Άρθρα

Power pass: Ανακοινώθηκε και επίσημα η ημερομηνία πληρωμών

Από Παρασκευή 15 Ιουλίου οι πληρωμές για το Power Pass στους δικαιούχους σύμφωνα με τον Υπουργό Ενέργειας Κώστα Σκρέκα.

H επιστροφή των χρημάτων για την επιδότηση στο ρεύμα θα γίνει σταδιακά αλλά ο στόχος είναι να πιστωθεί όλο το ποσό μαζί στον κάθε δικαιούχο.

Συνολικά υποβλήθηκαν 2,8 εκατομμύρια αιτήσεις σε σύνολο 4 εκατομμυρίων νοικοκυριών που πληρούν το εισοδηματικό όριο των 45.000 ευρώ καθαρού οικογενειακού εισοδήματος.

Οι έλεγχοι όπως όλα δείχνουν και επιβεβαίωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστας Σκρέκας ολοκληρώνονταικαι έτσι την Παρασκευή 15 Ιουλίου αναμένεται η πληρωμή για το επίδομα ρεύματος.

Ο δικαιούχος θα ενημερωθεί για την εξέλιξη της αίτησής του στο email που έχει δηλώσει. Εάν δεν επιθυμεί να περιμένει, μπορεί να εισέρχεται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα vouchers.gov.gr, με τους προσωπικούς του κωδικούς Taxisnet και να βλέπει το στάδιο στο οποίο βρίσκεται.

(dikaiologitika – φωτο:eurokinissi)

Θεσσαλονίκη / Αυτοκίνητο έπεσε σε στάση λεωφορείου – Τρεις τραυματίες

Το ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητο έπεσε πάνω στη στάση αφού πρώτα συγκρούστηκε με άλλο ΙΧ

Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε στη Θεσσαλονίκη, καθώς ένα αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε στάση του ΟΑΣΘ με αποτέλεσμα σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες να υπάρχουν τρεις τραυματίες.

Σύμφωνα με πληροφορίες του GRTimes, δύο ΙΧ οχήματα συγκρούστηκαν στην οδό Κωνσταντίνου Παλαιολόγου, στην περιοχή της Νικόπολης και από την πρόσκρουση, το ένα από τα δύο οχήματα έπεσε πάνω σε στάση του ΟΑΣΘ, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν τρεις πεζοί.

photo eurokinissi

BBC: «Βρετανοί κομάντος εμπλέκονται σε “παράνομες” δολοφονίες στο εξωτερικό»

Και πιο συγκεκριμένα στη Μ. Ανατολή.

Μια νέα έκθεση του δικτύου φαίνεται να αποκαλύπτει ένα μοτίβο παράνομων δολοφονιών Αφγανών από μια μοίρα κομάντο της SAS κατά τη διάρκεια νυχτερινών επιδρομών, με έως και 54 θύματα σε διάστημα μόλις έξι μηνών.

Η εν λόγω μοίρα αναπτύχθηκε στην επαρχία Χελμάντ τον Νοέμβριο του 2010 για μια εξάμηνη περιοδεία και αυτή η περιοδεία είναι το αντικείμενο της έρευνας του BBC.

Το Υπουργείο Άμυνας του Ηνωμένου Βασιλείου αρνήθηκε με οργή τους ισχυρισμούς, λέγοντας ότι είχαν προηγουμένως ερευνηθεί.

«Καμία από τις δύο έρευνες δεν βρήκε επαρκή στοιχεία για τη δίωξη. Το να υπονοούμε το αντίθετο είναι ανεύθυνο», απάντησε.

Αυτοί είναι που σήμερα κατηγορούν τους Ρώσους για εγκλήματα πολέμου στην Ουκρανία;;;

(φωτο:pexels)

ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ στις ΗΠΑ θα συγκεντρώνει έως και 8.000 ΒΟΟΕΙΔΗ την ημέρα – ΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ;;; vid

Όλα συμβαίνουν στις μέρες μας...

Μια νέα εταιρεία εμφανίστηκε στις ΗΠΑ με μια περίεργη λύση για τα προβλήματά των ανθρώπων.

Όπως μεταδίδουν εναλλακτικά μέσα ενημέρωσης στην Αμερική:

«Μια τεράστια μονάδα παραγωγής κρέατος πρόκειται  να ανοίξει το επόμενο έτος στην Rapid City της Νότιας Dakota, και να ολοκληρωθεί έως το 2026.

Θα φέρει το όνομα “Εταιρεία ανάπτυξης Δυτικής κληρονομιάς”.

Η “Εταιρεία ανάπτυξης Δυτικής κληρονομιάς”, θα επεξεργάζεται βοοειδή και βίσωνες πλήρως με ρομποτική και τεχνητή νοημοσύνη – ΕΔΩ.

Η “Εταιρεία ανάπτυξης Δυτικής κληρονομιάς”, χτίζει ένα τεράστιο εργοστάσιο 1 εκατομμυρίου τετραγωνικών ποδιών, που θα υποδέχεται έως και 8.000 βοοειδή την ημέρα – ΕΔΩ.

Τώρα, κάποιος θα μπορούσε να ρωτήσει. Τι γίνεται με όλη αυτή την κοινωνική μηχανική, για να σταματήσουμε να τρώμε αληθινό βοδινό και να συνηθίσουμε να τρώμε κρέας και ζωύφια που  καλλιεργούνται στο εργαστήριο;;; Δεν μας έχουν πείότι τα αέρια της αγελάδας είναι κακό για το περιβάλλον;;;

Λοιπόν, όπως αποδεικνύεται η ” Εταιρεία ανάπτυξης Δυτικής κληρονομιάς” δεν  πρόκειται απαραίτητα να επεξεργάζεται 3 εκατομμύρια βοοειδή ετησίως για τροφή.

Η “Εταιρεία ανάπτυξης Δυτικής κληρονομιάς” θα συλλέγει ζωικό λίπος για να χρησιμοποιηθεί ως ζωοτροφή και θα παράγονται κατά κάποιον τρόπο και βιοκαύσιμα».

Η εταιρεία θα τραβάει βοειδή από όλη την χώρα! Γιατί όχι από τους κτηνοτρόφους που κλείνουν τις επιχειρήσεις τους λόγω της τεχνητής ενεργειακής κρίσης!

Η Rapid City είναι μια μικρή πόλη και πολλοί κάτοικοι ρωτούν πού θα βρεθούν 8.000 βοοειδή την ημέρα, και πού θα τα κρατήσουν, και πού θα τα βρουν 2500 υπαλλήλους που είναι το 3% του πληθυσμού και πού θα τους στεγάσουν;;;

Χιλιάδες βοοειδή κάθε μέρα θα μεταφέρονται απευθείας στο ρομποτικό σφαγείο λέιζερ AI, για άμεση επεξεργασία.

Ή μπορεί και να ταΐζουν τις ελίτ την ώρα που οι μάζες θα τρώνε τροφές εργαστηρίου!!!

Αεροπορική άσκηση Ελλάδας Ισραήλ εντός των FIR Τελ Αβιβ και Λευκωσίας

H αεροπορική άσκηση Ελλάδας Ισραήλ με την επωνυμία «Frizis Damas 2022» διεξήχθη χθες εντός του FIR Τελ Αβίβ,

ενώ εναέριος ανεφοδιασμός πραγματοποιήθηκε εντός του FIR Λευκωσίας.

   ¨Οπως έγινε γνωστό από την Πολεμική Αεροπορία, η άσκηση πήρε την ονομασία «FRIZIS DAMAS», μετά από επιλογή και συναίνεση και των δύο χώρων, από τους:

   -Μαρδοχαίο Φριζή: Ελληνοεβραίο (Ρωμανιώτη) αξιωματικό του Στρατού Ξηράς , ο οποίος πολέμησε σε όλα τα μέτωπα από τον Α’ ΠΠ έως και τον Β’ΠΠ, όπου φονεύθηκε στην Πίνδο κατά τον Ελληνο-ιταλικό πόλεμο του 1940 και

   -Αρχιεπίσκοπο Δαμασκηνό: Ο Αρχιεπίσκοπος Δαμασκηνός, με τις ενέργειές του κατά την Κατοχή (1941-1944) διέσωσε μεγάλο αριθμό Ελλήνων Εβραίων από τα γερμανικά στρατόπεδα εξόντωσης. Για το λόγο αυτό, μετά τον Β’ ΠΠ αναγορεύθηκε από το νεοσύστατο κράτος του Ισραήλ ως Δίκαιος των Εθνών.

(απεμπε -φωτο:eurokinissi)

Πολιτικές φωνές στη Μόσχα καλούν τη Ρωσία να αποχωρήσει από τον ΠΟΥ αν αναγνωριστεί η ύπαρξη “τρίτου φύλου”

Το κόμμα Κομμουνιστές της Ρωσίας κάλεσε τη Ρωσία να αποσυρθεί από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) εάν αναγνωρίσει την ύπαρξη τρίτου φύλου

και να δημιουργήσει τη δική του οργάνωση που θα ασχολείται με την υγεία των κατοίκων του πλανήτη, δήλωσε στο RIA Novosti ο πρόεδρος του κόμματος Σεργκέι Μαλίνκοβιτς.


Νωρίτερα, ορισμένα μέσα ενημέρωσης, επικαλούμενα τον ΠΟΥ, ανέφεραν ότι ο ΠΟΥ κυκλοφόρησε ένα νέο εγχειρίδιο, από το οποίο προκύπτει ότι το φύλο ενός ατόμου δεν περιορίζεται σε άνδρα και γυναίκα.


«Ο ΠΟΥ θα χάσει την τελευταία του εξουσία στον κόσμο εάν αναγνωρίσει το λεγόμενο τρίτο φύλο… Πιστεύουμε ότι εάν ο ΠΟΥ κάνει αυτό το μοιραίο λάθος, η Ρωσία , ως χώρα παραδοσιακών αξιών, θα πρέπει να εγκαταλείψει τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας και να δημιουργήσει ένα άλλο οργάνωση υπό την αιγίδα της που θα ασχολείται με την υγεία των κατοίκων του πλανήτη», είπε ο Μαλίνκοβιτς.

(scr)

Ο Πλεύρης “ψηφίζει” ΚΟΡΩΝΟΧΟΥΝΤΑ: «Ίσως επιστρέψουν τα μέτρα»

Για την αύξηση των κρουσμάτων κορωνοϊού, για τα μέτρα προστασίας αλλά και για τις κλίνες covid που στελεχώνονται εκ νέου μίλησε ο υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης.

«Είμαστε προς την κορύφωση ενός κύματος που υπάρχει, υπάρχει ακόμα αυξητική πορεία η οποία αρχίζει να σταθεροποιείται. Το έντονο αυτό κύμα βγάζει νοσηλείες σε απλές κλίνες που δεν μεταφέρονται όμως σε ΜΕΘ. Είναι σημαντικό γιατί μας βοηθάει να κάνουμε τον σχεδιασμό μας, στις απλές κλίνες έχουμε αύξηση, ενεργοποιήθηκε ήδη ένα σχέδιο αύξησης κλινών, που θα είναι γύρω στις 500 κλίνες. Θεωρούμε ότι με αυτά τα μέτρα θα καλυφθούν τα κενά στο λεκανοπέδιο, στην περιφέρεια τα πράγματα είναι πιο ομαλά», ανέφερε αρχικά στην τηλεόραση του ΜEGA.

«Αυτή τη στιγμή το ΕΣΥ πιέζεται, οι άνθρωποι πρέπει να πάρουν την άδειά τους, αντίστοιχα τον Ιούλιο γίνονται πολλές επεμβατικές πράξεις καθώς ο κόσμος μετά πηγαίνει στις διακοπές του. Ο Ιούλιος θα είναι πιεστικός αλλά ελεγχόμενα. Οι εργαζόμενοι που δεν έχουν εμβολιαστεί και ήταν σε αναστολή, ξεκίνησαν 6.212 σήμερα είναι 2. 148 άτομα σε αναστολή. Εκ του αποτελέσματος, αυτό το μέτρο, που δεν ήταν ευχάριστο, έχει μειώσει κατά 65 % όσους ήταν σε αναστολή. Αυτοί που νοσούν και ήταν σε αναστολή, επιστρέφουν μέχρι να λήξει το πιστοποιητικό νόσησης, δηλαδή στο 6μηνο», πρόσθεσε.

«Αυτή τη στιγμή έχουμε μεταλλάξεις που είναι υπερμεταδοτικές, άρα και τα κρούσματα είναι περισσότερα. Οι ειδικοί λένε ότι ο αριθμός των κρουσμάτων είναι έως τριπλάσιος από τον δηλωθέντα. Πλέον, επειδή δεν έχουμε τον απόλυτο δειγματοληπτικό έλεγχο και έχουμε πιο στοχευμένο έλεγχο, είναι λογικό η θετικότητα να είναι μεγάλη. Η λογική που γυρνούν όλες οι χώρες στο τεστ, είναι ότι όταν αισθάνεσαι ότι έχεις συμπτώματα, πας και κάνεις τον έλεγχο», επεσήμανε.

Υπάρχει πιθανότητα να γυρίσουμε στα μέτρα

Για την άρση των μέτρων για τον κορωνοϊό, ο κ. Πλεύρης τόνισε πως, «Η μεταδοτικότητα είναι μεγάλη και μας ενδιαφέρει να βλέπουμε τα κρούσματα που έχουν συμπτώματα, αλλά και το πώς εξελίσσεται , εάν δηλαδή εξελίσσεται σε νοσηλεία. Η Δέλτα έπιασε τη χώρα μας με μέτρα υποχρεωτικότητας, και η διαφορά που βλέπουμε σήμερα συγκριτικά με το διάστημα Ιανουάριος – Μάρτιος, οφείλεται στον εμβολιασμό. Κανείς δεν πάει στη λογική «πάμε να νοσήσουμε.

Έχουμε υπερμεταδοτικότητα, πια η λογική είναι ότι μπαίνουμε σε μία συνύπαρξη με τον κορωνοϊό, θέλουμε να πάμε σε μία κουλτούρα τήρησης μέτρων. Άλλες απαιτήσεις υπάρχουν για ανθρώπους άνω των 60 ετών και άλλες για τα πιο νεαρά άτομα. Τα μέτρα έχουν ανασταλεί δεν έχουν καταργηθεί, υπάρχει η πιθανότητα να γυρίσουμε στα μέτρα, αλλά η φιλοσοφία μας είναι τα μέτρα να παραμείνουν σε επίπεδο σύστασης».

(megatv – φωτο:intime)

Νέο χτύπημα του εγκέλαδου στο Αρκαλοχώρι Κρήτης

Ισχυρή σεισμική δόνηση 4,1 Ρίχτερ, σύμφωνα με το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο, σημειώθηκε πριν από λίγο στην περιοχή του Αρκαλοχωρίου.

Το επίκεντρό της εντοπίζεται στα πέντε χιλιόμετρα νότια νοτιοανατολικά του Αρκαλοχωρίου. Το εστιακό βάθος υπολογίζεται σε 5 χιλιόμετρα.

seismosTORA-arkaloxori-4

Σύμφωνα με το Ευρωμεσογειακό Σεισμολογικό Κέντρο, η δόνηση ήταν εντάσεως 4,2 ρίχτερ.

(φωτο:pexels)

Σεισμός 4 Ρίχτερ σημειώθηκε πριν λίγα λεπτά στο Αρκαλοχώρι του Ηρακλείου Κρήτης. Σύμφωνα με το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο το επίκεντρο ήταν 6 χλμ νοτιοανατολικά της Αρκαλοχωρίου και η δόνηση ήταν επιφανειακή με εστιακό βάθος μόλις 5 χλμ. PHOTO EUROKINISSI

Σεισμός 4 Ρίχτερ σημειώθηκε πριν λίγα λεπτά στο Αρκαλοχώρι του Ηρακλείου Κρήτης.

Σύμφωνα με το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο το επίκεντρο ήταν 6 χλμ νοτιοανατολικά της Αρκαλοχωρίου και η δόνηση ήταν επιφανειακή με εστιακό βάθος μόλις 5 χλμ.

PHOTO EUROKINISSI

ECDC προς τους λαούς της Ευρώπης: «ΜΗΝ εφησυχάζετε, η πανδημία δεν τελείωσε»

«Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η πανδημία δεν έχει τελειώσει και δεν υπάρχει χρόνος για εφησυχασμό»

τόνισε η διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Πρόληψης και Ελέγχου Νοσημάτων (ECDC), ‘Αντρεα Αμόν, μιλώντας στην ειδική επιτροπή του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τον κορονοϊό.

Σημείωσε ότι υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που βρίσκονται σε κίνδυνο για σοβαρή νόσηση τους οποίους «χρειάζεται να προστατεύσουμε το συντομότερο δυνατόν».

«Ακόμη ο στόχος όλων των προσπαθειών για εμβολιασμό είναι να αποφευχθεί η σοβαρή νόσηση και ο θάνατος και αυτό που έχουμε δει μέχρι τώρα είναι ότι τα παρόντα εμβόλια είναι ακόμη αποτελεσματικά απέναντι στη σοβαρή νόσηση» τόνισε η κ. Αμόν.

Επιπλέον, ανέφερε ότι τις τελευταίες τρεις εβδομάδες έχει παρατηρηθεί μια αύξηση στους δείκτες των κρουσμάτων και στις νοσηλείες και επανέλαβε τη σύσταση του ECDC και του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Φαρμάκων (ΕΜΑ) για δεύτερη ενισχυτική δόση σε όσους είναι άνω των 60 ή είναι πιο ευάλωτοι.

«Έχουμε δει ότι πολλές χώρες θα προετοιμαστούν για τις εκστρατείες εμβολιασμού λίγο πιο αργά, τον Σεπτέμβριο ή αργότερα, θα χρειαστούν λοιπόν κάποιες προσπάθειες να επιτευχθεί τώρα μια άμεση εκστρατεία γιατί μέχρι τον Σεπτέμβριο πιστεύουμε ότι οι περισσότερες χώρες θα είναι στην κορυφή ή πάνω από την κορυφή κι έτσι ο αντίκτυπος για την ενισχυτική δόση θα είναι μικρότερος» συμπλήρωσε η διευθύντρια του ECDC.

«Δεν γνωρίζουμε ακόμη ποια θα είναι η επιδημιολογική κατάσταση το φθινόπωρο, ποια θα είναι η παραλλαγή που θα κυκλοφορεί» επισήμανε, προσθέτοντας ότι είναι σημαντικό οι χώρες να προετοιμάσουν επίσης ένα συστηματικό και ανθεκτικό σύστημα παρακολούθησης όχι μόνο για τον κορονοϊό, αλλά και για άλλες ασθένειες του αναπνευστικού, πρώτα από όλα για τη γρίπη.

(απεμπε – φωτο:unplash)

ΚΚΕ: «Η επίθεση στα γραφεία του Real fm είναι πράξη αποτρόπαια και απολύτως καταδικαστέα»

Το ΚΚΕ με ανακοίνωσή του τονίζει ότι «η επίθεση με εκρηκτικούς μηχανισμούς στα γραφεία που στεγάζονται η εφημερίδα Real News και ο ραδιοφωνικός σταθμός Real fm, με μεγάλους κινδύνους για τους εργαζόμενους σε αυτά τα Μέσα, είναι πράξη αποτρόπαια και απολύτως καταδικαστέα». Το ΚΚΕ εκφράζει την «αμέριστη στήριξη και αλληλεγγύη του στους δημοσιογράφους, σε όλους […]

Το ΚΚΕ με ανακοίνωσή του τονίζει ότι «η επίθεση με εκρηκτικούς μηχανισμούς στα γραφεία που στεγάζονται η εφημερίδα Real News και ο ραδιοφωνικός σταθμός Real fm, με μεγάλους κινδύνους για τους εργαζόμενους σε αυτά τα Μέσα, είναι πράξη αποτρόπαια και απολύτως καταδικαστέα».

Το ΚΚΕ εκφράζει την «αμέριστη στήριξη και αλληλεγγύη του στους δημοσιογράφους, σε όλους τους εργαζόμενους της εφημερίδας και του σταθμού», καταλήγει η ανακοίνωση του κόμματος.

photo INTIME

Από το κακό στο χειρότερο η οικονομία των ΗΠΑ! Νέες ζοφερές εκτιμήσεις

Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) προειδοποίησε χθες ότι η αποτροπή της οικονομικής ύφεσης στις ΗΠΑ θα είναι μία “ουσιαστική πρόκληση,”

καθώς αναθεώρησε και πάλι πτωτικά την πρόβλεψη οικονομικής ανάπτυξης για το 2022, στο 2,3% από 2,9% στα τέλη Ιουνίου.

Πρόσφατα στοιχεία δείχνουν περαιτέρω μείωση της καταναλωτικής ζήτησης.

Το ΔΝΤ μείωσε επίσης την πρόβλεψη για την πορεία του πραγματικού ΑΕΠ για το 2023, στο 1% από 1,7% στις 24 Ιουνίου, όταν και έγινε μία συνάντηση με Αμερικανούς αξιωματούχους για την ετήσια αξιολόγηση των οικονομικών πολιτικών.

Η τελική αναφορά που δημοσιοποιήθηκε την Παρασκευή αναθεωρήθηκε προκειμένου να αντανακλά τις διορθώσεις προς τα κάτω για την πορεία του ΑΕΠ κατά το πρώτο τρίμηνο, αλλά και για τα στοιχεία μείωσης της καταναλωτικής ζήτησης τον Μάιο.

Ωστόσο, η ίδια αναφορά δίνει έμφαση στις προκλήσεις του υψηλού πληθωρισμού αλλά και στις ουσιαστικές αυξήσεις των επιτοκίων από την Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ (Fed), που είναι απαραίτητες για τον έλεγχο των τιμών.

Το διοικητικό συμβούλιο του ΔΝΤ ανέφερε σε ανακοίνωσή του ότι η αύξηση του πληθωρισμού σε ευρεία βάση “δρομολογεί συστημικούς κινδύνους τόσο για τις ΗΠΑ, όσο και για την παγκόσμια οικονομία”.

Σύμφωνα με το ΔΝΤ, η σφιχτή νομισματική πολιτική της Fed θα πρέπει να βοηθήσει για τη μείωση του πληθωρισμού στο 1,9% από το τέταρτο τρίμηνο του 2023, σε σύγκριση με την εκτίμηση για πληθωρισμό στο 6,6% κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2022.

Η εξέλιξη αυτή θα επιβραδύνει περαιτέρω την οικονομική ανάπτυξη στις ΗΠΑ, αλλά το ΔΝΤ προβλέπει ότι η αμερικανική οικονομία θα αποφύγει την οικονομική ύφεση.

Ο Άντριου Χοντζ, οικονομολόγος του ΔΝΤ με αρμοδιότητα στο δυτικό ημισφαίριο ανέφερε σε ανάρτησή του, ότι οι αυξήσεις των επιτοκίων από τη Fed, αλλά και η μείωση των ομοσπονδιακών δαπανών θα επιβραδύνουν την αύξηση της καταναλωτικής ζήτησης “περίπου στο μηδέν από τις αρχές του επόμενου χρόνου” χαλαρώνοντας την πίεση στην εφοδιαστική αλυσίδα.

“Η επιβράδυνση της ζήτησης θα αυξήσει την ανεργία περίπου στο 5% από τα τέλη του 2023, οδηγώντας σε μείωση των μισθών” επεσήμανε ο ίδιος.

Το διοικητικό συμβούλιο του ΔΝΤ, στην παρουσίαση των πολιτικών του ταμείου προς την αμερικανική κυβέρνηση, κάλεσε για την ψήφιση των προτάσεων του προέδρου Μπάιντεν που είναι σε στασιμότητα αναφορικά με το κλίμα, αλλά και τις κοινωνικές δαπάνες, λέγοντας ότι αυτές θα οδηγήσουν σε αυξημένη συμμετοχή του εργατικού δυναμικού, η οποία θα μπορούσε να χαλαρώσει τον πληθωρισμό, ενώ θα βοηθούσε στην εξυπηρέτηση του στόχου μετάβασης σε μία οικονομία χαμηλού αποτυπώματος άνθρακα.

(απεμπε – φωτο:pexels)

ΟΛΑ ΚΑΛΑ στο Καλίνινγκραντ! Συμφώνησαν ΕΕ και Ρωσία για την μεταφορά αγαθών χωρίς περιορισμούς

Τι αποφασίστηκε

ΕΕ και Ρωσία συμφώνησαν για την διαμετακόμιση εμπορευμάτων στην περιοχή του Καλίνινγκραντ μέσω της επικράτειας της Λιθουανίας χωρίς περιορισμούς!

Oι Βρυξέλλες παρείχαν ένα έγγραφο που «ικανοποίησε πλήρως τη Μόσχα», αναφέρει το Russia Today.

Το Καλίνινγκραντ συνορεύει με την Λιθουανία και την Πολωνία –χώρες μέλη του ΝΑΤΟ και της ΕΕ– και βασίζεται στην διέλευση από την Λιθουανία για την εισαγωγή των περισσότερων προϊόντων που λαμβάνει από τη Ρωσία.

Η Λιθουανία είχε απαγορεύσει τη διαμετακόμιση αγαθών, από και προς τον θύλακα αυτό της Βαλτικής, επικαλούμενη τις κυρώσεις της ΕΕ.

PHOTO INTIME

Αποχαιρέτησε τον Μάρτιν ο Ολυμπιακός

Ο Χασάν Μάρτιν αποτελεί εδώ και λίγες ημέρες παρελθόν από τον Ολυμπιακό, μετά από δύο χρόνια παρουσίας του στους «ερυθρόλευκους».Με τον Αμερικανό σέντερ να μετακομίζει στο Βελιγράδι, όπου θα αγωνίζεται την ερχόμενη σεζόν, για λογαριασμό του Ερυθρού Αστέρα.Κάπως έτσι, λοιπόν, η ΚΑΕ Ολυμπιακός θέλησε να ευχαριστήσει τον Μάρτιν για όσα προσέφερε στην ομάδα, μέσω σχετικής […]

Ο Χασάν Μάρτιν αποτελεί εδώ και λίγες ημέρες παρελθόν από τον Ολυμπιακό, μετά από δύο χρόνια παρουσίας του στους «ερυθρόλευκους».
Με τον Αμερικανό σέντερ να μετακομίζει στο Βελιγράδι, όπου θα αγωνίζεται την ερχόμενη σεζόν, για λογαριασμό του Ερυθρού Αστέρα.
Κάπως έτσι, λοιπόν, η ΚΑΕ Ολυμπιακός θέλησε να ευχαριστήσει τον Μάρτιν για όσα προσέφερε στην ομάδα, μέσω σχετικής ανάρτησης στα social media.
«Σε ευχαριστούμε Χασάν για όλα όσα έχεις κάνει για τον Ολυμπιακό! Μαζί έχουμε πετύχει εξαιρετικά πράματα. Σου ευχόμαστε τα καλύτερα στο νέο μονοπάτι της καριέρας σου», ανέφερε το εν λόγω μήνυμα προς τον 26χρονο άσο.

sportfm, photo eurokinissi

Συνεχίζεται το πανευρωπαϊκό “ράλι” στις τιμές του φυσικού αερίου! Και έχουμε ακόμα καλοκαίρι…

Οι ευρωπαϊκές τιμές του φυσικού αερίου κινούνται ανοδικά για δεύτερη ημέρα,

καθώς οι έμποροι αναμένουν τις εξελίξεις για το αν θα συνεχιστούν οι ροές μετά το τέλος των εργασιών του αγωγού Nord Stream 1.

Όπως σημειώνει το πρακτορείο Bloomberg, ο αγωγός έχει κλείσει για προγραμματισμένες εργασίες συντήρησης για διάστημα δέκα ημερών, αλλά η Γερμανία έχει εκφράσει ανησυχίες ότι η Ρωσία μπορεί να μην επαναφέρει πλήρως τον αγωγό σε λειτουργία μετά τις εργασίες. Οι παραδόσεις από την Gazprom έχουν περιοριστεί εδώ και εβδομάδες, τόσο μέσω του Nord Stream όσο και μέσω της Ουκρανίας.

“Η αγορά έχει τώρα όλα τα μάτια στραμμένα στην επόμενη εβδομάδα, όταν οι εργασίες συντήρησης πρόκειται να τελειώσουν, αλλά η Ευρώπη και κυρίως η Γερμανία φοβάται ότι η Ρωσία δεν θα επαναφέρει τις ροές”, ανέφερε η Energi Danmark.

Αλλού, οι προμήθειες φυσικού αερίου από τη Νορβηγία αναμένεται να αρχίσουν να ανακάμπτουν, αφού στις αρχές της εβδομάδας έφτασαν στο χαμηλότερο επίπεδο εδώ και περισσότερο από ένα μήνα, εν μέσω μη προγραμματισμένων διακοπών.

Το ολλανδικό συμβόλαιο φυσικού αερίου – ευρωπαϊκό σημείο αναφοράς – σημειώνει άνοδο 0,8% στα 174 ευρώ ανά μεγαβατώρα. Σημειώνεται ότι σημείωσε άνοδο 4,9% την Τρίτη και έχει υπερδιπλασιάσει την αξία του τον τελευταίο μήνα.

(capital – φωτο:pixabay)

Το βράδυ της Τετάρτης έρχεται το «Φεγγάρι του Ελαφιού»

Την Τετάρτη το βράδυ θα κάνει την εμφάνιση του στον νυχτερινό ουρανό η προτελευταία υπερπανσέληνος για το 2022.

Η τελευταία θα γίνει τον Αύγουστο αλλά αυτή του Ιουλίου είναι η πιο φωτεινή της φετινής χρονιάς. Η υπερπανσέληνος θα αρχίσει να κάνει την εμφάνιση της στις οκτώ το βράδυ και αναμένεται να κορυφωθεί στις 9:37 το βράδυ. Η φωτεινότητα της υπερπανσελήνου υπολογίζεται ότι θα αγγίξει το 100%, κάτι που σημαίνει ότι το φεγγάρι θα φανεί κατά 16% περίπου φωτεινότερο και 7% μεγαλύτερο από μια απλή πανσέληνο.

Όπως και οι υπόλοιπες πανσέληνοι έτσι και αυτή ονομασία προερχόμενη από φυλές των ινδιάνων της Αμερικής, ονομασίες που σχετίζονται με φυσικά ή άλλα φαινόμενα που συνέβαιναν κατά τη διάρκεια της εκάστοτε πανσελήνου και οι ινδιάνικες φυλές τα συνέδεαν με το φεγγάρι. Η πανσέληνος του Ιουλίου ονομάζεται «Φεγγάρι του Ελαφιού» επειδή τα ελάφια βιώνουν απώλεια κάθε χρόνο των κεράτων τους τα οποία αναπτύσσονται εξ αρχής κάθε φορά και τον Ιούλιο τα κέρατα τους φτάνουν σε επίπεδο πλήρους ανάπτυξης.

naftemporiki/ photo eurokinissi

Κοινωνικός Τουρισμός: Ξεκινούν σήμερα οι αιτήσεις για 25.000 συνταξιούχους

Σήμερα η ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων δικαιούχων και παρόχων για το νέο πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού που αφορά 25.000 συνταξιούχους

Σήμερα ξεκινά η ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων δικαιούχων και παρόχων για το νέο πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) που απευθύνεται αποκλειστικά σε συνταξιούχους ελεύθερους επαγγελματίες (τέως ΟΑΕΕ).

Το πρόγραμμα αφορά σε 25.000 δικαιούχους και ο συνολικός προϋπολογισμός ανέρχεται σε 3 εκατ. ευρώ. Δικαιούχοι του προγράμματος είναι συνταξιούχοι του e-ΕΦΚΑ-τέως ΟΑΕΕ που έχουν καταβάλει την αντίστοιχη εισφορά, ύψους 1 ευρώ, για τη συγκεκριμένη παροχή κατά τον μήνα Ιούνιο 2022 (παρ. 5 του άρθρ. 69 του ν. 3863/2010).

Οι αιτήσεις των ενδιαφερόμενων δικαιούχων θα υποβάλλονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά, μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης του Ελληνικού Δημοσίου gov.gr, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://www.gov.gr/

Συγκεκριμένα, η διαδρομή είναι: Αρχική/Εργασία και ασφάλιση/Αποζημιώσεις και παροχές/Προγράμματα κοινωνικού τουρισμού για συνταξιούχους e-ΕΦΚΑ (τέως ΟΑΕΕ).

Οι δικαιούχοι θα μπορούν να υποβάλουν τις αιτήσεις τους αποκλειστικά κατά τις ημερομηνίες του παρακάτω πίνακα ανάλογα με το τελευταίο ψηφίο του ΑΦΜ τους και έως τις 18/07/2022, στις 23:59, οπότε η πλατφόρμα θα παραμείνει ανοιχτή για όλα τα ψηφία ΑΦΜ.

Πώς θα υποβάλλονται οι αιτήσεις

Τελευταίο ψηφίο ΑΦΜ: 1,2 – Ημερομηνία υποβολής αίτησης: 13/07/2022
Τελευταίο ψηφίο ΑΦΜ: 3,4 – Ημερομηνία υποβολής αίτησης: 14/07/2022
Τελευταίο ψηφίο ΑΦΜ: 5,6 – Ημερομηνία υποβολής αίτησης: 15/07/2022
Τελευταίο ψηφίο ΑΦΜ: 7,8 – Ημερομηνία υποβολής αίτησης: 16/7/2022
Τελευταίο ψηφίο ΑΦΜ: 9,0 – Ημερομηνία υποβολής αίτησης: 17/7/2022
Όλα τα ψηφία – Ημερομηνία υποβολής αίτησης: 18/7/2022
Το σύστημα επιλογής των δικαιούχων βασίζεται στη μοριοδότηση συγκεκριμένων οικονομικών και οικογενειακών κριτηρίων, με αντικειμενικό και διαφανή τρόπο, με τη χρήση μηχανογραφικού λογισμικού.

Πάροχοι του προγράμματος είναι τουριστικά καταλύματα και ακτοπλοϊκές εταιρείες, όπως ορίζει η Δημόσια Πρόσκληση, ενώ πάροχοι που έχουν υποβάλει αίτηση και για το πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού 2022-2023, στην οποία έχουν ήδη επισυνάψει τα δικαιολογητικά, που απαιτούνται, αρκεί να υποβάλουν μια απλή αίτηση και σχετική υπεύθυνη δήλωση.

reader/ photo pexels

ΟΗΕ, Ουκρανία, Ρωσία και Τουρκία συζητούν για τα σιτηρά

Αντιπροσωπίες των ενόπλων δυνάμεων της Ρωσίας, της Ουκρανίας και της Τουρκίας συναντώνται σήμερα με αξιωματούχους του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών στην Κωνσταντινούπολη, στο πλαίσιο των συνομιλιών για την ενδεχόμενη επανέναρξη των εξαγωγών ουκρανικών σιτηρών από το μεγάλο λιμάνι της Οδησσού, στη Μαύρη Θάλασσα, την ώρα που η παγκόσμια επισιτιστική κρίση χειροτερεύει.

Η Τουρκία, που ανέλαβε μεσολαβητικό ρόλο, σε συντονισμό με τον ΟΗΕ, προσπαθεί να συμβάλει στην επίτευξη συμφωνίας καθώς η ρωσική στρατιωτική εισβολή στην ουκρανική επικράτεια απογείωσε τις τιμές των σιτηρών, του μαγειρικού λαδιού, των καυσίμων, των λιπασμάτων. Ο Τούρκος υπουργός Άμυνας Χουλουσί Ακάρ ανήγγειλε τη σημερινή συνάντηση χθες Τρίτη.

«Δουλεύουμε σκληρά, αλλά μένει ακόμη πολύς δρόμος να διανυθεί», τόνισε χθες ο Γενικός Γραμματέας του ΟΗΕ, ο Αντόνιο Γκουτέρες. «Πολλοί απλά μιλούν γι’ αυτό. Εμείς προτιμάμε να προσπαθήσουμε να το καταφέρουμε», πρόσθεσε.

Διπλωμάτες εξηγούν ότι το σχέδιο υπό συζήτηση προβλέπει ότι ουκρανικά πλοία θα οδηγούν φορτηγά εντός και εκτός των λιμένων που έχουν ναρκοθετηθεί· η Ρωσία θα κηρύσσει κατάπαυση του πυρός για τη μετακίνηση των πλοίων· και ότι η Τουρκία –με την υποστήριξη των Ηνωμένων Εθνών– θα επιθεωρεί τα φορτηγά, ώστε να καθησυχαστούν οι ρωσικές ανησυχίες για τη λαθραία μεταφορά όπλων.

Η Ουκρανία εξάλλου ανέφερε πως οι εξαγωγές σιτηρών αυξάνονται παρά τον αποκλεισμό των λιμανιών της στη Μαύρη Θάλασσα, καθώς ορισμένα πλοία της κινούνται πλέον μέσω Δούναβη.

Τόσο η Ουκρανία, όσο και η Ρωσία είναι μείζονες προμηθευτές σιτηρών σε διεθνές επίπεδο. Η Ρωσία είναι επίσης στην κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης ως προς τις εξαγωγές λιπασμάτων, ενώ η Ουκρανία είναι σημαντική παραγωγός καλαμποκιού και ηλιελαίου.

Η ρωσική στρατιωτική εισβολή και ο ναυτικός αποκλεισμός στη Μαύρη Θάλασσα ουσιαστικά ανέστειλαν τις εξαγωγές, έχουν αποκλείσει δεκάδες πλοία και πάνω από 20 τόνους σιτηρών σε σιλό στην Οδησσό.

Η προσεχής σοδειά διατρέχει επίσης κίνδυνο, καθώς η Ουκρανία έχει έλλειψη αποθηκευτικών χώρων λόγω της διακοπής των εξαγωγών.

kathimerini, photo pixabay

Βρετανία: Υπέρμαχος του θατσερισμού στην οικονομία ο πρώην υπουργός που διεκδικεί την πρωθυπουργία

Υπέρμαχος του θατσερισμού στην οικονομία δηλώνει ο πρώην υπουργός Οικονομικών της Βρετανίας Ρίσι Σουνάκ ο οποίος διεκδικεί την πρωθυπουργία της χώρας.

Όπως δήλωσε στην περίπτωση που γίνει ο επόμενος πρωθυπουργός του Ηνωμένου Βασιλείου, θα διαχειριστεί την οικονομία όπως η Μάργκαρετ Θάτσερ, η πρώην συντηρητική πρωθυπουργός

«Θα μειώσουμε τους φόρους και θα το κάνουμε υπεύθυνα. Αυτή είναι η οικονομική προσέγγισή μου. Θα την περιγράψω ως μία προσέγγιση κοινής λογικής στο θατσερισμό» ανέφερε ο ίδιος χθες, Τρίτη (12/7) στην εφημερίδα «The Telegraph».

«Πιστεύω ότι αυτό θα έπραττε και η ίδια» υπογράμμισε ο Σουνάκ στην εφημερίδα σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Ο Σουνάκ, είναι ένας από τους οκτώ υποψηφίους για την αντικατάσταση του Μπόρις Τζόνσον στην πρωθυπουργία και στην ηγεσία του Συντηρητικού Κόμματος.

(απεμπε – φωτο:pexels)

 Ομιλία Κυριάκου Μητσοτάκη σήμερα στη Βουλή – Ποιά η αφορμή;

Στις 12:30 έχει προγραμματιστεί η ομιλία του πρωθυπουργού.


Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα μιλήσει στις 12:30 στη Βουλή, στο πλαίσιο της συζήτησης για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων «Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία».

(φωτο:eurokinissi)