Άρθρα

«Κλάμα» με το δώρο που έκαναν στον Κασσελάκη μπροστά στις κάμερες! – vid

Η χθεσινή αναφορά του στον...Batman, λέγοντας μάλιστα ότι ο πασίγνωστος ήρωας κινουμένων σχεδίων είναι...αριστερός, δεν πέρασε απαρατήρητη.

Κατά την επίσκεψή του στην Πάτρα, ο Στέφανος Κασσελάκης δέχθηκε ένα…απρόσμενο δώρο από μία πολίτη: ένα ζευγάρι κίτρινες κάλτσες με τον Batman.

Όπως ήταν φυσικό όλοι ξέσπασαν σε γέλια.

Εν συνεχεία κέρασε και ένα…ενεργειακό ποτό τη βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Σία Αναγνωστοπούλου:

SCR

Αυτοδιοικητικές εκλογές: Με τι καιρό θα πάμε στις κάλπες την Κυριακή

Καλές καιρικές συνθήκες αναμένεται να επικρατήσουν στη χώρα την ερχόμενη Κυριακή των εκλογών, σύμφωνα με τα τελευταία προγνωστικά στοιχεία του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών/meteo.gr.

Πιο αναλυτικά, κατά το τριήμερο από αύριο, Σάββατο 7 Οκτωβρίου, έως τη Δευτέρα 9 Οκτωβρίου αναμένονται νεφώσεις που τοπικά κατά διαστήματα θα είναι πυκνότερες ενώ σποραδικές βροχές και ενδεχομένως καταιγίδες θα σημειωθούν αύριο στην Κεντρική και Ανατολική Μακεδονία, την Ανατολική Θεσσαλία, την Εύβοια, την Πελοπόννησο και τα ορεινά της Κρήτης, την Κυριακή στη νότια Πελοπόννησο και τα ορεινά της Κρήτης και τη Δευτέρα στην Εύβοια και τα ορεινά της Κρήτης.

Στο Αιγαίο αύριο θα επικρατήσουν βόρειοι άνεμοι έως 6 μποφόρ. Την Κυριακή θα παρουσιάσουν εξασθένηση και από το μεσημέρι θα στραφούν σε δυτικούς έως 5 μποφόρ. Τη Δευτέρα θα στραφούν και πάλι σε βόρειους έως 7 μποφόρ.

Στο Ιόνιο θα επικρατήσουν βορειοδυτικοί άνεμοι έως 5 μποφόρ και μόνο από την αρχή έως το μεσημέρι της Δευτέρας θα στραφούν πρόσκαιρα σε ανατολικούς έως 4 μποφόρ.

Η θερμοκρασία θα παραμείνει σε υψηλά επίπεδα σε ό,τι αφορά τις μέγιστες τιμές της ως την Κυριακή φτάνοντας κατά τόπους τους 28-30°C. Τη Δευτέρα η θερμοκρασία θα παρουσιάσει πτώση.

eurokinissi photo

Ελεγκτικό Συνέδριο: Δημοσιεύτηκε το σκεπτικό για την απόφαση γύρω από τις συντάξεις των δικαστικών

Το πλήρες κείμενο των τριών πιλοτικών αποφάσεων της μείζονος Ολομέλειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου με τις οποίες κρίθηκε ομόφωνα ότι οι περικοπείσες συντάξεις των απόμαχων δικαστών επανέρχονται στα επίπεδα που ίσχυαν προ του 2012, δημοσιοποιήθηκε σήμερα.

Οι τρείς αυτές αποφάσεις (1330 έως 1332/2023) της μείζονος Ολομέλειας του Ανωτάτου Δημοσιονομικού Δικαστηρίου εκδόθηκαν μετά από αιτήσεις πρώην πρόεδρου του Αρείου Πάγου, πρώην πρόεδρου του Ελεγκτικού Συνεδρίου και πρώην αντιπροέδρου του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Οι ομόφωνες αυτές αποφάσεις της Ολομέλειας (με μειοψηφία τριών δικαστών ως προς τον χρόνο εφαρμογής των επίμαχων αποφάσεων) που εκδόθηκαν και αφορούν τους εν λόγω τρεις πρώην ανώτερους δικαστές, είναι πιλοτικές και έχουν μια «ουρά» 450 περίπου συνταξιούχων δικαστών που τους καταλαμβάνει το περιεχόμενο των τριών επίμαχων αποφάσεων του Ελεγκτικού Συνεδρίου.

Παράλληλα, οι αποφάσεις αυτές της Ολομέλειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου δίνουν τη δικονομική δυνατότητα στους περίπου 4.000 συνταξιούχους δικαστές, εισαγγελείς και μέλη του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, να διεκδικήσουν με αιτήσεις καρμπόν την αναδρομική επιστροφή των συντάξεων τους στα επίπεδα του 2012, όπως έχουν κρίνει το Μισθοδικείο και η Ολομέλεια του Ανωτάτου Δημοσιονομικού Δικαστηρίου.

Ειδικότερα, η Ολομέλεια του Ελεγκτικού Συνεδρίου ακολούθησε στην ουσία την απόφαση του Μισθοδικείου του 2021 (υπ. αριθμ. 255/2021) που είχε κρίνει ότι «το Σύνταγμα επιβάλει σταθερή αναλογία των συντάξεων και των αποδοχών ενεργείας των δικαστικών λειτουργών».

Οι τρεις αυτές υποθέσεις με πρόεδρο του Ελεγκτικού Συνεδρίου τον Ιωάννη Σαρμά και εισηγητή τον Κωνσταντίνο Παραθύρα, ακολούθησαν ομόφωνα τις σκέψεις της απόφασης του Μισθοδικείου, ενώ υπάρχει μειοψηφία ως προς το χρόνο εκτέλεσης της απόφασης. Συγκεκριμένα, τρία μέλη του δικαστηρίου (ο πρόεδρος Ιωάννης Σαρμάς, ο αντιπρόεδρος Κωνσταντίνος Κωστόπουλος και η σύμβουλος Θεολογία Γναρδέλλη) εξέφρασαν τη άποψη ότι η εφαρμογή των εν λόγω επίμαχων αποφάσεων πρέπει να αρχίσει ένα έτος και πλέον μετά την ημερομηνία δημοσίευσής τους, έτσι ώστε να δοθεί το χρονικό περιθώριο στην κυβέρνηση για «να δυνηθεί ο νομοθέτης, επανεκτιμώντας τα δημοσιονομικά δεδομένα, να ανεύρει τρόπο συμμόρφωσης με τα κριθέντα, ως προς τις αναδρομικές αξιώσεις» των συνταξιούχων δικαστών. Φυσικά η άποψη της πλειοψηφίας των δικαστών του Ελεγκτικού Συνεδρίου υπερισχύει της μειοψηφίας των τριών δικαστών.

Η Ολομέλεια Ελεγκτικού Συνεδρίου έκρινε ότι είναι μη νόμιμη και ακυρωτέα η σιωπηρή άρνηση της διοίκησης-Πολιτείας για επανακανονισμό τής σύνταξης των τριών πρώην δικαστικών λειτουργών, που είχαν προσφύγει στο Ανώτατο Δημοσιονομικό Δικαστήριο, διότι όφειλε η διοίκηση-Πολιτεία να υπολογίσει τη σύνταξή τους μη εφαρμόζοντας τις κριθείσες από το Μισθοδικείο ως αντισυνταγματικές σχετικές διατάξεις του νόμου 4387/2016, αλλά τις προϊσχύσασες αυτών.

Δηλαδή, κατά την Ολομέλεια του Ελεγκτικού Συνεδρίου, εφαρμοστέες για τον καθορισμό του ύψους των συντάξεων των πρώην δικαστών, εισαγγελέων και μελών Νομικού Συμβουλίου του Κράτους (ΝΣΚ) είναι οι προϊσχύσασες διατάξεις του «νόμου Κατρούγκαλου» (νόμος 4387/2016). Δηλαδή, οι συντάξεις των δικαστών επανέρχονται στα επίπεδα που ίσχυαν προ του 2012, με άλλα λόγια προ του καθεστώτος που είχε διαμορφωθεί πριν το νόμο 4093/2012.

Παράλληλα, σε σημερινή ανακοίνωση του Ανωτάτου Δημοσιονομικού Δικαστηρίου αναφέρεται ότι το Ελεγκτικό Συνέδριο σε εφαρμογή των αποφάσεων του Μισθοδικείου έκρινε, μεταξύ των άλλων τα εξής:

«Η εκ του άρθρου 88 παρ. 2 του Συντάγματος υποχρέωση για παροχή πλήρους δικαστικής προστασίας από την προσβολή των συνταξιοδοτικής φύσης δικαιωμάτων των δικαστικών λειτουργών και η εντεύθεν διασφάλιση της πρακτικής αποτελεσματικότητας του δικαιώματος του οποίου η προσβολή διαγνώστηκε με απόφαση του ειδικού Δικαστηρίου, επιβάλλει όπως η συνταξιοδοτική Διοίκηση, μετά τη δικαστική διάγνωση της αντισυνταγματικότητας μειώσεων σε σύνταξη δικαστικού λειτουργού, προβεί, εφ’ όσον τούτο ζητηθεί και ανεξαρτήτως αν η απόφαση του εν λόγω Δικαστηρίου αφορούσε στον ίδιο τον αιτούντα, σε νέο, σύμφωνο με το Σύνταγμα, υπολογισμό της σύνταξης, εκδίδοντας νέα εκτελεστή διοικητική πράξη· τυχόν δε άρνηση να ενεργήσει σχετικώς αποτελεί απορριπτική εκτελεστή διοικητική πράξη που προσβάλλεται με έφεση ενώπιον του Ελεγκτικού Συνεδρίου».

(απεμπε – φωτο:freepik)

ΥπΑΑΤ για Θεσσαλία: Οι περισσότεροι αγροί που έχουν ελεγχθεί μπορούν να ξανακαλλιεργηθούν

Ενθαρρυντικά είναι τα στοιχεία που προκύπτουν από τις έρευνες δύο φορέων, σχετικά με τη συνέχιση της παραγωγής στις περιοχές που πληγήκαν από τις πλημμύρες στη Θεσσαλία.

Συγκεκριμένα, το Ινστιτούτο Βιομηχανικών και Κτηνοτροφικών Φυτών (ΙΒΚΦ) του ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ και το Ινστιτούτο Αλιευτικής Έρευνας (ΙΑΕ) δημοσιοποίησαν τα πρώτα συμπεράσματα των ερευνών τους.

Σύμφωνα με τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Λευτέρη Αυγενάκη, τα πρώτα στοιχεία διαψεύδουν τους κινδυνολόγους. Οι έρευνες εξελίσσονται με γρήγορο ρυθμό και πλήρη διαφάνεια, ώστε από τα τελικά συμπεράσματα να προγραμματισθούν και οι επόμενες κινήσεις για την αποκατάσταση των εδαφών και του Παγασητικού. Ο υπουργός τόνισε, επίσης, ότι το ΥπΑΑΤ συνεχίζει να βρίσκεται και στο πλευρό των γεωργών και κτηνοτρόφων αλλά και των αλιέων, υπενθυμίζοντας ότι τις επόμενες ημέρες θα εκδοθεί η εντολή για τη στήριξη των περίπου 461 παράκτιων- κατά βάση- ψαράδων της Μαγνησίας, των Σποράδων και της Λάρισας, με στόχο την κάλυψη μέρους του εισοδήματος που απώλεσαν.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις του ΙΒΚΦ σε 281 σημεία από τα 350 που έχει προγραμματίσει «οι περισσότεροι αγροί έχουν δεχτεί φορτίο ιζημάτων το οποίο μπορεί να ενσωματωθεί στο έδαφος με την καλλιέργεια του εδάφους (καλλιεργητή ή βαθιά άροση ανάλογα του ύψους του ιζήματος). Σε αυτές τις περιπτώσεις από τα πρώτα αποτελέσματα των αναλύσεων που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι στιγμής, φαίνεται ότι τα ιζήματα παρουσιάζουν ιδιότητες που δεν αναμένεται να επηρεάσουν σημαντικά τις εδαφικές ιδιότητες των εδαφών μετά την ενσωμάτωση. Στις λίγες περιπτώσεις που το ύψος των ιζημάτων είναι πολύ μεγάλο και δεν είναι δυνατή η ενσωμάτωσή τους στο έδαφος με τη βαθιά άροση, θα χρειαστούν μέτρα αποκατάστασης του εδάφους που πρέπει να εξεταστούν κατά περίπτωση».

Όπως διευκρινίζει το ΙΒΚΦ του ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ με την ενσωμάτωση μεγαλύτερου αριθμού αποτελεσμάτων, αλλά και των αποτελεσμάτων των βαρέων μετάλλων θα εξαχθούν περισσότερο ασφαλή συμπεράσματα για τη βέλτιστη διαχείριση των εδαφών που έχουν επηρεαστεί από τα ιζήματα.

Φυσικά τα εδάφη που παραμένουν κατακλυσμένα θεωρείται βέβαιο ότι έχει επηρεασθεί η γονιμότητά τους και εκτιμάται ότι πρέπει να αναθεωρηθεί η παραδοσιακή τακτική λίπανσής τους.

Σε ό,τι αφορά τις έρευνες του ΙΝΑΛΕ οι οποίες συνεχίζονται, μέχρι στιγμής προβληματισμό στους επιστήμονες προκάλεσε το γεγονός της μεταφοράς μεγάλων ποσοτήτων χερσαίων ιζημάτων στη στήλη του νερού και στο βυθό, τα οποία περιέχουν θρεπτικά άλατα του αζώτου και του φωσφόρου, τα οποία, όπως εκτιμούν, μπορούν να διαταράξουν την αναλογία των δύο στοιχείων προς όφελος του φωσφόρου, ο οποίος και αποτελεί τον κύριο περιοριστικό παράγοντα. Συνεπώς, ανάλογα με τις ισχύουσες μετεωρολογικές και ωκεανογραφικές συνθήκες μπορεί να προκληθεί άνθιση φυτοπλαγκτού, γεγονός που έχει αναφερθεί στον κόλπο και κατά το παρελθόν.

(απεμπε – φωτο:eurokinissi)

Συγκίνησε ο Γκάλης στο τελευταίο αντίο του Ιωαννίδη: «Τον είχα σαν μεγάλο αδερφό», vid

Ο θρύλος του ελληνικού μπάσκετ, Νίκος Γκάλης, όντας συγκινημένος, στάθηκε δίπλα στο φέρετρο του Γιάννη Ιωαννίδη, κρατώντας στην αγκαλιά του ένα από τα τρόπαια που κατέκτησαν μαζί, τα χρόνια που βρίσκονταν στον Άρη.


«Είναι μεγάλη η συγκίνηση. Αν μπορούσα να χαρακτηρίσω τον Γιάννη με μία κουβέντα, θα έλεγα ότι ήταν άντρας. Ό,τι είχε να σου πει στο έλεγε απευθείας στο πρόσωπό σου. Είε όραμα από μικρό παιδί να κάνει τον Άρη μεγάλη ομάδα και το κατάφερε. Τον είχα σαν μεγάλο αδερφό. Έβαζε την ομάδα πάνω από τον εαυτό του. Ήταν σπουδαίος άνθρωπος.


Είναι δύσκολη μέρα και για εμένα και για όλους τους Αρειανούς. Θέλω να ευχηθώ συλλυπητήρια, στην οικογένειά του. Ήταν δάσκαλος, μας έδινε πολλές συμβουλές.

Είχαμε πάρα πολλές καλές στιγμές μαζί, πολλές χαρές και πολύ λίγες λύπες. Είναι αλήθεια, ούτε εγώ, ούτε εκείνος μπορούσαμε την ήττα. Μπορεί μερικοί να τον κατηγορούσαν για τον τρόπο του, αλλά όπως σας είπα ήταν ευθύς και αυτό το σεβόμουν», είπε ο Γκάλης σε όσους δημοσιογράφους βρίσκονταν εκεί.

eurokinissi photo

Έτσι θέλουν να ΡΟΥΦΗΞΟΥΝ από την ατμόσφαιρα το CO2!! Πότε θα ξεκινήσουν; vid

Μεγαλόπνοα σχέδια εμποτισμένα με δόλιους σκοπούς!!!

Ετοιμάζεται στο Τέξας το μεγαλύτερο εργοστάσιο στον κόσμο που ως κύριο ρόλο θα έχει την απομάκρυνση του διοξειδίου του άνθρακα (CO2) από την ατμόσφαιρα.

Μάλιστα το εγχείρημα αυτό έχει…επαινεθεί από τον WEF και κορυφαίους διεθνιστές, όπως ο εχθρός των ανθρώπων, Τζον Κέρι.

Οι δημιουργοί του έργου έχουν λάβει τώρα μία τεράστια χρηματοδότηση από την κυβέρνηση Μπάιντεν.

Τον Ιούνιο, οι πρώτες μπουλντόζες έπιασαν δουλειά στην κομητεία Έκτορ του Τέξας, για να σηματοδοτήσουν την έναρξη ενός έργου 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων που ονομάζεται “Stratos”, το οποίο στοχεύει να αφαιρέσει 500.000 τόνους CO2 από την ατμόσφαιρα ετησίως, μόλις λειτουργήσει πλήρως το 2025.

Η εγκατάσταση των 65 στρεμμάτων θα χαρακτηρίζεται από ένα τεράστιο δίκτυο αγωγών, κτιρίων και ανεμιστήρων για τον καθαρισμό του CO2 από τον αέρα και στη συνέχεια την έγχυσή του σε υπόγειους βραχώδεις σχηματισμούς.

Ωστόσο πολλοί είναι οι επιστήμονες που διαφωνούν πάνω στο εγχείρημα αυτό. Μιλούν με στοιχεία υποστηρίζοντας πως τυχόν μείωση του ποσοστού του CO2 από την ατμόσφαιρα θα είχε ολέθριες συνέπειες για τη ζωή πάνω στον πλανήτη!!!

Και κάποιες χρήσιμες υπενθυμίσεις:

Λιακόπουλος: Ειδικοί του κw#ου, τρομοκρατούν τον κόσμο με την ανύπαρκτη κλιματική αλλαγή

freepik photo

ΑΕΚ για το πανό που έγραφε «Το Κόσοβο είναι Αλβανία» στην Opap Arena: «Αποτροπιασμός»

Η ΠΑΕ ΑΕΚ εξέδωσε ανακοίνωση, καταδικάζοντας το πανό με το “ακραίο εθνικιστικό περιεχόμενο” που σηκώθηκε στον αγώνα με τον Άγιαξ στην Opap Arena για το Europa League.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

“Η ΠΑΕ ΑΕΚ εκφράζει τον αποτροπιασμό της και καταδικάζει απερίφραστα την εμφάνιση έστω και για λίγα δευτερόλεπτα στο γήπεδο μας ενός πανό με ακραίο εθνικιστικό περιεχόμενο. Που δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τις ιστορικές καταβολές του συλλόγου μας, ούτε φυσικά με όσα πρεσβεύει από ιδρύσεως του.

Η ΑΕΚ δεν έχει ανάγκη να αποδείξει τίποτα στα λόγια, καθώς το έχει κάνει στην πράξη με τρόπους που δεν επιδέχονται αμφισβήτησης και με πρωτοβουλίες που καμιά άλλη ομάδα δεν έχει πάρει, ενάντια στον πόλεμο.

Όσον αφορά το συγκεκριμένο θλιβερό και εξοργιστικό περιστατικό, η ΠΑΕ ΑΕΚ δηλώνει πως δεν θα μείνει έτσι. Ήδη δρομολογούμε ενέργειες για να αποδοθούν οι ευθύνες για την έστω και στιγμιαία – επαναλαμβάνουμε- εικόνα που δικαίως προβλημάτισε την μεγάλη μάζα του φίλαθλου κόσμου μας, ο οποίος εξάλλου έχει αποδοκιμάσει έντονα.

Θα εντοπίσουμε οπωσδήποτε τους υπεύθυνους και θα απαγορευτεί δια παντός η είσοδός τους στο γήπεδο μας”.

(φωτο:eurokinissi)

Θεσσαλονίκη: Κοσμοσυρροή για το τελευταίο αντίο στον Γιάννη Ιωαννίδη, vid

Το ελληνικό μπάσκετ, αλλά και ολόκληρη η Ελλάδα αποχαιρετά έτσι σήμερα (06/10), έναν θρύλο του ευρύτερου αθλητισμού της χώρας, με την κηδεία του Γιάννη Ιωαννίδη στη Θεσσαλονίκη, αλλά και το λαϊκό προσκύνημα στο γήπεδο του Άρη, το Αλεξάνδρειο.

Μετά την επιμνημόσυνη δέηση στον Άγιο Ιωάννη της Βούλας, η σορός του Γιάννη Ιωαννίδη μεταφέρθηκε στη Θεσσαλονίκη, όπου και θα δοθεί το τελευταίο “αντίο” σε μία ιστορική μορφή της Ελλάδας, με την ταφή του στο κοιμητήριο της Θέρμης.

Eurokinissi photo

Η Άγκυρα παραδέχεται ότι οι ΗΠΑ κατέρριψαν το τουρκικό drone στην Συρία

Και ενώ στην αρχή αρνούνταν ότι είναι τουρκικό το drone.

Στην πρώτη παραδοχή πως το drone που καταρρίφθηκε στην Συρία από αμερικανικό F-16 ήταν τουρκικό, παρά τις αρχικές διαψεύσεις, προχώρησε η Άγκυρα.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δήλωση από το υπουργείο Εξωτερικών της Τουρκίας, σημειώνοντας πως η κατάρριψή του δεν πρόκειται να επηρεάσει τις αντιτρομοκρατικές επιχειρήσεις που έχει αναλάβει η Τουρκία.

Στη σχετική ανακοίνωση, το τουρκικό ΥΠΕΞ αποδίδει την κατάρριψη σε τεχνικούς λόγους και συγκεκριμένα στους μηχανισμούς αποφυγής εμπλοκής με «τρίτα μέρη».

Ένα από τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη της «χάθηκε» κατά τη διάρκεια επιχειρήσεων εναντίον Κούρδων μαχητών στη βορειοανατολική Συρία λόγω «διαφορετικών τεχνικών αξιολογήσεων» με τρίτα μέρη στο έδαφος. Πρόσθεσε ότι η Αγκυρα θα συνεχίσει να πλήττει στόχους μαχητών στη Συρία και το Ιράκ.

ΑΠΕΜΠΕ-EPA photo

Πόλεμος: Σκηνοθετούν τον θάνατό τους για να γλιτώσουν την επιστράτευση!!

Εθνοκάθαρση δίχως τέλος στην Ουκρανία με κύριο ιθύνοντα τον Ζελένσκι.

Στην Ουκρανία, από τον Φεβρουάριο του 2022, ισχύει στρατιωτικός νόμος και διάταγμα για γενική επιστράτευση.

Οι άνδρες μεταξύ 18 και 60 ετών απαγορεύεται πλέον να εγκαταλείπουν την Ουκρανία.

Διάφοροι κατά καιρούς, μέσα στην απελπισία τους, έχουν επιστρατεύσει πολλές μεθόδους για να φύγουν από τη χώρα.

Μερικοί προσπάθησαν να μεταμφιεστούν ακόμα και σε γυναίκες!!


Στους Ουκρανούς προσφέρεται η ευκαιρία να αγοράσουν πλαστά πιστοποιητικά θανάτου στο dark web για να αποφύγουν την επιστράτευση, διαπίστωσε ένας ανταποκριτής του Sputnik.


«Φτιάχνουμε ένα πλήρες πακέτο για να πάρεις αποζημίωση από το κράτος για έναν δολοφονημένο συγγενή! Άρα δεν μπορείς να πας στον πόλεμο και παίρνεις και τα χρήματα. Το κόστος της υπηρεσίας: 10.000 δολάρια», υπόσχονται οι συντάκτες της…”αγγελίας”.

Σύμφωνα με το Sputnik, οι πωλητές των πιστοποιητικών λένε ότι οι πελάτες θα λάβουν ένα επίσημο αποδεικτικό θανάτου το οποίο έχει ενημερωθεί σε “όλες τις βάσεις δεδομένων” και μπορεί κανείς να κάνει μία ψεύτικη κηδεία αν χρειαστεί!!


απεμπε-EPA photo

Μαίρη Χρονοπούλου: Η ανακοίνωση του «Ευαγγελισμού» για τον θάνατό της

Επιβεβαιώθηκε η είδηση του θανάτου της.

Η διοίκηση του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» εκφράζει τα θερμά της συλλυπητήρια στους οικείους της.

«Σήμερα 06/10/2023, και ώρα 14:12 μμ κατέληξε η γνωστή ηθοποιός
Μαίρη Χρονοπούλου, στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του
Νοσοκομείου μας, στην οποία νοσηλευόταν από 02/10/2023.
Εκφράζουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια στους οικείους της» αναφέρει η ανακοίνωση της διοίκησης του «Ευαγγελισμού».

Eurokinissi photo

Για μερικά like πήγε να καεί ζωντανός, vid

Δείτε τι έκανε:

freepik photo

Μητσοτάκης για τις διακρίσεις των Υπ. Υγείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης: Η Ελλάδα διαμορφώνει τις εξελίξεις

«Η Ελλάδα δεν παρακολουθεί απλώς τις εξελίξεις, αλλά τις διαμορφώνει» δηλώνει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης για τα βραβεία στα υπουργεία Υγείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

«Σήμερα δικαιούμαστε να είμαστε υπερήφανοι όχι για ένα, αλλά για τρία βραβεία που απένειμε στην Ελλάδα ο Παγκόσμιος Σύνδεσμος Καινοτομίας και Τεχνολογίας WITSA που εκπροσωπεί σχεδόν το σύνολο της διεθνούς αγοράς τεχνολογίας από 80 χώρες» τονίζει στην ανάρτησή του ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Η ανάρτηση του πρωθυπουργού:

Σήμερα δικαιούμαστε να είμαστε υπερήφανοι όχι για ένα, αλλά για τρία βραβεία που απένειμε στην Ελλάδα ο Παγκόσμιος Σύνδεσμος Καινοτομίας και Τεχνολογίας WITSA που εκπροσωπεί σχεδόν το σύνολο της διεθνούς αγοράς τεχνολογίας από 80 χώρες.

Το πρόγραμμα προληπτικών εξετάσεων «Φώφη Γεννηματά» κέρδισε το 1ο βραβείο ως εφαρμογή της ψηφιακής Υγείας. Το ίδιο και το Κέντρο Διαλειτουργικότητας όλων των πληροφοριακών συστημάτων του Δημοσίου στον τομέα του «Μετασχηματισμού του Κράτους». Ενώ η υπηρεσία myDESKlive για τα ηλεκτρονικά ραντεβού του πολίτη πήρε τη δεύτερη θέση στην κατηγορία «Ψηφιακή Ευκαιρία Συμπερίληψης».

Συγχαρητήρια στην ομάδα της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κοινωνικής Ασφάλισης, στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και σε όλα τα στελέχη των Υπουργείων Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Υγείας που εργάζονται γι’ αυτά τα προγράμματα.

Η Ελλάδα δεν παρακολουθεί απλώς τις εξελίξεις, αλλά τις διαμορφώνει. Και την ίδια ώρα που αντιμάχεται με διαχρονικές παθογένειες, πρωτοπορεί στην καινοτομία και στην αξιοποίηση της τεχνολογίας για μία καλύτερη καθημερινότητα. Λύνοντας τα προβλήματα του παρελθόντος και κερδίζοντας τα στοιχήματα του μέλλοντος. Η Ελλάδα αλλάζει. Βαδίζει μπροστά και στοχεύει ψηλά.

(φωτο:INTIME)

ΟΗΕ: Η τιμή της ζάχαρης έφτασε στο υψηλότερο επίπεδο εδώ και 13 χρόνια!! Τι λένε ότι φταίει…

Η τιμή της ζάχαρης παγκοσμίως έφτασε τον Σεπτέμβριο στο υψηλότερο επίπεδό της εδώ και 13 χρόνια εξαιτίας των ανησυχιών για τις επιπτώσεις του φαινομένου El Niño στις σοδειές στην Ταϊλάνδη και την Ινδία, ανακοίνωσε σήμερα ο Οργανισμός Τροφίμων και Γεωργίας του ΟΗΕ (FAO).

Ο δείκτης των τιμών της ζάχαρης, όπως υπολογίστηκε από τον FAO, αυξήθηκε κατά 9,8% σε ένα μήνα.

Η αύξηση αυτή “οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι φοβόμαστε ολοένα και περισσότερο τον περιορισμό της παγκόσμιας προσφοράς στην επόμενη σοδειά (2023- 2024)”, ανέφερε ο Οργανισμός στη μηνιαία έκθεσή του.

Όπως αναφέρουν, οι πρώτες εκτιμήσεις δείχνουν μείωση της παραγωγής στην Ταϊλάνδη και την Ινδία , τη δεύτερη και τρίτη μεγαλύτερη εξαγωγό ζάχαρης παγκοσμίως, εξαιτίας του El Niño.

Συνδέουν αυτό το μετεωρολογικό φαινόμενο με την “αύξηση της παγκόσμιας θερμοκρασίας” και λένε ότι συνοδεύεται από ξηρασία σε κάποιες περιοχές του κόσμου και με ισχυρές βροχοπτώσεις σε άλλες.

Ωστόσο ο FAO εκτίμησε ότι οι τιμές της ζάχαρης περιορίστηκαν χάρη “στον μεγάλο όγκο της σοδειάς στη Βραζιλία”, τη μεγαλύτερη παραγωγό και παγκόσμια εξαγωγό χώρα.

Τι αναφέρεται για τη σοδειά των σιτηρών

Όπως αναφέρεται, από την πλευρά τους οι τιμές των τροφίμων παγκοσμίως σταθεροποιήθηκαν τον Σεπτέμβριο, με την τιμή των ελαίων να μειώνεται κατά 3,9%, των γαλακτοκομικών κατά 2,3% και του κρέατος κατά 1%, αντισταθμίζοντας τις αυξήσεις στις τιμές της ζάχαρης και του καλαμποκιού.

Ο δείκτης του Οργανισμού για τις τιμές των διατροφικών προϊόντων, που παρακολουθεί τις αλλαγές στις τιμές σε ένα καλάθι βασικών προϊόντων, είναι μειωμένος κατά 10,7% σε ετήσια βάση και κατά 24% σε σχέση με την κορύφωσή του τον Μάρτιο του 2022 μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία.

Παράλληλα ο FAO ανακοίνωσε τις προβλέψεις του για την παγκόσμια παραγωγή σιτηρών το 2023, που ανέρχεται σε 2.819 εκατομμύρια τόνους, ένα ρεκόρ.

(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: photo: freepik)

Διπλή δίωξη κατά του Σαρκοζί

Διπλή δίωξη ασκήθηκε κατά του πρώην προέδρου της Γαλλίας Νικολά Σαρκοζί στο πλαίσιο έρευνας για δόλιους ελιγμούς που ως στόχο είχαν να τον απαλλάξουν από υποψίες για την χρηματοδότηση από την Λιβύη της προεκλογικής του εκστρατείας το 2007, έγινε γνωστό από δικαστική πηγή.

Σύμφωνα με την πηγή, στον Νικολά Σαρκοζί ασκήθηκε δίωξη για απόκρυψη υποκίνησης ψευδούς κατάθεσης σχετικά με την ανάκληση των κατηγοριών που διατύπωσε εναντίον του ο γαλλολιβανέζος μεσολαβητής Ζιάντ Τακιεντίν στο τέλος του 2020 και για συμμετοχή σε συνωμοσία με στόχο την διάπραξη του αδικήματος της εξαπάτησης του δικαστηρίου σε οργανωμένη συμμορία.

Η δικαστική απόφαση αυτή ανοίγει τον δρόμο για πιθανή νέα δίκη κατά του πρώην προέδρου.

Ελήφθη έπειτα από πολύωρες ανακρίσεις που διήρκεσαν τρεισήμισι ημέρες από δύο οικονομικούς δικαστές που επιφορτίσθηκαν με την έρευνα που ξεκίνησε τον Μάιο 2021 για την επιχείρηση που ονομάστηκε «Sauver Sarkozy» (Σώστε τον Σαρκοζί) από έναν από τους κατηγορούμενους.

Με την απαγγελία κατηγοριών, οι δικαστές δείχνουν ότι διαθέτουν επαρκή επιβαρυντικά ή συναφή στοιχεία σχετικά με την συμμετοχή του στους ελιγμούς αυτούς, στους οποίους είναι αναμεμειγμένοι τουλάχιστον εννέα ακόμη πρωταγωνιστές που ενέχονται σε διάφορους βαθμούς και χρονικές στιγμές, ενδεχομένως δίνοντας την συγκατάθεσή του.

Το πρώτο στάδιο της επιχείρησης συνίστατο στην εξασφάλιση της ανάκλησης των κατηγοριών κατά του Νικολά Σαρκοζί από τον περιώνυμο Ζιάντ Τακιεντίν στο τέλος του 2020 με αντάλλαγμα ενδεχόμενη αμοιβή.

Στην συνέχεια, στο πρώτο εξάμηνο του 2021, ορισμένοι από τους ενεχόμενους προσπάθησαν να εξασφαλίσουν μία απόδειξη ότι το λιβυκό έγγραφο, που δημοσιεύθηκε ανάμεσα στους δύο γύρους των προεδρικών εκλογών του 2012 στην ιστοσελίδα Mediapart και αναφερόταν σε χρηματοδότηση ύψους 50 εκατομμυρίων ευρώ, ήταν πλαστό.

(απεμπε – φωτο:pexels)

Κύπρος, Ισραήλ και Ελλάδα “βάφτισαν” τις επόμενες κακοκαιρίες! Δείτε τι ονόματα τους έδωσαν…

Την ονοματοδοσία κακοκαιριών που προβλέπεται να προκαλέσουν πολύ ισχυρά φαινόμενα και θα επηρεάσουν την Ανατολική Μεσόγειο για την περίοδο Οκτωβρίου 2023 – Σεπτεμβρίου 2024 έδωσαν στην δημοσιότητα Ελλάδα, Κύπρος και Ισραήλ.

Όπως αναφέρεται σε δελτίο Τύπου της Μετεωρολογικής Υπηρεσίας της Κύπρου, ο κατάλογος των ονομάτων που έχουν επιλεχτεί και θα χρησιμοποιούνται με αλφαβητική σειρά, καταρτίστηκε από κοινού μεταξύ των τριών εθνικών μετεωρολογικών υπηρεσιών, αντανακλώντας το γλωσσικό ιδίωμα των τριών χωρών.

Τα ονόματα, με χρήση κατά σειρά, θα είναι τα ακόλουθα: Avgi, Ben, Cornelius, Doros, Eden, Fedra, Gea, Hilel, Iris, Keren, Leonidas, Maria, Nir, Olympias, Petros, Qamar, Raphael, Sofia, Tal, Urania, Vyron, Widad, Xenophon, Yakinthi, Ziv.

Η απόδοση ονόματος σε ένα έντονο καιρικό φαινόμενο θα συναποφασίζεται από εκπροσώπους των Μετεωρολογικών Υπηρεσιών/Τμημάτων κατά τη διάρκεια εβδομαδιαίων (ή και πιο συχνών όποτε κρίνεται απαραίτητο) συναντήσεων. Κατά τη διάρκεια αυτών των συναντήσεων θα χρησιμοποιούνται όλες οι διαθέσιμες πληροφορίες από αριθμητικά μοντέλα καιρού και δεδομένα παρατήρησης, με σκοπό την αλληλοενημέρωση για θέματα καιρού της περιοχής και την εξέλιξη της κίνησης των συστημάτων που πρόκειται να επηρεάσουν την περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου, αναφέρεται στο σχετικό δελτίο Τύπου.

(με πληροφορίες από cnn. gr / photo: pexels)

Νέος διοικητής του e-ΕΦΚΑ ο Αλέξανδρος Βαρβέρης και Α΄ υποδιοικητής ο Παναγιώτης Κοκκόρης

Την παραίτηση του διοικητή του e-ΕΦΚΑ, Παναγιώτη Δουφεξή, ζήτησε και έλαβε σήμερα, Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2023, ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Άδωνις Γεωργιάδης.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ο κ. Δουφεξής υπηρέτησε το κράτος με ευσυνειδησία και πέτυχε σημαντικά αποτελέσματα στην πρόοδο του ΕΦΚΑ.

Στη νέα εποχή της ολοκλήρωσης του ψηφιακού μετασχηματισμού του e-ΕΦΚΑ, με απόφαση του υπουργού, νέος διοικητής αναλαμβάνει ο μέχρι πρότινος Α΄ υποδιοικητής του e-ΕΦΚΑ, Αλέξανδρος Βαρβέρης.

Τη θέση του Α’ υποδιοικητή του e-ΕΦΚΑ αναλαμβάνει ο πρώην Γενικός Γραμματέας Κοινωνικής Ασφάλισης, Παναγιώτης Κοκκόρης.

Ο κ. Γεωργιάδης, αφού ευχαρίστησε τον κ. Δουφεξή για τις καλές υπηρεσίες του, ευχήθηκε καλή σταδιοδρομία στη νέα διοίκηση του e-ΕΦΚΑ.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: intime)

Στην ψηφιακή εποχή μπαίνουν 4.000 ενορίες

Ένα μεγαλόπνοο πρόγραμμα παρουσιάστηκε, χθες, στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών παρουσία του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου,

ως προέδρου του Ιδρύματος Ποιμαντικής Επιμορφώσεως της ΙΑΑ, από τον διευθυντή του Ιδρύματος αρχιμανδρίτη π. Θεολόγο Αλεξανδράκη το οποίο αφορά στη δημιουργία της απαραίτητης πληροφοριακής υποδομής σε 4.000 ενορίες (Ενοριακοί Ψηφιακοί Κόμβοι) στις 89 Ιερές Μητροπόλεις της ελληνικής επικράτειας συμπεριλαμβανομένης και της Πατριαρχικής Εξαρχίας της Πάτμου, καθώς και στην Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος, την Ιερά Επαρχιακή Σύνοδο της Κρήτης, με κύριο σκοπό την παροχή των ψηφιακών υπηρεσιών της Εκκλησίας στους πολίτες αλλά και τη λειτουργία τους ως εκπαιδευτικών ψηφιακών κόμβων για τη διαρκή εκπαίδευση και ψηφιακή ενδυνάμωση των κληρικών.

Στην εκδήλωση παρευρέθη εκ μέρους της Πολιτείας ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Νικόλαος Παπαθανάσης.

Πρόκειται για την πράξη «Ψηφιακός Ενοριακός Κόμβος» στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Μεταρρύθμιση Δημόσιου Τομέα» που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης).

Ειδικότερα η πράξη περιλαμβάνει:

– Την προμήθεια και τοποθέτηση Ενοριακών Ψηφιακών Κόμβων (4.000 θέσεις)

-Την προμήθεια και τοποθέτηση Μητροπολιτικών Ψηφιακών Κόμβων (106 θέσεις)

– Πληροφοριακό σύστημα υποστήριξης λειτουργίας του Ψηφιακού Ενοριακού Κόμβου

Στην ομιλία του ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος έκανε μια αναδρομή στην ιστορία, από τα χρόνια της Βοιωτίας, της συμπόρευσής του με τον π. Αδαμάντιο Αυγουστίδη, τη σύσταση του Ιδρύματος Ποιμαντικής Επιμορφώσεως της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών και τη συνέχιση του έργου αυτού έως σήμερα.

Εξεδήλωσε μάλιστα τη χαρά του για το ξεκίνημα της υλοποίησης μιας νέας πρωτοβουλίας και συνεργασίας μεταξύ της Πολιτείας και της Εκκλησίας, που στοχεύει στην ψηφιακή ενίσχυση της λειτουργίας των Ιερών Μητροπόλεων και των ενοριών τους σε πανελλήνια εμβέλεια σε συνεργασία με την Ιερά Επαρχιακή Σύνοδο της Εκκλησίας της Κρήτης, των Ιερών Μητροπόλεων των Δωδεκανήσων και της Πατριαρχικής Εξαρχίας της Πάτμου ύστερα από ομόφωνη απόφαση της Αγίας και Ιεράς Συνόδου του Οικουμενικού Πατριαρχείου.

Στη συνέχεια, ο διευθυντής του ΙΠΕ αρχιμανδρίτης Θεολόγος Αλεξανδράκης αναφέρθηκε στον σκοπό τον οποίο το έργο αυτό επιτελεί, ενώ επισήμανε το γεγονός ότι σε μια εποχή που η ψηφιακή τεχνολογία είναι μέρος της καθημερινότητάς μας σε όλες τις πτυχές της ζωής και της δράσης μας, είναι ιδιαίτερα σημαντικός ο εκσυγχρονισμός των λειτουργιών της Εκκλησίας και των ιερέων της. Τούτο, όμως, προϋποθέτει αφενός την υλικοτεχνική ενίσχυση των Ιερών Μητροπόλεων και των ενοριών και αφετέρου τον ψηφιακό εγγραμματισμό των ανθρώπων που διακονούν, κληρικών και λαϊκών. Αυτά ακριβώς έρχεται να καλύψει το εν λόγω έργο «Ψηφιακός Ενοριακός Κόμβος».

Από την πλευρά του, ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Νίκος Παπαθανάσης, εξέφρασε τη βούληση της Πολιτείας και του πρωθυπουργού να σταθεί στο πλευρό της Εκκλησίας τόσο μέσα από το φιλόδοξο πρόγραμμα του «Ψηφιακού Ενοριακού Κόμβου» όσο και σε μελλοντικές ανάγκες που θα παρουσιαστούν διατηρώντας την πολύ καλή συνεργασία μεταξύ Εκκλησίας και Πολιτείας.

(ΑΠΕΜΠΕ – φωτο:eurokinissi)

Γυναίκες της Γροιλανδίας λένε ότι τους τοποθέτησαν σπιράλ χωρίς να το ξέρουν! Στόχος η μείωση του πληθυσμού…

Ομάδα 67 γυναικών ισχυρίζεται ότι τους τοποθετήθηκε σπιράλ μεταξύ των ετών 1966 και 1970 χωρίς τη συγκατάθεσή τους ή να έχουν γνώση του γεγονότος.


Δεκάδες γυναίκες της Γροιλανδίας που λένε ότι τους τοποθέτησαν το αντισυλληπτικό σπιράλ χωρίς τη συγκατάθεσή τους ή τη γνώση τους σχεδιάζουν να μηνύσουν το δανικό κράτος.

Η ομάδα των 67 γυναικών, μερικές από τις οποίες ήταν μόλις 12 ετών όταν δήλωσαν ότι τους τοποθετήθηκε σπιράλ από Δανούς γιατρούς σε μια προσπάθεια μείωσης του πληθυσμού της Γροιλανδίας, είναι μεταξύ των 4.500 γυναικών και κοριτσιών που επλήγησαν μεταξύ 1966 και 1970.

Οι γυναίκες ζήτησαν αποζημίωση από την κυβέρνηση ύψους 300.000 κορωνών Δανίας (35.000 λίρες) για αυτό που λένε ότι ήταν μια «παραβίαση» που είχε σημαντικές συνέπειες στη ζωή τους. Εάν η κυβέρνηση δεν συμμορφωθεί, οι γυναίκες σχεδιάζουν να προσφύγουν στο δικαστήριο.

Η Naja Lyberth, η οποία ήταν η πρώτη γυναίκα που είπε πριν από έξι χρόνια ότι της είχαν τοποθετήσει σπιράλ κατά τη διάρκεια μιας σχολικής ιατρικής εξέτασης ως νεαρή έφηβη χωρίς τη συγκατάθεσή της, κατηγόρησε το κράτος για συντονισμένη στείρωση.

«Οι δικηγόροι μας είναι πολύ σίγουροι ότι τα ανθρώπινα δικαιώματά μας και ο νόμος παραβιάστηκαν», είπε η ψυχολόγος και ακτιβίστρια γυναικών. Πρόσθεσε ότι παρόλο που είχε αποκτήσει ένα παιδί, πολλοί άλλοι διαπίστωσαν ότι δεν μπορούσαν να συλλάβουν. «Ήταν το ίδιο με το να στειρώνω τα κορίτσια από την αρχή».

Πολλές γυναίκες έμειναν με έντονο πόνο, εσωτερική αιμορραγία και λοιμώξεις στην κοιλιά, ενώ αρκετές χρειάστηκε να αφαιρέσουν τη μήτρα τους ή έχασαν την ικανότητα να τεκνοποιήσουν.

Μια γυναίκα ανακάλυψε μόλις πέρυσι ότι της είχαν τοποθετήσει μια σπείρα, είπε η Lyberth.

Παρά το γεγονός ότι η Lyberth μοιράστηκε δημόσια την ιστορία της, χρειάστηκαν αρκετά χρόνια για να προσελκύσει το σκάνδαλο την προσοχή του mainstream στη Δανία . Μόλις κυκλοφόρησε μια σειρά podcast από τον δημόσιο ραδιοτηλεοπτικό φορέα της Δανίας, το θέμα άρχισε να αποκτά πολιτική έλξη.

Νωρίτερα αυτό το έτος, το κράτος της Δανίας και η κυβέρνηση της Γροιλανδίας Naalakkersuisut ξεκίνησαν μια έρευνα για την υπόθεση του σπιράλ και άλλες πρακτικές πρόληψης εγκυμοσύνης που πραγματοποιήθηκαν στη Γροιλανδία μεταξύ 1960 και 1991, όταν η αυτόνομη επικράτεια ανέκτησε τον έλεγχο του τομέα της υγείας της.

Η Lyberth, η οποία δυσκολεύτηκε να μείνει έγκυος αλλά απέκτησε έναν γιο στα 35, είπε ότι οι γυναίκες δεν θα έπρεπε να περιμένουν τόσο πολύ για αποζημίωση για τα βάσανα που είχαν αναγκαστεί να υποστούν . Αλλά το να αναλάβω δράση, πρόσθεσε, ήταν μια ανακούφιση.

«Μπορούμε να θέσουμε τα όριά μας τώρα. Μπορούμε να πάρουμε πίσω τους δικούς μας πόρους και να αγωνιστούμε για την ισότητα. Δεν ήμασταν καθόλου ίσοι στη Γροιλανδία όταν μας το έκαναν αυτό. Δεν θα το έκαναν ποτέ αυτό στη Δανία στα κορίτσια της Δανίας».

Εάν η κυβέρνηση δεν λάβει στα σοβαρά τα αιτήματά τους, πρόσθεσε: «Θα μηνύσουμε την κυβέρνηση στο δικαστήριο».

Η αναγνώριση του πόνου τους από την κυβέρνηση θα ήταν ένα σημαντικό πρώτο βήμα προς τη θεραπεία.

«Η δουλειά του γιατρού είναι να βεβαιωθεί ότι είμαστε υγιείς. Μας αρρώστησαν, προκαλώντας βλάβη στη μήτρα μας και στην ικανότητά μας να κάνουμε παιδιά», είπε ο Lyberth. «Είναι το πιο ιερό μας εσωτερικό όργανο που υποτίθεται ότι θα δώσει ζωή στην επόμενη γενιά. Δεν είναι καθόλου εντάξει.”

Η υπουργός Υγείας και Εσωτερικών της Δανίας, Sophie Løhde, δήλωσε: «Είναι μια βαθιά τραγική υπόθεση και οι ιστορίες των γυναικών μου έχουν αφήσει βαθιά εντύπωση. Είναι επιτακτική ανάγκη να διερευνήσουμε διεξοδικά αυτό το θέμα, γι’ αυτό και μια ομάδα ερευνητών διεξάγει επί του παρόντος μια ανεξάρτητη και αμερόληπτη έρευνα».

(photo: pixabay)

Πέθανε η σπουδαία ηθοποιός, Μαίρη Χρονοπούλου

Νοσηλευόταν τις τελευταίες ημέρες σε κρίσιμη κατάσταση.

Θρήνος στον καλλιτεχνικό κόσμο.

Την τελευταία της πνοή άφησε σε ηλικία 90 ετών η σπουδαία ηθοποιός Μαίρη Χρονοπούλου, η οποία νοσηλευόταν το τελευταίο διάστημα σε κρίσιμη κατάσταση στη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» με βαριά βλάβη στον εγκέφαλο από τραύμα.

Η Μαίρη Χρονοπούλου βρισκόταν σε μηχανική υποστήριξη, όπως όμως είχαν αναφέρει γιατροί, δεν υπήρχαν σημάδια βελτίωσης.

(φωτο:eurokinissi)