Άρθρα

Η Λέσχη Bilderberg αποφάσισε τι θα γίνει στο ΝΑΤΟ;;; Δεν τηρούνται πια ούτε τα προσχήματα

Αυτή ίσως διαδεχθεί τον Stoltenberg!!! Προς ολοταχώς για πόλεμο, αν δεν αλλάξει κάτι...

Η πρωθυπουργός της Δανίας Mette Frederiksen θα μπορούσε να διαδεχθεί τον Jens Stoltenberg στη θέση του Γενικού Γραμματέα του ΝΑΤΟ το φθινόπωρο.

Η Φρέντερικσεν έλαβε πρόσκληση στον Λευκό Οίκο αμέσως μετά την συνάντηση Bilderberg στην Λισαβόνα, στην οποία παρευρέθηκε. Αυτό λαμβάνεται ως ένδειξη υποψηφιότητας για την θέση, σχολιάζουν ΜΜΕ.

Η λέσχη Bilderberg, μια μυστική οργάνωση που ιδρύθηκε το 1954, δημιουργήθηκε για να προωθήσει τον διάλογο μεταξύ Ευρώπης και Βόρειας Αμερικής. Είναι χαμηλά στην βαθμίδα της διεθνιστικής εξουσίας και συνήθως περνάει πολιτικούς, δημοσιογράφους και επιχειρηματίες από κόσκινο.

Στις συναντήσεις Bilderberg, συμμετέχουν και… εκλεκτοί εκπρόσωποι των μεγάλων ΜΜΕ, αλλά δεν κάνουν ρεπορτάζ. Για αυτούς ισχύει ο λεγόμενος κανόνας του Chatham House, σύμφωνα με τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ό,τι μαθαίνετε, αλλά να μην αποκαλύπτετε από πού το πήρατε.

«Υπάρχουν, λοιπόν, πολλά που υποδηλώνουν ότι η πρωθυπουργός της Δανίας, Mette Frederiksen, θα γίνει ο επόμενος Γενικός Γραμματέας της Βορειοατλαντικής στρατιωτικής συμμαχίας ΝΑΤΟ», αναφέρουν στην Δύση.

Το περιοδικό κάνει μια σύνδεση μεταξύ της εμφάνισης της πολιτικού στην πιο πρόσφατη συνάντηση Bilderberg στην Λισαβόνα και μιας πρόσφατης πρόσκλησης στον Λευκό Οίκο στην Ουάσιγκτον.

Επιπλέον όπως τονίζει, ενώ από τις τάξεις των δυτικών αρχηγών κυβερνήσεων, ο Ολλανδός Mark Rutte, η Φινλανδή Sanna Marin και η Frederiksen ήταν παρόντες ως συμμετέχοντες στην φετινή συνάντηση Bilderberg, μόνο η Φρέντερικσεν έλαβε πρόσκληση για συνάντηση με τον Πρόεδρο των ΗΠΑ, Τζο Μπάιντεν, αμέσως μετά, κάτι που εκλήφθηκε ως ισχυρό σημάδι ότι θα μπορούσε σύντομα να διαδεχθεί τον νυν υφιστάμενο ως Γενικό Γραμματέα του ΝΑΤΟ.

Η θητεία του Στόλτενμπεργκ λήγει στα τέλη Σεπτεμβρίου εάν δεν παραταθεί εκ νέου.

Όπως αντιλαμβάνεται κανείς, πλέον δεν τηρούνται καν τα προσχήματα, ενώ η επιλογή για τον Γενικό Γραμματέας του ΝΑΤΟ κάθε άλλο παρά στρατιωτική είναι! Τοποθετούν τον πιο πειθήνιο πολιτικό στο εν λόγω πόστο, προκειμένου να εμβαθύνει την κόντρα με την Ρωσία και να οδηγήσει ενδεχομένως σε τρίτο παγκόσμιο!!!

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-KEYSTONE

Η G7 συζητά για πρώτη φορά για την τεχνητή νοημοσύνη

Αξιωματούχοι της Ομάδας των Επτά (G7) θα συναντηθούν την ερχόμενη εβδομάδα για να εξετάσουν τα ζητήματα που θέτουν εργαλεία παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ), όπως το ChatGPT, ανακοίνωσε σήμερα η Ιαπωνία.

Οι ηγέτες της G7, στην οποία περιλαμβάνονται οι ΗΠΑ, χώρες της ΕΕ και η Ιαπωνία, συμφώνησαν την περασμένη εβδομάδα να δημιουργήσουν διακυβερνητικό φόρουμ με την ονομασία “Διαδικασία της Χιροσίμα για την AI” για να συζητήσει ζητήματα που άπτονται των γρήγορα αναπτυσσόμενων εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης.

Κυβερνητικοί αξιωματούχοι της G7 θα έχουν την πρώτη συνάντησή τους εργασίας για την τεχνητή νοημοσύνη στις 30 Μαΐου και θα εξετάσουν ζητήματα, όπως η προστασία της πνευματικής ιδιοκτησίας, η παραπληροφόρηση και ο τρόπος ρύθμισης της τεχνολογίας, δήλωσε ο υπουργός Επικοινωνιών της Ιαπωνίας Τακεάκι Ματσουμότο.

Η συνάντηση αυτή γίνεται καθώς σε όλον τον κόσμο οι ρυθμιστικές αρχές για την τεχνολογία αξιολογούν τον αντίκτυπο δημοφιλών υπηρεσιών τεχνητής νοημοσύνης, όπως η εφαρμογή ChatGPT της υποστηριζόμενης από την Microsoft εταιρείας OpenAI.

Η ΕΕ πλησιάζει στην θέσπιση της πρώτης παγκοσμίως σημαντικής νομοθεσίας για την τεχνητή νοημοσύνη, εμπνέοντας άλλες κυβερνήσεις να εξετάσουν ποιοι κανόνες θα πρέπει να εφαρμόζονται στα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης.

Η Ιαπωνία, ως προεδρεύουσα φέτος χώρα της G7, “θα ηγηθεί της συζήτησης της G7 για την υπεύθυνη χρήση της τεχνολογίας παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης”, συνέχισε ο Ματσουμότο, προσθέτοντας ότι το φόρουμ ευελπιστεί να καταλήξει σε προτάσεις για τους αρχηγούς κρατών ως το τέλος του έτους.

Κατά την σύνοδο κορυφής της G7 την περασμένη εβδομάδα στη Χιροσίμα, οι ηγέτες της ζήτησαν επίσης την ανάπτυξη και υιοθέτηση διεθνών τεχνικών προτύπων για να διατηρηθεί “αξιόπιστη” και “σύμφωνη με τις κοινές δημοκρατικές μας αξίες” η τεχνητή νοημοσύνη.

Η ομάδα εργασίας της G7 για την τεχνητή νοημοσύνη θα ζητήσει τη συμβολή του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ), κατέληξε ο Ματσουμότο σε τακτική συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε.

(απεμπε-EPA-G7 Hiroshima Summit Host photo)

Δυστύχημα στα Τέμπη: Προθεσμία να απολογηθούν την ερχόμενη Δευτέρα πήραν τρία στελέχη του ΟΣΕ

Προθεσμία να απολογηθούν την ερχόμενη Δευτέρα πήραν τα τρία στελέχη του ΟΣΕ που θα απολογούνταν σήμερα στον εφέτη - ανακριτή για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

   Πρόκειται για τον πρώην πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ καθώς και δύο μέλη της επιτροπής μετατάξεων, που κατηγορούνται για την εμπλοκή τους σχετικά με την τοποθέτηση του 59χρονου σταθμάρχη Λάρισας στη συγκεκριμένη θέση.

   Υπενθυμίζεται πως στους δύο τελευταίους έχει ασκηθεί ποινική δίωξη από τον προϊστάμενο της Εισαγγελίας για παράβαση καθήκοντος.

(φωτο:eurokinissi)

Ύποπτη “καρατόμηση” Ουκρανού αξιωματούχου εκεί όπου έσκασαν τα “μανιτάρια”!!

Ήξερε κάτι;;;

Ο Ζελένσκι απέλυσε τον επικεφαλής της Υπηρεσίας Ασφαλείας της Ουκρανίας (SBU) στην περιφέρεια Χμελνίτσκι, Τάρας Τσιούτσιουρα, ανακοίνωσε το ουκρανικό προεδρικό γραφείο στις 25 Μαΐου.

Ουκρανικά μέσα σημειώνουν πως δεν δόθηκαν περαιτέρω πληροφορίες για τους λόγους της απόλυσης του Τσιούτσιουρα.

Θυμίζουμε πως στην συγκεκριμένη επαρχία στις 13 Μαϊου έσκασαν τα δύο πρώτα ρωσικά “μανιτάρια”, που θύμισαν πυρηνικές εκρήξεις!

Παράλληλα υπήρξαν αναφορές για ύπαρξη μεγάλης αποθήκης με αδιευκρίνιστο αριθμό βρετανικών βλημάτων με απεμπλουτισμένο ουράνιο!

Είναι απίθανο η ξαφνική “καρατόμηση” του Ουκρανού αξιωματούχου να μην έχει κάποια σχέση με την παρακάτω επίθεση:

(απεμπε-EPA-EFE photo)

Οι Αμερικανοί αποθεώνουν τους Ουκρανούς ενώ έχασαν το Μπακχμούτ!!! Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ

Δείτε τι αναφέρει ο Στρατηγός των ΗΠΑ, Mark Milley:

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

Φορολοταρία Απριλίου: Τι ώρα θα γίνει η κλήρωση – Τα ποσά που θα πάρουν οι νικητές

Σήμερα Παρασκευή 26/05, στις 12:30μ.μ. έχει πρόγραμματιστεί η κλήρωση της Φορολοταρίας για τις συναλλαγές που έκαναν οι φορολογούμενοι τον Απρίλιο με κέρδη από 1.000 ευρώ έως και 50.000 ευρώ.


Όπως αναφέρει η ΑΑΔΕ σήμερατο μεσημέρι στις 12:30μ.μ. έχει πρόγραμματιστεί η 17η δημόσια κλήρωση της «Φορολοταρίας» για τις συναλλαγές που έκαναν οι φορολογούμενοι τον Απρίλιο και οι 556 τυχεροί θα λάβουν από 1.000 ευρώ έως και 50.000 ευρώ.

Συγκεκριμένα, η ΑΑΔΕ σήμερα μοιράζει από 1.000 ευρώ και 50.000 ευρώ σε αποδείξεις που «μπήκαν» στην κληρωτίδα από ηλεκτρονικές συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν τον Απρίλιο του 2023.

Οι φορολογούμενοι μπορούν να ενημερώνονται στη σχετική ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ για να δουν αν είναι ανάμεσα στους τυχερούς, πληκτρολογώντας τα στοιχεία εισόδου στο taxisnet ή να δουν τον κατάλογο των τυχερών λαχνών για την 17η κλήρωση.

Υπενθυμίζεται πως η φορολοταρία θα κληρώσει από 1.000 ευρώ έως και 50.000 ευρώ σε 556 φορολογούμενους.

1 τυχερός κερδίζει 50.000 ευρώ,
5 τυχεροί κερδίζουν 20.000 ευρώ,
50 τυχεροί κερδίζουν 5.000 ευρώ και
500 τυχεροί κερδίζουν από 1.000 ευρώ.

Σημειώνεται πως στους φορολογούμενους που κληρώνονται και δεν έχουν δηλώσει τραπεζικό λογαριασμό, δίνεται προθεσμία τριών μηνών από την ημερομηνία της κλήρωσης, προκειμένου να δηλώσουν τον τραπεζικό λογαριασμό στον οποίο επιθυμούν να πιστωθεί το χρηματικό έπαθλο, στην εφαρμογή προσωποποιημένης πληροφόρησης του TAXISnet.

Τα ποσά που μοιράζονται από τη φορολοταρία που διενήργησε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), είναι ακατάσχετα, αφορολόγητα, δεν θεωρούνται εισόδημα και δεν υπόκεινται σε καμία κράτηση υπέρ του Δημοσίου ή τρίτου.

(Dikaiologitika – Freepik)

Δεν υπάρχει περίπτωση να αντέξετε!!! Θα θέλετε να μπείτε μέσα στην οθόνη…

Δείτε το βίντεο:

scr

Τι αναφέρεται για τον “νομικό ελιγμό” Κασιδιάρη για να μπορέσει να κατέβει στις επόμενες εκλογές (video)

Δείτε τι αναφέρεται σχετικά με το άρθρο του Συντάγματος που επικαλείται ο Ηλίας Κασιδιάρης ώστε να κατέβει στις επόμενες εκλογές ως ανεξάρτητος:

(photo: intime)

Θυρανοίξια Ιερού Παρεκκλησίου Αγίας Σοφίας-στο γήπεδο της ΑΕΚ

Η ανακοίνωση:

Η Ιερά Μητρόπολη Νέας Ιωνίας, Φιλαδελφείας, Ηρακλείου και Χαλκηδόνος ανακοινώνει ότι τη Δευτέρα 29 Μαΐου 2023 και ώρα 7:00μ.μ. το απόγευμα ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Γαβριήλ θα τελέσει την Ακολουθία των Θυρανοιξίων του Ιερού Παρεκκλησίου Αγίας Σοφίας-Οσίου Λουκά του εν Στειρίω, που βρίσκεται εντός του νέου γηπέδου της ΑΕΚ OPAP ARENA.

Η τελετή των Θυρανοιξίων του Ιερού Παρεκκλησίου, που βρίσκεται στην υποδοχή του νέου γηπέδου της ΑΕΚ OPAP ARENA και τιμάται επ’ ονόματι της του Θεού Σοφίας και του Οσίου και Θεοφόρου Πατρός ημών Λουκά του εν Στειρίω, έρχεται να επιβεβαιώσει γι’ άλλη μία φορά την στενή και διαχρονική σχέση του μεγάλου Συλλόγου της ΑΕΚ με την Εκκλησία, η οποία ξεκινά με την δραματική έξοδο των Ελλήνων της καθ΄ημάς Ανατολής από τις πανάρχαιες πατρογονικές εστίες της Ιωνικής γης, του Πόντου και της Θράκης μετά την Μικρασιατική Καταστροφή (1922) και την αθρόα έλευσή τους στην μητροπολιτική Ελλάδα.

Παράλληλα δε, έρχεται να μας υπενθυμίσει, ότι στο διάβα αυτό των 100 ετών, Εκκλησία και ΑΕΚ πορεύονται μαζί και μοιράζονται τις ίδιες νοσταλγικές αναμνήσεις και τις ίδιες εμπειρίες.

Ήταν μάλιστα το έτος 1926, όταν ο εξορισθείς στην Ελλάδα, μακαριστός Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Κωνσταντίνος ο ΣΤ’, αφουγκραζόμενος την αγωνία των Μικρασιατών προσφύγων για την εύρεση ενός αθλητικού χώρου που θα στέγαζε τα όνειρα και τις προσδοκίες της προσφυγικής ομάδας της ΑΕΚ, απευθύνθηκε στον τότε πρωθυπουργό της Ελλάδας Ελευθέριο Βενιζέλο και κατάφερε να αποκτήσει τον χώρο αυτό στη Νέα Φιλαδέλφεια.

Στον χώρο αυτό, έμελλε να ιδρυθεί τόσο ο Ιερός Ναός της Αγίας Τριάδος Νέας Φιλαδελφείας, αντίγραφο του ιστορικού Ιερού Ναού Αγίας Τριάδος του Πέραν Κωνσταντινουπόλεως, όσο και το νέο γήπεδο της ΑΕΚ OPAP ARENA, το οποίο εφέτος, με τη χάρη του Θεού, κατάφερε να πανηγυρίσει τόσο την κατάκτηση του Ελληνικού Πρωταθλήματος, όσο και του Κυπέλλου Ελλάδος.

Εκ της Ιεράς Μητροπόλεως

Η ανάρτηση της ΠΑΕ ΑΕΚ

«Η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοινώνει ότι την προσεχή Δευτέρα 29 Μαΐου, σε μια ημερομηνία με ιδιαίτερη σημασία για την ιστορική ταυτότητα του συλλόγου μας, θα τελεστεί η Ακολουθία των Θυρανοιξίων του Ιερού Παρεκκλησίου Αγίας Σοφίας – Οσίου Λουκά του εν Στειρίω, στο γήπεδο μας, στην OPAP Arena στην Νέα Φιλαδέλφεια. Την Ακολουθία θα τελέσει στις 19.00 ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Νέας Ιωνίας, Φιλαδελφείας, Ηρακλείου και Χαλκηδόνας, κ. Γαβριήλ.

intime

Επιδείνωση του καιρού τις επόμενες ώρες – Πού θα είναι πιο έντονα τα φαινόμενα – ΧΑΡΤΕΣ

Ο καιρός θα επιδεινώνεται σήμερα (26.05.2023) σε αρκετές περιοχές της χώρας, όσο θα περνούν οι ώρες, ενώ θα εκδηλωθούν καταιγίδες και βροχές που θα είναι κατά τόπους ισχυρές.

Ειδικότερα, σύμφωνα με το meteo.gr του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, η αστάθεια του καιρού συνεχίζεται. Οι νεφώσεις που υπάρχουν στη χώρα το πρωί της Παρασκευής, σταδιακά θα πυκνώσουν και θα εκδηλωθούν τοπικές βροχές και καταιγίδες, κυρίως στα ηπειρωτικά, στο Ιόνιο, στο Βόρειο Αιγαίο και από το απόγευμα στην Κρήτη.

Το μεσημέρι και απόγευμα τα φαινόμενα στα ορεινά και ημιορεινά τμήματα της ηπειρωτικής χώρας θα είναι κατά τόπους ισχυρά.

Στους χάρτες που ακολουθούν παρουσιάζεται ενδεικτικά ο υετός που αναμένεται κατά το μεσημέρι (12:00 – 15:00) και κατά τις πρώτες απογευματινές ώρες (15:00 – 18:00) της Παρασκευής 26/05 ενώ με τα σύμβολα των κεραυνών σημειώνονται και οι περιοχές όπου υπάρχει πιθανότητα εκδήλωσης καταιγίδων.

(Meteo, newsit – φωτο:freepik)

Κίνηση τώρα: Ουρές χιλιομέτρων και μεγάλες καθυστερήσεις προς Πειραιά λόγω τροχαίου

Στο σημείο του ατυχήματος βρίσκεται περιπολικό

Δύσκολη Παρασκευή για τους οδηγούς που κινούνται στο ρεύμα προς Πειραιά στη Λεωφόρο Ποσειδώνος, καθώς ΙΧ συγκρούστηκε με μηχανή με αποτέλεσμα να έχει μεγάλη κίνηση στο σημείο.

Στο σημείο έχει σπεύσει περιπολικό, ωστόσο ευτυχώς δεν υπάρχουν τραυματισμοί. Αυτή την ώρα, οι οδηγοί που κινούνται προς Πειραιά θα πρέπει να «οπλιστούν» με υπομονή, καθώς οι καθυστερήσεις που σημειώνονται είναι αρκετά μεγάλες.

(με πληροφορίες από newsbeast. gr / photo: pixabay)

Το ρωσικό αντιαεροπορικό πυραυλικό σύστημα Tor-M1 καταστρέφει ουκρανικό UAV, vid

Απλά δείτε:

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

Οι μισοί Γερμανοί βλέπουν νέα κυβερνητική κρίση στη χώρα τους

Μόνοι οι μισοί Γερμανοί πιστεύουν ότι ο κυβερνητικός συνασπισμός θα καταφέρει να εξαντλήσει την τετραετία, σύμφωνα με δημοσκόπηση που δημοσιεύθηκε χθες Πέμπτη, καθώς εντείνονται οι διαφωνίες μεταξύ των τριών κομμάτων για την κλιματική πολιτική και τον προϋπολογισμό, ενώ μειώνεται η στήριξη από τους ψηφοφόρους.

Η διαμάχη για τη μεταρρύθμιση του συστήματος θέρμανσης στη Γερμανία κλιμακώθηκε στο εσωτερικό του συνασπισμού στον οποίο συμμετέχουν οι Σοσιαλδημοκράτες (SPD), οι Πράσινοι και οι Ελεύθεροι Δημοκράτες (FDP).

Το FDP μπλόκαρε την Τρίτη νομοσχέδιο που έφερε στο κοινοβούλιο ο υπουργός Οικονομίας Ρόμπερτ Χάμπεκ, που ανήκει στους Πράσινους, το οποίο προβλέπει να απαγορευθούν από το 2024 οι νέες εγκαταστάσεις θέρμανσης που λειτουργούν με πετρέλαιο ή φυσικό αέριο, ζητώντας να γίνουν μεγάλες αλλαγές.

Οι Πράσινοι κατηγόρησαν το FDP ότι ασκεί «πολιτική εμποδίων», προειδοποιώντας για το ενδεχόμενο κυβερνητικής κρίσης.

Με πολιτικούς και των δύο κομμάτων να ανταλλάσσουν αιχμές στα μέσα ενημέρωσης, το 40% των Γερμανών πιστεύει ότι ο συνασπισμός θα καταρρεύσει πριν το τέλος της τετραετίας, το 2025, σύμφωνα με δημοσκόπηση του Forsa για το ntv/RTL. Περίπου το 45% των Γερμανών τάσσεται υπέρ της διεξαγωγής νέων εκλογών, αν καταρρεύσει η κυβέρνηση.

«Οι πρώτοι μήνες της κυβέρνησης αυτής καθορίστηκαν σημαντικά από την πανδημία και στη συνέχεια από τον πόλεμο στην Ουκρανία, θέματα τα οποία κάλυψαν κάποιες εσωτερικές εντάσεις», εξήγησε ο Στέφαν Μάρσαλ πολιτικός επιστήμονας στο πανεπιστήμιο του Ντίσελντορφ.

«Αλλά τώρα, από την αρχή του έτους, το βάρος δίνεται στο πώς μπορούμε να προχωρήσουμε στην ενεργειακή μετάβαση, ένα θέμα που προκαλεί ξαφνικά την εμφάνιση διαφωνιών», συνέχισε.

Ωστόσο ο Μάρσαλ, όπως και άλλοι αναλυτές, εκτιμά ότι ο κυβερνητικός συνασπισμός θα αντέξει με δεδομένο ότι «τα κόμματα που αποσύρονται από έναν συνασπισμό και κατά συνέπεια από τις κυβερνητικές ευθύνες συνήθως τιμωρούνται» στις κάλπες.

Επιπλέον τα τρία κόμματα εμφανίζουν μείωση στη δημοτικότητά τους, συγκεντρώνοντας το 39% των ψήφων έναντι του 52% που είχαν στις ομοσπονδιακές εκλογές του 2021.

Ο Γερμανός καγκελάριος Όλαφ Σολτς κάλεσε χθες τα μικρότερα μέλη του συνασπισμού να βρουν λύση στη διαμάχη μέσα στις επόμενες εβδομάδες, όμως το 81% των Γερμανών πιστεύει ότι ο καγκελάριος θα πρέπει να υιοθετήσει πιο ισχυρή ηγεσία.

Ακόμη ένα σημείο αντιπαράθεσης είναι οι επιδοτήσεις που προωθούν οι Πράσινοι για την τιμή του βιομηχανικού ρεύματος, που εκτιμάται ότι θα κοστίσουν 25 με 30 δισεκ. ευρώ ως το 2030. Το FDP είναι αντίθετο, επικαλούμενο περιορισμούς στον προϋπολογισμό.

(απεμπε – φωτο:pexels)

Tass: Με Νατοϊκούς HIMARS χτύπησαν οι Ουκρανοί πάλι το Ντονέτσκ – Τραγωδία δίχως τέλος (video)

Σύμφωνα με το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων Tass, oι Ουκρανικές Ένοπλες Δυνάμεις εκτόξευσαν 11 ρουκέτες κατά της πόλης, σκοτώνοντας ένα άτομο.

Tass: Οι Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας επιτέθηκαν το πρωί της Παρασκευής στο Ντόνετσκ χρησιμοποιώντας συστήματα πολλαπλών πυραύλων εκτόξευσης (MLRS). Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία της εκπροσώπησης του DPR στο Κοινό Κέντρο Ελέγχου και Συντονισμού Θεμάτων που σχετίζονται με Εγκλήματα Πολέμου της Ουκρανίας (JCCC).

“Καταγράφηκαν πυρά από το AFU (ένοπλοι σχηματισμοί της Ουκρανίας) προς την κατεύθυνση του <…> Ντόνετσκ (περιοχή Καλίνιν), έξι ρουκέτες εκτοξεύτηκαν από το MLRS”, ανέφερε το κανάλι Telegram της αποστολής .

Αργότερα, οι Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας εκτόξευσαν πέντε ακόμη ρουκέτες από το MLRS στο Ντόνετσκ, ανέφερε το γραφείο αντιπροσωπείας της DPR. «Καταγράφηκαν πυρά από τις Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας προς την κατεύθυνση του Ντόνετσκ (περιοχή Καλίνιν), πέντε ρουκέτες εκτοξεύτηκαν από το MLRS», αναφέρει η έκθεση.

Η συνοικία Καλινίνσκι βομβαρδίζεται ξανά, νέες εκρήξεις ακούγονται στην περιοχή της λεωφόρου Σεφτσένκο, σύμφωνα με ανταποκριτή του TASS, ενώ αναφέρεται ότι υπάρχει καπνός.

Σύμφωνα με τον δήμαρχο Aleksey Kulemzin, ένα άτομο σκοτώθηκε ως αποτέλεσμα του βομβαρδισμού. “Σύμφωνα με προκαταρκτικές πληροφορίες, ως αποτέλεσμα του βομβαρδισμού της συνοικίας Kalininsky, καταγράφηκε ένα άμεσο χτύπημα στο κτίριο ενός ερευνητικού ινστιτούτου στην περιοχή της αγοράς Pokrovsky. Ένα άτομο πέθανε”, έγραψε ο Kulemzin. Κανάλι Telegram .

Όπως είπε στο TASS στις δομές εξουσίας της δημοκρατίας, υπήρχαν άνθρωποι στο κτίριο του ινστιτούτου την ώρα της απεργίας.

Οι δομές ισχύος διευκρίνισαν ότι η αεράμυνα λειτούργησε πάνω από το Ντόνετσκ, ένα από τα αντικείμενα των Ενόπλων Δυνάμεων της Ουκρανίας καταρρίφθηκε στο νοτιοανατολικό τμήμα της πόλης. Τα χτυπήματα της APU, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία, σύμφωνα με όσα αναφέρονται από το Tass, πραγματοποιήθηκαν από το MLRS της HIMARS. Τουλάχιστον δύο άνθρωποι τραυματίστηκαν ως αποτέλεσμα του βομβαρδισμού, ανέφεραν οι αρχές επιβολής του νόμου. 

Σύμφωνα με το Πρακτορείο Ειδήσεων του Ντονέτσκ , υπάλληλοι της JCCC και ένας δημοσιογράφος δέχθηκαν πυρά. Το πρακτορείο σημείωσε ότι ο βομβαρδισμός σημειώθηκε τη στιγμή που αξιωματικοί του JCCC επιθεωρούσαν το κτίριο του Ρεπουμπλικανικού Κλινικού Νοσοκομείου Επαγγελματικών Ασθενειών, το οποίο είχε υποστεί ζημιές νωρίτερα κατά τη διάρκεια άλλου βομβαρδισμού. Εκπρόσωποι της JCCC, δημοσιογράφος και υπάλληλοι ιατρικού ιδρύματος κατέβηκαν στο υπόγειο, δεν τραυματίστηκε κανείς, πρόσθεσε το πρακτορείο.

Ενώ σύμφωνα με ρεπορτάζ του RT την Τρίτη το Ντονέτσκ είχε δεχθεί κι άλλη επίθεση από τις ουκρανικές δυνάμεις, κατά τη διάρκεια της οποίας ουκρανική ρουκέτα χτύπησε σχολείο με αποτέλεσμα τον τραυματισμό τουλάχιστον δύο παιδιών. Αναφέρεται ακόμα στο ρεπορτάζ του RT ότι η πίεση στα νοσοκομεία της περιοχής έχει κορυφωθεί απ΄όταν η Δύση προμήθευσε το Κίεβο με πυραύλους μεγάλης εμβέλειας.

Δείτε το σχετικό video:

(αμπε-EPA photo)

Μετά τα «μανιτάρια», ρωσική «βόμβα» για «προληπτικά πυρηνικά πλήγματα», vid

Οδεύουμε ολοταχώς προς κλιμάκωση και όχι μόνο στα λόγια!

Λίγες μόνο ώρες μετά τις πυρηνικές δηλώσεις Μεντβέντεφ, ο θερμόαιμος πρώην πρόεδρος της Ρωσίας επέστρεψε με προειδοποιήσεις που θα πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψιν.

Εάν οι δυτικές χώρες δώσουν στην Ουκρανία πυρηνικά όπλα, η Ρωσία θα χρειαστεί να εξαπολύσει ένα προληπτικό χτύπημα, δήλωσε πριν από λίγη ώρα ο αντιπρόεδρος του Ρωσικού Συμβουλίου Ασφαλείας Ντμίτρι Μεντβέντεφ.


Κατά την επίσκεψή του στο Βιετνάμ, ο Μεντβέντεφ είπε στους δημοσιογράφους ότι δεν αποκλείει η Δύση να δώσει στο Κίεβο αεροσκάφη στην παρούσα κατάσταση, ίσως ακόμα και πυρηνικά όπλα.


«Αλλά τότε αυτό θα σημαίνει ότι ένας πύραυλος με πυρηνική γόμωση θα τους χτυπήσει. Υπάρχουν μη αναστρέψιμοι νόμοι πολέμου. Εάν πρόκειται για πυρηνικά όπλα, θα είναι απαραίτητο να εξαπολύσουμε ένα προληπτικό χτύπημα», είπε ο Μεντβέντεφ.

Πού θα είναι άραγε αυτό το προληπτικό χτύπημα; Στην Ουκρανία ή σε νατοϊκό έδαφος;;; Σε κάποια δυτική πρωτεύουσα;;

Αρκεί μόνο να θυμίσουμε πως ήδη δύο δυάδες «πυρηνικών μανιταριών» έχουν σκάσει στην Ουκρανία, ανεβάζοντας έστω και προσωρινά τα επίπεδα ραδιενέργειας στην κεντροανατολική Ευρώπη (Θυμηθείτε ΕΔΩ).

scr

Στην Αθήνα ο Μιλουτίνοφ εν μέσω φημών για επιστροφή του στον Ολυμπιακό

Διαβάστε

Ο πρώην παίκτης του Ολυμπιακού και σημερινός της ΤΣΣΚΑ Μόσχας, μετά και το τέλος των υποχρεώσεων του στη VTB, θέλησε να ξεφύγει από την καθημερινότητα επιστρέφοντας στη χώρα μας για λίγες διακοπές πριν μπει και πάλι σε αγωνιστικούς ρυθμούς ενόψει και του Μουντομπάσκετ!

Ο Σέρβος σέντερ διατηρεί άριστες σχέσεις με πρώην συμπαίκτες του στον Ολυμπιακό, εν μέσω και των πολλών φημών που τον θέλουν να επιστρέφει στους νταμπλούχους Ελλάδας και δευτεραθλητές Ευρώπης.

freepik

Dentist Pass: Τα ΑΦΜ που μπορούν να κάνουν αίτηση σήμερα

Τα ΑΦΜ που λήγουν σε 4 μπορούν να κάνουν σήμερα Παρασκευή 26 Μαΐου 2023 αιτήσεις για το Dentist Pass.

«Άνοιξε» το πρωί της Τετάρτης (24.05.2023) η πλατφόρμα για το πρόγραμμα Dentist Pass. Οι αιτήσεις για πρόγραμμα προληπτικής οδοντιατρικής, το οποίο αφορά σε πάνω από 660.000 παιδιά ηλικίας από 6 έως 12 ετών, χωρίς εισοδηματικά ή άλλα κριτήρια, μπορούν να γίνουν μέσω του vouchers.gov.gr.

Το Dentist Pass, όπως αναφέρεται, έχει στόχο τη βελτίωση της ποιότητας της προληπτικής οδοντιατρικής για παιδιά ηλικίας 6-12 ετών, ώστε να μεγαλώσουν χωρίς οδοντιατρικά προβλήματα.

Σε συνεργασία με την Ελληνική Οδοντιατρική Ομοσπονδία παρέχεται η δυνατότητα για μια σειρά από συγκεκριμένες πράξεις όπως:

Έλεγχο στοματικής υγιεινής
Καθαρισμό – απομάκρυνση πλακών
Φθορίωση
Οδηγίες Στοματικής Υγιεινής

Οι γονείς ή κηδεμόνες των παιδιών που δικαιούνται το Dentist Pass υποβάλλουν αίτηση χρηματοδότησης στο vouchers.gov.gr. Κάθε οικογένεια μπορεί να υποβάλει μόνο μία αίτηση, στην οποία θα περιλαμβάνονται όλα τα παιδιά – μέλη της οικογένειας.

Αιτήσεις

Η έναρξη των αιτήσεων θα γίνεται τμηματικά, ανάλογα με τον λήγοντα αριθμό του ΑΦΜ τους στις ακόλουθες ημερομηνίες:

Για ΑΦΜ που λήγουν σε 1 και 2, την Τετάρτη 24 Μαΐου 2023
Για ΑΦΜ που λήγουν σε 3, την Πέμπτη 25 Μαΐου 2023
Για ΑΦΜ που λήγουν σε 4, την Παρασκευή 26 Μαΐου 2023

Για ΑΦΜ που λήγουν σε 5, τη Δευτέρα 29 Μαΐου 2023
Για ΑΦΜ που λήγουν σε 6, την Τρίτη 30 Μαΐου 2023
Για ΑΦΜ που λήγουν σε 7, την Τετάρτη 31 Μαΐου 2023
Για ΑΦΜ που λήγουν σε 8, την Πέμπτη 1 Ιουνίου 2023

Για ΑΦΜ που λήγουν σε 9, την Παρασκευή 2 Ιουνίου 2023
Για ΑΦΜ που λήγουν σε 0, τη Δευτέρα 5 Ιουνίου 2023.

Η πλατφόρμα δεν θα κλείνει για τα ΑΦΜ που έχουν προηγηθεί για παράδειγμα την Πέμπτη 25 Μαΐου θα μπορούν να υποβάλλουν αίτηση τα ΑΦΜ που λήγουν σε 1, 2, 3, την Παρασκευή 26 Μαΐου τα ΑΦΜ που λήγουν 1, 2, 3, 4 κοκ.

Η υποβολή αιτήσεων μέσω ΚΕΠ μπορεί να γίνεται από την Τρίτη 6 Ιουνίου 2023 για όλα τα ΑΦΜ.

Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις (για όλα τα ΑΦΜ και για υποβολή είτε μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας vouchers.gov.gr είτε μέσω ΚΕΠ), οι αιτήσεις μπορούν να γίνονται έως την Κυριακή 22 Οκτωβρίου 2023.

Με ποια διαδικασία γίνονται οι αιτήσεις για το Dentist Pass

Γονείς ή κηδεμόνες μπαίνει στο vouchers.gov.gr και τους κωδικούς του Taxisnet κάνει αίτηση την έκδοση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και την πίστωση του χρηματικού ποσού, συμπληρώνοντας τον ΑΜΚΑ ή τον Προσωρινό Αριθμό Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (ΠΑ.Α.Υ.Π.Α) του ανήλικου καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας του, δηλαδή email και αριθμό κινητού τηλεφώνου.

Κάθε δικαιούχος του προγράμματος λαμβάνει μία ψηφιακή χρεωστική κάρτα (pass) ύψους 40 ευρώ ανά ωφελούμενο παιδί. Κάθε χρεωστική κάρτα μπορεί να καλύψει το σύνολο του κόστους των προβλεπόμενων υπηρεσιών οδοντιατρικής φροντίδας μέχρι του συγκεκριμένου ποσού, που παρέχονται από οποιονδήποτε ιδιώτη οδοντίατρο, ενώ το ποσό θα είναι διαθέσιμο για χρήση για ένα ημερολογιακό έτος.

Το χρηματικό ποσό μπορεί να χρησιμοποιείται αποκλειστικά από τα πρόσωπα για την πραγματοποίηση πράξεων προληπτικής οδοντιατρικής φροντίδας στον ανήλικο δικαιούχο και δεν είναι επιτρεπτή οποιαδήποτε μεταφορά σε τρίτο πρόσωπο.

(με πληροφορίες από dikaiologitika. gr / photo: pixabay)

Τσαπανίδου: «Είμαστε μουδιασμένοι, σοκαρισμένοι», vid

Δείτε πως σχολιάζει τις δηλώσεις Ξυδάκη περί συνδρόμου Στοκχόλμης:

eurokinissi

Μπαράζ ελέγχων στις οδικές μεταφορές από την Επιθεώρηση Εργασίας και πρόστιμα 428.700 ευρώ

Πρόστιμα, ύψους 428.700 ευρώ, επιβλήθηκαν από την Επιθεώρηση Εργασίας στο πλαίσιο νέου γύρου ελέγχων στις οδικές μεταφορές, σε συνεργασία με την Τροχαία.

Οι έλεγχοι έγιναν σε επιβατικά (τουριστικά λεωφορεία/ΚΤΕΛ) και φορτηγά οχήματα που φέρουν ταχογράφο.

Συνολικά διενεργηθήκαν 820 έλεγχοι σε οδηγούς οχημάτων και διαπιστώθηκαν 365 παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας. Οι εν λόγω παραβάσεις αφορούσαν στην αδήλωτη εργασία, στον μη εφοδιασμό με πίνακα προσωπικού, στην απόσπαση εργαζομένων, στο βιβλίο δρομολογίων, στη μη προσκόμιση στοιχείων, στη μη αναγραφή αιτιολογίας στα καταθετήρια τραπέζης και στα χρονικά όρια εργασίας (εβδομαδιαία ανάπαυση, μη καταχώριση υπερωριακής απασχόλησης, μη υποβολή στο Πληροφοριακό Σύστημα «ΕΡΓΑΝΗ» δήλωσης οργάνωσης χρόνου εργασίας, μη αναγγελία τροποποίησης ωραρίου σε περιπτώσεις εργαζομένων πλήρους ή μερικής απασχόλησης).

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, σημαντικός αριθμός ελέγχων βρίσκεται σε εξέλιξη.

Επιπλέον και, κατά τη διενέργεια των ελέγχων, οι επιθεωρητές εργασιακών σχέσεων διένειμαν φυλλάδια στους εργαζόμενους οδηγούς, προκειμένου να ενημερωθούν για τα εργασιακά δικαιώματά τους.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Σουδάν: Βρετανίδα πέθανε από την πείνα ενώ έμενε δίπλα στην Πρεσβεία – Οι παρακλήσεις του συζύγου

Η Αζχάαρ εγγονή του ζευγαριού δηλώνει απογοητευμένη: «Έμαθα ότι 100 στρατιώτες ήρθαν και απεγκλώβισαν το προσωπικό της πρεσβείας. Δεν μπορούσαν να περάσουν το δρόμο;»

Στην τύχη του αφεθηκε ένα ζευγάρι στο Σουδάν με την οικογένεια τους να καταγγέλλει ότι η βρετανική πρεσβεία δεν έκανε τίποτα για να βοηθήσεις ενώ έμεναν σε απόσταση αναπνοής. 

Ο Βρετανός υπήκοος, Αμπντάλα Σολγκάμι τραυματίστηκε από πυρά ελεύθερου σκοπευτή, ενώ η σύζυγός του που αντιμετώπιζε κινητικά προβλήματα πέθανε από την πείνα καθώς κανείς από την πρεσβεία δεν ενδιαφέρθηκε όπως ανέφερε, για την τύχη τους.

Αν και πολλές φορές ο 85χρονος ξενοδόχος από το Λονδίνο ζήτησε βοήθεια για να μπορέσει μαζί με τη σύζυγό του να εγκαταλείψει τη χώρα και παρότι η πρεσβεία ήταν σε απόσταση αναπνοής από το σπίτι τους οι παρακλήσεις του δεν εισακούστηκαν.

Τους είπαν να περάσουν μέσα από την εμπόλεμη ζώνη

Αντίθετα τους ενημέρωσαν ότι θα έπρεπε να μετακινηθούν σε απόσταση 40 χιλιομέτρων από το Χαρτούμ, περνώντας ουσιαστικά μέσα από εμπόλεμη ζώνη, για να μπορέσουν να επιβιβαστούν στο αεροπλάνο που θα τους μετέφερε στη Βρετανία.

Το υπουργείο εξωτερικών της Μεγάλης Βρετανίας σε ανακοίνωσή του αν και αναγνωρίζει ότι πρόκειται για πολύ λυπηρό γεγονός αναφέρει ότι οι δυνατότητες παροχής βοήθειας σε προσωπικό επίπεδο ήταν ανύπαρκτες.

Η διπλωματική συνοικία στο Χαρτούμ είναι μία από τις περιοχές που βρίσκεται στην καρδιά της ένοπλης σύρραξης που ξεκίνησε στις 15 Απριλίου.

Η οικογένεια σχεδόν αμέσως με το ξέσπασμα των εχθροπραξιών ήρθε σε επαφή με την βρετανική πρεσβεία η οποία εκκενώθηκε μία εβδομάδα μετά και ενώ όλα έδειχναν ότι η διαμάχη δεν θα έληγε σύντομα.

Η Αζχάαρ εγγονή του ζευγαριού δηλώνει απογοητευμένη: «Έμαθα ότι 100 στρατιώτες ήρθαν και απεγκλώβισαν το προσωπικό της πρεσβείας. Δεν μπορούσαν να περάσουν το δρόμο;»

Αντιμέτωπος με την πείνα και τη δίψα ο 85χρονος Βρετανός άφησε μόνη της την γυναίκα του για να αναζητήσει βοήθεια. Αποτέλεσμα ήταν να πυροβολήθηκε στο χέρι, το στήθος και την πλάτη από ελεύθερους σκοπευτές. Κατάφερε να επιζήσει και στη συνέχεια να δραπετεύσει στην Αίγυπτο αλλά η σύζυγός του δεν ήταν τόσο τυχερή καθώς κατέληξε μόνη και αβοήθητη.

(με πληροφορίες από cnn. gr / scr)