Άρθρα

Σουηδική Στρατιωτική Υπηρεσία Πληροφοριών: Οι κίνδυνοι εκ Ρωσίας αυξάνονται

Οι κίνδυνοι για την ασφάλεια της Σουηδίας συνέχισαν να αυξάνονται το τελευταίο έτος καθώς η Ρωσία κλιμακώνει τις στρατιωτικές της δυνατότητες εν μέσω του πολέμου στην Ουκρανία,

ανακοίνωσε σήμερα η Σουηδική Στρατιωτική Υπηρεσία Πληροφοριών και η Υπηρεσία Ασφαλείας (MUST).

Η MUST πέρυσι είχε αναφέρει ότι η Ρωσία συνιστά μια καθαρή στρατιωτική απειλή για την άμεση περιοχή της Σουηδίας, αλλά προσέθεσε ότι οι δυνάμεις της Μόσχας έχουν εγκλωβιστεί σε μεγάλο βαθμό στον πόλεμο της Ουκρανίας.

Στον απόηχο της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία, η Σουηδία υπέβαλε αίτηση το 2022 να ενταχθεί στο ΝΑΤΟ, εγκαταλείποντας την επί μακρόν στάση της να μην συμμετέχει σε συμμαχίες. Η σκανδιναβική χώρα ελπίζει ολοκληρώσει την ενταξιακή της διαδικασία και να γίνει μέλος της συμμαχίας στο εγγύς μέλλον.

(απεμπε – φωτο:pixabay)

Στους αιθέρες με ρωσικό Sukhoi, vid

Πλάνα του ρωσικού ΥΠΑΜ:

scr

Ξεκίνησε η κάθοδος δεκάδων τρακτέρ προς την Αθήνα

Περισσότερα από 60 τρακτέρ και ένας μεγάλος αριθμός από αγροτικά Ι.Χ. και γεωργικά μηχανήματα συγκεντρώθηκαν από την Θεσσαλία στην Ανθήλη λίγο μετά την Λαμία.

Πριν λίγα λεπτά έφτασε και το τελευταίο κομβόι από τρακτέρ.

Ήδη πριν από λίγα λεπτά ξεκίνησαν από τον κόμβο της Ανθήλης για το Κάστρο της Βοιωτίας το σύνολο των γεωργικών ελκυστήρων και μαζί τους αρκετά φορτηγά αυτοκίνητα, γεωργικά μηχανήματα και πολλά αγροτικά.

Στα τρακτέρ που έφτασαν από τη Θεσσαλία προστέθηκαν άλλα 12 τρακτέρ από το μπλόκο της Ανθήλης και ήδη συνεχίζουν την πορεία τους προς την Αταλάντη 72 τρακτέρ και πολλά αγροτικά οχήματα.

Να σημειώσουμε ότι στον κόμβο της Αταλάντης θα προστεθούν κι άλλα τρακτέρ από την ευρύτερη περιοχή και απόψε το βράδυ θα φτάσουν μέχρι το Κάστρο της Βοιωτίας όπου και θα διανυκτερεύσουν.

(απεμπε – φωτο:eurokinissi)

«Δεν ήθελα να είμαι ένα στατιστικό ξαφνικίτιδας»! Eμβολιασμένος που σόκαρε τον Βρετανό ηγέτη ξεσπά, vid

Έσπευσαν (κλασικά) να τον βγάλουν πως είναι «ψεκασμένος αντιεμβολιαστής».

Ο Τζον Γουάτ, ο οποίος έλαβε τρία εμβόλια και έχει διαγνωστεί με μια ποικιλία παθήσεων υγείας, είπε ότι το πρόγραμμα αποζημίωσης εμβολίων δεν έχει προχωρήσει σε σχέση με πριν από ένα χρόνο, εκφράζοντας ξανά τα παράπονά του για τη στάση «ειδικών» και κυβέρνησης.

Είναι ο άνδρας που την περασμένη εβδομάδα ήρθε δημόσια αντιμέτωπος με τον Βρετανό πρωθυπουργό, Ρίσι Σούνακ!

Τι είχε δηλώσει ενώπιον του έκπληκτου Βρετανού ηγέτη:

«Γεια σας, Rishi Sunak. Έχω τόσα πολλά να πω σε τόσο λίγο χρόνο. Το όνομά μου είναι John Watt και είμαι ένα από τα θύματα του εμβολίου για τον COVID σε αυτή την χώρα.

Θέλω να με κοιτάς στα μάτια , Ρίσι Σουνάκ, και θέλω να δεις τον πόνο, το τραύμα και την λύπη που έχω στα μάτια μου. Έχουμε μείνει χωρίς καμία απολύτως βοήθεια .

Δεν είμαι μόνος μου, υπάρχει ένας άλλος άντρας εκεί, του οποίου η ζωή έχει καταστραφεί από αυτό το εμβόλιο για τον COVID-19. Ξέρω ανθρώπους που έχουν χάσει πόδια — ακρωτηριασμούς. Ξέρω ανθρώπους με καρδιακές παθήσεις όπως εγώ, Rishi Sunak».

Μιλώντας στο GB News, ο John Watt είπε:

«Ήμουν κλινήρης για 14 μήνες και σε αναπηρικό καροτσάκι. Είχα πολλές παθήσεις – Σύνδρομο ορθοστατικής ταχυκαρδίας (POTS), στομαχικά προβλήματα, έχω νευρολογικά προβλήματα τώρα.

Οι άνθρωποι μπορεί να με είδαν να κινούμαι πέρα ​​δώθε στο βίντεο (όταν μιλούσα στον Rishi Sunak) και δυστυχώς αυτό είναι το πρόβλημά μου τώρα».

Ο ίδιος ενοχλήθηκε με την «ταμπέλα» του «αντιεμβολιαστή» που του κόλλησαν αμέσως από δημοσιογράφοι, λέγοντας τα εξής συγκινησιακά φορτισμένο κλίμα:

«Τι σημαίνει “αντιεμβολιαστής”; Θα μπορούσε κάποιος να πει αναλυτικά τι είναι αυτό επειδή έκανα τρία από αυτά τα εμβόλια; Έχει ιδέα αυτός ο άντρας πόσο ηλίθιος ακούγεται αυτό που λέει;

Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής μαζί σας, το αφήγημα ότι (σ.σ. τα εμβόλια) είναι «ασφαλή και αποτελεσματικά», κατά τη γνώμη μου, δεν ισχύει πλέον. Ρωτάω τον οποιονδήποτε. Μας έδειξε κανείς τα στοιχεία ότι το εμβόλιο έσωσε έστω και μία ζωή; Από την κυκλοφορία του και μετά υπήρξε μία μαζική αύξηση των θανάτων και ένας από τους λόγους που μίλησα δημόσια είναι επειδή δεν ήθελα να είμαι ένα ακόμα στατιστικό στοιχείο του “πέθανε ξαφνικά”»:

απεμπε-EPA-Bloomberg pool

Δικαστική απόφαση-ορόσημο βάζει φρένο σε πλειστηριασμό κύριας κατοικίας

Σε μίας ιδιαίτερης σημασίας απόφαση προχώρησε το Ειρηνοδικείο Νίκαιας βάσει της οποίας «κληρονομείται» η ρύθμιση οφειλών του νόμου Κατσέλη για την κύρια κατοικία.

Το Δικαστήριο αποφάνθηκε πως εξακολουθεί να ισχύει η προστασία κύριας κατοικίας, με μεταβίβαση της ρύθμισης οφειλών της θανούσης οφειλέτριας στο σύζυγό της.

Συγκεκριμένα, «το Δικαστήριο δικάζοντας με τη διαδικασία της Εκουσίας Δικαιοδοσίας Ν. 3869/2010, δέχτηκε την μεταβίβαση της ρύθμισης του αρ. 9 παρ. 2 του ν. 3869/2010 της ήδη θανούσης συζύγου – κληρονομούμενης οφειλέτριας του αιτούντος στον ίδιο, προέβη σε συνυπολογισμό του συνόλου των καταβολών στις οποίες είχε προβεί τόσο η θανούσα, όσο και ο κληρονόμος σύζυγός της και διέταξε τη σημείωση της μεταρρυθμιστικής απόφασης στο περιθώριο της μεταρρυθμιζόμενης» αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Ρύθμιση οφειλών νόμου Κατσέλη για κύρια κατοικία: «Δεν θίγεται η θέση των πιστωτών»
Όπως αναφερόταν στην προσφυγή, η οποία έγινε δεκτή «σε αυτήν την περίπτωση δίνεται η δυνατότητα στον κληρονόμο, που πληροί τις προϋποθέσεις υπαγωγής στον 3869/2010, αν χρησιμοποιεί την κύρια κατοικία του κληρονομουμένου ως δική του κύρια κατοικία και συντρέχουν στο πρόσωπο του οι λοιπές προϋποθέσεις της παρ.2 του άρθρου 9 του ν.3968/2010, να ζητήσει από το δικαστήριο να του επιτρέψει την συνέχιση του σχεδίου διευθέτησης, προσαρμοσμένου φυσικά στην δική του ικανότητα αποπληρωμής».

Στην απόφαση του Δικαστηρίου επισημαίνεται επίσης πως «η αρχή της μη χειροτέρευσης της θέσης των πιστωτών δεν θίγεται ούτε επιτρέπεται η συνολική διάρκεια των σχεδίων διευθέτησης του κληρονομουμένου και του κληρονόμου να υπερβαίνουν την μέγιστη επιτρεπόμενη διάρκεια (20 έτη και κατ’ εξαίρεση 35 έτη επί συμβάσεων μεγαλύτερης διάρκειας). Ωστόσο, ο κληρονόμος θα μπορεί να ζητήσει προστασία της κύριας κατοικίας και μετά την 31-12-2018, η δε αξία ρευστοποίησης, την οποία θα καταβάλει για την προστασία της κύριας κατοικίας, θα μειωθεί κατά τα ποσό που κατέβαλε ο κληρονομούμενος.

Η απόφαση του Δικαστηρίου

Για τους λόγους αυτούς το Ειρηνοδικείο αποφάσισε πως:

«ΔΙΑΤΗΡΕΙ την εξαίρεση από την εκποίηση των κάτωθι ακινήτων: α) δικαιώματος πλήρους κυριότητας σε ποσοστό 100% ενός διαμερίσματος τετάρτου ορόφου, …

ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ στον αιτούντα για τη διάσωση της κύριας κατοικίας του (του υπό στοιχεία (α) ως άνω διαμερίσματος) την καταβολή ισόποσων δόσεων ύψους τριακοσίων είκοσι ενός ευρώ και σαράντα τριών λεπτών (321,43) έως τη συμπλήρωση 84 μηνιαίων δόσεων, αφ’ ου αφαιρεθούν όσες δόσεις κατέβαλλε η αποβιώσασα σύζυγός του και ο ίδιος ο αιτών έως την έκδοση της παρούσης αποφάσεως».

(dikastiko.gr – pixabay)

Παγκόσμιο κέντρο Τεχνητής Νοημοσύνης σχεδιάζει να γίνει η Σιγκαπούρη! Η επένδυση “μαμούθ”

Το σχέδιο της Σιγκαπούρης να επενδύσει περισσότερα από 743 εκατομμύρια δολάρια στην τεχνητή νοημοσύνη τα επόμενα πέντε χρόνια θα μπορούσε να ενισχύσει τη θέση της ως παγκόσμιου επιχειρηματικού κόμβου και καινοτομίας, δήλωσαν στελέχη τεχνολογίας.

Στην ομιλία του για τον προϋπολογισμό την Παρασκευή, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Lawrence Wong είπε ότι η Σιγκαπούρη θα επενδύσει περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο δολάρια Σιγκαπούρης τα επόμενα πέντε χρόνια για να ενισχύσει περαιτέρω τις δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης της χώρας.

«Περιέργως, σχεδόν τα τρία τέταρτα των ηγετών επιχειρήσεων παγκοσμίως είναι ανεπαρκώς εξοπλισμένα για μετασχηματισμό της τεχνητής νοημοσύνης, πιστεύοντας ότι οι προετοιμασίες τους περιορίζονται από χρόνο, ανθρώπους και χρήματα», δήλωσε διευθύνων σύμβουλος σε παγκόσμιου βεληνεκούς εταιρεία συμβούλων διαχείρισης.

«Αυτή η πρωτοβουλία θα βοηθήσει να διασφαλιστεί ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες που παρέχονται από τις τεχνολογικές εξελίξεις και να αξιοποιήσουν νέες ευκαιρίες», πρόσθεσε.

Ως μέρος της επένδυσης, η Σιγκαπούρη θα εργαστεί για να διασφαλίσει ότι μπορεί να εξασφαλίσει πρόσβαση στα προηγμένα τσιπ «που είναι τόσο κρίσιμα για την ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης», είπε ο Wong.

Η Σιγκαπούρη θα συνεργαστεί επίσης με κορυφαίες εταιρείες εδώ και σε όλο τον κόσμο για τη δημιουργία κέντρων αριστείας AI για την τόνωση της καινοτομίας”, πρόσθεσε.

«Αυτό θα δώσει κίνητρα στις εταιρείες να υιοθετήσουν λύσεις τεχνητής νοημοσύνης, να δώσουν προτεραιότητα στις δεξιότητες τεχνητής νοημοσύνης για να διατηρήσουν ανταγωνιστικό το εργατικό τους δυναμικό και να ενθαρρύνουν στρατηγικές συνεργασίες και ανταλλαγή γνώσεων σε ολόκληρο τον κλάδο, ωθώντας έτσι τη συνολική καινοτομία», δήλωσε αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος εταιρίας που αποτελεί παγκόσμιο πάροχο υπηρεσιών cloud.

Οι εργαζόμενοι στη Σιγκαπούρη είναι ήδη οι πιο γρήγοροι στον κόσμο όσον αφορά την υιοθέτηση δεξιοτήτων τεχνητής νοημοσύνης, σύμφωνα με την έκθεση Future of Work του LinkedIn που κυκλοφόρησε τον Αύγουστο.


Η Σιγκαπούρη ήταν μεταξύ των πρώτων χωρών που δημοσίευσε ένα σχέδιο τεχνητής νοημοσύνης το 2019. Τον Δεκέμβριο, το έθνος της Νοτιοανατολικής Ασίας κυκλοφόρησε την Εθνική Στρατηγική AI 2.0 — μια ενημερωμένη έκδοση των πρωτοβουλιών της για τεχνητή νοημοσύνη, που περιγράφει τρόπους προετοιμασίας της οικονομίας να αξιοποιήσει και να χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη για να ενδυναμώσει τους εργαζόμενους και τις επιχειρήσεις.


«Η κατανομή του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων SG για την τεχνητή νοημοσύνη, η οποία περιλαμβάνει επίσης την ασφαλή εφαρμογή της Εθνικής Στρατηγικής AI 2.0 καταδεικνύει τη δέσμευση της κυβέρνησης για την προώθηση ενός αξιόπιστου και υπεύθυνου οικοσυστήματος τεχνητής νοημοσύνης», δήλωσε ο ανώτερος αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής μεγάλης πολυεθνικής εταιρίας.

«Καθώς η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης αυξάνεται, οι καταναλωτές πρέπει να καθησυχαστούν ότι τα δεδομένα τους είναι ασφαλή και ότι η τεχνολογία χρησιμοποιείται για το καλό», συμπλήρωσε.

(photo: pixabay)

Η εξέλιξη των ανθρώπων μέσα σε λίγα χρόνια: Θλιβερό ΒΙΝΤΕΟ

Και τα χειρότερα είναι μπροστά μας:

freepik photo

Έχετε δει ποτέ κόμπρα να γεννιέται; Βγαίνει από το αυγό… ετοιμοπόλεμη! (video)

Ν/σ στη Λευκορωσία θα τιμωρεί την «προώθηση μη παραδοσιακών σχέσεων»

Η Λευκορωσία έχει προετοιμάσει σχέδιο νόμου, που θα προβλέπει την τιμωρία της "προώθησης μη παραδοσιακών σχέσεων",

κάτι το οποίο αναφέρεται στις σχέσεις ατόμων που ανήκουν στην κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ+, όπως μετέδωσε σήμερα το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων της Λευκορωσίας Belta.

Το Belta επικαλείται τον γενικό εισαγγελέα της χώρας Αντρέι Σβεντ, ο οποίος σε ομιλία του προς τους βουλευτές είπε ότι έχει προετοιμαστεί ένα νομοσχέδιο, το οποίο θα επιβάλλει διοικητικές ευθύνες για την πρώθηση “των ανώμαλων σχέσεων, της παιδεραστίας και της εκούσιας άρνησης τεκνοποίησης”.

Όπως είπε ο ίδιος, το νομοσχέδιο βρίσκεται στη διαδικασία της έγκρισης.

Ένας νόμος που απαγορεύει την προπαγάνδα υπέρ της ομοφυλοφιλίας ισχύει στη γειτονική Ρωσία από το 2013.

Τον περασμένο Δεκέμβριο το Ανώτατο Δικαστήριο της Ρωσίας απαγόρευσε το “διεθνές κοινωνικό κίνημα των ΛΟΑΤΚΙ+” χαρακτηρίζοντάς το εξτρεμιστική οργάνωση.

Η ομοφυλοφιλία αποποινικοποιήθηκε στη Λευκορωσία το 1994, αλλά η χώρα δεν αναγνωρίζει τους γάμους μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου και οι αρχές έχουν καταστείλει παρελάσεις υπερηφάνειας του κινήματος.

(απεμπε – φωτο:freepik)

Τώρα πεθαίνουν ξαφνικά και γιατροί! Χαμός στα Γρεβενά

Αίσθηση προκαλούν οι ξαφνικοί θάνατοι μη ηλικιωμένων ατόμων...

Πέθανε ξαφνικά η παιδίατρος του Νοσοκομείου Γρεβενών, Γιώτα Μπουκουβάλα, σε ηλικία 53 ετών.

Η γιατρός βρισκόταν σε ιδιωτικό ιατρείο της πόλης των Γρεβενών προκειμένου να προβεί σε ιατρικό έλεγχο, όταν έχασε τις αισθήσεις της.

   Αμέσως ενημερώθηκε το ΕΚΑΒ και στο σημείο έφθασαν δύο ασθενοφόρα αλλά δυστυχώς δεν κατάφεραν να την κρατήσουν στη ζωή.

απεμπε – φωτο:freepik

Η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν ανακοινώνει την υποψηφιότητά της για επανεκλογή στην προεδρία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

Η απόφαση του ΕΛΚ θα ληφθεί στο συνέδριό του, στις 6-7 Μαρτίου στο Βουκουρέστι και ο κ. Μερτς τόνισε ότι θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να είναι επίσης ομόφωνη για το πρόσωπο της κυρίας φον ντερ Λάιεν, «ώστε να έχουμε μια σαφή πρόταση και σε ό,τι αφορά το πρόσωπο».

Ο αρχηγός του CDU εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του για την πρώτη θητεία της προέδρου της Επιτροπής, τονίζοντας τον ρόλο της στην διαχείριση της πανδημίας, της ύφεσης που την ακολούθησε και τον πόλεμο στην Ουκρανία και σημείωσε ότι οι μεγάλες προκλήσεις και των επόμενων ετών για την ΕΕ αφορούν την εγγύηση από τη μία πλευρά της ασφάλειας και από την άλλη της ευημερίας των πολιτών της.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Ερυθρά Θάλασσα: Απόπειρα των Χούθι να χτυπήσουν πλοίο με ελληνική σημαία, vid

Να χτυπήσουν πλοίο με ελληνική σημαία επιχείρησαν οι Χούτι ανατολικά του Άντεν της Υεμένης.

Συγκεκριμένα σύμφωνα με τις πληροφορίες, το πλοίο είναι το Sea Champion το οποίο είναι bulk carrier με σιτηρά που έκανε το δρομολόγιο από Αργεντινή προς Αντέν.

Συνολικά σε αυτό βρίσκονταν 23 μέλη του πληρώματος εκ των οποίων οι πέντε είναι Έλληνες. Όλοι καλά στην υγεία τους ενώ το πλοίο δεν χτυπήθηκε.

Οι Χούτι έκανα δύο απόπειρες να καταλάβουν το πλοίο φτάνοντας μάλιστα 15 μέτρα από το πλοίο, από το οποίο έχει σπάσει μόνο ένα τζάμι.

(protothema – φωτο:pexels)

ΑΕΚ – Λιβάι Γκαρσία: «Είμαι πολύ χαρούμενος με τον τρόπο που προχωράει η ομάδα»

Η ΑΕΚ νίκησε με 3-0 την Κηφισιά στην 23η αγωνιστική της Super League 1, έχοντας ξανά πρωταγωνιστή τον Λιβάι Γκαρσία, ο οποίος σημείωσε τα δύο πρώτα γκολ για την ομάδα του, ενώ κέρδισε και την αποβολή του Σπίνου, κάτι που έδωσε από νωρίς αριθμητικό πλεονέκτημα στην ΑΕΚ.

Ο Λιβάι Γκαρσία ήταν έτσι απόλυτα ικανοποιημένος μετά το τέλος του αγώνα της ΑΕΚ με την Κηφισιά, εκφράζοντας στο AEK TV και τη χαρά του για την εξέλιξη της ομάδας, η οποία ανέβηκε πια στην πρώτη θέση της Super League 1.

Τι δήλωσε ο Λιβάι Γκαρσία
“Είμαι ευγνώμων και πάλι. Δύο γκολ για να βοηθήσω την ομάδα μου να φτάσει στη νίκη. Είμαστε πολύ συγκεντρωμένοι, θα συνεχίσουμε να παίρνουμε νίκες, προσπαθώντας όσο μπορούμε για να φτάσουμε στους στόχους μας. Ήταν ένα καλό παιχνίδι, το πιο σημαντικό ήταν η νίκη και είμαι πολύ χαρούμενος με τον τρόπο που προχωράει η ομάδα. Ευελπιστούμε να φτάσουμε στους στόχους μας για τη φετινή σεζόν”,

(με πληροφορίες από newsit. gr / photo: eurokinissi)

«Η θέση μας είναι στο ΝΑΤΟ»: Πάνε να ανοίξουν δεύτερο μέτωπο κατά του Πούτιν;

Δεν είναι τυχαίες δηλώσεις αυτές.

Η πρόεδρος της Γεωργίας Σαλομέ Ζουραμπισβίλι προειδοποίησε για τον κίνδυνο της ρωσικής επιθετικότητας εις βάρος άλλων ευρωπαϊκών χωρών αν η Ουκρανία χάσει τον πόλεμο.

“Αυτή είναι η φύση της Ρωσίας, ότι δεν σταματάει αν δεν την σταματήσουν”, είπε η 71χρονη πρόεδρος στο dpa στο πλαίσιο συνέντευξης που παραχώρησε στο περιθώριο της Διάσκεψης Ασφαλείας του Μονάχου. “Οι ευρωπαίοι θα πρέπει να ανησυχούν”, πρόσθεσε.

“Η Ουκρανία αγωνίζεται σήμερα για να υπερασπιστεί την ευρωπαϊκή ασφάλεια και οι Ουκρανοί πεθαίνουν για άλλους ευρωπαίους”, δήλωσε η Ζουραμπισβίλι.

“Δεν υπάρχει καμία διαφορά ανάμεσα στα κράτη της Βαλτικής, την Πολωνία και την υπόλοιπη ΕΕ. Η επιλογή του Βλαντίμιρ Πούτιν, αν προχωρήσει και δεν ηττηθεί στην Ουκρανία, θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε”, σχολίασε.

Η πρόεδρος της Γεωργίας επισήμανε ότι οι συζητήσεις σχετικά με τα ρωσικά όπλα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν εναντίον δορυφόρων στο διάστημα έδειξαν ότι η γεωγραφία δεν παίζει πλέον ρόλο.

“Νομίζω ότι είναι πολύ ξεκάθαρο και πολύ εύκολο σήμερα να υποστηρίξουμε την Ουκρανία από το να αντιμετωπίσουμε έναν ευρύτερο πόλεμο αύριο”, δήλωσε η Ζουραμπισβίλι.

“Επομένως, αν δεν θέλουμε να βρεθούμε στην επόμενη Διάσκεψη του Μονάχου ή σε μερικά χρόνια σε πολύ πιο δύσκολη κατάσταση, νομίζω ότι η απόφαση πρέπει να ληφθεί σήμερα”, πρότεινε η Γεωργιανή πρόεδρος.

Η Ζουραμπισβίλι χαιρέτισε το νέο πακέτο στήριξης της ΕΕ ύψους 50 δισ ευρώ προς την Ουκρανία και δήλωσε “πεπεισμένη” ότι οι Ρεπουμπλικανοί στο αμερικανικό Κογκρέσο θα άρουν τον αποκλεισμό της περαιτέρω βοήθειας ύψους δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Η Ζουραμπισβίλι, της οποίας ο ρόλος είναι εθιμοτυπικός με πολύ περιορισμένες εξουσίες, θεωρείται φιλοδυτική. Έχει επανειλημμένως κατηγορήσει την κυβέρνηση της χώρας της ότι είναι φιλορωσική.

Η επικεφαλής του κράτους έκανε εκστρατεία για να ενταχθεί η Γεωργία στην ΕΕ και στο ΝΑΤΟ το συντομότερο δυνατό, αλλά δεν πρότεινε μια συγκεκριμένη ημερομηνία.

“Νομίζουμε ότι η θέση μας είναι εκεί (στο ΝΑΤΟ) με τον ίδιο τρόπο που είναι στην ΕΕ επειδή είμαστε βαθιά ευρωπαίοι και έχουμε υπάρξει για πολύ μεγάλο διάστημα”, κατέληξε.

Η χώρα αυτή της Μαύρης Θάλασσας είναι υποψήφιο μέλος της ΕΕ από τον Δεκέμβριο του 2023. Επίσης επί σειρά ετών η χώρα επιχειρεί να ενταχθεί στο ΝΑΤΟ.

απεμπε-απεμπε-EPA photo

Μετά τον Iron Man γνωρίστε τον…ταψί-μαν, vid

Δείτε...

SCR

Θάνατος Ναβάλνι: “Ο Πούτιν σκότωσε τον σύζυγό μου”, κατήγγειλε η Γιούλια Ναβάλναγια

«Ο Πούτιν σκότωσε τον σύζυγό μου»,

κατήγγειλε η Γιούλια Ναβάλναγια, χήρα του Ρώσου αντιφρονούντα Αλεξέι Ναβάλνι, σε μήνυμά της μέσω βίντεο σήμερα, στο οποίο τόνισε ότι θα συνεχίσει το έργο του και θα αγωνιστεί για μια ελεύθερη Ρωσία.

«Πριν από τρεις ημέρες ο (Ρώσος πρόεδρος) Βλαντίμιρ Πούτιν σκότωσε τον σύζυγό μου Αλεξέι Ναβάλνι. Ο Πούτιν σκότωσε τον πατέρα των παιδιών μου», επεσήμανε. Σκοτώνοντάς τον, «ο Πούτιν θέλησε να σκοτώσει την ελπίδα μας, την ελευθερία μας, το μέλλον μας», εκτίμησε η Γιούλια Ναβάλναγια.

«Σκοτώνοντας τον Αλεξέι, ο Πούτιν σκότωσε τον μισό εαυτό μου, τη μισή καρδιά μου και τη μισή ψυχή μου», συνέχισε η ίδια. «Αλλά εξακολουθώ να έχω το άλλο μισό και αυτό μου λέει ότι δεν έχω δικαίωμα να τα παρατήσω. Θα συνεχίσω το έργο του Αλεξέι Ναβάλνι, θα συνεχίσω να πολεμάω για τη χώρα μας».

Η σύζυγος του αντιφρονούντα υπογράμμισε: «Θέλω να ζήσω σε μια ελεύθερη Ρωσία, θέλω να χτίσω μια ελεύθερη Ρωσία».

Για τον λόγο αυτό απευθύνθηκε προς τους Ρώσους ζητώντας τους: «να σταθείτε στο πλευρό μου, σας ζητώ να μοιραστείτε την οργή μαζί μου. Οργή, θυμό, μίσος προς αυτούς που τόλμησαν να σκοτώσουν το μέλλον μας». Παράλληλα πρόσθεσε ότι «δεν είναι ντροπή να φοβάσαι, είναι ντροπή να μην κάνεις κάτι, είναι ντροπή να αφήνεις να σε τρομοκρατούν».

Η Ναβάλναγια κατηγόρησε εξάλλου τις ρωσικές αρχές ότι κρύβουν τη σορό του συζύγου της και ότι περιμένουν να εξαφανιστούν από τον οργανισμό του τα ίχνη του νευροπαραλυτικού παράγοντα νόβιτσοκ.

Η ίδια επεσήμανε ότι «γνωρίζουμε ακριβώς γιατί ο Πούτιν σκότωσε τον Ναβάλνι πριν από τρεις ημέρες». «Θα σας το πούμε σύντομα. Σίγουρα θα μάθουμε ποιος ακριβώς έφερε σε πέρας αυτό το έγκλημα και με ποιο τρόπο. Θα πούμε ονόματα και θα δείξουμε πρόσωπα».

Το Κρεμλίνο έχει αρνηθεί οποιαδήποτε εμπλοκή στον θάνατο του Ναβάλνι, εξηγώντας ότι συνεχίζεται η έρευνα για τα αίτια του θανάτου του και διεξάγεται σύμφωνα με τον ρωσικό νόμο.

(απεμπε – φωτο:eurokinissi)

Ισραηλινός ΥΠΕΞ: Ο πρόεδρος της Βραζιλίας Λούλα δεν είναι ευπρόσδεκτος στο Ισραήλ

Ο πρόεδρος της Βραζιλίας Λουίς Ινάσιο Λούλα ντα Σίλβα δεν είναι ευπρόσδεκτος στο Ισραήλ μέχρι να πάρει πίσω σχόλια όπου συνέκρινε τον πόλεμο εναντίον των μαχητών της Χαμάς στη Γάζα με τη γενοκτονία των Εβραίων από τους ναζί στη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, δήλωσε σήμερα ο Ισραηλινός υπουργός Εξωτερικών.

“Δεν θα ξεχάσουμε ούτε θα συγχωρέσουμε. Είναι μια σοβαρή αντισημιτική επίθεση. Εξ ονόματός μου και εξ ονόματος των πολιτών του Ισραήλ — πείτε στον πρόεδρο Λούλα πως είναι persona non grata [ανεπιθύμητος] στο Ισραήλ μέχρι να το πάρει πίσω”, είπε ο υπουργός Εξωτερικών Ισραέλ Κατς στον πρεσβευτή της Βραζιλίας, σύμφωνα με ανακοίνωση του γραφείου του Κατς.

Το Ισραήλ κατηγόρησε τον Λούλα ότι υποβάθμισε το Ολοκαύτωμα και προσέβαλε τον εβραϊκό λαό σε σχόλια που έκανε κατά την 37η Σύνοδο Κορυφής της Αφρικανικής Ένωσης στην Αντίς Αμπέμπα. Ο Κατς κάλεσε τον Βραζιλιάνο πρεσβευτή στο μνημείο του Ολοκαυτώματος Γιαντ Βασέμ στην Ιερουσαλήμ σήμερα για να τον επιπλήξει για τα σχόλια.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Εντυπωσιακό πείραμα! Πώς αλλάζουν τα χρώματα ανάλογα με το βάθος του νερού (video)

Όσο πιο βαθιά στο νερό, τόσο περισσότερο αλλάζει η εικόνα των χρωμάτων.

Δείτε το εντυπωσιακό video:

(photo: pixabay)

Ιταλία: Καραμπόλα λόγω ομίχλης με τριάντα τραυματίες – Ελικόπτερα μετέφεραν φιάλες αίματος στο σημείο

Καραμπόλα σημειώθηκε σήμερα το πρωί, εξαιτίας έντονης ομίχλης, στον αυτοκινητόδρομο A1, έξω από την πόλη Πάρμα της βόρειας Ιταλίας.

Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, 30 άνθρωποι τραυματίσθηκαν, εκ των οποίων δύο είναι σε σοβαρή κατάσταση και διακομίσθηκαν σε νοσοκομείο της Πάρμα.

Ελικόπτερα μετέφεραν άμεσα φιάλες αίματος στο σημείο του δυστυχήματος. Ο αυτοκινητόδρομος έχει κλείσει και στο σημείο όπου σημειώθηκε η καραμπόλα έχουν σπεύσει πυροσβέστες, οχήματα των πρώτων βοηθειών, καραμπινιέροι και αστυνομία.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Επιστολή “Βόμβα” Κασσελάκη από Λονδίνο: «Σταματήστε να κυνηγάτε χίμαιρες πως δήθεν θα φτιάξω Ι.Χ. κόμμα»

Ο Στέφανος Κασσελάκης έστειλε επιστολή από το Λονδίνο στα μέλη της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ που συνεδριάζουν εκτάκτως στην Κουμουνδούρου μετά το κύμα εξελίξεων που πυροδότησε το ερωτηματολόγιο του προέδρου του κόμματος για επανίδρυση και αλλαγές στο κόμμα.

Στην επιστολή αναφέρονται τα ακόλουθα:

“Αγαπητοί σ. Μέλη της ΠΓ:

Ζητήσατε εκτάκτως τη σύγκληση της Πολιτικής Γραμματείας, παρότι το Όργανο συνεδρίασε πριν από λίγες μόλις ημέρες για ζητήματα εκλογής των συντονιστικών των Οργανώσεων Μελών και των Νομαρχιακών Επιτροπών και για άλλα θέματα του Συνεδρίου.

Όπως γνωρίζετε, βρίσκομαι ήδη από χθες στο Λονδίνο, όπου συναντήθηκα με απόδημους Έλληνες και σήμερα το απόγευμα θα μιλήσω στο London School of Economics, σε εκδήλωση που έχει τίτλο «Η σύγχρονη Αριστερά για μία προοδευτική διακυβέρνηση» και μέχρι τότε, από νωρίς σήμερα, ακολουθώ πρόγραμμα πυκνών συναντήσεων με επενδυτικούς και επιχειρηματικούς φορείς, με την Εθνική Κυπριακή Ομοσπονδία Ηνωμένου Βασιλείου και με τον Αρχιεπίσκοπο Θυατείρων και Μεγάλης Βρετανίας κ. Νικήτα.

Ως εκ τούτου αδυνατώ να παραστώ στη σημερινή συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας που ζητήσατε να συγκληθεί εκτάκτως επ’ αφορμής του ότι, ως Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, απηύθυνα προς τα μέλη του κόμματος – μέσω του isyriza – ένα ερωτηματολόγιο συμβουλευτικού χαρακτήρα, για μια σειρά θεμάτων που αφορούν από την εικόνα και τα σύμβολα έως τη λειτουργία του κόμματός μας.

Τα αποτελέσματα αυτού του ερωτηματολογίου δεν θα δημοσιοποιηθούν. Δεν είμαστε δημοσκοπική εταιρεία. Θα είναι όμως χρήσιμο εργαλείο και για τα Όργανα του ΣΥΡΙΖΑ και για εμένα, στις αποφάσεις μας.

Επειδή είστε όλοι έμπειρα κομματικά στελέχη, γνωρίζετε πολύ καλά ότι το επικείμενο έκτακτο Συνέδριο δεν είναι καταστατικό. Επομένως, ανοίγει μία συζήτηση, δεν λαμβάνονται καταστατικές αποφάσεις.

Για αυτά θα αποφασίσουμε στο τακτικό Συνέδριο που θα γίνει το φθινόπωρο μετά τις Ευρωεκλογές, το οποίο θα είναι καταστατικό. Το γνωρίζετε πολύ καλά αυτό.

Όντως θα έπρεπε να είχαν προηγηθεί τα δύο Συνέδρια, το πολιτικό/προγραμματικό και το καταστατικό, πριν από την εκλογή Προέδρου. Δεν ήμουν στα όργανα, όταν αποφασίσατε να προηγηθεί εκλογή Προέδρου σε χρόνο dt.

Γιατί λοιπόν έβαλα αυτό το ερωτηματολόγιο;

Ακριβώς διότι πρόκειται για θέματα που συζητούνται ήδη από τα μέλη και τους φίλους μας, και μάλιστα έντονα. Πρέπει να δείξουμε και να αποδείξουμε στην πράξη ότι γνωρίζουμε αυτά που τους απασχολούν και ότι κι εμείς από την πλευρά μας είμαστε πρόθυμοι να τους ακούσουμε με προσοχή και να ανοίξουμε μια παραγωγική και δημοκρατική συζήτηση για όλα. Πρόκειται για υπαρξιακή ανάγκη του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ.

Η ανάγκη, άλλωστε, των μελών μας να επικοινωνήσουν μαζί μας και να εκφράσουν τις απόψεις τους, αποδεικνύεται από το τεράστιο ενδιαφέρον και την πολύ μεγάλη ανταπόκριση που έχει το συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο μέσα σε δύο μόλις ημέρες (και τα εξαιρετικά χρήσιμα σχόλια και προτάσεις για τη λειτουργία του κόμματος). Οι απαντήσεις των μελών θα συλλεχθούν, θα κωδικοποιηθούν και στον κατάλληλο χρόνο (εν’ όψει του καταστατικού συνεδρίου) θα τις συζητήσουμε μαζί στα Όργανα.

Επισημαίνω ότι δεν έχω καμία διαφωνία με τη λειτουργία της Π.Γ και των Οργάνων γενικά, παρά την βαθιά απογοήτευσή μου για τις επανειλημμένες διαρροές που γίνονται ακόμη και κατά τη διάρκεια των συνεδριάσεων και που με αυτόν τον τρόπο δυστυχώς έχουν ευτελίσει την αξιοπιστία του Οργάνου. Για να είμαι δίκαιος, μέχρι και στο Προεδρείο της ΚΟ γίνονται διαρροές, άρα ίσως να είναι ένα ζήτημα ευρύτερο στο κόμμα από την καταστατική λειτουργία.

Έχω αποδείξει ότι δεν φείδομαι κόπου και ενέργειας, όταν πρόκειται για τη συμμετοχή μου σε οποιαδήποτε πρωτοβουλία του κόμματος. Θυμίζω μόνο ότι τις τελευταίες δύο εβδομάδες έχουμε διοργανώσει δύο απολύτως επιτυχημένα και παραγωγικά Αναπτυξιακά Συνέδρια, έχω επισκεφθεί πολλά μπλόκα αγροτών, με τους αγρότες να αγκαλιάζουν την παρουσία μου, έχω μετάσχει στην όλως ενδιαφέρουσα και επίκαιρη εκδήλωση για την Παιδεία που διοργάνωσε η Κ.Ο μαζί με το Τμήμα του κόμματος, συμμετείχα στην εκδήλωσή μας στις Βρυξέλλες για το έγκλημα στα Τέμπη και συμπαραστάθηκα στους γονείς των θυμάτων, και βέβαια έχω παρευρεθεί σε αρκετές εκδηλώσεις Οργανώσεων Μελών και της Νεολαίας μας, προκειμένου να ακούσω και να συνομιλήσω με τα μέλη και τους φίλους μας.

Είναι δυνατόν να φοβόμαστε να ρωτήσουμε τα μέλη μας, ειδικά μετά από δύο εκλογικές ήττες που φανέρωσαν βαθύ έλλειμμα γείωσης με την κοινωνία; Που είδαν τη ΝΔ να κερδίζει με 2 -3 φορές τις ψήφους του ΣΥΡΙΖΑ; Που έφεραν το κόμμα μας από το 32% στο 18%; Αν δε ρωτάς τα μέλη υπό τέτοιες συνθήκες, πότε τα ρωτάς;
Να μάθουμε όλοι -και πρώτος ο Πρόεδρος- να ακούμε επιτέλους.
Πόσο ακόμα να αγνοούμε τα μέλη μας και την κοινωνία;

Γιατί δεν ζητήθηκε ποτέ να συγκληθεί η Πολιτική Γραμματεία για τους αγρότες και για τους φοιτητές που είναι στους δρόμους, για τα φάρμακα που θα πληρώνουν όλοι οι πολίτες από την τσέπη τους με τις ανάλγητες αποφάσεις του Άδωνη Γεωργιάδη, για το σχέδιο νόμου του κ. Φλωρίδη που γυρίζει το ποινικό μας σύστημα εβδομήντα χρόνια πίσω, για την καμπάνια της ακρίβειας που δεν ξεκίνησε ακόμη, για την καμπάνια της στέγασης κι ένα σωρό ακόμη προβλήματα που απασχολούν την κοινωνία, την οποία αγνοεί επιδεικτικά η κυβέρνηση του κυρίου Μητσοτάκη;

Πολιτική Γραμματεία για το γνωμοδοτικό ερωτηματολόγιο; Για την εσωκομματική επιρροή του καθενός σε ένα κόμμα που αποδείχτηκε μη κυβερνητικό και οφείλει να ανταποκριθεί στις ανάγκες της κοινωνίας, η οποία υποφέρει και δεν βλέπει διέξοδο ούτε και ελπίδα.

Το Συνέδριο που έχει προγραμματιστεί να αρχίσει την Πέμπτη θα γίνει! Θα είμαι εκεί. Όλοι μας θα είμαστε εκεί!

Ως τότε το άγχος μας και η αγωνία μας πρέπει να είναι να συζητηθούν τα ζητήματα που πραγματικά αφορούν την κοινωνία και να βρει σε αυτό το συνέδριο τις λύσεις και τις απαντήσεις που ψάχνει.

Σας προτρέπω να κατευθύνετε όλες τις δυνάμεις και όλη την ενέργειά σας προς την κατεύθυνση αυτή.

Σταματήστε να κυνηγάτε χίμαιρες, να τροφοδοτείτε σενάρια συνωμοσιολογίας πως δήθεν θα φτιάξω Ι.Χ. κόμμα, γιατί απογοητεύουμε τον κόσμο μας.
Ι.Χ. κόμμα που ακούει τα μέλη του, δεν υπάρχει.
Ι.Χ. είναι το κόμμα που θέλει τα μέλη του χειροκροτητές στην ήττα.

Προσωπικά, θα ακούω τα μέλη, θα με συμβουλεύουν, θα κάνω όσα τους υποσχέθηκα για ένα ανοιχτό κόμμα των μελών.
Αυτά τα μέλη (και καμία «παράδοση») μου έκαναν την τιμή να με εκλέξουν Πρόεδρο της αξιωματικής αντιπολίτευσης με αυτό ακριβώς το αίτημα: να τους ακούω.

Σας προσκαλώ λοιπόν να τους ακούσουμε μαζί.

Συντροφικά,

Στέφανος Κασσελάκης
Πρόεδρος ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ”

(με πληροφορίες από iefimerida. gr / photo: eurokinissi)