Άρθρα

Μπακογιάννη: Σημαντικό βήμα η συνάντηση Μητσοτάκη – Ερντογάν! Μπαίνουμε σε άλλη φάση

Σημαντικό βήμα χαρακτήρισε τη συνάντηση Μητσοτάκη – Ερντογάν στο Βίλνιους η βουλευτής της ΝΔ Ντόρα Μπακογιάννη, μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1!

Προσέθεσε υπάρχει μια σαφής αλλαγή κλίματος, μετά τους σεισμούς στην Τουρκία.

Σημείωσε πως ο Ερντογάν έχει οδηγηθεί στην άποψη ότι η Τουρκία έχει ανάγκη την Δύση, ειδικά μετά το σεισμικό χτύπημα.

Χαρακτηρίσει την συγκυρία παράθυρο ευκαιρίας, ενώ ανέφερε πως ξεκινάει μια νέα φάση με την Τουρκία και εξέφρασε την ελπίδα πως θα υπάρξει κάποιο αποτέλεσμα.

Εκτίμησε ότι το καλοκαίρι θα είναι χωρίς εντάσεις!

photo intime

Και νέα έκρηξη στην Τεκτονική Στοά Αχαρνών – Ποιοί δρόμοι έκλεισαν;

Ήταν ελεγχόμενη λένε...

Οι πυροτεχνουργοί προχώρησαν σε ελεγχόμενη έκρηξη του ύποπτου κουτιού που βρέθηκε στην τεκτονική στοά στην Αχαρνών.

Νωρίτερα είχε προηγηθεί και άλλη έκρηξη μετά από τηλεφώνημα για βόμβα.

Θυμίζουμε πως στο σημείο είχε σπεύσει εξ αρχής η Αμεση Δράση και ομάδα του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ) έπειτα από απειλητικό τηλεφώνημα για βόμβα που έγινε στις 6.30 το πρωί.

Όπως έχει γίνει γνωστό, μέχρι τώρα έχει κλείσει η οδός Αχαρνών και στα δύο ρεύματα, από την οδό Μακεδονίας μέχρι την πλατεία Βάθη.

(φωτο:eurokinissi)

Ηράκλειο: “Ασυγκράτητος” επιβάτης άναψε τσιγάρο στην τουαλέτα αεροπλάνου και συνελήφθη

Το συμβάν έλαβε χώρα σε πτήση από αεροδρόμιο του Μιλάνου προς «Ν. Καζαντζάκης»


Σε μπελάδες μπήκε ένας 36χρονος άνδρας με καταγωγή από την Πορτογαλία.

Ο εν λόγω άνδρας ενώ βρισκόταν σε πτήση από αεροδρόμιο του Μιλάνου με προορισμό το Ηράκλειο, προφανώς δεν άντεξε και μπήκε στην τουαλέτα του αεροπλάνου όπου άναψε τσιγάρο.

Το πλήρωμα του αεροπλάνου αντιλήφθηκε τι είχε συμβεί και έτσι οι αρχές συνέλαβαν τον 36χρονο με την άφιξή του στο αεροδρόμιο «Ν. Καζαντζάκης».

Η σύλληψή του έγινε το απόγευμα της Τετάρτης 12 Ιουλίου.

(με πληροφορίες από neakriti. gr / photo: pixabay)

Ανέμισε τη ρωσική σημαία στο κέντρο της Νέας Υόρκης!! Δείτε τι έγινε μετά, vid

Τέτοια βλέπουν οι διεθνιστές, ορκισμένοι εχθροί του Πούτιν και τρελαίνονται.

Viral έγινε ένας άνδρας -πιθανότατα ρωσικής καταγωγής- που βγήκε μαζί με μία ρωσική σημαία και ένα μπλουζάκι που ανέγραφε “Ρωσία” σε κεντρικό σημείο της Νέα Υόρκης.

Στο βίντεο μερικών δευτερολέπτων που έγινε ανάρπαστο στα social media, όχι μόνο δεν τον ενόχλησαν, αλλά δύο αστυνομικοί…φωτογραφήθηκαν μαζί του.

Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό πότε ακριβώς τραβήχτηκαν τα παρακάτω εντυπωσιακά πλάνα.

Δείτε:

Freepik photo

Ο Καύσωνας “Κέρβερος” έχει φέρει συναγερμό στη νότια Ευρώπη – Μιλούν για θερμοκρασία άνω των 48 βαθμών

Θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών Κελσίου, αναμένεται να καταγράψουν τα θερμόμετρα σε περιοχές της Νότιας Ευρώπης, κατά την επέλαση του καύσωνα «Κέρβερου».

Περιοχές της Ισπανίας, της Γαλλίας, της Κροατίας και της Τουρκίας είναι αντιμέτωπες με τέτοιες θερμοκρασίες ενώ δεν αποκλείεται, όπως αναφέρεται, στην Ιταλία το θερμόμετρο να φτάσει μέχρι και τους 48,8 C.

«Κόκκινος συναγερμός» έχει εκδοθεί σε 10 πόλεις, μεταξύ των οποίων η Φλωρεντία και η Ρώμη.


Την Τρίτη, ένας άνδρας γύρω στα σαράντα πέθανε, καθώς κατέρρευσε από τη ζέστη στη βόρεια Ιταλία. Τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι ο 44χρονος εργάτης ζωγράφιζε γραμμές διάβασης στην πόλη Λόντι, κοντά στο Μιλάνο, όταν κατέρρευσε από τη ζέστη. Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όπου αργότερα πέθανε.

«Αντιμετωπίζουμε έναν αφόρητο καύσωνα», έγραψε στο Twitter ο Ιταλός πολιτικός Νικόλα Φρατογιάννι.

«Ίσως συμβαίνει ότι τις πιο ζεστές ώρες λαμβάνονται όλες οι χρήσιμες προφυλάξεις για να αποφευχθούν τραγωδίες όπως αυτή που συνέβη σήμερα στο Λόντι».

Αρκετοί τουρίστες στη χώρα έχουν ήδη καταρρεύσει εξαιτίας θερμοπληξίας, μεταξύ των οποίων και ένας Βρετανός έξω από το Κολοσσαίο στη Ρώμη.

(με πληροφορίες από cnn. gr / photo: freepik)

Λάρισα: Κλιματιστικό τυλίχθηκε στις φλόγες σε διαμέρισμα

Ταράχθηκαν οι κάτοικοι...

Ανάβουν συνεχώς τα κλιματιστικά στην Λάρισα λόγω του καύσωνα!

Ωστόσο, χθες αργά το βράδυ της Τετάρτης, η εξωτερική μονάδα κλιματιστικού διαμερίσματος στο κέντρο της πόλης τυλίχθηκε στις φλόγες.

Οι ένοικοι της πολυκατοικίας που βρίσκεται στην οδό Παπασταύρου ταράχθηκαν καθώς η μονάδα «λαμπάδιασε» κάτω από άγνωστες συνθήκες.

Ειδοποιήθηκε η πυροσβεστική που έσπευσε στο σημείο με δυο οχήματα και οι πυροσβέστες έκαναν άμεσα την κατάσβεση χωρίς να υπάρξει επέκταση της φωτιάς.

intime

ΒΙΝΤΕΟ: Γύρω του γινόταν χαμός και αυτός…ατάραχος

Φωτιά σε σπίτι… από ανεμιστήρα – Mε εγκαύματα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο ηλικιωμένο ζευγάρι!

Φωτιά ξέσπασε τα ξημερώματα της Πέμπτης (13.07.2023) σε σπίτι στην Αργυρούπολη.

Σύμφωνα με τα όσα μετέδωσε το OPEN, η φωτιά ξέσπασε σε σπίτι στην οδό Αριστάρχου στην Αργυρούπολη, στο διαμέρισμα μένει ένα ηλικιωμένο ζευγάρι.

Οι ηλικιωμένοι μεταφέρθηκαν με εγκαύματα στο νοσοκομείο, με τον άνδρα να αναφέρεται ότι βρίσκεται σε πιο σοβαρή κατάσταση. Η φωτιά έχει σβηστεί, και πιθανότερη αιτία εκδήλωσης θεωρείται ότι ήταν ένας ανεμιστήρας που είχε βάλει το ζευγάρι για να δροσιστεί, και πήρε φωτιά.

(με πληροφορίες από irafina. gr / pixabay)

Ιδιοκτήτρια μίνι μάρκετ τα έβαλε με ληστή, vid

Δείτε πως πάλεψε μαζί του:

freepik photo

Άγριος καβγάς… για την ξαπλώστρα – Αρπάχτηκαν σε παραλία της Πάτρας

Επεισόδιο σε παραλία της Πάτρας σημειώθηκε σήμερα για μία ξαπλώστρα που ήταν "πιασμένη".

Λουόμενος είχε βάλει πάνω την πετσέτα του για να την “κρατήσει” και στη συνέχεια απομακρύνθηκε από τη θάλασσα.

Την ξαπλώστρα όμως, στη γεμάτη από κόσμο παραλία, έβαλε στο μάτι ένας άλλος λουόμενος ο οποίος πέταξε κάτω την πετσέτα που ήταν πάνω σε αυτήν, άπλωσε τη δική του και μετά ξάπλωσε.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Tempo24. news, όταν ο προηγούμενος αντιλήφθηκε τι είχε συμβεί πήγε και του ζήτησε το λόγο ενώ ακολούθησε άγριος καβγάς.

Στη συνέχεια κλήθηκε η αστυνομία με αποτέλεσμα ο “καταληψίας” να τα μαζέψει και να φύγει.

(με πληροφορίες από temp24. news / photo: pixabay)

ΗΠΑ:17χρονη μητέρα έβαλε φαιντανύλη στο γάλα του μωρού της για να το κοιμίσει και το σκότωσε

Ο σερίφης της κομητείας Nassau Bill Leeper είπε ότι ένα παιδί 9 μηνών πέθανε τον περασμένο μήνα αφού η έφηβη μητέρα του παιδιού έβαλε φαιντανύλη στο μπουκάλι με το γάλα του παιδιού.

Ο Leeper είπε ότι οι αστυνομικοί πήγαν σε ένα σπίτι στο Callahan στις 26 Ιουνίου αφού έλαβαν κλήση ότι το 9 μηνών αγόρι δεν ανέπνεε και δεν είχε σφυγμό. Ο αστυνομικός που έφτασε στο σπίτι προσπάθησε να κάνει καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση, αλλά το παιδί πέθανε αργότερα σε νοσοκομείο του Τζάκσονβιλ.

Οι ερευνητές εμφανίστηκαν και άρχισαν να ανακρίνουν τη 17χρονη μητέρα του παιδιού. Είπε στους ερευνητές ότι δεν ήξερε τι συνέβη, αλλά μετά η ιστορία της άλλαξε.

Ο Leeper είπε ότι οι ερευνητές έμαθαν ότι στις 26 Ιουνίου, η μητέρα ήταν κουρασμένη και ήθελε να πάρει έναν υπνάκο και έτσι πήγε να δώσει στο παιδί γάλα. Πριν το κάνει, γέμισε το μπουκάλι με κάτι που νόμιζε ότι ήταν κοκαΐνη, είπε ο Leeper. Αλλά αυτό που νόμιζε ότι ήταν κοκαΐνη αποδείχθηκε ότι ήταν φαιντανύλη, είπε η Leeper.

Σύμφωνα με το γραφείο του ιατροδικαστή, το παιδί είχε αρκετή φαιντανύλη στο σύστημά του για να σκοτώσει 10 ανθρώπους.

«Ποιος το κάνει αυτό; Ποια μητέρα θα το έκανε αυτό; Αυτό δεν είναι φυσιολογικό. Είναι άρρωστο. Είναι πέρα ​​από τη φαντασία μου γιατί μια μητέρα θα το έκανε αυτό στο παιδί της», είπε η Leeper. «Κανείς δεν πρέπει να χάσει τη ζωή του από αυτό το τρομερό θανατηφόρο ναρκωτικό, ειδικά ένα αθώο μωρό».

(photo: pixabay)

Ραντεβού στην Θεσσαλονίκη για το Αιγαίο: «Η ελληνική κοινή γνώμη πρέπει να προετοιμαστεί» (audio)

Έφτασε η ώρα και για το Αρχιπέλαγος...

Ραντεβού το φθινόπωρο στην Θεσσαλονίκη, έδωσαν την Τετάρτη, Μητσοτάκης και Ερντογάν, μετά την διμερή συνάντηση τους στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ στο Βίλνιους. Οι νεότερες πληροφορίες αναφέρουν πως η συνάντηση θα γίνει ίσως τον χειμώνα, προκειμένου να έχουν προετοιμαστεί καλύτερα τα πράγματα και ιδιαιτέρως η Ελληνική κοινή γνώμη!

Χθες, μετά από μία συνάντηση που διήρκησε 1 ώρα και 5 λεπτά αντί μισής ώρας που είχε αρχικά προγραμματιστεί, Κυριάκος Μητσοτάκης και Ταγίπ Ερντογάν συμφώνησαν να αλλάξουν σελίδα στις σχέσεις των δύο χωρών!

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έβαλε μάλιστα στην συνέντευξή του το πλαίσιο, για το πώς οραματίζεται τον πολιτικό διάλογο που εκκινεί. Τα “βαριά” θέματα που δεν είναι άλλα από την βασική διαφορά για τις θαλάσσιες ζώνες και την υφαλοκρηπίδα, θα είναι πλέον αντικείμενο συζήτησης σε επίπεδο υπουργών Εξωτερικών.

Ωστόσο, όπως διαβάσατε χθες η διαφορά θα είναι πλέον ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ και όχι πια νομική! Ειδικότερα, οι δηλώσεις την Τρίτη του Πρωθυπουργού, περί της σημαντικότερης γεωπολιτικής διαφοράς στην βάση της καλής γειτονίας, που δεν είναι άλλη από την οριοθέτηση των θαλασσίων ζωνών, δηλαδή, υφαλοκρηπίδας/αοζ , συνιστά της πάγιας εθνικής μας γραμμής, ότι αυτή η διαφορά είναι αυστηρά νομικού χαρακτήρα στη βάση του διεθνούς δικαίου και του δικαίου της θάλασσας, σε διαφορά γεωπολιτική, δηλαδή πολιτική, άρα που χρήζει διαμεσολάβησης!

Το ζήτημα των ελληνοτουρκικών λοιπόν παύει να είναι νομικό και γίνεται πολιτικό!!! Η διαφορά καθίσταται πλέον διεθνής από διμερής και επιτρέπει την παρέμβαση τρίτων! Πλάι στο διεθνές Δίκαιο προστίθεται η «αρχή της καλής γειτονίας», την οποία επικαλείται η Τουρκία και αφήνει περιθώρια για διάφορες και διαφορετικές ερμηνείες.

Όχι μόνο Διεθνές Δίκαιο δηλαδή, αλλά και οι σχέσεις «καλής γειτονίας» θα ληφθούν υπόψη για την όποια λύση στο Αιγαίο!

Η Ελληνική κοινή γνώμη πρέπει να προετοιμαστεί για αυτό, όπως συμφωνούσε πριν τρεις μήνες η Ντόρα Μπακογιάννη μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό ΣΚΑΪ:  

Ναι μεν λοιπόν το Διεθνές Δίκαιο θα είναι ως βάση για τις όποιες συνομιλίες, αλλά πλέον θα γίνει διαπραγμάτευση: «Πρέπει να πούμε ολόκληρη την εικόνα και πρέπει να ξέρει ο κόσμος ποια είναι. Να ξέρει ότι η Τουρκία έχει ακρογιαλιές ατελείωτες πάνω στο Αιγαίο, άρα έχει κάποιο δικαίωμα κι εκείνη πάνω στο Αιγαίο. Είναι κουβέντα αυτονόητη για όποιον ασχολείται», είχε δηλώσει η κα Μπακογιάννη.

Ναι μεν λοιπόν βάση το Διεθνές Δίκαιο, αλλά θα γίνουν διαπραγματεύσεις! Ναι μεν τα νησιά έχουν υφαλοκρηπίδα, αλλά και η Τουρκία έχει ατελείωτες ακρογιαλιές πάνω στο Αιγαίο, οπότε, για παράδειγμα, μπορεί να τεθεί υπό συζήτηση το θέμα του Καστελόριζου!

Ραντεβού στην Θεσσαλονίκη!

photo intime

Ραφήνα: Χαμός σε πλοίο όταν 93χρονος έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου στο γκαράζ

Χάος προκλήθηκε στο λιμάνι της Ραφήνας όταν ένας 93χρονος Ελληνοαμερικάνος οδηγός έχασε τον έλεγχο του οχήματός του μέσα σε γκαράζ πλοίου με αποτέλεσμα τον τραυματισμό της συζύγου του στο πόδι και την πρόκληση υλικών ζημιών σε έξι αυτοκίνητα.

Συγκεκριμένα, ο 93χρονος βρισκόταν μέσα στο γκαράζ του πλοίου, το οποίο πήγαινε στην Άνδρο όταν προκλήθηκε το ατύχημα.

Ο ίδιος υποστήριξε ότι κόλλησε κατά λάθος το πόδι του στο γκάζι.

Δείτε το σχετικό video από τον τηλεοπτικό σταθμό open:

(με πληροφορίες από ethnos. gr / photo: intime)

Market Pass: Ποιοί θα πληρώνονται για ακόμα ένα τρίμηνο; – vid

Τι θα πρέπει να ξέρουν οι νέοι και οι παλιοί δικαιούχοι:

pexels photo

Σήμερα θα κατατεθούν οι προτάσεις των ακτοπλόων για τις εκπτώσεις στα εισιτήρια

Σήμερα θα κατατεθούν από τος ακτοπλόους οι προτάσεις για μείωση των τιμών των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων στα πλοία σε σε συγκεκριμένες ομάδες επιβατών αλλά και για δρομολόγια στα οποία παρουσιάζεται υψηλή ζήτηση.


Οι όποιες αποφάσεις ληφθούν από τους ακτοπλόους αναμένεται να ανακοινωθούν εντός της εβδομάδας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η κυβέρνηση ζήτησε μειώσεις της τάξης του 20% μέσω πακέτων ή προσφορών, από τους εκπροσώπους των ακτοπλοϊκών εταιρειών ως μέτρο για την αντιμετώπιση του προβλήματος με το υψηλό κόστος στις τιμές των εισιτηρίων.

Οι εκπρόσωποι των ακτοπλόων υποσχέθηκαν να εξετάσουν τις μειώσεις στο 20% για συγκεκριμένες ομάδες και δρομολόγια.

Προτεραιότητα θα έχουν οι δικαιούχοι του κοινωνικού τιμολογίου, κοινωνικού τουρισμού αλλά και οικογένειες οι οποίες ταξιδεύουν με αυτοκίνητο.

Μια τετραμελής οικογένεια που θα ταξιδέψει από τον Πειραιά στην Μήλο με ένα αυτοκίνητο θα χρειαστεί να πληρώσει από 550 έως 763€ ενώ με την έκπτωση αναμένεται ότι θα φτάσει στα 440 με 610 ευρώ.

«Οι ακτοπλοϊκές εταιρίες περιμένουν να μεταφέρουν 4 εκατομμύρια κόσμο. Από τα 4 εκατομμύρια μόνο το 1 εκατομμύριο έχει κλείσει εισιτήρια του και μεγάλο κομμάτι από αυτούς άφορα ξένους tour operators. Άρα το 75% θα κλείσει από τώρα τα εισιτήρια του από δω και πέρα, δήλωσε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.

(μ πληροφορίες από dikaiologitika. gr / photo: eurokinissi)

Μεντβέντεφ: Η Ουκρανία θα αφανιστεί…

Ο Μεντβέντεφ σχολίασε τις ανακοινώσεις από τη διήμερη Σύνοδο του ΝΑΤΟ στο Βίλνιους και ιδίως το σημείο για τη σύσταση του «Συμβουλίου ΝΑΤΟ-Ουκρανίας».

Υπενθύμισε ότι κάποτε, πριν από 21 χρόνια, το ίδιο συμβούλιο είχε συσταθεί μεταξύ ΝΑΤΟ και Ρωσίας.

Αλλά αυτή τη φορά, σύμφωνα με τον ίδιο, η ιστορία θα έχει διαφορετικό τέλος καθώς ένα από τα μέρη του Συμβουλίου (προφανώς εννοεί την Ουκρανία) θα εξφανιστεί.

Αναλυτικά το μήνυμά του:

Δημιουργήθηκε το Συμβούλιο ΝΑΤΟ-Ουκρανίας.
Υπενθυμίζουμε ότι το 2002 ιδρύθηκε το Συμβούλιο ΝΑΤΟ-Ρωσίας. Το πώς τελείωσαν όλα είναι γνωστό. Τώρα η Συμμαχία και η χώρα μας βρίσκονται στο χείλος του πολέμου (ή μάλλον πέρα ​​από).

Αυτή τη φορά, θα τελειώσει διαφορετικά. Το Συμβούλιο θα πάψει να υπάρχει επειδή ένα από τα μέρη θα εξαφανιστεί».

(απεμπε-EPA-Sputnik pool photo)

Η κυβέρνηση της Γερμανίας παρουσιάζει τη νέα στρατηγική της έναντι της Κίνας

Η γερμανική κυβέρνηση αναμένεται εντός της ημέρας να ανακοινώσει τη νέα της στρατηγική έναντι της Κίνας, έπειτα από μακρές διαπραγματεύσεις που δίχασαν τους εταίρους του τρικομματικού κυβερνητικού συνασπισμού υπό τον καγκελάριο Όλαφ Σολτς.

Η επικεφαλής της διπλωματίας της Γερμανίας, η Ανναλένα Μπέρμποκ (Πράσινοι), θα παρουσιάσει τα σχέδια της κυβέρνησης από τις 12:15 (τοπική ώρα· 13:15 ώρα Ελλάδας) στο ινστιτούτο σινικών μελετών Μερκατόρ, στο Βερολίνο.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέφεν Χέμπεστραϊτ αναμένεται εξάλλου να σχολιάσει τη νέα στρατηγική κατά την τακτική ενημέρωση των διαπιστευμένων συντακτών.

Δεν θα οργανωθεί, όπως στην περίπτωση της στρατηγικής εθνικής ασφαλείας της Γερμανίας στα μέσα Ιουνίου, κάποια μείζων παρουσίαση.

Η στρατηγική εθνικής ασφαλείας παρουσιάστηκε τον περασμένο μήνα από τον κ. Σολτς προσωπικά και τέσσερις υπουργούς της κυβέρνησής του. Στο κείμενο αυτό, η Κίνα χαρακτηρίζεται –ταυτόχρονα– εταίρος, ανταγωνιστής και αντίπαλος, θέση ευθυγραμμισμένη με εκείνη της ΕΕ.

Αν και η στρατηγική εθνικής ασφαλείας ανέφερε πως διαπιστώνεται «αύξηση των στοιχείων της αντιπαλότητας και του ανταγωνισμού τα τελευταία χρόνια», δεν ξεκαθάριζε ποια στάση θα τηρεί στο εξής έναντι του Πεκίνου το Βερολίνο, κάτι που αναμένεται να γίνει σήμερα.

Η κυρία Μπέρμποκ, στο περιθώριο της συνόδου του NATO στο Βίλνιους χθες Τετάρτη, δήλωσε πως η στρατηγική για την Κίνα θα στείλει το μήνυμα ότι «θέλουμε να ζήσουμε με ειρήνη και ελευθερία με όλους τους εταίρους μας σε αυτόν τον κόσμο, με όλες τις χώρες του κόσμου, αλλά ταυτόχρονα δεν είμαστε αφελείς».

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: freepik)

Κεραμέως: Θα πρέπει να μπορεί να ψηφίσει στο εξωτερικό όποιος έχει δικαίωμα να μπει στο αεροπλάνο και να έρθει να ψηφίσει

Για όλα τα τρέχοντα ζητήματα του υπουργείου Εσωτερικών, μίλησε η Νίκη Κεραμέως.


«Έχουν δοθεί ειδικές οδηγίες για όλο το Δημόσιο, με διάκριση υπαλλήλων που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και μη. Όσοι ανήκουν σε ευπαθή ομάδα, η πρώτη οδηγία είναι για τηλεργασία και όπου δεν είναι αυτό εφικτό, υπάρχει ειδική άδεια που χορηγείται και σε ότι αφορά τους υπόλοιπους υπάρχει ευέλικτο ωράριο, προσαρμογή της ώρας προσέλευσης και αποχώρησης. Όσων πολιτών το ραντεβού τους ακυρωθεί με κάποια υπηρεσία, φυσικά θα ενημερωθούν και θα αλλάξει», ανέφερε για το θέμα του καύσωνα.

Αναφορικά με την Πανεπιστημιακή Αστυνομία, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, η κ. Κεραμέως δήλωσε ότι: «Δεν θέλω να μπαίνω σε άλλα χαρτοφυλάκια, αλλά νομίζω χθες διευκρινίστηκε ότι θα συνεχίσει να υπάρχει με σκοπό την θωράκιση των πανεπιστημίων. Να σας θυμίσω ότι είχαμε καθημερινά περιστατικά και τώρα πλέον έχουμε περάσει σε μια φάση που δεν έχουμε τόσα πολλά».

Σε ότι αφορά το νομοσχέδιο για τις ψήφους των απόδημων, η κ. Κεραμέως τόνισε ότι:

«Θα βρίσκεται σε διαβούλευση έως τη Δευτέρα. Είναι ένα νομοσχέδιο με υψηλό συμβολισμό. Μέχρι το 2019 έλληνες πολίτες, εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους που έμεναν ή μένουν στο εξωτερικό, ή έτυχε να βρίσκονται στο εξωτερικό την ημέρα των εκλογών, δεν μπορούσαν να ψηφίσουν. Είναι ένα θέμα το οποίο συζητάμε πάνω από 40 χρόνια, σχεδόν 50. Το 2019 η κυβέρνηση της ΝΔ έφερε μια ρύθμιση που τι λέει; Αν είσαι έλληνας πολίτης και μένεις στο εξωτερικό ή βρεθείς στο εξωτερικό την ημέρα των εκλογών να μπορείς να ψηφίσεις.

Επειδή όμως χρειαζόταν αυξημένη πλειοψηφία για να ισχύσει αυτός ο νόμος, 200 στους 300 βουλευτές κατ ελάχιστον, στο πλαίσιο της διαμόρφωσης αυτής της πλειοψηφίας, έγιναν κάποιοι συμβιβασμοί. Μπήκαν περιορισμοί πχ να έχεις κάνει φορολογική δήλωση φέτος και πέρσι, να έχεις ζήσει 2 από τα τελευταία 15 χρόνια στην Ελλάδα κλπ. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να ψηφίσουν μόλις 18.000.

Τώρα φεύγουν όλοι οι περιορισμοί, αυτό το οποίο φέραμε και το 2021. Δηλαδή: Έχεις το δικαίωμα να μπεις σε ένα αεροπλάνο και να πας να ψηφίσεις στην Ελλάδα; Τότε έχεις δικαίωμα να ψηφίσεις και από το εξωτερικό. Φέραμε αυτό το νομοσχέδιο, το ψήφισε πέρα από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ και η Ελληνική Λύση. Αυτά τα κόμματα σήμερα αριθμούν πάνω από 200 βουλευτές.

(με πληροφορίες από newsbeast. gr / photo: eurokinissi)

Καύσωνας: Τι γίνεται με τα λεωφορεία «Βράζουν» όταν υπολειτουργεί ή δεν λειτουργεί ο κλιματισμός

Γολγοθάς αποτελεί για τους εργαζόμενους η μετακίνηση με λεωφορεία και τρόλεϊ, καθώς ο κλιματισμός πολλές φορές δεν επαρκεί σε συνθήκες καύσωνα.

Όπως είπε στο MEGA ο εκπρόσωπος των οδηγών ΟΑΣΑ Φώτης Νικολακόπουλος, όλα τα λεωφορεία διαθέτουν κλιματισμό, ενώ εάν διαπιστώσει ο οδηγός ότι υπάρχει βλάβη ή συνειδητοποίησει ότι δεν λειτουργεί, το σωματείο έχει αναφέρει σε ανακοίνωσή του πως θα πρέπει να αποκατασταθεί το πρόβλημα με τον κλιματισμό ή να αποσυρθεί το λεωφορείο προκειμένου να μην ταλαιπωρηθεί το επιβατικό κοινό.

Δείτε το σχετικό video από τον τηλεοπτικό σταθμό mega:

(με πληροφορίες από mega / photo: pixabay)

ΥΠΕΝ: Οδηγίες για την εξοικονόμηση ενέργειας – Πώς θα αποφύγουμε το μπλακ άουτ

Οδηγίες προς τους καταναλωτές για εξοικονόμηση ενέργειας κατά τις ώρες αιχμής την περίοδο του καύσωνα με την ονομασία «Κλέων» και για την μετατόπιση της κατανάλωσης τις μεσημβρινές ώρες έδωσε το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Συγκεκριμένα για την υποβοήθηση της ασφάλειας και της επάρκειας του Συστήματος Ηλεκτρικής Ενέργειας της Χώρας, συστήνονται τα εξής μέτρα:

  • Λειτουργούμε τις ενεργοβόρες ηλεκτρικές συσκευές (πλυντήριο, σίδερο, φούρνο κ.λπ.) κατά προτίμηση τις μεταμεσημβρινές ώρες (14:00 – 18:00), όταν υπάρχει πληθώρα ηλεκτρικής ενέργειας και από τα φωτοβολταϊκά.
  • Ρυθμίζουμε τη θερμοκρασία των κλιματιστικών στους 26 βαθμούς.
  • Κλείνουμε παράθυρα και μπαλκονόπορτες, όταν λειτουργεί κλιματισμός για να μειώσουμε τις απώλειες.
  • Αποφεύγουμε, κατά το δυνατόν, να λειτουργούμε ενεργοβόρες ηλεκτρικές συσκευές (πλυντήριο, σίδερο, φούρνο κ.λπ.) μεταξύ 20:00 – 22:00. Το συγκεκριμένο δίωρο, το Σύστημα δοκιμάζεται, καθώς η ζήτηση της ηλεκτρικής ενέργειας κορυφώνεται και εκλείπει και η παραγωγή των φωτοβολταϊκών.
  • Αποφεύγουμε, κατά το δυνατόν, να λειτουργούμε τα κλιματιστικά στο δίωρο 20:00 – 22:00, εφόσον από νωρίτερα έχουμε μειώσει τη θερμοκρασία του σπιτιού μας και η θερμοκρασία του εξωτερικού περιβάλλοντος αρχίζει να μειώνεται.
  • Δεν ξεχνάμε φώτα ανοιχτά ή συσκευές σε λειτουργία αδράνειας (standby).

(ΦΩΤΟ:pixabay)