Σάββατο 27/5
Α. Παπανδρέου 19.15 Περιστέρι-Παναθηναϊκός Παπαπέτρου-Πουρσανίδης Γ.-Τζιοπάνος (Ελευθεριάδης Γ.)
Τρίτη 30/5
ΟΑΚΑ 19.15 Παναθηναϊκός-Περιστέρι Κορομηλάς-Τσολάκος-Μαλαμάς (Ηπιώτης)
freepik
Σάββατο 27/5
Α. Παπανδρέου 19.15 Περιστέρι-Παναθηναϊκός Παπαπέτρου-Πουρσανίδης Γ.-Τζιοπάνος (Ελευθεριάδης Γ.)
Τρίτη 30/5
ΟΑΚΑ 19.15 Παναθηναϊκός-Περιστέρι Κορομηλάς-Τσολάκος-Μαλαμάς (Ηπιώτης)
freepik
Μετά από αρκετές συζητήσεις, ο Παναθηναϊκός κατέθεσε την πρότασή του για επέκταση της συνεργασίας των δύο πλευρών έως το καλοκαίρι του 2026, με σημαντικά βελτιωμένες αποδοχές σε σχέση με το συμβόλαιο που υπέγραψε ο Κουρμπέλης τον Δεκέμβριο του 2020 (πάνω από 500.000 ευρώ έφταναν οι ετήσιες απολαβές του στο «τρέχων» συμβόλαιό του).
Η… μπάλα είνα πλέον στα πόδια του 29χρονου μεσοαμυντικού
Σύμφωνα με αρμόδιες πηγές το 8χρονο αγοράκι θα παραμείνει για λίγες ώρες ακόμη στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, ωστόσο εντός της ημέρας θα μεταφερθεί στην παιδοχειρουργική κλινική.
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν στο ThessToday.gr ότι ο 8χρονος θα χρειαστεί να υποβληθεί σε νέες χειρουργικές επεμβάσεις, ενώ και χθες οι γιατροί προχώρησαν στην αφαίρεση θραυσμάτων από το πρόσωπό του και συγκεκριμένα κάτω από το μάτια και στη μύτη, καθώς και στον λαιμό του.
Υπενθυμίζεται ότι τις προηγούμενες ημέρες οι γιατροί του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου περίμεναν την κατάλληλη στιγμή προκειμένου να τον «ξυπνήσουν», παρά το γεγονός ότι από την στιγμή εκτίμησαν ότι είχε διαφύγει τον κίνδυνο.
Ωστόσο το αγοράκι νοσηλεύεται σε σταθερή αλλά κρίσιμη κατάσταση και, βέβαια, όπως αναφέρουν οι αρμόδιοι, ο αγώνας που έχει μπροστά του προκειμένου να γίνει η αποκατάσταση των τραυμάτων του, είναι μεγάλος.
(με πληροφορίες από thesstoday. gr / photo: freepik)
άρχισε και επίσημα η ορκωμοσία των υπουργών της υπηρεσιακής κυβέρνησης ενώπιον της Προέδρου της Δημοκρατίας Αμέσως.
Τα νέα μέλη του Υπουργικού Συμβουλίου φάνηκαν ευδιάθετα και σημείωσαν στις πρώτες τους δηλώσεις ότι θα προσπαθήσουν να αφήσουν όσες λιγότερες εκκρεμότητες γίνεται σε αυτόν τον 1 μήνα που θα είναι κυβέρνηση.
Από τους 20 υπουργούς οι 18 έδωσαν θρησκευτικό όρκο και μόνο η υπουργός Εσωτερικών, Καλλιόπη Σπανού, και ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου, Δανιήλ Εσδράς, έδωσαν πολιτικό όρκο.
Η υπηρεσιακή υπουργός Υγείας, Αναστασία Κοτανίδου, είπε ότι «χρέος μου είναι να πάω, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι έχω άριστη συνεργασία με την ηγεσία του υπουργείου Υγείας ώστε να φανώ αντάξια».
Ο υπουργός Παιδείας, Χρήστος Κίττας, είπε ότι «αυτή τη στιγμή το μυαλό μου είνα στα παιδιά που εοτιμάζονται για τις Πανελλήνιες και τα παιδιά που δίνουν ήδη απολυτήριες εξετάσεις στα Λύκεια. Η ευθύνη είναι μεγάλη και τη δέχθηκα, τώρα είναι μεγαλύτερη από ό,τι πριν από 11 χρόνια. Μου τηλεφώνησε ο κ. Σαρμάς, δεν αιφνιδιάστηκα».
-Πρωθυπουργός: Ιωάννης Σαρμάς
Υπουργός Επικρατείας: Βασίλειος Σκουρής
-Υπουργείο Οικονομικών
Υπουργός: Θεόδωρος Πελαγίδης
-Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων
Υπουργός: Ελένη Λουρή
-Υπουργείο Εξωτερικών
Υπουργός: Βασίλειος Κασκαρέλης
-Υπουργείο Εθνικής Άμυνας
Υπουργός: Αλκιβιάδης Στεφανής
-Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
Υπουργός: Χρήστος Κίττας
-Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων
Υπουργός: Πατρίνα Παπαρρηγοπούλου
-Υπουργείο Υγείας
Υπουργός: Αναστασία Κοτανίδου
-Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας
Υπουργός: Παντελής Κάπρος
-Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη
Υπουργός: Χαράλαμπος Λαλούσης
-Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού
Υπουργός: Γεώργιος Κουμεντάκης
-Υπουργείο Δικαιοσύνης
Υπουργός: Φίλιππος Σπυρόπουλος
-Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
Υπουργός: Γιάννης Γκόλιας
-Υπουργείο Εσωτερικών
Υπουργός: Καλλιόπη Σπανού
-Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου
Υπουργός: Δανιήλ Εσδράς
-Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης
Υπουργός: Σωκράτης Κάτσικας
-Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
Υπουργός: Θεόδωρος Κλιάρης
-Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
Υπουργός: Γεώργιος Τσακίρης
-Υπουργείο Τουρισμού
Υπουργός: Ιωάννα Δρέττα
-Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας
Υπουργός: Ευάγγελος Τουρνάς
-Κυβερνητικός Εκπρόσωπος: Ηλίας Σιακαντάρης
(φωτο:eurokinissi)
scr
Την εκτίμηση ότι η Ελλάδα έχει πλέον μπει στον διεθνή επενδυτικό χάρτη, χάρη και σε εταιρείες όπως οι Viva, Blueground, efood, instashop και η Accusonus, που έγιναν ορατές στο εξωτερικό και προσήλκυσαν στη χώρα σημαντικά κεφάλαια, διατυπώνει μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Μιχάλης Στάγκος, συνιδρυτής του «L-stone Capital» και των «Industry Disruptors Game Changers» και εκ των συνδιοργανωτών της διεθνούς έκθεσης τεχνολογίας- καινοτομίας «Beyond».
Ο ίδιος προσθέτει πως μέσα από συνεργασίες στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, η «Beyond» -που πραγματοποιείται αυτές τις ημέρες στη Θεσσαλονίκη– θα μπορούσε μελλοντικά να προσελκύσει στην Ελλάδα προσωπικότητες «πρώτης γραμμής» του κλάδου της τεχνολογίας, όπως οι Elon Musk και Mark Zuckerberg, με ό,τι αυτό θα σημάνει για την περαιτέρω ανάπτυξη του ελληνικού οικοσυστήματος (τεχνολογίας).
Σημειώνεται ότι η έκθεση τεχνολογίας Beyond πραγματοποιείται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στη Θεσσαλονίκη. Ο τίτλος της διοργάνωσης φέτος είναι «Tech 4 People», δηλαδή “η τεχνολογία για τους ανθρώπους”.
Στην παρουσίαση της έκθεσης τη Δευτέρα 3 Απριλίου, ο Άδωνης Γεωργιάδης ανέφερε μεταξύ άλλων: “Πιστεύουμε ότι το μέλλον είναι ψηφιακό. Η BEYOND ξεκίνησε επί της δικής μου θητείας και συνεχίζουμε να τη στηρίζουμε”.
Φυσικά το παρόν έδωσε στην έκθεση και ο Κυριάκος Πιερρακάκης, που μίλησε για το ψηφιακό κράτος και ανέφερε ότι “η κρίση από πεπρωμένο έγινε ελατήριο”.

photo: eurokinissi

photo: eurokinissi

photo: eurokinissi
Παράλληλα εκτιμά ότι από το οικοσύστημα της Θεσσαλονίκης θα μπορούσαν -υπό προϋποθέσεις- να προκύψουν στο μέλλον προϊόντα με μεγάλη διεθνή απήχηση στις αγορές, αντίστοιχα ακόμα και με το μεγάλο γλωσσικό μοντέλο Τεχνητής Νοημοσύνης ChatGPT.
«Γιατί να μην μπορούν να δημιουργηθούν διεθνώς εμπορεύσιμα προϊόντα με μεγάλη απήχηση στη Θεσσαλονίκη; Το ΕΚΕΤΑ (Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης) πρωτοπορεί σε πολλά πεδία και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) γίνονται πολύ σοβαρά πράγματα (σ.σ. Θυμηθείτε εδώ: “Από εδώ θα αρχίσουν όλα – Θεσσαλονίκη: Κατασκεύασαν την ταχύτερη A.I. – Λειτουργεί με φως…”) . Το θέμα είναι πόση όρεξη έχεις να μεγαλώσεις, πόση πείνα… Και χρειάζεται επίσης οι ομάδες στην πόλη να αποκτήσουν κατεύθυνση και να πιστέψουν ότι μπορούν να τα καταφέρουν. Πιστεύω, επίσης, ότι η Θεσσαλονίκη χρειάζεται να αποκτήσει τη δική της ταυτότητα σε όρους επιχειρηματικότητας και καινοτομίας. Για παράδειγμα στις δημιουργικές βιομηχανίες τα πάει πολύ καλά, έχει εταιρίες όπως οι “Beetroot”. Και στην τεχνολογία γίνονται πολλά ενδιαφέροντα πράγματα. Η πόλη χρειάζεται λοιπόν να ψάξει και να βρει την ταυτότητά της» σημειώνει.
«L-Stone Capital»: Στόχος ο ψηφιακός και πρασινος μετασχηματισμός και οι μεγα-τάσεις
Όταν ο Μιχάλης Στάγκος μιλάει για επιχειρηματικά οικοσυστήματα, γνωρίζει καλά τι λέει. Σχεδόν τις μισές ημέρες του χρόνου ταξιδεύει σε διάφορες αγορές του εξωτερικού, από το Μπιλμπάο μέχρι την Κοπεγχάγη ή τις ΗΠΑ, ερχόμενος σε επαφή με startuppers, επενδυτές, ακαδημαϊκούς, φορείς και policy makers, που βρίσκονται στην πρωτοπορία της καινοτομίας. Επιπλέον, είναι εταίρος στο επενδυτικό ταμείο «L-Stone Capital», με κεφάλαια της τάξεως των 30 εκατ. ευρώ, το οποίο είναι προσανατολισμένο στον ψηφιακό και πρασινο μετασχηματισμό και τις μεγα-τάσεις, κι έχει ήδη επενδύσει σε δύο νεοφυείς επιχειρήσεις, ετοιμάζοντας σήμερα μια τρίτη επένδυση. Το πρώτο «παιδί» του Μιχάλη Στάγκου είναι η εταιρεία επικοινωνίας ΜSCΟΜΜ, η οποία ιδρύθηκε το «ολυμπιακό» 2004 και η οποία συνεχίζει να αναπτύσσεται.
Η αλλαγή που έχει συντελεστεί στο οικοσύστημα της Ελλάδας είναι τεράστια σε σχέση με όταν ξεκίνησαν οι IDGC, λέει. «Σήμερα υπάρχει πλέον ένα δομημένο οικοσύστημα και νομίζω ότι, ειδικά για τη Θεσσαλονίκη, η μεγάλη ώθηση δόθηκε μετά το 2018 και την τότε Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης. Η αμερικανική παρουσία στη διοργάνωση, που είχε ως τιμώμενη χώρα τις ΗΠΑ, τής έδωσε άλλη βαρύτητα, έφερε εδώ για πρώτη φορά μεγάλες αμερικανικές εταιρείες και έβαλε τη Θεσσαλονίκη στον χάρτη και θεσμικά. Στη συνέχεια και σε ό,τι αφορά γενικά το ελληνικό οικοσύστημα, δημιουργήθηκε το μητρώο του Elevate Greece, τα εργαλεία της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας, αναπτύχθηκαν περαιτέρω επενδυτικά ταμεία, ισχυροποιήθηκε και το ελληνικό “fund of funds” η ΕΑΤΕ, γενικά πολύ πιο δομημένες και συνειδητά υποστηρικτικές μονάδες. Σήμερα δεν λείπει κάτι από το οικοσύστημα, αν εξαιρέσεις ότι χρειάζεται να ενισχυθεί η επιχειρηματικότητα στα ΑΕΙ και ερευνητικά κέντρα, να δημιουργείται υπεραξία μέσω εμπορευματοποίησης προϊόντων και υπηρεσιών που παράγονται σε αυτά» εκτιμά. Ακόμη σημειώνει ότι η Ελλάδα έχει ανθρώπινο ταλέντο και μπορεί να προσελκύσει και ψηφιακούς νομάδες, ενώ και οι εταιρείες κινητοποιούνται δημιουργώντας κέντρα καινοτομίας ή και εταιρικά κεφάλαια επιχειρηματικών συμμετοχών. Επιπλέον, υπάρχει και το νομοθετικό πλαίσιο για τα family offices (που εξυπηρετούν τις ανάγκες διαχείρισης των χρηματικών ροών και της οικογενειακής περιουσίας φυσικών προσώπων με φορολογική έδρα στην Ελλάδα).
Είναι ικανοποιημένος με την πορεία της φετινής Beyond; Όπως λέει, έχουν κερδηθεί πολλά στοιχήματα, αλλά υπάρχουν και κάποια ζητήματα. Στα θετικά υπολογίζει το γεγονός ότι, φέτος, η έκθεση απέκτησε για πρώτη φορά διεθνή χαρακτήρα, όχι τόσο σε επίπεδο εκθετών (αν και υπάρχουν σημαντικές συμμετοχές από Γαλλία, Ελβετία, Ιταλία, Κύπρο, Λουξεμβούργο και Πολωνία, οι οποίες εκτιμάται ότι θα προλειάνουν το έδαφος για επίσημες κρατικές αντιπροσωπείες από το 2024), όσο σε επίπεδο ομιλητών και επενδυτών. «Φέραμε πάνω από 20 υπουργούς και γενικούς γραμματείς μόνο στο Leadership Dialogue, ενώ στο συνέδριο του Ευρωπαϊκού Δικτύου Επιχειρηματικών Αγγέλων (ΕΒΑΝ), που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, είχαμε 300 σημαντικές παρουσίες, παρά την ανεπαρκή αεροπορική συνδεσιμότητα της πόλης. Στις εκδηλώσεις για τις δημιουργικές βιομηχανίες ήρθαν σημαντικοί Σκανδιναβοί ομιλητές. Και βέβαια είχαμε ως εκθέτες 187 εταιρείες, κάτι που θεωρώ πολύ σημαντικό σε ένα περιβάλλον χωρίς πολιτικό πλαίσιο, λόγω των εκλογών» υπογραμμίζει.
Και τι θεωρεί πως δεν ανήλθε στο ύψος των προσδοκιών του; «Περίμενα πιο σημαντική συμβολή από την ίδια την πόλη. Η Θεσσαλονίκη ζει ένα πολύ σημαντικό hype, υπάρχει μια ουσιαστική ευκαιρία και η Beyond είναι κάτι που μπορεί να βοηθήσει αυτή η ευκαιρία να κεφαλαιοποιηθεί. Παρόλα αυτά, η έκθεση δεν υποστηρίχθηκε αρκετά, δεν είδαμε για παράδειγμα αρκετές μεγάλες εταιρείες στην Beyond, ούτε από τις ξένες που έχουν παρουσία στην πολη, ούτε από τις ελληνικές, ούτε από φορείς. Κι αυτό το θεωρώ σημαντικό θέμα» καταλήγει.
(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: freepik)
Η πρωθυπουργός της Δανίας Mette Frederiksen θα μπορούσε να διαδεχθεί τον Jens Stoltenberg στη θέση του Γενικού Γραμματέα του ΝΑΤΟ το φθινόπωρο.
Η Φρέντερικσεν έλαβε πρόσκληση στον Λευκό Οίκο αμέσως μετά την συνάντηση Bilderberg στην Λισαβόνα, στην οποία παρευρέθηκε. Αυτό λαμβάνεται ως ένδειξη υποψηφιότητας για την θέση, σχολιάζουν ΜΜΕ.
Η λέσχη Bilderberg, μια μυστική οργάνωση που ιδρύθηκε το 1954, δημιουργήθηκε για να προωθήσει τον διάλογο μεταξύ Ευρώπης και Βόρειας Αμερικής. Είναι χαμηλά στην βαθμίδα της διεθνιστικής εξουσίας και συνήθως περνάει πολιτικούς, δημοσιογράφους και επιχειρηματίες από κόσκινο.
Στις συναντήσεις Bilderberg, συμμετέχουν και… εκλεκτοί εκπρόσωποι των μεγάλων ΜΜΕ, αλλά δεν κάνουν ρεπορτάζ. Για αυτούς ισχύει ο λεγόμενος κανόνας του Chatham House, σύμφωνα με τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ό,τι μαθαίνετε, αλλά να μην αποκαλύπτετε από πού το πήρατε.
«Υπάρχουν, λοιπόν, πολλά που υποδηλώνουν ότι η πρωθυπουργός της Δανίας, Mette Frederiksen, θα γίνει ο επόμενος Γενικός Γραμματέας της Βορειοατλαντικής στρατιωτικής συμμαχίας ΝΑΤΟ», αναφέρουν στην Δύση.
Το περιοδικό κάνει μια σύνδεση μεταξύ της εμφάνισης της πολιτικού στην πιο πρόσφατη συνάντηση Bilderberg στην Λισαβόνα και μιας πρόσφατης πρόσκλησης στον Λευκό Οίκο στην Ουάσιγκτον.
Επιπλέον όπως τονίζει, ενώ από τις τάξεις των δυτικών αρχηγών κυβερνήσεων, ο Ολλανδός Mark Rutte, η Φινλανδή Sanna Marin και η Frederiksen ήταν παρόντες ως συμμετέχοντες στην φετινή συνάντηση Bilderberg, μόνο η Φρέντερικσεν έλαβε πρόσκληση για συνάντηση με τον Πρόεδρο των ΗΠΑ, Τζο Μπάιντεν, αμέσως μετά, κάτι που εκλήφθηκε ως ισχυρό σημάδι ότι θα μπορούσε σύντομα να διαδεχθεί τον νυν υφιστάμενο ως Γενικό Γραμματέα του ΝΑΤΟ.
Η θητεία του Στόλτενμπεργκ λήγει στα τέλη Σεπτεμβρίου εάν δεν παραταθεί εκ νέου.
Όπως αντιλαμβάνεται κανείς, πλέον δεν τηρούνται καν τα προσχήματα, ενώ η επιλογή για τον Γενικό Γραμματέας του ΝΑΤΟ κάθε άλλο παρά στρατιωτική είναι! Τοποθετούν τον πιο πειθήνιο πολιτικό στο εν λόγω πόστο, προκειμένου να εμβαθύνει την κόντρα με την Ρωσία και να οδηγήσει ενδεχομένως σε τρίτο παγκόσμιο!!!
Οι ηγέτες της G7, στην οποία περιλαμβάνονται οι ΗΠΑ, χώρες της ΕΕ και η Ιαπωνία, συμφώνησαν την περασμένη εβδομάδα να δημιουργήσουν διακυβερνητικό φόρουμ με την ονομασία “Διαδικασία της Χιροσίμα για την AI” για να συζητήσει ζητήματα που άπτονται των γρήγορα αναπτυσσόμενων εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης.
Κυβερνητικοί αξιωματούχοι της G7 θα έχουν την πρώτη συνάντησή τους εργασίας για την τεχνητή νοημοσύνη στις 30 Μαΐου και θα εξετάσουν ζητήματα, όπως η προστασία της πνευματικής ιδιοκτησίας, η παραπληροφόρηση και ο τρόπος ρύθμισης της τεχνολογίας, δήλωσε ο υπουργός Επικοινωνιών της Ιαπωνίας Τακεάκι Ματσουμότο.
Η συνάντηση αυτή γίνεται καθώς σε όλον τον κόσμο οι ρυθμιστικές αρχές για την τεχνολογία αξιολογούν τον αντίκτυπο δημοφιλών υπηρεσιών τεχνητής νοημοσύνης, όπως η εφαρμογή ChatGPT της υποστηριζόμενης από την Microsoft εταιρείας OpenAI.
Η ΕΕ πλησιάζει στην θέσπιση της πρώτης παγκοσμίως σημαντικής νομοθεσίας για την τεχνητή νοημοσύνη, εμπνέοντας άλλες κυβερνήσεις να εξετάσουν ποιοι κανόνες θα πρέπει να εφαρμόζονται στα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης.
Η Ιαπωνία, ως προεδρεύουσα φέτος χώρα της G7, “θα ηγηθεί της συζήτησης της G7 για την υπεύθυνη χρήση της τεχνολογίας παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης”, συνέχισε ο Ματσουμότο, προσθέτοντας ότι το φόρουμ ευελπιστεί να καταλήξει σε προτάσεις για τους αρχηγούς κρατών ως το τέλος του έτους.
Κατά την σύνοδο κορυφής της G7 την περασμένη εβδομάδα στη Χιροσίμα, οι ηγέτες της ζήτησαν επίσης την ανάπτυξη και υιοθέτηση διεθνών τεχνικών προτύπων για να διατηρηθεί “αξιόπιστη” και “σύμφωνη με τις κοινές δημοκρατικές μας αξίες” η τεχνητή νοημοσύνη.
Η ομάδα εργασίας της G7 για την τεχνητή νοημοσύνη θα ζητήσει τη συμβολή του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ), κατέληξε ο Ματσουμότο σε τακτική συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε.
(απεμπε-EPA-G7 Hiroshima Summit Host photo)
Πρόκειται για τον πρώην πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ καθώς και δύο μέλη της επιτροπής μετατάξεων, που κατηγορούνται για την εμπλοκή τους σχετικά με την τοποθέτηση του 59χρονου σταθμάρχη Λάρισας στη συγκεκριμένη θέση.
Υπενθυμίζεται πως στους δύο τελευταίους έχει ασκηθεί ποινική δίωξη από τον προϊστάμενο της Εισαγγελίας για παράβαση καθήκοντος.
(φωτο:eurokinissi)
Ο Ζελένσκι απέλυσε τον επικεφαλής της Υπηρεσίας Ασφαλείας της Ουκρανίας (SBU) στην περιφέρεια Χμελνίτσκι, Τάρας Τσιούτσιουρα, ανακοίνωσε το ουκρανικό προεδρικό γραφείο στις 25 Μαΐου.
Ουκρανικά μέσα σημειώνουν πως δεν δόθηκαν περαιτέρω πληροφορίες για τους λόγους της απόλυσης του Τσιούτσιουρα.
Θυμίζουμε πως στην συγκεκριμένη επαρχία στις 13 Μαϊου έσκασαν τα δύο πρώτα ρωσικά “μανιτάρια”, που θύμισαν πυρηνικές εκρήξεις!
Παράλληλα υπήρξαν αναφορές για ύπαρξη μεγάλης αποθήκης με αδιευκρίνιστο αριθμό βρετανικών βλημάτων με απεμπλουτισμένο ουράνιο!
Είναι απίθανο η ξαφνική “καρατόμηση” του Ουκρανού αξιωματούχου να μην έχει κάποια σχέση με την παρακάτω επίθεση:
(απεμπε-EPA-EFE photo)
Όπως αναφέρει η ΑΑΔΕ σήμερατο μεσημέρι στις 12:30μ.μ. έχει πρόγραμματιστεί η 17η δημόσια κλήρωση της «Φορολοταρίας» για τις συναλλαγές που έκαναν οι φορολογούμενοι τον Απρίλιο και οι 556 τυχεροί θα λάβουν από 1.000 ευρώ έως και 50.000 ευρώ.
Συγκεκριμένα, η ΑΑΔΕ σήμερα μοιράζει από 1.000 ευρώ και 50.000 ευρώ σε αποδείξεις που «μπήκαν» στην κληρωτίδα από ηλεκτρονικές συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν τον Απρίλιο του 2023.
Οι φορολογούμενοι μπορούν να ενημερώνονται στη σχετική ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ για να δουν αν είναι ανάμεσα στους τυχερούς, πληκτρολογώντας τα στοιχεία εισόδου στο taxisnet ή να δουν τον κατάλογο των τυχερών λαχνών για την 17η κλήρωση.
Υπενθυμίζεται πως η φορολοταρία θα κληρώσει από 1.000 ευρώ έως και 50.000 ευρώ σε 556 φορολογούμενους.
1 τυχερός κερδίζει 50.000 ευρώ,
5 τυχεροί κερδίζουν 20.000 ευρώ,
50 τυχεροί κερδίζουν 5.000 ευρώ και
500 τυχεροί κερδίζουν από 1.000 ευρώ.
Σημειώνεται πως στους φορολογούμενους που κληρώνονται και δεν έχουν δηλώσει τραπεζικό λογαριασμό, δίνεται προθεσμία τριών μηνών από την ημερομηνία της κλήρωσης, προκειμένου να δηλώσουν τον τραπεζικό λογαριασμό στον οποίο επιθυμούν να πιστωθεί το χρηματικό έπαθλο, στην εφαρμογή προσωποποιημένης πληροφόρησης του TAXISnet.
Τα ποσά που μοιράζονται από τη φορολοταρία που διενήργησε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), είναι ακατάσχετα, αφορολόγητα, δεν θεωρούνται εισόδημα και δεν υπόκεινται σε καμία κράτηση υπέρ του Δημοσίου ή τρίτου.
(Dikaiologitika – Freepik)
scr
(photo: intime)
Η Ιερά Μητρόπολη Νέας Ιωνίας, Φιλαδελφείας, Ηρακλείου και Χαλκηδόνος ανακοινώνει ότι τη Δευτέρα 29 Μαΐου 2023 και ώρα 7:00μ.μ. το απόγευμα ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Γαβριήλ θα τελέσει την Ακολουθία των Θυρανοιξίων του Ιερού Παρεκκλησίου Αγίας Σοφίας-Οσίου Λουκά του εν Στειρίω, που βρίσκεται εντός του νέου γηπέδου της ΑΕΚ OPAP ARENA.
Η τελετή των Θυρανοιξίων του Ιερού Παρεκκλησίου, που βρίσκεται στην υποδοχή του νέου γηπέδου της ΑΕΚ OPAP ARENA και τιμάται επ’ ονόματι της του Θεού Σοφίας και του Οσίου και Θεοφόρου Πατρός ημών Λουκά του εν Στειρίω, έρχεται να επιβεβαιώσει γι’ άλλη μία φορά την στενή και διαχρονική σχέση του μεγάλου Συλλόγου της ΑΕΚ με την Εκκλησία, η οποία ξεκινά με την δραματική έξοδο των Ελλήνων της καθ΄ημάς Ανατολής από τις πανάρχαιες πατρογονικές εστίες της Ιωνικής γης, του Πόντου και της Θράκης μετά την Μικρασιατική Καταστροφή (1922) και την αθρόα έλευσή τους στην μητροπολιτική Ελλάδα.
Παράλληλα δε, έρχεται να μας υπενθυμίσει, ότι στο διάβα αυτό των 100 ετών, Εκκλησία και ΑΕΚ πορεύονται μαζί και μοιράζονται τις ίδιες νοσταλγικές αναμνήσεις και τις ίδιες εμπειρίες.
Ήταν μάλιστα το έτος 1926, όταν ο εξορισθείς στην Ελλάδα, μακαριστός Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Κωνσταντίνος ο ΣΤ’, αφουγκραζόμενος την αγωνία των Μικρασιατών προσφύγων για την εύρεση ενός αθλητικού χώρου που θα στέγαζε τα όνειρα και τις προσδοκίες της προσφυγικής ομάδας της ΑΕΚ, απευθύνθηκε στον τότε πρωθυπουργό της Ελλάδας Ελευθέριο Βενιζέλο και κατάφερε να αποκτήσει τον χώρο αυτό στη Νέα Φιλαδέλφεια.
Στον χώρο αυτό, έμελλε να ιδρυθεί τόσο ο Ιερός Ναός της Αγίας Τριάδος Νέας Φιλαδελφείας, αντίγραφο του ιστορικού Ιερού Ναού Αγίας Τριάδος του Πέραν Κωνσταντινουπόλεως, όσο και το νέο γήπεδο της ΑΕΚ OPAP ARENA, το οποίο εφέτος, με τη χάρη του Θεού, κατάφερε να πανηγυρίσει τόσο την κατάκτηση του Ελληνικού Πρωταθλήματος, όσο και του Κυπέλλου Ελλάδος.
Εκ της Ιεράς Μητροπόλεως
Η ανάρτηση της ΠΑΕ ΑΕΚ
«Η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοινώνει ότι την προσεχή Δευτέρα 29 Μαΐου, σε μια ημερομηνία με ιδιαίτερη σημασία για την ιστορική ταυτότητα του συλλόγου μας, θα τελεστεί η Ακολουθία των Θυρανοιξίων του Ιερού Παρεκκλησίου Αγίας Σοφίας – Οσίου Λουκά του εν Στειρίω, στο γήπεδο μας, στην OPAP Arena στην Νέα Φιλαδέλφεια. Την Ακολουθία θα τελέσει στις 19.00 ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Νέας Ιωνίας, Φιλαδελφείας, Ηρακλείου και Χαλκηδόνας, κ. Γαβριήλ.
intime
Ειδικότερα, σύμφωνα με το meteo.gr του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, η αστάθεια του καιρού συνεχίζεται. Οι νεφώσεις που υπάρχουν στη χώρα το πρωί της Παρασκευής, σταδιακά θα πυκνώσουν και θα εκδηλωθούν τοπικές βροχές και καταιγίδες, κυρίως στα ηπειρωτικά, στο Ιόνιο, στο Βόρειο Αιγαίο και από το απόγευμα στην Κρήτη.
Το μεσημέρι και απόγευμα τα φαινόμενα στα ορεινά και ημιορεινά τμήματα της ηπειρωτικής χώρας θα είναι κατά τόπους ισχυρά.
Στους χάρτες που ακολουθούν παρουσιάζεται ενδεικτικά ο υετός που αναμένεται κατά το μεσημέρι (12:00 – 15:00) και κατά τις πρώτες απογευματινές ώρες (15:00 – 18:00) της Παρασκευής 26/05 ενώ με τα σύμβολα των κεραυνών σημειώνονται και οι περιοχές όπου υπάρχει πιθανότητα εκδήλωσης καταιγίδων.


(Meteo, newsit – φωτο:freepik)
Δύσκολη Παρασκευή για τους οδηγούς που κινούνται στο ρεύμα προς Πειραιά στη Λεωφόρο Ποσειδώνος, καθώς ΙΧ συγκρούστηκε με μηχανή με αποτέλεσμα να έχει μεγάλη κίνηση στο σημείο.
Στο σημείο έχει σπεύσει περιπολικό, ωστόσο ευτυχώς δεν υπάρχουν τραυματισμοί. Αυτή την ώρα, οι οδηγοί που κινούνται προς Πειραιά θα πρέπει να «οπλιστούν» με υπομονή, καθώς οι καθυστερήσεις που σημειώνονται είναι αρκετά μεγάλες.
(με πληροφορίες από newsbeast. gr / photo: pixabay)
Η διαμάχη για τη μεταρρύθμιση του συστήματος θέρμανσης στη Γερμανία κλιμακώθηκε στο εσωτερικό του συνασπισμού στον οποίο συμμετέχουν οι Σοσιαλδημοκράτες (SPD), οι Πράσινοι και οι Ελεύθεροι Δημοκράτες (FDP).
Το FDP μπλόκαρε την Τρίτη νομοσχέδιο που έφερε στο κοινοβούλιο ο υπουργός Οικονομίας Ρόμπερτ Χάμπεκ, που ανήκει στους Πράσινους, το οποίο προβλέπει να απαγορευθούν από το 2024 οι νέες εγκαταστάσεις θέρμανσης που λειτουργούν με πετρέλαιο ή φυσικό αέριο, ζητώντας να γίνουν μεγάλες αλλαγές.
Οι Πράσινοι κατηγόρησαν το FDP ότι ασκεί «πολιτική εμποδίων», προειδοποιώντας για το ενδεχόμενο κυβερνητικής κρίσης.
Με πολιτικούς και των δύο κομμάτων να ανταλλάσσουν αιχμές στα μέσα ενημέρωσης, το 40% των Γερμανών πιστεύει ότι ο συνασπισμός θα καταρρεύσει πριν το τέλος της τετραετίας, το 2025, σύμφωνα με δημοσκόπηση του Forsa για το ntv/RTL. Περίπου το 45% των Γερμανών τάσσεται υπέρ της διεξαγωγής νέων εκλογών, αν καταρρεύσει η κυβέρνηση.
«Οι πρώτοι μήνες της κυβέρνησης αυτής καθορίστηκαν σημαντικά από την πανδημία και στη συνέχεια από τον πόλεμο στην Ουκρανία, θέματα τα οποία κάλυψαν κάποιες εσωτερικές εντάσεις», εξήγησε ο Στέφαν Μάρσαλ πολιτικός επιστήμονας στο πανεπιστήμιο του Ντίσελντορφ.
«Αλλά τώρα, από την αρχή του έτους, το βάρος δίνεται στο πώς μπορούμε να προχωρήσουμε στην ενεργειακή μετάβαση, ένα θέμα που προκαλεί ξαφνικά την εμφάνιση διαφωνιών», συνέχισε.
Ωστόσο ο Μάρσαλ, όπως και άλλοι αναλυτές, εκτιμά ότι ο κυβερνητικός συνασπισμός θα αντέξει με δεδομένο ότι «τα κόμματα που αποσύρονται από έναν συνασπισμό και κατά συνέπεια από τις κυβερνητικές ευθύνες συνήθως τιμωρούνται» στις κάλπες.
Επιπλέον τα τρία κόμματα εμφανίζουν μείωση στη δημοτικότητά τους, συγκεντρώνοντας το 39% των ψήφων έναντι του 52% που είχαν στις ομοσπονδιακές εκλογές του 2021.
Ο Γερμανός καγκελάριος Όλαφ Σολτς κάλεσε χθες τα μικρότερα μέλη του συνασπισμού να βρουν λύση στη διαμάχη μέσα στις επόμενες εβδομάδες, όμως το 81% των Γερμανών πιστεύει ότι ο καγκελάριος θα πρέπει να υιοθετήσει πιο ισχυρή ηγεσία.
Ακόμη ένα σημείο αντιπαράθεσης είναι οι επιδοτήσεις που προωθούν οι Πράσινοι για την τιμή του βιομηχανικού ρεύματος, που εκτιμάται ότι θα κοστίσουν 25 με 30 δισεκ. ευρώ ως το 2030. Το FDP είναι αντίθετο, επικαλούμενο περιορισμούς στον προϋπολογισμό.
(απεμπε – φωτο:pexels)
Tass: Οι Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας επιτέθηκαν το πρωί της Παρασκευής στο Ντόνετσκ χρησιμοποιώντας συστήματα πολλαπλών πυραύλων εκτόξευσης (MLRS). Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία της εκπροσώπησης του DPR στο Κοινό Κέντρο Ελέγχου και Συντονισμού Θεμάτων που σχετίζονται με Εγκλήματα Πολέμου της Ουκρανίας (JCCC).
“Καταγράφηκαν πυρά από το AFU (ένοπλοι σχηματισμοί της Ουκρανίας) προς την κατεύθυνση του <…> Ντόνετσκ (περιοχή Καλίνιν), έξι ρουκέτες εκτοξεύτηκαν από το MLRS”, ανέφερε το κανάλι Telegram της αποστολής .
Αργότερα, οι Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας εκτόξευσαν πέντε ακόμη ρουκέτες από το MLRS στο Ντόνετσκ, ανέφερε το γραφείο αντιπροσωπείας της DPR. «Καταγράφηκαν πυρά από τις Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας προς την κατεύθυνση του Ντόνετσκ (περιοχή Καλίνιν), πέντε ρουκέτες εκτοξεύτηκαν από το MLRS», αναφέρει η έκθεση.
Η συνοικία Καλινίνσκι βομβαρδίζεται ξανά, νέες εκρήξεις ακούγονται στην περιοχή της λεωφόρου Σεφτσένκο, σύμφωνα με ανταποκριτή του TASS, ενώ αναφέρεται ότι υπάρχει καπνός.
Σύμφωνα με τον δήμαρχο Aleksey Kulemzin, ένα άτομο σκοτώθηκε ως αποτέλεσμα του βομβαρδισμού. “Σύμφωνα με προκαταρκτικές πληροφορίες, ως αποτέλεσμα του βομβαρδισμού της συνοικίας Kalininsky, καταγράφηκε ένα άμεσο χτύπημα στο κτίριο ενός ερευνητικού ινστιτούτου στην περιοχή της αγοράς Pokrovsky. Ένα άτομο πέθανε”, έγραψε ο Kulemzin. Κανάλι Telegram .
Όπως είπε στο TASS στις δομές εξουσίας της δημοκρατίας, υπήρχαν άνθρωποι στο κτίριο του ινστιτούτου την ώρα της απεργίας.
Οι δομές ισχύος διευκρίνισαν ότι η αεράμυνα λειτούργησε πάνω από το Ντόνετσκ, ένα από τα αντικείμενα των Ενόπλων Δυνάμεων της Ουκρανίας καταρρίφθηκε στο νοτιοανατολικό τμήμα της πόλης. Τα χτυπήματα της APU, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία, σύμφωνα με όσα αναφέρονται από το Tass, πραγματοποιήθηκαν από το MLRS της HIMARS. Τουλάχιστον δύο άνθρωποι τραυματίστηκαν ως αποτέλεσμα του βομβαρδισμού, ανέφεραν οι αρχές επιβολής του νόμου.
Σύμφωνα με το Πρακτορείο Ειδήσεων του Ντονέτσκ , υπάλληλοι της JCCC και ένας δημοσιογράφος δέχθηκαν πυρά. Το πρακτορείο σημείωσε ότι ο βομβαρδισμός σημειώθηκε τη στιγμή που αξιωματικοί του JCCC επιθεωρούσαν το κτίριο του Ρεπουμπλικανικού Κλινικού Νοσοκομείου Επαγγελματικών Ασθενειών, το οποίο είχε υποστεί ζημιές νωρίτερα κατά τη διάρκεια άλλου βομβαρδισμού. Εκπρόσωποι της JCCC, δημοσιογράφος και υπάλληλοι ιατρικού ιδρύματος κατέβηκαν στο υπόγειο, δεν τραυματίστηκε κανείς, πρόσθεσε το πρακτορείο.
Ενώ σύμφωνα με ρεπορτάζ του RT την Τρίτη το Ντονέτσκ είχε δεχθεί κι άλλη επίθεση από τις ουκρανικές δυνάμεις, κατά τη διάρκεια της οποίας ουκρανική ρουκέτα χτύπησε σχολείο με αποτέλεσμα τον τραυματισμό τουλάχιστον δύο παιδιών. Αναφέρεται ακόμα στο ρεπορτάζ του RT ότι η πίεση στα νοσοκομεία της περιοχής έχει κορυφωθεί απ΄όταν η Δύση προμήθευσε το Κίεβο με πυραύλους μεγάλης εμβέλειας.
Δείτε το σχετικό video:
Ο ουκρανικός βομβαρδισμός έχει προκαλέσει τον τραυματισμό οκτώ αμάχων στη Δημοκρατία του Ντονέτσκ, μεταξύ των οποίων δύο παιδιά, καθώς οι επιθέσεις των δυνάμεων του Κιέβου σε περιοχές αμάχων έχουν ενταθεί τις τελευταίες ημέρες μετά την ήττα της Ουκρανίας στην πόλη Αρτέμοβσκ. pic.twitter.com/CCt6DkJewT
— Καθίκι (@KYTKYTKYTKYTKYT) May 26, 2023
(αμπε-EPA photo)