Άρθρα

Γέρο-Μπάιντεν για…απόσυρση! Νέο ΒΙΝΤΕΟ κάνει τον γύρο του κόσμου

Οι περισσότεροι Αμερικανοί θεωρούν πλέον σχεδόν απίθανο να καταφέρει να βγάλει και δεύτερη θητεία.

Η σωματική και νοητική κατάσταση του Τζο Μπάιντεν χειροτερεύει μέρα με την ημέρα, κάτι που γίνεται πλέον εμφανές σχεδόν σε κάθε δημόσια εμφάνισή του.

Χθες Τρίτη κατά την επιβίβασή του στο Air Force One η κάμερα τον «έπιασε» να παραπατά δύο απανωτές φορές!

Κι αυτό παρά το ότι οι ιθύνοντες έχουν εγκαταστήσει επίτηδες χαμηλότερα σκαλιά για να ανεβαίνει στο προεδρικό αεροσκάφος.

Από καθαρή τύχη δεν έπεσε και ως εκ τούτου δεν υπήρξε κάποιος τραυματισμός.

Πλέον οι…πτώσεις ή τα παραπατήματα του υπερήλικα Αμερικανού προέδρου είναι τόσα πολλά που οι κάμερες των ΜΜΕ δεν τον…αφήνουν έως ότου χαθεί από το πλάνο.

Και πλέον, απέχοντας λιγότερο από 1 χρόνο από τις κρίσιμες αμερικανικές εκλογές, μοιάζει όλο και πιο πιθανό το σενάριο ο Τζο Μπάιντεν να ανακοινώσει την απόσυρση της υποψηφιότητάς του, με τους διεθνιστές ενδεχομένως να διαλέγουν άλλο πρόσωπο (ποιόν ή ποιά άραγε;;;) για να αντιμετωπίσει τον Τραμπ:

απεμπε-EPA photo

Το ΝΑΤΟ πολεμάει κανονικά στην Ουκρανία! Ρώσος Στρατηγός αποκαλύπτει

Ένα λάθος αρκεί για να γίνει ολοκαύτωμα

Δυτικοί στρατιώτες που πολεμούν τον ρωσικό στρατό μεταμφιεσμένοι σε μισθοφόρους στην σύγκρουση στην Ουκρανία εμπλέκονται σε μεγάλο βαθμό στην λειτουργία των συστημάτων αεράμυνας και πυραύλων της χώρας, σύμφωνα με τον Ρώσο στρατηγό Σεργκέι Ρούντσκοι.

Συγκεκριμένα, στρατιώτες του ΝΑΤΟ μεταμφιεσμένοι ως μισθοφόροι πολεμούν τον ρωσικό στρατό στην σύγκρουση στην Ουκρανία, ισχυρίστηκε υψηλόβαθμος αξιωματούχος της άμυνας της Ρωσίας, αφού η Μόσχα έδωσε στο Κίεβο ένα σημαντικό πλήγμα καταλαμβάνοντας την βασική πόλη του Ντονμπάς, Avdeyevka.

Ο βομβαρδισμός Ρώσων αμάχων από την Ουκρανία – μεγάλο μέρος των οποίων έγινε από την Avdeyevka τα προηγούμενα χρόνια – συνέβαινε κατ’ εντολή του Κιέβου και με την σιωπηρή έγκριση των δυτικών κρατών, δήλωσε ο αναπληρωτής αρχηγός του ρωσικού Γενικού Επιτελείου, στρατηγός Sergei Rudskoi.

Οι Ηνωμένες Πολιτείες και οι σύμμαχοί τους γεμίζουν την Ουκρανία με όπλα και της παρέχουν πληροφορίες επικοινωνιών και πληροφοριών, αλλά μέρος του εξοπλισμού απαιτεί ειδικευμένο δυτικό προσωπικό στο έδαφος, είπε ο αξιωματούχος.

“Στρατιώτες του ΝΑΤΟ μεταμφιεσμένοι σε μισθοφόρους συμμετέχουν στις στρατιωτικές επιχειρήσεις. Ελέγχουν συστήματα αεράμυνας, επιχειρησιακούς-τακτικούς πυραύλους και πολλαπλούς εκτοξευτές πυραύλων και πηγαίνουν σε ομάδες επίθεσης”, είπε ο Ρουντσόι.

Τόνισε περαιτέρω:

«Οι αξιωματικοί του ΝΑΤΟ προετοιμάζουν απευθείας στρατιωτικές επιχειρήσεις για τις ουκρανικές Ένοπλες Δυνάμεις».

Στα μέσα Ιανουαρίου, το ρωσικό υπουργείο Άμυνας ανακοίνωσε ότι σκότωσε πάνω από εξήντα ξένους μαχητές, οι περισσότεροι από τους οποίους ήταν γαλλόφωνοι, σε ένα χτύπημα ακριβείας. Αν και η Γαλλία αρνήθηκε στην συνέχεια ότι οι δυνάμεις της βρίσκονταν στην Ουκρανία, ο Γάλλος υπουργός Άμυνας αναγνώρισε ότι ορισμένοι Γάλλοι υπήκοοι είχαν πάει στην μάχη ως «εθελοντές» – και ισχυρίστηκε ότι το Παρίσι, ως «δημοκρατία», δεν μπορούσε να τους εμποδίσει να το κάνουν.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις του ρωσικού υπουργείου Άμυνας, περισσότεροι από 5.900 ξένοι μισθοφόροι έχουν σκοτωθεί στην Ουκρανία από την έναρξη της σύγκρουσης τον Φεβρουάριο του 2022. Σύμφωνα με το ρωσικό υπουργείο Άμυνας, ο ουκρανικός στρατός έχασε σχεδόν 160.000 άνδρες στην καταστροφική του αντεπίθεση μόνο πέρυσι.

Το Κίεβο υπέστη κολοσσιαίες απώλειες καθώς απέτυχε να διεισδύσει στην ζώνη τακτικής άμυνας της Ρωσίας, ενώ ο ρωσικός στρατός έμαθε και δοκίμασε νέες μεθόδους πολέμου, είπε ο Ρουντσόι.

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

Στην ΕΕ λένε ό,τι έγραφε ο Λιακόπουλος και ετοιμάζονται για χούντα! Νέο ΒΙΝΤΕΟ με ευρωβουλευτή

Προ των πυλών το ευρωπαϊκό υπερκράτος που επιδιώκεται να ενωθεί με τα υπόλοιπα σε μία παγκόσμια κυβέρνηση!

Μιλώντας στην Πολωνία, ο Ολλανδός ευρωβουλευτής Rob Roos αποκαλύπτει τους διάφορους τρόπους με τους οποίους μη εκλεγμένοι παγκοσμιοποιητές τεχνοκράτες στην Ευρωπαϊκή Ένωση, υπάλληλοι της διεθνιστικής τάξης πραγμάτων, επιχειρούν να καταλάβουν τον πλήρη ολοκληρωτικό έλεγχο, συμπεριλαμβανομένης, όπως ισχυρίζεται, της υποτιθέμενης «κλιματικής κρίσης», της ψηφιακής ταυτότητας, των CBDC (ψηφιακά νομίσματα) και του πολέμου κατά των αγροτών.

Όπως αναφέρει:

«Οι συγκεντρωτικοί γραφειοκράτες στις Βρυξέλλες, είναι εθισμένοι στην εξουσία. Χρησιμοποιούν, ή   κάνουν κατάχρηση κάθε κρίση.

Οικονομική κρίση, κρίση κόβιντ, κρίση Ουκρανίας, ενεργειακή κρίση. Και η λύση είναι πάντα η  ίδια: “Περισσότερη Ευρωπαϊκή Ένωση”.

Εάν δεν υπάρχει κρίση δημιουργούν μια κρίση. Για παράδειγμα την κλιματική  αλλαγή, -την αποκαλούν υπαρξιακή απειλή και, η λύση είναι η πράσινη  συμφωνία. Η πράσινη συμφωνία κατέστρεψε το ενεργειακό μας σύστημα, καταστρέφει το διατροφικό μας σύστημα.

Προσπαθούν να ελέγξουν το CO2-(διοξείδιο του άνθρακα), αλλά εάν ελέγξετε το CO2  ελέγχετε τους ανθρώπους, λόγω του ότι όλα όσα κάνουμε στην ζωή, έχουν σχέση με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα! Ο βιοπορισμός η αναπνοή, το φαγητό, τα ταξίδια, τα προς το ζην. Οπότε εάν μπορείτε να το ελέγξετε αυτό, μπορείτε να ελέγξετε τις ζωές των ανθρώπων.

Τώρα εισήγαγαν την ψηφιακή ταυτότητα και, το νόμισμα της Κεντρικής Τράπεζας. Οπότε μπορούν να βλέπουν οτιδήποτε κάνουμε και, μπορούν να ελέγχουν οτιδήποτε κάνουμε επειδή, είναι σε θέση να κλείσουν το χρηματοπιστωτικό μας  σύστημα όποτε θέλουν. Το είδαμε ήδη στον Καναδά κατά την διάρκεια της κρίσης  κόβιντ!

Αυτά τα δύο θέματα χρησιμοποιούνται για την δημιουργία μιας συγκεντρωτικής ελεγχόμενης οικονομίας και συγχρόνως αφαιρούν την ελευθερία των ανθρώπων!

Οδεύουμε σε έναν μεγάλο Ευρωπαϊκό υπερκράτος. Θέλουν να καταργήσουν το εθνικό κράτος, γιατί μόλις συμβεί αυτό, θα έχουν τον απόλυτο έλεγχο»!

photo freepik

Βρούτσης για γήπεδα: «Πλέον όλοι θα εντοπίζονται με τις κάμερες-Θα πέφτει καρφίτσα και θα εντοπίζουμε ποιος την έριξε»

Στο τέλος της «ανωνυμίας» στα γήπεδα, εστίασε μεταξύ άλλων ο αναπληρωτής υπουργός Αθλητισμούς, Γιάννης Βρούτσης, σε συνέντευξη του στην ΕΡΤ, υπογραμμίζοντας στις δηλώσεις του για τα νέα μέτρα κατά της βίας ότι το «απρόσωπο τελείωσε» και αναλύοντας το νέο αυστηρό πλαίσιο που ισχύει πλέον για όσους έχουν παραβατική συμπεριφορά.

«Εάν επιβεβαιωθεί από την Εισαγγελέα ότι είναι αυτό το πρόσωπο και πάει με την αθλητική βία, σημαίνει πως το παιδί αυτό θα πάει φυλακή έξι μήνες», είπε μεταξύ άλλων ο Γιάννης Βρούτσης και συνέχισε: «Αυτό πρέπει να το ακούσουν όλοι οι σύνδεσμοι. Αν συλληφθούν για ρίψη κροτίδας, πάνε μέσα για ιδιώνυμο. Από έξι μήνες ως πέντε χρόνια. Πρέπει να το μάθουν όλοι. Υπάρχει το αθλητικό ιδιώνυμο το οποίο δεν εξαγοράζεται. Ούτε με κοινωνική εργασία, ούτε με καλό πρότερο βίο. Πλέον όλοι θα εντοπίζονται με τις κάμερες. Ο νόμος αρχίζει να λειτουργεί. Σκεφτείτε ότι 6/3 θα μπουν οι νέες κάμερες. Η Ελλάδα αλλάζει στα γήπεδα. Θα πέφτει καρφίτσα και θα εντοπίζουμε το ποιος την έριξε. Θα βλέπουμε κάθε γωνία του γηπέδου. Η αστυνομία θα επιτηρεί. Με λίγα λόγια, η ανωνυμία θα σταματήσει. Στις 9/4, όποιος μπαίνει με το κινητό του, θα ξέρουμε τα πάντα γι’ αυτόν. Το απρόσωπο τελείωσε. Υπήρχε η αίσθηση ότι μπαίνω στο γήπεδο και δεν με ξέρει κανείς. Πλέον αυτό δεν θα υπάρχει».

Μιλώντας για την απόφαση της κυβέρνησης να επιβάλει δίμηνο κλείσιμο των ποδοσφαιρικών γηπέδων στο κοινό, είπε: «Δεν είναι ευχάριστο να παίρνεις δύσκολες αποφάσεις. Στείλαμε ένα ισχυρό μήνυμα σε όλους ότι η Πολιτεία δεν παίζει. Καλύτερα να είσαι χρήσιμος και ωφέλιμος παρά ευχάριστος. Ήταν αναγκαίο και επιβεβλημένο να κλείσουμε τα γήπεδα για δύο μήνες. Σεβόμαστε το αυτοδιοίκητο της ΕΠΟ, αλλά η Πολιτεία έχει την ευθύνη της ασφάλειας του πολίτη.

(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: freepik)

Απίστευτο αυτό που έφτιαξε! Από πλαστικά μπουκάλια!!!

Δείτε...

freepik

Άναυδοι οι επιστήμονες: Βρέθηκε ότι μυστηριώδης δομή που μοιάζει με κύμα κινείται στον Γαλαξία μας

Μόλις πριν από λίγα χρόνια , οι επιστήμονες ανακάλυψαν μια τεράστια δομή σε σχήμα κύματος που εκτείνεται περίπου 9.000 έτη φωτός σε μήκος, σαν φίδι κατά μήκος ενός σπειροειδούς βραχίονα του Γαλαξία, μόλις 500 έτη φωτός από το Ηλιακό Σύστημα στο πλησιέστερο σημείο του.

Ονομάστηκε το Κύμα Ράντκλιφ, αποτελείται από συμπυκνωμένα αέρια που σχηματίζουν αστέρια και είναι από μόνο του μια αξιοσημείωτη ανακάλυψη, ενώ υπάρχουν πολλά που ακόμα δεν γνωρίζουμε γι’ αυτό. Αλλά μια ομάδα επιστημόνων με επικεφαλής τον αστροφυσικό Ralf Konietzka του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ μόλις έμαθε ένα πράγμα: όπως πολλά αντικείμενα στον Γαλαξία μας, το Κύμα Ράντκλιφ βρίσκεται σε κίνηση.

Και όχι μόνο μια τροχιακή κίνηση γύρω από το γαλαξιακό κέντρο. Το κύμα Radcliffe ταλαντώνεται ως περιοδικό κύμα που ταξιδεύει.

“Χρησιμοποιώντας την κίνηση των αστεριών που γεννιούνται στα αέρια σύννεφα κατά μήκος του κύματος Ράντκλιφ”, εξηγεί η Konietzka , “μπορούμε να εντοπίσουμε την κίνηση του αερίου τους για να δείξουμε ότι η δομή σε σχήμα κύματος Ράντκλιφ, στην πραγματικότητα κυματίζει”

Η κατανόησή μας για τις τρισδιάστατες ιδιότητες του Γαλαξία μας έχει βελτιωθεί δραματικά τα τελευταία χρόνια, σε μεγάλο βαθμό χάρη σε ένα έργο γνωστό ως Γαία.

Η Γαία είναι ένα διαστημόπλοιο που χαρτογραφεί προσεκτικά τον Γαλαξία εδώ και αρκετά χρόνια.


Έτσι, έχουμε τώρα τον πιο ακριβή χάρτη του Γαλαξία μας μέχρι σήμερα, συμπεριλαμβανομένων των θέσεων των αστεριών, της κατεύθυνσης του ταξιδιού τους και της ταχύτητας που κινούνται. Οι επιστήμονες χρησιμοποίησαν αυτά τα δεδομένα για να ανακαλύψουν το κύμα Radcliffe το 2018, δημοσιεύοντας τα ευρήματά τους το 2020 αφού συνέταξαν έναν τρισδιάστατο χάρτη της δομής.

Δεν υπήρχαν αρκετές πληροφορίες εκείνη τη στιγμή για να κατανοήσουμε τη δομή με μεγαλύτερη λεπτομέρεια, αλλά μια μεταγενέστερη έκδοση πρόσθετων δεδομένων Gaia παρείχε ζωτικής σημασίας πληροφορίες. Με αυτό, οι ερευνητές μπόρεσαν να αντιστοιχίσουν θέσεις και κινήσεις σε σμήνη νέων αστεριών που ήταν ενσωματωμένα στο υλικό σχηματισμού άστρων που αποτελεί το Κύμα Ράντκλιφ.

Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι η δομή είναι, πράγματι, κυματοειδής, σαν ένα γιγάντιο κοσμικό φίδι που τυλίγει τον Γαλαξία. Οι υπολογισμοί της ομάδας αποκαλύπτουν ότι αυτή η κίνηση μπορεί να επηρεαστεί από τη βαρύτητα που παράγεται από την κανονική ύλη στον γαλαξία.

Οι μετρήσεις της ομάδας υποδηλώνουν μάλιστα ότι οι σουπερνόβα που ουσιαστικά καθάρισαν τη φούσκα του διαστήματος στο οποίο βρίσκεται ο Γαλαξίας μας, γεννήθηκαν σε ένα σύμπλεγμα αστεριών μέσα στο Κύμα Ράντκλιφ.

Αλλά, φυσικά, υπάρχουν πολύ περισσότερα ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν. Γιατί δημιουργήθηκε το κύμα; Και γιατί κινείται με αυτό τον τρόπο; Και πόσες τέτοιες δομές είναι εκεί έξω – είναι ο Γαλαξίας συνυφασμένος με ημιτονοειδείς διατάξεις κυματοειδούς αερίου που δεν έχουν ακόμη ανακαλυφθεί;

«Το ερώτημα είναι τι προκάλεσε την μετατόπιση, η οποία με τη σειρά της προκάλεσε τον κυματισμό που βλέπουμε;» λέει η αστρονόμος Alyssa Goodman του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ. “Και συμβαίνει σε όλο τον γαλαξία; Σε όλους τους γαλαξίες; Συμβαίνει περιστασιακά; Συμβαίνει όλη την ώρα;”

Οι θεωρίες, λένε οι ερευνητές, κυμαίνονται από εκρήξεις σουπερνόβα, μέχρι βαρυτικές αλληλεπιδράσεις με γαλαξίες δορυφόρους και συναντήσεις με άλλους μεγάλους γαλαξίες.

Γνωρίζουμε ότι ο Γαλαξίας έχει ενωθεί με πολλούς άλλους γαλαξίες στο παρελθόν και ότι αυτή τη στιγμή φαίνεται να υφίσταται μια άλλη σύγκρουση. Έρευνα πέρυσι διαπίστωσε ότι η σκοτεινή ύλη μπορεί να έχει μια αρκετά δραματική επίδραση στη συνολική δομή του γαλαξία. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που θα μπορούσαν να παίζουν ρόλο.

«Οι επερχόμενες βαθιές και εκτεταμένες έρευνες άστρων, σκόνης και αερίου πιθανότατα θα αποκαλύψουν περισσότερες κυματοειδείς δομές», γράφουν οι ερευνητές , «και οι μετρήσεις των κινήσεών τους θα πρέπει να παρέχουν πληροφορίες για τις ιστορίες σχηματισμού αστεριών και τις βαρυτικές δυνατότητες των γαλαξιών».

Τα ευρήματα της ομάδας δημοσιεύτηκαν στο Nature.

(photo: pixabay)

Κασσελάκης: “Ή πρόεδρος μέχρι τις εθνικές εκλογές ή αναβάπτιση στο συνέδριο”

Τελεσίγραφο του επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ

«Ή θα είμαι πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ έως τις εθνικές εκλογές, ή πάμε σε αναβάθμισή μου στο συνέδριο»!

Αυτό φέρεται να είπε κατά την αρχική του τοποθέτηση στην ΠΓ του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης ο Στεφανος Κασσελάκης.

Αναλυτικά, τα όσα είπε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ με την έναρξη της συνεδρίασης:

«Γεια ήρθα και δε θα ειμαι συγκρουσιακός. Θα είμαι ειλικρινής. Πάω σε συνέδριο επανίδρυσης. Θα κάνω τη μεγάλη παράταξη της κεντροαριστεράς. Κέντρο και αριστερά ίσον κεντροαριστερά άλλωστε. Δεν υπάρχει άλλο προοδευτικό κόμμα στη χώρα. Σας ζητώ να δεσμευτείτε ότι εγώ θα είμαι ο πρόεδρος έως τις εθνικές εκλογές.
Αλλιώς σκοπεύω να ζητήσω απο το σώμα την αναβάπτιση της εκλογής μου. Αν δε με εμπιστεύεστε να οδηγήσω το κόμμα στις εθνικές πείτε το τώρα. Βρείτε ποιος θα κατέβει απέναντι μου και πάμε».

eurokinisi

Το Ιράν επιδεικνύει δύο νέα stealth πολεμικά πλοία – ΒΙΝΤΕΟ

Δείτε...

Το ναυτικό του Σώματος των Φρουρών της Ισλαμικής Επανάστασης αποκαλύπτει τα δύο νέα του πολεμικά πλοία – «Martyr Hassan Bagheri» και «Martyr Sayyad Shirazi» – τα οποία είναι οπλισμένα με πολλά πυραυλικά συστήματα κρούσης και αεράμυνας!

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-IRANIAN NAVY OFFICE

Δένδιας: Βαθιά μεταρρύθμιση στην Εθνική Άμυνα – Κοινό Σώμα Πληροφορικής με αντικείμενο και την Α.Ι.

Ο Νίκος Δένδιας ενημέρωσε την Επιτροπή Εθνικής 'Αμυνας και Εξωτερικών Υποθέσεων της Βουλής, για την πολιτική του τομέα της ευθύνης του και τον σχεδιασμό που βρίσκεται σε εξέλιξη.

«Ο τομέας της Εθνικής ‘Αμυνας έχει ανάγκη από μια βαθιά μεταρρύθμιση, διότι οι συνθήκες υπό τις οποίες διαμορφώνεται το διεθνές γίγνεσθαι, αλλά και η περιφερειακή κατάσταση, έχουν δραματικά επιδεινωθεί, έχουν αλλάξει δε συνολικά», είπε ο υπουργός Εθνικής ‘Αμυνας, αναφερόμενος στις συγκρούσεις των τελευταίων ετών, αλλά και στις τεχνολογικές εξελίξεις και στις νέες συμβατικές και υβριδικές απειλές. Ο Νίκος Δένδιας ενημέρωσε την Επιτροπή Εθνικής ‘Αμυνας και Εξωτερικών Υποθέσεων της Βουλής, για την πολιτική του τομέα της ευθύνης του και τον σχεδιασμό που βρίσκεται σε εξέλιξη.

Αναδιοργάνωση της δομής των Ενόπλων Δυνάμεων

Πρέπει να προσαρμόσουμε τις Ένοπλες Δυνάμεις στις σύγχρονες συνθήκες, είπε ο Νίκος Δένδιας και υπογράμμισε ότι «απαιτείται αναδιοργάνωση της δομής των Ενόπλων Δυνάμεων και εξορθολογισμός της λειτουργίας τους. Συνακόλουθα, απαιτείται η επιλογή οπλικών συστημάτων που μπορούν να υποστηρίξουν αυτή τη δομή». Θα πρέπει επίσης, είπε ο υπουργός Εθνικής ‘Αμυνας, να υπάρχει σαφής προτεραιοποίηση και υπό την έννοια αυτή, γίνεται συνολική αναθεώρηση του εξοπλιστικού προγράμματος της χώρας, ώστε να υπηρετήσει τη νέα δομή. «Θα πρέπει να δούμε πως μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα διαφορετικό πιο ευέλικτο σχήμα, το οποίο θα έχει επαρκή στελέχωση και ενεργό εξοπλισμό», είπε ο υπουργός Εθνικής ‘Αμυνας που ενημέρωσε τα μέλη της επιτροπής της Βουλής ότι με σοβαρότητα, βλέπει το υπουργείο και τον εκσυγχρονισμό των επικοινωνιών, τη χρήση των δορυφορικών επικοινωνιών.

Ο κλάδος μετεξέλιξης, καινοτομίας και αμυντικής τεχνολογίας

Ενδεικτικά, ο υπουργός Εθνικής ‘Αμυνας είπε ότι το ΓΕΕΘΑ θα δημιουργήσει έναν νέο κλάδο, τον «κλάδο μετεξέλιξης, καινοτομίας και αμυντικής τεχνολογίας» και ότι θα γίνει μια νέα διοικητική δομή, για τη συστημική ενσωμάτωση της χρήσης των αυτόνομων συστημάτων.

«Υπάρχουν αυτόματα συστήματα που ίπτανται, υπάρχουν αυτόνομα συστήματα στο έδαφος, υπάρχουν αυτόνομα συστήματα στη θάλασσα, και υπάρχουν και αυτόνομα συστήματα κάτω από τη θάλασσα», επισήμανε ο υπουργός Εθνικής ‘Αμυνας και πρόσθεσε ότι στη νέα δομή θα υπάρξει Διοίκηση Κατασκευών και Αντιμετώπισης Φυσικών Κατασκευών. Οι ειδικές μονάδες που θα δημιουργηθούν θα έχουν και τον εξοπλισμό και την εκπαίδευση που θα τις κάνει να μπορούν να ανταποκριθούν σε διττό ρόλο, δηλαδή μονάδες των ΕΔ που θα μπορούν να βοηθήσουν την Πολιτική Προστασία και την κοινωνία, σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών. Ο Νίκος Δένδιας ενημέρωσε ότι τις επόμενες μέρες ιδρύεται Κοινό Σώμα Πληροφορικής, που θα έχει στο αντικείμενο του και την τεχνητή νοημοσύνη, ώστε να είναι δυνατό η εθνική άμυνα να μπορεί να ανταποκρίνεται στις προκλήσεις των καιρών. Θα δημιουργηθεί Τμήμα Πληροφορικής και στη Στρατιωτική Σχολή Αξιωματικών Σωμάτων, όπως είπε.

Αναφερόμενος στα οπλικά συστήματα, ο υπουργός Εθνικής ‘Αμυνας είπε ότι προτεραιότητα είναι η «ομογενοποίηση», κατά το δυνατόν, των τύπων των αεροσκαφών, θα πρέπει να αυξηθεί η διαθεσιμότητα του στόλου των μεταγωγικών αεροσκαφών, να γίνει συντήρηση του στόλου των ελικοπτέρων. Προτεραιότητα είναι και ο εκσυγχρονισμός των φρεγατών ή μέρους τους, αλλά και η ομογενοποίηση των αυτόνομων ιπτάμενων συστημάτων. «Πρέπει να προχωρήσουμε σε αποκτήσεις και νέων συστημάτων, να ολοκληρώσουμε δηλαδή την απόκτηση των Rafale, να προχωρήσουμε στα ήδη παραγγελθέντα ελικόπτερα Romeo. Για το Πολεμικό Ναυτικό υπάρχει μια έναρξη αξιολόγησης της συμμετοχής στο πρόγραμμα κατασκευής και ναυπήγησης των φρεγατών Constellation», είπε ο κ. Δένδιας.

Εγχώρια αμυντική βιομηχανία

Τις επόμενες ημέρες, εξάλλου, κατατίθεται στη Βουλή νομοσχέδιο για τη δημιουργία οικοσυστήματος καινοτομίας. «Υπάρχει η αντίληψη της αγοράς συστημάτων έτοιμων πλατφορμών από το εξωτερικό. Δεν λέω ότι η Ελλάδα μπορεί να προχωρήσει αύριο το πρωί στην κατασκευή μεγάλων πλατφορμών δικών της. Όμως υπάρχουν επιτυχημένα διεθνή παραδείγματα, αναφέρομαι στο παράδειγμα του Ισραήλ και των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, αλλά και χωρών μελών της ΕΕ, όπως η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, με το οποίο μπορούμε να συνδέσουμε τις ανάγκες των Ενόπλων Δυνάμεων με την Ελληνική Αμυντική Βιομηχανία», είπε ο υπουργός Εθνικής ‘Αμυνας και ενημέρωσε ότι θα συσταθεί ένας ενδιάμεσος φορέας του Ελληνικού Κέντρου Καινοτομίας. «Τα επιτελεία διατυπώνουν τις ανάγκες τους, το συγκεκριμένο κέντρο τις προκηρύσσει, και χρηματοδοτεί την κατασκευή πρωτοτύπων. Η κατασκευή πρωτοτύπων εφόσον εξυπηρετεί τις ανάγκες των ΕΔ, χρηματοδοτείται στη συνέχεια», είπε ο Νίκος Δένδιας και τόνισε ότι η υπάρχουσα αμυντική βιομηχανία οφείλει να εξυγιανθεί. «Έχει γίνει μια μεγάλη παρέμβαση στην ΕΑΒ. Θέλω να είμαι σαφής, χωρίς την ΕΑΒ δεν υπάρχει δυνατότητα να λειτουργήσει η ελληνική Πολεμική Αεροπορία. Γι΄αυτό η ΕΑΒ πρέπει οπωσδήποτε να εξυγιανθεί. Η ΕΑΒ είναι μια αμαρτία δεκαετιών. Αν δείτε τον ισολογισμό της, με τις παρατηρήσεις των ορκωτών, θα καταλάβετε τι εννοώ. Πήρα το πολιτικό ρίσκο να αναλάβει το υπουργείο Εθνικής ‘Αμυνας το θέμα της ΕΑΒ. Τοποθετήσαμε ένα ΔΣ γενικής αποδοχής. Αναμένω από αυτό το ΔΣ την αξιολόγηση της παρούσας κατάστασης, την εξυγίανση του προϋπολογισμού της και την εκτίμηση για το πως μπορούμε να προχωρήσουμε», είπε ο κ. Δένδιας. Στα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα, ο υπουργός είπε πως η εκτίμηση είναι πως η κατάσταση δεν είναι καλή, πρόκειται για έντονα ζημιογόνα επιχείρηση και θα πρέπει να αναζητηθεί αν υπάρχουν δυνατότητες να διασωθεί και να εξελιχθεί, δεδομένου ότι υπάρχει τεράστια ανάγκη στον κόσμο, για την παραγωγή πυρομαχικών. Στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, όπου υπάρχει ιδιώτης επενδυτής, το Πολεμικό Ναυτικό δεν έχει μέσα πλοία, αλλά είναι αυτονόητο ότι υπάρχει κατασκευαστικό και επισκευαστικό έργο για την ελληνική ναυπηγική βιομηχανία.

Θητεία – Εκπαίδευση

Αναφερόμενος στη θητεία, ο υπουργός Εθνικής ‘Αμυνας είπε πως πρέπει να προσφέρεται επαρκής εκπαίδευση στους στρατεύσιμους και επίσης, καταρχήν σε εθελοντική βάση, να υπάρχει επανάκληση σε τακτά χρονικά διαστήματα και επανεκπαίδευση στις μονάδες, ώστε να έχουμε έναν τέτοιο αριθμό που μας επιτρέπει να ανταποκριθούμε στις προκλήσεις. Ως αρχική προσέγγιση έχει επιλεγεί το Φιλανδικό μοντέλο, είπε ο Νίκος Δένδιας και πρόσθεσε ότι στόχος είναι να υπάρχει και πιστοποίηση δεξιοτήτων, που θα αποτελεί επαγγελματικό προσόν.

Παράλληλα επανεξετάζεται η εξέλιξη της καριέρας των αξιωματικών και των υπαξιωματικών, ώστε να είναι και αποδοτικότερη και καλύτερη.

Σχεδιάζεται επίσης η δημιουργία μιας ενιαίας δομής αμυντικής επιστήμης. Θα υπάρχει μια ομπρέλα που θα χειρίζεται και τη Σχολή Ευελπίδων, τη Σχολή Ικάρων, τη Σχολή Αξιωματικών Σωμάτων κλπ, στις οποίες θα δοθεί η δυνατότητα να παρέχουν μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους και να κάνουν έρευνα.

Για τη βελτίωση της ζωής των στελεχών έχει εκπονηθεί το πρόγραμμα 1400 κατοικιών σε όλη την επικράτεια. Σε πρώτη φάση, θα ξεκινήσει η κατασκευή 700 κατοικιών στα νησιά και τον Έβρο, όπου η ανάγκη στέγασης είναι πολύ ζωτική, ανέφερε ο κ. Δένδιας.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Θεσσαλονίκη: Αποκλεισμοί στα τελωνεία Ευζώνων και Νίκης από αγρότες

 Σε αποκλεισμό των τελωνείων Ευζώνων και Νίκης προχώρησαν αγρότες, στο πλαίσιο των κινητοποιήσεών τους.

   Περίπου 200 αγρότες από την Περιφερειακή Ενότητα Κιλκίς και από το μπλόκο της Παραλίμνης, στο νομό Πέλλας, με τέσσερα τρακτέρ απέκλεισαν την είσοδο των επιβατικών οχημάτων αλλά και των φορτηγών στο τελωνείο Ευζώνων, στο Κιλκίς, και -όπως λένε- ανά μία ώρα θα αποφασίζουν αν θα ανοίγουν ή θα αποκλείουν το συνοριακό πέρασμα.

   Στο μεταξύ, περίπου 40 αγρότες μπλόκαραν από τις 5 το απόγευμα και για δυόμισι ώρες το ρεύμα εισόδου και εξόδου στο παλιό τελωνείο της Νίκης, στη Φλώρινα.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: freepik)

Πιθανός πόλεμος σε όλα τα μήκη και πλάτη! Απόφαση «σταθμός» στην Αυστραλία

Για πρώτη φορά μετά τον Β' Παγκόσμιο

Η Αυστραλία ανακοίνωσε την Τρίτη σχέδια να κατασκευάσει το μεγαλύτερο ναυτικό της από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο ξοδεύοντας δεκάδες δισεκατομμύρια δολάρια για το αμυντικό έργο τα επόμενα 10 χρόνια, σε μια κίνηση που σύμφωνα με αναλυτές δείχνει αυξημένες εντάσεις με την Κίνα στον Ινδο-Ειρηνικό και διάθεση για μεγάλο πόλεμο!

Τουτέστιν: Σε όλον τον πλανήτη λαμβάνουν χώρα στρατιωτικές προετοιμασίες τεραστίων διαστάσεων και άπαξ και η παγκόσμια ειρήνη αποτύχει, ο πόλεμος θα πραγματοποιηθεί σε όλα τα μήκη και πλάτη!

Συγκεκριμένα, το Βασιλικό Ναυτικό της Αυστραλίας θα αυξήσει τον αριθμό των μεγάλων πολεμικών πλοίων επιφανείας του σε 26 συνολικά, σύμφωνα με κυβερνητική δήλωση. Το σχέδιο για την ενίσχυση του στόλου περιλαμβάνει 20 αντιτορπιλικά και φρεγάτες και έξι Μεγάλα Σκάφη Επιφανείας (LOSV)

Ειδικότερα, η Αυστραλία θα λάβει έξι φρεγάτες κλάσης Hunter, 11 φρεγάτες γενικής χρήσης, τρία αντιτορπιλικά εναέριου πολέμου και έξι υπερσύγχρονα πολεμικά πλοία επιφανείας που δεν χρειάζονται πλήρωμα.

Μέρος του στόλου, αν όχι όλος, θα είναι οπλισμένο με πυραύλους Tomahawk ικανούς να χτυπήσουν μεγάλου βεληνεκούς στόχους βαθιά μέσα στο εχθρικό έδαφος!

Μερικά από τα πλοία θα κατασκευαστούν στην Αδελαΐδα, αλλά άλλα θα προέρχονται από αμερικανικά σχέδια και ένα ακόμη σχέδιο από την Ισπανία, την Γερμανία, την Νότια Κορέα ή την Ιαπωνία.

Οι ειδικοί λένε ότι συνολικά, η Αυστραλία είναι έτοιμη να αναπτύξει σημαντική ναυτική ικανότητα. Οι επικριτές τονίζουν πως τα εξαιρετικά υψηλά κόστη θα αποτελέσουν ακόμα ένα πλήγμα στην ήδη προβληματική οικονομία της Αυστραλίας, η οποία ακολουθεί Ευρώπη και Αμερική στον κατήφορο!

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-AAP

Πυραυλική επίθεση εναντίον ισραηλινού εμπορικού πλοίου ανακοίνωσαν οι Χούθι

Ο εκπρόσωπός τους Γιαχία Σαρία συμπλήρωσε ότι οι Χούθι εξαπέλυσαν επίσης επίθεση με drones εναντίον αμερικανικών πολεμικών πλοίων στην Ερυθρά Θάλασσα και στην Αραβική Θάλασσα, καθώς και εναντίον της πόλης Εϊλάτ στο νότιο Ισραήλ.

Οι Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν σήμερα ότι εξαπέλυσαν πυραυλική επίθεση εναντίον ισραηλινού εμπορικού πλοίου, του φορτηγού «MSC Silver», στον Κόλπο του Άντεν.

Ο εκπρόσωπός τους Γιαχία Σαρία συμπλήρωσε ότι οι Χούθι εξαπέλυσαν επίσης επίθεση με drones εναντίον αμερικανικών πολεμικών πλοίων στην Ερυθρά Θάλασσα και στην Αραβική Θάλασσα, καθώς και εναντίον της πόλης Εϊλάτ στο νότιο Ισραήλ.

Από τα μέσα Νοεμβρίου, οι υποστηριζόμενοι από το Ιράν αντάρτες της Υεμένης εξαπολύουν επιθέσεις με drones και πυραύλους εναντίον εμπορικών πλοίων στην Ερυθρά Θάλασσα, υποστηρίζοντας ότι με τον τρόπο αυτό εκφράζουν έμπρακτα την αλληλεγγύη τους προς τους Παλαιστινίους και ασκούν πίεση στο Ισραήλ με στόχο την επίτευξη εκεχειρίας στη Λωρίδα της Γάζας.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Ποιες περιφέρειες της Ελλάδας είχαν κατά κεφαλήν ΑΕΠ κάτω από το 75% του μέσου όρου της ΕΕ, το 2022

Το 2022 το κατά κεφαλήν ΑΕΠ στις περιφέρειες της Ελλάδας, πλην της Αττικής, ήταν κάτω του 75% του μέσου όρου της ΕΕ, με το Βόρειο Αιγαίο να καταγράφει το δεύτερο χαμηλότερο κατά κεφαλήν ΑΕΠ στην ΕΕ, σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα.

Συγκεκριμένα, το 2022 το κατά κεφαλήν ΑΕΠ εκπεφρασμένο σε μονάδες αγοραστικής δύναμης (PPS) στις περιφέρειες της ΕΕ κυμάνθηκε από 40% του μέσου όρου της ΕΕ στο Σεβεροζαπάντεν της Βουλγαρίας, έως 286% στη Νότια Ιρλανδία.

Μετά τη Νότια Ιρλανδία, οι περιφέρειες με το υψηλότερο κατά κεφαλήν ΑΕΠ ήταν το Λουξεμβούργο (257% του μέσου όρου της ΕΕ), η Ανατολική και η Κεντρική Ιρλανδία (247%), η Πράγα της Τσεχίας (207%) και η περιφέρεια της πρωτεύουσας των Βρυξελλών (196%). Το υψηλό κατά κεφαλήν ΑΕΠ σε αυτές τις περιφέρειες, σύμφωνα με τη Eurostat, μπορεί να εξηγηθεί εν μέρει από την υψηλή εισροή εργαζομένων που μετακινούνται και από τις μεγάλες πολυεθνικές επιχειρήσεις που εδρεύουν εκεί.

Αντίθετα, στη χαμηλότερη κατάταξη του περιφερειακού κατά κεφαλήν ΑΕΠ το 2022 ήταν το Σεβεροζαπάντεν στη Βουλγαρία (40% του μέσου όρου της ΕΕ), το Βόρειο Αιγαίο (41%) και το Severen Tsentralen στη Βουλγαρία (42%).

Ειδικότερα για τις ελληνικές περιφέρειες, μετά το Βόρειο Αιγαίο η Eurostat καταγράφει το χαμηλότερο κατά κεφαλήν ΑΕΠ στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη και στην Ήπειρο (και οι δύο με 47% του μέσου όρου της ΕΕ) και στη Δυτική Ελλάδα (49%). Ακολουθούν η Θεσσαλία (52%), η Κεντρική Μακεδονία (53%), η Κρήτη (56%), τα Ιόνια Νησιά (57%), η Πελοπόννησος (59%), η Δυτική Μακεδονία (60%), το Νότιο Αιγαίο (67%), η Στερεά Ελλάδα (72%) και η Αττική (90%).

Στην ΕΕ το 2022, το πραγματικό ΑΕΠ αυξήθηκε σε 231 από τις 242 περιφέρειες, ενώ μειώσεις σημειώθηκαν σε 11 περιφέρειες.

Οι δύο περιφέρειες με τη μεγαλύτερη αύξηση του όγκου του ΑΕΠ ήταν στην Πορτογαλία: το Αλγκάρβε με +17% και η Região Autónoma da Madeira (+14,2%). Ακολουθούν η νότια περιφέρεια της Ιρλανδίας (+13,5%), το Illes Balears στην Ισπανία (+12,5%) και το Brabant Wallon στο Βέλγιο (+10,9%) .

Η πιο σημαντική πτώση καταγράφηκε σε δύο περιφέρειες της Βουλγαρίας: στο Yugoiztochen (-3,1%) και στο Σεβεροτζαπάντεν (-1,7%), ακολουθούμενη από την Κορσική στη Γαλλία και το Észak Magyarország στην Ουγγαρία (και οι δύο -1,2%).

Σημειώνεται ότι χαμηλά στην κατάταξη του κατά κεφαλήν ΑΕΠ είναι και δύο υπερπόντιες περιφέρειες της Γαλλίας: το Μαγιότ (30%) και η Γουιάνη (40%).

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Ποδόσφαιρο – Αγγλία: Πρόστιμο 11.500 λίρες σε προπονητή για ένα…σάντουιτς

Πρόστιμο 11.500 λιρών επιβλήθηκε στον προπονητή της Σέφιλντ Γιουνάιτεντ, Κρις Γουίλντερ, για σχόλια που έκανε για τους διαιτητές, στην ήττα (3-2) της ομάδας του στην Premier League από την Κρίσταλ Πάλας τον περασμένο μήνα.

Ο Γουίλντερ ήταν δυσαρεστημένος με τις αποφάσεις τους κατά τη διάρκεια του αγώνα και μετά τον αγώνα έκανε ανάλογα σχόλια. Κατηγόρησε επίσης τον βοηθό ενός διαιτητή για ασέβεια επειδή συνέχισε να τρώει ένα σάντουιτς, ενώ ο Γουάιλντερ προσπαθούσε να μιλήσει με τον διαιτητή Τόνι Χάρινγκτον μετά το παιχνίδι.

Κατηγορήθηκε για παραβίαση των κανονισμών σε σχέση με τα σχόλιά του μετά τον αγώνα, αφού σύμφωνα με την αγγλική ομοσπονδία (FA) συνιστούσαν «ανάρμοστη συμπεριφορά, καθώς υπονοούσαν μεροληψία ή επίθεση στην ακεραιότητα του διαιτητή, ή των διαιτητών γενικά».

Μια ανακοίνωση της FA ανέφερε ότι ο Γουίλντερ είχε αποδεχθεί την κατηγορία του και ότι μια ανεξάρτητη ρυθμιστική επιτροπή είχε επιβάλει το πρόστιμο.

Ο θυμός του Γουίλντερ πυροδοτήθηκε όταν ο τερματοφύλακάς του Ίβο Γκρμπιτς αναγκάστηκε να αποχωρήσει με διάσειση μετά από σύγκρουση με τον Ζαν-Φιλίπ Μαρετα της Κρίσταλ Πάλας, που δεν δέχθηκε κίτρινη κάρτα.

«Είναι άλλη μια γελοία εμφάνιση από τον διαιτητή. Μου είπε ένας διαιτητής της Premier League, ο οποίος είναι ειλικρινής, “ετοιμαστείτε, γιατί κάθε αυστηρή απόφαση θα είναι εναντίον σας, κάθε 50-50 θα είναι εναντίον σας”», είπε ο Γουίλντερ στη συνέντευξη Τύπου του μετά τον αγώνα.

«Κάθε αυστηρή απόφαση είναι εναντίον μας. Δεν κοιτάζω πίσω τους τελευταίους δέκα αγώνες, αλλά μεγαλύτερη περίοδο, πριν να είμαι κι εγώ εδώ. Ίσως η διαδικασία σκέψης είναι ότι, “δεν θα μείνουν πολύ σε αυτή την κατηγορία και μπορεί να διαιτητεύσω την άλλη ομάδα την επόμενη χρονιά, οπότε δεν θέλω να στενοχωρήσω πάρα πολύ κόσμο».

Η Σέφιλντ Γιουνάιτεντ βρίσκεται στην τελευταία θέση της βαθμολογίας με 13 βαθμούς σε 25 αγώνες.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Τι γκολάρα μπήκε!

Δείτε...

Ένα από τα εντυπωσιακότερα γκολ στην φετινή σεζόν, μπήκε στην φιλική αναμέτρηση της εθνικής ομάδας Κ19 της Ισπανίας με την αντίστοιχη της Νορβηγίας!

freepik

Ιταλία: Νέα κινητοποίηση σήμερα των αγροτών λίγο έξω από τη Ρώμη

Οι Ιταλοί αγρότες προχώρησαν σήμερα σε νέα κινητοποίηση λίγο έξω από τη Ρώμη.

Δεκάδες οδηγοί τρακτέρ πραγματοποίησαν πρώτα πορεία διαμαρτυρίας στον περιφερειακό αυτοκινητόδρομο της Ρώμης και στη συνέχεια, για δύο περίπου ώρες, μπλόκαραν την κυκλοφορία στην οδό Νομεντάνα, η οποία συνδέει το κέντρο της ιταλικής πρωτεύουσας με την ευρύτερη περιοχή της.

Κύριο αίτημα των διαδηλωτών είναι να συναντηθούν και πάλι με τον Ιταλό υπουργό Γεωργίας Φραντσέσκο Λολομπρίτζιντα, να καθοριστούν δίκαιες τιμές για την πώληση των προϊόντων τους και να αρχίσει μόνιμος διάλογος με την κυβέρνηση για τα κύρια προβλήματα του γεωργικού τομέα.

Αγρότες και κτηνοτρόφοι από τη Σαρδηνία, παράλληλα, ζήτησαν να μπορέσουν να έχουν σύντομη συνάντηση στο νησί τους με την Ιταλίδα πρωθυπουργό Τζόρτζια Μελόνι. Η επικεφαλής της κυβέρνησης της Ρώμης θα μεταβεί αύριο στη Σαρδηνία, στο πλαίσιο μιας προεκλογικής πρωτοβουλίας της συντηρητικής συμμαχίας, ενόψει των τοπικών εκλογών που θα διεξαχθούν την ερχόμενη Κυριακή.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Θεσσαλονίκη: Δεν θα πραγματοποιηθεί η εξεταστική στη Νομική του ΑΠΘ

Δεν θα πραγματοποιηθούν οι εξετάσεις των μαθημάτων του εξαμήνου στη Νομική του ΑΠΘ, σύμφωνα με απόφαση που έλαβε σήμερα η συνέλευση των καθηγητών της Σχολής.

«Εξ αιτίας της αδυναμίας διενέργειας εξετάσεων λόγω της συνεχιζόμενης κατάληψης της Σχολής, η εξεταστική περίοδος Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου έλαβε τέλος» αναφέρεται στην ενημέρωση που εστάλη μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος προς τους φοιτητές του Τμήματος.

Σε ό,τι αφορά τη διδασκαλία των μαθημάτων του εαρινού εξαμήνου γνωστοποιείται προς τους φοιτητές ότι θα αρχίσει τη Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου και θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 7 Ιουνίου, ενώ εφόσον συνεχιστεί η κατάληψη και την επόμενη εβδομάδα, τα μαθήματα από τις 26/2 και μετά θα διεξάγονται διαδικτυακά για όσο χρόνο παραμένει κλειστή η Σχολή.

Ειδική μέριμνα για την εξέταση κάποιων μαθημάτων μετά το τέλος της κατάληψης λαμβάνεται μόνο για τις περιπτώσεις φοιτητών που είναι κοντά στη λήψη του πτυχίου τους.

Συγκεκριμένα, μόλις ανοίξει η Σχολή, θα δοθεί η δυνατότητα σε φοιτητές που δεν εξετάστηκαν, λόγω κατάληψης, σε κάποια από τα μαθήματα της εμβόλιμης εξεταστικής που διενεργήθηκε μετά τις 22 Ιανουαρίου, να το πράξουν διά ζώσης στα μαθήματα αυτά. Επίσης, μόλις ανοίξει η Σχολή, θα δοθεί η δυνατότητα σε όσους φοιτητές χρωστούν μέχρι και τρία μαθήματα για να λάβουν το πτυχίο τους (πλέον αυτών που δεν κατάφεραν ενδεχομένως να δώσουν στην εμβόλιμη εξεταστική), να εξεταστούν σε αυτά τα μαθήματα με φυσική παρουσία στη Σχολή.

(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

8χρονος κατάφερε να γίνει ο νεότερος παίκτης που κέρδισε ποτέ έναν γκραν-μάστερ σκακιού!

Στα οκτώ του χρόνια, ο Ashwath Kaushik έγραψε ιστορία την Κυριακή, καθώς έγινε ο νεότερος παίκτης που κέρδισε ποτέ έναν γκραν-μάστερ σκακιού σε παρτίδα κλασικού τουρνουά.

Από ρεκόρ σε ρεκόρ

Ο 8χρονος, ο οποίος ζει στη Σιγκαπούρη, πέτυχε το κατόρθωμα αφού νίκησε τον Πολωνό Jacek Stopa, 37 ετών, στον τέταρτο γύρο του Burgdorfer Stadthaus Open στην Ελβετία.

Το προηγούμενο ρεκόρ είχε σημειωθεί μόλις τον περασμένο μήνα από τον οκτάχρονο τότε Leonid Ivanovic – ο οποίος έγινε ο πρώτος παίκτης κάτω των εννέα ετών που νίκησε έναν γκραν-μέτρ σε κλασική παρτίδα – αλλά ο Ashwath ήταν πέντε μήνες μικρότερος από τον Σέρβο όταν νίκησε τον Stopa, σύμφωνα με το Chess. com.

«Ένιωσα πραγματικά συναρπαστικά και καταπληκτικά, και ένιωσα περήφανος για τον τρόπο που έπαιξα, ειδικά επειδή ήμουν χειρότερος σε ένα σημείο, αλλά κατάφερα να επανέλθω από αυτό», ανέφερε ο Kaushik στο Chess. com μετά τη νίκη επί του Stopa.

Γεννημένος στην Ινδία το 2015, ο Ashwath έχει ήδη γίνει γνωστός αφού κέρδισε πολλά νεανικά τουρνουά σε όλο τον κόσμο – κυρίως έγινε παγκόσμιος πρωταθλητής Rapid κάτω των 8 ετών το 2022, σύμφωνα με το Chess. com.

Σε συνέντευξή του στο Chess. com, ο πατέρας του Ashwath δήλωσε ότι ούτε ο ίδιος ούτε η σύζυγός του έχουν παρελθόν στο σκάκι και ήταν έκπληξη να βλέπει τον γιο του, ο οποίος, όπως λέει, εξασκείται περίπου επτά ώρες την ημέρα, να έχει γίνει τόσο ταλαντούχος παίκτης.

«Είναι σουρεαλιστικό, καθώς δεν υπάρχει πραγματικά καμία αθλητική παράδοση στην οικογένειά μας. Κάθε μέρα ανακαλύπτουμε και κάτι νέο για εκείνον», ανέφερε ο πατέρας του, Kaushik Sriram, στο Chess. com.

(με πληροφορίες από eleftherostypos. gr / photo: pixabay)

Έτσι γλύτωσε την παντόφλα – Απίθανο

Δείτε...

«Φίλε μην το φτιάξεις, θέλει να το ελέγξει», έγραψε ο τύπος σε «σκονάκι» που είχε βάλει μέσα στο κινητό μαζί με χρήματα!

Και κάπως έτσι γλύτωσε την παντόφλα!

scr

Η Σιγκαπούρη επιχορηγεί την Τέιλορ Σουίφτ για να εμφανιστεί αποκλειστικά εκεί

Η Σιγκαπούρη αποκάλυψε σήμερα ότι επιχορηγεί την Αμερικανίδα τραγουδίστρια Τέιλορ Σουίφτ, προκειμένου να δώσει σειρά συναυλιών στην πόλη-κράτος, μοναδικό σταθμό της περιοδείας της The Eras στη νοτιοανατολική Ασία.

Σε ένα δελτίο τύπου που εξέδωσαν από κοινού, το υπουργείο Πολιτισμού και το Γραφείο Τουρισμού της Σιγκαπούρης επισήμαναν πως οι αρχές συνεργάστηκαν απευθείας με τους διοργανωτές της περιοδείας προκειμένου να οριστικοποιήσουν τις λεπτομέρειες των εμφανίσεών της.

Την περασμένη εβδομάδα, ο πρωθυπουργός της Ταϊλάνδης Σρέτα Ταβισίν επιβεβαίωσε πως η Σιγκαπούρη σύναψε μια συμφωνία αποκλειστικότητας με την Τέιλορ Σουίφτ, προκειμένου η διάσημη ερμηνεύτρια να εμφανιστεί μονάχα στη Σιγκαπούρη, στην περιοχή της νοτιοανατολικής Ασίας.

Οι αρχές της Σιγκαπούρης αρνούνται να αποκαλύψουν το ύψος της επιχορήγησης και δεν έχουν επιβεβαιώσει εάν μια συμφωνία αποκλειστικότητας συνάφθηκε, επικαλούμενες το απόρρητο της σύμβασης.

Υπογράμμισαν πως οι συναυλίες της Τέιλορ Σουίφτ αναμένεται να «φέρουν σημαντικά οφέλη στην οικονομία της Σιγκαπούρης».

Ένας βετεράνος της βιομηχανίας του θεάματος, που δεν θέλησε να κατονομαστεί, εξήγησε στο Γαλλικό Πρακτορείο ότι «δεν είναι κάτι το ασυνήθιστο να ζητούνται» αποκλειστικά συμβόλαια, όμως «δεν είναι τόσο συνηθισμένο οι καλλιτέχνες να συμφωνούν σε αυτό το αίτημα».

Μετά την πανδημία Covid-19, η Σιγκαπούρη έχει προσελκύσει πολλούς καλλιτέχνες διεθνούς εμβέλειας, όπως το γυναικείο συγκρότημα της K-pop από τη Νότια Κορέα Blackpink, τους Βρετανούς τραγουδιστές και μουσικούς Χάρι Στάιλς και Εντ Σίραν και το βρετανικό ποπ-ροκ συγκρότημα Coldplay.

Η Τέιλορ Σουίφτ αναμένεται να δώσει, στις αρχές Μαρτίου, έξι sold-out συναυλίες στο Εθνικό Στάδιο της Σιγκαπούρης, όπου αναμένονται περισσότεροι από 300.000 θεατές.

Μετά τη Σιγκαπούρη, η τραγουδίστρια θα συνεχίσει την περιοδεία της στην Ευρώπη. Τα κέρδη από αυτήν την περιοδεία εκτιμώνται στο αστρονομικό ποσό των 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: freepik)