Άρθρα

Βρετανία: Τζόνσον: “Θα αποχωρήσω σύντομα με το κεφάλι ψηλά”

Ο Βρετανός πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον δήλωσε σήμερα ότι σύντομα θα αποχωρήσει με το «κεφάλι ψηλά», μία εβδομάδα αφού εξαναγκάστηκε σε παραίτηση καθώς έχασε τη στήριξη κορυφαίων υπουργών και βουλευτών του.

«Είμαι… υπερήφανος για την ηγεσία που προσέφερα και σύντομα θα αποχωρήσω με το κεφάλι ψηλά», δήλωσε ο Τζόνσον στο Κοινοβούλιο. Είπε επίσης ότι το Συντηρητικό Κόμμα θα συσπειρωθεί γύρω από το πρόσωπο που θα επικρατήσει στην κούρσα διαδοχής του.

Παράλληλα, εκπρόσωπος του Βρετανού πρωθυπουργού δήλωσε ότι ο Τζόνσον είπε ότι η δολοφονία του Σίνζο Άμπε ήταν μια σοκαριστική «ενέργεια παράλογης βίας», ενώ υπέβαλε τα συλλυπητήρια του στον Ιάπωνα πρωθυπουργό Φούμιο Κισίντα σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν σήμερα.

«Ο πρωθυπουργός δήλωσε ότι η δολοφονία του Σίνζο Άμπε ήταν μια σοκαριστική ενέργεια παράλογης βίας. Τόνισε τον ρόλο του Σίνζο Άμπε στη δημιουργία των θεμελίων της εξαιρετικής σχέσης Ηνωμένου Βασιλείου-Ιαπωνίας και δήλωσε ότι ήταν ένας πραγματικός φίλος για τη Βρετανία», ανέφερε σε ανακοίνωση εκπρόσωπος της Ντάουνινγκ Στριτ.

(απεμπε – φωτο:eurokinissi)

Δεν πάει το μυαλό σας! Αυτή είναι η τρίτη χώρα που αναγνώρισε το Ντονέτσκ και το Λουγκάνσκ

Είχαν οργιάσει οι φήμες το τελευταίο διάστημα.

Η Λαϊκή Δημοκρατία της Κορέας αναγνώρισε το DPR, ανακοίνωσε ο επικεφαλής της Λαϊκής Δημοκρατίας του Ντονέτσκ.

«Το διεθνές καθεστώς της Λαϊκής Δημοκρατίας του Ντόνετσκ και η κρατικότητά της συνεχίζουν να ενισχύονται. Αυτή είναι μια ακόμη νίκη για τη διπλωματία μας», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Denis Pushilin.

Πρόκειται για την πρώτη χώρα στον κόσμο, μετά εννοείται τη Ρωσία και τη στενή της σύμμαχο Συρία, που αναγνώρισε ως ανεξάρτητα κράτα το Ντονέτσκ και το Λουγκάνσκ.

Η πρεσβεία της Βόρειας Κορέας στη Μόσχα επιβεβαίωσε ότι αναγνώρισε την ανεξαρτησία και των δύο περιοχών, σύμφωνα με το ρωσικό πρακτορείο TASS. Η Πιονγκγιάνγκ είχε εκφράσει και την υποστήριξή της στη Ρωσία για την προσάρτηση της Κριμαίας, το 2014.

Αξίζει να θυμίσουμε πως οι κάτοικοι του Ντονέτσκ και του Λουγκάνσκ κήρυξαν την ανεξαρτησία τους στις αρχές του 2014.

Δήλωση-ΣΟΚ από δυτικό ηγέτη: «Θα πέσουμε στα ΨΥΧΟΦΑΡΜΑΚΑ αν δεν ληφθούν μέτρα για τον πληθωρισμό»

Ένα μόνο δείγμα της κατάσταση που μας περιμένει από το φθινόπωρο.

Επειδή ακόμα οι περισσότεροι βρίσκονται, παρά την δύσκολη άνοιξη που μας πέρασε, σε κλίμα…διακοπών, οι «Κασσάνδρες» για τον ερχόμενο χειμώνα είναι πάρα πολλές για να τις αγνοήσει κανείς!

Ακόμα και δυτικοί ηγετίσκοι που φημίζονται για την έφεση που έχουν να στέλνουν τις οικονομίες των χωρών τους στα “βράχια”, προετοιμάζουν τον κόσμο για όσα δύσκολα έρχονται.

Ο Αυστριακός καγκελάριος, Καρλ Νεχάμερ, είναι ένας από αυτούς.

Ο ίδιος προκάλεσε σάλο αλλά και βαθιά ανησυχία στον αυστριακό λαό μετά τις δηλώσεις του για τον πληθωρισμό και την ενεργειακή κρίση.

«Αν συνεχίσουμε έτσι, υπάρχουν μόνο δύο επιλογές μετά: αλκοόλ ή ψυχοφάρμακα. Και λέω: το αλκοόλ είναι οκ βασικά. Όταν κάνεις πρόποση νώθεις καλά», δήλωσε χραακτηριστικά.

Από το περιβάλλον του καγκελαρίου διαρρέεται ότι η παραπάνω δήλωση ήταν πιο…χαλαρή, ωστόσο κανείς στην Αυστρία, ούτε ΜΜΕ ούτε οι πολίτες, δεν φαίνεται να το πήραν ως “αστεϊσμό”.

(φωτο:pixabay)

Θεσσαλονίκη: Κάθειρξη σε νεαρό που ξυλοκόπησε μέχρι θανάτου 88χρονη για να τη ληστέψει

Σε κάθειρξη 12 ετών και 4 μηνών καταδικάστηκε νεαρός άνδρας (21 ετών),

ο οποίος κάθισε στο εδώλιο του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης, κατηγορούμενος ότι επιχείρησε να ληστέψει 88χρονη, την οποία ξυλοκόπησε άγρια για να τού αποκαλύψει πού έκρυβε τα χρήματα και τα κοσμήματά της, με αποτέλεσμα η ηλικιωμένη να χάσει τη ζωή της, ύστερα από σύντομη νοσηλεία στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ.

Το περιστατικό συνέβη την 1η Σεπτεμβρίου 2021, στον Βαθύλακκο Θεσσαλονίκης, όταν ο δράστης, χρησιμοποιώντας σκάλες, κατάφερε να μπει στο σπίτι της 88χρονης, σπάζοντας το τζάμι του μπάνιου. Σύμφωνα με τη δικογραφία, ο κατηγορούμενος φαίνεται πως γνώριζε το θύμα του, καθώς διέμενε στην ίδια περιοχή, ενώ -όπως αποκάλυψε- είχε ξαναμπεί στο σπίτι της, κλέβοντας 600 ευρώ και αλκοολούχα ποτά.

Είναι χαρακτηριστικό ότι μετά την πράξη του, ο κατηγορούμενος έμεινε πάνω από τέσσερις ώρες στο σπίτι και πριν αποχωρήσει φαίνεται, μάλιστα, να κοιμήθηκε στον καναπέ, δίπλα στην τραυματισμένη ηλικιωμένη.

Την άτυχη γυναίκα, η οποία φέρεται να έπασχε από άνοια, εντόπισε το επόμενο πρωινό η γειτόνισσά της, που τη φρόντιζε. Διακομίστηκε στο νοσοκομείο, αλλά λίγα 24ωρα αργότερα υπέκυψε στα τραύματά της. Σύμφωνα με τα ιατροδικαστικά ευρήματα, έφερε κακώσεις από χτυπήματα με τα χέρια στο πρόσωπο και σε διάφορα σημεία του σώματος.

Στην απολογία του, ο κατηγορούμενος (ημεδαπός) ανέφερε ότι είχε καταναλώσει αλκοόλ και ναρκωτικά, εξαιτίας των οποίων δεν μπορούσε να καταλάβει, αλλά ούτε και να θυμηθεί τι έκανε.

Επικαλούμενος προβλήματα ψυχικής ασθένειας του δράστη, ο δικηγόρος του ζήτησε από τους δικαστές να τον κρίνουν με μειωμένο καταλογισμό, αίτημα που έγινε τελικά δεκτό. Παράλληλα, το Δικαστήριο τού αναγνώρισε το ελαφρυντικό της μετεφηβικής ηλικίας, ενώ μετά την ετυμηγορία επέστρεψε στις φυλακές καθώς αποφασίστηκε η έφεση να μην έχει αναστέλλουσα δύναμη.

(απεμπε – φωτο:eurokinissi)

NYT: «Τον χειμώνα ευρωπαϊκές οικογένειες θα ΠΕΙΝΑΣΟΥΝ και θα επιλέξουν ανάμεσα στη θέρμανση και το φαγητό»

Μέχρι και τα κατεξοχήν "έγκριτα" και μεγάλα ΜΜΕ της Δύσης καυτηριάζουν την οικτρή κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στις δυτικές οικονομίες.

Για όλα αυτά φυσικά δεν φταίει ο “κακός Πούτιν”, αλλά οι συνεχόμενες αυτοκτονικές κυρώσεις των δυτικών κυβερνήσεων που έχουν προκαλέσει μία άνευ προηγουμένου ενεργειακή και σε λίγο θα είναι υπεύθυνες και για μία αποκαλυπτική επισιτιστική κρίση.

Τι αναφέρουν πιο συγκεκριμένα οι New York Times στο άρθρο τους, που υπογράφει ο Thomas L. Friedman:

.

«Προσπαθώντας να εξηγήσουν τις πρόσφατες βελτιώσεις στις ρωσικές στρατιωτικές επιχειρήσεις στην Ουκρανία, ορισμένοι Ουκρανοί αξιωματούχοι είπαν: «Όλοι οι Ρώσοι ανόητοι είναι νεκροί».

Είναι ένα έμμεσο κομπλιμέντο, που σημαίνει ότι οι Ρώσοι ανακάλυψαν επιτέλους έναν πιο αποτελεσματικό τρόπο να πολεμήσουν αυτόν τον πόλεμο.

Ακριβώς επειδή ο πόλεμος στην Ουκρανία φαίνεται να έχει μετατραπεί σε έναν σκληρό πόλεμο φθοράς – με τη Ρωσία να υποχωρεί σε μεγάλο βαθμό και απλώς να βομβαρδίζει και να εκτοξεύει με ρουκέτες πόλεις της Ουκρανίας στα ανατολικά, να τις μετατρέπει σε ερείπια και μετά να κινείται προς τα εμπρός – θα σκεφτόταν κανείς πως το χειρότερο κομμάτι από αυτή τη σύγκρουση έχει τελειώσει

Θα έκανε όμως λάθος.

Ο πόλεμος στην Ουκρανία πρόκειται να εισέλθει σε μια νέα φάση, με βάση αυτό το γεγονός:

Πολλοί Ρώσοι στρατιώτες και στρατηγοί μπορεί να είναι νεκροί, αλλά οι ένθερμοι σύμμαχοι της Ουκρανίας στο ΝΑΤΟ είναι κουρασμένοι.

Αυτός ο πόλεμος έχει ήδη συμβάλει στην τεράστια αύξηση των τιμών του φυσικού αερίου, της βενζίνης και των τροφίμων στην Ευρώπη, και αν διαρκέσει μέχρι τον χειμώνα, πολλές οικογένειες στην Ευρωπαϊκή Ένωση θα πρέπει να επιλέξουν μεταξύ θέρμανσης και φαγητού.

Ως αποτέλεσμα, πιστεύω ότι η νέα φάση του πολέμου είναι αυτό που αποκαλώ «χειμερινή στρατηγική» του Βλαντιμίρ Πούτιν.

Είναι προφανές ότι ο Πούτιν είναι έτοιμος να προχωρήσει περαιτέρω στην Ουκρανία, με την ελπίδα ότι ο αυξανόμενος πληθωρισμός των τιμών των τροφίμων και της ενέργειας στην Ευρώπη θα σπάσει τελικά τη συμμαχία του ΝΑΤΟ.

Όπως ανέφερε ο Jim Tankersley από τους New York Times την περασμένη εβδομάδα:

Αξιωματούχοι του Λευκού Οίκου φοβούνται ότι ένας νέος γύρος ευρωπαϊκών κυρώσεων με στόχο τον περιορισμό της ροής ρωσικού πετρελαίου μέχρι το τέλος του έτους θα μπορούσε να εκτινάξει ξανά τις τιμές της ενέργειας στα ύψη, πλήττοντας ήδη πολιορκημένους καταναλωτές και βυθίζοντας τις Ηνωμένες Πολιτείες. Ηνωμένες Πολιτείες και άλλες οικονομίες σε σοβαρή συρρίκνωση.

Αυτή η αλυσίδα γεγονότων θα μπορούσε να επιδεινώσει μια ήδη σοβαρή επισιτιστική κρίση που μαστίζει χώρες σε όλο τον κόσμο».

Οι προσπάθειες του ΝΑΤΟ και της ΕΕ να περιορίσουν τις εξαγωγές ρωσικού πετρελαίου στην Ευρώπη, προσθέτει η ιστορία, «θα μπορούσαν να δουν τις τιμές του πετρελαίου να εκτοξεύονται στα 200 δολάρια το βαρέλι ή περισσότερο, με αποτέλεσμα οι Αμερικανοί να πληρώνουν 7 δολάρια το βαρέλι». 4,5 λίτρα βενζίνη”.

Η βενζίνη στα 9 ή 10 δολάρια το γαλόνι δεν είναι πλέον ασυνήθιστη στην Ευρώπη, όπου οι τιμές του φυσικού αερίου έχουν αυξηθεί «περίπου 700%», ανέφερε το Bloomberg, «από τις αρχές του περασμένου έτους, που έφερε την ήπειρο στο χείλος της ύφεσης».

(φωτο:pixabay)

Μία ψηφοφορία πριν τις πρόωρες εκλογές βρίσκεται η Ιταλία

Ο γραμματέας της Λέγκα, ο Ματέο Σαλβίνι, αναφέρθηκε στις εντάσεις που καταγράφονται τις τελευταίες ημέρες στο εσωτερικό της κυβέρνησης του πρωθυπουργού Μάριο Ντράγκι.

«Αν αύριο στην γερουσία τα Πέντε Αστέρια δεν υπερψηφίσουν τα μέτρα οικονομικής στήριξης των πολιτών, πάμε σε εκλογές.

Τέλος, ο λόγος θα πρέπει να επιστρέψει στους Ιταλούς», τόνισε ο Σαλβίνι. Παράλληλα, πρόσθεσε ότι «δεν είναι η Λέγκα εκείνη που θέλει να ρίξει την κυβέρνηση» και ότι «αντιθέτως, συνεχίζει να ψηφίζει μέτρα προς συμφέρον των Ιταλών πολιτών».

Αναμένεται να διαπιστωθεί τι θα αποφασίσει το Εθνικό Συμβούλιο των Πέντε Αστέρων, το οποίο βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη.

Σύμφωνα με την ιταλική δημόσια τηλεόραση Rai, οι «πεντάστεροι» προτίθενται να μην πάρουν μέρος στην αυριανή ψηφοφορία της γερουσίας για την έγκριση των οικονομικών μέτρων στήριξης των πολιτών, αλλά παράλληλα δεν εννοούν να αποχωρήσουν από την κυβέρνηση Ντράγκι.

(απεμπε – φωτο:pexels)

Το Κρεμλίνο ελπίζει ότι ο Μπάιντεν δεν θα επιδιώξει να στρέψει τη Σαουδική Αραβία κατά της Ρωσίας

Ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου Ντμίτρι Πεσκόφ εξέφρασε σήμερα την ελπίδα ότι η επίσκεψη του Αμερικανού προέδρου Τζο Μπάιντεν στη Σαουδική Αραβία δεν θα χρησιμοποιηθεί για να ενθαρρυνθούν αντιρωσικές σχέσεις,

καθώς οι ΗΠΑ επιδιώκουν να πείσουν το Ριάντ να αυξήσει την παραγωγή πετρελαίου εν μέσω αλματώδους αύξησης των τιμών.

Ο σύμβουλος εθνικής ασφάλειας του Λευκού Οίκου Τζέικ Σάλιβαν δήλωσε τη Δευτέρα ότι ο Μπάιντεν θα προσπαθήσει να πείσει για την ανάγκη αύξησης της παραγωγής πετρελαίου από τις χώρες του ΟΠΕΚ προκειμένου να μειωθούν οι τιμές της βενζίνης, κατά τη συνάντησή του με ηγέτες των χωρών του Κόλπου στη Σαουδική Αραβία αυτή την εβδομάδα.

Ο Πεσκόφ δήλωσε επίσης ότι η Ρωσία, ο δεύτερος μεγαλύτερος στον κόσμο εξαγωγέας πετρελαίου μετά τη Σαουδική Αραβία και ο μεγαλύτερος εξαγωγέας φυσικού αερίου παγκοσμίως, έχει σε ιδιαίτερη εκτίμηση τη συνεργασία με τη Σαουδική Αραβία εντός του πλαισίου της συμμαχίας ΟΠΕΚ+, στην οποία συμμετέχουν οι κορυφαίοι παραγωγοί πετρελαίου του κόσμου.

«Είμαστε εντός του πλαισίου των συμφωνιών της ΟΠΕΚ+ και έχουμε σε ιδιαίτερη εκτίμηση το έργο που προσπαθούμε να επιτελέσουμε με τους εταίρους μας, συμπεριλαμβανόμενων κορυφαίων εταίρων όπως είναι η Σαουδική Αραβία», δήλωσε ο Πεσκόφ σε τηλεδιάσκεψη με δημοσιογράφους. «Έχουμε σε μεγάλη εκτίμηση τις σχέσεις μας και την επικοινωνία μας με το Ριάντ και σίγουρα ελπίζουμε ότι η οικοδόμηση σχέσεων και η ανάπτυξη σχέσεων μεταξύ του Ριάντ και άλλων πρωτευουσών του κόσμου σε καμία περίπτωση δεν θα κατευθύνεται εναντίον μας».

(απεμπε – φωτο:pixabay)

ΑΝΑΦΟΡΑ για την…ΠΡΟΟΔΟ της Ελλάδας στην Ατζέντα 2030 παρέδωσε η κυβέρνηση Μητσοτάκη: «Τα πάμε καλύτερα από άλλους»

Αυτή η κυβέρνηση τα κάνει όλα (τα ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΑ) και...συμφέρει!

Την Εθελοντική Έκθεση Αξιολόγησης της Ελλάδας για την υλοποίηση της Ατζέντας 2030 για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη παρουσίασε στην έδρα του ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη ο αρμόδιος για την παρακολούθηση του κυβερνητικού έργου υπουργός Επικρατείας, Άκης Σκέρτσος.

Η παρουσίαση της έκθεσης έγινε στο πλαίσιο του Πολιτικού Φόρουμ Υψηλού Επιπέδου του ΟΗΕ.

Η σύνταξη της εθνικής έκθεσης παρουσιάζει συγκεκριμένα μέτρα για την επίτευξη των 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης που έχει θέσει ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών. Η Ελλάδα παρουσίασε για δεύτερη φορά την Εθελοντική Έκθεση Αξιολόγησης και, όπως έχει επισημάνει ο κ. Σκέρτσος στο παρελθόν, η χώρα μας είναι ένα από τα μόλις τέσσερα ευρωπαϊκά κράτη που έχουν καταθέσει εθνική έκθεση.

Τον υπουργό Επικρατείας συνόδευε ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος και δήμαρχος Τρικκαίων, Δημήτρης Παπαστεργίου, ο οποίος ήταν παρών στην παρουσίαση της έκθεσης στον ΟΗΕ και είχε την ευκαιρία να εξηγήσει πώς οι ελληνικοί δήμοι συμμετέχουν στη βιωσιμότητα της χώρα.

Σύμφωνα με τους ιθύνοντες, η έκθεση καταδεικνύει ότι η Ελλάδα διαγράφει πορεία προς τη σωστή κατεύθυνση, καθώς σημειώνεται σταθερή πρόοδος σε πολλούς δείκτες βιώσιμης ανάπτυξης και ενίοτε κρίνεται ότι η Ελλάδα έχει καλύτερες επιδόσεις από πολλές χώρες της ΕΕ.

Μεταξύ των…θετικών αποτελεσμάτων που καταγράφονται στην έκθεση είναι:

– Η μείωση της φτώχειας και της ανεπάρκειας κατοικίας.

– Η μείωση των εισοδηματικών ανισοτήτων.

– Η μείωση της ανεργίας.

– Ο δραστικός περιορισμός της πρόωρης εγκατάλειψης της εκπαίδευσης.

– Η σχεδόν καθολική πρόσβαση σε υποδομές υγιεινής.

– Η αύξηση της συμμετοχής γυναικών σε επαγγελματικές θέσεις ευθύνης.

– Η αύξηση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας στην κατανάλωση ρεύματος και ο σημαντικός περιορισμός εκπομπής αερίων του θερμοκηπίου.

– Η σημαντική μείωση του αριθμού θανατηφόρων τροχαίων ατυχήματα και των ανθρωποκτονιών.

Ωστόσο, αναγνωρίζεται ότι η δεύτερη Εθελοντική Έκθεση Αξιολόγησης παρουσιάζεται στον ΟΗΕ σε μία συγκυρία που χαρακτηρίζεται από μία σειρά παγκόσμιων προκλήσεων. Εντούτοις, υπογραμμίζεται ότι η χώρα έχει θέσει σαφείς στόχους για την επίτευξη βιωσιμότητας και ανθεκτικότητας, με τη συμβολή όλων των κοινωνικών δυνάμεων. Αυτό το γεγονός θεωρείται ότι αντανακλάται στον ευρύ συντονισμό που έγινε από την Ομάδα Εργασίας που βρισκόταν σε στενή συνεργασία με όλα τα υπουργεία, την Ελληνική Στατιστική Αρχή και τα βασικά ενδιαφερόμενα μέρη, συμπεριλαμβανομένης της Βουλής των Ελλήνων, των περιφερειακών και τοπικών Αρχών, των κοινωνικών εταίρων και των φορέων της Κοινωνίας των Πολιτών.

Η Ομιλία του Άκη Σκέρτσου

Από την πλευρά του, ο κ. Σκέρτσος έκανε λόγο για μία στιγμή εορτασμού για τη χώρα, καθώς σε έναν μήνα από τώρα η Ελλάδα ετοιμάζεται να αφήσει πίσω της την ενισχυμένη επιτήρηση από διεθνείς θεσμούς και έτσι να κλείσει ένα από τα πιο οδυνηρά κεφάλαια της σύγχρονης ιστορίας της.

«Ήταν ένα μακρύ και σκοτεινό μονοπάτι που τώρα έχουμε αφήσει πίσω μας. Και σήμερα είμαι εδώ για να σας πω πώς αυτό συνέβη», σημείωσε.

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στη διάγνωση των αιτιών που οδήγησαν την Ελλάδα σε αυτό το οικονομικό αδιέξοδο. Όπως εξήγησε, «εκ των υστέρων, θα μπορούσαμε να πούμε με ασφάλεια ότι η Ελλάδα έφτασε σε αδιέξοδο λόγω του πολύ υψηλού δημόσιου χρέους και του δημοσιονομικού ελλείμματος, επειδή ενθάρρυνε για πολλά χρόνια ένα μη βιώσιμο οικονομικό μοντέλο χαμηλής παραγωγικότητας, χαμηλής ανταγωνιστικότητας με λίγες ιδιωτικές επενδύσεις, αδύναμες εξαγωγές και ελλιπή προστασία του περιβάλλοντος. Τα εισοδήματα, οι συντάξεις και η κοινωνική πρόνοια χρηματοδοτούνταν όχι από βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη αλλά από δάνεια, υποθηκεύοντας το μέλλον των νεότερων γενεών».

Σε αυτό το κομβικό σημείο, ο υπουργός Επικρατείας υποστήριξε πως το 2019 τέθηκε σε εφαρμογή ένα νέο μοντέλο διακυβέρνησης και ένα φιλόδοξο πολιτικό σχέδιο, με στόχο να τερματιστούν σταδιακά οι μη βιώσιμες πρακτικές και να υποστηριχθεί η μετάβαση της Ελλάδας σε ένα βιώσιμο οικονομικό μοντέλο. Όπως, όμως, παρατήρησε, η βασική διαφορά σε αυτό το πρόγραμμα ήταν ότι για πρώτη φορά η Ελλάδα εμφανίστηκε να έχει εθνική ιδιοκτησία τόσο των δομικών προβλημάτων όσο και των λύσεων για την αντιμετώπισή τους. «Για να ξεφύγουμε από αυτόν τον φαύλο κύκλο, υπήρχε επιτακτική ανάγκη να επανεξετάσουμε και να επανεφεύρουμε τον εαυτό μας και τις λειτουργίες του πολιτικού και κοινωνικοοικονομικού μας συστήματος», τόνισε.

Με αυτά τα δεδομένα, ο κ. Σκέρτσος εξήγησε ότι το 2019 η Ελλάδα δημιούργησε μέσω της Γενικής Γραμματείας Συντονισμού έναν ισχυρό και ολοκληρωμένο μηχανισμό παρακολούθησης για τη μέτρηση της προόδου στην εφαρμογή των δημόσιων πολιτικών. Υποστήριξε, δε, ότι αυτή η αλλαγή έδωσε τη δυνατότητα να υπάρχει μία συστηματική αξιολόγηση, η οποία γίνεται στη βάση υψηλής ποιότητας ποσοτικών στοιχείων και δεδομένων.

Υπό αυτό το πρίσμα, ο υπουργός Επικρατείας επεσήμανε ότι «η ύπαρξη μιας καθαρής εικόνας στο υψηλότερο επίπεδο για την πορεία της εφαρμογής των πολιτικών είναι υψίστης σημασίας, καθώς επιτρέπει την έγκαιρη παρέμβαση όπου χρειάζεται, την εφαρμογή κρίσιμων μεταρρυθμίσεων, τη συνοχή των πολιτικών και τη διαμόρφωση γενικότερων πλαισίων πολιτικής, στα οποία περιλαμβάνονται τα εθνικά σχέδια δράσης, όπως είναι για παράδειγμα η ψηφιακή μετάβαση, η απαλλαγή από τον άνθρακα για την παραγωγή ενέργειας, καθώς και ένα σύνολο φιλόδοξων νέων πολιτικών για την προώθηση των δικαιωμάτων των ευάλωτων πολιτών και την αντιμετώπιση κοινωνικών προβλημάτων».

Όσον αφορά την εθελοντική Έκθεση Αξιολόγησης που παρουσιάστηκε στον ΟΗΕ, ο κ. Σκέρτσος τη χαρακτήρισε έναν οδικό χάρτη που θα οδηγήσει τη χώρα στο ξέφωτο της βιώσιμης ανάπτυξης. Σε αυτό το σημείο στάθηκε στο πόσο συγκεκριμένη είναι η έκθεση, καθώς, όπως είπε, περιέχει ισότιμη ανάλυση και των 17 στόχων του ΟΗΕ με 270 συγκεκριμένες δημόσιες πολιτικές που ήδη παρακολουθούνται και 110 δεσμευτικές πρωτοβουλίες στο εγγύς μέλλον. Μάλιστα, υπογράμμισε ότι πολλές από αυτές τις ενέργειες έχουν συγκεκριμένα ορόσημα και κατανεμημένους προϋπολογισμούς.

Τέλος, ο υπουργός Επικρατείας σημείωσε ότι οι χώρες διαθέτουν την απαραίτητη εγγενή ποσότητα ανθεκτικότητας ώστε να καταφέρουν να αντιπαρατεθούν με τις ενδεχόμενες σοβαρές δομικές αδυναμίες που αντιμετωπίζουν. Ωστόσο, παρατήρησε ότι αυτό που χρειάζεται για να ξεπεραστούν τέτοιου είδους κρίσεις είναι ένα συνεκτικό σχέδιο με πολιτική βούληση, στέρεους θεσμούς, διαφάνεια και εμπιστοσύνη του λαού προς την κυβέρνηση. Οδεύοντας, λοιπόν, προς το 2030, υποστήριξε ότι η Ελλάδα φιλοδοξεί να επιστρέψει στη βιωσιμότητα, δίνοντας λύσεις στις κοινωνικές, περιφερειακές και περιβαλλοντικές προκλήσεις.

(απεμπε – φωτο:eurokinissi)

Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4) αύριο για 5 περιφέρειες της χώρας

Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4) προβλέπεται αύριο, Πέμπτη 14 Ιουλίου, για πέντε περιφέρειες της χώρας, σύμφωνα με το Χάρτη Πρόβλεψης Κινδύνου Πυρκαγιάς που εκδίδει η γενική γραμματεία Πολιτικής Προστασίας του υπουργείου Κλιματικής Κρίσης & Πολιτικής Προστασίας (www.civilprotection.gr).

Συγκεκριμένα πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4) προβλέπεται αύριο για τις εξής περιοχές:

-Περιφέρεια Αττικής

-Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας (ΠΕ Βοιωτίας, ΠΕ Εύβοιας)

-Περιφέρεια Πελοποννήσου (ΠΕ Κορινθίας, ΠΕ Αργολίδας)

-Περιφέρεια Κρήτης

-Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου (ΠΕ Λέσβου, ΠΕ Χίου, ΠΕ Σάμου, ΠΕ Ικαρίας)

Παράλληλα, η γενική γραμματεία Πολιτικής Προστασίας συνιστά στους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να αποφεύγουν ενέργειες στην ύπαιθρο που μπορούν να προκαλέσουν πυρκαγιά από αμέλεια, όπως το κάψιμο ξερών χόρτων και κλαδιών ή υπολειμμάτων καθαρισμού, η χρήση μηχανημάτων που προκαλούν σπινθήρες όπως δισκοπρίονα, συσκευές συγκόλλησης, η χρήση υπαίθριων ψησταριών, το κάπνισμα μελισσών, η ρίψη αναμμένων τσιγάρων, κ.α. Επίσης, η ΓΓΠΠ υπενθυμίζει ότι κατά τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου απαγορεύεται η καύση των αγρών και καλεί τους πολίτες σε περίπτωση που αντιληφθούν πυρκαγιά να ειδοποιήσουν αμέσως την Πυροσβεστική Υπηρεσία στον αριθμό κλήσης 199.

Επιπλέον η γενική γραμματεία Πολιτικής Προστασίας (www.civilprotection.gr) του υπουργείου Κλιματικής Κρίσης & Πολιτικής Προστασίας έχει ενημερώσει τις αρμόδιες υπηρεσιακά εμπλεκόμενες κρατικές υπηρεσίες, καθώς και τις Περιφέρειες και τους Δήμους των ανωτέρω περιοχών, ώστε να βρίσκονται σε αυξημένη ετοιμότητα πολιτικής προστασίας προκειμένου να αντιμετωπίσουν άμεσα τυχόν επεισόδια πυρκαγιών.

Για περισσότερες πληροφορίες και οδηγίες αυτοπροστασίας από τους κινδύνους των δασικών πυρκαγιών, οι πολίτες μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.civilprotection.gr.

(απεμπε – φωτο:eurokinissi)

«Άρπα την Πούτιν»: Αυξήθηκε απροσδόκητα η παραγωγή ρωσικού αργού πετρελαίου

Τους έχει «καταγλεντήσει» ο Ρώσος ηγέτης...

Η παραγωγή αργού πετρελαίου και συμπυκνωμάτων στη Ρωσία αυξήθηκε απροσδόκητα κατά 490.000 βαρέλια ημερησίως τον Ιούνιο και έφτασε τα 11,07 εκατομμύρια βαρέλια την ημέρα!

Αυτό αναφέρει σε έκθεσή του ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας (IEA).

Ταυτόχρονα, ο ΔΟΕ αναμένει ότι η παραγωγή θα «χαλαρώσει» τον Ιούλιο καθώς το εμπάργκο της ΕΕ στο ρωσικό πετρέλαιο «έχει τεθεί σταδιακά».

photo pexels

Τα λόγια Πούτιν που δεν πρόσεξε ΚΑΝΕΙΣ: «Αυτό που ξεκίνησε, ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να σταματήσει»!!! ΒΙΝΤΕΟ

Τι πρόκειται να συμβεί σύντομα στην Ευρώπη...

Σε πρόσφατη ομιλία του για όλα αυτά που συμβαίνουν, με πρόσχημα την Ουκρανία, ο πρόεδρος της Ρωσίας, Βλαντίμιρ Πούτιν, είπε πράγματα, στα οποία δεν στάθηκαν τα μέσα ενημέρωσης!

Είναι εξαιρετικά σημαντικά και ως εκ τούτου το ΕΛ σας τα παραθέτει!

Μεταξύ άλλων δήλωσε:

«Θέλω να πω και να το τονίσω, πως έχουμε πολλούς που μας στηρίζουν ακόμη και μέσα στις ΗΠΑ αλλά και στην Ευρώπη (σ.σ. πέραν των αντιδιεθνιστικών πολιτικών κατευθύνσεων στην Δύση, μεγάλο μέρος των πολιτών έχει αρχίσει και αντιλαμβάνεται την απάτη των δυτικών κυβερνήσεων, την ενίσχυση των ΝΑΖΙ του Κιέβου που έσφαζαν αμάχους επί 8 χρόνια και τα δίκαια της Ρωσίας στην περιοχή) αλλά και σε άλλες ηπείρους και άλλες χώρες.

Και οι υποστηρικτές μας θα αυξάνονται, δίχως καμία αμφιβολία, ακόμα και σε χώρες που είναι  δορυφόροι των ΗΠΑ.

Έχουν αρχίσει να συνειδητοποιούν πως η τυφλή υπακοή των κυβερνώντων τους στον ηγεμόνα είναι εντελώς αντίθετη – τα εθνικά τους συμφέροντα.

Σύντομα, όλοι θα συνειδητοποιήσουν αυτό το – όλο και αυξανόμενο – αίσθημα στην κοινωνία (σ.σ. δυσφορία που ίσως μετατραπεί σε μαζικές εξεγέρσεις)

(…)

Η Δύση θα έπρεπε να έχει καταλάβει πως έχασε από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησε αυτή η ειδική στρατιωτική επιχείρηση στην Ουκρανία, καθώς σήμανε την διάλυση της αμερικανικής τάξης πραγμάτων.

Αυτή είναι η αρχή μίας μετάβασης από τον παγκοσμιοποιητικό αμερικάνικο εγωκεντρισμό, σε έναν πραγματικά πολυ – πολικό κόσμο (σ.σ. ΟΧΙ στην μονοπολική παγκόσμια κυβέρνηση).

Σε μία βάση διεθνών νόμων και σε πραγματική ανεξαρτησία των λαών και των πολιτισμών.

Η διαδικασία έχει ήδη ξεκινήσει και πλέον είναι αδύνατον να σταματήσει».

photo eurokinissi

Φορτηγάκι έπεσε σε βιτρίνα μαγαζιού στο Παρίσι! Πρωτοφανείς εικόνες, vid

Στο Παρίσι, μίνι λεωφορείο έπεσε σε βιτρίνα

Τουλάχιστον 7 άνθρωποι τραυματίστηκαν, 2 από αυτούς μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο σε εξαιρετικά σοβαρή κατάσταση, σύμφωνα με τα κοινωνικά τους δίκτυα.

scr

Ένοχος ο Δημήτρης Λιγνάδης για δύο βιασμούς

Την ενοχή του Δημήτρη Λιγνάδη για δυο από τις τέσσερις υποθέσεις βιασμών, αποφάσισε κατά πλειοψηφία πριν από λίγο το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Αθήνας.

Συγκεκριμένα, το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο, μετά από διάσκεψη περίπου τεσσάρων ωρών ωρών υιοθέτησε καταδίκασε τον κατηγορούμενο για τον βιασμό δυο ανηλίκων ενώ τον αθώωσε , λόγω αμφιβολιών, για την μια περίπτωση βιασμού ανηλίκου και ομόφωνα αθώος για την κατηγορία του βιασμού ενός ενήλικου άνδρα.

Την σκυτάλη της ακροαματικής διαδικασίας πήρε η υπεράσπιση του Δημήτρη Λιγνάδη η οποία αιτείται την αναγνώριση ελαφρυντικών.

Δικαστές και ένορκοι, υιοθέτησαν εν μέρει την πρόταση του εισαγγελέα της έδρας, ο οποίος είχε ζητήσει την ενοχή του κατηγορούμενου για τις τρεις από τις τέσσερις καταγγελίες που έχουν γίνει σε βάρος του από νεαρούς άνδρες για βιασμό τους ενώ ήταν ανήλικοι.

Photo intime

Power pass: Ανακοινώθηκε και επίσημα η ημερομηνία πληρωμών

Από Παρασκευή 15 Ιουλίου οι πληρωμές για το Power Pass στους δικαιούχους σύμφωνα με τον Υπουργό Ενέργειας Κώστα Σκρέκα.

H επιστροφή των χρημάτων για την επιδότηση στο ρεύμα θα γίνει σταδιακά αλλά ο στόχος είναι να πιστωθεί όλο το ποσό μαζί στον κάθε δικαιούχο.

Συνολικά υποβλήθηκαν 2,8 εκατομμύρια αιτήσεις σε σύνολο 4 εκατομμυρίων νοικοκυριών που πληρούν το εισοδηματικό όριο των 45.000 ευρώ καθαρού οικογενειακού εισοδήματος.

Οι έλεγχοι όπως όλα δείχνουν και επιβεβαίωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστας Σκρέκας ολοκληρώνονταικαι έτσι την Παρασκευή 15 Ιουλίου αναμένεται η πληρωμή για το επίδομα ρεύματος.

Ο δικαιούχος θα ενημερωθεί για την εξέλιξη της αίτησής του στο email που έχει δηλώσει. Εάν δεν επιθυμεί να περιμένει, μπορεί να εισέρχεται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα vouchers.gov.gr, με τους προσωπικούς του κωδικούς Taxisnet και να βλέπει το στάδιο στο οποίο βρίσκεται.

(dikaiologitika – φωτο:eurokinissi)

Θεσσαλονίκη / Αυτοκίνητο έπεσε σε στάση λεωφορείου – Τρεις τραυματίες

Το ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητο έπεσε πάνω στη στάση αφού πρώτα συγκρούστηκε με άλλο ΙΧ

Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε στη Θεσσαλονίκη, καθώς ένα αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε στάση του ΟΑΣΘ με αποτέλεσμα σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες να υπάρχουν τρεις τραυματίες.

Σύμφωνα με πληροφορίες του GRTimes, δύο ΙΧ οχήματα συγκρούστηκαν στην οδό Κωνσταντίνου Παλαιολόγου, στην περιοχή της Νικόπολης και από την πρόσκρουση, το ένα από τα δύο οχήματα έπεσε πάνω σε στάση του ΟΑΣΘ, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν τρεις πεζοί.

photo eurokinissi

BBC: «Βρετανοί κομάντος εμπλέκονται σε “παράνομες” δολοφονίες στο εξωτερικό»

Και πιο συγκεκριμένα στη Μ. Ανατολή.

Μια νέα έκθεση του δικτύου φαίνεται να αποκαλύπτει ένα μοτίβο παράνομων δολοφονιών Αφγανών από μια μοίρα κομάντο της SAS κατά τη διάρκεια νυχτερινών επιδρομών, με έως και 54 θύματα σε διάστημα μόλις έξι μηνών.

Η εν λόγω μοίρα αναπτύχθηκε στην επαρχία Χελμάντ τον Νοέμβριο του 2010 για μια εξάμηνη περιοδεία και αυτή η περιοδεία είναι το αντικείμενο της έρευνας του BBC.

Το Υπουργείο Άμυνας του Ηνωμένου Βασιλείου αρνήθηκε με οργή τους ισχυρισμούς, λέγοντας ότι είχαν προηγουμένως ερευνηθεί.

«Καμία από τις δύο έρευνες δεν βρήκε επαρκή στοιχεία για τη δίωξη. Το να υπονοούμε το αντίθετο είναι ανεύθυνο», απάντησε.

Αυτοί είναι που σήμερα κατηγορούν τους Ρώσους για εγκλήματα πολέμου στην Ουκρανία;;;

(φωτο:pexels)

ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ στις ΗΠΑ θα συγκεντρώνει έως και 8.000 ΒΟΟΕΙΔΗ την ημέρα – ΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ;;; vid

Όλα συμβαίνουν στις μέρες μας...

Μια νέα εταιρεία εμφανίστηκε στις ΗΠΑ με μια περίεργη λύση για τα προβλήματά των ανθρώπων.

Όπως μεταδίδουν εναλλακτικά μέσα ενημέρωσης στην Αμερική:

«Μια τεράστια μονάδα παραγωγής κρέατος πρόκειται  να ανοίξει το επόμενο έτος στην Rapid City της Νότιας Dakota, και να ολοκληρωθεί έως το 2026.

Θα φέρει το όνομα “Εταιρεία ανάπτυξης Δυτικής κληρονομιάς”.

Η “Εταιρεία ανάπτυξης Δυτικής κληρονομιάς”, θα επεξεργάζεται βοοειδή και βίσωνες πλήρως με ρομποτική και τεχνητή νοημοσύνη – ΕΔΩ.

Η “Εταιρεία ανάπτυξης Δυτικής κληρονομιάς”, χτίζει ένα τεράστιο εργοστάσιο 1 εκατομμυρίου τετραγωνικών ποδιών, που θα υποδέχεται έως και 8.000 βοοειδή την ημέρα – ΕΔΩ.

Τώρα, κάποιος θα μπορούσε να ρωτήσει. Τι γίνεται με όλη αυτή την κοινωνική μηχανική, για να σταματήσουμε να τρώμε αληθινό βοδινό και να συνηθίσουμε να τρώμε κρέας και ζωύφια που  καλλιεργούνται στο εργαστήριο;;; Δεν μας έχουν πείότι τα αέρια της αγελάδας είναι κακό για το περιβάλλον;;;

Λοιπόν, όπως αποδεικνύεται η ” Εταιρεία ανάπτυξης Δυτικής κληρονομιάς” δεν  πρόκειται απαραίτητα να επεξεργάζεται 3 εκατομμύρια βοοειδή ετησίως για τροφή.

Η “Εταιρεία ανάπτυξης Δυτικής κληρονομιάς” θα συλλέγει ζωικό λίπος για να χρησιμοποιηθεί ως ζωοτροφή και θα παράγονται κατά κάποιον τρόπο και βιοκαύσιμα».

Η εταιρεία θα τραβάει βοειδή από όλη την χώρα! Γιατί όχι από τους κτηνοτρόφους που κλείνουν τις επιχειρήσεις τους λόγω της τεχνητής ενεργειακής κρίσης!

Η Rapid City είναι μια μικρή πόλη και πολλοί κάτοικοι ρωτούν πού θα βρεθούν 8.000 βοοειδή την ημέρα, και πού θα τα κρατήσουν, και πού θα τα βρουν 2500 υπαλλήλους που είναι το 3% του πληθυσμού και πού θα τους στεγάσουν;;;

Χιλιάδες βοοειδή κάθε μέρα θα μεταφέρονται απευθείας στο ρομποτικό σφαγείο λέιζερ AI, για άμεση επεξεργασία.

Ή μπορεί και να ταΐζουν τις ελίτ την ώρα που οι μάζες θα τρώνε τροφές εργαστηρίου!!!

Αεροπορική άσκηση Ελλάδας Ισραήλ εντός των FIR Τελ Αβιβ και Λευκωσίας

H αεροπορική άσκηση Ελλάδας Ισραήλ με την επωνυμία «Frizis Damas 2022» διεξήχθη χθες εντός του FIR Τελ Αβίβ,

ενώ εναέριος ανεφοδιασμός πραγματοποιήθηκε εντός του FIR Λευκωσίας.

   ¨Οπως έγινε γνωστό από την Πολεμική Αεροπορία, η άσκηση πήρε την ονομασία «FRIZIS DAMAS», μετά από επιλογή και συναίνεση και των δύο χώρων, από τους:

   -Μαρδοχαίο Φριζή: Ελληνοεβραίο (Ρωμανιώτη) αξιωματικό του Στρατού Ξηράς , ο οποίος πολέμησε σε όλα τα μέτωπα από τον Α’ ΠΠ έως και τον Β’ΠΠ, όπου φονεύθηκε στην Πίνδο κατά τον Ελληνο-ιταλικό πόλεμο του 1940 και

   -Αρχιεπίσκοπο Δαμασκηνό: Ο Αρχιεπίσκοπος Δαμασκηνός, με τις ενέργειές του κατά την Κατοχή (1941-1944) διέσωσε μεγάλο αριθμό Ελλήνων Εβραίων από τα γερμανικά στρατόπεδα εξόντωσης. Για το λόγο αυτό, μετά τον Β’ ΠΠ αναγορεύθηκε από το νεοσύστατο κράτος του Ισραήλ ως Δίκαιος των Εθνών.

(απεμπε -φωτο:eurokinissi)

Πολιτικές φωνές στη Μόσχα καλούν τη Ρωσία να αποχωρήσει από τον ΠΟΥ αν αναγνωριστεί η ύπαρξη “τρίτου φύλου”

Το κόμμα Κομμουνιστές της Ρωσίας κάλεσε τη Ρωσία να αποσυρθεί από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) εάν αναγνωρίσει την ύπαρξη τρίτου φύλου

και να δημιουργήσει τη δική του οργάνωση που θα ασχολείται με την υγεία των κατοίκων του πλανήτη, δήλωσε στο RIA Novosti ο πρόεδρος του κόμματος Σεργκέι Μαλίνκοβιτς.


Νωρίτερα, ορισμένα μέσα ενημέρωσης, επικαλούμενα τον ΠΟΥ, ανέφεραν ότι ο ΠΟΥ κυκλοφόρησε ένα νέο εγχειρίδιο, από το οποίο προκύπτει ότι το φύλο ενός ατόμου δεν περιορίζεται σε άνδρα και γυναίκα.


«Ο ΠΟΥ θα χάσει την τελευταία του εξουσία στον κόσμο εάν αναγνωρίσει το λεγόμενο τρίτο φύλο… Πιστεύουμε ότι εάν ο ΠΟΥ κάνει αυτό το μοιραίο λάθος, η Ρωσία , ως χώρα παραδοσιακών αξιών, θα πρέπει να εγκαταλείψει τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας και να δημιουργήσει ένα άλλο οργάνωση υπό την αιγίδα της που θα ασχολείται με την υγεία των κατοίκων του πλανήτη», είπε ο Μαλίνκοβιτς.

(scr)

Ο Πλεύρης “ψηφίζει” ΚΟΡΩΝΟΧΟΥΝΤΑ: «Ίσως επιστρέψουν τα μέτρα»

Για την αύξηση των κρουσμάτων κορωνοϊού, για τα μέτρα προστασίας αλλά και για τις κλίνες covid που στελεχώνονται εκ νέου μίλησε ο υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης.

«Είμαστε προς την κορύφωση ενός κύματος που υπάρχει, υπάρχει ακόμα αυξητική πορεία η οποία αρχίζει να σταθεροποιείται. Το έντονο αυτό κύμα βγάζει νοσηλείες σε απλές κλίνες που δεν μεταφέρονται όμως σε ΜΕΘ. Είναι σημαντικό γιατί μας βοηθάει να κάνουμε τον σχεδιασμό μας, στις απλές κλίνες έχουμε αύξηση, ενεργοποιήθηκε ήδη ένα σχέδιο αύξησης κλινών, που θα είναι γύρω στις 500 κλίνες. Θεωρούμε ότι με αυτά τα μέτρα θα καλυφθούν τα κενά στο λεκανοπέδιο, στην περιφέρεια τα πράγματα είναι πιο ομαλά», ανέφερε αρχικά στην τηλεόραση του ΜEGA.

«Αυτή τη στιγμή το ΕΣΥ πιέζεται, οι άνθρωποι πρέπει να πάρουν την άδειά τους, αντίστοιχα τον Ιούλιο γίνονται πολλές επεμβατικές πράξεις καθώς ο κόσμος μετά πηγαίνει στις διακοπές του. Ο Ιούλιος θα είναι πιεστικός αλλά ελεγχόμενα. Οι εργαζόμενοι που δεν έχουν εμβολιαστεί και ήταν σε αναστολή, ξεκίνησαν 6.212 σήμερα είναι 2. 148 άτομα σε αναστολή. Εκ του αποτελέσματος, αυτό το μέτρο, που δεν ήταν ευχάριστο, έχει μειώσει κατά 65 % όσους ήταν σε αναστολή. Αυτοί που νοσούν και ήταν σε αναστολή, επιστρέφουν μέχρι να λήξει το πιστοποιητικό νόσησης, δηλαδή στο 6μηνο», πρόσθεσε.

«Αυτή τη στιγμή έχουμε μεταλλάξεις που είναι υπερμεταδοτικές, άρα και τα κρούσματα είναι περισσότερα. Οι ειδικοί λένε ότι ο αριθμός των κρουσμάτων είναι έως τριπλάσιος από τον δηλωθέντα. Πλέον, επειδή δεν έχουμε τον απόλυτο δειγματοληπτικό έλεγχο και έχουμε πιο στοχευμένο έλεγχο, είναι λογικό η θετικότητα να είναι μεγάλη. Η λογική που γυρνούν όλες οι χώρες στο τεστ, είναι ότι όταν αισθάνεσαι ότι έχεις συμπτώματα, πας και κάνεις τον έλεγχο», επεσήμανε.

Υπάρχει πιθανότητα να γυρίσουμε στα μέτρα

Για την άρση των μέτρων για τον κορωνοϊό, ο κ. Πλεύρης τόνισε πως, «Η μεταδοτικότητα είναι μεγάλη και μας ενδιαφέρει να βλέπουμε τα κρούσματα που έχουν συμπτώματα, αλλά και το πώς εξελίσσεται , εάν δηλαδή εξελίσσεται σε νοσηλεία. Η Δέλτα έπιασε τη χώρα μας με μέτρα υποχρεωτικότητας, και η διαφορά που βλέπουμε σήμερα συγκριτικά με το διάστημα Ιανουάριος – Μάρτιος, οφείλεται στον εμβολιασμό. Κανείς δεν πάει στη λογική «πάμε να νοσήσουμε.

Έχουμε υπερμεταδοτικότητα, πια η λογική είναι ότι μπαίνουμε σε μία συνύπαρξη με τον κορωνοϊό, θέλουμε να πάμε σε μία κουλτούρα τήρησης μέτρων. Άλλες απαιτήσεις υπάρχουν για ανθρώπους άνω των 60 ετών και άλλες για τα πιο νεαρά άτομα. Τα μέτρα έχουν ανασταλεί δεν έχουν καταργηθεί, υπάρχει η πιθανότητα να γυρίσουμε στα μέτρα, αλλά η φιλοσοφία μας είναι τα μέτρα να παραμείνουν σε επίπεδο σύστασης».

(megatv – φωτο:intime)