Άρθρα

Ο Κένεντι άρχισε και πάλι τις…κάμψεις, vid

Στο λιμάνι της Σκιάθου προσέκρουσε κατα τη διαδικασία πρόσδεσης το “Εξπρές Σκιάθος”

Στην προβλήτα του λιμανιού της Σκιάθου κατά τη διαδικασία πρόσδεσηςτου, προσέκρουσε το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο "Εξπρές Σκιάθος" χωρίς να αναφερθεί κάποιος τραυματισμός.

Σύμφωνα με το Λιμενικό Σώμα κατά τη διάρκεια του συμβάντος στο πλοίο βρίσκονταν 107 επιβάτες εκ των οποίων οι 55 επιβιβάστηκαν στη Σκιάθο.

Το πλοίο έχει υποστεί μικρές εκδορές πάνω από την ίσαλο γραμμή ενώ αναμένεται να επιθεωρηθεί από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα προκειμένου να λάβει πιστοποιητικό καλής αξιοπλοΐας και να συνεχίσει το προγραμματισμένο δρομολογιο του. Το πλοίο εκτελεί το δρομολόγιο Βόλος-Σκιάθος-Γλώσσα Σκοπέλου-Σκόπελο,Αλόννησο με επιστροφή.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Τελικά πρέπει να ανησυχήσουμε αν καταπιούμε κατά λάθος τσίχλα;

Εάν είστε ένας από τους πολλούς ανθρώπους που έχουν καταπιεί τσίχλα κατά λάθος, μια ερώτηση πιθανότατα “έσκασε” στο κεφάλι σας αμέσως μετά. Πόσο καιρό θα μείνει η τσίχλα εκεί; Θα δημιουργηθεί πρόβλημα στο στομάχι;


Η κατάποση τσίχλας είναι επιβλαβής για το σώμα μόνο εάν γίνεται σε υπερβολική ποσότητα, είπε ο Simon Travis, καθηγητής κλινικής γαστρεντερολογίας στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης στο Ηνωμένο Βασίλειο, κάτι που είναι πολύ σπάνιο. Εξήγησε ότι η κατάποση τριών ή περισσότερων κομματιών τσίχλας την ημέρα είναι μια ποσότητα που θα θεωρούνταν υπερβολική.

«Αν καταπιείτε τσίχλα, θα περάσει από το στομάχι, θα περάσει στο έντερο και θα περάσει αμετάβλητη στο άλλο… άκρο. Υπάρχουν περιπτώσεις τσίχλας να κολλάει στα έντερα βρεφών, ακόμη και παιδιών, αν έχουν καταπιεί μεγάλη ποσότητα, και μετά προκαλεί απόφραξη. Αλλά σε περισσότερα από 30 χρόνια εξειδικευμένης γαστρεντερικής πρακτικής, δεν έχω δει ποτέ τέτοια περίπτωση» ανέφερε.

Ο Δρ Aaron Carroll, διακεκριμένος καθηγητής παιδιατρικής και επικεφαλής υγείας στο Πανεπιστήμιο της Ιντιάνα, έχει γράψει πολλά βιβλία που καταρρίπτουν μύθους για το σώμα. Και εκείνος συμφωνεί πως η κατάποση τσίχλας δεν θα σου κάνει κακό, αλλά είναι κάτι που δεν θα το ενθάρρυνε ενεργά.

«Δεν έχει καμία θρεπτική αξία. Το κόμμι είναι φτιαγμένο από γλυκαντικά και αρώματα με βάση το κόμμι. Η βάση τσίχλας είναι ένα μείγμα ελαστομερών, ρητινών, λιπών, γαλακτωματοποιητών και κεριών. Οπότε δεν θα έλεγα ότι είναι υγιεινό» αναφέρει.

Πότε πρέπει να ανησυχείτε για την κατάποση τσίχλας


Εκτός κι αν πονάτε ή έχετε καταπιεί πολλές τσίχλες, ο Travis και ο Carroll αναφέρουν ότι δεν χρειάζεται να πάτε στο γιατρό εάν κατά λάθος καταπιείτε μία τσίχλα.

Ωστόσο, για άτομα με προβλήματα με τη γαστρεντερική οδό, ή τον γαστρεντερικό σωλήνα, που είναι μια σειρά οργάνων που ενώνονται μεταξύ τους σε έναν μακρύ, περιστρεφόμενο σωλήνα από το στόμα μέχρι τον πρωκτό, η κατάποση τσιχλών θα μπορούσε να δημιουργήσει προβλήματα.

«Εάν τα πράγματα είναι όπως πρέπει και δεν υπάρχουν μπλοκαρίσματα, δεν υπάρχουν στενώσεις, όλα θα είναι μια χαρά», δήλωσε η ακαδημαϊκός γαστρεντερολόγος Δρ Leila Kia, αναπληρώτρια καθηγήτρια ιατρικής στην Ιατρική Σχολή Feinberg του Πανεπιστημίου Northwestern στο Σικάγο.

«Αν υπάρχει στένωση ή έχετε πραγματικά σοβαρή φλεγμονή για οποιονδήποτε λόγο, ή έχετε πρόβλημα κινητικότητας, όπου το στομάχι ή το παχύ έντερο δεν αδειάζουν με τον τρόπο που θα έπρεπε, τότε οπωσδήποτε πρέπει να αποφεύγετε τις τσίχλες».

Ορισμένοι τύποι καρκίνου και χειρουργικές επεμβάσεις αναφέρεται ότι μπορεί να προκαλέσουν αυτή τη στένωση. «Σίγουρα, αν καταπιείτε πολλά κομμάτια τσίχλας, αυτό θα μπορούσε να γίνει πρόβλημα εάν έχετε μικροσκοπικό στομάχι ή αν έχει αναδιαταχθεί η ανατομία σας, κάτι που συμβαίνει ουσιαστικά όταν κάνετε γαστρική επέμβαση», είπε η Kia. Παρόλα αυτά, η Kia δεν έχει αφαιρέσει ποτέ τσίχλα από το σώμα κανενός.

(με πληροφορίες από enikos. gr / photo: pixabay)

Ρώσοι: «Θα απελευθερώσουμε κι άλλα εδάφη»

Μήνυμα προς πολλούς αποδέκτες.

Την επέτειο ενός έτους από την επίσημη επανένωση του Ντονμπάς, της Χερσώνας και μέρος της Ζαπορίζιας με τη Ρωσία γιορτάζει σήμερα η Μόσχα.

Με μήνυμά του μάλιστα ο Ντμίτρι Μεντβέντεφ έδωσε μία…υπόσχεση για επιστροφή κι άλλων εδαφών στη “μητέρα Ρωσία”:

«Σήμερα είναι η Ημέρα της επανένωσης των νέων περιοχών με τη Ρωσία.

Πριν από ένα χρόνο, σε δημοψηφίσματα, οι κάτοικοί τους πήραν μια μοιραία απόφαση – να είναι με την Πατρίδα τους. Αυτή η επιλογή έγινε σύμβολο όχι μόνο της αποκατάστασης της ιστορικής δικαιοσύνης, αλλά και της ενότητας του ρωσικού λαού, της κολοσσιαίας θέλησης και αφοσίωσής του.

Η ειδική στρατιωτική επιχείρηση θα συνεχιστεί έως ότου καταστραφεί πλήρως το ναζιστικό καθεστώς του Κιέβου και απελευθερωθούν τα αρχικά ρωσικά εδάφη από τον εχθρό.
Η νίκη θα είναι δική μας.

Και θα υπάρξουν περισσότερα νέα εδάφη εντός της Ρωσίας.

Καλές διακοπές!

scr

Ανδρουλάκης: «Η Νέα Δημοκρατία βλάπτει τους θεσμούς, τη διαφάνεια, την αποτελεσματικότητα του

Στην Κόρινθο περιόδευσαν το πρωί του Σαββάτου ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης, και ο υποψήφιος περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Δημήτρης Κουτσούλης.

Ο κ. Ανδρουλάκης ευχήθηκε καλή επιτυχία στον υποψήφιο με τη στήριξη του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής σημειώνοντας μεταξύ άλλων πως «πρόκειται για έναν νέο άνθρωπο, έναν νέο επιστήμονα, που κοσμεί την προσπάθεια που κάνουμε για μία αυτοδιοίκηση κοντά στον πολίτη. Για μία αυτοδιοίκηση, που δεν θα είναι το “μακρύ χέρι” του Μαξίμου σε όλη την Ελλάδα. Για μία αυτοδιοίκηση της περιφερειακής ανάπτυξης και της αποκέντρωσης».

Ο πρόεδροςτου ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ τόνισε πως “στις εκλογές που έρχονται, ο ελληνικός λαός έχει την ευκαιρία να στείλει ένα ηχηρό μήνυμα στον κ. Μητσοτάκη. Είναι αδιανόητο η Νέα Δημοκρατία να βλάπτει τους θεσμούς, τη διαφάνεια, την αποτελεσματικότητα του κράτους”. Σημείωσε πως “πριν λίγες ημέρες, ένας ισχυρός επιχειρηματίας έκανε λόγο για ζητήματα αδιαφάνειας σχετικά με μία Υπουργό της Νέας Δημοκρατίας. Και μέσα σε λίγες ώρες, η συγκεκριμένη Υπουργός απέσυρε τις νομοθετικές της πρωτοβουλίες. Αυτό είναι διαφάνεια; Ρωτώ τον ελληνικό λαό».

Αναφερόμενος στην αντικατάσταση μελών της ΑΔΑΕ με τη σύμπραξη Νέας Δημοκρατίας-Ελληνικής Λύσης, ο κ. Ανδρουλάκης επισήμανε τη σπουδή να δημοσιευτεί μέσα στη νύχτα το σχετικό ΦΕΚ για να αποτραπεί η συνεδρίαση της ανεξάρτητης αρχής με αντικείμενο την επιβολή προστίμου στην ΕΥΠ.

«Σε συνεργασία με τον Βελόπουλο άλλαξαν μέλη της αρχής για να εμποδίσουν την υπόθεση αυτή. Είναι αυτό ένα κανονικό ευρωπαϊκό κράτος;» αναρωτήθηκε και συμπλήρωσε ως προς την αποτυχία του “επιτελικού κράτους”: «Και τώρα που μιλάμε, στη Θεσσαλία υπάρχει μία υγειονομική βόμβα. Οι πολίτες βυθίζονται στην απελπισία”.

Σε δηλώσεις του, ο κ. Ανδρουλάκης ευχήθηκε καλή επιτυχία στον υποψήφιο με τη στήριξη του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής σημειώνοντας μεταξύ άλλων πως «πρόκειται για έναν νέο άνθρωπο, έναν νέο επιστήμονα, που κοσμεί την προσπάθεια που κάνουμε για μία αυτοδιοίκηση κοντά στον πολίτη. Για μία αυτοδιοίκηση, που δεν θα είναι το “μακρύ χέρι” του Μαξίμου σε όλη την Ελλάδα. Για μία αυτοδιοίκηση της περιφερειακής ανάπτυξης και της αποκέντρωσης».

«Στις εκλογές που έρχονται, ο ελληνικός λαός έχει την ευκαιρία να στείλει ένα ηχηρό μήνυμα στον κ. Μητσοτάκη. Είναι αδιανόητο η Νέα Δημοκρατία να βλάπτει τους θεσμούς, τη διαφάνεια, την αποτελεσματικότητα του κράτους» πρόσθεσε και τόνισε ότι «πριν λίγες ημέρες, ένας ισχυρός επιχειρηματίας έκανε λόγο για ζητήματα αδιαφάνειας σχετικά με μία υπουργό της Νέας Δημοκρατίας. Και μέσα σε λίγες ώρες, η συγκεκριμένη υπουργός απέσυρε τις νομοθετικές της πρωτοβουλίες. Αυτό είναι διαφάνεια; Ρωτώ τον ελληνικό λαό».

Αναφερόμενος στην αντικατάσταση μελών της ΑΔΑΕ με τη σύμπραξη Νέας Δημοκρατίας-Ελληνικής Λύσης, ο κ. Ανδρουλάκης επισήμανε τη σπουδή να δημοσιευτεί μέσα στη νύχτα το σχετικό ΦΕΚ για να αποτραπεί η συνεδρίαση της ανεξάρτητης αρχής με αντικείμενο την επιβολή προστίμου στην ΕΥΠ.

Κατέληξε αναφέροντας: «Έχουμε χρέος να αγωνιστούμε για καλύτερες ημέρες. Για μια καλύτερη σελίδα για τον ελληνικό λαό. Αλλά και ο ελληνικός λαός έχει την ευκαιρία στις αυτοδιοικητικές εκλογές να στείλει ένα μήνυμα στη Νέα Δημοκρατία: Ως εδώ. Δεν μπορεί να είναι προτεραιότητά τους η εξουσία και να θυσιάζουν καθημερινά το δημόσιο συμφέρον και αυτό που θέλει ο ελληνικός λαός: να έχει αποτελεσματικότητα, ασφάλεια, προοπτική».

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

O 11χρονος που κάνει θραύσει στο διαδίκτυο… Δείτε τι συνταγή ετοίμασε (video)

«Ο πρώτος που την πήρε»: Έδειξαν με…καμάρι τη νέα ταυτότητα, vid

«Είναι ο πρώτος πρώτος. Δείξτην!».

Ανοίγουν και για τον…Δεκέμβριο τα ραντεβού στα κατά τόπους Αστυνομικά Τμήματα σε ό,τι αφορά την έκδοση ταυτοτήτων, εξαιτίας της μεγάλης προσέλευσης πολιτών.

Ήδη οι πρώτοι πολίτες την έχουν λάβει στα χέρια τους.

Στα κανάλια δεν έχασαν ευκαιρία να τη…διαφημίσουν.

«Έχετε μπροστά σας τον πρώτο Έλληνα πολίτη που έβγαλε τη νέα ταυτότητα», δήλωσαν οι παρουσιαστές εκπομπής με τον έναν εξ αυτών μάλιστα να μη διστάζει από τον ενθουσιασμό του να την δείξει στην κάμερα!

Όσο για τα τσιπάκια και τα περί παρακολούθησης και ελέγχου, οι ειρωνείες περίσσευαν για ακόμη μία φορά:

«Τους είπα θέλω να είναι τελευταίας γενιάς (σ.σ. το τσιπάκι) με όλα τα upgrade πάνω»:

Στην ίδια εκπομπή, οι ίδιοι παρουσιαστές είχαν φιλοξενήσει έναν ‘ειδικό’ για να τους δείξει που μπαίνουν τα περιβόητα τσιπάκια:

scr

ΚΚΕ για την στατικότητα του στέγαστρου του ΟΑΚΑ: “Παίζουν με τις ζωές μας παντού”

«Παίζουν με τις ζωές μας παντού. Παντού είμαστε εκτεθειμένοι απέναντι σε ασυντήρητες κι επικίνδυνες υποδομές. Τελευταίο κρούσμα το στέγαστρο στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας!» αναφέρει το ΚΚΕ σε ανακοίνωσή του «για τα προβλήματα στατικότητας στο, στέγαστρο του ΟΑΚΑ και την αναστολή λειτουργίας του» και επισημαίνει:

«Η κυβέρνηση έχει τεράστιες ευθύνες γιατί γνώριζε. Γνώριζε και τα προβλήματα και τις προειδοποιήσεις. Πριν λίγο καιρό ο γγ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, με άρθρο του αναφερόταν στην κατάσταση των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων για το ότι μετά το 2004 οι “χρυσοπληρωμένες” απ’ τον ελληνικό λαό υποδομές, αντί να δοθούν στον λαό και στη νεολαία αφέθηκαν στη μοίρα τους. ‘Αλλες σήμερα είναι κουφάρια, άλλες δόθηκαν σε ιδιώτες και εταιρείες “αντί πινακίου φακής” και άλλες σε δήμους που δυσκολεύονται να τις συντηρήσουν χωρίς πόρους».

Και τότε ο ανεκδιήγητος πρώην υφυπουργός Αθλητισμού κ. Αυγενάκης μας χαρακτήριζε “αδιάβαστους”.

Τα ερωτήματα είναι αμείλικτα:

–Δεν γνώριζαν την κατάσταση όταν τον περασμένο Δεκέμβρη ο πρωθυπουργός παρουσίαζε με φιέστα τη λεγόμενη αξιοποίηση των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων;

–Δεν γνώριζαν τη μελέτη στο ΟΑΚΑ;

–Δεν γνώριζαν την κατάσταση σε άλλες εγκαταστάσεις, όπως στο Καυτανζόγλειο που λόγω ακαταλληλότητας δεν πήρε αδειοδότηση;

–Πως άφησαν να περάσει σχεδόν ένας χρόνος αφήνοντας εκτεθειμένους χιλιάδες θεατές και αθλητές; Σημειωτέον, πρόσφατα βρέθηκαν στο ΟΑΚΑ 120.000 θεατές.

–Δεν διάβασαν ποτέ τις προειδοποιήσεις που υπήρχαν από τον κόσμο του αθλητισμού ότι το ΟΑΚΑ παραμένει ασυντήρητο από το 2004, όπως και το στέγαστρο;».

«Η κυβέρνηση έχει μεγάλες ευθύνες, όπως ευθύνες έχουν όλες οι κυβερνήσεις διαχρονικά από το 2004 που άφησαν τις εγκαταστάσεις στη μοίρα τους. Ο αυτονόητος έλεγχος δεν πρέπει να αφορά μόνο το ΟΑΚΑ, αλλά όλες τις αθλητικές εγκαταστάσεις. Έλεγχος και συντήρηση εδώ και τώρα, για να μην θρηνήσουμε θύματα και στον αθλητισμό!» υπογραμμίζει καταλήγοντας η ανακοίνωση του ΚΚΕ.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Η αλήθεια για τους σημερινούς γάμους, vid

Ποιος είναι ο σωστός τρόπος για να τρίβετε το τυρί στα μακαρόνια χωρίς να έχετε απώλειες!

Ένα από τα συνηθισμένα πράγματα που μας συμβαίνει όταν τρίβουμε το τυρί πάνω από τα μακαρόνια είναι μια μεγάλη ποσότητα, μπορεί και η μισή, πολλές φορές να καταλήγει γύρω από το πιάτο.


Στην πραγματικότητα, μάλλον φταίει ο τρόπος που κάνουμε τη συγκεκριμένη δουλειά. Μήπως τόσα χρόνια έτριβες και εσύ το τυρί λάθος στον τρίφτη; Ένας χρήστης του Twitter έκανε την αποκάλυψη και έδειξε τον απλό και αποτελεσματικό τρόπο. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να βάλετε τον τρίφτη οριζόντια και την ποσότητα τυριού που θα μαζευτεί να το ρίξετε στο πιάτο.

(με πληροφορίες από baby. gr / photo: pixabay)

ΝΔ κατά Κασσελάκη: «Συνεχίζει την παράδοση των ψεμάτων»

«Από τις Σπέτσες όπου βρίσκεται για "αποφόρτιση" ο κ. Κασσελάκης είπε να ασχοληθεί με τη ΝΔ και τον Βόλο συνεχίζοντας την παράδοση των ψεμάτων που μας έχει συνηθίσει το κόμμα του», απάντησε η ΝΔ στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ.

«Προφανώς, γνωρίζει ή τουλάχιστον θα έπρεπε να γνωρίζει πως οι υποψηφιότητες τις οποίες ανακοίνωσε ότι στηρίζει η Νέα Δημοκρατία αφορούν τις περιφέρειες καθώς και τους 3 μεγάλους δήμους της χώρας και σε αυτές φυσικά δεν συμπεριλαμβάνεται ο κ. Μπέος.

Ζητάει, δηλαδή, ο κ. Κασσελάκης την άρση της στήριξης σε μια υποψηφιότητα που δεν έχει δοθεί ποτέ από τη Νέα Δημοκρατία. Φαίνεται ότι, εκτός από τη δική του εκδοχή μεταπολιτικής, ο κ. Κασσελάκης υπηρετεί και τη μετα-αλήθεια! Σε κάθε περίπτωση, είναι αυτονόητη και δεδομέμη η καταδίκη κάθε πράξης βίας κατά πολιτών», πρόσθεσε το κυβερνών κόμμα.

(απεμπε – φωτο:eurokinissi)

Ρεπορτάζ για το τι παγωτό προτιμά ο Κασσελάκης… (video)

Δείτε το σχετικό video από τον τηλεοπτικό σταθμό mega:

(photo: eurokinissi)

«Αρκεί η κατάλληλη συχνότητα»! Ελέγχοντας το μυαλό και τα συναισθήματα – Άγριες καταστάσεις, vid

Ο Λιακόπουλος δικαιώνεται για ακόμα μία φορά.. Αν αυτά γίνονταν παλιά, φανταστείτε τι μπορούν να κάνουν σήμερα...

Ο Dr Nick Begich διεξάγει ανεξάρτητη έρευνα στην επιστήμη και την πολιτική για το μεγαλύτερο μέρος της ενήλικης ζωής του.

Έλαβε διδακτορικό στην παραδοσιακή ιατρική από το Open International University for Complimentary Medicines τον Νοέμβριο του 2004. Ο Δρ. Begich είναι ο μεγαλύτερος γιος του Αμερικανού βουλευτή Nick Begich Sr. και της πολιτικής ακτιβίστριας Pegge Begich!

Σε παλαιότερό του βίντεο αναφέρει:

«Από τις αρχές της δεκαετίας του ’60 είχαμε κατασχέσει μια συσκευή. Αυτό έγινε στην πραγματικότητα την εποχή του Βιετνάμ. Κατασχέσαμε μια ρωσική συσκευή αποκαλούμενη μηχανή LIDA, η οποία στη πραγματικότητα εξετάστηκε από έναν τύπο ονόματι Ross Adey, έναν από τους κορυφαίους ερευνητές του στρατού.

Την εξέτασε και χρησιμοποιούνταν για να θέτει στρατιωτικούς αιχμαλώτους πολέμου σε καταστάσεις που μοιάζουν με έκσταση χρησιμοποιώντας φώτα που τρεμοπαίζουν, ήχο και ταλαντώσεις ηλεκτρομαγνητικού πεδίου, έτσι ώστε να φτάσεις σε μια πολύ χαλαρή κατάσταση, σε μια κατάσταση όπου θα μπορούσαν να αντλήσουν μυστικές πληροφορίες πολύ πιο αποτελεσματικά από εσάς.

Και αυτός έγινε ένας εντελώς νέος τομέας ανάλυσης για τους τεχνολόγους του στρατού σε αυτή τη χώρα, σκεπτόμενοι ότι ίσως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ηλεκτρομαγνητικά πεδία για να χειραγωγήσουμε το τι συμβαίνει στον εγκέφαλο.

(…)

Αυτό που έκαναν εκείνη την εποχή στην δεκαετία του ’60 ήταν ότι εμφύτευαν κυκλώματα και τα διέγειραν με ενέργεια ραδιοσυχνοτήτων.

Το μόνο που έπρεπε να μάθετε ήταν πως να ρυθμίσετε την κατάλληλη συχνότητα. Ο εγκέφαλος θα την διέκρινε και θα μπορούσε να αλλάξει συμπεριφορά».

Όσα δηλαδή έχει αποκαλύψει ο Λιακόπουλος εδώ και χρόνια, τώρα έρχονται στην φόρα με παλιά και καινούρια βίντεο!!!

Η ερώτηση που εύλογα τίθεται είναι: Αν αυτά γίνονται πριν τόσα χρόνια τι μπορεί να συμβεί σήμερα (ΕΔΩ);;;;;;;;;

photo freepik

Video με αξιαγάπητα μικρά σκανδαλιάρικα… πάντα! (video)

Αυτός ο εργαζόμενος σε πάρκο τα βρήκε σκούρα με το μικρό πάντα που τον είχε αγαπήσει:

Αυτός ο εργαζόμενος σε πάρκο τα βρήκε σκούρα με το μικρό πάντα που τον είχε αγαπήσει:

(photo: pixabay)

Σεισμός τώρα στην Κάλυμνο

Έγινε αισθητός στα γύρω νησιά.

Σεισμός μεγέθους 4,1 Ρίχτερ σημειώθηκε πριν από λίγο στην Κάλυμνο.


Σύμφωνα με το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο η σεισμική δόνηση είχε επίκεντρο 11 χιλιόμετρα Ανατολικά – Βορειοανατολικά της Καλύμνου και είχε εστιακό βάθος εντοπίζεται στα 10 χλμ.

Freepik photo

Ξέσπασμα Μπέου: «Δέχομαι αντιδράσεις αλλά όχι ύβρεις για τη μάνα μου»

Ο Αχιλλέας Μπέος απάντησε μέσω διαδικτύου για το επεισόδιο με τον πλημμυροπαθή στον Βόλο.

«Αυτά προφανώς συμβαίνουν όταν έχεις να κοιμηθείς κοντά ένα μήνα, όταν δουλεύεις ακατάπαυστα για να δώσεις λύσεις για τους συμπολίτες σου και αντιμετωπίζεις στημένες καταστάσεις (ενδεχομένως και αντιδράσεις από αγανακτισμένους πολίτες)» έγραψε.

Δείτε την ανάρτηση του δημάρχου Βόλου:


«Κυκλοφορεί την τελευταία ώρα ένα βίντεο που καταγράφει σκηνές έντασης μεταξύ εμού και αυτών που παρεμπόδισαν τις εργασίες στην Άλλη Μεριά. Αυτά προφανώς συμβαίνουν όταν έχεις να κοιμηθείς κοντά ένα μήνα, όταν δουλεύεις ακατάπαυστα για να δώσεις λύσεις για τους συμπολίτες σου και αντιμετωπίζεις στημένες καταστάσεις (ενδεχομένως και αντιδράσεις από αγανακτισμένους πολίτες).

»Μπορώ να δεχθώ τις αντιδράσεις, αλλά όχι βέβαια τις προσωπικές ύβρεις του τύπου (άντε και γα…ου) και πολύ περισσότερο τις ύβρεις για τη μάνα μου. Σε τέτοιες συνθήκες αντιδρώ ως άνθρωπος, ακόμα και ακραία ενδεχομένως. Δυστυχώς η λογική και η κατανόηση για το τι αντιμετωπίζουμε δεν είναι αυτονόητα για όλους».

(φωτο:eurokinissi)

Βόλος: Γυναίκα έσωσε οδηγό που εγκλωβίστηκε σε πλημμυρισμένο δρόμο! “Όλοι οι δρόμοι ήταν χείμαρροι” – Συγκλονιστικό video

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ από τον τηλεοπτικό σταθμό skai:

(photo: pixabay)

Κρεμόταν ημίγυμνη από το παράθυρο όταν… – vid

Πρόγραμμα «ΗΛΕΚΤΡΑ»: Μέχρι πότε παρατείνεται η υποβολή αιτήσεων

Το πρόγραμμα συγχρηματοδοτείται από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, από πόρους του ιδίου και πόρους προερχόμενους από δανειακή σύμβαση μεταξύ αυτού και της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, καθώς και από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.


Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανακοινώνει, ότι παρατείνεται έως την εξάντληση των διαθέσιμων πόρων, η διαδικασία υποβολής αιτήσεων, για την ένταξη των υποψήφιων δικαιούχων στο πρόγραμμα «ΗΛΕΚΤΡΑ».


Σημειώνεται πως το πρόγραμμα «ΗΛΕΚΤΡΑ» αποσκοπεί στην ενεργειακή αναβάθμιση των κτιρίων του Δημόσιου τομέα.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος του προγράμματος (https://hlektra.gov.gr/home).

Επίκειται τροποποίηση της σχετικής Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΚΥΑ) για την συγκεκριμένη παράταση.

Ειδικότερα, το πρόγραμμα συγχρηματοδοτείται από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, από πόρους του ιδίου και πόρους προερχόμενους από δανειακή σύμβαση μεταξύ αυτού και της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, καθώς και από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

(με πληροφορίες από imerisia. gr / photo: pixabay)

Τα μέρη όπου έχουν υπηρετήσει οι πολιτικοί αρχηγοί, vid

Δείτε...

eurokinissi photo