Άρθρα

Τουρκία: Μέχρι και ανθρώπους σε φορεία πήγαν να ψηφίσουν!! – vid

Σε λίγο θα βάζουν και μικρά παιδιά...

Viral γίνονται και αυτή την Κυριακή οι εικόνες από διάφορα εκλογικά κέντρα ανά την Τουρκία, με ψηφοφόρους να πηγαίνουν να ψηφίσουν ακόμα και στα φορεία!

Θυμίζουμε ότι στις εκλογές της 14ης Μαϊου είχαμε δει μέχρι και υπέργηρους ή νεότερους ανθρώπους σε αναπηρικά καροτσιάκια να τους πηγαίνουν να ψηφίσουν.

Κάπως έτσι βγαίνει το 90%+ συμμετοχή στις εκλογές:

Freepik photo

Υπ. Ναυτιλίας για τουρκικά σκάφη στα Κύθηρα: «Αβλαβής διέλευσή τους…»

Νωρίτερα είχαν διαρρεύσει στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN και φωτογραφίες-ντοκουμέντο ανοικτά των Κυθήρων.

Η αβλαβής διέλευση σκαφών επιτρέπεται κανονικά στα εθνικά χωρικά ύδατα, αναφέρουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ πηγές του υπουργείου Ναυτιλίας με αφορμή σημερινά δημοσιεύματα ότι τουρκικά αλιευτικά ρίχνουν δίχτυα κοντά στις ακτές των Κυθήρων.


Οι ίδιες πηγές επισημαίνουν ότι το συγκεκριμένο σκάφος που απεικονίζεται και σε βίντεο, δεν αλιεύει σε εθνικά χωρικά ύδατα αλλά πρόκειται για ρυμουλκό που σέρνει κενούς ιχθυοκλωβούς προκειμένου να τους μεταφέρει στην κεντρική Μεσόγειο ή στα ανοιχτά της Μάλτας, όπου εκεί θα μεταβιβάσουν από άλλα μεγάλα αδειοδοτημένα αλιευτικά σκάφη, ερυθρό τόνο.

Στη συνέχεια, τα ρυμουλκά αυτά θα μεταφέρουν τους κλωβούς με τον τόνο σε φάρμες πάχυνσης της Τουρκίας.

«Πρόκειται για μία συγκεκριμένη διαδικασία που γίνεται κάθε χρόνο και τέλη Ιουνίου, τα ίδια σκάφη με τους κλωβούς γεμάτους αλιεύματα θα επιστρέψουν με τον ίδιο τρόπο, στη χώρα τους».

Τονίζεται επίσης, «ότι ακόμα και στην περίπτωση που οι καιρικές συνθήκες είναι απαγορευτικές μπορεί ένα τέτοιο αλιευτικό να ζητήσει κατόπιν άδειας την αγκυροβόλησή του σε ασφαλές σημείο.

Τα συγκεκριμένα σκάφη όπως και τα αλιευτικά, ελέγχονται καθημερινά από ευρωπαϊκά και ελληνικά δορυφορικά συστήματα, ενώ ελικόπτερα του λιμενικού έχουν πραγματοποιήσει και πραγματοποιούν ελέγχους από αέρος».

(Από απεμπε – φωτο αρχείου:eurokinissi)

Πάνω από 3,5 εκατ. Ουκρανοί προσέφυγαν στη Ρωσία μέσα σε 16 μήνες

Περισσότεροι από κάθε άλλη χώρα.

Πάνω από 3,5 εκατομμύρια Ουκρανοί πολίτες έχουν περάσει στη Ρωσία από τότε που η Μόσχα ξεκίνησε τη στρατιωτική της επιχείρηση πριν από περισσότερο από έναν χρόνο, δήλωσε το Σάββατο ο επικεφαλής της Υπηρεσίας Συνοριακής Φύλαξης Βλαντιμίρ Κουλίσοφ.

Μιλώντας στο ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων TASS, ο Kulishov σημείωσε ότι «λόγω της επιδεινωμένης ανθρωπιστικής κατάστασης στην περιοχή των εχθροπραξιών», οι ρωσικές αρχές έχουν λάβει πολλά μέτρα για να διευκολύνουν την είσοδο για εκατομμύρια Ουκρανούς.

Ο Kulishov είπε ότι η σύγκρουση είχε ως αποτέλεσμα μια «κλιμάκωση στρατιωτικών απειλών» στα σύνορα του ρωσικού έθνους, που απορρέουν από τις προσπάθειες του Κιέβου να «διοργανώσει προκλητικές ενέργειες» και να στείλει δυνάμεις δολιοφθοράς και αναγνώρισης στη Ρωσία.

(freepik photo)

Εκλογές-Τουρκία: Κοπέλα πήγε παρέα με το…αρνί της για να ψηφίσει, vid

Συνέβη κι αυτό!

freepik photo

Πόσο πιθανές είναι οι τρίτες κάλπες μέσα στα…μπάνια του λαού;

Τα επικρατέστερα σενάρια και οι ημερομηνίες...

Μπορεί το εκλογικό αποτέλεσμα της 21ης Μαϊου να είχε ξεκάθαρο νικητή και μάλιστα με διαφορά, ωστόσο τίποτα δεν είναι δεδομένο σε ό,τι αφορά την κυβερνησιμότητα της χώρας.

Όπως λένε και ξαναλένε οι εκπρόσωποι των μεγάλων κομμάτων, οι κάλπες είναι άδειες ήδη από την επομένη των εκλογών και πλέον η επόμενη εκλογική μάχη θα δοθεί υπό καθεστώς ενισχυμένης αναλογικής.

Ωστόσο παρά το ποσοστό αυτοδυναμίας (40,07%) που πήρε η ΝΔ, τα σενάρια για τρίτες κάλπες δίνουν και παίρνουν.

Οι χθεσινές δηλώσεις Βορίδη για «υποχρεωτικές τρίτες κάλπες αν η ΝΔ δεν εξασφαλίσει αυτοδυναμία» προκάλεσαν νέες “τρικυμίες” και δείχνουν την στρατηγική που θα ακολουθήσει το κόμμα του Κυριάκου Μητσοτάκη.

«Αυτοδυναμία ή…ακυβερνησία και τρίτες κάλπες» είναι εν ολίγοις το σύνθημα με το οποίο πηγαίνει στις κάλπες της 25ης Ιουνίου η ΝΔ.

Στην συνέντευξη δημοσιεύτηκε σήμερα στην «Καθημερινή της Κυριακής» ο Κυριάκος Μητσοτάκης ξεκαθάρισε πως δεν θα συνεργαστεί με το ΠΑΣΟΚ.

Με το παραπάνω ως δεδομένο και εφόσον η ΝΔ συγκεντρώσει σε μία επτακομματική Βουλή κάτω από 39%, τότε η χώρα θα οδηγηθεί σε τρίτες κάλπες!

Κανονικά οι επικρατέστερες ημερομηνίες θα ήταν στην «καρδιά» του Αυγούστου (6 ή 13), ωστόσο υπό τον φόβο τεράστιας αποχής εν μέσω θέρους, ίσως πάνε στην πρώτη Κυριακή του Σεπτεμβρίου, πριν ανοίξουν τα σχολεία.

Από εκεί κει πέρα κανείς δεν ξέρει τι μπορεί να ακολουθήσει και ποιά θα είναι η συμπεριφορά πολιτών, και κομμάτων…

(φωτο:eurokinissi)

Ψήφισαν ταυτόχρονα Ερντογάν και Κιλιτσντάρογλου – Αγωνία για το αποτέλεσμα

Αρκετοί οπαδοί τους κύκλωσαν και τα δύο εκλογικά κέντρα.

Την ίδια ώρα ψήφισαν οι δύο διεκδικητές της τουρκικής προεδρίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και Κεμάλ Κιλιτσντάρογλου.

Ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ψήφισε στην Κωνσταντινούπολη, ενώ προσήλθε στο εκλογικό κέντρο με τη σύζυγό του Εμινέ.

Σε δηλώσεις του μετά την έξοδό του από το εκλογικό τμήμα, ο Ερντογάν δήλωσε:

«Πιστεύω ότι η ψηφοφορία θα τελειώσει πολύ γρήγορα. Ωστόσο, είναι γεγονός ότι γίναμε μάρτυρες μιας τέτοιας ψηφοφορίας για πρώτη φορά στις προεδρικές εκλογές της τουρκικής δημοκρατίας. Δεν υπάρχει καμία χώρα στην ιστορία παγκοσμίως όπου η συμμετοχή να φτάνει το 90%. Η Τουρκία έδωσε έναν δημοκρατικό αγώνα με τον πιο όμορφο τρόπο».

Στην Άγκυρα ψήφισε ο Κιλιτσντάρογλου 

Ταυτόχρονα, ο υποψήφιος της αντιπολίτευσης Κεμάλ Κιλιτσντάρογλου ψήφισε από την Άγκυρα, απευθύνοντας έκκληση στους πολίτες να ψηφίσουν.

«Για να απαλλαγούμε από το τυραννικό καθεστώς και για να εγκαθιδρύσουμε την πραγματική δημοκρατία, απευθύνω έκκληση σε όλους τους πολίτες να προσέλθουν στα εκλογικά τμήματα. Αυτές οι εκλογές διεξάγονται υπό δύσκολες συνθήκες λόγω των προσπαθειών εξαπάτησης, αλλά πιστεύω ότι οι πολίτες είναι ελεύθεροι και πρόθυμοι να πάνε στις κάλπες.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου όλους τους πολίτες που πήγαν στις κάλπες και ψήφισαν και που αγωνίστηκαν για το εκλογικό τους δικαίωμα».

Τα πρώτα στοιχεία μιλάνε για ακόμα μεγαλύτερη συμμετοχή σε σχέση με τον πρώτο γύρο που διεξήχθη πριν από ακριβώς δύο εβδομάδες.

(απεμπε-EPA photo)

ΒΙΝΤΕΟ: Ο ουκρανικός πόλεμος αλλιώς…

Εκλογές-Τουρκία: Μεγαλύτερη συμμετοχή στον δεύτερο και κρισιμότερο γύρο

Οι κάλπες θα κλείσουν σε λιγότερο από 5 ώρες.

Από τις 8:00 της Κυριακής, άνοιξαν οι κάλπες για τις εκλογές στην Τουρκία.

Εκατομμύρια πολίτες θα κληθούν να επιλέξουν ανάμεσα στον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και τον Κεμάλ Κιλιτσντάρογλου, αφού στην πρώτη εκλογική αναμέτρηση δεν κατάφερε κανένας από τους δύο υποψήφιους να εξασφαλίσει την εκλογή του.

Ο πρόεδρος Ερντογάν έχει προβάδισμα σε όλες τις δημοσκοπήσεις, όπως καταγράφηκαν τα προηγούμενα 24ωρα, έτσι ώστε να ανανεώσει τη θητεία του για πέντε χρόνια ακόμα και να συμπληρώσει έτσι τρεις δεκαετίες στην ηγεσία της Τουρκίας.

Καθώς οι Τούρκοι κατευθύνονται στις κάλπες, η προσέλευση των ψηφοφόρων φαίνεται να είναι μεγαλύτερη από τον πρώτο γύρο, σύμφωνα με την Σινέμ Κοσέογλου του Al Jazeera στην Κωνσταντινούπολη.

Οι γραμμές προχωρούν αρκετά γρήγορα καθώς η διαδικασία ψηφοφορίας στους δεύτερους γύρους είναι πολύ πιο εύκολη από την πρώτη, αναφέρει χαρακτηριστικά ο δημοσιογράφος, με τους Τούρκους να επιλέγουν απλώς έναν πρόεδρο και να έχουν επιλογή ανάμεσα σε δύο μόνο υποψηφίους.

Στην ψηφοφορία της 14ης Μαΐου, οι εκλογές ήταν επιλογή μεταξύ τριών υποψηφίων, εκτός από τις βουλευτικές εκλογές, είπε ο Κοσέογλου, και οι γραμμές κινήθηκαν πιο αργά καθώς οι άνθρωποι αγωνίζονταν να συμπληρώσουν τα μεγαλύτερα ψηφοδέλτια.

«Οι άνθρωποι έχουν όρεξη να ψηφίσουν», πρόσθεσε.

(newsbomb – pexels)

Klaus Schwab: «Κάνουμε σε παγκόσμιο επίπεδο ό,τι κάνει η Σιγκαπούρη σε εθνικό», vid

Βίντεο από το 2016, που είναι όμως πιο επίκαιρο από ποτέ:

(απεμπε-EPA Photo)

Gazprom: Παρά τον πόλεμο, στέλνει τεράστιες ποσότητες φ.α. μέσω Ουκρανίας στην Ευρώπη

Πόλεμος μεν, αλλά...

Συνεχίζονται οι παραδόσεις ρωσικού φυσικού αερίου στην ηπειρωτική Ευρώπη.

Η ρωσική Gazprom ανακοίνωσε ότι θα εφοδιάσει σήμερα την Ευρώπη μέσω Ουκρανίας με 40,3 εκατομμύρια κυβικά μέτρα (mcm) φυσικού αερίου, έναντι 40,7 mcm που διοχέτευσε κατά τη χθεσινή ημέρα.

(φωτο:unsplash)

ΗΠΑ: Απαλλάσσονται από κατηγορίες 400 «μάγισσες»

Αμερικανική πολιτεία απάλλαξε μεταθανάτια δώδεκα πρόσωπα που είχαν καταδικαστεί για «μαγεία» σε δίκες που είχαν διεξαχθεί πριν από σχεδόν 400 χρόνια, την περίοδο της αποικιακής Αμερικής.

Ένδεκα από αυτά τα πρόσωπα είχαν απαγχονιστεί έπειτα από τις καταδίκες τους για «μαγεία» στην πολιτεία Κονέτικατ (βορειοανατολικά), στα μέσα του 17ου αιώνα, ενώ το δωδέκατο γλίτωσε.

Αιρετοί του Κονέτικατ υιοθέτησαν την Πέμπτη ψήφισμα για τις υποθέσεις τους, ανακηρύσσοντας την αθωότητα των προσώπων αυτών και χαρακτηρίζοντας τις ποινές που επιβλήθηκαν σε εννιά γυναίκες και δυο άνδρες «δικαστικό σφάλμα».

Οργάνωση απογόνων των θυμάτων, η CT Witch Trial Exoneration Project, εξέφρασε ικανοποίηση στο δελτίο Τύπου που δημοσιοποίησε για την έγκριση του ψηφίσματος από τους κοινοβουλευτικούς. Διεξήγαγε εκστρατεία υπέρ της μεταθανάτιας αποκατάστασής τους.

Η απόφαση του Κονέτικατ καταγράφτηκε την παραμονή της 376ης επετείου από τον πρώτο απαγχονισμό καταδικασθείσας για μαγεία στη Νέα Αγγλία, αυτήν της Άλις Γιανγκ.

Εκατοντάδες άνθρωποι, στη μεγάλη πλειονότητά τους γυναίκες, κατηγορήθηκαν για «μαγεία» στη Νέα Αγγλία τον 17ο αιώνα, ειδικά στις διαβόητες δίκες του Σάλεμ, στη Μασαχουσέτη, από το 1692 ως το 1693, στις οποίες κυριάρχησαν ο φόβος, η παράνοια και οι προλήψεις.

(απεμπε – φωτο:freepik)

«Σας αγαπάει ο κόσμος»: Τηλεοπτικό…πρόσωπο η Παγώνη, vid

Τα σχόλια περισσεύουν:

intime photo

Τέτοια έλεγε ο Τραμπ για να «σπάσει τον πάγο» ενώπιον του Κιμ, vid

Θα ξαναδούμε άραγε τέτοιες εικόνες;;

(απεμπε-EPA photo)

Θρήνος στην Καβάλα! Πέθανε βρέφος 9 μηνών – Παρουσίασε ξαφνικά πρόβλημα υγείας

Άλλη μια τραγωδία με τον θάνατο ενός βρέφους σοκάρει το πανελλήνιο,

ο οποίος αυτή τη φορά σημειώθηκε στην Καβάλα.


Σύμφωνα με το proininews.gr, το βρέφος από την Καβάλα παρουσίασε ξαφνικά πρόβλημα υγείας και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.

Οι γιατροί δε μπόρεσαν να το κρατήσουν στη ζωή και το κοριτσάκι πέθανε την Παρασκευή και κηδεύτηκε το πρωί του Σαββάτου.

(φωτο:eurokinissi)

Θεοδωρικάκος για εκλογές: «Πολύ σημαντική η παρέμβαση Ιερώνυμου»

Σίγουρος πως η Νέα Δημοκρατία θα λάβει αυτοδυναμία στις δεύτερες εκλογές της 25ης Ιουνίου εμφανίζεται ο Τάκης Θεοδωρικάκος ενώ τονίζει πως «πρέπει να τελειώνουμε με την απλή αναλογική».

Παράλληλα εκφράζει την ικανοποίησή του για την παρέμβαση του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου για την εμπλοκή της Εκκλησίας και των κληρικών στα εκλογικά δρώμενα της χώρας.

«Νιώθω δικαιωμένος γιατί βλέπω ότι οι πολίτες έχουν στηρίξει αυτή την επιλογή. Πιστεύω ότι η ψήφος της προηγούμενης Κυριακής είναι μία θετική ψήφος. Ο ελληνικός λαός – και αυτό συμβαίνει σπάνια στην ελληνική πολιτική ιστορία- έχει ψηφίσει υπέρ της συνέχισης της πορείας, με τον ίδιο Πρωθυπουργό και την ίδια παράταξη, το οποίο συμβαίνει για πρώτη φορά στην ιστορία της. Με αυτόν τον τρόπο μπαίνει οριστικό τέλος σε μία εποχή καταστροφολογίας, διχασμού, αχρείαστων υψηλών τόνων. Επικρατεί η λογική, το μέτρο. Οι πολίτες κρίνουν και συγκρίνουν και προχωράμε μπροστά.

Πρέπει όλοι να συνειδητοποιήσουμε ότι παρά το γεγονός ότι είχαμε εκλογές την προηγούμενη Κυριακή, αυτό που τελικά κρίνει ποιος και με ποια ισχύ θα κυβερνήσει τη χώρα, θα κριθεί στις 25 Ιουνίου. Είναι απολύτως βέβαιο ότι ο ελληνικός λαός με την ψήφο του προχθές απέδειξε ότι θέλει σταθερότητα, σιγουριά.

Έχει επιλέξει ως Πρωθυπουργό τον Κυριάκο Μητσοτάκη αλλά για να ισχύσει αυτό, πρέπει να ξαναπάνε όλοι να ψηφίσουν. Διότι αν δεν πάνε να ψηφίσουν, θα έχει ακυρωθεί η προχθεσινή τους επιλογή. Πιστεύω ότι οι συμπατριώτες μας θα ξαναψηφίσουν τη ΝΔ και εφόσον δώσουν το ίδιο ποσοστό – ό,τι και να γίνει με τα άλλα κόμματα – η ΝΔ θα είναι αυτοδύναμη κυβέρνηση».

Όσον αφορά την επίσκεψη του Μητσοτάκη στο Άγιο Όρος, ο κ. Θεοδωρικάκος σχολίασε ότι «τέτοιου είδους επισκέψεις δεν έχουν προσχηματικό χαρακτήρα ή εκλογικό», ενώ χαρακτήρισε «πολύ σημαντική» την παρέμβαση Ιερώνυμου, με «ισχυρά μηνύματα για εκείνους που οφείλουν να τα παραλάβουν».

Θυμίζουμε πως το μεσημέρι του Σαββάτου ο Αρχιεπίσκοπος έστειλε ένα αυστηρό μήνυμα σε όσους εμπλέκουν την Εκκλησία με τα εκλογικά/πολιτικά δρώμενα, αφήνοντας σαφείς αιχμές κατά μικρών δεξιών κομμάτων.

(φωτο:intime)

Ουρές από στρατιωτικά οχήματα στη Βουλγαρία: Πηγαίνουν όλα στην Ουκρανία, vid

Ξεκίνησαν από τη Βουλγαρία άραγε ή μήπως από...Ελλάδα;;

scr

Ρωσική προειδοποίηση μέσω Λονδίνου: «Δεν αρχίσαμε ακόμα να πολεμάμε πολύ σοβαρά»

Ο πρεσβευτής της Ρωσίας στη Βρετανία προειδοποίησε για κλιμάκωση του πολέμου στην Ουκρανία,

καθώς η Βρετανία κι άλλοι δυτικοί σύμμαχοί της δεσμεύονται για περισσότερα όπλα για να βοηθήσουν τον Ουκρανό πρόεδρο Βολοντίμιρ Ζελένσκι.

Μιλώντας στην Λόρα Κούενσμπεργκ του BBC, ο Αντρέι Κέλιν σημείωσε ότι οι ενέργειες των χωρών του NATO, “ιδιαίτερα” της Βρετανίας, δημιουργούν τον κίνδυνο να παραταθεί και να δοθεί μια “νέα διάσταση” στον πόλεμο.

Η Ρωσία έχει “τεράστιους πόρους”, σημείωσε, και, παρά το γεγονός ότι ο πόλεμος μαίνεται ήδη για πάνω από έναν χρόνο, η χώρα του δεν έχει ακόμη αρχίσει να “δρα πολύ σοβαρά”.

“Η Ρωσία είναι 16 φορές μεγαλύτερη από την Ουκρανία. Έχουμε τεράστιους πόρους”, πρόσθεσε ο Κέλιν.

“Αργά ή γρήγορα βεβαίως η κλιμάκωση αυτή μπορεί να λάβει μια νέα διάσταση, την οποία δεν χρειαζόμαστε και δεν θέλουμε. Μπορούμε να συνάψουμε ειρήνη αύριο”, τόνισε.

Στην ερώτηση για τα ευρέως διαδεδομένα στοιχεία για εγκλήματα πολέμου από τη Ρωσία, ο πρεσβευτής της Ρωσίας στο Ηνωμένο Βασίλειο σημείωσε ότι η Ουκρανία είναι αυτή που διαπράττει εγκλήματα πολέμου και στη συνέχεια δήλωσε ότι ο ΟΗΕ δεν έχει τη δικαιοδοσία να ερευνά για εγκλήματα πολέμου.

(απεμπε-EPA photo)

Οι Τούρκοι επισκευάζουν τον «Δούρειο Ίππο» στο Τσανάκαλέ για την άλωση της Τροίας, vid

Είναι γνωστό πως στην Τουρκία και συγκεκριμένα στο Τσανάκαλε βρίσκεται ένα ξύλινο δημιούργημα που παραπέμπει στον «Δούρειο Ίππο»

που χρησιμοποιήθηκε κατά τον Όμηρο στην Ιλιάδα για την κατάκτηση της Τροίας από τους Έλληνες.

Το ξύλινο κατασκεύασμα που βρίσκεται εκεί από το 1974 πλέον με απόφαση του τουρκικού υπουργείου Πολιτισμού, ανακατασκευάζεται. Οι επισκέπτες, οι οποίοι εισέρχονται στο ξύλινο άλογο που έχει κατασκευαστεί με ξυλεία πεύκου, έχουν την ευκαιρία να κατανοήσουν καλύτερα το πολεμικό τέχνασμα του Οδυσσέα.

Τα μέρη του ξύλινου αλόγου που είχαν φθαρεί με την πάροδο του χρόνου άρχισαν να ανανεώνονται από τις τουρκικές αρχές της Προύσας που υπάγεται στη Γενική Διεύθυνση Πολιτιστικής Κληρονομιάς και Μουσείων του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού. Το ξύλινο άλογο προγραμματίζεται να ανοίξει ξανά για τους επισκέπτες τον επόμενο μήνα μετά την αποκατάσταση.

Ο επικεφαλής της αντιπροσωπείας ανασκαφών της αρχαίας πόλης της Τροίας και καθηγητής της Σχολής Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Çanakkale Onsekiz Mart. Dr. Rüstem Aslan δήλωσε στο πρακτορείο Anadolu ότι ο Δούρειος Ίππος είναι ένα πολύ σημαντικό σύμβολο για την παγκόσμια αρχαιολογία.

(protothema – freepik photo)

Φωτιά σε εργοστάσιο στον Ασπρόπυργο Αττικής – Αποπνικτική ατμόσφαιρα, vid

Επιχειρούν από τα ξημερώματα δεκάδες πυροσβέστες.

Σε εξέλιξη παραμένει η φωτιά που ξέσπασε σε υπαίθριο χώρο ανακύκλωσης στον Ασπρόπυργο, στην οδό Αγίου Γεωργίου.

Για την κατάσβεσή της φωτιάς -που εκδηλώθηκε γύρω στις 4:00 τα ξημερώματα- επιχειρούν 40 πυροσβέστες με 11 οχήματα.

Η φωτιά εξαπλώθηκε στον εξωτερικό χώρο παρακείμενης αποθήκης, καίγοντας παλέτες με χαρτόνια συσκευασίας.

scr

Ο μικρός…«γύπας»! Θα κλάψετε με το ΒΙΝΤΕΟ