Οι επίδοξοι ληστές ήταν δύο νεαρά κορίτσια, η ταυτότητα των οποίων δεν έχει γίνει γνωστή.
Κάποιοι λένε πως τουλάχιστον η μία πρόκειται για αλλοδαπή, αλλά αυτό δεν επιβεβαιώνεται:
scr
Οι επίδοξοι ληστές ήταν δύο νεαρά κορίτσια, η ταυτότητα των οποίων δεν έχει γίνει γνωστή.
Κάποιοι λένε πως τουλάχιστον η μία πρόκειται για αλλοδαπή, αλλά αυτό δεν επιβεβαιώνεται:
scr
Επέμεινε πως η κυβέρνηση «δεν ήταν αμέτοχη» και προϊδέασε για σημαντικές εξαγγελίες από τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, στην αυριανή του ομιλία στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο, ιδίως στο σκέλος της ενίσχυσης της Πολιτικής Προστασίας.
Για τα αντιπλημμυρικά έργα στην περιοχή της Θεσσαλίας:
Η Κυβέρνηση αυτούς τους μήνες είχε να διαχειριστεί τα πιο έντονα καιρικά φαινόμενα τα οποία έχουν καταγραφεί ποτέ στη χώρα. Αυτό δεν είναι ούτε άλλοθι, ούτε δικαιολογία, ούτε κάτι το οποίο καθιστά την Κυβέρνηση αμέτοχη. Ούτε ήταν αμέτοχη, ούτε θα είναι αμέτοχη. Είχαμε χρέος να κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να αντιμετωπίσουμε αυτή την κατάσταση. Ο κρατικός μηχανισμός ήταν πανταχού παρών, με την μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα. Η απάντηση στο αν έγιναν έργα, η απάντηση είναι ότι είχαν γίνει έργα, σημαντικά έργα, τα οποία προκύπτουν και αποδεικνύονται. Πάνω από 60 έργα στις πληγείσες περιοχές έχουν ολοκληρωθεί, ή είναι σε φάση άμεσης ολοκλήρωσης. Πάνω από 400 χιλιόμετρα έχουν καθαριστεί και έχουν γίνει οι αντίστοιχες ενέργειες για να προλάβουμε φαινόμενα. Προσέξτε, προφανώς κανένα έργο δεν σχεδιάστηκε για να αποτρέψει ένα φαινόμενο το οποίο δεν έχει καταγραφεί ποτέ ξανά. Και κανένα έργο δεν θα μπορούσε να αντιμετωπίσει πλήρως, να περιορίσει, δηλαδή, στο 100% τις συνέπειες αυτού του φαινομένου που δεν έχουμε ξανασυναντήσει. Όμως, τα έργα τα οποία έγιναν, και πολλά εκ των οποίων έγιναν κατόπιν του ΙΑΝΟΥ, μετά από αυτή την πολύ μεγάλη καταστροφή που υπέστη κυρίως ο νομός Καρδίτσας, βοήθησαν στη μείωση των συνεπειών. Προστατεύτηκαν πόλεις, μειώθηκαν οι συνέπειες σε πολλές συγκεκριμένες περιοχές. Κι αυτά, προφανώς, ήταν σημαντικά έργα. Προφανώς, οφείλει η Κυβέρνηση όταν καλείται να αντιμετωπίσει κάτι πρωτοφανές, να κάνει έναν επανασχεδιασμό. Γι’ αυτό και είναι σημαντικό να ακούσουμε αυτά τα οποία θα πει ο Πρωθυπουργός στην αυριανή του ομιλία στη Δ.Ε.Θ., γιατί πλέον ζούμε μια νέα πραγματικότητα.
Θα έχουμε σημαντικές ανακοινώσεις από τον Πρωθυπουργό.
Αυτό το οποίο μπορώ να σας πω είναι, τι μάθαμε αυτό το πολύ δύσκολο καλοκαίρι. Στην ερώτηση: Έγιναν προσλήψεις; Έγιναν. Έχουμε παραπάνω προσωπικό; Έχουμε. Έχουμε παραπάνω μέσα; Έχουμε. Πλέον, όμως, ζούμε μια νέα πραγματικότητα, και όσο κι αν τρέχει γρήγορα το Κράτος για να προσαρμοστεί σε αυτή, αυτή η πραγματικότητα τρέχει κι αυτή με πολύ μεγάλη ταχύτητα. ‘Αρα, εμείς πρέπει να δούμε συνολικά τον τρόπο λειτουργίας. Θα ακούσουμε σημαντικά μηνύματα από τον Πρωθυπουργό και συγκεκριμένες πρωτοβουλίες. Ήδη, πολλά ακούστηκαν στη Βουλή. Για τα drones, τις θερμικές κάμερες, για όλη τη διαδικασία καθαρισμού και πρόληψης. Και θα συνεχίσουμε, βέβαια, με την ίδια ταχύτητα, στο μέτρο του δυνατού, να στηρίζουμε την Πολιτική Προστασία και τα Σώματα Ασφαλείας με ανθρώπους. Όσο σημαντικά κι αν είναι τα σχέδια, όσο σημαντικά κι αν είναι τα έργα, τα οποία γίνονται και προχωράνε και θα γίνουν ακόμα περισσότερα, τόσο σημαντικός είναι και ο ανθρώπινος παράγοντας.
Για το φράγμα στο ποταμό Καλέντζη:
Αντιμετωπίσαμε κάποια πολύ μεγάλα fake news. Ένα είναι ότι κρύβαμε νεκρούς. Αυτό είναι χυδαίο και η ίδια η πραγματικότητα το κατέρριψε. Ένα άλλο πολύ μεγάλο ψέμα είναι ότι δόθηκε εντολή, υπονοώντας τον κρατικό μηχανισμό, να γκρεμιστεί ένα φράγμα ή να γίνουν εργασίες σε ένα φράγμα, για να σωθεί η Καρδίτσα και να πλημμυρίσει ο Παλαμάς. Αυτό, λοιπόν, το οποίο είπαμε από την πρώτη στιγμή είναι ότι αυτός ο ισχυρισμός είναι αστήρικτος. Ουδέποτε δόθηκε κάποια εντολή να σπάσει ένα φράγμα για να σωθεί η Καρδίτσα και να πλημμυρίσει ο Παλαμάς. Μάλιστα, ακόμα και οι αυτοδιοικητικοί, οι οποίοι έχουνε διαφωνίες μεταξύ τους για το ποιος έδωσε τη μία εντολή, την άλλη εντολή και το τι έγινε -συμπεριλαμβανομένου και του δημάρχου Παλαμά-, όλοι συμφωνούν ότι καμία τέτοια εργασία δεν θα μπορούσε να οδηγήσει στο να πλημμυρίσει ο Παλαμάς. Το αν έγινε ή δεν έγινε ένα έργο το οποίο είναι αρμοδιότητα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, είναι δουλειά των αυτοδιοικητικών να απαντήσουν. Και προφανώς, εφόσον το ερευνά και η Δικαιοσύνη, η Δικαιοσύνη θα ερευνήσει και ποιου είναι η αρμοδιότητα. Προσέξτε, όμως, το να λέει κάποιος, ενώ εγώ λέω ότι δεν υφίσταται ο ισχυρισμός ότι δόθηκε τέτοια εντολή, ούτως ώστε να πλημμυρίσει ο Παλαμάς και να κόβει κάποιος τη μισή φράση και να λέει «αρνείται η Κυβέρνηση ότι έγιναν τέτοια έργα», ενώ ούτε θα μπορούσε να το αρνηθεί, ούτε θα μπορούσε να το γνωρίζει, εδώ, λοιπόν, φεύγουμε από τη σφαίρα της κριτικής και μπαίνουμε στη σφαίρα της παραποίησης της πραγματικότητας. Το ξαναλέω, ως προς τα έργα αυτά καθ’ αυτά, που δεν είναι αρμοδιότητα της κεντρικής Κυβέρνησης, ούτε απαντήσαμε ποτέ, ούτε θα μπορέσουμε να απαντήσουμε. Όμως, σε κάτι το οποίο στερείται οποιασδήποτε λογικής -ότι δηλαδή έγινε μια παρέμβαση, που είχε σαν αποτέλεσμα να σωθεί η Καρδίτσα και να πλημμυρίσει ο Παλαμάς και μάλιστα αυτό έγινε κατόπιν κρατικής εντολής- σ’ αυτό οφείλουμε να απαντήσουμε καθαρά, ότι ουδέποτε έγινε αυτό.
eurokinissi photo
με τη σύμφωνη γνώμη του διευθυντή της Ιατρικής Υπηρεσίας, οδηγήθηκαν σε ματαίωση προγραμματισμένου πολύωρου χειρουργείου, λόγω έκτακτου τεχνικού προβλήματος στον εξαερισμό της χειρουργικής αίθουσας, το οποίο δεν ήταν εφικτό να διορθωθεί εκείνη τη στιγμή, σύμφωνα με την αρχική ενημέρωση της Τεχνικής Υπηρεσίας, έχοντας ως πρώτιστο μέλημα την ασφάλεια της ασθενούς και την εξασφάλιση κατάλληλων συνθηκών διενέργειας της επέμβασης.
Αυτά αναφέρονται σε ανακοίνωση του νοσοκομείου στην οποία τονίζεται πως η ασθενής είχε λάβει νάρκωση, ακολουθήθηκε το πρωτόκολλο ανάνηψης και με ασφάλεια οδηγήθηκε στο δωμάτιό της, ενώ αυτήν την ώρα διενεργείται κανονικά το χειρουργείο.
Το τεχνικό πρόβλημα που προέκυψε έχει μερικώς αποκατασταθεί από την τεχνική υπηρεσία του νοσοκομείου, ενώ έχει ζητηθεί και η συνδρομή εξειδικευμένης εταιρίας για την οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος, προσθέτει η ανακοίνωση καταλήγοντας πως ο αναπληρωτής διοικητής, Σαράντος Ευσταθόπουλος, διέταξε άμεσα κατεπείγουσα Ένορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ), την οποία ανέλαβε ο διευθυντής της Ιατρικής Υπηρεσίας, προκειμένου να διερευνηθούν τα αίτια της βλάβης που οδήγησαν σε αναγκαστική ματαίωση του χειρουργείου και εάν ήταν εφικτή η άμεση επιδιόρθωσή της ώστε να αποφευχθεί η ταλαιπωρία της ασθενούς.
(απεμπε – φωτο:pexels)
scr
Ένας ιρλανδικός τηλεοπτικός σταθμός μετέδωσε ένα την…”είδηση” σχετικά με έναν «μυστηριώδη κρατήρα» που ανακαλύφθηκε σε μια τοπική παραλία, με το κανάλι να υποστηρίζει ότι «θα μπορούσε να είναι απόδειξη ενός κοσμικού γεγονότος που συμβαίνει μια φορά στη ζωή».
Αλλά ο σταθμός χρειάστηκε να διορθώσει το ρεπορτάζ του μια μέρα αργότερα, αναφέροντας ότι ο λεγόμενος «κοσμικός κρατήρας» ήταν απλώς μια…τρύπα στην άμμο.
Μάλιστα για το ρεπορτάζ επιστρατεύτηκαν και…”ειδικοί”!!
Ρεπόρτερ στάλθηκαν στην παραλία Portmarnock την Τετάρτη για να διερευνήσουν τα ευρήματα του «λάτρη της αστροφυσικής» Dave Kennedy.
Μετέδωσαν λοιπόν, με την “σφραγίδα” του…”ειδικού”, πως πιθανότατα πρόκειται για ένα εξαιρετικά σπάνιο κοσμικό γεγονός, κάτι που φυσικά δεν ίσχυε!! Ήταν απλώς μία τρύπα στην άμμο που άνοιξαν λουόμενοι μερικές ημέρες πριν με παιδικά εργαλεία παραλίας!
Το παρακάτω βίντεο είναι η καλύτερη απάντηση σε όσους ακολουθούν τυφλά και φανατικά τους προβαλλόμενους από τα κανάλια “ειδικούς”, αποδεχόμενοι κάθε φράση τους, απλά και μόνο επειδή βγαίνουν να το πουν στο γυαλί:
freepik photo
Στον αυτοκινητόδρομο Δελχί-Μερούτ, στην Ινδία, ένα λεωφορείο με προορισμό το Δελχί ξέφυγε από τον πορεία του και συγκρούστηκε με τα κάγκελα στην άκρη του δρόμου. Αυτό το σοκαριστικό ατύχημα εκτυλίχθηκε το απόγευμα της Πέμπτης και προκλήθηκε από την ξαφνική καρδιακή προσβολή του οδηγού ενώ βρισκόταν πίσω από το τιμόνι.
Από τους 50 επιβάτες του λεωφορείου, 20 άτομα υπέστησαν σοβαρά τραύματα, ορισμένα μάλιστα υπέστησαν επώδυνα κατάγματα.
Ο οδηγός δέχεται ιατρική βοήθεια σε κοντινό νοσοκομείο.
Το ατύχημα καταγράφηκε από μια κοντινή κάμερα CCTV.
#WATCH : CCTV video of bus accident on Delhi Meerut Expressway. While going from Meerut to Delhi, the speeding bus went out of control, broke the divider and fell down. 18 to 20 people were injured in the accident. The police admitted the injured to the hospital.#meerut… pic.twitter.com/q4JnYKoHh5
— upuknews (@upuknews1) September 14, 2023
(photo: pixabay)
δήλωσαν σήμερα σε δημοσιογράφους Βέλγοι αξιωματούχοι, σε μια προσπάθεια να περιοριστούν περαιτέρω τα έσοδα που μπορεί να βοηθήσουν να χρηματοδοτηθεί ο πόλεμος της Ρωσίας στην Ουκρανία.
Το εμπάργκο, που προτάθηκε από το Βέλγιο, του οποίου η πόλη Αμβέρσα είναι ο μεγαλύτερος παγκοσμίως κόμβος για το εμπόριο διαμαντιών, θα τεθεί σε ισχύ τον Ιανουάριο, όπως δήλωσε σε δημοσιογράφους στις Βρυξέλλες ένας από τους κυβερνητικούς αξιωματούχος, που θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του.
Εάν ανακοινωθεί, όπως αναμένεται, η απαγόρευση για το εμπόριο αυτό που ανέρχεται σε πολλά εκατομμύρια δολάρια, η κίνηση αυτή θα οδηγήσει σε διάσπαση της παγκόσμιας αγοράς διαμαντιών καθώς η G7 αντιστοιχεί σχεδόν στο 40% της αγοράς αυτής.
«Μιλάμε για αναδιάρθρωση μιας παγκόσμιας αγοράς», δήλωσε ο αξιωματούχος, αναγνωρίζοντας ότι το σύστημα δεν θα λειτουργήσει τέλεια αμέσως και ότι η G7 ακόμα αξιολογεί το προτεινόμενο σχέδιο του Βελγίου.
«Η Ρωσία είναι ο μεγαλύτερος προμηθευτής παγκοσμίως. Με αυτό το σύστημα, τους αποκόπτουμε, τους αφήνουμε σε μια υποδεέστερη αγορά με χαμηλότερες τιμές. Κόβουμε τις χρηματοοικονομικές ροές από αυτό τον κλάδο».
Οι προσπάθειες να μειωθούν τα έσοδα της Ρωσίας από τις εξαγωγές διαμαντιών και να ενισχυθούν οι υφιστάμενες κυρώσεις της Ουάσινγκτον σε βάρος της ρωσικής Alrosa, του μεγαλύτερου στον κόσμο παραγωγού, αποτελούν αντικείμενο συζήτησης μεταξύ των ηγετών της G7 από πέρυσι.
Η ΕΕ αγόρασε πέρυσι ρωσικά διαμάντια αξίας 1,4 δισεκ. ευρώ, σύμφωνα με τη Eurostat, καθώς δεν είχε απαγορεύσει τις εισαγωγές πολύτιμων λίθων ούτε είχε θέσει την Alrosa στη ‘μαύρη λίστα’. Η ΕΕ είχε στο παρελθόν διατυπώσει την ιδέα να προχωρήσει από μόνη της σε απαγόρευση αλλά το Βέλγιο ανησυχούσε ότι αυτό θα εξέτρεπε το εμπόριο σε άλλα κέντρα και μακριά από την Αμβέρσα. Επιπλέον, η ΕΕ της αντιστοιχεί μόνο στο 15% περίπου της παγκόσμιας αγοράς.
(απεμπε – φωτο:freepik)
Ένα από τα μεγάλα μυστήρια της επιστήμης, το γιατί πεθαίνουν τα εγκεφαλικά κύτταρα των ασθενών με Αλτσχάιμερ, κατάφεραν να αποκωδικοποιήσουν μελετητές από το UCL και το Βέλγιο. Οι επιστήμονες από το Κέντρο Άνοιας του Λονδίνου παρατήρησαν ότι δύο πρωτεΐνες συσσωρεύονταν κατά τρόπο ασυνήθιστο ανάμεσα στους νευρώνες του εγκεφάλου καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι η συσσώρευση αυτή αλλάζει την εσωτερική χημεία των εγκεφαλικών κυττάρων, οδηγώντας στο φαινόμενο της «νεκρόπτωσης» που περιγράφεται ως «αυτοκτονία των εγκεφαλικών κυττάρων».
«Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό και ενδιαφέρον εύρημα», δήλωσε στο BBC ο ερευνητής καθηγητής Bart De Strooper, από το Ινστιτούτο Έρευνας Άνοιας του Ηνωμένου Βασιλείου.
«Για πρώτη φορά παίρνουμε μια ένδειξη για το πώς και γιατί πεθαίνουν οι νευρώνες στη νόσο Αλτσχάιμερ. Υπήρχαν πολλές εικασίες εδώ και 30-40 χρόνια, αλλά κανείς δεν μπόρεσε να εντοπίσει τους μηχανισμούς. Παρέχει πραγματικά ισχυρές αποδείξεις ότι πρόκειται για αυτό το συγκεκριμένο μονοπάτι αυτοκτονίας».
Ο καθηγητής De Strooper λέει ότι η ανακάλυψη ότι ο αποκλεισμός του μορίου MEG3 μπορεί να αναστείλει τον θάνατο των εγκεφαλικών κυττάρων θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια «εντελώς νέα γραμμή ανάπτυξης φαρμάκων».
(με πληροφορίες από newsbeast. gr / photo: freepik)
Τα παρακάτω ανακοίνωσε μέσω Facebook η απαραχωρησιούχος εταιρίας «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου»:
«Αποδίδεται σήμερα στις 17:00 στην κυκλοφορία και στις δύο κατευθύνσεις, το τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου, μεταξύ Α/Κ Συκουρίου και Α/Κ Γυρτώνης, που είχε αποκλειστεί λόγω της υπερχείλισης του Πηνειού ποταμού, με τη σύμφωνη γνώμη των αρμόδιων φορέων και της Ελληνικής Αστυνομίας.
Η κυκλοφορία θα διεξάγεται από την αριστερή λωρίδα και στις δύο κατευθύνσεις αποκλειστικά για Ι.Χ. αυτοκίνητα και οχήματα βάρους έως 3,5 τόνων.
Για τα βαρέα οχήματα θα υπάρξει εκ νέου ανακοίνωση σε μεταγενέστερο χρόνο με βάση την εξέλιξη του φαινομένου και τη δυνατότητα ολοκλήρωσης των ελέγχων στο σώμα της οδού, το οποίο παραμένει πλημμυρισμένο στην επίμαχη περιοχή».
( intime)
(photo: eurokinissi)
Είστε έτοιμοι να αρχίσετε να φοράτε ξανά μάσκα όπου κι αν πάτε; Η επικεφαλής δημόσιας υγείας του Καναδά Dr. Theresa Tam πιστεύει πως ναι!
«Τώρα είναι η ώρα να ετοιμάσετε τις μάσκες σας», είπε ο Ταμ κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου την Τρίτη.
Η Ταμ εμφανίστηκε ξανά την Τρίτη μαζί με μια ομάδα «κορωνοειδικών» για να ανακοινώσει ότι ο Καναδάς είχε εγκρίνει το τελευταίο εμβόλιο COVID-19 από τη Moderna.
«Τα προκαταρκτικά κλινικά δεδομένα έδειξαν πολλά υποσχόμενες ανοσολογικές αποκρίσεις», είπε η Ταμ για το νέο εμβόλιο για τον COVID, ένα εμβόλιο που είπε ότι θα πρέπει να θεωρείται περισσότερο σαν ετήσιο εμβόλιο κατά της γρίπης παρά σαν ενισχυτικό.
Αυτό που προκάλεσε τα δικαιολογημένα ερωτήματα από τους δημοσιογράφους είναι πως για πρώτη φορά μετά από καιρό όλοι οι παρευρισκόμενοι “ειδικοί” εθεάθησαν να φορούν…μάσκα.
«Είναι ένα στρώμα προστασίας. Εμείς οι άνθρωποι έχουμε αναπτύξει τη συνήθεια να μπορούμε να χρησιμοποιούμε μάσκες όπως χρειάζεται κατά την περίοδο του αναπνευστικού ιού, όχι μόνο για τον COVID. Είναι η ώρα να ετοιμάσετε τις μάσκες σας, αν δεν τις έχετε ήδη έτοιμες».
freepik photo
Μεταξύ άλλων ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας τόνισε ότι στο Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων υπάρχει συντονισμός με τα αρμόδια υπουργεία για την αντιμετώπιση των παραγόντων που προκύπτουν, λέγοντας ότι «αν και δεν μπορεί να πει κανείς ότι όλα πήγαν τέλεια, όμως αυτό που είναι σημαντικό είναι πως σε ένα καιρικό φαινόμενο που ξεπέρασε κάθε σχεδιασμό, είμαστε εδώ παρόντες στο 100% των δυνατοτήτων μας».
Παράλληλα, ο κ. Αγοραστός είπε ότι δεν υπήρξε καθυστέρηση και δεν αποφύγαμε τις ευθύνες μας και είμαστε με όλες μας τις δυνάμεις στην πρώτη γραμμή της μάχης. Τόνισε δε, ότι με τα μέτρα που έχουν ληφθεί, έχει αποκατασταθεί η πρόσβαση σε πολλά σημεία, υπάρχει επιχείρηση με μηχανήματα σε 74 σημεία με περισσότερα από 380 μηχανήματα, συνεχίζεται η καταγραφή των ζημιών για να υπάρξουν οι καταβολές των πρώτων αποζημιώσεων, παρέχονται τα είδη πρώτης ανάγκης στους κατοίκους, γίνεται περισυλλογή των νεκρών ζώων κτλ.
Αναφερόμενος στις ευθύνες, ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας είπε ότι δεν είναι η ώρα για την απόδοση ευθυνών και ότι προφανώς δεν είναι ο ίδιος αυτός που θα τις αποδώσει.
Αναφορικά με τον ρόλο της περιφέρειας, είπε ότι η ευθύνη της περιφέρειας ήταν να καθαριστούν τα ρέματα, να γίνουν οι διαπλατύνσεις, να υψωθούν αναχώματα και να επιδιορθωθεί ό,τι κατέστρεψε ο «Ιανός», τονίζοντας ότι «κάναμε τα περισσότερα αντιπλημμυρικά έργα που έχουν πραγματοποιηθεί όλα αυτά τα χρόνια στη Θεσσαλία». Παράλληλα είπε ότι «όλα αυτά τα έργα λειτούργησαν, όμως το φαινόμενο ξεπέρασε τις αντοχές τους».
Τέλος, σημείωσε ότι βρισκόμαστε μπροστά σε μια νέα πραγματικότητα λόγω της “κλιματικής κρίσης” και των ανθρωπογενών παρεμβάσεων που την προκαλούν, τονίζοντας ότι «τώρα όσο ποτέ είναι η ώρα των επιστημόνων για να σχεδιάσουν ποιοι θα είναι οι μηχανισμοί προστασίας σε αυτή την νέα πραγματικότητα». Τόνισε επίσης, ότι όλη η χρηματοδότηση που έχει προβλεφθεί και έχει δοθεί από την Πολιτεία για αυτά τα έργα, με συγκεκριμένο τεχνικό δελτίο, είτε ολοκληρώθηκαν είτε ολοκληρώνονται. «Δεν πήγε χαμένο ούτε ένα ευρώ», είπε ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας.
(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)
Amazing pic.twitter.com/np3O4uoCcr
— Tansu YEĞEN (@TansuYegen) September 14, 2023
(photo: pixabay)
This is the new normal for UK skies & NPC’s don’t even notice it, let alone question it.
— Concerned Citizen (@BGatesIsaPyscho) September 15, 2023
Insane crazy world. pic.twitter.com/x25JToYNkE
scr
Τα σκυλιά American XL bully είναι πιο σωματώδη και μυώδη και έχουν βαρύτερο σκελετό από τα πιτ μπουλ.
Ανακοινώνοντας το μέτρο αυτό, ο Σούνακ δήλωσε πως «συμμερίζεται τη φρίκη του έθνους» για πρόσφατες επιθέσεις από σκύλους. Ο Σούνακ δήλωσε πως ένας άνδρας σκοτώθηκε χθες, Πέμπτη, από επίθεση σκύλου στην κεντρική Αγγλία, η οποία πιστεύεται ότι έγινε από ένα σκύλο XL bully.
«Είναι σαφές πως δεν πρόκειται για λίγους κακά εκπαιδευμένους σκύλους, είναι ένα μοντέλο συμπεριφοράς και δεν μπορεί να συνεχιστεί, δήλωσε ο Σούνακ σε βιντεοσκοπημένο μήνυμά του. «Θέλω να καθησυχάσω τον κόσμο ότι εργαζόμαστε επειγόντως πάνω σε τρόπους για να σταματήσουμε αυτές τις επιθέσεις και να προστατεύσουμε το κοινό».
Η επίθεση, που στοίχισε τη ζωή χθες το απόγευμα σε έναν άνθρωπο, σημειώθηκε στην κεντρική Αγγλία, κοντά σε Δημοτικό σχολείο στο χωριό Στόνολ, κατά τη λήξη των μαθημάτων.
«Βρήκαμε έναν άνδρα που είχε υποστεί πολλά εν δυνάμει θανατηφόρα τραύματα και βρισκόταν σε κρίσιμη κατάσταση», ανέφερε η υπηρεσία ασθενοφόρων των Δυτικών Μίντλαντς.
Παρά τις φροντίδες που δέχθηκε επιτόπου και μέσα στο ασθενοφόρο, «στο νοσοκομείο έγινε σαφές πως δεν μπορούσε να γίνει τίποτε για να σωθεί και κηρύχθηκε νεκρός», πρόσθεσε.
Σύμφωνα με την αστυνομία, δύο σκύλοι επιτέθηκαν στο θύμα κοντά στο διαμέρισμα του ιδιοκτήτη τους.
Περαστικοί προσπάθησαν να συγκρατήσουν το ένα από τα ζώα, ενώ το άλλο κλείστηκε στο σπίτι του ιδιοκτήτη του. Οι αστυνομικοί εμπόδισαν τους μαθητές του Δημοτικού να βγουν από το σχολείο τους.
Ο ιδιοκτήτης των σκύλων, ηλικίας 30 ετών, συνελήφθη για κατοχή ανεξέλεγκτων σκύλων.
Πρόκειται για τον έβδομο θάνατο από επίθεση σκύλου που σημειώνεται φέτος στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Πρόσφατη έρευνα του BBC έδειξε ότι οι επιθέσεις αυτές έχουν αυξηθεί κατά περισσότερο από ένα τρίτο εδώ και πέντε χρόνια στην Αγγλία και την Ουαλία, μολονότι ο αριθμός των σκύλων συντροφιάς έχει αυξηθέι μόνο κατά περίπου 15% κατά την ίδια περίοδο.
Κτηνίατροι, τους οποίους επικαλούνται βρετανικά μέσα ενημέρωσης, αναφέρουν ως εξήγηση διάφορες πιθανές αιτίες: τα λοκντάουν που μείωσαν τις αλληλεπιδράσεις σκύλων και ανθρώπων, μια μείωση της ποιότητας της εκπαίδευσης των σκύλων με φόντο μια αύξηση της ζήτησης ή ακόμη την τάση των ιδιοκτητών να θέλουν να παίρνουν παντού μαζί τους σκύλους τους.
Περιπτώσεις που προβλήθηκαν από τα μέσα ενημέρωσης, μεταξύ των οποίων η επίθεση σ’ ένα 11χρονο παιδί που τραυματίσθηκε από ένα American Bully XL, ράτσα που προέρχεται από διασταύρωση άλλων, περιλαμβάνονται επιθέσεις από πίτμπουλ και μολοσσούς.
Το θέμα έχει προκαλέσει ωστόσο συζήτηση, καθώς ορισμένοι κτηνίατροι υποστηρίζουν πως ευθύνεται η εκπαίδευση μάλλον, παρά η ίδια η ράτσα.
(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)
intime photo
intime photo
(photo: pixabay)
Οι μετανάστες και οι πρόσφυγες στη Λαμπεντούζα ανέρχονται σήμερα συνολικά σε 3.800, ανακοινώθηκε από τις αρμόδιες αρχές.
Από την περασμένη νύχτα έφτασαν στο νησί άλλα εννέα πλεούμενα με περίπου 400 επιβαίνοντες. Στο μεταξύ, συνεχίζεται η επιχείρηση μεταφοράς των αφιχθέντων, με πλοία που ναύλωσε η ιταλική κυβέρνηση, στην Σικελία και από εκεί σε κέντρα παραμονής που βρίσκονται σε όλες τις περιφέρειες της χώρας. Σύμφωνα με τις προβλέψεις της νομαρχίας του Ακράγαντα, μέχρι σήμερα το βράδυ είναι πιθανό να έχουν μεταφερθεί στην Σικελία περίπου άλλοι 2.000 άνθρωποι.
Το νερό και το φαγητό μοιράζονται, σε μεγάλο βαθμό, χάρη στην τεράστια προσπάθεια που καταβάλλεται από τον Ιταλικό Ερυθρό Σταυρό. Παράλληλα, για την διαχείριση της όλης κατάστασης έχουν κινητοποιηθεί άνδρες και γυναίκες της Πολιτικής Προστασίας, των καραμπινιέρων και της αστυνομίας.
Η κρισιμότερη φάση συνεχίζει να είναι εκείνη της διανομής του φαγητού, με εκνευρισμό και εντάσεις εξαιτίας και της μακράς αναμονής κάτω από τον ήλιο. «Μας έχει μείνει μια μόνον ελπίδα: να μην μας αφήσουν μόνους. Δώσαμε μαθήματα ανθρωπιάς και σε όλο τον κόσμο, αλλά τα όσα συμβαίνουν τις ημέρες αυτές απαιτούν μια πιο αποτελεσματική αντιμετώπιση του φαινομένου», δήλωσε ο δήμαρχος της Λαμπεντούζα Φιλίπο Μανίνο.
Χθες, Πέμπτη, το βράδυ, πολλοί κάτοικοι του νησιού πήραν μέρος σε λιτανεία στη μνήμη του μόλις πέντε μηνών μωρού που έχασε την ζωή του από πνιγμό, πριν από δυο μέρες, όταν γλίστρησε από τα χέρια της μητέρας του, σε μικρή απόσταση από το λιμάνι.
(απεμπε-απεμπε-EPA-ANSA photo)
Ο ΥπΑΑΤ σε συνέντευξή του στο Action24, στην εκπομπή «Action ΤΩΡΑ» με τον Νίκο Υποφάντη και την Ντόρα Κουτροκόη, μίλησε για απίστευτο παραλογισμό, καθώς προϊόντα, όπως το βαμβάκι, δεν επηρεάζουν την τροφική αλυσίδα. Κατά συνέπεια, σημείωσε, ότι οι αυξήσεις δεν σχετίζονται με το καταστροφικό πλημμυρικό φαινόμενο της Θεσσαλίας.
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τα στοιχεία τα οποία τηρούνται στα πληροφοριακά συστήματα του ΕΛΓΑ, το σύνολο της παραγωγής οπωροκηπευτικών προϊόντων στη χώρα είναι 371.000 στρέμματα. Τα καλλιεργούμενα οπωροκηπευτικά στη Θεσσαλία καλύπτουν 28.000 στρέμματα, που αποτελούν μόλις το 7,5% % του συνόλου της παραγωγής της χώρας. Από τα προαναφερόμενα στρέμματα ελάχιστα έχουν πληγεί.
Όπως προκύπτει με την αξιοποίηση των δορυφορικών εικόνων στου συστήματος Copernicus, τα καλλιεργούμενα στρέμματα οπωροκηπευτικών που επλήγησαν στη Θεσσαλία, ανέρχονται μόνο σε 8.000 στρέμματα. Μάλιστα υπάρχουν προϊόντα, όπως η βιομηχανική ντομάτα, η οποία καλλιεργείται σε 21.310 στρέμματα και είχε συγκομιστεί σε ποσοστό 70% και φυσικά δεν προορίζεται για επιτραπέζια χρήση.
Συνεπώς, δεν δικαιολογείται καμία ανησυχία για αδυναμία τροφοδοσίας της αγοράς με οπωροκηπευτικά προϊόντα στη Ελλάδα και σε καμία περίπτωση δεν νοούνται οι αυθαίρετες αυξήσεις και η αδιανόητη κερδοσκοπία.
Αναφερόμενος ο ΥπΑΑΤ, στους ισχυρισμούς σχετικά με την αδυναμία παραγωγής των πλημμυρισμένων εκτάσεων για τουλάχιστον 5 έτη, τους χαρακτήρισε ανεδαφικούς και είπε ότι καταρρίπτονται από τους επιστήμονες του ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ. Σημείωσε ότι ήδη ο ΕΛΓΟ λαμβάνει δείγματα από τα εδάφη τα οποία με τις κατάλληλες οδηγίες και μικρές ενισχύσεις, θα μπορέσουν, πολύ σύντομα, να είναι και πάλι γόνιμα.
Για την συλλογή και διαχείριση των νεκρών ζώων, είπε ότι ο αριθμός των νεκρών ζώων τα οποία έχουν συλλεγεί υπερβαίνει τις 40.000, (χωρίς να υπολογίζονται τα πτηνά). Ο αποτεφρωτήρας στη ΒΙΠΕ Λάρισας ενισχύει το έργο, με τη δυνατότητα διαχείρισης έως και 10.000 ζώων την ημέρα.
Για τις δηλώσεις των πληγέντων στον ΕΛΓΑ επισήμανε ότι πλέον γίνονται δεκτές και χειρόγραφες δηλώσεις, με στόχο να κινηθεί η διαδικασία με γρηγορότερους ρυθμούς και να μειωθεί η ταλαιπωρία για τους παραγωγούς. Και υπενθύμισε ότι στα γραφεία του ΕΛΓΑ στη Λάρισα λειτουργεί κέντρο εξυπηρέτησης αγροτών (τηλ. 2410231938-29, καθημερινά, από τις 8 το πρωί έως τις 8 το βράδυ,) το οποίο έως τώρα συμβάλλει καθοριστικά στην αύξηση των δηλώσεων, καθώς για φυτική παραγωγή ήταν πάνω από 2.160 και για το ζωικό περί τις 2.000.
Αναφερόμενος στα εν εξελίξει προγράμματα του ΠΑΑ στις πληγείσες περιοχές, είπε ότι θα δοθεί 6μηνη παράταση. Κλείνοντας τόνισε ότι μπορεί να υπάρχει πόνος και στεναχώρια, αλλά η ελπίδα των Θεσσαλιωτών, που νοιάζονται και αγαπούν τη γη θα γίνει φως. Μαζί θα τα καταφέρουμε!
(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)