Άρθρα

Ιδού το «ΘΕΡΜΟΝ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΝ» Ελλάδας-Τουρκίας: ΚΟΚΟΡΕΤΣΙ!!! Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ

Δείτε...

scr

Κορακάκη: “Καταδικάστηκε πέντε χρόνια, αλλά σε πέντε μήνες θα είναι έξω – Τι θα κάνω εγώ τότε;”

Τους φόβους της σε ότι αφορά στην αποφυλάκιση του άνδρα που για πέντε ολόκληρα χρόνια είχε γίνει ο εφιάλτης της, εξέφρασε η Άννα Κορακάκη.

Η ίδια περιγράφει τα όσα βίωσε με το stalking που της έκανε ένας 34χρονος, ο οποίος δήλωνε μεγάλος θαυμαστής της και την παρακολουθούσε επί πέντε χρόνια, ενώ είχε βάλει φωτιά και στο αυτοκίνητο συντρόφου της.

Η χρυσή ολυμπιονίκης, τρέμει τη στιγμή που ο 34χρονος θα βγει από τη φυλακή καθώς, η ίδια, έχει ήδη λάβει απειλητικό μήνυμα από φίλο του. «Δεν έχω βρει ακόμη καμία ισορροπία. Μου έχει αφήσει πολλά τραύματα. Όταν βρίσκομαι στη Δράμα γυρίζω συνεχώς και κοιτάζω πίσω μου» είπε

«Απέκτησα φοβίες που δεν τις είχα»
«Είναι τρομακτικό ένα μυαλό που είναι απρόβλεπτο και αυτό μου το έδειχναν οι πράξεις του. Τα τελευταία τρία χρόνια είχε… ξεφύγει. Με έναν φίλο του έφτασαν στο σημείο να προσπαθήσουν να μπουν στο διαμέρισμά μου. Πήγαινε στις δουλειές των δικών μου ανθρώπων και δημιουργούσε προβλήματα. Ερχόταν ακόμα και στο σκοπευτήριο. Τα τελευταία δύο χρόνια δεν μπορώ να κοιμηθώ. Έχω συνεχώς εφιάλτες. Δε θέλω να κάνω τη γενναία. Απέκτησα φοβίες που δεν τις είχα. Τον τελευταίο χρόνο πηγαίνω και σε ψυχολόγο. Πρέπει να δουλέψω αρκετά και με τους εφιάλτες του ύπνου», είπε στην Καθημερινή.

Διέξοδο στους εφιάλτες της η σκοποβολή
Η Άννα Κορακάκη καταφεύγει στη σκοποβολή ως διέξοδο στους εφιάλτες της. «Όταν μπαίνω στη θυρίδα και βρίσκομαι μπροστά στον στόχο, εκεί ηρεμώ. Εκεί είναι το σπίτι μου και δεν μπορεί να με πειράξει κανένας. Όμως για να γίνει αυτό θα πρέπει να έχω κλειδώσει την πόρτα του σκοπευτηρίου. Καταδικάστηκε για πέντε χρόνια, αλλά σε πέντε μήνες θα είναι έξω. Τι θα κάνω εγώ τότε; Ήδη ένας φίλος του μου έστειλε μήνυμα, τονίζοντάς μου ότι έκανα κακό στον φίλο του», σημείωσε και πρόσθεσε ότι, όταν έγινε γνωστή η περιπέτεια που βιώνει, οι συναθλητές της ήταν στο πλευρό της. «Μου συμπαραστάθηκαν όλοι, κάτι που με συγκίνησε πολύ. Συναθλήτρια από την Πολωνία μού πρότεινε να μου διαθέσει το σπίτι της», εξήγησε.

Η περιπέτεια με τον άντρα που είχε γίνει σκιά της έγινε γνωστή στο ευρύ κοινό μετά την ολοκλήρωση της δίκης ενώ δεν ήταν λίγες οι γυναίκες που επικοινώνησαν με την αθλήτρια για να ζητήσουν τη συμβουλή της. «Μόνο μια γυναίκα που το βιώνει μπορεί να καταλάβει. Σε ό,τι αφορά την ασφάλεια, όσο υποστηρικτικό κι αν είναι το περιβάλλον σου, όταν βρεθείς σε κίνδυνο δεν μπορεί να παρέμβει το περιβάλλον. Είσαι εσύ και ο κίνδυνος. Εκεί μόνο η τύχη μπορεί να σε βοηθήσει. Εύχομαι να έχει την τύχη μαζί της», υπογράμμισε η ίδια, όταν ρωτήθηκε τί τούς έλεγε.

libre/ photo eurokinissi

ΔΕΔΔΗΕ: Διακοπή ρεύματος σήμερα στην Αττική – Δείτε ώρες και περιοχές

Ο ΔΕΔΔΗΕ ανακοίνωσε τις περιοχές στην Αττική με προγραμματισμένη διακοπή ρεύματος για σήμερα, 19 Ιουλίου.

Συνολικά 8 περιοχές που θα επηρεαστούν, ενώ γνωστοποίησε και τις ώρες αλλά και τις οδούς όπου σημειώθηκαν οι διακοπές στην ηλεκτροδότηση.

Αναλυτικά οι περιοχές:

  • Αθήνα
  • Γλυφάδα
  • Βύρωνας
  • Δήμος Σαρωνικού
  • Χολαργός
  • Πειραιάς
  • Σαλαμίνα
  • Περιστέρι

Δείτε αναλυτικά παρακάτω τους σχετικούς πίνακες:

διάκοπες1
διάκοπες2

(Dikaiologitika – φωτο:pixabay)

Αυτά μας έλειπαν τώρα! Άγρια συμπλοκή Ρομά στη Θεσσαλονίκη για τον…έρωτα δύο νεαρών, vid

Δεν συμφωνούσαν με το γάμο των παιδιών τους δύο οικογένειες Ρομά με αποτέλεσμα να υπάρξει άγρια συμπλοκή το βράδυ της Δευτέρας (18.7.2022) στη Θεσσαλονίκη.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το Thestival.gr, ξέσπασε άγριος καυγάς στη Θεσσαλονίκη μεταξύ δύο οικογενειών Ρομά εξαιτίας του έρωτα ενός 19χρονου και μιας 18χρονης.

Όπως αποκαλύπτει το δημοσίευμα, η οικογένεια του 19χρονου δεν θέλει να «συμπεθεριάσει» με την οικογένεια της 18χρονης με αποτέλεσμα να επιτεθεί στο σπίτι που ζει η νεαρή κοπέλα με την οικογένειά της.

Δέκα άτομα περίπου μαζεύτηκαν κρατώντας ρόπαλα και άλλα αντικείμενα έξω από το σπίτι της οικογένειας. Οι Ρομά έσπασαν ό,τι έβρισκαν μπροστά τους στην αυλή του σπιτιού, ενώ η οικογένεια της κοπέλας είχε ταμπουρωθεί στο σπίτι μαζί με τα ανήλικα αδέρφια της.

Στο σημείο έσπευσαν ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, ενώ λίγη ώρα αργότερα οι δράστες αποχώρησαν και τα πνεύματα ηρέμησαν. Έξι άτομα της οικογένειας που δέχθηκε επίθεση μετέβησαν στο αστυνομικό τμήμα Τούμπας για να υποβάλλουν μήνυση.

(πηγή:thestival – φωτο:eurokinissi)

Ρέθυμνο: Υπό πλήρη έλεγχο τα μέτωπα της φωτιάς στον Άγιο Βασίλειο

Ελέγχονται πλήρως τα μέτωπα φωτιάς στον 'Αγιο Βασίλειο Ρεθύμνου, τα οποία αναζωπυρώθηκαν το μεσημέρι της Δευτέρας.

Αυτή την ώρα υπάρχουν μικροεστίες και ανά διαστήματα μικρές αναζωπυρώσεις στις οποίες επεμβαίνουν άμεσα οι πυροσβεστικές δυνάμεις.

Οι ισχυροί άνεμοι συνεχίζονται κυρίως στις ορεινές πλαγιές ενώ στα νότια του δήμου η κατάσταση είναι, όπως αναφέρει το συντονιστικό της Πυροσβεστικής, σαφώς καλύτερη. Χθες επικρατούσαν άνεμοι, οι οποίοι έφταναν μέχρι και 10 μποφόρ που έδωσαν θερμική πνοή στις στάχτες με αποτέλεσμα, σε Κρύα Βρύση, Σαχτούρια, Μέλαμπες και ‘Αγιο Γεώργιο, τα μέτωπα της φωτιάς να γιγαντωθούν σε πολύ μικρό χρόνο. Αυτή την ώρα η εικόνα είναι, σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ ΜΠΕ πολύ καλύτερη, παρά το γεγονός ότι οι άνεμοι συνεχίζουν να πνέουν στην περιοχή. Είκοσι πέντε οχήματα και 110 πυροσβέστες καθ΄ όλη τη διάρκεια της νύχτας έδιναν τη μάχη να προστατεύσουν κατοικημένες περιοχές και οικισμούς. Δεν κινδυνεύουν σπίτια και άλλες εγκαταστάσεις.

Εναέρια μέσα δεν έχουν ακόμη σηκωθεί, ενώ χθες μέχρι και τη δύση του ήλιο η δυνατότητα ρίψεων νερού από ελικόπτερα ήταν περιορισμένη, λόγω των θυελλωδών ανέμων με αποτέλεσμα το κύριο βάρος πυρόσβεσης να είχαν αναλάβει οι επίγειες δυνάμεις με τους πυροσβέστες, τους εθελοντές και τα πεζοπόρα τμήματα, τα οποία εισχωρούσαν στα δύσβατα σημεία των πύρινων μετώπων.

Πολίτες και δημοτική Αρχή κάνουν πλέον πολύ πιο έντονο λόγο για εμπρησμό και οργανωμένο σχέδιο, με τον δήμαρχο Αγίου Βασιλείου Γιάννη Ταταράκη να δηλώνει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ότι «…την ώρα που ξεκινούσαν οι έλεγχοι του ΕΛΓΑ και οι πυροσβέστες έσβηναν μικρές εστίες αναζωπύρωσης, νέες εστίες παρουσιάζονταν και αποδιοργάνωναν τις πυροσβεστικές δυνάμεις διασπώντας τα μέτωπα πυρόσβεσης. Η σκέψη μου πάει πλέον στο οργανωμένο έγκλημα στον οργανωμένο εμπρησμό». Η δημοτική Αρχή έχει λάβει απόφαση να μην επιτρέψει, κανένα κομμάτι καμένης γης να χτιστεί όπως επίσης ότι ο ‘Αγιος Βασίλειος θα ζωντανέψει και πάλι όσο κι αν κάποιοι προσπαθήσουν να δημιουργήσουν προβλήματα.

Αυτή την ώρα η κατάσταση στην ευρύτερη περιοχή είναι πολύ καλύτερη σε ό,τι αφορά την αποπνικτική ατμόσφαιρα που υπήρχε τις προηγούμενες ώρες. Στα μέτωπα των πυρκαγιών βρέθηκε για ακόμη μία φορά η αντιπεριφερειάρχης ΜΑρία Λιονή, εκφράζοντας την αγωνία της, όπως είπε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο, για το μέλλον των ανθρώπων που ζουν στα χωριά του Αγίου Βασιλείου τα οποία έπληξε για 3η φορά το πύρινο μέτωπο, το 2001, το 2015 και σήμερα. «Είναι ανάγκη να υπάρξει άμεση παρέμβαση του ίδιου του πρωθυπουργού για την επούλωση των πληγών, τον σχεδιασμό του αύριο και την ενίσχυση του αγώνα των κατοίκων να μπορέσουν να ανταποκριθούν στα καθημερινά που αφορούν την επιβίωση τους».

Σχετικά με δύο ακόμα μέτωπα φωτιάς που εκδηλώθηκαν το ένα στη θέση Αμπελάκι και το δεύτερο στο χωριό Καρέ και τα δύο στην ενότητα του δήμου Ρεθύμνης ελέγχθηκαν άμεσα με τη συμβολή πυροσβεστικών δυνάμεων και των δύο ελικοπτέρων, τα οποία δεν επιχειρούσαν εκείνες τις ώρες στο μεγάλο μέτωπο του δήμου Αγίου Βασιλείου λόγω των θυελλωδών ανέμων. Αργότερα οι φωτιές τέθηκαν υπό πλήρη έλεγχο χωρίς να κινδυνέψουν σπίτια οι περιουσίες και βρίσκονται, η φωτιά στο Αμπελάκι σε απόλυτη ύφεση ενώ η φωτιά στις Καρές σε πλήρη έλεγχο. Την φωτιά στις ΚΑρές ελέγχουν 7 οχήματα της πυροσβεστικής με 25 πυροσβέστες και 10 άτομα στα πεζοπόρα τμήματα. Η φωτιά έκαψε 30 στρέμματα αγροτικής γης και 35 χορτολιβαδικής.

amna/ eurokinissi

Antonov: Drone ψάχνουν για άσκαστα πυρομαχικά – Τα νέα για τα αίτια της πτώσης

Μυστήριο αποτελούν τα αίτια της πτώσης του Antonov στην Καβάλα, ενώ πολλά τα ερωτήματα που εγείρονται σχετικά με το φορτίο του.

Ακατάπαυστα συνεχίζονται οι επιχειρήσεις του στρατού και των τοπικών Αρχών, προκειμένου να καθαρίσουν την περιοχή, όπου κατέπεσε το Antonov. Από την πτώση του μοιραίου αεροσκάφους βρήκαν τραγικό θάνατο το οκταμελές πληρωμά του, ενώ σχεδόν 12 τόνοι πυρομαχικών σκορπίστηκαν στην Δήμο Παγγαίου.

Το Τάγμα Εκκαθάρισης Ναρκοπεδίων Ξηράς συνέχισε και χθες τις έρευνες για τον εντοπισμό και τη σήμανση πυρομαχικών που έχουν διασκορπιστεί, ενώ σήμερα ειδικό Drone του στρατού θα χαρτογραφήσει τα άσκαστα πυρομαχικά. Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ από την ισχυρή έκρηξη τα βλήματα έχουν εκτοξευθεί σε ακτίνα 500 και πλέον μέτρων μέσα στα χωράφια.

Μετά τον εντοπισμό τους, θα γίνει συγκέντρωση και απομάκρυνση ή επί τόπου εξουδετέρωσή τους, κάτι που θα κριθεί από το κλιμάκιο.

Αυτό που είναι σίγουρο είναι πως η επιχείρηση θα διαρκέσει πάνω από μήνα.

Εν τω μεταξύ χθες, ο δήμος Παγγαίου εξέδωσε ανακοίνωση ζητώντας από τους πολίτες που κινούνται γύρω από την περιοχή που έπεσε το αεροσκάφος να ενημερώσουν τις αρχές σε περίπτωση που εντοπίσουν σχετικά πυρομαχικά, δίνοντας και φωτογραφίες προκειμένου να τα αναγνωρίσουν.

Την ίδια ώρα, σύμφωνα με την Ελληνική Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας, δεν έχει παρατηρηθεί καμία μεταβολή στα επίπεδα ραδιενέργειας περιβάλλοντος στη Βόρεια Ελλάδα ή στο σύνολο της ελληνικής επικράτειας μετά την πτώση του αεροσκάφους Antonov στην Καβάλα.

Αναφορικά με τον σταθμό μέτρησης της Καβάλας, ο οποίος βρίσκεται προσωρινά εκτός λειτουργίας (από την Κυριακή 10/7/22), σημειώνεται ότι η αποκατάστασή του έχει προγραμματιστεί για το προσεχές διάστημα. Ωστόσο, λειτουργούν κανονικά οι κοντινοί σταθμοί των Σερρών και της Κομοτηνής καλύπτοντας το προσωρινό κενό.

Πρόκειται για συνηθισμένο φαινόμενο που παρατηρείται ιδιαίτερα του καλοκαιρινούς μήνες, λόγω των υψηλών θερμοκρασιών που επηρεάζουν τα ηλεκτρονικά συστήματα του δικτύου. Αξίζει δε, να αναφερθεί ότι η βλάβη ουδεμία σχέση ή συνάφεια έχει με τη συντριβή του αεροσκάφους.

Συμπληρωματικά, αναφέρεται πως στο πλαίσιο εφαρμογής των Εθνικών Σχεδίων Έκτακτης Ανάγκης από ραδιολογικό ή πυρηνικό παράγοντα και σε ό,τι αφορά το συγκεκριμένο δυστύχημα, δεν ενεργοποιήθηκε, ορθότατα, σχέδιο που να απαιτεί τη συνδρομή της ΕΕΑΕ στο πεδίο.

Γρίφος τα αίτια της πτώσης – Τα βασικά σενάρια της πτώσης
Πολλά είναι τα ερωτήματα που προκύπτουν τόσο από τους χειρισμούς του πιλότου του μοιραίου αεροσκάφους όσο και για τα αίτια που οδήγησαν στην πτώση του. Οι ειδικοί ξεκινούν τις έρευνες και σε αυτό το πεδίο, καθώς πλέον έχουν στα χέρια τους το μαύρο κουτί του αεροσκάφους, το οποίο εντόπισαν οι πυροτεχνουργοί μέσα στα συντρίμια.

Τα βασικά σενάρια που ερευνούν οι ειδικοί είναι:

  • Η πυρκαγιά με απώλεια 2 κινητήρων
  • Πολλαπλή απώλεια οργάνων που προκάλεσε την απώλεια ύψους
  • Έλλειψη λαδιών που μπορεί να προκάλεσε την πυρκαγιά
  • Δεν ενεργοποιήθηκε το σύστημα πυροπροστασίας


Υπενθυμίζεται πως κινήσεις έγιναν και σε διπλωματικό επίπεδο.

Η Αθήνα χθες προχώρησε σε διπλό διάβημα διαμαρτυρίας τόσο σε Σερβία όσο και σε Ουκρανία ζητώντας εξηγήσεις για το γεγονός ότι οι ελληνικές αρχές δεν είχαν ενημερωθεί για το επικινδυνο φορτίο που μετέφερε το Antonov.

Με εντολή του υπουργού Εξωτερικών, Νίκου Δένδια, πρώτα ο πρέσβης της Ελλάδας στο Βελιγράδι, και λίγες ώρες μετά, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου στον Ουκρανό πρέσβη στην Αθήνα, ζήτησαν εξηγήσεις για την έλλειψη ενημέρωσης της ελληνικής πλευράς, για την φύση του φορτίου του αεροσκάφους.

ieidiseis/ eurokinissi

Πιέζουν τον Πούτιν να κηρύξει τον ΠΟΛΕΜΟ στην Ουκρανία: «Αποστρατιωτικοποίησέ την ΟΛΟΚΛΗΡΗ»

«Ως ΕΔΩ», λένε, ο καθένας με τον τρόπο του.

Οι πιο…θερμόαιμοι πιστοί Ουκρανοί αξιωματούχοι, πιστοί στον Ζελένσκι, δεν έχουν κρύψει την διάχυτη επιθυμία τους να χτυπήσουν ρωσικές υποδομές στην Κριμαία, με τη γέφυρα που εγκαινίασε ο Πούτιν να συγκαταλέγεται στην πρώτη θέση των στόχων.

Μετά τον Μεντβέντεφ, άλλος ένας αξιωματούχος του Πούτιν, ο πρόεδρος της Επιτροπής Συνταγματικής Νομοθεσίας του Ομοσπονδιακού Συμβουλίου, Αντρέι Κλίσας, καλεί τον Ρώσο πρόεδρο να εγκαταλείψει τα περί “ειδικής στρατιωτικής επιχείρησης” και να κάνει γενικευμένο ντου στην Ουκρανία:

«Οι απειλές από την ουκρανική χούντα για επίθεση στην Κριμαία ή στη γέφυρα της Κριμαίας επιβεβαιώνουν μόνο ότι η αποναζοποίηση και η αποστρατικοποίηση πρέπει να πραγματοποιηθούν σε ολόκληρη την Ουκρανία, διαφορετικά θα υπάρχει πάντα απειλή για την επικράτειά μας, τους πολίτες και τις υποδομές μας».

Είναι φανερό πως πλέον πληθαίνουν οι πιέσεις στη δημόσια σφαίρα συζητήσεων στη Ρωσία για ανάληψη εκτεταμένης στρατιωτικής δράσης κατά της Ουκρανίας.

Δημοσιογράφοι και και άτομα με αξιώματα καλούν άμεσα ή έμμεσα τον Πούτιν να κηρύξει επίσημα τον πόλεμο στην Ουκρανία, με ό,τι αυτό συνεπάγεται και για τη Ρωσική Ομοσπονδία (γενική επιστράτευση, οικονομία πολέμου κλπ).

scr

Αγρίνιο: 27 χρόνια χωρίς αναστολή σε Ιερέα για βιασμό, παιδική πορνογραφία και ασέλγεια σε ανήλικα

Ο ιερέας ήταν κατηγορούμενος για βιασμό, ασέλγεια σε ανήλικα κορίτσια και παιδική πορνογραφία με υλικό να έχει βρεθεί στον φορητό υπολογιστή του.

Σε 27 χρόνια χωρίς αναστολή καταδικάστηκε ιερέας από το Αγρίνιο, ο οποίος ήταν κατηγορούμενος για βιασμό, ασέλγεια σε ανήλικα κορίτσια και παιδική πορνογραφία με υλικό να έχει βρεθεί στον φορητό υπολογιστή του.

Σύμφωνα με το lefkadapress το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Λευκάδας αποφάσισε ποινή χωρίς ανασταλτικό χαρακτήρα.

Από τα 27 έτη, εκτιτέα είναι τα 20, αφαιρουμένου ενός έτους που ήταν προφυλακισμένος.

Επίσης το δικαστήριο διαβιβάζει τη δικογραφία στο Εφετείο του Αγρινίου για διερεύνηση τυχόν ποινικών ευθυνών των δύο μανάδων των κοριτσιών που υπέστησαν τα παραπάνω από τον ιερέα καθώς και του ίδιου για την περίπτωση ακόμη δυο κοριτσιών που κατέθεσαν ως μάρτυρες αλλά δεν είχαν κάνει μήνυση.

photo eurokinissi

«ΜΑΥΡΕΣ» προβλέψεις για τον χειμώνα! Ώρα μηδέν για την Ευρώπη και το ρωσικό ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ

Σε αχαρτογράφητα ενεργειακά νερά μοιάζει να κινείται η Ευρώπη!

Ως γνωστόν, ο ρωσικός ενεργειακός κολοσσός Gazprom ενημέρωσε τους πελάτες του στην Ευρώπη ότι δεν μπορεί να εγγυηθεί τις παραδόσεις φυσικού αερίου επικαλούμενος «έκτακτες» περιστάσεις, σύμφωνα με επιστολή που διέρρευσε στο πρακτορείο Reuters.

Σε αυτήν, το ρωσικό κρατικό μονοπώλιο φυσικού αερίου επικαλείται αναδρομικά λόγους ανωτέρας βίας σε ό,τι αφορά τις παραδόσεις που χρονολογούνται από τις 14 Ιουνίου. Η είδηση βλέπει το φως της δημοσιότητας καθώς ο Nord Stream 1, ο βασικός αγωγός που μεταφέρει το ρωσικό φυσικό αέριο στην Γερμανία και πέραν αυτής, υποβάλλεται σε ετήσια συντήρηση που έχει προγραμματιστεί να ολοκληρωθεί την Πέμπτη.

Πλέον όλοι βλέπουν πως η Ρωσία στην ενέργεια είναι η απόλυτη υπερδύναμη! Οι Ευρωπαίοι, ακολουθώντας τις εντολές του Παγκοσμίου Οικονομικού Φόρουμ, οδηγούν τους λαούς τους στην ανέχεια, αντί να συνεργαστούν με την Μόσχα.

Η επιστολή ενισχύει τους φόβους της Ευρώπης ότι η Μόσχα θα μπορούσε να κρατήσει «παγωμένο» τον αγωγό σε αντίποινα για τις αχρείαστες κυρώσεις που επιβλήθηκαν σε βάρος της Ρωσίας για την επιχείρηση στην Ουκρανία, εντείνοντας την ενεργειακή κρίση που απειλεί να βυθίσει την ευρωπαϊκή οικονομία στην ύφεση.

Από την πλευρά της, η ευρωπαϊκή ηγεσία αναζητά εναγωνίως νέους ενεργειακούς δρόμους. Η Ευρωπαϊκή Ένωση ανακοίνωσε τη Δευτέρα μια συμφωνία με το Αζερμπαϊτζάν για τον διπλασιασμό σε «μερικά χρόνια» των εισαγωγών της φυσικού αερίου από αυτήν τη χώρα του Καυκάσου.

Η ανακοίνωση έγινε κατά τη διάρκεια ταξιδιού στο Μπακού της προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, η οποία υπέγραψε με τον Αζέρο ηγέτη Ιλχάμ Αλίεφ σχετικό μνημόνιο κατανόησης. Το Αζερμπαϊτζάν είναι πρώην σοβιετική δημοκρατία που ενισχύει τους δεσμούς της με την Δύση και την Τουρκία, χωρίς να θίγει παράλληλα την Ρωσία.

Αν, ωστόσο δεν βρεθεί λύση με την Ρωσία, τα πράγματα θα γίνουν πάρα πολύ δύσκολα!

Σύμφωνα με ανάλυση του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας, η Ευρώπη θα πρέπει να αποθηκεύσει σε τρεις μήνες επιπλέον 12 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα φυσικού αερίου (αρκετά για να γεμίσουν 130 πλοία μεταφοράς LNG), ώστε να καλυφθεί με αποθέματα γεμάτα κατά 90%.

Αλλά αυτό προϋποθέτει επίσης ότι ο αγωγός φυσικού αερίου Nord Stream, η κύρια οδός παράδοσης μέσω της Βαλτικής Θάλασσας και επί του παρόντος υπό συντήρηση, θα επανεκκινηθεί από τους Ρώσους την Πέμπτη 21 Ιουλίου, και αυτό μέχρι τις αρχές Οκτωβρίου. Αν δεν γίνει αυτό, η κατάσταση θα είναι ακόμη πιο περίπλοκη. Αλλά «δεν μπορούμε να αποκλείσουμε μια πλήρη διακοπή», αναφέρει ο διευθυντής του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας (ΙΕΑ), Φατίχ Μπιρόλ.

photo intime

Βοριάδες και τοπικές βροχές σήμερα – Νέα πτώση της θερμοκρασίας

Καιρός με βοριάδες, πτώση της θερμοκρασίας και τοπικές βροχές σήμερα, Τρίτη (19/7).

Στη δυτική και κεντρική Μακεδονία θα σημειωθούν λίγες τοπικές νεφώσεις, πρόσκαιρα αυξημένες τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες, οπότε υπάρχει πιθανότητα να σημειωθούν τοπικές βροχές στα ορεινά. Στην υπόλοιπη χώρα γενικά αίθριος καιρός, με πρόσκαιρες νεφώσεις στα βόρεια ηπειρωτικά τις μεσημβρινές και τις απογευματινές ώρες.

Οι άνεμοι θα πνέουν βόρειοι βορειοανατολικοί 4 με 6 και στο Αιγαίο 7 με 8 μποφόρ.

Η θερμοκρασία θα σημειώσει μικρή περαιτέρω πτώση. Θα φτάσει στα ηπειρωτικά τους 34 με 36 βαθμούς, στα νησιά του Ιονίου τους 33 με 34 βαθμούς και στην υπόλοιπη νησιωτική χώρα τους 28 με 30 βαθμούς Κελσίου.

Η αναλυτική πρόγνωση του καιρού από την ΕΜΥ
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΘΡΑΚΗ

Καιρός: Λίγες νεφώσεις, πρόσκαιρα αυξημένες κυρίως στη δυτική και κεντρική Μακεδονία τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες όπου είναι πιθανό να σημειωθούν τοπικοί όμβροι κυρίως στα ορεινά.

Άνεμοι: Ανατολικοί βορειοανατολικοί 4 με 5 και στα ανατολικά θαλάσσια τοπικά 6 μποφόρ.

Θερμοκρασία: Από 19 έως 33 και στην κεντρική Μακεδονία έως 34 βαθμούς Κελσίου. Στη δυτική Μακεδονία 2 με 3 βαθμούς χαμηλότερη.

ΝΗΣΙΑ ΙΟΝΙΟΥ, ΗΠΕΙΡΟΣ, ΔΥΤΙΚΗ ΣΤΕΡΕΑ, ΔΥΤΙΚΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Καιρός: Γενικά αίθριος. Πρόσκαιρες νεφώσεις τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες στα βόρεια ηπειρωτικά.

Άνεμοι: Από ανατολικές διευθύνσεις 4 με 6 μποφόρ στρεφόμενοι τις απογευματινές ώρες βαθμιαία σε βόρειους βορειοδυτικούς με την ίδια ένταση.

Θερμοκρασία: Από 20 έως 34 και τοπικά στα ηπειρωτικά έως 36 βαθμούς Κελσίου.

ΘΕΣΣΑΛΙΑ, ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΣΤΕΡΕΑ, ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Καιρός: Γενικά αίθριος, με πρόσκαιρες νεφώσεις τις απογευματινές ώρες στη Θεσσαλία και μικρή πιθανότητα τοπικών όμβρων στα ορεινά.

Άνεμοι: Βόρειοι βορειοανατολικοί 4 με 6 και στα ανατολικά τοπικά 7 με 8 μποφόρ.

Θερμοκρασία: Από 20 έως 35 βαθμούς Κελσίου.

ΚΥΚΛΑΔΕΣ, ΚΡΗΤΗ

Καιρός: Γενικά αίθριος με πρόσκαιρες νεφώσεις τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες στη Κρήτη κυρίως στα ορεινά.

Άνεμοι: Από βόρειες διευθύνσεις 6 με 8 μποφόρ.

Θερμοκρασία: Από 24 έως 30 βαθμούς και στη νότια Κρήτη έως 32 βαθμούς Κελσίου.

ΝΗΣΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ – ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ

Καιρός: Αίθριος.

Άνεμοι: Από βόρειες διευθύνσεις 5 με 7 και τοπικά 8 μποφόρ.

Θερμοκρασία: Από 25 έως 33 βαθμούς Κελσίου.

ΕΥΒΟΙΑ

Καιρός: Γενικά αίθριος.

Άνεμοι: Βόρειοι βορειοανατολικοί 5 με 7 και στα νότια τοπικά 8 μποφόρ.

Θερμοκρασία: Από 22 έως 29 βαθμούς Κελσίου.

Ο καιρός σε Αττική και Θεσσαλονίκη
ΑΤΤΙΚΗ

Καιρός: Αίθριος.

Άνεμοι: Βόρειοι βορειοανατολικοί 5 με 6 και στα ανατολικά 7 και πρόσκαιρα έως 8 μποφόρ.

Θερμοκρασία: Από 25 έως 32 βαθμούς Κελσίου.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Καιρός: Λίγες νεφώσεις παροδικά αυξημένες κυρίως τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες με πιθανότητα τοπικών όμβρων στα ορεινά.

Άνεμοι: Μεταβλητοί 3 με 4 μποφόρ, πρόσκαιρα τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες από νότιες διευθύνσεις με την ίδια ένταση.

Θερμοκρασία: Από 23 έως 32 βαθμούς Κελσίου.

photo eurokinissi

Ο Τύπος σήμερα 19/7/2022

Επισκόπηση Τύπου

photo intime

Ποιοι γιορτάζουν 19/7

Τρίτη 19 Ιουλίου σήμερα και σύμφωνα με το εορτολόγιο τιμάται η μνήμη των: Οσίου Δίου, Οσίας Μακρίνης αδελφής Μεγάλου Βασιλείου.

Γιορτάζουν τα εξής ονόματα:
Γαρυφαλλιά, Γαριφαλιά

Διός, Δίας

Μακρίνα

Δώστε τις ευχές και τα δώρα σας!

photo unsplash

Πορτογαλία: Φρικτός θάνατος για ζευγάρι ηλικιωμένων – Προσπάθησαν να γλιτώσουν από τη φωτιά

Τα απανθρακωμένα πτώματα ενός ζευγαριού ηλικιωμένων βρέθηκαν τη Δευτέρα μέσα σε ένα καμένο αυτοκίνητο,

Προσπάθησαν να γλιτώσουν από τις φλόγες που είχαν περικυκλώσει την πόλη Μούρσα στη βόρεια Πορτογαλία, όπως ανακοίνωσαν οι αρχές.

Ο δήμαρχος της Μούρσα, Μάριο Αρτούρ Λόπες, ανέφερε ότι οι άτυχοι ηλικιωμένοι ήταν περίπου 80 ετών και ότι το αυτοκίνητο στο οποίο επέβαιναν έπεσε σε γκρεμό στην προσπάθειά τους να ξεφύγουν από τη φωτιά που είχε ζώσει μεγάλο τμήμα της περιοχής.

Ο πρόεδρος της Πορτογαλίας Μαρσέλο Ρεμπέλο ντε Σόουζα εξέφρασε τη βαθύτατη θλίψη του για το δυστύχημα και τα συλλυπητήριά του στην οικογένεια των θυμάτων. Περισσότεροι από 80 δήμοι σε 10 περιφέρειες της Πορτογαλίας βρίσκονται αντιμέτωποι με δασικές πυρκαγιές, σύμφωνα με το Πορτογαλικό Ινστιτούτο για τη Θάλασσα και την Ατμόσφαιρα (IPMA).

Ωστόσο, χθες Δευτέρα, οι πορτογαλικές αρχές υποβάθμισαν τον κίνδυνο πυρκαγιάς στο χαμηλότερο επίπεδο συναγερμού. Η κατάσταση θα επανεκτιμηθεί σήμερα, αφού ληφθεί υπόψη η πρόβλεψη των μετεωρολόγων για τις καιρικές συνθήκες που θα επικρατήσουν τις επόμενες ώρες.

enikos/scr

Άνθρωπος του Πούτιν επισκέφθηκε τη Ζαπορίζια! Κοντοζυγώνει η ένωση!

Προχωράνει οι συζητήσεις για δημοψηφίσματα ένωσης με τη Ρωσία.

Ο Sergei Kiriyenko, Πρώτος Αναπληρωτής Επικεφαλής της Προεδρικής Διοίκησης της Ρωσίας, επισκέφθηκε την απελευθερωμένη περιοχή της περιοχής Zaporozhye και έλεγξε πώς αποκαθίσταται η ειρηνική ζωή στην περιοχή

Όπως έγινε γνωστό, ο Σεργκέι Κιριγιένκο έφτασε στη Μελιτόπολη και έκανε συσγκέψεις με εθελοντές που βοηθούν τους κατοίκους της πόλης.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο εθελοντικό κέντρο Ενωμένη Ρωσία.

Στην επόμενη συνάντηση στην περιφερειακή διοίκηση, ο Σεργκέι Κιριγιένκο άκουσε εκθέσεις σχετικά με την εφαρμογή προηγούμενων αποφάσεων για την προετοιμασία των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων για το νέο ακαδημαϊκό έτος, την παροχή φαρμάκων στα φαρμακεία, την αποκατάσταση της υποδομής κινητής τηλεφωνίας και το άνοιγμα νέων σημείων για την έκδοση ρωσικών διαβατηρίων.

(scr)

Η Καμάλα Χάρις χωρίς κείμενο – Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ

Η αντιπρόεδρος των ΗΠΑ όταν δεν της έχουν γράψει τι θα πει...

Uniper: Τι αναφέρει ο ενεργειακός κολοσσός για την αθέτηση συμβολαίων από την Gazprom

Η μεγαλύτερη εταιρία εισαγωγής φυσικού αερίου στη Γερμανία, Uniper, απέρριψε χθες το βράδυ επισήμως τον ισχυρισμό της Gazprom περί λόγων «ανωτέρας βίας», οι οποίοι δεν της επέτρεψαν το τελευταίο διάστημα να παραδίδει τη συμφωνημένη ποσότητα φυσικού αερίου στον πελάτη της.

Όπως δήλωσε εκπρόσωπος της Uniper στο Γερμανικό Πρακτορείο dpa, η εταιρία έλαβε επιστολή από την Gazprom Export, θυγατρική του ρωσικού ενεργειακού κολοσσού, στην οποία κάνει λόγο για «ανωτέρα βία», στην οποία αποδίδονται τόσο οι τρέχουσες όσο και οι προηγούμενες, από τις 14 Ιουνίου, ελλείψεις στις παραδόσεις αερίου. «Θεωρούμε αδικαιολόγητους τους ισχυρισμούς και τους έχουμε και επισήμως απορρίψει», δήλωσε εκπρόσωπος της Uniper.

Ως «ανωτέρα βία» περιγράφεται από τη σύμβαση των δύο πλευρών ένα εξωτερικό, απρόβλεπτο γεγονός πέρα από τον έλεγχο ενός από τους αντισυμβαλλόμενους και μπορεί να είναι πόλεμος, φυσική καταστροφή ή πανδημία.

Ο γερμανορωσικός αγωγός Nord Stream 1 έχει τεθεί εκτός λειτουργίας από τις 11 Ιουλίου, σύμφωνα με το πρόγραμμα τακτικής συντήρησής του, αλλά και πριν από αυτό η ρωσική κρατική εταιρία είχε μειώσει τις παραδόσεις της στο 40% των συμφωνηθέντων. Η γερμανική κυβέρνηση έχει τις τελευταίες εβδομάδες εκφράσει κατ’ επανάληψη τις ανησυχίες της για το ενδεχόμενο η ρωσική πλευρά, ακόμη και μετά την ολοκλήρωση των εργασιών, να μην επαναλάβει την προμήθεια φυσικού αερίου μέσω του αγωγού.

Σε αυτό το κλίμα αβεβαιότητας η γερμανική πλευρά κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να επιστραφεί εν μέσω κυρώσεων η επισκευασμένη τουρμπίνα από τον Καναδά. Δέχθηκε δε την έντονη διαμαρτυρία του προέδρου της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι, ο οποίος έκανε λόγο για παραβίαση των κυρώσεων.

Όταν η Gazprom μείωσε την ποσότητα φυσικού αερίου που παρέδιδε στην Uniper, η γερμανική εταιρία – της οποίας το πλειοψηφικό πακέτο ανήκει σε φινλανδικό fund – αντιμετώπισε τεράστιο οικονομικό πρόβλημα, καθώς, προκειμένου να τιμήσει τα δικά της συμβόλαια ως πάροχος, αναγκάστηκε να αγοράσει φυσικό αέριο από άλλες πηγές, με πολύ υψηλότερο κόστος. Η Uniper υπέβαλε την περασμένη εβδομάδα αίτημα υπαγωγής στο νέο πλαίσιο στήριξης επιχειρήσεων κοινής ωφέλειας και χθες χρησιμοποίησε ήδη τα δύο δισεκατομμύρια πιστώσεων της κρατικής Τράπεζας Επενδύσεων KfW, ενώ ζήτησε και αύξηση του πιστωτικού ορίου. Σύμφωνα με την Uniper, ο δανεισμός από την KfW είναι μόνο ένα από τα πολλά μέτρα άμεσης σταθεροποίησης της εταιρίας, ενώ εξετάζονται μέτρα όπως η προμήθεια φυσικού αερίου από τις αποθήκες προκειμένου να συνεχίσει ο εφοδιασμός των πελατών της.

Η πληρότητα των γερμανικών εγκαταστάσεων αποθήκευσης κυμαίνεται τις τελευταίες ημέρες μεταξύ 61-65%. Σύμφωνα ωστόσο με το υπουργείο Οικονομίας, ακόμη και εάν επιτευχθεί 100% πληρότητα, υπό τις σημερινές συνθήκες το φυσικό αέριο θα επαρκεί μόνο για δυόμιση μήνες ενός «κανονικού» χειμώνα.

Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες του περιοδικού Der Spiegel, εάν η Ρωσία μηδενίσει τη ροή φυσικού αερίου, οι τοπικές δεξαμενές αποθήκευσης της Γερμανίας θα άδειαζαν σταδιακά εντελώς πριν από την έναρξη της περιόδου θέρμανσης. Την ίδια ώρα ωστόσο, επισημαίνει το περιοδικό, σοβαρό επιχείρημα κατά του σεναρίου πλήρους διακοπής της παροχής αποτελεί η τεράστια ζημιά που θα προκαλείτο στην ίδια τη Ρωσία, εάν σταματούσε να προμηθεύει με αέριο την ΕΕ. «Θα έπρεπε να στερηθεί τα έσοδα, η κερδοφόρα επιχειρηματική δραστηριότητα με τους Ευρωπαίους θα καταστρεφόταν πιθανότατα οριστικά και δεν θα είχε εναλλακτικούς αγοραστές για το μεγαλύτερο μέρος του φυσικού αερίου της για τα επόμενα χρόνια. Επιπλέον, το αέριο του αγωγού που προορίζεται για τη Δύση από τα κοιτάσματα της δυτικής Σιβηρίας δεν μπορεί απλώς να εκτραπεί προς τα ανατολικά, καθώς δεν υπάρχει αντίστοιχη γραμμή», τονίζει τo Spiegel.

Ειδικά στη Γερμανία, εάν η Ρωσία σταματήσει εντελώς την προμήθεια φυσικού αερίου, ο περιορισμός της κατανάλωσης θα πρέπει να φτάσει το 29%, ενώ, αν στο μεταξύ έχουν τεθεί σε λειτουργία οι τερματικοί σταθμοί LNG που προετοιμάζονται, θα αρκεί ο περιορισμός να φτάσει το 20%, εκτιμά το Ινστιτούτο Bruegel.

Ενόψει του κινδύνου σοβαρής έλλειψης φυσικού αερίου, ανοίγει και η συζήτηση σχετικά με την ιεράρχηση των προτεραιοτήτων σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Σύμφωνα με το υπάρχον σχέδιο, προηγούνται οι θεμελιώδεις κρατικές δομές, ασφάλειας και υγείας και ακολουθούν τα νοικοκυριά, ενώ τελευταία έρχεται η βιομηχανία. «Οι ισχύοντες κανόνες δημιουργήθηκαν για μια μικρής διάρκειας διακοπή μεμονωμένων γραμμών. Οι πολιτικοί στο Βερολίνο και στις Βρυξέλλες πρέπει να φτιάξουν νέους κανονισμούς για τη σκληρή νέα ενεργειακή πραγματικότητα», δήλωσε ο Πρόεδρος της Ένωσης Γερμανικών Βιομηχανιών (BDI) Ζίγκφριντ Ρούσβουρμ και ζήτησε «όλα τα τμήματα της κοινωνίας να αναλάβουν ευθύνες ανάλογες με τις δυνατότητές τους – εκτός από επιχειρήσεις, δήμους και κρατίδια, οι ιδιώτες καταναλωτές πρέπει να γίνουν κομμάτι της μαζικής εκστρατείας εξοικονόμησης ενέργειας». Η Γερμανία θα αντιμετωπίσει «μια μακροπρόθεσμη έλλειψη φυσικού αερίου», προειδοποίησε ο κ. Ρούσβουρμ.

Σύμφωνα πάντως με δημοσκόπηση του Ινστιτούτου YouGov για λογαριασμό του dpa, το 39% των πολιτών έχει ήδη περιορίσει την κατανάλωση ενέργειας, είτε αμέσως μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία (11%) είτε τις τελευταίες τέσσερις εβδομάδες (28%). Επιπλέον, ένα 27% παρακολουθεί την κατάσταση με προσοχή, αλλά ακόμη δεν έχει μειώσει τη χρήση ενέργειας. Μεταξύ όσων δεν έχουν ακόμη περιορίσει την κατανάλωση ενέργειας, μόνο το 9% δηλώνει ότι δεν έχει πρόθεση να το κάνει – κυρίως επειδή δεν διακρίνει άλλο περιθώριο εξοικονόμησης.

amna/ scr

Telegraph: «Η Ουκρανία έπαψε να είναι προτεραιότητα για τη Δύση! ΜΜΕ και πολίτες γυρνούν την πλάτη στον Ζελένσκι»

Η Ουκρανία έπαψε να είναι προτεραιότητα της Δύσης και η Ρωσία έχει ένα πλεονέκτημα - The Telegraph

Οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Βρετανία και η Ευρωπαϊκή Ένωση γυρίζουν την πλάτη τους στην Ουκρανία την πιο ακατάλληλη στιγμή, γράφει ο συνταγματάρχης των αμερικανικών στρατιωτικών πληροφοριών Ρίτσαρντ Κεμπ σε άρθρο του για την The Telegraph.

Πιστεύει ότι η κατάσταση στο πεδίο της μάχης μαρτυρεί την ανωτερότητα της Ρωσίας και είναι καιρός η Δύση να αρχίσει να πείθει τον Ζελένσκι για ειρηνευτικές διαπραγματεύσεις.

Η θέση της Ουκρανίας κλονίστηκε ακόμη περισσότερο αφού ο Μπόρις Τζόνσον ανακοίνωσε την παραίτησή του από τη θέση του πρωθυπουργού της Μεγάλης Βρετανίας.

Με φόντο τις ενέργειες και τις καθυστερήσεις του Μπάιντεν στις κυβερνήσεις άλλων ευρωπαϊκών κρατών, ο Τζόνσον ήταν ο ηγέτης της αντιρωσικής εκστρατείας. Είναι απίθανο ο διάδοχός του να μπορέσει να συνεχίσει αυτή τη γραμμή με σιγουριά, ειδικά δεδομένων των εσωτερικών προβλημάτων που συνδέονται με την οικονομία.

Σύμφωνα με τον Κεμπ, μετά την αποχώρηση του Τζόνσον, η προσοχή του βρετανικού κοινού θα επικεντρωθεί στην πορεία της νέας προεκλογικής εκστρατείας για τη θέση του πρωθυπουργού και δεν θα γίνουν αποδεκτές νέες στρατιωτικές πρωτοβουλίες για την υποστήριξη της Ουκρανίας.

Επιπλέον, η ατζέντα των μέσων ενημέρωσης, που έχουν ήδη κουραστεί από το θέμα της Ουκρανίας, θα εκτραπεί στην εσωτερική πολιτική – αυτό θα στερήσει εντελώς από τους πολιτικούς την επιθυμία να επικεντρωθούν στην ουκρανική σύγκρουση.

Ωστόσο, η απόσπαση της προσοχής από το θέμα των εχθροπραξιών στην Ουκρανία δεν είναι πλέον χαρακτηριστικό μόνο των βρετανικών δημοσιεύσεων.

Μια παρόμοια τάση παρατηρείται σε όλες τις δυτικές χώρες και εμφανίζεται στη χειρότερη στιγμή για την Ουκρανία.

Στην Αμερική και τα δύο κόμματα προετοιμάζονται για τις επερχόμενες εκλογές και το Δημοκρατικό Κόμμα, μαζί με τον Μπάιντεν, προσπαθούν με κάθε δυνατό τρόπο να εκτρέψουν την ευθύνη για τον πληθωρισμό.

Στο εγγύς μέλλον, οι βασικοί πολιτικοί θα είναι πολύ πιο προσεκτικοί σχετικά με το θέμα της Ουκρανίας και τα εκλογικά αποτελέσματα ενδέχεται να αλλάξουν εντελώς τη θέση του Κογκρέσου των ΗΠΑ σχετικά με την υποστήριξη της Ουκρανίας.

Οι δημοσκοπήσεις στην Ευρώπη δείχνουν ότι η ιδέα της υποστήριξης της Ουκρανίας έχει πάψει να είναι δημοφιλής στον πληθυσμό λόγω των αυξημένων τιμών.

Σύμφωνα με τον συγγραφέα, αυτό θα επηρεάσει πάντα τις επερχόμενες εκλογές στη Σουηδία, την Τσεχική Δημοκρατία, τη Σλοβενία ​​και την Πολωνία.

Η ανησυχία της Ευρώπης για την οικονομική της κατάσταση και οι αμφιβολίες για το μέλλον της Ουκρανίας φάνηκε ξεκάθαρα από το μπλοκάρισμα του δανείου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το Κίεβο ύψους 1,5 δισ. ευρώ. Καθώς πλησιάζει ο χειμώνας, η υποστήριξη για την Ουκρανία στην Ευρώπη θα συνεχίσει να μειώνεται σταθερά.

(φωτο:pixabay)

Ενόχληση στην Τουρκία από τις ενέργειες του ελληνικού λόμπι στην Αμερική…

Στο βίντεο του τουρκικού φιολκυβερνητικού καναλιού ακούσαμε τους δημοσιογράφους να λένε μεταξύ άλλων και τα εξής :

¨Το ελληνικό και ελληνοκυπριακό λόμπι που επιδιώκει να εμποδίσει την πώληση των F-16 από τις Ηνωμένες πολιτείες της Αμερικής προς την Τουρκία, κινητοποιήθηκε πλέον για το επόμενο στάδιο
Γνωρίζετε πως η τροπολογία που προβλέπει όρους για την πώληση των F-16, ψηφίστηκε στη Βουλή των Αντιπροσώπων και τώρα ο σκοπός του λόμπι είναι να περάσει αυτή την τροπολογία και από την Γερουσία
Η Ελλάδα καταβάλλει έντονη προσπάθεια για να εμποδίσει την υπογραφή συμφωνίας μεταξύ Τουρκίας και ΗΠΑ για τα F-16
Το πρώτο βήμα έγινε την περασμένη εβδομάδα στο αμερικανικό Κογκρέσο
Ψηφίστηκε η τροπολογία που παρουσιάστηκε από το ελληνικό λόμπι και η οποία δυσκολεύει την πώληση των F-16
Σειρά έχει η Γερουσία
Ενεργοποιήθηκε και πάλι το ελληνικό και το ελληνοκυπριακό λόμπι. Ασκούνται πιέσεις ώστε να ψηφιστεί και από τη Γερουσία η τροπολογία
Το όνομα του πρωταγωνιστή είναι ίδιο. Ο βουλευτής των Δημοκρατικών Κρις Πάπας πού έχει ελληνική καταγωγή, δήλωσε πως αισθάνεται βαθιά ανησυχία από την απόφαση του προέδρου Μπάιντεν, να στηρίξει την πώληση των F-16 στην Τουρκία
Υποστήριξε πως μια πιθανή πώληση ετοιμάζει το έδαφος για σύγκρουση στο Αιγαίο
Ο Πάπας που δεν κρύβει τις αντιτουρκικές του απόψεις, δήλωσε πως “Θα κάνω ότι μπορώ για να περάσει και από την γερουσία η τροπολογία που δυσκολεύει την πώληση των F-16”

Τουρκικά Νέα, scr

Ιράν: Συνάντηση Πούτιν με Ερντογάν- Τι θα συζητήσουν

Οι πρόεδροι της Ρωσίας και της Τουρκίας θα συζητήσουν σήμερα στην Τεχεράνη

για μηχανισμούς που θα επιτρέψουν τις εξαγωγές σιτηρών από την Ουκρανία, που έχουν αποκλειστεί στη χώρα αυτή λόγω της ρωσικής στρατιωτικής επίθεσης με κίνδυνο να προκληθεί παγκόσμια επισιτιστική κρίση.

Διαπραγματεύσεις στις οποίες συμμετέχουν η Μόσχα, το Κίεβο, η Άγκυρα και ο ΟΗΕ αναμένεται να διεξαχθούν τις επόμενες ημέρες στην Τουρκία, μετά την πρόοδο στις συνομιλίες της 13ης Ιουλίου.

“Πρώτον, είμαστε έτοιμοι να συνεχίσουμε το έργο προς αυτή την κατεύθυνση, δεύτερον, αυτό το θέμα θα συζητηθεί από τους προέδρους” Βλαντίμιρ Πούτιν και Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, δήλωσε τη Δευτέρα, σύμφωνα με τα ρωσικά πρακτορεία ειδήσεων, ο διπλωματικός σύμβουλος του Κρεμλίνου Γιούρι Ουσακόφ, παραμονή της συνάντησης μεταξύ των δύο ηγετών στο Ιράν.

Το ρωσικό υπουργείο Άμυνας είχε ανακοινώσει την Παρασκευή ότι ένα “τελικό έγγραφο” θα είναι έτοιμο σύντομα για να επιτρέψει την εξαγωγή σιτηρών από την Ουκρανία.

Σύμφωνα με τον Ουσακόφ, ένα συντονιστικό κέντρο αναμένεται ν’ ανοίξει και στην Κωνσταντινούπολη για να επιτρέψει αυτές τις εξαγωγές μέσω της Μαύρης Θάλασσας.

Η συμφωνία που τέθηκε υπό διαπραγμάτευση με τη μεσολάβηση του ΟΗΕ στοχεύει να βγάλει μέσω της Μαύρης Θάλασσας περίπου 20 εκατομμύρια τόνους σιτηρών που έχουν αποκλειστεί στα ουκρανικά σιλό εξαιτίας της επίθεσης που διεξάγει η Ρωσία στην Ουκρανία.

Αναμένεται επίσης να διευκολύνει τις ρωσικές εξαγωγές δημητριακών και λιπασμάτων, που επηρεάζονται από τις δυτικές κυρώσεις οι οποίες πλήττουν τις ρωσικές εφοδιαστικές και χρηματοοικονομικές αλυσίδες.

Τα ρωσικά και τα ουκρανικά γεωργικά προϊόντα είναι απαραίτητα για να μην πολλαπλασιαστούν οι επισιτιστικές κρίσεις στον κόσμο.

Ο Τούρκος υπουργός Άμυνας Χουλουσί Ακάρ επιβεβαίωσε τη Δευτέρα ότι “έχει επιτευχθεί μια κατ’ αρχήν συμφωνία” με την Ουκρανία και τη Ρωσία για τη δημιουργία ασφαλούς θαλάσσιου διαδρόμου που θα επιτρέπει τη μεταφορά των σιτηρών.

Σύμφωνα με επίσημη πηγή που ζήτησε να μην κατονομαστεί, μια νέα συνάντηση μπορεί να πραγματοποιηθεί “Τετάρτη ή Πέμπτη”, μετά τη σύνοδο κορυφής την Τρίτη στο Ιράν των προέδρων της Ρωσίας, του Ιράν και της Τουρκίας.

Χθες, Δευτέρα, ο επικεφαλής της ευρωπαϊκής διπλωματίας Ζοζέπ Μπορέλ εκτίμησε ότι η επανέναρξη των εξαγωγών σιτηρών από την Ουκρανία είναι “θέμα ζωής και θανάτου” και εξέφρασε “την ελπίδα” ότι θα επιτευχθεί συμφωνία αυτή την εβδομάδα.

Πηγές: ΑΠΕ-ΜΠΕ-AFP-Reuters/ scr

Κιθαρίστας έκανε το ΕΜΒΟΛΙΟ και του ΕΚΟΨΑΝ τα δάκτυλα – ΒΙΝΤΕΟ

Η κάθε μαρτυρία πιο συγκλονιστική από την προηγούμενη…

Στις 9 Ιουλίου 2021, ο Jeff Diamond , επαγγελματίας μουσικός, δάσκαλος φωνητικής και εφεδρικός κιθαρίστας, έκανε το εμβόλιο Johnson & Johnson (J&J) COVID-19 .

Περίπου μια εβδομάδα αργότερα, ο Diamond βρέθηκε αναίσθητος στο διαμέρισμά του!

 Μεταφέρθηκε σε τοπικό νοσοκομείο στη Μινεσότα, όπου παρέμεινε σε κώμα για τρεις εβδομάδες.

Διάχυτοι θρόμβοι αίματος – μια γνωστή παρενέργεια του εμβολίου J&J – είχαν κλείσει τα νεφρά και άλλα όργανά του.

Η κατάσταση έκανε τους γιατρούς να ακρωτηριάσουν οκτώ από τα δάχτυλά του, χωρίς την γνώση ή την συγκατάθεσή του, ενώ ήταν ακόμη σε κώμα!

Με άλλα λόγια έπεσε σε κώμα με δάκτυλα και ξύπνησε χωρίς δάκτυλα!

Δείτε τι καταγγέλλει: