Άρθρα

Θεοχαρόπουλος: Δεν τέθηκε ζήτημα πρότασης μομφής κατά Κασσελάκη

«Δεν θα κρυφτώ πίσω από το δάχτυλό μου, η κατάσταση δεν είναι ευχάριστη», είπε ο Θανάσης Θεοχαρόπουλος, μέλος της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ, μιλώντας στον ΑΝΤ1 και την εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα».

Και αναφερόμενος στο ερωτηματολόγιο και το συνέδριο που θα γίνει σε λίγες μέρες, είπε ότι, «χρειάζεται πράγματι ισχυρή αντιπολίτευση και γι’ αυτό κάνουμε το συνέδριο.

Υπήρξε μία αιφνιδιαστική ενέργεια με ένα ερωτηματολόγιο και άλλαξε μία ατζέντα, αντί να είναι το συνέδριο για το αγροτικό, τα μέλη θα έρθουν κι αντί για πολιτικά θέματα, θα συζητούν για το σήμα του».

Δεν εκφράστηκε διαφωνία για το περιεχόμενο του ερωτηματολογίου, αλλά για τη στιγμή που τέθηκε χρονικά. «Πρέπει να γίνει οργανωμένα η συζήτηση για όλα αυτά. Προβλέπεται στο καταστατικό», ανέφερε σχετικά.

Όσο αφορά στην εκλογή του Στέφανου Κασσελάκη στην ηγεσία του κόμματος, αλλά κα στην παραμονή του στη θέση αυτήν, ο Θανάσης Θεοχαρόπουλος τόνισε ότι, «ο πρόεδρος έχει εκλεγεί από τη βάση, γιατί λέγαμε να δώσουμε τον λόγο στα μέλη. Στηρίζω απολύτως και σέβομαι το αποτέλεσμα της βάσης που εξέλεξε τον πρόεδρο» και χαρακτήρισε «λάθος» τον τρόπο που άνοιξε αυτή η συζήτηση κι αυτό που ήταν δεύτερο λάθος ήταν η επιστολή προς όλα τα μέλη της ΠΓ, που πάει σε μία κατεύθυνση επίθεσης δύναμης».

«Εκλέχθηκε πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, δεν ίδρυσε νέο κόμμα», συμπλήρωσε σχετικά αναφερόμενος στον Στέφανο Κσασσελάκη, για τον οποίον ωστόσο τόνισε ότι, «το διαζύγιο δεν δίνει πάντα τη λύση».

Για τη σημερινή συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας το μέλος της εξέφρασε την πεποίθηση πως ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ θα παραστεί, ενώ για τα δύο βασικά ζητήματα της συνεδρίασης σημείωσε πως είναι δύο:

Αποκατάσταση λειτουργίας του κόμματος, όχι αιφνιδιασμοί
Διευκρινίσεις για την ανακοίνωση που δόθηκε στην πολιτική γραμματεία και τη δημοσιότητα


«Προχωρούμε με βάση τα ζητήματα που σας λέω, δεν μπήκε από κανέναν χθες στην ΠΓ το ζήτημα αλλαγής προέδρου. Αυτό που υπάρχει είναι η αποκατάσταση της λειτουργίας και το αν πρέπει να γίνει κεντρική επιτροπή πριν από το συνέδριο. Δεν μπήκε από κανέναν το ζήτημα της πρότασης μομφής», είπε για τα όσα ακούγονται για πρόταση μομφής κατά Κασσελάκη και ερωτηθείς αν υπάρχει κίνδυνος διάλυσης είπε πως, «υπάρχει κίνδυνος με όλα αυτά που γίνονται, ο κόσμος να απογοητευτεί και να στραφεί αλλού».

(ant1news – eurokinissi)

«Κόλαση περιμένει τον Ολυμπιακό στην Βουδαπέστη!»

Ο Βραζιλιάνος εξτρέμ της Φερεντσβάρος, Μαρκίνιος, έδωσε συνέντευξη σε εφημερίδα της Ουγγαρίας

Όπως είπε:

«Ο αγώνας στον Πειραιά ήταν ιδιαίτερος. Στο γήπεδο, ένιωθα ότι δεν μπορούσες να χάσεις ούτε στιγμή, δεν υπήρχε ρελαντί, έπρεπε να είσαι πολύ συγκεντρωμένος σε όλη την διάρκεια. Είναι σπάνιο να έχεις τέτοιο ματς, όταν κάθε μικρή κίνηση μετράει. Ο Ολυμπιακός είναι καλή ομάδα, αλλά ήμασταν άξιοι αντίπαλοι.

Η Φερεντσβάρος έχει οπαδούς όπως κανένας άλλος σύλλογος στην Ευρώπη, είδαμε πόσος κόσμος μας συνόδευσε στον Πειραιά. Και μπορούν να δημιουργήσουν μια εκπληκτική ατμόσφαιρα στην έδρα μας. Κάτω από τέτοιες συνθήκες, σε μια τέτοια ατμόσφαιρα, είναι καθήκον μας να πάρουμε το μέγιστο από τον εαυτό μας στο γήπεδο. Κόλαση περιμένει τον Ολυμπιακό στην Βουδαπέστη!».

pixabay

Φάμελλος: «Σήμερα η Ευρώπη θεωρεί ότι η Ελλάδα είναι μια μαύρη σελίδα της δημοκρατίας»

Συνέντευξη του Προέδρου της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Σωκράτη Φάμελλου, στο ραδιοφωνικό σταθμό Flash Θεσσαλονίκης 99,4FM

Σ. Φάμελλος: «Δεν υπάρχει κυβερνητική στρατηγική για την αγροτική παραγωγή»

«Η τακτική των ελιγμών απέναντι στις κινητοποιήσεις των αγροτών και οι αποσπασματικές εξαγγελίες από την πλευρά του κ. Μητσοτάκη, δείχνουν ότι δεν υπάρχει πολιτική για την αγροτική ανάπτυξη και γενικά στρατηγική της ΝΔ για την ανάπτυξη της υπαίθρου. Ξεκάθαρο παράδειγμα οι προτάσεις Μητσοτάκη για το αγροτικό ρεύμα: για δύο χρόνια η μείωση της χρέωσης θα πληρώνεται, όπως φαίνεται από τους παρόχους, ενώ η ρύθμιση χρεών των αγροτών και των ΤΟΕΒ/ΓΟΕΒ θα προκύψει από το Ταμείο Ενεργειακής Μετάβασης, δηλαδή από χρήματα όλων των καταναλωτών, και όχι από τα υπερκέρδη των παρόχων που συνετέλεσαν σε αυτά τα χρέη. Μετά τα δύο χρόνια οι αγρότες θα είναι και πάλι εκτεθειμένοι στην αισχροκέρδεια της αγοράς. Γιατί δεν γίνεται ρύθμιση και έλεγχος των κερδών στο ρεύμα που είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα», σημείωσε ο Πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Σωκράτης Φάμελλος, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ραδιοφωνικό σταθμό Flash Θεσσαλονίκης, 99,4FM και το δημοσιογράφο Λ. Λαζάρου.

Ο Σ.Φάμελλος ανέφερε ότι και η πρόταση της κυβέρνησης για μερική προκαταβολή της επιστροφής του ΕΦΚ στο αγροτικό πετρέλαιο είναι επίσης ημιτελής: «Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ έχει καταθέσει πρόταση για άμεση επιστροφή του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (ΕΦΚ) στο αγροτικό πετρέλαιο, με ειδική κάρτα αγρότη. Δηλαδή ο αγρότης δεν υποχρεώνεται να βγάλει χρήματα από την τσέπη του, αλλά ο ΕΦΚ εκπίπτει αμέσως. Το ίδιο έχουμε κάνει και για το ηλεκτρικό ρεύμα: 50% μείωση της τιμής, όχι με έμμεση χρηματοδότηση, αλλά από τους ίδιους τους παρόχους, που τόσον καιρό έχουν σωρεύσει υπερκέρδη. Και για τα δύο θέματα έχουμε καταθέσει τροπολογίες στη Βουλή με συγκεκριμένους όρους», σημείωσε.

Επέμεινε ότι τα μέτρα της κυβέρνησης δεν λύνουν το πρόβλημα της αγροτικής παραγωγής: «Ο κ. Μητσοτάκης και η κυβέρνηση δεν έχουν πει τίποτα για τον ΕΛΓΑ, τίποτα για το θέμα της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής, τίποτα για το κόστος λιπασμάτων και αγροεφοδίων, για το οποίο ο ΣΥΡΙΖΑ επίσης πρότεινε τροπολογία, για να προστατευθεί η αγροτική παραγωγή από τα καρτέλ στην αγορά λιπασμάτων. Σήμερα ο αγροτικός κόσμος καταθέτει αιτήματα για τα ίδια θέματα που θίγουν όλες οι επαγγελματικές ομάδες και η κοινωνία: κόστος ρεύματος, κόστος καυσίμων, προστασία αγροτικής γης/επαγγελματικής στέγης/κατοικίας», σημείωσε.

Τέλος επεσήμανε το ζήτημα έλλειψης σχεδιασμού της αγροτικής παραγωγής: «Σήμερα έχουμε φτάσει να συζητάμε για θέματα επιβίωσης των αγροτών , ακριβώς λόγω της έλλειψης σχεδιασμού. Για πολλά χρόνια υπήρχε σύνδεση της αγροτικής οικονομίας με το καθεστώς των άμεσων ενισχύσεων και όχι με την παραγωγή ποιοτικών προϊόντων με υπεραξία. Σήμερα, οι αγρότες αντιμετωπίζουν την ενεργειακή κρίση και την κρίση ακρίβειας μαζί με τις φυσικές καταστροφές και την εξάντληση φυσικών πόρων: πτώση στάθμης του υδροφόρου ορίζοντα, υφαλμύρινση, ποιότητα εδάφους. Επιπλέον, η απουσία εγγειοβελτιωτικών έργων για πολλά χρόνια μας οδήγησαν σε υστέρηση υποδομών. Τα μεγάλα αρδευτικά έργα πάγωσαν με ευθύνη των κυβερνήσεων έως το 2014, και κατάφερε να τα ξεπαγώσει ο ΣΥΡΙΖΑ το 2018. Και μετά το 2019 όμως σταμάτησαν γιατί η ΝΔ θέλει να προχωρήσουν με ΣΔΙΤ δηλαδή με μία μορφή ιδιωτικοποίησης. Από την άλλη η απελευθέρωση της εγκατάστασης φωτοβολταϊκών σε γη υψηλής παραγωγικότητας το 2020 δείχνουν ότι η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας λειτούργησε κοντόφθαλμα και επιφανειακά και στον πρωτογενή τομέα. Μπαίνουν φωτοβολταϊκά στα χωράφια αλλά δεν έχουμε γη υψηλής παραγωγικότητας για καλλιέργειες με υπεραξία. Το ίδιο φυσικά έγινε και με την Κοινή Αγροτική Πολιτική, όπου ο σημερινός υπουργός καταλογίζει ευθύνες για ελλιπή διαπραγμάτευση για στον πρώην υπουργό της Νέας Δημοκρατίας», υπογράμμισε.

Σχολιάζοντας τέλος και το πρόσφατο ψήφισμα του Ευρωκοινοβουλίου για τα θέματα κράτους δικαίου στην Ελλάδα, την επικοινωνιακή διαχείριση μεγάλων ζητημάτων της χώρας, αλλά και την προτροπή του κ. Μητσοτάκη σε βουλευτές του να απέχουν από την ψηφοφορία του πρόσφατου νομοσχεδίου για την ισότητα στο γάμο, ο Σ.Φάμελλος εξέφρασε τον ευρύτερο προβληματισμό του για την αξιοπιστία της πολιτικής: «Σήμερα η Ευρώπη θεωρεί ότι η Ελλάδα είναι μια μαύρη σελίδα της δημοκρατίας. Η κυβέρνηση το κρύβει και δεν θέλει να αναλάβει πρωτοβουλίες για να επιλύσει όσα μας καταγγέλλει το ευρωκοινοβούλιο. Και συνολικά περνάμε λάθος μηνύματα στη νέα γενιά. Ότι θα πρέπει να συνεισφέρουν τελικά στα κοινά μόνο για το ρουσφέτι και όχι για ένα καλύτερο μέλλον. Η απαξίωση της πολιτικής είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της κοινωνίας. Δεν προμηνύει καλές εξελίξεις», κατέληξε.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (20/2) – Οι αναμετρήσεις του Champions League που ξεχωρίζουν

Οι αναμετρήσεις Ίντερ – Ατλέτικο Μαδρίτης και Αϊντχόφεν – Ντόρτμουντ για τη φάση των “16” του Champions League είναι αυτές που ξεχωρίζουν από τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (20/2).

Το πρόγραμμα των σημερινών αθλητικών μεταδόσεων:

09:00 Novasports 6HD Μαρία Σάκκαρη – Έμα Ναβάρο Τένις

19:00 COSMOTE SPORT 8 HD Λοτζ – Μιλάνο CEV Champions League Γυναικών

21:30 COSMOTE SPORT 6 HD ATP 500 Ρίο ντε Τζανέιρο

21:30 Novasports Premier League Μάντσεστερ Σίτι – Μπρέντφορντ Premier League

22:00 COSMOTE SPORT 3 HD PSV Αϊντχόφεν – Ντόρτμουντ UEFA Champions League

22:00 COSMOTE SPORT 2 HD Ίντερ – Ατλέτικο Μαδρίτης UEFA Champions League

(με πληροφορίες από newsit. gr / photo: pixabay)

Δίδυμοι πύργοι: Σπάνιο ΒΙΝΤΕΟ από την ημέρα που άλλαξε τον κόσμο

Δείτε πως «χάνεται» αμέσως το αεροπλάνο.

Πρόκειται για μία από τις πιο τρομακτικές, αλλά και σπάνιες οπτικές γωνίες από τις οποίες κινηματογραφήθηκε η επίθεση:

freepik photo

Μάνδρα: Άγνωστοι πυρπόλησαν δύο βυτιοφόρα υγρών καυσίμων, κοντά σε βενζινάδικο!

Στόχος εμπρηστών έγιναν τα ξημερώματα δύο βυτιοφόρα υγρών καυσίμων στην περιοχή της Μάνδρας.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την Αστυνομία, λίγο μετά τη 1 και μισή τα ξημερώματα άγνωστοι δράστες εισήλθαν σε υπαίθριο χώρο στάθμευσης, που βρίσκεται κοντά σε πρατήριο καυσίμων στο 3 χλμ της παλαιάς εθνικής οδού Ελευσίνας-Θηβών και αφού περιέλουσαν με εύφλεκτο υλικό δύο βυτιοφόρα, τα οποία ήταν άδεια, τους έβαλαν φωτιά.

Για την κατάσβεση της πυρκαγιάς επιχείρησαν 15 πυροσβέστες με 5 οχήματα.

Από την φωτιά κάηκαν ολοσχερώς τα δύο βυτιοφόρα, ενώ διεκόπη η κυκλοφορία των οχημάτων στο σημείο για λίγη ώρα.

Η Αστυνομία διεξάγει έρευνες για τον εντοπισμό των δραστών.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Tρόμος στον αέρα: Power bank εξερράγη μέσα στην καμπίνα επιβατών (video)

Ένα αεροπλάνο που πετούσε από το νησί Μπορακάι των Φιλιππίνων με προορισμό τη Σαγκάη χρειάστηκε να κάνει αναγκαστική προσγείωση στο Χονγκ Κονγκ λόγω έκρηξης, η οποία σημειώθηκε στην καμπίνα επιβατών.

Αιτία ήταν ένα από τα power bank ενός επιβάτη, το οποίο εξερράγη, όπως γράφει η ιστοσελίδα HK01 η οποία δημοσίευσε και σχετικές εικόνες.

Το περιστατικό συνέβη τη Δευτέρα, όταν ένας επιβάτης του αεροπλάνου προσπάθησε να φορτίσει το iPad του. Μετά την έκρηξη προκλήθηκε αναστάτωση και καπνός γέμισε την καμπίνα.

Ορισμένοι επιβάτες στην μπροστινή καμπίνα αναγκάστηκαν να μετακινηθούν στην πίσω καμπίνα. Κατά συνέπεια το πλήρωμα αποφάσισε να κάνει αναγκαστική προσγείωση. Από το περιστατικό δεν αναφέρθηκαν τραυματισμοί.

Αφού το αεροπλάνο έκανε αναγκαστική προσγείωση στο Χονγκ Κονγκ, ελήφθησαν μια σειρά μέτρων ασφαλείας πριν τελικά απογειωθεί ξανά για τη Σαγκάη.

(με πληροφορίες από eleftherostypos. gr / photo: pexels)

Η έρευνα για άνδρες και γυναίκες που εξέπληξε τους επιστήμονες!

Οι γυναίκες μπορούν να ασκούνται λιγότερο συχνά από τους άνδρες και να έχουν μεγαλύτερα καρδιαγγειακά οφέλη,

όπως καταδεικνύει νέα μελέτη από το Smidt Heart Institute του ιατρικού κέντρου Cedars-Sinai, τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιεύονται στο περιοδικό «Journal of the American College of Cardiology».

Οι ερευνητές ανέλυσαν δεδομένα από περισσότερους από 412.000 ενήλικες στις ΗΠΑ, τα οποία περιλαμβάνονταν στη βάση δεδομένων της Εθνικής Έρευνας Συνέντευξης Υγείας. Στο χρονικό διάστημα 1997-2019 οι συμμετέχοντες (το 55% γυναίκες) παρείχαν στοιχεία σχετικά με τη σωματική δραστηριότητα στον ελεύθερο χρόνο. Στη συνέχεια, οι ερευνητές εξέτασαν τα αποτελέσματα ανάλογα με το φύλο και σε σχέση με τη συχνότητα, τη διάρκεια, την ένταση και το είδος της σωματικής δραστηριότητας.

Η ερευνητική ομάδα μελέτησε τη μέτρια έως έντονη αερόβια σωματική δραστηριότητα, όπως γρήγορο περπάτημα ή ποδηλασία, και διαπίστωσε ότι οι άνδρες έφτασαν στο μέγιστο όφελος για την επιβίωσή τους κάνοντας αυτό το επίπεδο άσκησης για περίπου πέντε ώρες την εβδομάδα, ενώ οι γυναίκες πέτυχαν τον ίδιο βαθμό οφέλους ασκούμενες λίγο κάτω από δυόμιση ώρες την εβδομάδα.

Παρομοίως, όταν επρόκειτο για δραστηριότητα μυικής ενδυνάμωσης, όπως η άρση βαρών ή οι ασκήσεις για τον κορμό, οι άνδρες έφτασαν στο μέγιστο όφελος κάνοντας τρεις συνεδρίες την εβδομάδα και οι γυναίκες απέκτησαν το ίδιο όφελος από περίπου μία συνεδρία την εβδομάδα.

«Για όλους τους ενήλικες που ασχολούνται με οποιαδήποτε τακτική σωματική δραστηριότητα, ο κίνδυνος θνησιμότητας ήταν αναμενόμενα χαμηλότερος σε σύγκριση με το να είναι αδρανείς. Το ενδιαφέρον, όμως, είναι ότι ο κίνδυνος θνησιμότητας μειώθηκε κατά 24% στις γυναίκες και κατά 15% στους άνδρες», δηλώνει η Σούζαν Τσενγκ, διευθύντρια στο Ινστιτούτο για την Έρευνα στην Υγιή Γήρανση του Τμήματος Καρδιολογίας του Smidt Heart Institute και επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης.

(απεμπε – φωτο:freepik)

Ψωμί και αλεύρι από έντομα! Ήρθε μια ανάσα από την Ελλάδα – Καλή όρεξη

Ακόμα μία δικαίωση του Λιακόπουλου

Εταιρεία, η οποία παράγει αλεύρι από γρύλους πήρε άδεια για την πώληση τροφίμων που παρασκευάζονται από έντομα, ούσα η πρώτη στην Ιταλία!

Η εν λόγω εταιρεία θεωρεί ότι άνοιξε με τον τρόπο αυτό μια νέα σελίδα στην ιστορία των τροφίμων, καθώς πλέον τα εγκεκριμένα άλευρα για τα οποία μιλούσε ο Λιακόπουλος ήρθαν για τα καλά μια ανάσα από την Ελλάδα!

Όπως τονίζουν στην Ιταλία, το γεμάτο θρεπτικά συστατικά αλεύρι εντόμων μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μια σειρά από τρόφιμα.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, εκατομμύρια γρύλοι εκτρέφονται στην κεντρική Ιταλία, όπου υφίστανται θερμική επεξεργασία πριν καταψυχθούν και αλεστούν για να αποτελέσουν εναλλακτική πηγή πρωτεΐνης!

Το αλεύρι θα διανέμεται σε εταιρείες προμήθειας τροφίμων και σε όσες δραστηριοποιούνται στο catering, μεταδίδει ο Guardian.

Αναφορικά με την γεύση, λένε πως «μοιάζει με κολοκυθόσπορους, φουντούκια, αλλά και λίγο με γαρίδες».

Η ΕΕ έχει εγκρίνει την πώληση εντόμων για ανθρώπινη κατανάλωση στις αρχές του 2023, έτσι ΄σωτσε, κατά τα φαινόμενα, να αντικαταστήσουν την παραδοσιακή αρτοποιία, η οποία πλήττεται από την τεχνητή οικονομική κρίση με πρόσχημα την Ουκρανία και ό,τι άλλο!

Ήδη το WEF διαφημίζει, από το 2018, «ψωμί εντόμων», λέγοντας πως στο μέλλον θα τρώμε όλο και περισσότερες τροφές εντόμων, γιατί χρειάζονται λιγότερο τάισμα από ό,τι τα οικόσιτα ζώα (ΕΔΩ)!

photo freepik

Ρωσία: Ρωσοαμερικανίδα πολίτης συνελήφθη για “προδοσία”

Η ομοσπονδιακή υπηρεσία ασφαλείας της Ρωσίας (FSB) ανακοίνωσε σήμερα ότι συνέλαβε μία γυναίκα με διπλή υπηκοότητα -- ρωσική και αμερικανική-- στην πόλη Γεκατερίνμπουργκ στα Ουράλια όρη με την κατηγορία της "προδοσίας", όπως μετέδωσαν ρωσικά πρακτορεία.

“Η ομοσπονδιακή υπηρεσία ασφαλείας έβαλε τέλος στο Γεκατερίνμπουργκ στις παράνομες δραστηριότητες μιας κατοίκου του Λος Άντζελες, ηλικίας 33 ετών, που έχει ρωσική και αμερικανική υπηκοότητα”, ανέφερε η FSB.

Σύμφωνα με τα πρακτορεία, η νεαρή γυναίκα συνελήφθη στο πλαίσιο έρευνας για “προδοσία” επειδή συγκέντρωσε χρήματα προκειμένου να αγοράσει όπλα ο ουκρανικός στρατός.

(ΑΠΕΜΠΕ – φωτο:eurokinissi)

Διαταραχές συμπεριφοράς και επιθετικότητας: Ραγδαία αύξηση στις προσελεύσεις στο Ιπποκράτειο

Αυξήθηκε κατά 20 με 30%, σε σχέση με την χρονική περίοδο πριν από την πανδημία, η προσέλευση περιστατικών στα εξωτερικά ιατρεία του Παιδοψυχιατρικού Τμήματος του Ιπποκράτειου Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης, για διαταραχές συμπεριφοράς και επιθετικότητας.

Τα παραπάνω αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο παιδοψυχίατρος του τμήματος Βάιος Νταφούλης, επισημαίνοντας ότι τέτοια περιστατικά αφορούν, για παράδειγμα, «παιδιά που εκδηλώνουν αυτοκαταστροφική συμπεριφορά ή επιθετική συμπεριφορά εναντίον άλλον παιδιών» αλλά και περιπτώσεις «παιδιών που έχουν βιώσει συμπτώματα μετατραυματικού στρες μετά από συμπλοκές ανηλίκων σε εξωτερικούς χώρους». Επιπλέον υπάρχουν περιπτώσεις άσκησης λεκτικού εκφοβισμού ή σωματικού εκβιασμού.

Παράλληλα, οι παιδοψυχίατροι των δομών των νοσοκομείων καλούνται να δουν εφήβους που καταγγέλλουν ή αναφέρουν τέτοιου είδους συμπεριφορές ενώ προχωρούν και σε ψυχιατρική εκτίμηση μετά από σχετικές αναφορές σε οργανώσεις ή και στην αστυνομία.

«Πολύ μεγαλύτερη είναι η αύξηση των επιθετικών ή αυτοκαταστροφικών συμπεριφορών στα ενδοκλινικά περιβάλλοντα, δηλαδή σε περιβάλλοντα, όπου χρειάζεται και κλινική νοσηλεία» λέει ο κ. Νταφούλης και προσθέτει: «στο ενδονοσοκομειακό τμήμα, όπου βρίσκομαι εγώ, αν είχαμε 50 παιδιά το χρόνο με σοβαρές επιθετικές διαταραχές συμπεριφοράς, πριν από την πανδημία, τώρα έχουμε 80 με 100».

Άνοδο σημειώνει και ο αριθμός των παραπομπών από τα σχολεία στο νοσοκομείο. «Τα σχολεία έχουν ένα δικό τους σύστημα, στο οποίο σχολικοί ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί βλέπουν τα παιδιά. Εκείνα, αφού εκτιμηθούν από τα ΚΕΔΑΣΥ και τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας, προσέρχονται στο νοσοκομείο με σοβαρά ψυχοκοινωνικά προβλήματα που είναι κυρίως οικογενειακά, όμως και άλλα. Τέτοια παιδιά με σοβαρά προβλήματα οφείλουμε να τα δούμε και να τα προσέξουμε» σχολιάζει ο κ. Νταφούλης.

Εκτόξευση των περιστατικών μετά τον καιρό της πανδημίας

Αναζητώντας τις αιτίες της αύξησης των φαινομένων επιθετικής, αυτοκαταστροφικής και παραβατικής συμπεριφοράς, ο παιδοψυχίατρος σημειώνει: «αυτό ιδιαίτερα συνέβη και εκτοξεύτηκε μετά τον καιρό της πανδημίας, καθώς τα παιδιά παρέμειναν στο σπίτι. Από τη μία πλευρά, τα παιδιά έδειξαν στη μεγάλη πλειοψηφία τους μια ψυχική ανθεκτικότητα, αλλά από την άλλη υπήρξε αυτή η κοινωνική απομόνωση. Όταν ξαναγύρισαν στα σχολεία, τα περισσότερα από αυτά τα είχαν επιθυμήσει. Όμως αυτή ίσως η κοινωνική απομόνωση ή γενικότερες ψυχοπιεστικές συνθήκες στην περίοδο της πανδημίας και ιδιαίτερα στους ευάλωτους ψυχικά πληθυσμούς, οδήγησε σε αύξηση των εισαγωγών στα παιδοψυχιατρικά τμήματα των νοσοκομείων. Στη μετά την πανδημία εποχή, έχουμε μια πραγματικά στατιστικά σημαντική αύξηση στα φαινόμενα της βίας, της παραβατικότητας και της επιθετικότητας, που συχνά συνυπάρχει με τάσεις αυτοκτονικότητας και αυτοκαταστροφικότητας».

Την ίδια στιγμή έχει αυξηθεί και η σχολική παραβατικότητα. «Γίνονται επεισόδια με διάφορα παιδιά και για διάφορους λόγους, όχι μόνο σε ενδοοικογενειακά περιβάλλοντα αλλά και σε σχολικά περιβάλλοντα. Ξέρουμε ότι έχει αυξηθεί και η ενδοοικογενειακή βία. Αναφορές γίνονται στις γραμμές καταγγελίας που υπάρχουν γενικότερα στις αστυνομικές διευθύνσεις. Θεωρώ ότι αυτό είναι αποτέλεσμα όχι μόνο της μετά της πανδημίας εποχής αλλά και των γενικότερων ψυχοπιεστικών συνθηκών ζωής, της έλλειψης ικανών διαπροσωπικών σχέσεων και προτύπων. Νομίζω ότι τα πρότυπα που προβάλλονται είναι η βιαιότητα στη ζωή μας και η επιθετικότητα».

Η βία δεν είναι ψυχιατρική διάγνωση – Η διάσταση του φύλου

Ο κ. Νταφούλης διευκρινίζει ότι «η βία είναι ένα γενικότερο θέμα, αλλά δεν είναι ψυχιατρική διάγνωση». «Η βία είναι μια επίθεση σε άτομα ή αντικείμενα. Και μεν στα αντικείμενα η επίθεση δεν πολυενοχλεί, ιδιαίτερα τους γονείς, αλλά η επίθεση στα άτομα-λεκτική, σωματική, σεξουαλική, είναι κάτι οπωσδήποτε απαράδεκτο και οφείλει να είναι καταδικαστέο» υπογραμμίζει.

Παράλληλα επισημαίνει ότι ενώ παλαιότερα η βία είχε συνδεθεί περισσότερο με συμπεριφορές των αγοριών, πλέον αυξάνονται τα περιστατικά άσκησης βίας από κορίτσια. «Δεν βλέπω κάποιον ιδιαίτερο λόγο για να συμβαίνει αυτό. Ωστόσο, παρότι βλέπουμε αρκετά περισσότερα κορίτσια να εκδηλώνουν τέτοιες συμπεριφορές, τα αγόρια διατηρούν την πλειοψηφία» προσθέτει.

Τι μπορούν να κάνουν οι γονείς

Ως προς το τι μπορούν να κάνουν οι γονείς για τα παιδιά τους σε αυτό το θέμα, τονίζει: «είναι καλό να μιλάμε με τα παιδιά, να είμαστε δίπλα τους, ώστε να προλάβουμε τα πράγματα στην αρχή. Αν συμβεί αυτό, αν προλάβουμε, για παράδειγμα, τις συμπεριφορές σχολικού εκφοβισμού, είτε στο διάλειμμα είτε διαδικτυακά, τότε τα πράγματα θα είναι πολύ καλύτερα».

Σε κάθε περίπτωση σημειώνει ότι τα παιδιά συνήθως δεν μιλάνε εύκολα για περιστατικά σωματικής ή λεκτικής κακομεταχείρισης ακόμη και σε ενδεχόμενο σεξουαλικής κακοποίησης. «Πρέπει τα παιδιά να εμπιστευτούν. Ο μόνος τρόπος για να μιλήσουν είναι να εμπιστευτούν. Άρα οφείλουμε να έχουμε στενές σχέσεις στην οικογένεια ή στενές φιλικές, διαπροσωπικές σχέσεις γιατί αυτές συμφέρουν στα παιδιά μας. Σε ένα τέτοιο πλαίσιο, τα παιδιά μπορούν να εκφραστούν και να προλάβουμε, αν γίνεται κάποιο τέτοιου είδους φαινόμενο» αναφέρει.

Στο ερώτημα, τέλος, αν είναι αισιόδοξος ή απαισιόδοξος για την εξέλιξη του φαινομένου στο μέλλον, απαντάει: «δεν είμαι απόλυτα σίγουρος… Οι συμπεριφορές εξαρτώνται από τους ανθρώπους. Εάν οι άνθρωποι ενδιαφερθούμε περισσότερο, κατ’ αρχήν οι γονείς και μετά οι εκπαιδευτικοί, τότε όλα θα είναι καλά. Εξαρτάται από τη δική μας διάθεση ως κοινωνία πόσο είμαστε αποφασισμένοι. Κάθε μορφή βίας πρέπει να είναι απόλυτα καταδικαστέα κι αυτό θα πρέπει να γίνεται από νωρίς…».

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Εκεί θα κυμαίνεται ο κατώτατος μισθός, vid

Το καθαρό ποσό αναμένεται να ξεπεράσει τα 700 ευρώ:

Eurokinissi photo

Προειδοποίηση για πτώση δορυφόρου αύριο πάνω στη Γη

Ένας εκτός ελέγχου δορυφόρος αναμένεται να εισέλθει με ταχύτητα στην ατμόσφαιρα της Γης την Τετάρτη, σχεδόν 30 χρόνια μετά την εκτόξευσή του.

Ο δορυφόρος, γνωστός ως ERS-2, θα διασπαστεί σε κομμάτια, η πλειονότητα των οποίων θα καεί.

Επειδή η επανείσοδος είναι «φυσική» είναι αδύνατο να προβλεφθεί ακριβώς πότε και πού θα συμβεί, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Διαστήματος (ESA).

Υπάρχει ένα παράθυρο αβεβαιότητας λόγω της απρόβλεπτης ηλιακής δραστηριότητας, που σημαίνει ότι η επανείσοδος θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί έως και 15 ώρες πριν ή μετά την προβλεπόμενη ώρα.

Όταν φτάσει περίπου στα 80 χιλιόμετρα, θα αρχίσει να σπάει και στη συνέχεια να καίγεται.


Κάποια θραύσματα θα μπορούσαν να φτάσουν στη Γη, δήλωσε η ESA, αλλά πιθανότατα θα πέσουν στον ωκεανό.

«Οι κίνδυνοι που σχετίζονται με την επανείσοδο του δορυφόρου είναι πολύ χαμηλοί», σύμφωνα με τις πληροφορίες της ESA για την επανείσοδο του ERS-2.

Ενώ αναφέρεται ότι «κανένα από αυτά τα θραύσματα δεν θα περιέχει τοξικές ή ραδιενεργές ουσίες».

Το πιο εξελιγμένο ευρωπαϊκό διαστημικό σκάφος


Το ERS-2 εκτοξεύτηκε το 1995, το οποίο εκείνη την εποχή, ήταν το πιο εξελιγμένο ευρωπαϊκό διαστημικό σκάφος παρατήρησης της Γης.

«Μας παρείχε νέες γνώσεις για τον πλανήτη μας, τη χημεία της ατμόσφαιράς μας, τη συμπεριφορά των ωκεανών μας και τις επιπτώσεις της ανθρώπινης δραστηριότητας στο περιβάλλον μας», δήλωσε ο Mirko Albani, επικεφαλής του διαστημικού προγράμματος Heritage της ESA.

Μετά από 16 χρόνια σε τροχιά, η ESA αποφάσισε να τερματίσει την αποστολή του και να «βγάλει» τον δορυφόρο από τη τροχιά του.

Αυτό περιελάμβανε την εξάντληση των εναπομεινάντων καυσίμων και τη μείωση του υψομέτρου του από 785 χιλιόμετρα (488 μίλια) σε 573 χιλιόμετρα (356 μίλια).

Αυτό μείωσε την πιθανότητα να συγκρουστεί με κάτι άλλο στο διάστημα και μείωσε το χρόνο παραμονής σε τροχιά μετά το τέλος της αποστολής από περισσότερα από 100 χρόνια σε λιγότερο από 15 χρόνια.

(naftemporiki, skynews – freepik)

Ισπανία: Σαμποτάζ σε οινοποιείο κατέγραψε κάμερα – Πέταξαν 60.000 τόνους κρασιού, αξίας 2 εκατ. ευρώ! (video)

Οι δεξαμενές που άνοιξε ο δράστης περιείχαν κρασί από τις μάρκες, τα μπουκάλια των οποίων πωλούνται προς 90 δολάρια έκαστο.



Οι κινήσεις του άγνωστου άνδρα ο οποίος έκανε σαμποτάζ σε φημισμένο οινοποιείο στο Βαγιαδολίδ της Ισπανίας ανοίγοντας τις κάνουλες σε δεξαμενές με αποτέλεσμα να χυθούν 60.000 τόνοι κρασιού αξίας 2 εκατ. ευρώ, καταγράφηκαν από κάμερα ασφαλείας.

Στο βίντεο φαίνονται ξεκάθαρα οι κινήσεις του κουκουλοφόρου άνδρα που, όπως εξηγούν, φαίνεται να είχε τις εξειδικευμένες γνώσεις που ήταν απαραίτητες για το σαμποτάζ στο οινοποιείο Cepa 21 στην περιοχή Castillo de Duero.

Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του οινοποιείου, ξεκάθαρος στόχος του δράστη ήταν να προκαλέσει ζημιά στην επιχείρηση από τους χώρους της οποίας, όπως αναφέρεται, δεν εκλάπη το παραμικρό.

(με πληροφορίες από protothema. gr / photo: pixabay)

Κασσελάκης: Θα νικήσω τον Μητσοτάκη! Ακόμα και αν χάσω στις Ευρωεκλογές με 20 μονάδες, δεν θα παραιτηθώ, vid

Δείτε τι δήλωσε ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ

eurokinissi

Απόλυτη ταυτοπροσωπία στη γήπεδα: Συνελήφθη οπαδός του ΠΑΟΚ που έριξε κροτίδα στο ντέρμπι

Στη σύλληψη ενός 23χρονου φιλάθλου του ΠΑΟΚ προχώρησαν αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Αντιμετώπισης Βίας σε Αθλητικούς Χώρους στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο 23χρονος έριξε κροτίδα κατά τη διάρκεια του κυριακάτικου ντέρμπι στην Τούμπα κόντρα στην ομάδα του Ολυμπιακού.

Η σύλληψη προέκυψε στο πλαίσιο σχετικής αστυνομικής έρευνας.

(voria – eurokinissi)

Θεσσαλονίκη – Περιφερειακή οδός: Καραμπόλα έξι οχημάτων

Δεν υπήρξαν τραυματίες – Έχει αποκατασταθεί η κυκλοφορία



Καραμπόλα έξι οχημάτων, χωρίς τραυματίες, σημειώθηκε λίγο μετά τις 7.00 το πρωί στον Περιφερειακό, δημιουργώντας σοβαρό πρόβλημα στην κυκλοφορία. Το ατύχημα καταγράφηκε στο ρεύμα προς ανατολικά στο ύψος του Επταπυργίου, χωρίς ευτυχώς να αναφερθούν τραυματισμοί.

Αυτή την ώρα, τα οχήματα έχουν μεταφερθεί στην άκρη του δρόμου, ωστόσο πρόβλημα καταγράφεται στο ίδιο ρεύμα πριν από το ύψος του νοσοκομείου Παπαγεωργίου έως και το Επταπύργιο.

(με πληροφορίες από protothema. gr / photo: pixabay)

ΑΑΔΕ: 5+1 ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με τη διασύνδεση των POS με τα Ταμειακά Συστήματα

Η ΑΑΔΕ απαντά σε 5+1 κρίσιμες ερωτήσεις για τη διασύνδεση των POS με τα Ταμειακά Συστήματα.

  1. Ποιες είναι οι φάσεις για τη διασύνδεση POS – Ταμειακών Συστημάτων;

1.1. Δημιουργία Μητρώου Μέσων Πληρωμών (POS) των επιχειρήσεων: Συστήθηκε, τηρείται και επικαιροποιείται συνεχώς στην ψηφιακή πύλη myAADE Μητρώο Μέσων Πληρωμών (POS) (Α. 1137 /06.09.2023). Τα ενεργά POS των επιχειρήσεων δηλώνονται αυτοματοποιημένα μέσω διεπαφής (API), ανά δεκαήμερο από τους Παρόχους Υπηρεσιών Πληρωμών (Acquirers) ή από τους Παρόχους Μέσων Πληρωμών (NSPs). Οι Χρήστες Υπηρεσιών Πληρωμών, εφεξής, υποχρεούνται, από την 11η έως και την τελευταία ημέρα κάθε μήνα, να υποβάλλουν δήλωση για τις μεταβολές του προηγούμενου μήνα, εφόσον αυτές δεν έχουν δηλωθεί από τους Παρόχους, καθώς και για την επικαιροποίηση ή τυχόν διόρθωση των δηλωθέντων στοιχείων.

1.2. Υποβολή Δηλώσεων Συμμόρφωσης Παρόχων: Oι Πάροχοι Υπηρεσιών Πληρωμών (Acquirers) και οι Πάροχοι Μέσων Πληρωμών (NSPs) ημεδαπής ή αλλοδαπής δηλώνουν τη συμμόρφωσή τους προς τις απαιτήσεις λειτουργίας και διασύνδεσης με την ΑΑΔΕ για τα Μέσα Πληρωμών που διαθέτουν στους Xρήστες υπηρεσιών πληρωμών

1.3. Αναβάθμιση POS. Τα υφιστάμενα POS θα πρέπει να αναβαθμιστούν προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία της διασύνδεσής τους. Η αναβάθμιση των ενεργών POS πραγματοποιείται απομακρυσμένα με ευθύνη των Παρόχων Μέσων Πληρωμών (NSPs). Οι επιχειρήσεις ενημερώνονται για την ολοκλήρωση της αναβάθμισης μέσω της εφαρμογής του μητρώου μέσων πληρωμών.

Η ΑΑΔΕ ενημερώνει τους Χρήστες υπηρεσιών πληρωμών για τη δυνατότητα αναβάθμισης κάθε Μέσου Πληρωμών που διαθέτουν. Η ενημέρωση συντελείται με την αποστολή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και την ανάρτηση σχετικής ειδοποίησης στη θυρίδα τους (Τα Μηνύματά μου) στην ψηφιακή πύλη «myAADE», καθώς και με την αναγραφή ένδειξης «Προς Αναβάθμιση» στο Μητρώο Μέσων Πληρωμών.

1.4. Διασύνδεση POS – Ταμειακών Συστημάτων: Στο τελευταίο στάδιο της διασύνδεσης, αναβαθμίζονται τα Ταμειακά Συστήματα (εφόσον απαιτείται) και διασυνδέονται με τα POS, με ευθύνη της επιχείρησης που τα χρησιμοποιεί. Η ΑΑΔΕ ενημερώνει κάθε Χρήστη υπηρεσιών πληρωμών για την ολοκλήρωση της αναβάθμισης του συνόλου των POS που διαθέτουν, με τρεις τρόπους:

· μέσω email

· μέσω σχετικής ειδοποίησης στην εφαρμογή “Τα Μηνύματά μου” στην ψηφιακή πύλη myAADE

· με σχετική ένδειξη στα “Στοιχεία Μέσων Πληρωμών (EFT/POS)” στην εφαρμογή “Στοιχεία Επιχείρησης

  1. Τι πρέπει να κάνω για να διασυνδεθώ;

Θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

2.1. Προβολή στοιχείων POS. Τα στοιχεία των POS που έχουν υποβληθεί από τους Παρόχους Υπηρεσιών Πληρωμών (Acquirers) και τους Παρόχους Μέσων Πληρωμών (NSPs), είναι διαθέσιμα στις επιχειρήσεις στην ψηφιακή πύλη myAADE / Μητρώο & Επικοινωνία / Μητρώο POS

2.2. Υποβολή δήλωσης διαφωνίας. Οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν POS υποβάλλουν Δήλωση Μέσων Πληρωμών, αποκλειστικά και μόνο στην περίπτωση που διαφωνούν με τα στοιχεία που εμφανίζονται στο Μητρώο Μέσων Πληρωμών

2.3. Αναβάθμιση POS. Η αναβάθμιση των ενεργών POS πραγματοποιείται απομακρυσμένα με ευθύνη των Παρόχων Μέσων Πληρωμών (NSPs)

2.4. Ειδοποίηση αναβάθμισης. Οι επιχειρήσεις λαμβάνουν ειδοποίηση με αποστολή email για την αναβάθμιση των POS που διαθέτουν

2.5. Διασύνδεση POS – Ταμειακού Συστήματος. Εντός 30 ημερών από την ειδοποίηση και το αργότερο έως τις 29/2/2024, ο τεχνικός ΦΗΜ διασυνδέει επιτόπια το POS με την Ταμειακή μηχανή και ολοκληρώνει τη διαδικασία

  1. Ποιες είναι οι επιλογές μου για την έκδοση των παραστατικών;

Μπορείτε να επιλέξετε την έκδοση των παραστατικών σας είτε μέσω των διαθέσιμων πιστοποιημένων ταμειακών μηχανών (ΦΗΜ-OCR), είτε μέσω άυλων ταμειακών μηχανών από πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης (VCR).

Οι Πάροχοι Μέσων Πληρωμών (NSPs) και οι Πάροχοι Υπηρεσιών Πληρωμών (Acquirers) διαθέτουν μοντέλα POS, για τα οποία έχουν υποβάλει Δήλωση Συμμόρφωσης για την διασύνδεση με τα Ταμειακά Συστήματα.

Τέλος, οι διαθέσιμες All in One λύσεις, έχουν τη δυνατότητα να λειτουργούν ως POS και ως Ταμειακό Σύστημα και είναι συμβατές με τις απαιτήσεις της διασύνδεσης POS – Ταμειακών Συστημάτων.

  1. Μέχρι πότε πρέπει να έχω διασυνδεθεί;

Σε κάθε περίπτωση η διαδικασία διασύνδεσης των ταμειακών συστημάτων με τα POS τους ή απόκτηση νέων συστημάτων που πληρούν τις σχετικές προδιαγραφές πρέπει να έχει ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι τις 29/2/2024.

  1. Δικαιούμαι χρηματοδότηση;

Στο πλαίσιο του Προγράμματος ενισχύονται υφιστάμενες ιδιωτικές Επιχειρήσεις που ασκούν οικονομική δραστηριότητα, και για τις οποίες συντρέχουν αθροιστικά και μεταξύ άλλων οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

· Έχουν την έδρα τους ή υποκατάστημα στην Ελληνική Επικράτεια με ελληνικό ΑΦΜ.

· Είναι ενεργές κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης Χρηματοδότησης από το Πρόγραμμα.

· Έχουν ιδρυθεί/ συσταθεί πριν την 01.01.2023.

· Συνιστούν νομική οντότητα (Ανώνυμη Εταιρία, Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης, Ομόρρυθμη Εταιρία ή Ετερόρρυθμη Εταιρία, Ι.Κ.Ε, Ατομική Επιχείρηση, Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση, Συνεταιρισμός) ή Ατομική Επιχείρηση και τηρούν απλογραφικά ή διπλογραφικά βιβλία.

Μέχρι σήμερα, από τους 3 πρώτους κύκλους, έχουν εγκριθεί τα αντίστοιχα vouchers χρηματοδότησης σε 121.138 επιχειρήσεις για την αγορά/αντικατάσταση POS (18,1 εκ. ευρώ) και 169.837 επιχειρήσεις για την κάλυψη μέρους του κόστους διασύνδεσης των POS με τις ταμειακές (22,5 εκατ. ευρώ). Δρομολογείται ήδη η έναρξη του 4ου κύκλου χρηματοδότησης μέσα στις επόμενες ημέρες, ενώ πρόκειται να υπάρξει και 5ος κύκλος χρηματοδότησης προκειμένου να καλυφθούν όσο το δυνατόν περισσότερες επιχειρήσεις.

Επισημαίνεται ότι στους νέους κύκλους χρηματοδότησης, λύσεις All in One θα μπορούν να χρηματοδοτηθούν με συνδυασμό επιλογής της Κατηγορίας 1 (Αντικατάσταση EFT/POS) και της Κατηγορίας 3 (Λήψη υπηρεσιών παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης).

Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε στον ιστότοπο της ΑΑΔΕ.

  1. Πού μπορώ να βρω χρήσιμες πληροφορίες;

Χρήσιμες πληροφορίες έχουν αναρτηθεί στον ιστότοπο της ΑΑΔΕ.

Μπορείτε να υποβάλλετε τα ερωτήματά σας προς το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) της ΑΑΔΕ:

· ηλεκτρονικά μέσα από την ψηφιακή πύλη myAADE, στην πλατφόρμα Μητρώο & Επικοινωνία > Ερωτήματα προς ΑΑΔΕ > επιλέγοντας την κατηγορία Μητρώο – Διασύνδεση Μέσων Πληρωμών (EFT/POS) (για πιστοποιημένους από την ΑΑΔΕ χρήστες με κωδικούς Taxisnet) ή στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ, στο πεδίο Επικοινωνία > Ηλεκτρονικό ερώτημα > Φόρμα υποβολής ερωτήματος (για μη πιστοποιημένους χρήστες)

· τηλεφωνικά στο +30 213 162 1000 σε εργάσιμες ημέρες, από τις 07:30 έως τις 17:00.

Μόνο οι Πάροχοι Υπηρεσιών Πληρωμών (Acquirers) και οι Παρόχοι Μέσων Πληρωμών (NSPs) μπορούν να απευθύνονται στο email [email protected], σημειώνοντας το ονοματεπώνυμο, το σταθερό ή/και το κινητό τους τηλέφωνο.

(με πληροφορίες από newsit. gr / photo: freepik)

Κασσελάκης για…πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ;; Έριξε τη «βόμβα» αστειευόμενος ( ; ), vid

Το ακούσαμε κι αυτό μετά το «ο Ανδρέας Παπανδρέου είναι ο πολιτικός μου ήρωας»:

eurokinissi photo

Επίδομα παιδιού: Ποιοι οι δικαιούχοι – Πότε θα καταβληθεί η πρώτη δόση

H πρώτη δόση για το Επίδομα παιδιού 2024 θα καταβληθεί την Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024, τελευταία εργάσιμη μέρα του μήνα Μαρτίου 2024, σε όσους θα υποβάλλουν νέα αίτηση.

Την προηγούμενη της πληρωμής, δηλαδή την Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024 και κατά τις απογευματινές ώρες, τα χρήματα θα είναι διαθέσιμα από τα ΑΤΜ των τραπεζών.

Το επίδομα παιδιού Α21 χορηγείται, κατόπιν αίτησης στους Έλληνες πολίτες, Ομογενείς αλλοδαπούς, πολίτες κρατών μελών της ΕΕ, πολίτες χωρών που ανήκουν στον Ε.Ο.Χ, πολίτες τρίτων χωρών ή απάτριδες που τους έχει χορηγηθεί το καθεστώς πρόσφυγα ή επικουρικής προστασίας ή παραμονής για ανθρωπιστικούς λόγους και απαιτείται να διαμένουν νόμιμα και μόνιμα στην Ελληνική Επικράτεια τα τελευταία 5 έτη πριν την υποβολή της αίτησης για τη χορήγηση του επιδόματος.

Oι πολίτες άλλων κρατών, πλην των παραπάνω περιπτώσεων απαιτείται να διαμένουν νόμιμα και μόνιμα στην Ελληνική Επικράτεια τα τελευταία δώδεκα έτη πριν από το έτος υποβολής της αίτησης Α21.


H αίτηση Α21 υποβάλλεται μια φορά ετησίως από τον Μάρτιο κάθε έτους έως και 15 Ιανουαρίου του επόμενου έτους, μέσω της πλατφόρμας Α21 από την ιστοσελίδα του ΟΠΕΚΑ ή της ΗΔΙΚΑ ΑΕ με χρήση των κωδικών taxisnet.


Εν τω μεταξύ, όπως αναφέρεται, με στόχο τη στήριξη της αγρότισσας μητέρας αλλά και τη στήριξη του εισοδήματος της αγροτικής οικογένειας, το υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας διευρύνει τη χορήγηση επιδόματος παιδιού και στις αγρότισσες με ένα και δύο παιδιά.

Ήδη το επίδομα καταβάλλεται στις τρίτεκνες και πολύτεκνες αγρότισσες δικαιούχους, στο πλαίσιο των προγραμμάτων παροχής χρηματικών βοηθημάτων που χρηματοδοτούνται από τον Λογαριασμό Αγροτικής Εστίας του ΟΠΕΚΑ.

Το επίδομα αναμένεται να καταβληθεί στα τέλη Μαΐου. Συγκεκριμένα μια αγρότισσα μητέρα με ένα παιδί πρόκειται να λαμβάνει στον λογαριασμό της 300 ευρώ, ενώ μητέρα με δύο παιδιά το ποσό των 500 ευρώ.

Το επίδομα για τις τρίτεκνες αγρότισσες παραμένει στα 700 ευρώ και για τις πολύτεκνες 1.000 ευρώ το χρόνο.

(με πληροφορίες από eleftherostypos. gr/ Photo: freepik)