Άρθρα

Τον έστειλε αδιάβαστο! Αυτό πρέπει να το δείτε

Χωρίς λόγια...

freepik

«Σεισμός» με το «μεταναστευτικό»! Αυτή την εντολή είχα, είπε ο πρώην αρχηγός της FRONTEX

Τι είχε δηλώσει η Ylva Johansson, η Επίτροπος Εσωτερικών Υποθέσεων παρουσία Καιρίδη

Δύο χρόνια μετά την αποχώρησή του, ο πρώην διευθυντής της Frontex, του οργανισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης που είναι υπεύθυνος για τον έλεγχο των συνόρων, Φαμπρίς Λεγκέρι μιλάει για το χρόνο του στον οργανισμό συνοριοφυλάκων της ΕΕ, Frontex. Ως επικεφαλής, ήθελε απεγνωσμένα να προστατεύσει τα ευρωπαϊκά σύνορα από τους παράνομους μετανάστες, αλλά σύμφωνα με τον ίδιο, αυτό σταμάτησε ρητά η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Η Frontex, επίσημα γνωστή ως Ευρωπαϊκός Οργανισμός Συνοριοφυλακής και Ακτοφυλακής, είναι ένας οργανισμός της ΕΕ που είναι υπεύθυνος για τον συντονισμό των προσπαθειών ελέγχου των συνόρων στα εξωτερικά σύνορα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ιδρύθηκε το 2004 και έχει την έδρα της στην Βαρσοβία της Πολωνίας.

Από το 2015 έως το 2022, ο Λεγκέρι, ο οποίος πλέον έχει πολιτικοποιηθεί προς τα δεξιά, ήταν επικεφαλής της Frontex. Εκείνη την περίοδο, έκανε όνομα ως ισχυρός υποστηρικτής μιας αυστηρής μεταναστευτικής πολιτικής. Ωστόσο, τώρα λέει ότι εκείνη την περίοδο είχε απέναντί του την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η οποία είχε ακριβώς το αντίθετο στο μυαλό της.

Σε συνέντευξή του στο Le Journal du Dimanche, ο Γάλλος εξηγεί το μήνυμα που άκουσε επανειλημμένα από την ηγεσία της ΕΕ! «Φέρτε τους μετανάστες εδώ και καλωσορίστε τους. Είτε το θέλετε είτε όχι, είμαστε μια γερασμένη ήπειρος και γι’ αυτό πρέπει να τους αφήσετε να μπουν», θυμάται και υπογραμμίζει: «Μπροστά σε αυτόν τον νέο προσανατολισμό, τις επιθέσεις και τον εκφοβισμό που υπέστη, συνειδητοποίησα ότι για να υπερασπιστώ τις πεποιθήσεις μου και την ήπειρο από τη μεταναστευτική βύθιση, έπρεπε να ασχοληθώ ο ίδιος με την πολιτική». «Οι δηλώσεις του Fabrice Leggeri για τη μεταναστευτική πολιτική της ΕΕ είναι απλώς ψευδείς», απαντά εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Ωστόσο, ο Λεγκέρι στόχευε στη φύλαξη των συνόρων, που είναι και ο κύριος κλάδος της Frontex. Ένιωθε όμως απογοητευμένος και εγκαταλελειμμένος, λέει στη συνέντευξη. Η γαλλική κυβέρνηση τον πίεσε να παραιτηθεί, προσθέτει. Η Γερμανία δεν ήταν επίσης πολύ ενθουσιώδης με την δουλειά του.

Τον Νοέμβριο, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρουσίασε μια πρόταση για την παροχή εργασίας και δωρεάν γλωσσικών μαθημάτων σε παράνομους μετανάστες που δεν έχουν καμία πιθανότητα ασύλου. Η οικογενειακή επανένωση θα ήταν επίσης δυνατή. Η Ευρωπαία Επίτροπος Ylva Johansson δηλώνει ότι αυτό είναι απαραίτητο για την αντιμετώπιση των επερχόμενων ελλείψεων εργατικού δυναμικού στις ευρωπαϊκές χώρες, κάτι που ακούμε και στην Ελλάδα!

Πρόσφατα, η Ylva Johansson, η Επίτροπος Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΕ, υποστήριξε ότι οι Ευρωπαίοι θα λιμοκτονήσουν χωρίς την μετανάστευση! Δίπλα της μάλιστα ήταν ο υπουργός μετανάστευσης της Ελλάδας, κ. Καιρίδης!

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

Δορυφόρος με ανεξέλεγκτη τροχιά έπεσε στη Γη – Το μεγαλύτερο θραύσμα θα μπορούσε να είναι 115 κιλά

Ένας εκτός ελέγχου δορυφόρος έπεσε στη Γη το απόγευμα της Τετάρτης 21 Φεβρουαρίου 2024, αφού ήταν 13 χρόνια εκτός τροχιάς.

Σύμφωνα με όσα δήλωσαν οι ειδικοί τα απομεινάρια του δορυφόρου βυθίστηκαν ακίνδυνα στον Ειρηνικό Ωκεανό.

Ο δορυφόρος ERS-2 του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος (ESA), βάρους 5.550 κιλών, επανήλθε στην ατμόσφαιρα στις 12:17 μ.μ. ώρα ανατολικής Ευρώπης κάπου «πάνω από τον βόρειο Ειρηνικό Ωκεανό μεταξύ Αλάσκας και Χαβάης».

Ο ESA είχε προβλέψει ότι ο δορυφόρος που είχε το μέγεθος ενός λεωφορείου θα έσπαγε σε κομμάτια και θα διαλυόταν κατά την άφιξή του στην ατμόσφαιρα της Γης, προτού καταλήξει στην θάλασσα, η οποία καλύπτει το 71% της επιφάνειας του πλανήτη μας.

Οι πιθανότητες να κινδυνεύσει κάποιος άνθρωπος ήταν «μία στο δισεκατομμύριο»


Κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου την περασμένη εβδομάδα, αξιωματούχοι δήλωσαν ότι το μεγαλύτερο θραύσμα που θα μπορούσε να φτάσει στο έδαφος θα ήταν περίπου 115 κιλά και εκτίμησαν ότι οι πιθανότητες να κινδυνεύσει κάποιος άνθρωπος ήταν «μία στο δισεκατομμύριο».

Η τροχιά της πτώσης του ERS-2 ήταν «αδύνατο» να προβλεφθεί, επειδή η επανείσοδός του ήταν «φυσική» και δεν ήταν ελεγχόμενη από τον άνθρωπο.

«Αξίζει να τονιστεί ότι κανένα από τα στοιχεία που θα μπορούσαν να επανέλθουν στην ατμόσφαιρα (και να φτάσουν στην επιφάνεια) δεν είναι ραδιενεργό ή τοξικό», ανέφερε ο Mirko Albani από το Τμήμα Επίγειου Τμήματος Παρατήρησης της Γης της ESA.


Το ERS-2 εκτοξεύτηκε το 1995, ήταν το πιο «εξελιγμένο διαστημικό σκάφος παρατήρησης της Γης που είχε αναπτυχθεί ποτέ» από την Ευρώπη και πέρασε τα επόμενα 16 χρόνια συλλέγοντας δεδομένα από την επιφάνεια του πλανήτη και μελετώντας φυσικές καταστροφές σε απομακρυσμένες περιοχές.

Ο ESA είχε δεσμευτεί να αφήσει μηδενικά συντρίμμια στο διάστημα από τις αποστολές του μέχρι το 2030.

Οι αξιωματούχοι δήλωσαν ότι αν το ERS-2 είχε αφεθεί να περιστρέφεται γύρω από την υδρόγειο, τότε θα χρειαζόταν 100 έως 200 χρόνια για να επιστρέψει στη Γη.

(με πληροφορίες από enikos. gr / photo: pixabay)

Πόσο μπορείτε να διατηρήσετε τον κιμά στο ψυγείο – Ποια η σωστή θερμοκρασία

Μάθετε πόσες ημέρες μπορεί να διατηρηθεί μια συσκευασία μοσχαρίσιου κιμά στο ψυγείο, αλλά και πώς θα τον αποθηκεύετε σωστά.

Ο μοσχαρίσιος κιμάς είναι μια ευέλικτη και οικονομική πρωτεΐνη που πρέπει πάντα να έχετε στη διάθεσή σας. Ωστόσο, έχει μικρή διάρκεια ζωής στο ψυγείο, επομένως είναι καλύτερο να έχετε ένα πλάνο για την κατανάλωσή του ώστε να μην αναγκαστείτε να τον πετάξετε.

Πόσο καιρό μπορεί να διατηρηθεί ο κιμάς στο ψυγείο;
Σύμφωνα με τις συστάσεις του Υπουργείου Γεωργίας των ΗΠΑ, μια συσκευασία μασχαρίσιου κιμά μπορεί να διατηρηθεί στο ψυγείο έως και 2 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς. Μέχρι τη δεύτερη ημέρα, είναι καλύτερο είτε να μαγειρέψετε τον κιμά είτε να τον καταψύξετε. Η κατάψυξη του μοσχαρίσιου κιμά είναι μια εξαιρετική λύση μακροπρόθεσμης αποθήκευσης, καθώς με αυτόν τον τρόπο μπορεί να διατηρηθεί στην κατάψυξη για μήνες.

Ενώ το Υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ (USDA) συνιστά τη χρήση του κιμά εντός 2 ημερών από την στιγμή που θα τοποθετηθεί στο ψυγείο, μπορεί να υπάρχουν κάποια περιθώρια ανάλογα με την ημερομηνία λήξης στη συσκευασία. Όπως εξηγεί το USDA, η ημερομηνία λήξης είναι «η τελευταία ημερομηνία που συνιστάται για τη χρήση του προϊόντος στην κορυφαία ποιότητά του».

Επομένως, εάν για παράδειγμα αγοράσετε μια συσκευασία μοσχαρίσιου κιμά 4 ημέρες πριν από την ημερομηνία λήξης, μπορεί να έχετε τη δυνατότητα να τον χρησιμοποιήσετε και μετά τις 2 ημέρες.

Γιατί ο κιμάς έχει μικρή διάρκεια ζωής στο ψυγείο;
Όπως όλα τα τρόφιμα, έτσι και ο κιμάς είναι ευαίσθητος στην ανάπτυξη βακτηρίων. Όπως αναφέρει το USDA, «τα βακτήρια πολλαπλασιάζονται γρήγορα στη “Ζώνη Κινδύνου”- σε θερμοκρασίες μεταξύ 4 και 60°C», επομένως είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε τον κιμά το συντομότερο δυνατό ώστε να αποτρέψετε την ανάπτυξη επιβλαβών βακτηρίων, όπως το E. coli.

Το E. coli εξοντώνεται με το σωστό μαγείρεμα, οπότε βεβαιωθείτε ότι ο κιμάς σας φτάνει σε εσωτερική θερμοκρασία 71°C. Η σωστή αποθήκευση είναι επίσης σημαντική για τη διατήρηση της φρεσκάδας και την επιβράδυνση της ανάπτυξης βακτηρίων.

Πώς θα πρέπει να αποθηκεύσετε τον κιμά
Όταν αποθηκεύετε τον κιμά στο ψυγείο, υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη. Πρώτον, βεβαιωθείτε ότι η θερμοκρασία στο ψυγείο είναι κατάλληλη. Τα ψυγεία πρέπει να έχουν θερμοκρασία 4°C ή χαμηλότερη, σύμφωνα με το USDA.

Για να ελέγξετε τη θερμοκρασία στο ψυγείο σας, χρησιμοποιήστε ένα θερμόμετρο συσκευής. Ανάλογα με το μοντέλο, το ψυγείο σας μπορεί να έχει ενσωματωμένο θερμόμετρο. Η θερμοκρασία του ψυγείου είναι σημαντική για τη διατήρηση της φρεσκάδας των τροφίμων αλλά και την επιβράδυνση της ανάπτυξης βακτηρίων.

Εκτός από τη θερμοκρασία, έχει σημασία και το σημείο αποθήκευσης του κιμά. Αποθηκεύστε τον κιμά στο κάτω ράφι του ψυγείου (η ίδια συμβουλή ισχύει και για άλλα ωμά κρέατα, πουλερικά και θαλασσινά). Ο κιμάς συχνά περιέχει αρκετά υγρά, τα οποία περιέχουν βακτήρια, και εάν έρθει σε επαφή με άλλα ωμά ή μαγειρεμένα τρόφιμα, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε διασταυρούμενη μόλυνση.

Ο κιμάς μπορεί να αποθηκευτεί στη συσκευασία του. Η διατήρηση του κιμά στο κάτω ράφι του ψυγείου ελαχιστοποιεί αυτόν τον κίνδυνο και διευκολύνει τον καθαρισμό, σε περίπτωση που χυθούν τα υγρά.

Όταν έχει αποθηκευτεί σωστά, τότε ο κιμάς μπορεί να διατηρηθεί στο ψυγείο έως και 2 ημέρες.

(με πληροφορίες από enikos. gr / Photo: freepik)

Κάμερον: «Οι κυρώσεις μας στερούν από τον Πούτιν τους πόρους που χρειάζεται»

Η Βρετανία ανακοίνωσε σήμερα ότι επιβάλλει πρόσθετες κυρώσεις στη Ρωσία αλλά και την παράδοση νέων πυραύλων στον ουκρανικό στρατό.

Οι κυρώσεις αφορούν 50 πρόσωπα και εταιρείες, που δραστηριοποιούνται ιδίως στους τομείς που επιτρέπουν στον ρωσικό στρατό να έχει πρόσβαση σε πυρομαχικά, πυραύλους και εκρηκτικά, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Φόρεϊν Όφις. Μπαίνουν επίσης στο στόχαστρο κρίσιμης σημασίας πηγές εισοδήματος της Ρωσίας, όπως το εμπόριο μετάλλων, διαμαντιών και ενεργειακών πόρων ώστε «να διακόψουμε τη χρηματοδότηση του παράνομου πολέμου του (Ρώσου προέδρου Βλαντίμιρ) Πούτιν απ’ όλες τις δυνατές πλευρές».

«Οι κυρώσεις μας στερούν από τον Πούτιν τους πόρους που χρειάζεται απελπισμένα για να χρηματοδοτήσει τον πόλεμό του» σχολίασε ο υπουργός Εξωτερικών Ντέιβιντ Κάμερον. «Όλοι μαζί, δεν θα δειλιάσουμε μπροστά στην τυραννία. Θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε την Ουκρανία στον αγώνα της για τη δημοκρατία, όσο καιρό χρειαστεί», πρόσθεσε.

Ο Κάμερον σημείωσε ότι μολονότι η ουκρανική οικονομία δεν είναι τόσο μεγάλη όσο η ρωσική, «οι οικονομίες των φίλων της Ουκρανίας είναι 25 φορές μεγαλύτερες από εκείνη της Ρωσίας».

Το Λονδίνο προανήγγειλε ότι σχεδιάζει και άλλα μέτρα κατά της Μόσχας, ιδίως σε ό,τι αφορά τον «στόλο-φάντασμα» των τάνκερ αμφιλεγόμενης ιδιοκτησίας που όπως αναφέρεται επιτρέπουν στη Ρωσία να παρακάμπτει τις κυρώσεις.

Όσον αφορά τις παραδόσεις όπλων, εκτός από τα χιλιάδες μη επανδρωμένα αεροσκάφη που έχει υποσχεθεί ήδη η Βρετανία στην Ουκρανία, ο υπουργός Άμυνας Γκραντ Σαπς είπε σήμερα στο κοινοβούλιο ότι σύντομα θα παραδοθούν στον ουκρανικό στρατό άλλοι 200 αντιαρματικοί πύραυλοι Brimstone ενώ κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους οι Βρετανοί θα εκπαιδεύσουν 10.000 Ουκρανούς στρατιώτες. Εκτίμησε μάλιστα ότι το 2024 θα είναι μια «καθοριστική» χρονιά για την Ουκρανία, μολονότι η αμερικανική βοήθεια παραμένει μπλοκαρισμένη από το Κογκρέσο. «Είναι καιρός η Δύση και όλα τα πολιτισμένα έθνη να περάσουν στη δράση και να προσφέρουν στην Ουκρανία τη στήριξη που χρειάζεται», ανέφερε.

(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Σπίρτζης: “Ανακουφιστική η παρέμβαση Τσίπρα”

Τι δήλωσε ο πολιτικός

Ο πρώην Υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Χρήστος Σπίρτζης μιλώντας στον Realfm αναφέρθηκε στην δήλωση του πρώην Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα χαρακτηρίζοντάς της «ανακουφιστική».

Ο πρώην Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ανέφερε σε γραπτή του δήλωση ότι δεν θα πάει στο Συνέδριο και κάλεσε τον Στέφανο Κασσελάκη να προσφύγει στη βάση του κόμματος για να υπάρχει ανανέωση της εμπιστοσύνης στο πρόσωπό του. Παράλληλα ζήτησε να υπάρξουν και άλλες υποψηφιότητες ώστε να καταθέσουν τις προτάσεις τους.

«Νομίζω ότι στα κόμματα, όπως και στον δημόσιο λόγο, πρέπει να λέμε την αλήθεια και νομίζω ότι ο Αλέξης Τσίπρας για άλλη μια φορά το έκανε», τόνισε ο κ. Σπίρτζης!

eurokinissi

Βουλή: Ψηφίστηκε ο νέος ποινικός κώδικας-«ΝΑΙ» επί της αρχής από ΝΔ, «Όχι» Αντιπολίτευσης.

Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ:

Με βελτιωτικές αλλαγές στις οποίες προχώρησε η ηγεσία του Υπουργείου Δικαιοσύνης και μετά από μία διήμερη πολύωρη συζήτηση και έντονη αντιπαράθεση μεταξύ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης, ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία, από την Ολομέλεια της Βουλής, το νομοσχέδιο με το νέο ποινικό κώδικα.

Υπέρ της αρχής του νομοσχεδίου, με τίτλο «επιτάχυνση και ποιοτική αναβάθμιση της ποινικής δίκης -εκσυγχρονισμό του νομοθετικού πλαισίου για την πρόληψη και την καταπολέμηση της ενδοοικογενειακής βίας», τάχθηκε μόνο η ΝΔ, ενώ όλα τα κόμματα της Αντιπολίτευσης το καταψήφισαν.

Τόσο ο Υπουργός όσο και ο Υφυπουργός Δικαιοσύνης, Γιώργος Φλωρίδης και Γιάννης Μπούγας, υπεραμύνθηκαν των νέων αλλαγών, κάνοντας, μεταξύ άλλων, λόγο για ένα σημαντικό μεταρρυθμιστικό βήμα που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της κοινωνίας, περιορίζει το αίσθημα ατιμωρησίας, ενώ επιτυγχάνει την πραγματική έκτιση της ποινής, καταπολεμά την εγκληματικότητα και ενισχύει την απονομή της δικαιοσύνης με ένα δικαιότερο, ποιοτικότερο και αποτελεσματικότερο σύστημα.

Ιδιαίτερη έμφαση έδωσαν στην ενίσχυση του κράτους δικαίου και στη διαφάνεια της δημόσιας ζωής, τονίζοντας ότι «για πρώτη φορά θεσμοθετείται στην ελληνική έννομη τάξη, η ποινική ευθύνη και η τιμωρία, με εξοντωτικές ποινές για εταιρίες που δωροδοκούν αλλά κυρίως σε πολιτικούς που δωροδοκούνται οι οποίες από 100.000 ευρώ φθάνουν πλέον στα 4 εκ ευρώ».

Από την πλευρά τους, τα κόμματα της Αντιπολίτευσης καταλόγισαν στην κυβέρνηση «ακραίο ποινικό λαϊκισμό» και την κατηγόρησαν για απαξίωση της επιστημονικής γνώσης, δαιμονοποίηση της αντίθετης άποψης, καταστρατήγηση των δικαιωμάτων των κατηγορουμένων ενώ απέρριψαν το επιχείρημα της ως εντελώς αβάσιμο, ότι η αυστηροποίηση των ποινών καταπολεμά την εγκληματικότητα.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Θεσσαλονίκη: Νεκρή με τραύματα στην κοιλιά από μαχαίρι βρέθηκε 78χρονη σε διαμέρισμα

Νεκρή με τραύματα στην κοιλιά από μαχαίρι βρέθηκε 78χρονη σε διαμέρισμα στη Χαριλάου Θεσσαλονίκης, ενώ δίπλα της, πεσμένος στο έδαφος και σε κωματώδη κατάσταση - πιθανότατα - ύστερα από κατανάλωση χαπιών, εντοπίστηκε ο 88χρονος σύζυγός της.

Το ηλικιωμένο ζευγάρι βρήκε ο ανιψιός τους γύρω στις 12 το μεσημέρι και στο σημείο κλήθηκε το Τμήμα Εγκλημάτων κατά Ζωής της Ασφάλειας Θεσσαλονίκης που ανέλαβε τις έρευνες.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το διαμέρισμα δεν ήταν αναστατωμένο ούτε διαπιστώθηκαν ίχνη διάρρηξης. 

Ο ηλικιωμένος διακομίστηκε σε νοσοκομείο, ενώ για την 78χρονη παραγγέλθηκε νεκροψία – νεκροτομή.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Κούτρας σε Ντσούνο για ΠΑΟ-ΠΑΟΚ: «Πέσατε 4 φορές από την Ακρόπολη, βρήκατε πορτοφόλι και το τηλ. της Γιόχανσον»

Το χθεσινό (21/2) ματς του Κυπέλλου ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον ΠΑΟΚ σχολίασαν οι «Αταίριαστοι» στον ΣΚΑΪ. Αυτό γιατί ο Χρήστος Κούτρας είναι δηλωμένος φίλος του ΠΑΟΚ, ενώ ο Γιάννης Ντσούνος αντίστοιχα, του Παναθηναϊκού. Όπως ειπώθηκε: «Πέσατε τέσσερις φορές από την Ακρόπολη, σωθήκατε και τις τέσσερις, βρήκατε και τις τέσσερις πορτοφόλι με πολλά λεφτά… Στη […]

Το χθεσινό (21/2) ματς του Κυπέλλου ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον ΠΑΟΚ σχολίασαν οι «Αταίριαστοι» στον ΣΚΑΪ.

Αυτό γιατί ο Χρήστος Κούτρας είναι δηλωμένος φίλος του ΠΑΟΚ, ενώ ο Γιάννης Ντσούνος αντίστοιχα, του Παναθηναϊκού.

Όπως ειπώθηκε:

«Πέσατε τέσσερις φορές από την Ακρόπολη, σωθήκατε και τις τέσσερις, βρήκατε και τις τέσσερις πορτοφόλι με πολλά λεφτά… Στη μία είχε τζακ ποτ λόττο, στην άλλη τζακ ποτ τζόκερ, στην άλλη λαχείο και την άλλη είχε ομόλογα του ελληνικού δημοσίου και το τηλέφωνο της Σκάρλετ Γιόχανσον.

Νομίζω ότι ο Παναθηναϊκός με τον ΠΑΟΚ μας χάρισαν χθες ένα από τα παιχνίδια της δεκαετίας, ήταν φανταστικό πραγματικά. Πικραμένος αλλά γεμάτος και περήφανος για την ομάδα μου… τέσσερα έπρεπε να έχεις φάει, αλλά δεν τα έφαγες… Αυτό είναι το ποδόσφαιρο, συγχαρητήρια».

intime

Δείτε τον Πούτιν με το στρατηγικό βομβαρδιστικό Tu-160M – Ποιός να συγκριθεί μαζί του

Απολαύστε...

Ο Ρώσος Πρόεδρος Πούτιν έπρεπε να δοκιμάσει το στρατηγικό πυραυλικό φορέα Tu-160M ​​πριν δώσει επίσημα πράσινο φως στο αεροπλάνο για να τεθεί σε υπηρεσία!

Απλά δείτε:

scr

Ασύλληπτη τραγωδία στα Εξάρχεια! Ζευγάρι αποφάσισε να αυτοκτονήσει – Νεκρή η γυναίκα

Οικογενειακή τραγωδία, με μια γυναίκα νεκρή και τον σύζυγό της σε σοβαρή κατάσταση στο νοσοκομείο, εκτυλίχτηκε λίγα μετά το μεσημέρι στα Εξάρχεια.

   Στις 14.00 ένας άνδρας τηλεφώνησε στην ‘Αμεση Δράση και είπε ότι η γυναίκα του είναι νεκρή και ο ίδιος τραυματισμένος μέσα στο σπίτι τους.

   Όπως έγινε γνωστό από την Αστυνομία, οι αστυνομικοί που έσπευσαν στο σημείο βρήκαν την γυναίκα, ηλικίας περίπου 55 ετών νεκρή με κομμένες τις φλέβες, ενώ κοντά της ήταν και ο άνδρας, 57 ετών, ο οποίος επίσης είχε κόψει τις φλέβες του και διακομίστηκε στο νοσοκομείο «ΕΛΠΙΣ», όπου νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση.

   Στους αστυνομικούς που τον βρήκαν ο 57χρονος είπε ότι η γυναίκα του έπασχε από ανίατη αρρώστια και του ζήτησε να την απαλλάξει από τα βάσανα που περνούσε. Για το λόγο αυτό αποφάσισαν να αυτοκτονήσουν μαζί και έκοψαν τις φλέβες τους.

   Προανάκριση για την τραγική υπόθεση διενεργεί η Ασφάλεια Αθηνών.

(φωτο:eurokinissi)

Απηύδησε ο Χατζηδάκης: «Έλεος πια με τα fake news»

Την δική του απάντηση μέσω Tik Tok στις αιτιάσεις πως νομιμοποιείται αυξημένη δόμηση και η παρουσία αυθαιρέτων σε παραλίες μέσω του νομοσχεδίου που έχει κατατεθεί στη Βουλή για την αξοιποίηση της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές δίνει ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κωστής Χατζηδάκης.

«Έλεος πια με τα fake news ορισμένων περιβαλλοντικών οργανώσεων και κομμάτων της Αντιπολίτευσης ότι δήθεν νομιμοποιούμε αυθαίρετα σε παραλίες και ότι τάχα επιτρέπουμε να υπάρχει αυξημένη δόμηση στις περιοχές αυτές. Από πού προκύπτει αυτό;;

Τους ρώτησα και στη Βουλή, αλλά απάντηση δεν πήρα. Διότι πολύ απλά κάτι τέτοιο δεν υπάρχει στο νομοσχέδιό μας για την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές! Μόνο στη φαντασία τους υπάρχει! Και εκτός από αυτό, στο Υπουργείο Οικονομικών δεν είμαστε αρμόδιοι για τη δόμηση. Είναι το Υπουργείο Περιβάλλοντος.

Αποδεικνύεται ακόμα μια φορά ότι ορισμένοι συμμετέχουν στον δημόσιο διάλογο με πολύ μεγάλη επιπολαιότητα και ανευθυνότητα. Και προκειμένου να ασκήσουν αντιπολίτευση, λειτουργούν ως ένας σύγχρονος Δον Κιχώτης. Και ξιφουλκούν εναντίον ανεμομύλων.

Τους αφήνουμε λοιπόν με τους ανεμομύλους τους. Και προχωρούμε μπροστά με ένα σύγχρονο, ευρωπαϊκό νομοσχέδιο: Με την εισαγωγή του θεσμού των Απάτητων Παραλιών. Με ηλεκτρονικούς διαγωνισμούς οριζόντια για μεγαλύτερη διαφάνεια. Με αξιοποίηση νέων τεχνολογιών για να ελέγχεται καλύτερα η παραβατικότητα. Και με πολύ αυστηρά πρόστιμα».

eurokinissi photo

Τακιανός: «Νιώθω πολύ περήφανος που υπηρέτησα την ιδέα του ΠΑΟΚ»

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Φώτη Τακιανού στο Web Radio της ΕΟΚ




Για τη θητεία του στον ΠΑΟΚ τόνισε:

«Η αλήθεια είναι ότι τον περσινό Φεβρουάριο ανέλαβα την ομάδα στην 8η θέση, σε μια πολύ δύσκολη καμπή της, ειδικά στο ψυχολογικό κομμάτι. Καταφέραμε στην λήξη του περσινού πρωταθλήματος η ομάδα να πάρει την 4η θέση. Η 4η θέση μάς έδωσε αυτόματα την πρόκριση στους ομίλους του BCL και το δικαίωμα να συμμετάσχουμε στο Σούπερ Καπ. Συνεχίζουμε την πορεία μας, δημιουργείται η ομάδα της χρονιάς 2023-24, μπαίνει σε ένα πολύ δύσκολο όμιλο του BCL, ίσως τον δυσκολότερο. Παίζουμε και για το Σούπερ Καπ, ιδιαίτερα τιμητικό για τον ΠΑΟΚ να μπορεί να συμμετάσχει για ακόμα έναν τίτλο. Στη διάρκεια του ελληνικού πρωταθλήματος και του BCL, αν ξεχωρίσω τις δύο πορείες μας θεωρώ ρεαλιστικά εξαιρετική την πορεία μας στο BCL, όπου κατακτήσαμε το δικαίωμα να έχουμε το πλεονέκτημα έδρας στα play-in».

Για το πώς κρίνει το πέρασμά του απ’ τον ΠΑΟΚ απάντησε: «Επειδή είναι το 3ο μου πέρασμα απ’ τον ΠΑΟΚ, πάντοτε στο μυαλό μου ήταν ότι είμαι στην ομάδα και υπηρετώ την ιδέα του ΠΑΟΚ. Αυτό ήταν πολύ βαθιά ριζωμένο μέσα μου, γιατί ο ΠΑΟΚ αντιπροσωπεύει και εκπροσωπεί πράγματα που είναι πάνω από έναν αγώνα, ένα αποτέλεσμα ή μια εμφάνιση. Είναι η φιλοσοφία και η ιδέα. Νιώθω πολύ περήφανος που υπηρέτησα αυτήν την ιδέα πάνω απ’ όλα. Όπως είχαμε συμφωνήσει με τους ανθρώπους της διοίκησης, θέλαμε να καταφέρουμε φέτος να κάνουμε όσο το δυνατόν καλύτερη πορεία στο BCL και η ομάδα να βρίσκεται μέσα στις 6 πρώτες ομάδες της Basket League, πάντα έχοντας στο μυαλό μας το μέγεθος του μπάτζετ που είχαμε να διαχειριστούμε και το ότι η ομάδα παράλληλα είχε τον μεγάλο στόχο της οικονομικής εξυγίανσης. Είμαι πολύ περήφανος γιατί παραδίδω την ομάδα στον οργανισμό και σ’ αυτήν την ιδέα που υπηρέτησα, έχοντας μια πάρα πολύ καλή πορεία και την ομάδα στην 6η θέση. Δηλαδή οι στόχοι έχουν επιτευχθεί. Όσον αφορά το ότι η ομάδα το τελευταίο διάστημα δεν είχε καλό αγωνιστικό πρόσωπο, είμαι σίγουρος ότι αν συνεχίζαμε να δουλεύουμε θα δείχναμε το καλύτερο αγωνιστικό πρόσωπο. Φεύγω με ψηλά το κεφάλι, γιατί ξέρω τι έκανα στην καθημερινότητά μου υπηρετώντας την ιδέα που λέγεται ΠΑΟΚ».

freepik

Υεμένη: Οι Χούθι απαγορεύουν τη διέλευση πλοίων που ανήκουν σε άτομα ή οντότητες του Ισραήλ, των ΗΠΑ και της Βρετανίας

Τι ανακοίνωσαν.

Πλοία που ανήκουν εξ ολοκλήρου ή εν μέρει σε ισραηλινά άτομα ή οντότητες και πλοία με ισραηλινή σημαία απαγορεύεται να διέρχονται από την Ερυθρά Θάλασσα, τον Κόλπο του Άντεν και την Αραβική Θάλασσα, σύμφωνα με ανακοινώσεις υπηρεσίας που ελέγχεται από τους αντάρτες Χούθι της Υεμένης τις οποίες είδε σήμερα το Reuters.

Οι ανακοινώσεις, που στάλθηκαν σε ναυτιλιακές ασφαλιστικές εταιρίες και εταιρίες από το Κέντρο Συντονισμού Ανθρωπιστικών Επιχειρήσεων των Χούθι, ανέφεραν πως η απαγόρευση ισχύει επίσης για πλοία που ανήκουν σε άτομα ή οντότητες των ΗΠΑ ή της Βρετανίας ή φέρουν αμερικανική ή βρετανική σημαία.

freepik photo

Χρηματική ποινή στον 23χρονο για την κροτίδα στο ΠΑΟΚ – Ολυμπιακός

Χρηματική ποινή 3.600 ευρώ επέβαλε το Στρατοδικείο Θεσσαλονίκης στον 23χρονο που έριξε μία κροτίδα στον αγωνιστικό χώρο κατά τον κυριακάτικο ποδοσφαιρικό αγώνα ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και τον Ολυμπιακό.

Ο νεαρός κατηγορούμενος που παραπέμφθηκε να δικαστεί στη στρατιωτική δικαιοσύνη καθώς υπηρετεί τη στρατιωτική του θητεία σε μονάδα της Θεσσαλονίκης, κρίθηκε ένοχος για κατοχή αντικειμένου που μπορεί να προκαλέσει σωματική βλάβη, με τις επιβαρυντικές διατάξεις του αθλητικού νόμου, ενώ του αναγνωρίστηκαν ελαφρυντικά.

Εκτός από την χρηματική ποινή, οι στρατιωτικοί δικαστές τού επέβαλαν το μέτρο της απαγόρευσης προσέλευσης και παρακολούθησης όλων των ποδοσφαιρικών αγώνων του ΠΑΟΚ για 3 χρόνια και όσο αγωνίζεται η ομάδα θα πρέπει να δίνει το παρών του σε αστυνομικό τμήμα.

«Περάσατε ξυστά από το να μπείτε μέσα, για αυτό να προσέχετε» είπε η προεδρεύουσα του Στρατοδικείου απευθυνόμενη στον 23χρονο, ο οποίος συνελήφθη από τους αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Αθλητικής Βίας Θεσσαλονίκης, ύστερα από αξιοποίηση του βιντεοληπτικού υλικού από τις κάμερες ασφαλείας του γηπέδου της Τούμπας.

Ο ίδιος απολογούμενος είπε ότι πέταξε την κροτίδα για να πανηγυρίσει το γκολ του ΠΑΟΚ, επισημαίνοντας ότι πρόθεσή του ήταν να την ρίξει στις κερκίδες και όχι στο αγωνιστικό τερέν. Πρόσθεσε δε, πως με τη ρίψη της δεν γνώριζε ότι μπορεί να προκαλέσει σωματική βλάβη.

Ο «Δικέφαλος» τιμωρήθηκε με μία αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών για την κροτίδα και τα μπουκάλια που πετάχτηκαν στο γήπεδο, απόφαση, που, όπως ανακοίνωσε η ΠΑΕ, θα προσβάλλει άμεσα στα διαιτητικά δικαστήρια.

(ΑΠΕΜΠΕ – φωτο:eurokinissi)

Αυτές οι γυναίκες δεν μαγειρεύουν για πλάκα, vid

Δείτε:

scr

Παρέμβαση-«βόμβα» Τσίπρα! Ζητά νέες κάλπες στον ΣΥΡΙΖΑ

Αναλυτικά η παρέμβαση Τσίπρα:

«Στις 29 Ιούνη, μετά την εκλογική ήττα, πήρα μια δύσκολη αλλά επιβεβλημένη απόφαση.

Αποφάσισα να παραμερίσω για να περάσει ένα νέο κύμα στην ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

Ήθελα με τη στάση μου να προκαλέσω ένα ηλεκτροσόκ ανάταξης στον κλονισμένο οργανισμό του κόμματος, που βρέθηκε μπροστά σε μια απρόσμενη σε εύρος ήττα, ώστε να συνέλθει σύντομα.
Να ανανεωθεί, να αναστηλωθεί, να ανακάμψει και να οδηγηθεί ξανά και γρήγορα σε τροχιά αξιόπιστης και αποτελεσματικής αντιπολίτευσης και κυβερνητικής διεκδίκησης.

Πολλοί προσπάθησαν τότε να με μεταπείσουν, αλλά επέμεινα. Και δεν μετανιώνω ούτε στιγμή για την επιλογή μου.

Έπραξα το ορθό και το ηθικά αλλά και πολιτικά επιβεβλημένο. Με οδηγό πάντα τις ιδέες και τις αξίες που με παρακίνησαν από τα νεανικά μου χρόνια να ενταχθώ στην Αριστερά. Και με γνώμονα το καλό της παράταξης στην οποία αφιέρωσα ένα μεγάλο μέρος της ζωής μου.

Όλο αυτό το διάστημα, των σχεδόν οκτώ μηνών, τήρησα με ευλάβεια την επιλογή μου να παραμερίσω.

Δεν ήταν στάση σκοπιμότητας, ήταν στάση ευθύνης. Ανέλαβα στο ακέραιο την ευθύνη της ήττας.
Ανέλαβα και την ευθύνη της αποχώρησης από τις κομματικές διεργασίες.

Την ευθύνη επίσης, να μην υποκύψω στις πιέσεις όλων όσοι μου ζητούσαν κατά καιρούς να παρέμβω, για «να σώσω το κόμμα», πολλοί γιατί το πίστευαν και ορισμένοι γιατί ήθελαν έτσι να εξυπηρετήσουν προσωπικές στρατηγικές.

Σήμερα μπροστά στο συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, αναλαμβάνω μια ακόμη ευθύνη. Όχι της ανέξοδης κριτικής. Ούτε της εμπλοκής μου σε παίγνια εξουσίας.
Αλλά την ευθύνη να προειδοποιήσω για αυτό που βλέπω να έρχεται και πρέπει να αποτραπεί.
Την ευθύνη να πω την αλήθεια, όπως τη βλέπω και την αισθάνομαι.
Και να προτείνω λύση.

Το κόμμα μας βρίσκεται εδώ και καιρό σε παρατεταμένη και βαθιά κρίση.
Σε λιγότερο από τέσσερις μήνες, όμως, η χώρα οδεύει σε ευρωπαϊκές εκλογές.
Με την κυβέρνηση Μητσοτάκη να βλέπει τις πρώτες ρωγμές της πολιτικής της ηγεμονίας.
Σε συνθήκες καθεστωτικού αυταρχισμού και υπονόμευσης του κράτους δικαίου.
Σε συνθήκες συρρίκνωσης του πραγματικού εισοδήματος, αλλά και εκτίναξης των κερδών των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων.
Σε συνθήκες δραματικής διεύρυνσης των ανισοτήτων, αλλά και κοινωνικών διεργασιών με τους αγρότες και τους φοιτητές στους δρόμους.

Θα υπάρξει, λοιπόν, σε αυτές τις συνθήκες, προοδευτική απάντηση στην κάλπη;
Θα διεκδικήσει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ τον ρόλο της αξιόπιστης εναλλακτικής πρότασης στη φθίνουσα ηγεμονία μιας αλαζονικής, αυταρχικής και διεφθαρμένης κυβέρνησης; Με επιμονή, ρεαλισμό, σοβαρότητα και αξιοπιστία;
Θα τελειώσει την Κυριακή των ευρωεκλογών η αλαζονεία του 41% ;
Θα ξεπροβάλει μια αχτίδα ελπίδας ;
Ή θα ξεπροβάλει η απειλή ενός μαύρου ορίζοντα -αυτού της ακροδεξιάς ;

Αυτά είναι τα κρίσιμα ερωτήματα, που θα έπρεπε όλους να μας απασχολούν.
Από τον πρόεδρο έως και κάθε μέλος και φίλο του κόμματος .

Όμως η εικόνα δεν είναι ότι μας απασχολούν αυτά.
Είναι σαν να έχουμε γυρίσει την πλάτη στην κοινωνία, αν και μιλάμε συνεχώς για την ανάγκη της ενίσχυσης των δεσμών μας με αυτή.

Αυτό που φαίνεται είναι μια εσωτερική διαπάλη που αφορά περισσότερο προσωπικές σκοπιμότητες και λιγότερο την κοινωνία.
Φαινόμενα ιδιοτέλειας, ναρκισσισμού, παραβίασης των αρχών της συλλογικότητας και της συντροφικότητας, έχουν παραλύσει τον κομματικό οργανισμό.
Με αποτέλεσμα η εικόνα που εκπέμπεται να είναι πως αδιαφορούμε για την κοινωνία και για το αποτέλεσμα της επικείμενης εκλογικής αναμέτρησης.
Αδιαφορούμε αν η κρίση στο ΣΥΡΙΖΑ δημιουργεί συνθήκες απουσίας αντιπολίτευσης, ανεξέλεγκτης διακυβέρνησης και άρα εν τέλει και κρίση δημοκρατίας.
Και η αδιαφορία αυτή δεν αφορά έναν, αφορά πολλούς.

Οι ηττημένοι των εσωκομματικών εκλογών έφυγαν ήδη από το κόμμα, επειδή έχασαν την μάχη για την ηγεσία του.
Αδιαφορώντας αν με τον πολυκερματισμό αυτός που κερδίζει είναι ο πολιτικός μας αντίπαλος.
Ο νικητής, φέρεται να ζητά λευκή επιταγή τριετίας, ανεξαρτήτως αποτελέσματος στις ευρωεκλογές.
Προεξοφλώντας έτσι την εκλογική αποτυχία και αδιαφορώντας και αυτός για τις συνέπειές της.
Ενώ άλλοι διαφωνούν στο παρασκήνιο, αλλά σιωπηλά περιμένουν να έρθει η εκλογική αποτυχία, ώστε να του τη χρεώσουν.
Αδιαφορώντας για το τί αυτό θα σημαίνει για την παράταξη και τη χώρα.

Αν τα πράγματα είναι έτσι, δεν μπορώ ούτε να παραμείνω σιωπηλός, ούτε όμως και να παραβρεθώ σε ένα συνέδριο που έχει δρομολογηθεί ώστε να αγνοήσει τα κρίσιμα προβλήματα εν ονόματι μιας επίπλαστης αισιοδοξίας.
Ένα συνέδριο, όπου θα υποκριθούμε όλοι μαζί πόσο αγαπημένοι είμαστε και το κοινό θα μας χειροκροτήσει.

Όχι. Προσωπικά εμένα δεν μου λείπει ούτε το βήμα, ούτε το χειροκρότημα
Δεν είναι ώρα για χειροκροτήματα, αλλά για να ειπωθεί η αλήθεια.

Αν συνεχίσουμε έτσι, οδηγούμαστε με μαθηματική ακρίβεια στο κενό.
Και πρέπει να σοβαρευτούμε, να αλλάξουμε ρότα και να σκεφτούμε έξω από τα κλειστά όρια της εσωκομματικής διαπάλης, ποιος είναι και πρέπει να είναι ο ρόλος μας στην ελληνική κοινωνία. Και πώς μπορούμε να ανταποκριθούμε σ’ αυτόν.

Τα μέλη και τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ θα προσέλθουν σήμερα στο συνέδριο με κύριο συναίσθημα την αγωνία για το κόμμα, την προοπτική της προοδευτικής παράταξης, το σήμερα και το αύριο της χώρας.
Με ιδιαίτερο σεβασμό σε αυτή την αγωνία, αλλά και με στόχο να την κάνουμε προωθητική δύναμη, η μόνη λύση είναι η απόλυτη πολιτική ειλικρίνεια.
Από όλους και για όλα.

Ο Πρόεδρος, έθεσε προχθές καθαρά θέμα εμπιστοσύνης στο πρόσωπό του, στη συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας.
Και πιστεύω ορθώς το έπραξε.
Εκλέχτηκε χωρίς να προλάβει να διατυπώσει αναλυτικά τις θέσεις και το σχέδιό του.
Για να οδηγήσει το κόμμα στην επερχόμενη εκλογική μάχη πρέπει να είναι σαφές ότι διαθέτει, αυτήν την κρίσιμη στιγμή, την εμπιστοσύνη της πλειοψηφίας.
Μόνο που την ψήφο εμπιστοσύνης, οφείλει να τη ζητήσει από αυτούς που τον εξέλεξαν Πρόεδρο και όχι από την Πολιτική Γραμματεία.

Αντί να σερνόμαστε σε μια παρατεταμένη κρίση που οδηγεί με ακρίβεια σε νέα εκλογική συρρίκνωση, η μόνη διέξοδος είναι να δώσουμε εκ νέου το λόγο σε αυτούς που κρατήσανε και συνεχίζουν να κρατάνε όρθιο το κόμμα και τη παράταξή μας: Στα μέλη μας.

Έτσι, ο Στέφανος Κασσελάκης θα έχει τη δυνατότητα να διεκδικήσει την εμπιστοσύνη στο πρόσωπο, στην ως τώρα θητεία και στο πολιτικό του σχέδιο.
Όχι θέτοντας ερωτήματα, αλλά δίνοντας τις δικές του απαντήσεις.

Και όσοι έχουν άλλο σχέδιο, θα έχουν τη δυνατότητα να καταθέσουν τις απόψεις και τις υποψηφιότητές τους.
Τώρα ανοιχτά και δημοκρατικά.
Πριν μια νέα εκλογική αποτυχία μετατραπεί σε αυτοεκπληρούμενη προφητεία και καταστεί αναπόφευκτη.

Αυτή φρονώ ότι είναι η μόνη καθαρή, έντιμη και δημοκρατική λύση στο γόρδιο δεσμό που έχουμε μπροστά μας.

Γιατί οι πρωτοβουλίες που έχουμε τώρα ανάγκη, είναι αυτές που θα δημιουργήσουν λύτρωση στο εσωτερικό, αλλά και τις προϋποθέσεις για μια ισχυρή πολιτική αντεπίθεση απέναντι στην συντηρητική παράταξη.
Δεν έχουμε το χρόνο με το μέρος μας.
Δεν έχουμε, συνεπώς, την πολυτέλεια να κρυφτούμε, την πολυτέλεια να μην πάρουμε άμεσες αποφάσεις.

Τέλος, σε ό,τι με αφορά, θέλω να καταστήσω για άλλη μια φορά σαφές:
Η ιστορία, ο λαός και η προοδευτική παράταξη με τίμησαν και με το παραπάνω.
Η μόνη μου φιλοδοξία σήμερα είναι να αγωνίζομαι στο πεδίο των ιδεών, για να ξαναγίνει η προοδευτική παράταξη ελπίδα για το λαό και την κοινωνία.
Και να αναλαμβάνω πάντα την ευθύνη να λέω με τόλμη αυτά που πιστεύω».

(eurokinissi photo)

Πειραιώς Σεραφείμ: Εκτός Εκκλησίας όσοι ψήφισαν το ν/σ για τα ομόφυλα ζευγάρια

Ο Μητροπολίτης Πειραιά Σεραφείμ διακόπτει την κοινωνία σε όσους βουλευτές ψήφισαν υπέρ του νομοσχεδίου για τα ομόφυλα ζευγάρια.

Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση:

«Στόν Πειραιᾶ σήμερα 22 Φεβρουαρίου 2024 ἡμέρα Πέμπτη καί ὥρα 11η πρωϊνή στόν Καθεδρικό Ναό τῆς Παναγίας Τριάδος Πειραιῶς συνήλθαμε κατόπιν προσκλήσεως τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πειραιῶς, Φαλήρου, Ἁγίου Ἰωάννου Ρέντη καί Δραπετσώνας κ. Σεραφείμ, σέ ἔκτακτη ἱερατική σύναξη μέ θέμα: « Ἀντιμετώπισις τῶν συνεπειῶν ψηφίσεως τοῦ νόμου διά τόν “γάμον” ἀτόμων τοῦ ἰδίου φύλου», N. 5089 ΦΕΚ Α΄ 27/17.2.2024.

Ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Πειραιῶς κ. Σεραφείμ ἐτοποθετήθη δεόντως ἐπί τοῦ ἀνακύψαντος ζητήματος ἀνατροπῆς τῆς ἀνθρώπινης ὀντολογίας καί φυσιολογίας καί τῆς ἐφαρμογῆς τῆς «woke» ατζέντας διά τήν ἀποδόμηση τοῦ χριστιανικοῦ δόγματος, ἤθους καί πολιτισμοῦ καί γενομένης διεξοδικῆς συζητήσεως ἐκ προσώπου καί τῶν Ἐκκλησιαστικῶν Συμβουλίων καί Διαχειριστικῶν Ἐπιτροπῶν τῶν Ἐνοριῶν καί καθιδρυμάτων τῆς Ἱ. Μητροπόλεώς μας, συναποφασίσαμε τήν ἔκδοση τοῦ παρόντος ψηφίσματος.

ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ

  1. Ἡ ναύλοχος πόλη τοῦ Πειραιᾶ, τό πρῶτο λιμάνι τῆς Χώρας εἶναι μία Παναγιοσκέπαστη πόλη, ὅπως ἐπιμαρτυροῦν καί ἀποδεικνύουν τά ἱστορικῶς διακριβωμένα θαύματα τῆς Ὑπεραγίας Δεσποίνης ἡμῶν Θεοτόκου καί Ἀειπαρθένου Μαρίας, πού καταγράφονται σέ ἐφημερίδες καί ἔντυπα τῆς ἐποχῆς, ὅπως τά παρουσιάζει ὁ Ἐλλογιμώτατος Πρόεδρος τῆς Φιλολογικῆς Στέγης Πειραιᾶ κ. Στέφανος Μίλεσης στό πόνημά του «Τά θαύματα τῆς πίστεως στόν Πειραιᾶ ὅπως καταγράφηκαν καί ἀποτυπώθηκαν ἀπό ἐφημερίδες καί ἔντυπα» ἐκδ. Ἀρχονταρίκι 2019, καί εἰδικώτερα τό θαῦμα τῆς Παναγίας «Ρόδον τό Ἀμάραντον» μέ τήν ἀποσόβηση τῆς θανατηφόρου πανδημίας τῆς εὐλογιᾶς, ὅπως καταγράφεται στήν Ἐφημερίδα ΣΦΑΙΡΑ φ. 9/3/1896 καί τῆς ἐμφανίσεως τήν 24-25/3/1929 τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου στόν κατάμεστο Ἱ. Ναό Εὐαγγελιστρίας Πειραιῶς, ὅπως καταγράφεται στίς Ἐφημερίδες ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ στό φ. 29/3/1929 καί ΣΚΡΙΠ στό φ. 29/3/1929.

Διακονοῦντες σέ μία εὐλογημένη Μητρόπολη τῆς Ἁγιωτάτης Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας διά τῆς χειροτονίας μας ἔχομε ἀναλάβει τό πολυεύθυνο ἔργο τῆς διακονίας τοῦ Σώματος τῆς Ἐκκλησίας, πού προϋποθέτει τήν ἀκριβεστάτη τήρηση «τῆς ἅπαξ παραδοθείσης τοῖς ἁγίοις» (Ἰουδ. 1,3) θείας ἀποκαλύψεως διά τήν ὑπέρβασιν τῆς φθορᾶς καί τοῦ θανάτου καί τή μεταστοιχείωση τοῦ κόσμου σέ Βασιλεία χρηστότητος, δικαιοσύνης, εἰρήνης, ἀληθείας καί ἀγάπης.

Συνεπῶς, χρεωστοῦμε ἐνώπιον τοῦ Δομήτορος τῆς Ἐκκλησίας Κυρίου, τοῦ καλέσαντος ἐμᾶς στήν διακονία τοῦ Λαοῦ του νά διασφαλίζωμε καί νά μεταδίδωμε ἔργῳ καί λόγῳ τήν ἀκαινοτόμητη πίστη τῶν Ἀποστόλων, τῶν Θεοφόρων Πατέρων καί τῶν Ἁγίων Οἰκουμενικῶν Συνόδων.

  1. Ἡ ψήφισις τοῦ παραπάνω νόμου ἀπό τό Ἐθνικό μας Κοινοβούλιο ἀλλοιώνει καί διαστρέφει τήν ἀνθρωπολογία καί τήν φυσιολογία τῆς Δημιουργίας Τοῦ Θεοῦ, ἀποπειρᾶται βλασφήμως νά ἀκυρώσῃ τόν θεῖο Νόμο, πού ἐκτύπως μᾶς παραδίδεται διά τῆς Παλαιᾶς καί τῆς Καινῆς Διαθήκης, κατ’ ἐπιταγήν τῆς «woke» ἀτζέντας καί ἀντιτίθεται μανιωδῶς στό Κανονικό πλαίσιο τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας, πού διά Πνεύματος Ἁγίου ἐδόθη εἰς Αὐτήν.

Κατά ταῦτα, οἱ νομοθετήσαντες ὡς ἔννομο ἀγαθό τήν ἀνατροπή τῆς ἀνθρώπινης ὀντολογίας καί φυσιολογίας καί θεσμοθετήσαντες τήν παρά φύσιν ἀσέλγειαν, πού ἀποστερεῖ τόν ἀνθρωπο τῆς δυνατότητος θεοκοινωνίας κατά τόν ἀψευδῆ λόγον τοῦ Δημιουργοῦ: «οὐ μὴ καταμείνῃ τὸ πνεῦμά μου ἐν τοῖς ἀνθρώποις τούτοις εἰς τὸν αἰῶνα διὰ τὸ εἶναι αὐτοὺς σάρκας» (Γεν. 6,3), ἀποδεικνύει αὐτούς ἔργῳ καί λόγῳ ὡς περιφρονοῦντας τόν θεῖο Νόμο καί ἀντιστρατευομένους πρός τήν σωτηρία καί τήν αἰώνιο προοπτική τοῦ ἀνθρωπίνου ὄντος, πού καλεῖται νά ἀποβῇ ἐκουσίως καί ἀγαπητικῶς ναός τοῦ Παναγίου Πνεύματος καί ὁμοηθής πρός τόν Δημιουργόν Του, κατά τόν Κυριακό λόγον: «ἐάν τις ἀγαπᾷ με, τὸν λόγον μου τηρήσει, καὶ ὁ πατήρ μου ἀγαπήσει αὐτόν, καὶ πρὸς αὐτὸν ἐλευσόμεθα καὶ μονὴν παρ᾿ αὐτῷ ποιήσομεν» (Ἰω.14, 23 ).

Ἑπομένως ἀποδεικνύονται ὑπαιτίως ὡς συνεργοί τοῦ «ἀρχεκάκου ὄφεως» στήν ἀπομείωση τοῦ ἔργου τῆς σωτηρίας καί τοῦ εὐαγγελικοῦ μηνύματος καί, ὡς οἱ θεοφόροι Πατέρες διακελεύουν, οἰκειοθελῶς ἔχουν ἐκπέσει τῆς χριστιανικῆς των ἰδιότητος καί ἡ μετ’ αὐτῶν κοινωνία ἐγκυμονεῖ τόν κίνδυνον, διά τούς ἀσθενεστέρους, ἀλλοιώσεως τῆς πίστεως καί ἀκυρώσεως τοῦ ἔργου τῆς Ἐκκλησίας, πού διαχρονικῶς καλεῖται νά καταρτίζῃ ἐν Πνεύματι Ἁγίῳ πολίτας τῆς θείας Βασιλείας.

  1. Πρός προστασίαν τῆς διακονίας μας καί σεβασμόν τῆς ἐνώπιον τοῦ Παναγίου Θεοῦ εὐθύνης μας, τηρουμένων καί τῶν διατάξεων τοῦ ἀρθρ. 4, παραγρ.9 τοῦ Καταστατικοῦ Χάρτου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος (Ν. 590/1977- ΦΕΚ Α΄ 146) διακόπτουμε τήν κοινωνία μας μέ τούς ψηφίσαντας ἐναντίον τοῦ θείου Νόμου, μέ ὅ, τι αὐτό συνεπάγεται, μή προσκαλοῦντες αὐτούς εἰς οἱανδήτινα ἐκδήλωσιν τῶν Ἐνοριῶν μας, ἄχρι τῆς ἐμπράκτου μεταμελείας των διά τῆς ἀκυρώσεως διά τοῦ Ἐθνικοῦ Κοινοβουλίου τοῦ αἰσχίστου αὐτοῦ νομοθετήματος.

Διατελοῦμε ἐν προσευχῇ πρός τόν Κύριον ἡμῶν Ἰησοῦν Χριστόν, τόν δι’ ἡμᾶς σαρκωθέντα Λυτρωτήν τοῦ ἀνθρωπίνου γένους καί τήν Ὑπερύμνητη Μητέρα Του καί καλοῦμε τόν πιστό λαό τοῦ Θεοῦ σέ ἔμπρακτη μετάνοια γιά τήν βλασφημία καί ὕβρι κατά τῆς ἀμωμήτου ἡμῶν πίστεως πού συνετελέσθη μέ τήν ψήφισι τοῦ Ν. 5089 ΦΕΚ Α΄ 27/17.2.2024.

Τό παρόν ψήφισμα ἀναγνώστηκε καί ἐγκρίθηκε ἀπό τήν Σύναξή μας.

Ἀκολουθοῦν οἱ ὑπογραφές τῶν συμμετεχόντων κληρικῶν.

  • ὁ Πειραιῶς Σ Ε Ρ Α Φ Ε Ι Μ

Οἱ Πρόεδροι Ἐκκλησιαστικῶν Συμβουλίων
& Διαχειριστικῶν Ἐπιτροπῶν Ἱερᾶς Μητροπόλεως Πειραιῶς,
Φαλήρου, Ἁγίου Ἰωάννου Ρέντη καί Δραπετσώνας».

(φωτο:freepik)

Περίεργο τηλεπικοινωνιακό μπλακ άουτ χτύπησε τις ΗΠΑ

Σοβαρά προβλήματα σε δίκτυα κινητής τηλεφωνίας καταγράφονται σε αρκετές πόλεις των ΗΠΑ,

με χιλιάδες χρήστες να αναφέρουν διακοπές στις κύριες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες της χώρας.

Η μεγαλύτερη αμερικανική εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, αναφέρθηκε ότι επλήγη περισσότερο νωρίς την Πέμπτη.


Περισσότερα από 50.000 περιστατικά αναφέρθηκαν περίπου στις 7 π.μ. ώρα ανατολικής ακτής (12:00 GMT), σύμφωνα με στοιχεία από τον ιστότοπο παρακολούθησης διακοπών Downdetector.com.

Ο ιστότοπος έδειξε ότι στις πόλεις που επηρεάστηκαν περιλαμβάνονται το Σαν Φρανσίσκο, το Χιούστον, το Σικάγο, το Λος Άντζελες, η Νέα Υόρκη και η Βοστώνη.

Η εταιρεία παραδέχθηκε ότι ορισμένοι πελάτες αντιμετώπιζαν διακοπές στην παροχή ασύρματων υπηρεσιών.

Η Πυροσβεστική Υπηρεσία του Σαν Φρανσίσκο δήλωσε ότι η διακοπή επηρέασε την ικανότητα των ανθρώπων να επικοινωνούν με τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης.

(ethnos.gr – freepik)

Ο μεγάλος φόβος του Κλάους Σβαμπ, vid

Και το επείγον κάλεσμά του στα κράτη...

Ο Klaus Schwab, ο επικεφαλής του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ, εξέφρασε πρόσφατα τις ανησυχίες του σχετικά με μια παγκόσμια στροφή προς τον εθνικισμό (Παλαιά Τάξη Πραγμάτων) και τον ατομικισμό.

Κατά τον ίδιο, αυτή η τάση προς εγωκεντρική συμπεριφορά, τόσο σε εθνικό όσο και σε ατομικό μέτωπο, μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένο κατακερματισμό και μειωμένη συνεργασία μεταξύ χωρών και ατόμων.


Σύμφωνα με τον κορυφαίο διεθνιστή, αυτή η ανησυχητική τάση θα μπορούσε να επιδεινώσει τις υπάρχουσες παγκόσμιες προκλήσεις.

Κι όταν αυτοί (οι εκπρόσωποι της Νέας Τάξης) μιλούν για «παγκόσμιες προκλήσεις» αναφέρονται σε υποτιθέμενα προβλήματα όπως «η κλιματική κρίση».

«Αυτές οι βαθιά μετασχηματιστικές αλλαγές οδηγούν σε αβεβαιότητα, φόβο και απαισιοδοξία. Αυτή η αντιδραστική προσέγγιση (σ.σ. αντιδραστική στα όσα προωθεί η λεγόμενη Νέα Τάξη!!!) υπονομεύει την συλλογική μας πίστη στο μέλλον. Για να σπάσουμε αυτόν τον κύκλο χρειάζομαστε μία παραδειγματική αλλαγή!! Πρέπει να οικοδομήσουμε και πάλι την εμπιστοσύνη».

Δείτε το αγωνιώδες μήνυμά του στην «αυγή» του 2024:

απεμπε-EPA-keystone photo