freepik photo
Άρθρα
Μετεωρολόγοι για Θεσσαλία: Τρομάξαμε όταν είδαμε τις προγνώσεις, vid
Έλον Μασκ: Αρνήθηκα την πρόσβαση στο Starlink και εμπόδισα ουκρανική επίθεση σε ρωσική ναυτική βάση στην Σεβαστούπολη!
«Λάβαμε επείγον αίτημα κυβερνητικών αρχών για την ενεργοποίηση του Starlink μέχρι την Σεβαστούπολη. Ο προφανής στόχος ήταν η βύθιση του μεγαλύτερου μέρους του ρωσικού στόλου που σταθμεύει» εκεί, έγραψε ο Μασκ στο Twitter (X).
Η υπηρεσία Internet μέσω του Starlink, που εκμεταλλεύεται η εταιρεία SpaceX, ιδιοκτησίας Μασκ, αναπτύχθηκε στην Ουκρανία λίγο μετά έναρξη του πολέμου τον Φεβρουάριο του 2022.
Η Σεβαστούπολη φιλοξενεί την ναυτική βάση του ρωσικού στόλου στην Μαύρη Θάλασσα.
«Αν είχα δεχτεί το αίτημά τους, τότε η SpaceX θα ήταν καθαρά συνεργός σε έναν μεγάλο πόλεμο και στην κλιμάκωση της σύρραξης», δηλώνει.
Ο Μασκ απάντησε με την ανάρτησή του στο απόσπασμα βιογραφίας του που θα κυκλοφορήσει και υπογράφεται από τον Ουόλτερ Άιζακσον.
Στο απόσπασμα που δημοσιεύεται στην Washington Post, ο Άιζακσον γράφει ότι τον Σεπτέμβριο 2022, «ο ουκρανικός στρατός επιχειρούσε μυστική επίθεση κατά του ρωσικού στόλου στην Σεβαστούπολη, στέλνοντας έξι μικρά υποβρύχια drones γεμάτα εκρηκτικά, χρησιμοποιώντας το Starlink για την καθοδήγησή τους προς τον στόχο.
Ο Άιζακσον τονίζει ότι ο Μασκ είχε μιλήσει τότε «στον πρεσβευτή της Ρωσίας στις ΗΠΑ… ο οποίος τον είχε βεβαιώσει απερίφραστα ότι μία ουκρανική επίθεση κατά της Κριμαίας θα προκαλούσε πυρηνική απόκριση».
Σύμφωνα με τον Άιζακσον, ο Μασκ «είπε μυστικά στους μηχανικούς του να απενεργοποιήσουν την κάλυψη περιοχής σε ακτίνα 100 χιλιομέτρων από τις ακτές της Κριμαίας. Οταν τα ουκρανικά drones πλησίασαν τον ρωσικό στόλο στην Σεβαστούπολη, έχασαν την επαφή και βυθίστηκαν χωρίς κίνδυνο».
(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: freepik)
Μητροπολίτης Κορίνθου: «Τώρα δηλαδή είναι καλές οι ταυτότητες; Εγώ λέω όχι», vid
Η πρώτη επίσημη αντίδραση από Μητροπολίτη απέναντι στην ανακοίνωση της Ιεράς Συνόδου στο θέμα των ταυτοτήτων είναι γεγονός.
Πιο συγκεκριμένα, ο Μητροπολίτης Κορίνθου Διονύσιος «άστραψε και βρόντηξε» μετά το πέρας της λιτανείας της Ιεράς εικόνας Παναγίας Γιάτρισσας Λουτράκι.
Ενώπιον αρκετών πολιτών βροντοφώναξε πως δεν πρόκειται να αποδεχθεί τις νέες ταυτότητες, που ξαφνικά λέει «τώρα είναι καλές και τα τσιπάκια είναι αθώα»:
«Αν οι ταυτότητες που δεν τις θέλαμε και κάναμε συλλαλητήρια, τώρα είναι καλές ταυτότητες και τα τσιπάκια τα τωρινά είναι πιο αθώα από τα άλλα και ας μας δένουν χειροπόδαρα. Εγώ λέω όχι, εγώ δεν την αποδέχομαι αυτή την ελευθερία».
Ακολούθησαν χειροκροτήματα από το πλήθος:
intime photo αρχείου
Νέο μήνυμα από το 112! “Απομακρυνθείτε από τον Άγιο Θωμά Λάρισας” – Η περιοχή έχει μετατραπεί σε τεράστια λίμνη (video)
Σύμφωνα με μήνυμα που εστάλη στους κατοίκους της περιοχής Άγιος Θωμάς Λάρισας, οι κάτοικοι καλούνται να απομακρυνθούν προς Φιλιππούπολη λόγω έντονων πλημμυρικών φαινομένων:
⚠️ Ενεργοποίηση 1️⃣1️⃣2️⃣
— 112 Greece (@112Greece) September 8, 2023
🆘 Αν βρίσκεστε στη συνοικία #Άγιος_Θωμάς Δ. #Λάρισας απομακρυνθείτε προς #Φιλιππούπολη λόγω έντονων πλημμυρικών φαινομένων
‼️ Ακολουθείτε τις οδηγίες των Αρχών
ℹ️ https://t.co/mbLpAekqgN@pyrosvestiki@hellenicpolice
Δείτε σχετικό ρεπορτάζ από τον τηλεοπτικό σταθμό skai:
Δείτε video με την απίστευτη εικόνα που παρουσίαζε η περιοχή σήμερα το πρωί:
#Λαρισα, Αγιος Θωμας πριν μια ωρα!#ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑ_DANIEL #πλημμύρες pic.twitter.com/olllWONV4M
— Καθίκι (@KYTKYTKYTKYTKYT) September 8, 2023
(photo: eurokinissi)
Βορίδης: Ο «Daniel» ήταν τέσσερις, πέντε φορές πάνω από τον «Ιανό»
Παραλλήλως, όμως, έθεσε και τη συζήτηση της επόμενης ημέρας, το σχεδιασμό απέναντι στα έκτακτα αυτά φαινόμενα. Όπως χαρακτηριστικά επεσήμανε δε, η τρέχουσα κακοκαιρία ήταν τέσσερις, πέντε φορές πάνω από τον «Ιανό».
Ξεκινώντας από τον άμεσο στόχο, τον απεγκλωβισμό «όπου υπάρχουν, εγκλωβισμένοι άνθρωποι -και αυτό είναι κάτι το οποίο είναι συνεχές και γίνεται αυτή τη στιγμή», ο υπουργός Επικρατείας υπογράμμισε ότι «το πιο κρίσιμο θέμα είναι η αγωνία που έχουμε όλοι μας για το θέμα των ανθρωπίνων ζωών».
Και, σε δεύτερη φάση, «καθώς θα υπάρχει ύφεση, ελπίζω, των καιρικών φαινομένων, να δούμε τις ζημιές…». Συνεπώς, συνέχισε, «η επόμενη ημέρα έχει όλο το αποζημιωτικό και αποκαταστατικό σύστημα, για το οποίο θα μιλήσει εκτενώς ο πρωθυπουργός. Έχουμε ήδη το μοντέλο “Ιανού”, το οποίο σε μεγάλο βαθμό θα εφαρμοσθεί και στη συγκεκριμένη περίπτωση. Αυτό αφορά τις οικοσκευές, τις οικίες, τις επιχειρήσεις, τις καλλιέργειες».
Πέραν αυτού, όμως, «υπάρχει το πιο σύνθετο και απαιτητικό ζήτημα των υποδομών, της αποκατάστασης των υποδομών και δη των κρίσιμων, που πρέπει άμεσα να δρομολογηθούν και να γίνουν. Και εκεί θα υπάρξει μια εκτίμηση του τι μας κόστισε σε οικονομικό και δημοσιονομικό επίπεδο η καταστροφή αυτή».
Επεκτείνοντας τη συζήτηση, ο Μ. Βορίδης εκτίμησε ότι «αυτό που θα μας απασχολήσει στο μέλλον, είναι ένα πολύ μεγάλο και κρίσιμο ερώτημα. Αντιπλημμυρικά έργα έγιναν μετά τον “Ιανό”. Έγιναν, όμως, με βάση αυτό που ήδη θεωρούσαμε ακραίο σενάριο, το σενάριο του “Ιανού”. Τώρα γεννιέται ένα ερώτημα, το οποίο επηρεάζει συνολικά το σχεδιασμό. Με ποια βάση σχεδιάζεις; Σχεδιάζεις υποθέτοντας ότι θα έχεις ένα πλημμυρικό φαινόμενο σαν αυτό που είχαμε τώρα και το οποίο δεν έχει συμβεί ποτέ ξανά και είναι τέσσερις, πέντε φορές πάνω από τον “Ιανό”; Πώς θα σχεδιάσουμε;».
Ως εκ τούτου, συμπέρανε, «αυτή είναι η μεγάλη συζήτηση και είναι μια πολύ δύσκολη συζήτηση, στην οποία προφανώς έχει σημασία η συνεισφορά και η υπεύθυνη συμβολή και όλων των πολιτικών δυνάμεων. Η κυβέρνηση θα πει αυτά που θα πει, θα κάνει αυτά που θα κάνει και θα πάρει τις αποφάσεις της. Αλλά να ξέρουμε ότι αυτή είναι η συζήτηση του αύριο. Ποιο είναι το περιβάλλον μέσα στο οποίο σχεδιάζουμε τη στιγμή που βλέπουμε ότι τα καιρικά φαινόμενα έχουν τέτοια οξύτητα πια και, μάλιστα, αυξημένη συχνότητα στην έντασή τους;».
Ερωτηθείς, τέλος, για το σκέλος των ευθυνών, ο υπουργός Επικρατείας απάντησε πως δεν βιάζεται να αποδώσει ευθύνες σε οποιονδήποτε. Και, εκείνο, εν τέλει, το οποίο απαιτείται, είναι «να σκέφτεται κανείς και να βελτιώνει τη λειτουργία της δημόσιας διοίκησης συνεχώς. Αυτό αφορά και την τοπική αυτοδιοίκηση, και την περιφερειακή αυτοδιοίκηση, και τις αποκεντρωμένες διοικήσεις, και το κεντρικό κράτος μας, αφορά όλους. Αυτή είναι η φιλοδοξία και αυτός πρέπει να είναι ο διαρκής στόχος», κατέληξε.
(απεμπε – φωτο:eurokinissi)
Σερβία – Καναδάς 95-86: Στον τελικό του Mundobasket 2023 οι Σέρβοι
Η φοβερή ομάδα του Πέσιτς επικράτησε άνετα του Καναδά με 95-86 στον πρώτο ημιτελικό και εξασφάλισε ακόμα ένα μετάλλιο σε παγκόσμιο κύπελλο.
Ο Κανάδας ήταν γεμάτος ταλαντούχους παίκτες από το NBA, ωστόσο η Σερβία ήταν η πραγματική ομάδα, η οποία με την καθοδήγηση του σούπερ σταρ Μπογκντάνοβιτς, έγραψε ιστορία στο Mundobasket 2023 και θα διεκδικήσει την κορυφή του κόσμου κόντρα στον νικητή του ζευγαριού ΗΠΑ – Γερμανία.
Ο Μπογκντάνοβιτς ήταν ο απόλυτος ηγέτης της Σερβίας, σημειώνοντας 23 πόντους, ενώ εξαιρετικός ήταν και πάλι ο σέντερ του Ολυμπιακού, Νίκολα Μιλουτίνοφ. Ο Σέρβος ψηλός έβαλε τους Καναδούς στα καλάθια, έχοντας 16 πόντους και 10 ριμπάουντ.
Από πλευράς ηττημένων, ξεχώρισε ο Μπάρετ με 23 πόντους, ενώ ο απόλυτος σταρ της ομάδας, Σάι Γκίλτζιους-Αλεξάντερ, εγκλωβίστηκε από την άμυνα των Σέρβων και έκλεισε το πρώτο μέρος με τρία φάουλ, βγαίνοντας εκτός ρυθμού.
(Newsit – freepik photo)
Μητσοτάκης από Θεσσαλία: «Καταλαβαίνω τον θυμό και την οργή»
Θα ξεκινήσουν άμεσα οι καταγραφές των ζημιών – οικοσκευές και αποζημίωση των σπιτιών που έχουν καταστραφεί», σημείωσε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη σύσκεψη που είχε με Δημάρχους των περιοχών που επλήγησαν, στο Δημαρχείο Καρδίτσας.
Ο Πρωθυπουργός υπογράμμισε ότι «θέλω να ξέρετε ότι θα κάνουμε ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατό. Καταλαβαίνω και τον θυμό και την οργή. Εγώ δεν κρύφτηκα ποτέ, είμαι πάντα εδώ στα δύσκολα. Θα βάλουμε πλάτη, θα στηρίξουμε την Αυτοδιοίκηση».
Πρόσθεσε δε πως «τα χρήματα θα τα βρούμε, είτε είναι εθνικοί πόροι, είτε είναι ευρωπαϊκοί πόροι.
Δεν θα υπάρχει -να το τονίσω αυτό- ζήτημα πόρων. Υπάρχει ζήτημα γρήγορης υλοποίησης των έργων. Το λέω αυτό γιατί ξέρω και για μένα πόσο δύσκολο είναι όταν έρχονται τέτοια έκτακτα φαινόμενα. Είμαστε, όμως, σε θέση, θα το επαναλάβω αυτό, να μπορούμε να το διαχειριστούμε. Και με την αρωγή της Ευρώπης, την οποία θα διεκδικήσω, και μέσα από εθνικούς πόρους τους οποίους μπορούμε να βρούμε, κυρίως ως προς τις άμεσες ανάγκες».
(φωτο:eurokinissi)
Παλαμάς Καρδίτσας: “Τη μητέρα μου δεν πρόλαβαν να την πάρουν – Μου είπαν ότι έμεινε μέσα και πνίγηκε” (video)
(scr)
Παλαμάς – Συγκλονιστική μαρτυρία: “Έχει βγει στα μπαλκόνια ο κόσμος και φωνάζει “πεινάμε, πεινάμε”” (video)
Δείτε το σχετικό video από τον τηλεοπτικό σταθμό open:
(photo: eurokinissi)
Απειλούν την ανθρωπότητα με πρόσχημα τον καιρό!!! Εμπειρογνώμονας ενέργειας αποκαλύπτει (video)
Αποδίδουν όλες τις φυσικές καταστροφές που συνέβαιναν χρόνια πριν, ανέκαθεν, όχι στην ανικανότητα των πολιτικών, που τώρα μπορούν να αποκτήσουν τα τεχνολογικά μέσα να τις αντιμετωπίσουν/μετριάσουν, αν θέλουν, αλλά στην υποτιθέμενη κλιματική κρίση, προκειμένου να επιβληθούν μέτρα για το κλίμα και να οδηγηθεί ο πλανήτης στην λεγόμενη κλιματική ουδετερότητα!!
Εμπειρογνώμονας ενέργειας αποκαλύπτει πως η μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα απειλεί την ανθρωπότητα! Η κλιματική ουδετερότητα, σύμφωνα με την Ε.Ε., αφορά τη μετάβαση σε μια οικονομία με μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου. Σε αυτήν την κατεύθυνση ζητούν, μεταξύ άλλων, μέτρα περιορισμού στην ανθρώπινη δραστηριότητα, την από-ανάπτυξη των βιομηχανιών και των επιχειρήσεων και την εξάλειψη των ορυκτών καυσίμων
Ο Alex Epstein, συγγραφέας του βιβλίου “The Moral Case for Fossil Fuels”, ενός μπεστ σέλερ των New York Times, και ιδρυτής του Κέντρου Βιομηχανικής Προόδου, επέκρινε τον στόχο της εξάλειψης των ορυκτών καυσίμων έως το 2050 σε συνέντευξή του.
«Είναι εντελώς απερίσκεπτο να εγκαταλείψουμε τα ορυκτά καύσιμα, από τα οποία εξαρτώνται 8 δισεκατομμύρια άνθρωποι, χωρίς να υπάρχει αντικατάσταση», είπε ο Επστάιν και συνέχισε:
«Οκτώ δισεκατομμύρια άνθρωποι βασίζονται σε αυτά και ουσιαστικά προσπαθούμε να αφαιρέσουμε τα καύσιμα λέγοντας, “νομίζω αυτή η ηλιακή και αιολική (ενέργεια) θα λειτουργήσει.
Οι άνθρωποι, λένε, φέρονται απερίσκεπτα, αυξάνοντας το ποσοστό του CO2 (διοξειδίου του άνθρακα) από την ατμόσφαιρα, από 0,03 σε 0,04.
Αυτό δεν είναι απερίσκεπτο! Ο κόσμος είχε 15 φορές περισσότερο CO2 και η ζωή ευδοκιμούσε.
Είναι εντελώς απερίσκεπτο και άνευ προηγουμένου να αφαιρείς τα ορυκτά καύσιμα από τον κόσμο, από τα οποία οχτώ δισεκατομμύρια άνθρωποι εξαρτώνται, χωρίς αντικατάσταση.
Είναι ένα επικίνδυνο πείραμα. Και θέλω να το σταματήσω αυτό το πείραμα τώρα».
photo freepik
Με voucher του ΕΣΠΑ στους βρεφονηπιακούς σταθμούς της ΔΥΠΑ – 416 επιπλέον θέσεις για βρέφη και νήπια
Ξεκινώντας από το φετινό σχολικό έτος 2023-2024, οι γονείς που έχουν λάβει voucher, μέσω του προγράμματος, μπορούν να επικοινωνήσουν με τους βρεφονηπιακούς σταθμούς και να ενημερωθούν σχετικά με τη φιλοξενία των παιδιών τους.
Συνολικά θα δημιουργηθούν επιπλέον 416 θέσεις φιλοξενίας για βρέφη και νήπια.
Οι ιδιόκτητοι βρεφονηπιακοί σταθμοί της ΔΥΠΑ λειτουργούν από 1 Σεπτεμβρίου έως 31 Ιουλίου, από τις 06:45 έως τις 16:00 (Δευτέρα έως Παρασκευή) και απευθύνονται σε βρέφη-νήπια από 6 μηνών έως 4 ετών.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, εφαρμόζεται ημερήσιο πρόγραμμα δημιουργικής απασχόλησης για την αρμονική ψυχοσωματική και εκπαιδευτική ανάπτυξη των παιδιών.
Η φιλοξενία είναι δωρεάν.
(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: freepik)
Υπερχείλιση του Πηνειού! Κλείνει η γέφυρα της Γιάννουλης – Μήνυμα του 112 για εκκένωση της περιοχής!!!
Τα πλημμυρικά φαινόμενα στην πόλη της Λάρισας συνεχίζονται καθώς έχει φουσκώσει επικίνδυνα ο Πηνειός.
Πριν από λίγο εκδόθηκε νέο μήνυμα από το 112, που ενημερώνει τους κατοίκους της Γιάννουλης και των Εργατικών Κατοικιών να εκκενώσουν προς Τύρναβο και Λάρισα λόγω υπερχείλισης του Πηνειού!!!
⚠️ Ενεργοποίηση 1️⃣1️⃣2️⃣
— 112 Greece (@112Greece) September 8, 2023
🆘 Αν βρίσκεστε στην περιοχή #Γιάννουλη και εργατικές κατοικίες εκκενώστε προς #Τύρναβο & #Λάρισα λόγω υπερχείλισης του Πηνειού
‼️ Ακολουθείτε τις οδηγίες των Αρχών
ℹ️ https://t.co/mbLpAekqgN@pyrosvestiki@hellenicpolice
Ο δήμος Λαρισαίων νωρίτερα εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία ζητούσε από τους κατοίκους των Εργατικών Κατοικιών της Γιάννουλης (παλιές και νέες) να προχωρήσουν σε εκκένωση των ισόγειων κατοικιών της περιοχής τους.
“Αν έχουν πρόσβαση σε διαμερίσματα άνω του ισογείου να οδηγηθούν προς αυτά. Διαφορετικά θα μπορούν να προσεγγίσουν προς τη δομή φιλοξενίας που έχει συσταθεί στο Κλειστό της Νεάπολης.
Απευθύνουμε θερμή παράκληση προς τους πολίτες της Λάρισας να συμμορφώνονται με τις οδηγίες των αρχών”, αναφέρει η ανακοίνωση του δήμου.
Ενώ λίγη ώρα πριν, έσπασε ανάχωμα του Πηνειού και με μήνυμα 112 ενημερώθηκαν οι κάτοικοι του Βρυότοπου και του Αμπελώνα να εκκενώσουν προς Τύρναβο.
(με πληροφορίες από newsit. gr / photo: eurokinissi)
Τι θα γίνει με το άνοιγμα των σχολείων στις 11/9 – Σήμερα αναμένονται οι ανακοινώσεις
Αν και ο αγιασμός θα γίνει κανονικά στα περισσότερα σχολεία, ακριβώς όπως είναι προγραμματισμένο, στις περιοχές που έχουν πληγεί από τις καταστροφικές πλημμύρες, οι πρώτες σκέψεις του υπουργείου είναι υπάρξει αναβολή για μια εβδομάδα στο άνοιγμα των σχολείων.
Μάλιστα, το πρωί της Παρασκευής (8/9) η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή, άφησε ανοιχτό ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Παραπολιτικά 90,1», η κ. Μακρή ανέφερε ότι σε τηλεδιάσκεψη που προγραμματίστηκε για σήμερα με τους διευθυντές, η δική τους εισήγηση όπως και των δημάρχων είναι να αναβληθεί για μια εβδομάδα ο αγιασμός».
Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε, «το πιθανότερο είναι ότι εκεί θα καταλήξουμε αλλά μην το παίρνετε ως απόφαση».
«Αν αποφασιστεί τελικώς η αναβολή του αγιασμού της έναρξης της σχολικής χρονιάς θα είναι για τις περιοχές για τις οποίες υπάρχει θέμα», διευκρίνισε η υφυπουργός Παιδείας.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, οι όποιες αποφάσεις για τα σχολεία θα ανακοινωθούν σήμερα, όπως δήλωσε η κ. Μακρή.
(με πληροφορίες από ieidiseis. gr / photo: eurokinissi)
Κάτοικος Παλαμά: Φωνάζει ο κόσμος πεινάμε, πεινάμε
photo eurokinissi
Τέλος ο Δημήτρης Ιτούδης από την Εθνική
μετά την συνάντηση του προέδρου της ομοσπονδίας Βαγγέλη Λιόλιου με τον Δημήτρη Ιτούδη , στο πλαίσιο της οποίας οριστικοποιήθηκε η κοινή συναινέσει λύση της συνεργασίας τους.
Πλέον, αναζητείται η επόμενη μέρα για τον πάγκο της Εθνικής ομάδας, με τον Βασίλη Σπανούλη να είναι το πρώτο φαβορί!
scr
Χθεσινή συγκλονιστική εικόνα διάσωσης υπερήλικης στα Μεγάλα Καλύβια Τρικάλων
scr αρχείου
Κουτσούμπας: «Η ΝΔ, τα άλλα κόμματα που κυβέρνησαν, οι περιφερειακές και δημοτικές αρχές έχουν εγκληματικές ευθύνες» (video)
«Αυτό που απαιτείται εδώ και τώρα άμεσα, ως κατεπείγον ζήτημα να γίνει, είναι να απεγκλωβιστούν όλοι οι κάτοικοι των χωριών που έχουν εγκλωβιστεί από τις πλημμύρες, να εξασφαλιστεί η στέγαση, να εξασφαλιστούν τα φάρμακα και η ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, η προμήθεια με τρόφιμα και νερό, να εξασφαλιστεί η προστασία όλων των πληγέντων. Και βεβαίως να ακολουθήσουν σε συνέχεια, πολύ γρήγορα, με συνοπτικές διαδικασίες, η αποκατάσταση των ζημιών και οι αποζημιώσεις όλων αυτών των συνανθρώπων μας» υπογράμμισε ο Δ. Κουτσούμπας και κατέληξε στη δήλωσή του:
«Οπωσδήποτε χρειάζονται ριζικές αλλαγές στην οικονομία, στην κοινωνία, που μπορεί να τις επιβάλλει μόνο το εργατικό λαϊκό κίνημα, όταν βγει ο ίδιος ο λαός στο προσκήνιο με μπροστάρη το ΚΚΕ, στο δρόμο της ανατροπής, για να σώσουμε ό,τι μπορούμε να σώσουμε, οτιδήποτε κι αν σώζεται, ακόμα και κυρίως να ανοίξουμε το δρόμο για να υπάρξει η πραγματική λαϊκή ευημερία και ασφάλεια του λαού μας».
📌Δήλωση του ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρη Κουτσούμπα, για τις τεράστιες καταστροφές στη Θεσσαλία
— Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ (@gt_kke) September 8, 2023
🔴Εγκληματικές οι ευθύνες της κυβέρνησης, των κομμάτων που κυβέρνησαν, των περιφερειακών και δημοτικών αρχών#καρδιτσα #κακοκαιρια #Λαρισα pic.twitter.com/bVRF2ufTML
(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)
Καρδίτσα – Συγκλονιστικό video: 300 άτομα εγκλωβισμένα σε 5 σπίτια!!! Επιχείρηση απεγκλωβισμού μωρών και νεφροπαθή
Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ από τον τηλεοπτικό σταθμό open:
(scr)
Η CIA καλεί σε στρατολόγηση Ρώσους αξιωματούχους
Η CIA επιδιώκει να στρατολογήσει Ρώσους αντιφρονούντες αξιωματούχους με ένα βίντεο που επικεντρώνεται στην ακεραιότητα ως απαραίτητο προσόν των επίδοξων κατασκόπων.
Η υπηρεσία δημοσιοποίησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το βίντεο στην ρωσική γλώσσα με τίτλο: «Γιατί ήρθα σε επαφή με την CIA- Για εμένα τον ίδιο», το οποίο δείχνει κάποιον που υποτίθεται είναι Ρώσος αξιωματούχος!
Όπως αναφέρεται στο βίντεο:
«Έλεγα επίμονα σε όλους ότι είναι ανήθικο να διαστρεβλώνεις την αλήθεια στις εκθέσεις, αλλά αυτοί που ανέβηκαν στην ιεραρχία είναι εκείνοι που έκαναν αυτό ακριβώς.
Προηγουμένως πίστευα ότι η αλήθεια είχε κάποια αξία», ακούγεται επίσης στο βίντεο όπου εμφανίζεται ένας ηθοποιός που υποδύεται Ρώσο αξιωματούχο να εισέρχεται σε ρωσικό κυβερνητικό κτίριο και να δείχνει το πάσο του ενώ το πλάνο εμφανίζει το εθνόσημο της Ρωσίας, τον δικέφαλο αετό.
Οι γύρω σου μπορεί να μην θέλουν να ακούσουν την αλήθεια. Αλλά εμείς θέλουμε. Η ακεραιότητα ανταμείβεται».
photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-PAP
Πάνω από 3,26 εκατομμύρια οι καταγεγραμμένοι πρόσφυγες στη Γερμανία – Η Μπέρμποκ απέρριψε τη διεύρυνση των χωρών που θεωρούνται ασφαλείς για επαναπροώθηση
Στη Γερμανία, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Εσωτερικών, ζουν σήμερα περισσότεροι πρόσφυγες από ό,τι ακόμη και τη δεκαετία του ’50.
«Νομίζω ότι παραείναι τολμηρή προσέγγιση να προσεγγίζει κανείς την εξωτερική πολιτική με το… χλοοκοπτικό μηχάνημα, μόνο για λόγους εσωτερικής πολιτικής. Πάντα υποστήριζα την απομάκρυνση από το σύστημα των ασφαλών χωρών προέλευσης, το οποίο χαρακτηρίζει κάποιες χώρες ως χώρους ανθρωπίνων δικαιωμάτων», δήλωσε η υπουργός Αναλένα Μπέρμποκ σε συνέντευξη που παραχώρησε στις εφημερίδες του Ομίλου Funke και στη γαλλική εφημερίδα «Ouest-France».
Το Σαββατοκύριακο ο αρχηγός του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος (CDU) Φρίντριχ Μερτς ζήτησε να συμπεριληφθούν στους καταλόγους ασφαλών χωρών προέλευσης μεταξύ άλλων η Μολδαβία, η Γεωργία, η Τυνησία, το Μαρόκο, η Αλγερία και η Ινδία. «Οι προερχόμενοι από αυτές τις χώρες έχουν πολύ χαμηλά ποσοστά αναγνώρισης ως πρόσφυγες. Αυτές οι χώρες μπορούν λοιπόν να χαρακτηριστούν ασφαλείς ώστε να μπορούμε να επιστρέφουμε ανθρώπους εκεί άμεσα», δήλωσε ο κ. Μερτς.
Ειδικά για την Τυνησία, η κυρία Μπέρμποκ ανέφερε ότι «προφανώς του κ. Μερτς, εν μέσω προεκλογικής εκστρατείας στη Βαυαρία, του διέφυγαν οι τελευταίες εξελίξεις – συμπεριλαμβανομένης της σύλληψης διακεκριμένων στελεχών της αντιπολίτευσης και τη διάβρωση του Συντάγματος».
Σε απάντηση πάντως του ομοσπονδιακού υπουργείου Εξωτερικών σε σχετική κοινοβουλευτική ερώτηση, επισημαίνεται ότι σήμερα ζουν στη Γερμανία περισσότεροι από 3,26 εκατομμύρια πρόσφυγες. Η συντριπτική πλειοψηφία έχει έστω προσωρινή άδεια παραμονής, ενώ το 9% θα πρέπει να εγκαταλείψει τη χώρα. Το ένα τρίτο αφορά ανθρώπους προερχόμενους από την Ουκρανία. Ενδεικτικά, ο αριθμός των αιτούντων άσυλο ήταν στο τέλος Ιουνίου κατά 111.000 μεγαλύτερος απ’ ό,τι τον προηγούμενο μήνα. Πρόκειται για τον μεγαλύτερο αριθμό από τη δεκαετία του ’50.
(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)