απεμπε-EPA photo
Άρθρα
Μπάιντεν το 1986: «Ακόμα κι αν δεν υπήρχε το Ισραήλ θα έπρεπε να το εφεύρουμε», vid
Ρέει το χρήμα προς τον Ζελένσκι… Πράσινο φως από ΔΝΤ για την εκταμίευση 890 εκατ. δολαρίων
Το εκτελεστικό συμβούλιο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ) ολοκλήρωσε την πρώτη επισκόπηση-αξιολόγηση του δανειακού προγράμματος της Ουκρανίας, ύψους 15,6 δισ. δολαρίων, επιτρέποντας στο Κίεβο να εκταμιεύσει άμεσα 890 εκατ. δολάρια ως δημοσιονομική υποστήριξη.
Πόσα χρήματα έχει πάρει μέχρι τώρα η Ουκρανία από το ΔΝΤ και πόσα θα λάβει ακόμα
Ως εκ τούτου, τα συνολικά κεφάλαια που έχει λάβει η Ουκρανία από τις 31 Μαρτίου, στο πλαίσιο της δανειακής σύμβασης με το ΔΝΤ, ανέρχονται σε περίπου 3,6 δισ. δολάρια μέχρι στιγμής.
Το ΔΝΤ υπογραμμίζει ότι η ουκρανική κυβέρνηση σημείωσε «σημαντική πρόοδο» σε ό,τι αφορά την εκπλήρωση των δεσμεύσεών της, «υπό δύσκολες συνθήκες».
Υπενθυμίζεται πως σε συμφωνία για τετραετές πακέτο χρηματοδότησης ύψους περίπου 15,6 δισ. δολαρίων, κατέληξε το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο με την Ουκρανία τον Μάρτιο, προσφέροντας έτσι κεφάλαια για την συνέχιση του πολέμου.
Το ΔΝΤ δήλωσε πως το εκτελεστικό του διοικητικό συμβούλιο αναμένεται να συζητήσει την έγκριση τις επόμενες εβδομάδες, καθώς χρειάζεται η επικύρωσή της από αυτό, και πως λαμβάνεται υπόψη η πορεία της Ουκρανίας προς την ένταξη στην Ευρωπαϊκή Ένωση μετά το τέλος του πολέμου.
Σημειώνεται ότι ταυτόχρονα βρίσκεται σε εξέλιξη η Σύνοδος Κορυφής των Ευρωπαίων ηγετών στις Βρυξέλλες όπου συζητείται μεταξύ άλλων και το θέμα της παροχής οικονομικής στήριξης στον Ζελένσκι, ενώ όπως ανακοίνωσε στις 20 Ιουνίου η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, η ΕΕ θα προσφέρει στην Ουκρανία βοήθεια ύψους 50 δισεκ. ευρώ το διάστημα 2024- 27.
(με πληροφορίες από cnn. gr / scr)
Πυρκαγιά κατέστρεψε ολοσχερώς τουρκική θαλαμηγό στην Κάλυμνο
EUROKINISSI
ΒΙΝΤΕΟ: Η στιγμή που καταλαβαίνεις πόσα σου παρακρατούν για χίλιους δυο φόρους!
freepik photo
Σεισμός 4 Ρίχτερ αναστάτωσε Σαντορίνη και Αμοργό
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η πρώτη μέτρηση του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου, εκτιμά το μέγεθός του, στα 4 Ρίχτερ.
Ο σεισμός σημειώθηκε στις 10:49 στη θαλάσσια περιοχή των Κυκλάδων ανάμεσα σε Σαντορίνη και Αμοργό. Σύμφωνα με την πρώτη μέτρηση του Γεωδυναμικού, το επίκεντρο ήταν 22 χιλιόμετρα νότια, νοτιοδυτικά της Αρκεσίνης στην Αμοργό. Το εστιακό του βάθος του σεισμού ήταν στα 10 χιλιόμετρα, γεγονός που έπαιξε ρόλο στο να γίνει η σεισμική δόνηση αισθητή στα δύο αυτά νησιά.
(με πληροφορίες από newsit. gr / photo: freepik)
Το ευρώ υποχωρεί οριακά 0,05% στα 1,086 δολάρια
Το ευρώ βρίσκεται στα 157,2840 γεν, στο 0,8593 με τη στερλίνα και στο 0,9767 με το ελβετικό φράγκο.
Η ισοτιμία του δολαρίου ενισχύεται οριακά σε ποσοστό 0,03% έναντι του γεν και διαμορφώνεται στα 144,7810 γεν.
photo EPA-EPA
Δηλώσεις “φωτιά” από Ορμπάν: “Πώς η Ευρωπαϊκή Ένωση έφτασε στα όρια της πτώχευσης”
Ο Βίκτορ Ορμπάν βρίσκεται στις Βρυξέλλες για την Σύνοδο Κορυφής.
Ειδικότερα στο video που δημοσίευσε αναφέρει τα ακόλουθα: “Όλοι εδώ στις Βρυξέλλες κάνουν μία ερώτηση. “Πού είναι τα χρήματα;;”. Διότι η επιτροπή έχει υποβάλει μία πρόταση Τροποποίησης του Προϋπολογισμού, ζητώντας από τα κράτη-μέλη, να πληρώσουν επιπλέον εκατοντάδες δισεκατομμύρια. Η ερώτηση που τίθεται είναι πώς αυτή η κατάσταση έχει προκύψει;; Πώς η Ευρωπαϊκή Ένωση έφτασε στο όριο της πτώχευσης;; Θέλουν να πάρουν 50 δισεκατομμύρια ευρώ από τα κράτη-μέλη για να τα δώσουν στην Ουκρανία, όταν δεν μπορούν να δώσουν απολογισμό για τα χρήματα που έχουμε δώσει έως τώρα.
Θέλουν περισσότερα χρήματα από τα κράτη-μέλη ώστε να πληρώσουν τους τόκους από τα δάνεια της ΕΕ. Αυτά είναι τα δάνεια από τα οποία η Πολωνία και η Ουγγαρία δεν έχουν δει ούτε ευρώ για την ώρα. Θέλουν ακόμα περισσότερα χρήματα από εμάς για την μετανάστευση, αλλά όχι για την προστασία των συνόρων, αλλά για να φέρουν μετανάστες. Και φυσικά δεν έχουν ξεχάσει τις δικές τους τσέπες, ζητούν δισεκατομμύρια ευρώ για να αυξήσουν τους μισθούς των γραφειοκρατών των Βρυξελλών.
Η Ουγγρική θέση είναι ξεκάθαρη. Πρώτα θέλουμε να ξέρουμε πού ξοδεύτηκε το τεράστιο ποσό χρημάτων που έχουμε δώσει μέχρι τώρα και μετά θέλουμε να ξέρουμε ποιος είναι υπεύθυνος για το ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση βρίσκεται στα όρια της χρεωκοπίας.”
Brussels, #EUCO. We want to know who is responsible for bringing the European Union to the brink of bankruptcy. Where is the money @EU_Commission ? pic.twitter.com/va7l1ipcNy
— Orbán Viktor (@PM_ViktorOrban) June 29, 2023
Νέες δηλώσεις Ορμπάν σήμερα
Ενώ σήμερα ο Ούγγρος πρωθυπουργός, μιλώντας στο κρατικό ραδιόφωνο, δήλωσε ότι , η Ουγγαρία είναι αντίθετη στα σχέδια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να προσφέρει περισσότερα χρήματα στην Ουκρανία και δεν προτίθεται να συμβάλει περαιτέρω στη χρηματοδότηση του αυξημένου κόστους του Ταμείου Ανάκαμψης.
Στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής που διεξάγεται στις Βρυξέλλες, ο Ορμπάν επεσήμανε ότι το αίτημα της Κομισιόν η Ουγγαρία να συμβάλει με περισσότερα χρήματα είναι «γελοίο», την ώρα που η Βουδαπέστη, μαζί με την Πολωνία, δεν έχουν λάβει χρήματα από το Ταμείο Ανάκαμψης της ΕΕ εν μέσω διαμάχης τους με τις Βρυξέλλες για το κράτος δικαίου.
Η ΕΕ θα προσφέρει στην Ουκρανία βοήθεια ύψους 50 δισεκ. ευρώ το διάστημα 2024- 27, ανακοίνωσε στις 20 Ιουνίου η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν.
«Ένα πράγμα είναι ξεκάθαρο: εμείς οι Ούγγροι (…) δεν θα δώσουμε περισσότερα χρήματα στην Ουκρανία μέχρι να μας πουν πού πήγαν τα προηγούμενα περίπου 70 δισεκ. ευρώ», υπογράμμισε ο Ορμπάν.
«Και το βρίσκουμε εντελώς γελοίο και παράλογο να πρέπει να συμβάλουμε περισσότερα χρήματα για τη χρηματοδότηση του κόστους εξυπηρέτησης ενός δανείου, από το οποίο δεν έχουμε λάβει τους πόρους που δικαιούμαστε», πρόσθεσε.
Η Ουγγαρία και η Πολωνία είναι οι μόνες χώρες της ΕΕ που δεν έχουν λάβει πόρους από το Ταμείο Ανάκαμψης, καθώς η Ευρωπαϊκή Επιτροπή μπλοκάρει την αποδέσμευσή τους κατηγορώντας τις κυβερνήσεις των δύο κρατών για πλήγμα στο κράτος δικαίου και τη δημοκρατία.
Ο Ούγγρος πρωθυπουργός δήλωσε ότι δεν υπάρχει σχεδόν καμία πιθανότητα οι χώρες μέλη της ΕΕ να εγκρίνουν αυτά τα οικονομικά σχέδια, ενώ προέβλεψε «μια μακρά μάχη».
(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / αμπε-EPA photo)
Τραμπ: Οι Ουκρανοί μπορεί να χρειαστεί να παραχωρήσουν εδάφη…
Είναι καιρός οι ΗΠΑ να μεσολαβήσουν για την ειρηνευτική συμφωνία μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας, λέει ο Ντόναλντ Τραμπ.
Μάλιστα ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ, που σε περίπου ένα χρόνο ευελπιστεί να πάρει ξανά τα ηνία του Λευκού Οίκου, είπε κάτι που σίγουρα δεν θα αρέσει στο δουλικό κράτος της Ουκρανίας.
Το Κίεβο μπορεί να χρειαστεί να παραχωρήσει κάποιο έδαφος στη Ρωσία για να σταματήσει την ουκρανική κρίση, σημείωσε σε συνέντευξή του σε βρετανικά μέσα ενημέρωσης.
Πρόσθεσε ότι, αν ήταν πρόεδρος, όλα θα ήταν «υπό διαπραγμάτευση».
«Νομίζω ότι το μεγαλύτερο πράγμα που πρέπει να κάνουν οι ΗΠΑ αυτή τη στιγμή είναι να κάνουν ειρήνη – να ενώσουν τη Ρωσία και την Ουκρανία και να κάνουν ειρήνη. Μπορείτε να το κάνετε», είπε ο Τραμπ.
(απεμπε-EPA photo)
Ψηφιακή ταυτότητα θα συνδέεται με τον τραπεζικό μας λογαριασμό!!! ΒΙΝΤΕΟ
Ο παρουσιαστής του Sky News, Τζέιμς Μόροου, λέει ότι το σχέδιο του ΟΗΕ να χρησιμοποιήσει ένα παγκόσμιο σύστημα ψηφιακής ταυτότητας που συνδέεται με τραπεζικούς λογαριασμούς είναι «παρόμοιο» με ορισμένες από τις ιδέες που προτάθηκαν από το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ.
Η ψηφιακή ταυτότητα αργότερα δεν αποκλείεται να εμφυτεύεται, καθώς η τεχνολογία προχωρά!!!
«Ποια η σημασία των μετρητών για τις ατομικές μας ελευθερίες;», αναρωτιέται ο δημοσιογράφος και παραθέτει απόσπασμα με τον Γενικό Διευθυντή της Τράπεζας Διεθνών Διακανονισμών, Agustín Carstens, ο οποίος αναφέρει:
«Η βασική διαφορά με το ψηφιακό νόμισμα κεντρικής τράπεζας είναι ότι η κεντρική τράπεζα θα έχει τον απόλυτο έλεγχο των κανόνων και των κανονισμών που θα καθορίζουν την χρήση αυτής της έκφρασης της ευθύνης της κεντρικής τράπεζας και επίσης θα διαθέτουμε την τεχνολογία για να την επιβάλουμε. Τα δύο αυτά ζητήματα είναι εξαιρετικά σημαντικά κι αυτό δημιουργεί μια τεράστια διαφορά σε σχέση με το τι είναι τα μετρητά».
Όπως τονίζεται στα ρεπορτάζ τα Ηνωμένα Έθνη ανυπομονούν να εισαγάγουν ένα παγκόσμιο σύστημα ψηφιακής ταυτότητας που θα συνδέεται με τους ιδιωτικούς τραπεζικούς λογαριασμούς…
Δείτε καθώς τα πάντα έχουν ήδη δρομολογηθεί:
photo intime
Σουηδία: Ο Ιρακινός που έκαψε σελίδες από το Κοράνι δηλώνει έτοιμος να το ξανακάνει
“Σε δέκα μέρες, θα κάψω την ιρακινή σημαία και το Κοράνι μπροστά από την πρεσβεία του Ιράκ στην Στοκχόλμη”, σημείωσε ο Σαλουάν Μομίκα, ένας 37χρονος Ιρακινός που διέφυγε από το Ιράκ και ζει ως πρόσφυγας στη Σουηδία, στην σουηδική εφημερίδα Expressen.
Ο Μομίκα δήλωσε ότι γνωρίζει συνειδητά τον αντίκτυπο της πράξης του και ότι ήδη έχει δεχθεί “χιλιάδες απειλές για τη ζωή του”.
Διαδηλωτές εισέβαλαν χθες για σύντομο χρονικό διάστημα στην πρεσβεία της Σουηδίας στη Βαγδάτη σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την πράξη αυτή, η οποία καταδικάστηκε από πολλές μουσουλμανικές χώρες.
Την Τετάρτη ο Σαλουάν Μομίκα ποδοπάτησε ένα αντίτυπο του Κορανίου και στη συνέχεια έκαψε σελίδες του μπροστά από το μεγαλύτερο τέμενος της Στοκχόλμης κατά την πρώτη ημέρα του Άιντ αλ-Άντχα, την μεγάλη γιορτή της θυσίας που τιμάται από τους μουσουλμάνους σε όλον τον κόσμο.
Νωρίτερα την Τετάρτη η αστυνομία είχε ανακοινώσει ότι επέτρεψε την διεξαγωγή “συγκέντρωσης”, εκτιμώντας ότι “οι κίνδυνοι για την ασφάλεια” που συνδέονται με το κάψιμο του Κορανίου “δεν είναι τόσο σοβαροί ώστε να απαγορευτεί”.
Ωστόσο στο τέλος της ημέρας, ανακοίνωσε ότι καταθέτει μήνυση κατά του διοργανωτή, κυρίως για υποκίνηση σε μίσος.
Παρόμοιες ενέργειες έχουν γίνει και στο παρελθόν στην Σουηδία ή σε άλλες χώρες της Ευρώπης, ορισμένες φορές κατόπιν πρωτοβουλίας κινημάτων της ακροδεξιάς, πυροδοτώντας διαδηλώσεις και διπλωματικές εντάσεις.
Διαδήλωση τον Ιανουάριο κατά την οποία κάηκε αντίτυπο του Κορανίου στην Στοκχόλμη μπροστά από την πρεσβεία της Τουρκίας προκάλεσε οργή σε όλον τον μουσουλμανικό κόσμο και διαδηλώσεις, όπως και αιτήματα για μποϊκοτάζ στα σουηδικά προϊόντα.
(απεμπε – φωτο:pexels)
Στέλιος Κούλογλου για Τσίπρα: Κάποιοι του έκρυβαν την πραγματική εικόνα (video)
Ενώ, χαρακτήρισε την απόφαση αυτή θαρραλέα και σωστή πολιτικά.
“Πήγαινες μια δημοσκόπηση, η οποία δεν ήταν καλή για τον ΣΥΡΙΖΑ, δεν μπορεί η απάντηση να ήταν “δεν μπορώ να δείξω αυτή τη δημοσκόπηση στον πρόεδρο (…) Υπήρχε ένα κλίμα όπου δημιουργούταν μια κατάσταση που δεν ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα, ο Τσίπρας δεν είχε ακριβώς πληροφορίες για το τι πραγματικά συμβαίνει“, ανέφερε μεταξύ άλλων.
Δείτε video από τον τηλεοπτικό σταθμό Ant1, με τις σχετικές δηλώσεις του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Στέλιου Κούλογλου στο λεπτό 7.25:
(photo: eurokinissi)
Γαλλία-επεισόδια: Κολώνα φωτισμού άφησε στον τόπο 3 κουκουλοφόρους!! – vid
freepik photo
Ακρίτα για Τσίπρα: Έντιμος όσο κανείς
Η ανάρτησή της στο facebook:
ΒΙΝΤΕΟ: Οι Ρώσοι συλλέγουν…δυτικά τρόπαια!
freepik photo
Ξαφνικός θάνατος 59χρονης στην Κρήτη – Ένιωσε αδιαθεσία την ώρα που ήταν στη θάλασσα και μετά κατέρρευσε
Η 59χρονη έκανε μπάνιο μαζί μα τον σύζυγό της, όταν, σύμφωνα με πληροφορίες, κολυμπώντας, ένιωσε αδιαθεσία.
Κατάφερε να φτάσει στην ακτή, αλλά στη συνέχεια έχασε την τις αισθήσεις της και κατέρρευσε.
Ο ναυαγοσώστης δεν κατάφερε να την επαναφέρει, ούτε και οι διασώστες του ΕΚΑΒ που έσπευσαν στην παραλία του Κοκκίνη Χάνι.
(με πληροφορίες από parakritika. gr / photo: pixabay)
Ελβετία: Πρωτοφανής απεργία παραλύει την εναέρια κυκλοφορία
Το διεθνές αεροδρόμιο της Γενεύης, το δεύτερο μεγαλύτερο της Ελβετίας βρίσκεται εν μέσω μιας ιστορικής απεργίας του προσωπικού της επιχείρησης, λόγω της οποίας ματαιώθηκαν όλες οι πτήσεις μέχρι τα μέσα του πρωινού.
Πολυάριθμοι αστυνομικοί και προσωπικό ασφαλείας δεν άφηναν να εισέλθουν παρά μόνο οι επιβάτες στο αεροδρόμιο που επρόκειτο να πετάξουν αργά το πρωί, καθώς και οι δημοσιογράφοι.
Περισσότερες από 60 πτήσεις ματαιώθηκαν, καθώς η διεύθυνση του αεροδρομίου αποφάσισε να σταματήσει προσωρινά τις επιχειρήσεις από τις 07:00 ως τις 11:00 (ώρα Ελλάδας).
freepik
Χαλκιδική: ΒΙΝΤΕΟ– ντοκουμέντα από την κλοπή έργων τέχνης
Δείτε τα πλάνα που δημοσίευσε το τοπικό Grtimes:
ΦΩΤΟ:Eurokinissi
Δημήτρης Βίτσας: “Δεν θα ξαναβάλω υποψηφιότητα – Δεν θέλω να πηγαίνω στη Βουλή με μπαστουνάκι”
Είπε πως δεν είναι τέλος για τον ΣΥΡΙΖΑ και τον ίδιο τον Αλέξη Τσίπρα, ενώ σημείωσε πως τα κόμματα δεν κάθονται να περιμένουν, αλλά προχωρούν.
Σημασία, υπογράμμισε το στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ, έχει πως ο Αλέξης Τσίπρας θα είναι παρών.
Ανακοίνωσε πως ο ίδιος δεν πρόκειται να θέσει εκ νέου υποψηφιότητα για βουλευτής καθώς είναι 70 ετών. «Δεν εκλέχτηκα βουλευτής. Τελείωσε η εποχή της κοινοβουλευτικής μου δραστηριότητας. Δεν πρόκειται να ξαναβάλω υποψηφιότητα. Είμαι 67 ετών τώρα, θα είμαι 70-71 τότε. Δεν θέλω να φτάσω να πηγαίνω με μπαστουνάκι στη Βουλή» είπε.
Σε ό,τι αφορά τη διαδικασία εκλογής νέου προέδρου, είπε γρήγορα ναι, πρόχειρα όχι και συμπλήρωσε πως την ενότητα θα την εγγυάται και ο Αλέξης Τσίπρας.
(με πληροφορίες από newsbomb. gr / photo: eurokinissi)
Επιστήμονες κατέγραψαν την πρώτη εικόνα από σωματίδια-φαντάσματα του γαλαξία μας
Η βασισμένη στα νετρίνα εικόνα του γαλαξία μας είναι η πρώτη του είδους της και παρουσιάζεται σε δημοσίευση στο περιοδικό Science.
Η ανακάλυψη επιτεύχθηκε μέσω συνεργασίας περισσοτέρων των 350 ερευνητών, οι οποίοι χρησιμοποίησαν το Παρατηρητήριο Νετρίνων IceCube που βρίσκεται στην Ανταρκτική και υποστηρίζεται από το Εθνικό Ίδρυμα Επιστημών των ΗΠΑ. Το Παρατηρητήριο ανιχνεύει τα σημάδια των νετρίνων υψηλής ενέργειας στο διάστημα χρησιμοποιώντας χιλιάδες διασυνδεδεμένους αισθητήρες, θαμμένους βαθιά μέσα σε ένα κυβικό χιλιόμετρο πάγου.
Πρόκληση αποτέλεσε για τους ερευνητές όχι μόνο η ανίχνευση των διαβόητα φευγαλέων νετρίνων και της διάκρισής τους από άλλα είδη διαστρικών σωματιδίων, αλλά και ο φιλόδοξος στόχος του προσδιορισμού της προέλευσής τους. Όταν τα νετρίνα τυχαίνει να αλληλεπιδρούν με τον πάγο κάτω από το Παρατηρητήριο IceCube, αυτές οι σπάνιες συναντήσεις παράγουν αμυδρά μοτίβα φωτός, τα οποία το Παρατηρητήριο μπορεί να ανιχνεύσει. Ορισμένα μοτίβα φωτός δείχνουν σαφώς προς μία συγκεκριμένη περιοχή του ουρανού, επιτρέποντας στους ερευνητές να προσδιορίσουν την πηγή των νετρίνων. Τέτοιες αλληλεπιδράσεις αποτέλεσαν τη βάση για την ανακάλυψη, το 2022, νετρίνων που προέρχονταν από έναν άλλο γαλαξία, 47 εκατομμύρια έτη φωτός μακριά.
Άλλες αλληλεπιδράσεις παράγουν καταιγιστικές «μπάλες φωτός» στον διαυγή πάγο και οι ερευνητές ανέπτυξαν έναν αλγόριθμο μηχανικής μάθησης, με τη βοήθεια του οποίου συνέκριναν τη σχετική θέση, το μέγεθος και την ενέργεια περισσότερων από 60.000 τέτοιων καταιγισμών φωτός που δημιουργούνται από νετρίνα και καταγράφηκαν από το IceCube σε διάστημα δέκα ετών.
Οι ερευνητές πέρασαν πάνω από δύο χρόνια δοκιμάζοντας και επαληθεύοντας τον αλγόριθμό τους, χρησιμοποιώντας τεχνητά δεδομένα που προσομοιώνουν ανιχνεύσεις νετρίνων. Όταν, τελικά, τροφοδότησαν τον αλγόριθμο με τα πραγματικά δεδομένα που παρείχε ο IceCube, προέκυψε μία εικόνα που έδειχνε φωτεινά σημεία, τα οποία αντιστοιχούσαν σε σημεία του γαλαξία μας, που πιθανολογείται ότι εξέπεμπαν νετρίνα. Αυτές οι θέσεις βρίσκονταν σε σημεία, όπου οι παρατηρούμενες ακτίνες γ θεωρούνταν ότι ήταν υποπροϊόντα των συγκρούσεων μεταξύ κοσμικών ακτινών και διαστρικού αερίου και θεωρητικά θα έπρεπε, επίσης, να παράγουν νετρίνα.
«Όπως συμβαίνει τόσο συχνά, οι σημαντικές ανακαλύψεις στην επιστήμη επιτρέπονται από την πρόοδο της τεχνολογίας», αναφέρει η διευθύντρια του Τμήματος Φυσικής του Εθνικού Ιδρύματος Επιστημών των ΗΠΑ, Ντενίς Κάλντγουελ. «Οι δυνατότητες που παρέχει ο εξαιρετικά ευαίσθητος ανιχνευτής IceCube σε συνδυασμό με τα νέα εργαλεία ανάλυσης δεδομένων, μας έδωσαν μία εντελώς νέα άποψη του γαλαξία μας, μία άποψη που είχε μόνο υπαινιχθεί στο παρελθόν. Καθώς αυτές οι δυνατότητες συνεχίζουν να βελτιώνονται, μπορούμε να προσβλέπουμε στο να παρακολουθούμε αυτήν την εικόνα να αναδύεται με όλο και μεγαλύτερη ανάλυση, αποκαλύπτοντας ενδεχομένως κρυμμένα χαρακτηριστικά του γαλαξία μας που δεν είχε δει ποτέ πριν η ανθρωπότητα», προσθέτει η ίδια.
(ΑΠΕΜΠΕ – ΦΩΤΟ:pixabay)
Οι Ουκρανοί παραδίδουν νεκρό σε BMP-1!!! Λίγο μετά αυτό καταστρέφεται από νάρκη!!! vid
photo EPA-EPA