Άρθρα

Σταϊκούρας: «Έξι πρόσθετες παρεμβάσεις για το κυκλοφοριακό στη Θεσσαλονίκη, λόγω της κατασκευής του Fly Over»

Η ανακοίνωση Τύπου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών

Χρήστος Σταϊκούρας: «Έξι πρόσθετες παρεμβάσεις για το κυκλοφοριακό στη Θεσσαλονίκη, λόγω της κατασκευής του Fly Over»

Έξι πρόσθετες παρεμβάσεις για την άμβλυνση των επιπτώσεων στο κυκλοφοριακό της Θεσσαλονίκης από τις εργασίες κατασκευής της υπερυψωμένης ταχείας λεωφόρου Fly Over, ανακοίνωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, σε σύσκεψη με φορείς της πόλης που διεξήχθη σήμερα στο Διοικητήριο Θεσσαλονίκης, στην οποία συμμετείχαν η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές Χριστίνα Αλεξοπούλου, ο Υφυπουργός Μακεδονίας και Θράκης Στάθης Κωνσταντινίδης, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές Νίκος Ταχιάος και ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Κωνσταντίνος Μαγουλάς.

O Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε ότι: «Το Fly Over είναι χρήσιμο και αναγκαίο έργο για την πόλη, όπως αναγνωρίζεται σχεδόν από το σύνολο των φορέων αυτής και όπως παρουσιάστηκε πρόσφατα σε δημοσκόπηση της εφημερίδας ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ. Και αυτό γιατί από τη νέα περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης θα μπορούν να διέρχονται – ελεύθερα διοδίων – 10.000 οχήματα ανά ώρα, όταν σήμερα διέρχονται 5.000 οχήματα, ενώ, παράλληλα, αυξάνεται το επίπεδο οδικής ασφάλειας και μειώνεται το περιβαλλοντικό αποτύπωμα».

Οι παρεμβάσεις αφορούν σε:

● Εκπόνηση μελετών εφαρμογής για την άμβλυνση των επιπτώσεων στην πόλη υπό τον Συντονισμό της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας,

● Εκμίσθωση τμημάτων του πρώην στρατοπέδου Καρατάσιου για την εξασφάλιση διαδρόμου για τα ασθενοφόρα προς τα Νοσοκομεία 424 και Παπαγεωργίου.

● Ανάθεση αρμοδιοτήτων στην ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ ΑΕ για τη λειτουργία της Εσωτερικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης, από τον Ανισόπεδο Κόμβο Κ5 (Νοσοκομείο Παπαγεωργίου) έως τον Ανισόπεδο Κόμβο Κ12 (σύνδεση με Ε.Ο. Θεσσαλονίκης-Μουδανιών).

● Απόδοση χώρων της ΓΑΙΑΟΣΕ και της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ κατασκευή υπαίθριων χώρων στάθμευσης.

● Περιοδική και συστηματική ενημέρωση των φορέων σχετικά με την εξέλιξη του έργου, στο πλαίσιο του Συντονιστικού Οργάνου.

● Ακόμη μεγαλύτερη ενίσχυση του ΟΑΣΘ, με λεωφορεία και προσωπικό.

«Σε κάθε περίπτωση, είμαστε διατεθειμένοι, να προχωρήσουμε και σε πρόσθετες παρεμβάσεις, ανάλογα με την πορεία και τη δυναμική των επιπτώσεων υλοποίησης αυτού του σημαντικού – για την πόλη – έργου.», τόνισε ο κ. Σταϊκούρας.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της τοποθέτησης του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σταϊκούρα:

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών βρίσκεται αντιμέτωπη, από την ανάληψη των καθηκόντων της, με 3 προβλήματα στην Θεσσαλονίκη:

Το γεγονός ότι στην πόλη – επί πολλά προηγούμενα χρόνια – καρκινοβατούσαν εμβληματικά έργα υποδομών, την υπολειτουργία των δημόσιων συγκοινωνιών και την εύλογη καχυποψία της τοπικής κοινωνίας ως προς την αξιοπιστία μας.

Σήμερα προσπαθούμε, με σχέδιο, επιμονή και μεθοδικότητα, γνωρίζοντας ότι δεν υπάρχουν μαγικές συνταγές, να αντιμετωπίσουμε αυτές τις προκλήσεις και να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής των κατοίκων της Θεσσαλονίκης.

Το Fly Over είναι χρήσιμο και αναγκαίο έργο για την πόλη, όπως αναγνωρίζεται σχεδόν από το σύνολο των φορέων αυτής και όπως παρουσιάστηκε πρόσφατα σε δημοσκόπηση της εφημερίδας ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.

Και αυτό γιατί από τη νέα περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης θα μπορούν να διέρχονται – ελεύθερα διοδίων – 10.000 οχήματα ανά ώρα, όταν σήμερα διέρχονται 5.000 οχήματα, ενώ, παράλληλα, αυξάνεται το επίπεδο οδικής ασφάλειας και μειώνεται το περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Οι συμβατικές υποχρεώσεις έχουν ξεκινήσει από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης έργου, που ήταν ο Δεκέμβριος του 2022, και αφορούν περίοδο 30 ετών.

Η παράδοση του έργου τοποθετείται για τις 14 Μαΐου του 2027.

Είναι, βέβαια, γεγονός ότι η υλοποίηση μεγάλων δημόσιων έργων, όπως αυτού, επιφέρει – παροδικά – ταλαιπωρία στην καθημερινότητα των πολιτών.

Ήδη από το καλοκαίρι του 2023, έχει συσταθεί Συντονιστική Επιτροπή στο Υπουργείο Μακεδονίας και Θράκης, με εκπροσώπους από την Περιφέρεια, τον Δήμο, το ΕΚΑΒ, τον ΟΑΣΘ, τον ΟΣΕΘ, τα Υπουργεία Εσωτερικών, Υποδομών και Μεταφορών και Προστασίας του Πολίτη, και έχουν υιοθετηθεί μια σειρά από ενέργειες για την επιτόπια παρακολούθηση της κίνησης και τη δρομολόγηση παρεμβάσεων.

Σήμερα, ερχόμαστε να παρουσιάσουμε μια σειρά πρόσθετων παρεμβάσεων, που συνιστούν και απαντήσεις σε εύλογα αιτήματα συναδέλφων Βουλευτών, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, των φορέων της πόλης, της ίδιας της κοινωνίας των πολιτών.

Θα αναφερθώ σε κάποιες από αυτές:

1ον. Υπό τον συντονισμό της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, που διαθέτει τις επιχειρησιακές μονάδες που παρέχουν άμεση πληροφόρηση για τις κυκλοφοριακές συνθήκες στην Περιφερειακή, δρομολογείται η εκπόνηση μελετών εφαρμογής για την άμβλυνση των επιπτώσεων στην πόλη.

Θα ακολουθεί διαβούλευση στο Συντονιστικό Όργανο υπό τον Υφυπουργό Εσωτερικών, αρμόδιο για θέματα Μακεδονίας – Θράκης.

Η συμβολή του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών θα αφορά στην άμεση έκδοση, από τη Γενική Διεύθυνση Συγκοινωνιακών Υποδομών, αποφάσεων έγκρισης των μελετών που θα προέρχονται από τον παραπάνω μηχανισμό, σύμφωνα με την εξαιρετική διαδικασία που θεσπίστηκε με την τροποποίηση των διατάξεων του ΚΟΚ, με το Άρθρο 28 του Ν.5058/2023.

Εντός των προσεχών ημερών, αναμένεται η υπογραφή σχετικής απόφασης για τον προσδιορισμό των οδών στις οποίες θα εφαρμόζεται η σχετική εξαιρετική διαδικασία, βάσει της εισήγησης των επιστημόνων του Ινστιτούτου Μεταφορών του ΕΚΕΤΑ, οι οποίοι λαμβάνουν real-time δεδομένα για τις κινήσεις στον περιφερειακό και στις βασικές αρτηρίες της πόλης, παράγοντας προγράμματα σηματοδότησης.

2ον. Υπεγράφη την προηγούμενη εβδομάδα, συγκεκριμένα στις 14 Φεβρουαρίου, η σύμβαση για την εκμίσθωση τμημάτων του πρώην στρατοπέδου Καρατάσιου με το Ταμείο Εθνικής Άμυνας για την εξασφάλιση διαδρόμου για τα ασθενοφόρα προς τα Νοσοκομεία 424 και Παπαγεωργίου.

Θα ακολουθήσει η κατασκευή της οδού από τον Ιδιωτικό Φορέα Σύμπραξης.

3ον. Υπεγράφη την προηγούμενη εβδομάδα, συγκεκριμένα στις 16 Φεβρουαρίου, Υπουργική Απόφαση για την ανάθεση αρμοδιοτήτων στην ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ για τη λειτουργία της Εσωτερικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης, από τον Ανισόπεδο Κόμβο Κ5 (Νοσοκομείο Παπαγεωργίου) έως τον Ανισόπεδο Κόμβο Κ12 (σύνδεση με Ε.Ο. Θεσσαλονίκης-Μουδανιών) κατά την διάρκεια κατασκευής του έργου.

Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχουν γερανοφόρα οχήματα ώστε, αν χρειαστεί, να απομακρυνθεί ένα αυτοκίνητο που κλείνει τον δρόμο στον Περιφερειακό, ενώ θα υπάρχουν και οχήματα που θα παρακολουθούν τον δρόμο, ούτως ώστε να μην παρακωλύεται η κυκλοφορία, καθώς επίσης θα υφίσταται και οδική βοήθεια σε 24ωρη βάση.

4ον. Έχουν ήδη πραγματοποιηθεί συναντήσεις της ΓΑΙΑΟΣΕ και της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ με τον Δήμο Θεσσαλονίκης ώστε να αποδοθούν προσωρινά σε αυτόν, χώροι που απελευθερώνονται ή είναι δυνατόν να απελευθερωθούν για κατασκευή υπαίθριων χώρων στάθμευσης.

5ον. Θα υπάρχει περιοδική και συστηματική ενημέρωση των φορέων σχετικά με την εξέλιξη του έργου, στο πλαίσιο του Συντονιστικού Οργάνου.

6ον. Δρομολογείται η ακόμη μεγαλύτερη ενίσχυση του ΟΑΣΘ, με λεωφορεία και προσωπικό.

Συγκεκριμένα:

1ον. Ο στόλος των λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη θα ενισχυθεί με την προσθήκη 110 νέων ηλεκτρικών λεωφορείων το 2ο τρίμηνο του 2024.

Το χρονοδιάγραμμα τηρείται.

Ενδεικτικά, μετά από τη συνάντησή μας θα μεταβούμε στο Αμαξοστάσιο Σταυρούπολης, όπου θα υπογραφεί η σύμβαση για τη δημιουργία σταθμών φόρτισης.

2ον. Προχωρά ο διαγωνισμός για ανάθεση λεωφορειακών γραμμών (όχημα, οδηγός και συντήρηση) σε 250 λεωφορεία, 10 ετών ή νεότερα, για τα επόμενα 10+1 έτη στη Θεσσαλονίκη.

3ον. Βρισκόμαστε στη φάση σχεδιασμού του 2ου διαγωνισμού προμήθειας 750 νέων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας για Αθήνα και Θεσσαλονίκη, εκ των οποίων περίπου 225 λεωφορεία αναλογούν στη Θεσσαλονίκη.

4ον. Ολοκληρώθηκε, μέσω διαγωνισμού ΑΣΕΠ, η ενίσχυση του ΟΑΣΘ με 150 νέους συμβασιούχους οδηγούς.

Σε συνεννόηση με το Υπουργείο Εσωτερικών, διερευνάται η δυνατότητα επέκτασης του χρόνου σύμβασης των νέων συμβασιούχων οδηγών και η δυνατότητα απασχόλησης επιπλέον περίπου 40 οδηγών, έως το τέλος του 2024.

Δηλαδή μέχρι την έναρξη λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης, που προσδιορίζεται για τον εφετινό Νοέμβριο.

Το αποτέλεσμα των μέχρι σήμερα ενεργειών είναι ο αριθμός των λεωφορείων που κυκλοφορούν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης να έχει αυξηθεί σημαντικά.

Συγκεκριμένα, από 245 λεωφορεία του ΟΑΣΘ τον περασμένο Δεκέμβριο, σήμερα προσεγγίζουμε και, ενίοτε, ξεπερνούμε τα 300 λεωφορεία.

Πρόσθετα, ο ΟΣΕΘ επιβεβαίωσε την αυξητική τάση στις επικυρώσεις εισιτηρίων της αστικής συγκοινωνίας (ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ).

Συγκεκριμένα, το 2023, έγιναν 9,6 εκατομμύρια επικυρώσεις εισιτηρίων, 69% περισσότερες από το 2022.

Αυτές είναι 6 πρόσθετες παρεμβάσεις για να περιορίσουμε το υφιστάμενο πρόβλημα.

Θα ακούσετε και άλλες.

Σε κάθε περίπτωση, είμαστε διατεθειμένοι, να προχωρήσουμε και σε πρόσθετες, ανάλογα με την πορεία και τη δυναμική των επιπτώσεων υλοποίησης αυτού του σημαντικού – για την πόλη – έργου.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Δεν είναι απλό μαγείρεμα, αλλά τέχνη, vid

Έβγαλαν ξανά τον Τζανάκη στα κανάλια, αλλά όχι για τον covid, vid

Τι ειπώθηκε για τα αυξανόμενα κρούσματα ιλαράς και στρεπτόκοκκου κυρίως σε νεαρές ηλικίες:

scr

Γεωργιάδης: Σε άμεση ισχύ τα απογευματινά χειρουργεία στις κλινικές του ΕΣΥ

Η απόφαση για την λειτουργία των απογευματινών χειρουργείων θα υπογράφει αμέσως, επισήμανε ο υπουργός Υγείας Α. Γεωργιάδης παρουσιάζοντας πριν από λίγο τα στοιχεία για την οργάνωση και λειτουργία απογευματινών χειρουργείων στα νοσοκομεία του ΕΣΥ.

«Δεν ιδιωτικοποιούμε το ΕΣΥ. Θα είναι κάποιος ανόητος να πιστεύει ότι δεν χρειαζόμαστε το ΕΣΥ. Σκοπός μας είναι η ισχυροποίηση του ΕΣΥ και η ενίσχυση του δημοσίου χαρακτήρα του. Αγαπάμε το ΕΣΥ, γι’ αυτό φροντίζουμε και γι’ αυτό εργαζόμαστε», ξεκαθάρισε από την αρχή της τοποθέτησής του ο κ. Γεωργιάδης.

Από την αρχή ήταν προτεραιότητα μου τα απογευματινά χειρουργεία, τόνισε ο υπουργός Υγείας και πρόσθεσε: «Εμείς δεν λέμε σήμερα στα νοσοκομεία ότι σε ένα μήνα θα θεσπίσετε απογευματινά χειρουργεία. Εμείς ζητάμε να μας πουν ποιοι μπορούν και ποιοι θέλουν. Την απόφαση θα παίρνουν από κοινού οι κλινικές με την διοίκηση του νοσοκομείου».

Δίνουμε μια επιπλέον διέξοδο σε έναν άνθρωπο που θέλει να πληρώσει ένα λογικό κόστος για να χειρουργηθεί όσο το δυνατόν νωρίτερα, είπε ο Α. Γεωργιάδης και πρόσθεσε: «Δεν νομιμοποιούμε το φακελάκι -όπως λένε κάποιοι- που παραμένει παράνομο και θα εξακολουθήσουμε να το κυνηγάμε».

Όπως επισήμανε ο υπουργός Υγείας τα απογευματινά χειρουργεία θα γίνονται με διαφάνεια, πολύ μικρότερο κόστος από τον ιδιωτικό τομέα και θα δίνεται σημασία στην λεπτομέρεια. «Ο μόνος χώρος που θα πρέπει να αντιπαλεύει τα απογευματινά χειρουργεία είναι τα ιδιωτικά κέντρα, γιατί θα έχει απέναντι του εξαιρετικούς επιστήμονες, οργανωμένα νοσοκομεία και ανταγωνιστικές υπηρεσίες» τόνισε.

Αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε είναι να καταστήσουμε τη θέση του γιατρού περισσότερο ελκυστική, εξήγησε ο κ. Γεωργιάδης, προσθέτοντας πως ο αντίλογος από τους γιατρούς είναι να αυξήσουμε τους μισθούς τους. «Ο διπλασιασμός των αμοιβών των γιατρών του ΕΣΥ για να γίνει, θα πρέπει να βάλουμε άλλον έναν ΕΝΦΙΑ. Οι γιατροί θα πρέπει να αυξάνουν τα εισοδήματά τους με νόμιμο τρόπο. Σε αυτό θα συμβάλουν τα απογευματινά χειρουργεία, τα οποία θα εξαλείψουν και την διαφθορά. Θα δώσουμε στους γιατρούς ένα επιπλέον κίνητρο να έρθουν στο ΕΣΥ», κατέληξε.

Ο κ. Γεωργιάδης αναφέρθηκε και στη λίστα χειρουργείων, η οποία είναι σε ισχύ από την 1η Φεβρουαρίου, αλλά δεν είναι ακόμα σε κοινή θέα, λέγοντας πως: «Σε τρεις μήνες θα δημοσιοποιείται η λίστα ώστε να γνωρίζουν και οι πολίτες με απόλυτη διαφάνεια πόσο χρόνο θα πρέπει να αναμένουν για το τακτικό τους χειρουργείο ανάλογα με το ποια κλινική θα επιλέξουν. Αυτό θα δώσει κίνητρα και στις κλινικές να εργαστούν πιο αποτελεσματικά και με ευγενή άμιλλα».

Ο μέσος χρόνος αναμονής έπεσε στο 1/3 για τα πρωινά ιατρεία του ΕΣΥ σε σχέση με το πόσο ήταν πριν από 20 χρόνια που θεσπίστηκαν τα απογευματινά ιατρεία, επισήμανε ο υπουργός Υγείας, λέγοντας ότι οι ίδιες αντιδράσεις υπήρξαν και όταν θεσπίστηκαν τα απογευματινά ιατρεία στο ΕΣΥ.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Νεκρός 26χρονος που ανέβηκε σε πυλώνα ηλεκτρικού ρεύματος και έπαθε ηλεκτροπληξία

Νεκρός εντοπίστηκε τα ξημερώματα ένας 26χρονος πάνω σε πυλώνα ηλεκτρικού ρεύματος στη συμβολή των οδών Αιόλου και Τρίτωνος στο Παλαιό Φάληρο.

Ο 26χρονος, υπό άγνωστες μέχρι στιγμής συνθήκες, φέρεται να ανέβηκε στο πυλώνα με αποτέλεσμα να πάθει ηλεκτροπληξία.

Τον άτυχο άντρα εντόπισαν περίοικοι λίγο πριν τις 2 τα ξημερώματα και ειδοποίησαν την Πυροσβεστική, η οποία όταν έφτασε στο σημείο διαπίστωσε ότι ο 26χρονος δεν είχε τις αισθήσεις του. Για τον απεγκλωβισμό του 26χρονου από τον πυλώνα επιχείρησαν εννέα πυροσβέστες με δύο οχήματα και ειδικό βραχιονοφόρο όχημα. Η επιχείρηση απεγκλωβισμού του ολοκληρώθηκε περίπου στις 5 το πρωί.

Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ παρέλαβε τον 26χρονο και τον μετέφερε στον Ευαγγελισμό, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατος του.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: freepik)

Το διάγραμμα που εξηγεί γιατί σχεδόν κανείς σήμερα δεν μπορεί να αγοράσει ή να νοικιάσει σπίτι, vid

Η αναλογία της αύξησης των ενοικίων και του εισοδήματος στις ΗΠΑ τις τελευταίες δεκαετίες τα λέει όλα:

freepik photo

Βορίδης για τα πανεπιστήμια: Ο νόμος θα εφαρμοσθεί

Τα κόμματα έχουν καταστατικό και όργανα, σχολίασε για τις εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, ο υπουργός Επικρατείας Μάκης Βορίδης, σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό «Σκάι».

Για τις δε κινητοποιήσεις των αγροτών, παρατήρησε πως είναι σημαντικό στη διαμαρτυρία των Ευρωπαίων αγροτών για αλλαγή σημείων της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής – την οποίαν επιδιώκει και ο Κυριάκος Μητσοτάκης – να προστεθεί και η διαμαρτυρία των Ελλήνων αγροτών. Ενώ για τις αντιδράσεις στα πανεπιστήμια σε σχέση με το εκπαιδευτικό νομοσχέδιο, επεσήμανε: «Η κατεύθυνση της κυβέρνησης είναι σαφής: θα επιμείνουμε να εφαρμοσθεί ο νόμος».

Η συνέντευξη ξεκίνησε, όμως, από την ανάληψη ευθύνης για τον φάκελο-βόμβα, με στόχο την πρόεδρο Εφετών Θεσσαλονίκης, με τον υπουργό Επικρατείας να υπενθυμίζει εν πρώτοις ότι είναι το τρίτο περιστατικό, μετά από εκείνα στην έδρα των ΜΑΤ και το υπουργείο Εργασίας. «Ορισμένοι προσπαθούν ενδεχομένως να δημιουργήσουν νέο κύμα τρομοκρατίας. Η απάντηση σε αυτό είναι τα αυξημένα μέτρα ασφαλείας, η αυξημένη εγρήγορση και, φυσικά, η δουλειά της αστυνομίας», επεσήμανε, με το ταυτόχρονο σχόλιο ότι είναι «παρακινδυνευμένο να κάνω ιδεολογική ανάλυση».

Στα εκπαιδευτικά, τόνισε αρχικώς ότι «στη συνταγματική αναθεώρηση θα ξαναθέσουμε το Άρθρο 16 ανεξαρτήτως της νομοθετικής πρωτοβουλίας που παίρνουμε τώρα». Ταυτοχρόνως, «η νομοθετική πρωτοβουλία δεν έχει πρόβλημα συνταγματικότητας, γιατί αφορά παραρτήματα νομίμως λειτουργούντων ήδη, πανεπιστημίων στην αλλοδαπή. Αυτό προστατεύεται από την Ευρωπαϊκή Συνθήκη, η οποία είναι κείμενο υπερσυνταγματικής ισχύος. Έχουμε αποφάσεις του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την εφαρμογή της Συνθήκης που λέει ότι το νομίμως λειτουργόν εκπαιδευτικό ίδρυμα σε άλλη χώρα έχει το δικαίωμα να ιδρύει παραρτήματα».

Ενώ όσον αφορά τις αντιδράσεις στο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, «ο καθείς μπορεί να έχει την άποψή του», ανέφερε και προσέθεσε: «Οι καταλήψεις, η παρεμπόδιση της λειτουργίας ενός δημοσίου χώρου, ενός δημοσίου κτηρίου δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι είναι παράνομη. Για να μην υπάρχει πρόβλημα στη λειτουργία των πανεπιστημίων, το υπουργείο Παιδείας, σε συνεννόηση με τις πρυτανικές αρχές, είπε να γίνουν οι εξετάσεις από απόσταση. Σε πολλά πανεπιστήμια αυτό έχει γίνει, σε κάποια όχι και γεννιέται θέμα για την εξεταστική περίοδο. Θέμα για τη λειτουργία των πανεπιστημίων θα υπάρξει, όταν τελειώσει η εξεταστική περίοδος».

Εξάλλου υπογράμμισε ότι, «προφανώς υπάρχει ζήτημα ποινικών ευθυνών όταν γίνεται μια παράνομη ενέργεια, όπως είναι η κατάληψη. Ομοίως υπάρχει ζήτημα πειθαρχικών ευθυνών γιατί ο κανονισμός των πανεπιστημίων ορίζει ότι οι φοιτητές, οι οποίοι παρεμποδίζουν τη λειτουργία των πανεπιστημίων έχουν ως πειθαρχική κύρωση – η οποία πρέπει να εκκινηθεί από τις αρμόδιες πρυτανικές αρχές, δεν είναι θέμα της κυβέρνησης – την οριστική απομάκρυνση από το πανεπιστήμιο. Η κύρωση φθάνει μέχρι αυτού του σημείου». Ενώ, «εκεί που θα κρίνεται σκόπιμο θα υπάρχει και αστυνομική παρέμβαση», συμπλήρωσε.

Σύμφωνα με τον Μ. Βορίδη, δεν υπάρχει πάντως «καμία περίπτωση» να παγώσει το νομοσχέδιο, όποιες και αν είναι οι αντιδράσεις, όπως είπε. «Αυτή η μεταρρύθμιση για εμάς είναι εμβληματική», δήλωσε, προσθέτοντας ότι «αυτή η συζήτηση είναι κενή νοήματος. Μπορεί πριν 40 χρόνια – εγώ τα ίδια θα έλεγα και τότε για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια – κάποιος να συζητούσε. Τώρα, όποια ελληνόπουλα μπορούν, πηγαίνουν και σπουδάζουν στο εξωτερικό σε ιδιωτικά πανεπιστήμια, αναγνωρίζεται το πτυχίο τους και έχουν πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα. Ποιο είναι το νόημα να μπορούν να πάνε στην Κύπρο, αλλά να μην μπορούν να πάνε στην Αθήνα;», διερωτήθηκε.

Καθώς, όμως, μεσούσης της συνέντευξης έγινε γνωστή η είδηση για ανακατάληψη της Νομικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης από φοιτητές, διεμήνυσε ότι «προφανώς η προσπάθεια για την επιβολή της νομιμότητας θα συνεχισθεί, προφανώς θα υπάρχουν ζητήματα. Αλλά η κατεύθυνση της κυβέρνησης είναι σαφής: θα επιμείνουμε να εφαρμοσθεί ο νόμος». Ενώ σε άλλο σημείο της συνέντευξης διευκρίνισε ότι «αυτή τη στιγμή η κυβέρνηση δεν εξετάζει μια συνολική αλλαγή στο ζήτημα της εισαγωγής στα πανεπιστήμια».

Για τις εξελίξεις στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης και αφού διευκρίνισε πως δεν μπορεί να πάρει θέση για τα εσωκομματικά άλλου κόμματος, περιορίσθηκε σε «μια προσωπική αντίδραση», όπως είπε. «Τα ζητήματα της ταυτότητας των κομμάτων να κρίνονται με ερωτηματολόγια στο διαδίκτυο μου φαίνεται κάπως», ήταν το εισαγωγικό σχόλιό του και συμπλήρωσε:

«Αν γινόταν στη Νέα Δημοκρατία κάτι τέτοιο, όλοι θα έλεγαν ότι έχουμε κάποιο καταστατικό και όργανα, έχουμε συνέδριο. Τα κόμματα έχουν κάποια συγκρότηση. Αν θες να το κάνεις όλο από την αρχή, τότε βγαίνεις από το κομματικό πλαίσιο». Αλλά, ακόμη και στην περίπτωση αυτή, στα ταυτοτικά ζητήματα «λες εσύ τι θέλεις». Με το ερωτηματολόγιο Κασσελάκη, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία «δείχνει σαν να μην έχει άποψη και απλώς να είναι το ηχείο ενός κόσμου».

Όσον αφορά τις κινητοποιήσεις των αγροτών, ο υπουργός Επικρατείας εκτίμησε ότι «σε ορισμένα σημεία μπορεί να έχουμε στρατηγική σύγκλιση. Είναι σημαντικό στην προσπάθεια που κάνει ο πρωθυπουργός μας για την αλλαγή σημείων της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής (ΚΑΠ), στη διαμαρτυρία των Ευρωπαίων αγροτών που πήγαν στις Βρυξέλλες, στο Παρίσι, στο Βερολίνο, να προστεθεί και η διαμαρτυρία της Αθήνας […] Θυμίζω ότι η ΚΑΠ είναι προϊόν συμβιβασμού με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Όπου στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο η πίεση ασκείτο από τις δυνάμεις της Αριστεράς ώστε να υπάρχει ένταση στην περιβαλλοντική μετάβαση».

Στον αντίποδα, το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα, ο Έλληνας πρωθυπουργός και ο κ. Βορίδης, με την ιδιότητα, τότε, του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης «προσπαθούσαμε να πούμε ότι ο ρυθμός αυτός έπρεπε να είναι πιο αργός. Τώρα που ανοίγει αυτή η συζήτηση ή θέλουμε να ανοίξει, και ο πρωθυπουργός έχει αποφασίσει να την ανοίξει, είναι σημαντικό να δούμε ότι αυτό είναι ένα αίτημα του αγροτικού κόσμου». Σε κάθε περίπτωση, κατέληξε, «η υπεράσπιση της αγροτικής παραγωγής είναι κατ’ εξοχήν πολιτική της Δεξιάς».

Η συνέντευξη έκλεισε με το νομοσχέδιο, με θέμα τις αλλαγές στον Ποινικό Κώδικα: «Η γενική κατεύθυνση είναι αυστηροποίηση [...] δεν γίνεται με ποινή καθείρξεως 15 έτη, να είναι κάποιος έξω (από τη φυλακή) στα τρία χρόνια». Άλλο παράδειγμα, «τον έχω πιάσει για κλοπές, πλημμεληματικές πράξεις δηλαδή, είκοσι φορές και εξακολουθεί να είναι έξω. Δεν γίνεται».

Ενώ ερωτηθείς, τέλος, για την ανέγερση νέων σωφρονιστικών καταστημάτων, απάντησε: «Θα φτιάξουμε και τις φυλακές που πρέπει να φτιάξουμε, ώστε να είναι αποτελεσματικά τα μέτρα αυτά».

Επίδομα γέννησης: Τα ποσά ανάλογα με τα εξαρτώμενα τέκνα – Τι προβλέπει η διάταξη

Στη Βουλή κατατέθηκε την περασμένη Παρασκευή (16.2.2024) μαζί με το νομοσχέδιο για τον αιγιαλό η δέσμη των διατάξεων που φέρνουν αύξηση του επιδόματος γέννησης.

Ειδικότερα, στο εν λόγω νομοσχέδιο προβλέπεται κλιμακούμενη, κατά τα ειδικότερα οριζόμενα, αύξηση του επιδόματος γέννησης, με κριτήριο τον αριθμό των εξαρτώμενων τέκνων της οικογένειας, όπως αυτός διαμορφώνεται μετά τη γέννηση του τέκνου. Προβλέπεται ακόμα, η αναδρομική από την 1η Ιανουαρίου 2023, καταβολή του προσαυξημένου επιδόματος γέννησης. Παρέχεται νομοθετική εξουσιοδότηση για τη δυνατότητα αναπροσαρμογής του ύψους του παραπάνω επιδόματος.

Με την προτεινόμενη ρύθμιση αυξάνεται το χορηγούμενο από τον Οργανισμό Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης επίδομα γέννησης. Το νέο, αυξημένο ποσό διαβαθμίζεται ανάλογα με τον αριθμό των εξαρτώμενων τέκνων της κάθε οικογένειας όπως αυτός διαμορφώνεται μετά τη γέννηση του τέκνου, με στόχο την ενθάρρυνση και τη στήριξη των οικογενειών.

Αναλυτικότερα, θεσπίζεται αύξηση της τάξεως των 400 ευρώ για δικαιούχους χωρίς εξαρτώμενα τέκνα πριν από τη γέννηση, κλιμακούμενη για κάθε επόμενο τέκνο και φθάνοντας το επιπλέον ποσό των 1.500 ευρώ για δικαιούχους με 3 ή περισσότερα εξαρτώμενα τέκνα πριν τη γέννηση. Προβλέπεται η αναδιαμόρφωση του ποσού των δόσεων του επιδόματος γέννησης, ώστε να εναρμονίζονται με την αύξηση του επιδόματος γέννησης.

Με την προτεινόμενη ρύθμιση, προβλέπεται η αναδρομική εφαρμογή του αυξημένου νέου επιδόματος γέννησης από 1.1.2023 μέχρι την έναρξη ισχύος της νέας ρύθμισης. Επίσης, προβλέπεται η δυνατότητα αναπροσαρμογής του ύψους του επιδόματος με κοινή απόφαση των Υπουργών Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, προκειμένου να εξασφαλιστεί η μεγαλύτερη δυνατή ευελιξία για την αναγκαία προσαρμογή του μέτρου σε τυχόν νέα δεδομένα.

Ειδικότερα οι διατάξεις προβλέπουν:

Αύξηση επιδόματος γέννησης για κάθε παιδί που γεννιέται στην Ελλάδα
Θεσπίζεται επίδομα γέννησης για κάθε παιδί που γεννιέται στην Ελλάδα, το οποίο χορηγείται υπό τις προϋποθέσεις που προβλέπονται στις διατάξεις του Πρώτου Μέρους του παρόντος νόμου. Για τον καθορισμό του ύψους του επιδόματος λαμβάνεται υπόψιν ο αριθμός των εξαρτώμενων τέκνων της οικογένειας, όπως αυτός διαμορφώνεται μετά τη γέννηση του τέκνου και το ποσό καταβάλλεται ως εξής:

α) 2.400 ευρώ για το πρώτο κατά σειρά γέννησης εξαρτώμενο τέκνο,

β) 2.700 ευρώ για το δεύτερο κατά σειρά γέννησης εξαρτώμενο τέκνο,

γ) 3.000 ευρώ για το τρίτο κατά σειρά γέννησης εξαρτώμενο τέκνο και

δ) 3.500 ευρώ για το τέταρτο και κάθε επόμενο, κατά σειρά γέννησης, εξαρτώμενο τέκνο.».

Καταβολή των δόσεων του αυξημένου επιδόματος γέννησης
Μετά την έγκριση της σχετικής αίτησης από την αρμόδια Υπηρεσία, το επίδομα καταβάλλεται ως εξής:

α) δύο ισόποσες δόσεις των 1.200 ευρώ εκάστη για το πρώτο κατά σειρά γέννησης εξαρτώμενο τέκνο,

β) δύο ισόποσες δόσεις των 1.350 ευρώ εκάστη για το δεύτερο κατά σειρά γέννησης εξαρτώμενο τέκνο,

γ) δύο ισόποσες δόσεις των 1.500 ευρώ εκάστη για το τρίτο κατά σειρά γέννησης εξαρτώμενο τέκνο και

δ) δύο ισόποσες δόσεις των 1.750 ευρώ εκάστη για το τέταρτο και κάθε επόμενο, κατά σειρά γέννησης, εξαρτώμενο τέκνο.

Αναδρομική καταβολή του προσαυξημένου επιδόματος γέννησης
Το επίδομα γέννησης καταβάλλεται αναδρομικά από 1.1.2023 έως την έναρξη ισχύος του παρόντος στα πρόσωπα που κατέστησαν δικαιούχοι, χωρίς να απαιτείται νέα αίτηση τους. Το επιπλέον ποσό που προκύπτει μετά την αύξηση του επιδόματος γέννησης καταβάλλεται ως εξής:

α) στους δικαιούχους, οι οποίοι μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος έχουν λάβει το πλήρες ποσό του επιδόματος γέννησης, το επιπλέον ποσό καταβάλλεται εφάπαξ τον μήνα Απρίλιο 2024,

β) στους δικαιούχους, των οποίων η αίτηση έχει εγκριθεί, χωρίς ωστόσο να έχει ολοκληρωθεί η καταβολή και των δύο δόσεων του επιδόματος, το επιπλέον ποσό καταβάλλεται με την καταβολή της δεύτερης δόσης.

(με πληροφορίες από newsit. gr / photo: pixabay)

Ήθελε να κάνει τρίπλες και δείτε τι έπαθε

Χ

freepik

BAFTA 2024: H Έμα Στόουν για τη μητέρα της: «Χωρίς εκείνη, τίποτα από αυτά δεν θα υπήρχε»

H Έμα Στόουν (Emma Stone) κρατώντας το βραβείο Bafta για την Καλύτερη Γυναικεία Ερμηνεία στη σκηνή του Royal Festival Hall του Λονδίνου, ευχαρίστησε μεταξύ άλλων τη μητέρα της και τον σεναριογράφο της ταινίας «Poor Things» Τόνι ΜακΝαμάρα(Tony McNamara).

«Τόνι, σε ευχαριστώ για την ατάκα “Πρέπει να πάω να γρονθοκοπήσω αυτό το μωρό”. Μου άλλαξε τη ζωή», είπε η Στόουν ενώ ευχαρίστησε επίσης τον σκηνοθέτη Γιώργο Λάνθιμο για το «δώρο» που ήταν για εκείνη ο ρόλος της Μπέλα, τους ηθοποιούς, το συνεργείο και τον εκπαιδευτή διαλέκτου Νιλ Σουέιν (Neil Swain).

«Υποδυόμουν μια Βρετανίδα σε αυτή την ταινία και [ο Νιλ] δεν γέλασε όταν μου μάθαινε πώς να λέω “wart-ter (νερό)”, παρόλο που ως Αμερικανίδα λέω “wahter”» ανέφερε η Στόουν αστειευόμενη.

Στη συνέχεια η ηθοποιός στην ομιλία της μίλησε για τη μητέρα της. «Είναι ο καλύτερος άνθρωπος που ξέρω στον κόσμο και με εμπνέει κάθε μέρα. Με έκανε κατά κάποιο τρόπο να πιστέψω σε αυτή την τρελή ιδέα ότι μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο και είμαι πέρα για πέρα ευγνώμων. Χωρίς εκείνη, τίποτα από αυτά δεν θα υπήρχε, συμπεριλαμβανομένης και της ίδιας μου της ζωής, οπότε σε ευχαριστώ γι’ αυτό μαμά», συμπλήρωσε.

Σύμφωνα με το Variety, είναι η δεύτερη νίκη της Στόουν στα BAFTA, αφού το 2017 είχε τιμηθεί με την χρυσή μάσκα για τον ρόλο της στο «La La Land» δίπλα στον Ράιαν Γκόσλινγκ. Ο ηθοποιός ήταν επίσης υποψήφιος για την ερμηνεία του στην ταινία «Barbie», η οποία όμως δεν κατάφερε να πάρει κανένα βραβείο.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Πρασίνισε ο ουρανός! Τι έγινε ορατό χθες τη νύχτα στον ελληνικό ουρανό; vid

Ένα σύντομο πέρασμα μετέωρου πάνω από τον ελληνικό ουρανό χάρισε ένα τρομερό θέαμα.

Το μετέωρο έγινε ορατό από τη Δυτική Μακεδονία μέχρι τη νότια ηπειρωτική Ελλάδα.

Δείτε το βίντεο από τις κάμερες του northellas.eyes:

freepik photo

Αποθέωσε Μεντιλίμπαρ η Marca

Ο Ολυμπιακός πέτυχε τεράστια εκτός έδρας νίκη, επικρατώντας με το εμφατικό 4-1 στην Τούμπα του ΠΑΟΚ.

Η «τεσσάρα» του Ολυμπιακού στην Θεσσαλονίκη έφερε και την αποθέωση για τον 63χρονο τεχνικό Μεντιλίμπαρ από την «MARCA»:

«Ντεμπούτο στο ελληνικό πρωτάθλημα, κερδίζοντας τον πρωτοπόρο στην έδρα του.

ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 1-4.

Απλά, Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ.

Πέντε βαθμούς πίσω από την ΑΕΚ, τον νέο πρωτοπόρο του πρωταθλήματος ο Ολυμπιακός. Αμφιβάλλει κανείς ότι είναι απίθανο;
».

eurokinissi

Σφακιά: Τραγική κατάληξη είχε η επιχείρησηγια για τον εντοπισμό δύο ανδρών που είχαν εξαφανιστεί

Τραγική κατάληξη είχε η επιχείρηση των λιμενικών αρχών για τον εντοπισμό δύο ανδρών που είχαν βγει την Κυριακή για να κάνουν κανό και εξαφανίστηκαν στη θαλάσσια περιοχή των Σφακίων.

Τους δυο άνδρες ηλικίας 44 και 50 ετών εντόπισε χωρίς τις αισθήσεις τους 10 ν.μ. βόρεια της Γαύδου ιδιωτικό σκάφος που συμμετείχε στις έρευνες, ενώ τους περισυνέλεξε και τους μεταφέρει στο Λιμάνι της Χώρας Σφακίων ναυαγοσωστικό του λιμενικού. Οι δυο άνδρες φέρεται να είχαν επικοινωνήσει με τις αρχές, λέγοντας ότι είχαν παρασυρθεί.

Στις έρευνες για τον εντοπισμό τους συμμετείχαν σκάφη του λιμενικού, ιδιωτικά σκάφη, αλλά και εναέρια μέσα όπως ελικόπτερα και drone.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Κυνηγούσε τις γυναίκες φορώντας…φόρεμα, vid

Τι άλλο θα δούμε...

scr

Πορτοσάλτε: Ο Στέφανος ήρθε, πήρε τον ΣΥΡΙΖΑ με 2 ευρώ και τώρα με την Τζάκρη τα κάνουν λιάρδα όλα

Δείτε τι δήλωσε ο γνωστός δημοσιογράφος:

scr

Τρόμος για ζευγάρι: Εισέβαλαν στο αυτοκίνητό τους και τους λήστεψαν – Συνελήφθη υπήκοος Πακιστάν

Στιγμές τρόμου έζησε νεαρό ζευγάρι στη Θεσσαλονίκη, όταν ένας 22χρονος, μαζί με συνεργό του, μπήκαν στο αυτοκίνητο στο οποίο επέβαιναν τα θύματα και με χρήση σωματικής βίας τούς αφαίρεσαν χρήματα και τα προσωπικά τους αντικείμενα.

Το περιστατικό συνέβη, χθες τα ξημερώματα, στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης, ενώ έπειτα από αναζητήσεις συνελήφθη ο 22χρονος, υπήκοος Πακιστάν.

Οι παθόντες μεταφέρθηκαν με σταθμό του ΕΚΑΒ σε νοσοκομείο για την παροχή των πρώτων βοηθειών.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Τρομερό ΒΙΝΤΕΟ! Ουκρανός σαμποτέρ προσποιείται τον ανάπηρο και βάζει βόμβα σε ΙΧ

Η ρωσική FSB εξέδωσε στη δημοσιότητα βίντεο από τη δράση ενός Ουκρανού πράκτορα:

ΑΠΕΜΠΕ-EPA-LUSA photo

Μετά τα δάση, drones στους δρόμους της Ελλάδας – Θα παρακολουθούνται τα ΠΑΝΤΑ σε Real Time, vid

Ακολουθούν οι γειτονιές;

Και ενώ, όπως λέγεται, τα Drones, με αφορμή την πρόληψη πυρκαγιάς, δεν έχουν χάσει ούτε ένα τετραγωνικό δάσους, η Τροχαία Αττικής επιστρατεύει το νέο της όπλο για την διαχείριση της κυκλοφορίας στον νομό: Τα νέα drones παρακολούθησης που θα στοχεύουν τους κύριους δρόμους της Αττικής, για την αμεσότερη αναγνώριση και αντιμετώπιση των κυκλοφοριακών προβλημάτων, προφανώς κυνήγι παραβατών, πρόληψη ατυχημάτων κτλ.!

Όλα αυτά γίνονται, όπως λένε οι υπεύθυνοι – και σίγουρα αυτό ισχύει εν μέρει- για την ασφάλεια της χώρας!

Τί θα γίνει όμως αν όλα αυτά πέσουν στα λάθος χέρια;;;

Όπως θα δείτε στο παρακάτω ρεπορτάζ του ACTION 24, μεταδίδεται πως: «Βγαίνουν τα Drones της τροχαίας»!

Τα εν λόγω drones, θα ελέγχονται κεντρικά από τον Θάλαμο Επιχειρήσεων Παρακολούθησης Ελέγχου Κυκλοφορίας (ΘΕΠΕΚ) της τροχαίας, πραγματοποιώντας εναέριες «περιπολίες» και στέλνοντας άμεσα εικόνα και σήμα για προβλήματα ή κυκλοφοριακή συμφόρηση!

Αμέσως θα κινητοποιούνται οι δυνάμεις της Τροχαίας!

Πρότυπο, δείχνει να είναι η Αστυνομία της Ισπανίας, η οποία χρησιμοποιεί drones για να εντοπίζει «αντικοινωνική δραστηριότητα» 

Επομένως μετά τα δάση, θα παρακολουθούνται οι δρόμοι από drones! Έπειτα γιατί όχι οι γειτονιές, καθώς, εκ των πραγμάτων, η εγκληματικότητα πλήττει τους πάντες!

Τα πάντα θα επιτηρούνται! Αλλάζει η ζωή…

photo freepik

Ποια χώρα ζητά την ενίσχυση των “κυρώσεων” στη Ρωσία μετά τον θάνατο Ναβάνλι

Ο υπουργός Εξωτερικών της Λιθουανίας Γκαμπριέλιους Λαντσμπέργκις δήλωσε σήμερα ότι η ΕΕ χρειάζεται "τουλάχιστον να ενισχύσει" τις κυρώσεις εις βάρος της Ρωσίας μετά τον θάνατο του Αλεξέι Ναβάλνι αφού τα "ημίμετρα" δεν επαρκούν για να σταματήσουν τον Ρώσο πρόεδρο Βλαντίμιρ Πούτιν.

“Αν πέσει η Ουκρανία, όλοι μπορούν εύκολα να καταλάβουν: θα είμαστε οι επόμενοι. Ο Πούτιν δεν έχει καμία πρόθεση να σταματήσει, δεν θα μπορεί να σταματήσει”, είπε ο Λαντσμπέργκις ενόψει της συνάντησης των υπουργών Εξωτερικών της ΕΕ στις Βρυξέλλες, όπου θα παρεβρεθεί και η χήρα του Ναβάλνι.

Η Γιούλια Ναβάλναγια συναντά σήμερα στις Βρυξέλλες τους υπουργούς Εξωτερικών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τρεις ημέρες μετά το θάνατο του συζύγου της, του ρώσου αντιπολιτευόμενου Αλεξέι Ναβάλνι, σε ρωσική φυλακή.

Ο 47χρονος Ναβάλνι πέθανε την Παρασκευή, αφού, σύμφωνα με τις ρωσικές σωφρονιστικές αρχές, «ένιωσε αδιαθεσία» έπειτα από περίπατο. Έκτοτε η σορός του βρίσκεται στο νεκροτομείο της Σαλεχάρντ, διοικητικής πρωτεύουσας της περιφέρειας Γιαμάλ.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: freepik)

Νέος ξαφνικός θάνατος! Κατέρρευσε μπροστά στον αδερφό του

Με τραγικό τρόπο πέθανε ένας 44χρονος άνδρας τα ξημερώματα της Κυριακής (18/2).

Όπως αναφέρει το cretapost.gr, ο άτυχος άνδρας αισθάνθηκε ενόχληση στο στήθος και ενώ βρισκόταν στον διάδρομο του σπιτιού του με τον αδερφό κατέρρευσε.

Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που κλήθηκε μετά τις 3 ξημερώματα έσπευσε στο σημείο, ωστόσο οι διασώστες δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι πέρα από το να διαπιστώσουν το θάνατο του 44χρονου άνδρα.

Η σωρός του άτυχου άντρα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο και νεότερα για τα αίτια του θανάτου θα υπάρχουν μετά την νεκροψία-νεκροτομή.

cretapost – eurokinissi