βαθμό το έχει ήδη πετύχει εξέφρασε ο πρύτανης και καθηγητής διεθνών επιχειρήσεων και στρατηγικής του Alba Graduate School του American College of Greece, Κώστας Αξαρλόγλου, δίνοντας παράλληλα ιδιαίτερη έμφαση στην ανάγκη της συνεργασίας, αλλά και της δημιουργίας «απασχολήσιμου» ταλέντου τόσο στην πόλη όσο και γενικά στην Ελλάδα.

   «Έρχεται η επιχειρηματική κοινότητα και λέει σε εμάς “από τα πανεπιστήμια αποφοιτούν 80.000 φοιτητές/τριες ετησίως και εμείς δεν μπορούμε να βρούμε στελέχη” (…) Υπάρχει ανάγκη για ανθρώπινο ταλέντο έτοιμο να λειτουργήσει σε αυτές τις επιχειρήσεις και εδώ είναι η μεγάλη πρόκληση (…) Για να αναπτυχθούν οι αναγκαίες δεξιότητες χρειάζονται τεράστιοι πόροι, δεν υπάρχει μια οντότητα που να μπορεί να τα καταφέρει από μόνη της, χρειαζόμαστε οικοσυστήματα εταίρων που θα κάνουν κάτι ανάλογο» επισήμανε και γνωστοποίησε ότι στο Αlba αναπτύσσεται και θα είναι διαθέσιμο από τις αρχές του 2024 ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα στη Θεσσαλονίκη για φοιτητές/τριες πανεπιστημίων, χτισμένο πάνω στην ανάγκη για ανάπτυξη της απασχολησιμότητας (δηλαδή της εκπαίδευσης που είναι εναρμονισμένη με τις ανάγκες της αγοράς και βοηθάει τους ανθρώπους να βρουν απασχόληση). Η μεγάλη πρόκληση σήμερα είναι το απασχολήσιμο ταλέντο και ευχομαι και άλλα πανεπιστήμια και εταιρείες να κάνουν κάτι ανάλογο» κατέληξε.

   Σε 16 τρισ. δολ ώς το 2030 «μεταφράζονται» οι ευκαιρίες που δημιουργεί παγκοσμίως η Τεχνητή Νοημοσύνη

   Την αφοσίωση της Microsoft στον στόχο η Ελλάδα να βοηθηθεί για να γίνει ένας κόμβος τεχνολογίας στηριγμένος στην Τεχνητή Νοημοσύνη, αλλά και τη δέσμευσή της για την ανάπτυξη του οικοσυστήματος των συνεργατών της, μέρος του οποίου βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη, υπογράμμισε η γενική διευθύντρια της εταιρείας για τις αγορές Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, Γιάννα Ανδρονοπούλου.

   «Μετά την επένδυση που ανακοινώσαμε ως Μicrosoft στην Ελλάδα, πάρα πολλές τεχνολογικές εταιρείες να δημιουργούν hubs σε διάφορα μέρη της χώρας, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, και αυτό θεωρούμε ότι φέρνει ένα πολύ θετικό μομέντουμ στην οικονομία της χώρας και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας» σημείωσε, ενώ πρόσθεσε ότι ειδικά στον τομέα της ΤΝ, όπου η Microsoft είναι ηγέτιδα λόγω και της συνεργασίας με τη (δημιουργό του ChatGPT) Open AI, «θέλουμε να βοηθήσουμε, γιατί βλέπουμε ότι η ευκαιρία για την ΤΝ στην παγκόσμια οικονομία είναι της τάξης των 16 τρισ. δολ ως το 2030 και υπάρχει σημαντική ευκαιρία για τη χώρα, έχοντας το κατάλληλο ανθρώπινο ταλέντο».

Η κα Ανδρονοπούλου αναφέρθηκε ακόμα στις δράσεις που έχει αναλάβει η Microsoft τόσο στο κομμάτι της υποδομής, όσο και σε εκείνο του ανθρώπινου ταλέντου. Μεταξύ άλλων ανέφερε ότι η Microsoft έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει πάνω σε τεχνολογικά skills 100.000 Έλληνες ώς το 2025 και ήδη το έχει πράξει για 45.000 άτομα. Γνωστοποίησε δε ότι, πολύ σύντομα, η εταιρεία θα ανακοινώσει πρόγραμμα για AI upskilling (αναβάθμιση δεξιοτήτων στον τομέα της ΤΝ) σε όλη τη χώρα.

   Προς σημαντικές υλοποιήσεις προγραμμάτων smart cities το 2024

   Με την ίδια ένταση ή και με επιτάχυνση αναμένεται να συνεχιστεί στο μέλλον το ταξίδι της εξέλιξης που προκαλεί η τεχνολογική έκρηξη των τελευταίων ετών στην Ελλάδα, χάρη και στα κονδύλια ύψους περίπου 2,5 δισ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την ψηφιοποίηση υπηρεσιών, όπως επισήμανε ο επικεφαλής δημόσιου τομέα της Vodafone Greece, Βαγγέλης Γορίλας.

   Αναφέρθηκε ακόμα στα πολλαπλά οφέλη των τεχνολογιών και των προγραμμάτων των έξυπνων πόλεων -κοινωνικά και οικονομικά- ενώ ενώ διατύπωσε την εκτίμηση ότι με τους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και σε συνδυασμό με κονδύλια από ΕΣΠΑ «πρόκειται να δούμε από το 2024 πολλές υλοποιήσεις (προγραμμάτων smart cities) μέσα από κονδύλια ύψους 440 εκατ. ευρώ για τους δήμους της χώρας».

   Ειδικά για τη Θεσσαλονίκη είπε πως η πόλη έχει καταφέρει να κερδίσει τους ψηφιακούς νομάδες, αφού φιγουράρει στη θέση 206 της λίστας με τους πιο δημοφιλείς προορισμούς παγκοσμίως για αυτούς, γιατί «έχει να προσφέρει υψηλό μορφωτικό επίπεδο, ασφάλεια, σχετικά χαμηλό κόστος ζωής και καλές τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες».

  

(απεμπε – φωτο:Freepik)

Παραλήρημα του Προέδρου του τουρκικού κοινοβουλίου: Οι Ελληνοκύπριοι είναι οι εισβολείς στην Κύπρο

Δείτε το βίντεο:
photo intime

Θεμιστοκλέους: Οι ανεμβολίαστοι γιατροί που μπήκαν σε αναστολή ήταν πολύ λίγοι

«Έχουμε παραλάβει τα τελευταίου τύπου εμβόλια που κυκλοφορούν για τον covid και τα οποία καλύπτουν τις υπάρχουσες μεταλλάξεις»

ανέφερε ο υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους, στην επί της Αρχής συζήτηση του σχεδίου νόμου για τις «Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορoνοϊού COVID-19, την ενίσχυση της προστασίας της δημόσιας υγείας και των υπηρεσιών υγείας, το ηλεκτρονικό σύστημα παρακολούθησης της διακίνησης φαρμάκων, την Ενιαία Λίστα Χειρουργείων και άλλες επείγουσες διατάξεις» που άρχισε στην Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων.

Ο υφυπουργός, σχετικά με τα εμβόλια για την Covid, είπε πως «η Ελλάδα συμμετέχει μαζί με όλες τις χώρες-μέλη της ΕΕ στην κοινή προμήθεια εμβολίων. Έχουμε παραλάβει και τα τελευταίου τύπου εμβόλια που κυκλοφορούν και καλύπτουν τις υπάρχουσες μεταλλάξεις, όπως όλες οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες». Οι εμβολιασμοί, είπε «προχωρούν με πολύ υψηλότερα ποσοστά από αυτά που περιμέναμε».

Σχετικά με την πανδημία και την «υπερβάλλουσα θνησιμότητα» ανά έτος, ο υφυπουργός ανέφερε πως «η χώρα μας είναι περίπου στην μέση των χωρών-μελών της ΕΕ και των χωρών του δυτικού κόσμου». Σχολιάζοντας αναφορές βουλευτή για την αναστολή εργασίας των ανεμβολίαστων γιατρών, είπε πως «οι ιατροί αυτοί ήταν πολύ λίγοι».

ΑΠΕΜΠΕ – φωτο:freepik

Πλημμύρισε η Νέα Υόρκη! Πρωτοφανείς εικόνες, vid

Εκατομμύρια κάτοικοι επηρεάζονται:

SCR

ΒΙΝΤΕΟ: Με αυτό έχεις το ζάχαρο στο «τσεπάκι»

Όσο «γλυκατζής» και να είναι κάποιος, αυτό είναι ακραίο:

scr

Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ για Κασσελάκη: Η επίθεση λάσπης είναι πληγή που δεν κλείνει, vid

Εμφυλιοπολεμικό εξακολουθεί να είναι το κλίμα στον ΣΥΡΙΖΑ:

SCR

Παράταση του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος και Επιδόματος Στέγασης στους πληγέντες από την κακοκαιρία στη Θεσσαλία

Παράταση Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος και Επιδόματος Στέγασης στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, λόγω της κακοκαιρίας Daniel, μέσω του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ), αποφάσισαν με Κοινή Υπουργική Απόφαση το υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας και το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών.

Ειδικότερα, παρατείνεται για τρεις μήνες στις περιπτώσεις που, λόγω λήξης της ισχύος τους, απαιτείται υποβολή νέας αίτησης τον μήνα Σεπτέμβριο 2023 απ΄ όσους επλήγησαν από την κακοκαιρία Daniel στη Θεσσαλία και αντίστοιχα για δύο μήνες, στις περιπτώσεις που απαιτείται υποβολή νέας αίτησης τον μήνα Οκτώβριο 2023 για την επανένταξη στο εν λόγω πρόγραμμα.

Επιπρόσθετα – και στο πλαίσιο της προνοιακής πολιτικής που καταβάλει η κυβέρνηση για τη στήριξη των πληγέντων που δοκιμάζονται από τις καταστροφικές πλημμύρες στην Θεσσαλία – αποφασίστηκε η 3μηνη και 2μηνη παράταση του επιδόματος στέγασης για τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο αντίστοιχα.

Η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Σοφία Ζαχαράκη δήλωσε: «Η άμεση βοήθεια σε εκείνους που το έχουν μεγαλύτερη ανάγκη και η έναρξη διαδικασιών για την ανακούφιση των πληγέντων, είναι οι προτεραιότητες του κρατικού μηχανισμού. Το υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας δημιουργήθηκε για να απαντά με συνέπεια στις ανάγκες του πολίτη».

(φωτο:pexels)

Ένας θάνατος και δύο νοσηλείες από λεπτοσπείρωση στις πλημμυρισμένες περιοχές της Θεσσαλίας

Το τελευταίο 24ωρο έχουν προσέλθει στα ΤΕΠ των μονάδων υγείας 1.272 πολίτες, εκ των οποίων 32 έχουν καταγραφεί με λοίμωξη του γαστρεντερικού και 86 με λοίμωξη του αναπνευστικού συστήματος, στις πληγείσες από τις πλημμύρες περιοχές.

Από τους ελέγχους που διενεργήθηκαν οι 49 είχαν θετικό έλεγχο για κορονοϊό. «Παρατηρείται μία μικρή αύξηση της αναλογικής νοσηρότητας γαστρεντερίτιδας και λοίμωξης του αναπνευστικού, χωρίς να υπερβαίνουν όμως τα αναμενόμενα στο συγκεκριμένο πληθυσμό», είπε ο διοικητής της 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας Φώτης Σερέτης από το Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων στη Λάρισα.

Το τελευταίο 24ωρο κατεγράφησαν 6 νέες νοσηλείες με γαστρεντερίτιδα και 15 νέες με λοίμωξη του αναπνευστικού. «Δεν παρατηρείται συρροή κρουσμάτων γαστρεντερίτιδας στις υπό επιτήρησης περιοχές» είπε ο κ. Σερέτης. Σχετικά με κρούσματα λεπτοσπείρωσης είπε ότι σήμερα δεν διαγνώστηκε νέο επιβεβαιωμένο κρούσμα.

Ο συνολικός αριθμός επιβεβαιωμένων κρουσμάτων λεπτοσπείρωσης ανέρχεται στα 9, εκ των οποίων ένας ασθενής έχει καταλήξει και 2 νοσηλεύονται.

Τέλος συνεχίζονται οι εμβολιασμοί έναντι του τετάνου και της ηπατίτιδας Α. Μέχρι σήμερα έχουν εμβολιαστεί έναντι του τετάνου 1.761 άτομα και 164 παιδιά έναντι της ηπατίτιδας Α.

(ΑΠΕΜΠΕ – φωτο:eurokinissi)

Πέθανε σε ηλικία 90 ετών η γερουσιαστής Νταϊάν Φάινσταϊν, ιστορικό στέλεχος των Δημοκρατικών

Πέθανε σε ηλικία 90 ετών η Αμερικανίδα γερουσιαστής Νταϊάν Φάινσταϊν, μια ιστορική φυσιογνωμία του κόμματος των Δημοκρατικών, μετέδωσαν σήμερα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης.

Η πρώτη γυναίκα δήμαρχος του Σαν Φρανσίσκο, πριν γίνει γερουσιαστής της Καλιφόρνια για περισσότερα από 30 χρόνια, η Φάινσταϊν ήταν αναγνωρισμένη ως μια επίμονη πολιτικός.

Ήταν το μεγαλύτερο σε ηλικία μέλος της Γερουσίας.

Ήταν θερμή υποστηρίκτρια ελέγχων για την οπλοκατοχή και πρωτοστάτησε στην πρώτη απαγόρευση σε ομοσπονδιακό επίπεδο όπλων επίθεσης, ενώ τεκμηρίωσε τα βασανιστήρια της CIA ξένων υπόπτων για τρομοκρατία.

(φωτο:pexels)

Πρέπει να το δείτε! Έχουμε τους πολιτικούς-«μαριονέτες» που μας αξίζουν, vid

Και τους πολίτες-«χειροκροτητές» που μας αξίζουν επίσης.

Το παρακάτω βίντεο δεν χρειάζεται πολλές συστάσεις.

Το «θέμα» του είναι γνώριμο λίγο-πολύ σε όλες τις χώρες της Δύσης (σαφώς και στην Ελλάδα), οι πολίτες των οποίων πέρασαν με «άριστα» το πείραμα της κορωνοχούντας, υπακούοντας σε κάθε παράλογο μέτρο.

Είναι η στιγμή που ο Τζάστιν Τριντό σε μία ομιλία-σταθμό, με στεντόρεια φωνή λέει στο κοινό από κάτω πως ο Καναδάς θα χρεωθεί με 9δις δολάρια για να στηρίξει την Ουκρανία του νεοναζί Ζελένσκι!

Και εκείνοι τον χειροκροτούν:

«Ας είμαστε ειλικρινείς. Είναι δύσκολο για τις δημοκρατίες όλου του κόσμοι, οι οποίες βρίσκονται εκεί για να στηρίξουν τους πολίτες τους (σ.σ. αλλά ΔΕΝ το κάνουν!!!), να επενδύσουν στο μέλλον. Για να συνεχίσουμε να επιταχύνουμε, όπως κάνει ο Καναδάς, χρειαζόμαστε 9δισ. δολάρια βοήθειας για την Ουκρανία. Αλλά θα το κάνουμε γιατί το κόστος για τους Καναδούς θα είναι πολύ μεγαλύτερο αν ο Πούτιν κερδίσει τον πόλεμο»:

απεμπε-EPA-UKRAINE PRESIDENTIAL PRESS SERV photo

Quiz: Βρείτε τι προσπαθεί να πει ο υπερήλικας Μπάιντεν, vid

Κανείς μέχρι σήμερα δεν έχει καταλάβει...

Απεμπε-EPA photo

Όταν είσαι επικίνδυνα άσχετος με τα μεγάλα όπλα! – vid

Ήταν τυχερός που του έμεινε το κεφάλι:

scr

Αυτού του είδους τα σχολεία έρχονται στην Ευρώπη;; – vid

Εξάγουν πολιτισμό:
https://twitter.com/i/status/1707690217291854298

Pexels photo

ΒΙΝΤΕΟ: Έπαιξε ξύλο με τις μαϊμούδες!!

ΝΑΤΟ: Στέλνουμε περισσότερο στρατό στο Κόσοβο

«Καζάνι που βράζει» τα Βαλκάνια...

Το ΝΑΤΟ ανέφερε σε δήλωση την Παρασκευή ότι «εξουσιοδότησε πρόσθετες δυνάμεις για την αντιμετώπιση της τρέχουσας κατάστασης» στο Κοσσυφοπέδιο.

Η Συμμαχία ωστόσο δεν διευκρίνισε αμέσως πόσες επιπλέον δυνάμεις ή από ποιες χώρες.

Την τελευταία φορά πάντως που η περιοχή βρέθηκε στα πρόθυρα πολέμου, το ΝΑΤΟ διέταξε Τούρκους στρατιώτες να αναπτυχθούν για να…«αποκαταστήσουν τη τάξη».

Μια μάχη μεταξύ της αστυνομίας και των ένοπλων Σέρβων που στεγάστηκε σε ένα μοναστήρι μετέτρεψε ένα ήσυχο χωριό στο βόρειο Κοσσυφοπέδιο σε εμπόλεμη ζώνη νωρίτερα αυτή την εβδομάδα.

Προειδοποίηση της Ρωσίας

Η Ρωσία κατηγόρησε την κυβέρνηση του Κοσόβου ως υπεύθυνη «για το αίμα που χύθηκε» την περασμένη Κυριακή, στις ταραχές που σημειώθηκαν κοντά στα σύνορα με τη Σερβία, ενώ προειδοποίησε ότι υπάρχει ο κίνδυνος να συρθεί «ολόκληρη η περιοχή των Βαλκανίων σε μια επικίνδυνη άβυσσο».

«Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το αίμα που χύθηκε χθες είναι άμεση συνέπεια της πολιτικής υποκίνησης της σύγκρουσης του αυτοαποκαλούμενου πρωθυπουργού Άλμπιν Κούρτι» ανέφερε το ρωσικό υπουργείο Εξωτερικών.


Η οποιαδήποτε προσπάθεια επιδείνωσης της κατάστασης μπορεί να οδηγήσει «όλη την περιοχή των Βαλκανίων σε έναν επικίνδυνο γκρεμό», προστίθεται στην ανακοίνωση.

Σύμφωνα με τη Μόσχα, η αστυνομία του Κοσόβου προβαίνει «εδώ και καιρό» σε «συστηματικές τιμωρητικές ενέργειες σε βάρος της σερβικής κοινότητας».

«Οι βαριά οπλισμένες ειδικές δυνάμεις που έχουν περικυκλώσει τις μη αλβανικές ζώνες είναι το κυριότερο όργανο που εξωθεί τους Σέρβους εκτός του Κοσόβου», υποστηρίζει η Μόσχα.

Αναφερόμενη εξάλλου στο εμπάργκο προϊόντων εκ μέρους της Σερβίας, η Ρωσία υποστηρίζει ότι «οι κοινότητες του βόρειου (Κοσόβου) βρίσκονται εδώ και μήνες στο χείλος ανθρωπιστικής καταστροφής».

«Υπάρχει άμεσος κίνδυνος να επανακάμψει η εθνοκάθαρση που εφάρμοζαν οι Αλβανοί εξτρεμιστές του Κοσόβου», προειδοποιεί το υπουργείο.

ΑΠΕΜΠΕ-EPA photo

Τρελή συλλογή video από το 2023… Oρισμός του “είδαν τον χάρο με τα μάτια τους”!!!

Απίστευτες στιγμές με ανθρώπους και όχι μόνο, που σώζονται κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή!

Δείτε το viral video, που θα σας αφήσει με το στόμα ανοικτό:

(photo: pixabay)

Μαρινάκης: Δεν υπάρχει καμία πρόθεση για ελληνοποιήσεις ή νομιμοποιήσεις παράνομων μεταναστών, vid

«Η πολυπολιτισμικότητα ΑΠΕΤΥΧΕ»: Ιστορική παραδοχή για την άλωση της Ευρώπης

Και μάλιστα από Υπουργό μίας απόλυτα δουλικής κυβέρνησης. Άρα μόνο τυχαία δεν είναι αυτά τα λόγια!!

Η ινδικής καταγωγής Υπουργός Εσωτερικών του Ηνωμένου Βασιλείου, Suella Braverman, παραδέχθηκε ότι η πολυπολιτισμικότητα έχει «αποτύχει» στην Ευρώπη και πως απειλεί την κοινωνική συνοχή!!

Ειδικότερα, παραχωρώντας ομιλία για τη μετανάστευση στις Ηνωμένες Πολιτείες, είπε ότι το «λανθασμένο δόγμα της πολυπολιτισμικότητας» επέτρεψε στους ανθρώπους να έρχονται στο Ηνωμένο Βασίλειο με στόχο «να υπονομεύσουν τη σταθερότητα και να απειλήσουν την ασφάλεια της κοινωνίας».

«Η ανεξέλεγκτη μετανάστευση, η ανεπαρκής ενσωμάτωση και ένα λανθασμένο δόγμα πολυπολιτισμικότητας έχουν αποδειχθεί τοξικός συνδυασμός για την Ευρώπη τις τελευταίες δεκαετίες.

Δεν είμαι η πρώτη που το επισημαίνω. Το 2010 η Άνγκελα Μέρκελ είχε αναγνωρίσει πως η πολυπολιτισμικότητα είχε αποτύχει εντελώς. Λίγο αργότερα και οι πρώην πρόεδροι Γαλλίας, Νικολά Σαρκοζί, και Βρετανίας, Ντέιβιντ Κάμερον, επανέλαβαν παρόμοιες θέσεις.

Η πολυπολιτισμικότητα δεν απαιτεί από τους ξένους να ενσωματωθούν. Έχει αποτύχει γιατί επέτρεψε στους ανθρώπους να έρθουν στην κοινωνία μας και να ζήσουν παράλληλες ζωές σε αυτήν».

Οι δηλώσεις αυτές, όλως τυχαίως, ήρθαν λίγα 24ωρα πριν η κυβέρνηση της Σουηδίας βγάλει τον στρατό στους δρόμους προκειμένου να αντιμετωπίσει τις ανεξέλεγκτες συμμορίες αλλοδαπών που λυμαίνονται πόλεις και χωριά.

Εξάλλου πλέον κανείς –πέρα από εκείνους που ακόμα κοιμούνται βαθιά– δεν μπορεί να παραβλέψει το γεγονός πως η Ευρώπη βιώνει μία άνευ προηγουμένου αύξηση της παραβατικότητας που σχετίζεται άμεσα με τις συμμορίες αλλοδαπών.

Προετοιμάζουν τον κόσμο για κοινωνίες τύπου….«Mad Max», όπου τα μέτρα άγριας χούντας θα μοιάζουν σαν τη “λύση” σε ένα στημένο “πρόβλημα” που έχουν δώσει εδώ και καιρό:

απεμπε-EPA photo

Ξεχάστε και το παγωτό που ξέραμε!! Αυτά θα τρώμε σε λίγο, vid

Παγωτό που δεν είναι...παγωτό...

freepik photo