Άρθρα

Εύβοια: ΙΧ “μπούκαρε” σε λαϊκή αγορά παρασέρνοντας ανθρώπους – Ανάμεσά τους και παιδάκι τριών ετών

Σοβαρό τροχαίο σημειώθηκε στην Εύβοια σήμερα το πρωί, όταν, σύμφωνα με πληροφορίες, ΙΧ έκανε «τρελή» πορεία και «μπούκαρε» σε λαϊκή, παρασέρνοντας ανθρώπους, μεταξύ των οποίων και ένα μικρό παιδί.


Το αυτοκίνητο που φέρεται να οδηγούσε ηλικιωμένος, για άγνωστο λόγο μπούκαρε μέσα στην λαϊκή αγορά του Αλιβερίου στην Εύβοια το πρωί του Σαββάτου 30 Σεπτεμβρίου, με αποτέλεσμα να παρασύρει πολίτες και ένα παιδί τριών ετών.

Στο σημείο έσπευσε άμεσα ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, με το μικρό παιδάκι να μεταφέρεται στο Κέντρο Υγείας Αλιβερίου.

(με πληροφορίες από evima. gr / photo: eurokinissi)

Αυτοί είναι οι «πρόσφυγες» που μας φέρνουν, vid

Στρατεύσιμης ηλικίας. Και ο νοών νοείτο:

απεμπε-EPA-ANSA photo

Αυγενάκης: «Θα είμαστε δίπλα στους πληγέντες, μέχρι να δούμε χαμόγελα στα χείλη τους»

Ότι στόχευση της πολιτείας και σαφής οδηγία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, είναι η ουσιαστική στήριξη των πληγέντων σε Θεσσαλία, Μαγνήσια, Βόρεια Εύβοια, Φωκίδα και Φθιώτιδα, αλλά και όπου αλλού υπάρχουν προβλήματα, ανέφερε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφικών Λευτέρης Αυγενάκης, στη διάρκεια ημερίδας στο Ηράκλειο, με θέμα «Παράγω Βιολογικά», που πραγματοποιείται στο πλαίσιο του εορτασμού της «Ημέρας βιολογικής παραγωγής της ΕΕ».

Όπως τόνισε ο κ. Αυγενάκης «ο κρατικός μηχανισμός από την πρώτη στιγμή είναι εκεί και θα είμαστε όλοι εκεί διότι το λέει η συνείδησή μας, διότι ο ίδιος ο πρωθυπουργός έχει δώσει σαφές μήνυμα. Θα είμαστε εκεί μέχρις ότου αυτός ο τόπος, αυτή η κοινωνία, να πάρει ξανά μπροστά και να δούμε χαμόγελα στα χείλη των ανθρώπων, να δούμε οι επιχειρήσεις και οι καλλιέργειες, όλα όσα χάθηκαν, να ξανά βρίσκουν τον ρυθμό τους και η τοπική οικονομία να επανέρχεται στην πρότερή της κατάσταση».

Προκειμένου να γίνουν αυτά όπως τόνισε ο υπουργός, χρειάζεται συντονισμός και σκληρή δουλειά, επισημαίνοντας ότι «ξέρουμε υπάρχει στεναχώρια, αλλά όμως υπάρχει και η ελπίδα. Εκεί χτίζουμε, εκεί επενδύουμε, γιατί μαζί έχουμε καταφέρει να κάνουμε πολλά και δυνατά πράγματα».

Ο Λευτέρης Αυγενάκης αναφέρθηκε και στην επίσκεψη την ερχόμενη Πέμπτη 5 Οκτωβρίου, του Επιτρόπου Γεωργίας της ΕΕ, Γιάνους Βoϊτσεσχόφσκι, λέγοντας ότι θα βοηθήσει τον Επίτροπο να δει από κοντά το μέγεθος των ζημιών που έχει υποστεί η χώρα και ο πρωτογενής τομέας «και την ίδια στιγμή να καταλάβει, ότι οι απαιτήσεις μας δεν είναι παράλογες».

«Η Ευρώπη είναι αλληλέγγυα, εμείς είμαστε σε ενεργοποίηση και ο πρωθυπουργός μας είναι αυτός που δείχνει το δρόμο» πρόσθεσε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. Ο κ. Αυγενάκης αναφερόμενος στην βιολογική γεωργία στη χώρα μας, είπε ότι έχει περάσει πλέον από τη φάση που «τα βιολογικά προϊόντα θεωρούνταν προϊόντα της ελίτ κοινωνίας» σχολιάζοντας ότι αυτή η λανθασμένη αντίληψη πλέον έχει αλλάξει και πως οι βιοκαλλιεργητές διαρκώς πολλαπλασιάζονται.

«Είμαι χαρούμενος διότι η Κρήτη έχει κεντρική θέση σε αυτή την προσπάθεια» είπε ο κ. Αυγενάκης, συμπληρώνοντας ότι «στόχος της κυβέρνησης είναι να ενισχύσει με κάθε τρόπο την βιολογική καλλιέργεια, τα βιολογικά προϊόντα, την προώθησή τους και την υπεραξία που πρέπει να έχουν στο ράφι τόσο της χώρας μας, όσο και εκτός των ελληνικών συνόρων», με στόχο «η Ελλάδα να γίνει το βιολογικό περιβόλι της Ευρώπης».

Επιπλέον ο υπουργός Ανάπτυξης και Τροφίμων είπε ότι η κυβέρνηση και το υπουργείο είναι κοντά σε όσους στηρίζουν την βιολογική γεωργία ενώ ανέφερε μεταξύ άλλων ότι και «ο ίδιος ο πρωθυπουργός είναι υποστηρικτής όλης αυτής της δράσης προς τη βιολογική ζωή, προς τη βιολογική καλλιέργεια, προς την βιολογική κουλτούρα» και πως ο σχεδιασμός για τη βιολογική γεωργία συνεχίζεται.

«Ο σχεδιασμός σε ό,τι αφορά την βιολογική γεωργία συνεχίζεται, η άντληση Ευρωπαϊκών πόρων και η διοχέτευση τους στην αγορά και στον αγροτόκοσμο που στοχευμένα και οργανωμένα ασχολείται, επίσης συνεχίζεται. Θα εντείνουμε την προσπάθεια, καθώς θέλουμε να αυξήσουμε την απορροφητικότητα αφενός και αφετέρου τα χρήματα που διεκδικούμε για την κάλυψη των αναγκών που έχουν δημιουργηθεί λόγω των καταστάσεων στο Θεσσαλικό κάμπο και ευρύτερα, είναι από άλλα ταμεία, τα οποία όμως δεν θα σταματήσουμε να δουλεύουμε, να επεξεργαζόμαστε και να συνεργαζόμαστε με τους αρμοδίους» κατέληξε ο κ. Αυγενάκης.

Η ημερίδα «Παράγω Βιολογικά» έχει δύο ενότητες που σχετίζονται με το Σχέδιο Δράσης της ΕΕ για τη βιολογική παραγωγή και την τόνωση κατανάλωσης, την αύξηση παραγωγής και τη βιωσιμότητα τομέα, αλλά και την ενότητα «Παράγω βιολογικά» όπου βιοκαλλιεργητές όχι μόνο θα μιλήσουν για τις δράσεις τους, αλλά εκθέτουν και προϊόντα τους, την αίθουσα «Μανώλης Καρέλλης» του δημοτικού κτιρίου επί της οδού Ανδρόγεω.

Μεταξύ των ομιλητών είναι ο γενικός γραμματέας ΥΠΑΑΤ Γιώργος Στρατάκος ο οποίος αναφέρθηκε στα χρηματοδοτικά εργαλεία για την ενίσχυση της βιολογικής παραγωγής.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Θεσσαλονίκη – Νεάπολη: Νήπιο δύο ετών έπεσε από μπαλκόνι! Διακομίστηκε στο νοσοκομείο

Στο νοσοκομείο Ιπποκράτειο διακομίστηκε το πρωί του Σαββάτου (30/9) ένα παιδάκι δύο ετών, το οποίο φέρεται να έπεσε από μπαλκόνι.

Ειδικότερα, λίγο μετά τις 10:00 το πρωί και κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, σύμφωνα με πληροφορίες, παιδάκι έπεσε στο κενό από μπαλκόνι πρώτου ορόφου πολυκατοικίας επί της οδού Ούλωφ Πάλμε, στην περιοχή της Νεάπολης.


Άμεσα στο σημείο έσπευσαν κινητή μονάδα του ΕΚΑΒ και ασθενοφόρο, όπως επίσης και δυνάμεις της Αστυνομίας. Σύμφωνα με πληροφορίες, το παιδάκι δεν διατρέχει σοβαρό κίνδυνο.

(με πληροφορίες από thesstoday. gr / photo: eurokinissi)

Ευρώπη: Αλλοδαπός τα έβαλε με λάθος άνθρωπο! – vid

Ναγκόρνο Καραμπάχ: Περισσότεροι από 100.000 άνθρωποι έχουν εγκαταλείψει τον θύλακα για την Αρμενία

Ο αριθμός των Αρμένιων που έχουν φύγει από το Ναγκόρνο Καραμπάχ έχει ξεπεράσει τις 100.000, δήλωσε σήμερα η Ναζέλι Μπαγντασαριάν εκπρόσωπος του πρωθυπουργού της Αρμενίας Νικόλ Πασινιάν.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, περίπου 120.000 Αρμένιοι ζούσαν στον θύλακα πριν την ανακατάληψή του από το Αζερμπαϊτζάν την προηγούμενη εβδομάδα έπειτα από μια στρατιωτική επιχείρηση αστραπή.

Ο επικεφαλής της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (UNHCR) επεσήμανε αργά χθες Παρασκευή το βράδυ ότι περισσότεροι από 100.000 πρόσφυγες έχουν φτάσει στην Αρμενία από το Ναγκόρνο Καραμπάχ.

«Πολλοί είναι πεινασμένοι, εξουθενωμένοι και έχουν ανάγκη άμεση βοήθεια», ανέφερε ο Φίλιπο Γκράντι. «Η UNHCR και άλλοι ανθρωπιστικοί εταίροι αυξάνουν τη στήριξή τους προς τις αρμενικές αρχές, αλλά υπάρχει άμεση ανάγκη διεθνούς βοήθειας», υπογράμμισε.

Στον θύλακα «παραμένουν μερικές εκατοντάδες δημόσιοι υπάλληλοι, διασώστες, εθελοντές και άνθρωποι με ειδικές ανάγκες, που επίσης προετοιμάζονται να φύγουν», έγραψε στην πλατφόρμα X ο Αρτάκ Μπεγκλαριάν πρώην συνήγορος του πολίτη στο Ναγκόρνο Καραμπάχ, διευκρινίζοντας ωστόσο ότι αυτές δεν είναι «επίσημες» πληροφορίες.

Εξάλλου ο ΟΗΕ ανακοίνωσε ότι θα στείλει αυτό το Σαββατοκύριακο μια αποστολή στο Ναγκόρνο Καραμπάχ, κυρίως για να αξιολογήσει τις ανθρωπιστικές ανάγκες, την ώρα που ο διεθνής οργανισμός δεν είχε πρόσβαση στον θύλακα επί «σχεδόν 30 χρόνια».

Την Πέμπτη η αυτοανακηρυχθείσα δημοκρατία του Ναγκόρνο Καραμπάχ ανακοίνωσε την αυτοδιάλυσή της καθώς και τη διάλυση όλων των θεσμών της από την 1η Ιανουαρίου 2024.

Σε μερικές ημέρες περισσότερο από το 80% του αρμένικου πληθυσμού εγκατέλειψε τις εστίες του υπό τον φόβο αντιποίνων από το Αζερμπαϊτζάν, καίγοντας τα προσωπικά του αντικείμενα προτού πάρουν τον δρόμο για την Αρμενία.

(ΑΠΕΜΠΕ – φωτο:pixabay)

Περιορίζουν την κινητικότητα στην Ευρώπη, σχολιάζουν ΜΜΕ!!! Ξεκινά ο «εφιάλτης»;;; vid

Οι Αμερικανοί μάλιστα λένε πως από την Γαλλία που ξεκίνησε απαγόρευση συγκεκριμένων πτήσεων, αυτό θα μεταφερθεί στην υπόλοιπη Ευρώπη αλλά και στις ΗΠΑ...

Η Γαλλία απαγόρευσε πρόσφατα όλες τις εσωτερικές πτήσεις μικρών αποστάσεων που μπορούν να καλυφθούν με τρένο σε λιγότερο από δυόμισι ώρες, μια κίνηση που στοχεύει, υποτίθεται, στην μείωση των εκπομπών CO2 από αεροσκάφη, αλλά κρίνεται ως απαρχή μέτρων για τον περιορισμό της κινητικότητας στην Ευρώπη!!!

Όπως αναφέρουν εναλλακτικά μέσα ενημέρωσης:

«Βλέπουμε να συμβαίνει στην Ευρώπη και έρχεται στις Ηνωμένες  Πολιτείες σύντομα. Αυτό ήταν μέρος μιας  μακροχρόνιας προγραμματισμένης προσπάθειας, για την εκπλήρωση  του οράματος του “Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ”.

Ξέρετε,  «δεν θα κατέχετε τίποτα και θα είστε ευτυχισμένοι». Λοιπόν, αυτό σημαίνει, “δεν θα πάτε πουθενά και θα είστε ευτυχισμένοι”.

Βλέπουμε ήδη το “Bloomberg News” να αναφέρει ότι, η ιδέα των φθηνών αεροπορικών ταξιδιών στην Ευρώπη ανήκει στο παρελθόν καθώς “οι κανόνες συμμόρφωσης με το κλίμα”, γίνονται ολοένα και πιο αυστηροί.

Αυτό που κάνουν είναι ότι, η κυβέρνηση τους απαγορεύει αυτές τις πτήσεις μικρών αποστάσεων,

Ο στόχος τους είναι να μας βάλουν περιορισμούς. Βλέπουμε ήδη την πόλη της Οξφόρδης να μπαίνει στο (πρόγραμμα) των 15λεπτων πόλεων. Έρχονται ξανά οι εποχές της Ανατολικής Γερμανίας, με τους ταξιδιωτικούς  περιορισμούς».

Δείτε την συγκλονιστική συνέχεια:

photo eurokinissi

Tο βλέμμα του όταν άνοιξε την πόρτα… Δείτε το viral video

Δείτε το video που έχει γίνει viral, συγκεντρώνοντας εκατομμύρια προβολές:

Κασσελάκης: Ο Μητσοτάκης να ζητήσει αμέσως την αποχώρηση Μπέου απ’ τη διεκδίκηση της δημαρχίας Βόλου

Να άρει τη στήριξη του και να ζητήσει αμέσως την αποχώρηση του Αχιλλέα Μπέου από την εκ νέου διεκδίκηση της δημαρχίας Βόλου, καλεί τον Κυριάκο Μητσοτάκη ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Στέφανος Κασσελάκης.

Παράλληλα ζητά από τους πολίτες την επόμενη Κυριακή στις αυτοδιοικητικές εκλογές να δώσουν «μια πρώτη ανάσα στη χώρα». Συγκεκριμένα ο κ. Κασσελάκης αναφέρει σε ανάρτηση του στο Facebook:

«Το μακρύ χέρι του Μπέου, του εκλεκτού του Κ.Μητσοτάκη στον Βόλο. Σήμερα έδειρε πολίτη. Χθες κατάβρεξε πολίτη. Καλώ τον πρωθυπουργό να άρει τη στήριξή του και να ζητήσει αμέσως την αποχώρηση του Μπέου από την εκ νέου διεκδίκηση της δημαρχίας Βόλου. ‘Αραγε εκπροσωπεί τον κόσμο του Κέντρου ένας πρωθυπουργός που σε τοπικό επίπεδο στηρίζεται σε Μπέους που “πνίγουν” τις πόλεις τους; Και που σε εθνικό επίπεδο στηρίζεται σε Βελόπουλους για να ελέγξει τη σύνθεση ανεξάρτητων αρχών; Την επόμενη Κυριακή έχουμε Αυτοδιοικητικές Εκλογές. Δώστε μια πρώτη ανάσα στη χώρα».

(SCR)

Πυρκαγιά σε φέρι μπόουτ από Λαμπεντούζα προς Σικελία – 150 επιβάτες, οι μισοί μετανάστες, απομακρύνθηκαν

Εκατόν πενήντα άνθρωποι, εκ των οποίων περισσότεροι από τους μισούς είναι μετανάστες, απομακρύνθηκαν σήμερα το πρωί από φέρι μπόουτ που συνδέει το ιταλικό νησί Λαμπεντούζα με τη Σικελία, λόγω πυρκαγιάς που ξέσπασε στον χώρο των μηχανών, ανακοίνωσε το ιταλικό λιμενικό.

Το πορθμείο, που εκτελεί το δρομολόγιο Λαμπεντούζα- Πόρτο Εμπέντοκλε, μετέφερε 177 ανθρώπους – 150 επιβάτες, εκ των οποίων οι 83 μετανάστες, και 27 μέλη πληρώματος–, διευκρίνισε το λιμενικό.

Όλοι οι επιβάτες μεταφέρθηκαν στη Σικελία ή τη Λαμπεντούζα, πρόσθεσε η ίδια πηγή, ενώ το φέρι, εκτός λειτουργίας αλλά με το πλήρωμά του, αναμένεται να ρυμουλκηθεί ως ένα λιμάνι.

Μεγάλος αριθμός μεταναστών φτάνουν στη Λαμπεντούζα καθημερινά αφού κάνουν τον επικίνδυνο διάπλου της Μεσογείου με στόχο να βρεθούν στην Ευρώπη. Από το νησί μεταφέρονται στη συνέχεια σε άλλα κέντρα υποδοχής.

Έπειτα από μία εβδομάδα ηρεμίας λόγω των κακών καιρικών συνθηκών, οι αφίξεις μεταναστών επαναλήφθηκαν χθες Παρασκευή στο ιταλικό νησί.

Από τον Ιούνιο ως τον Αύγουστο τουλάχιστον 990 άνθρωποι χάθηκαν ή πνίγηκαν στην κεντρική Μεσόγειο, αριθμό τριπλάσιος σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, σύμφωνα με τη Unicef.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / scr)

Η καλύτερη και εύκολη γρήγορη συνταγή για τηγανιτές πατάτες σε στυλ μαγαζιού

Δείτε:

freepik

Εκκενώθηκαν καταλήψεις σε Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου και Πανεπιστήμιο Κρήτης 

Με επιτυχία στέφθηκαν δύο επιχειρήσεις εκκένωσης καταλήψεων σε χώρο της Σχολής Χημικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου στου Ζωγράφου Αττικής καθώς και σε κτίριο στο Ηράκλειο Κρήτης, που ανήκει στο Πανεπιστήμιο Κρήτης.

Οι χώροι αποδόθηκαν σε εκπροσώπους των Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων.

Στην αστυνομική επιχείρηση συμμετείχαν αστυνομικοί της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αθηνών, της Υποδιεύθυνσης Αποκατάστασης Τάξης, της Ομάδας Προστασίας Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων (Ο.Π.Π.Ι) καθώς και ομάδες της ΔΙ.ΑΣ., ΔΡΑΣΗ και Ο.Π.Κ.Ε..

Βρέθηκαν και κατασχέθηκαν έξι μονάδες υπολογιστών, σπρέι, πλήθος αφισών αναρχικού περιεχομένου, σακίδιο με στολή αεροπορίας, πανό, γάντια, χειρόγραφες σημειώσεις, τηλεβόας και μόντεμ, σύμφωνα πάντα με την ενημέρωση της ΕΛΑΣ.

Στην Κρήτη βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 29 ρόπαλα, τσεκούρι, κράνη, αντιασφυξιογόνες μάσκες, δελτία ταυτότητας που δεν ανήκουν στους συλληφθέντες, μικροποσότητες ναρκωτικών ουσιών, κιβώτια με πέτρες και υλικά κατασκευής αυτοσχέδιων εκρηκτικών μηχανισμών.

Με πληροφορίες από ethnos. gr / eurokinissi

Σκηνοθέτης Κασσελάκη κατά την προεκλογική περίοδο: “Αρχίζει να μας διδάσκει μια νέα επικοινωνία – Είναι διαφορετικός” (video)

Δείτε το σχετικό video από τον τηλεοπτικό σταθμό skai, με τα όσα ανέφερε για την συνεργασία του με τον Στέφανο Κασσελάκη κατά την προεκλογική περίοδο, o σκηνοθέτης, Νίκος Σούλης:

(photo: eurokinissi)

Παπαδημούλης: Ο κ. Αποστολάκης ήρθε χθες στον ΣΥΡΙΖΑ

Τι δήλωσε ο αριστερός ευρωβουλευτής:

photo intime

Μεσολόγγι – Συνελήφθη ο ιδιοκτήτης του κρεοπωλείου μέσα στο οποίο διαμελίστηκε μία 50χρονη εργαζόμενη

Στην σύλληψη του ιδιοκτήτη του κρεοπωλείου στο Μεσολόγγι, μέσα στο οποίο έχασε χθες το βράδυ την ζωή της μία 50χρονη αλλοδαπή εργαζόμενη, προχώρησε η αστυνομία.

Ως προς τις συνθήκες του τραγικού περιστατικού, σύμφωνα με την αστυνομία, η 50χρονη πήγε κάποια στιγμή να καθαρίσει μία μηχανή κρέατος και κάτω από συνθήκες που διερευνώνται, αρχικά εγκλωβίστηκε το κεφάλι της. Στην συνέχεια, επιχειρώντας η 50χρονη να απεγκλωβιστεί, πιάστηκε στην μηχανή του κρέατος και το χέρι της.

Αμέσως μετά ειδοποιήθηκε η Πυροσβεστική, προκειμένου να απεγκλωβιστεί η γυναίκα, ενώ μετά τον απεγκλωβισμό της διακομίσθηκε στο νοσοκομείο, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός της.

Στο πλαίσιο των ερευνών για το τραγικό περιστατικό, συνελήφθη ο ιδιοκτήτης του κρεοπωλείου, ο οποίος, σύμφωνα με την αστυνομία, κατηγορείται για εργατικό ατύχημα, που είχε ως αποτέλεσμα θάνατο από αμέλεια.

(φωτο:freepik
)

Νέο σοκαριστικό video με ξυλοδαρμό μεταξύ μαθητών έξω από σχολείο της Αττικής (video)

Έκρηξη παρουσιάζει η βία μεταξύ ανηλίκων. Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ από τον τηλεοπτικό σταθμό open:

(photo: pixabay)

Mitsi VAR: Ούτε ο Κασσελάκης «γλίτωσε» από τον Μητσικώστα, vid

Δείτε:

scr

Το ανθρωποειδές ρομπότ Valkyrie της NASA έχει την πρώτη του δουλειά – Eργαζόμενος σε εξέδρα πετρελαίου (video)

Στο ανθρωποειδές ρομπότ της NASA ανατέθηκε η πρώτη του δουλειά ως εργάτης σε εξέδρα άντλησης πετρελαίου για να δοκιμάσει την ικανότητά του να χειρίζεται επικίνδυνες συνθήκες.

Η ανάπτυξη του ρομπότ είναι μέρος μιας αποζημιώσιμης συμφωνίας Space Act με την Woodside Energy στο Περθ. Η συνεργασία στοχεύει στην ανάπτυξη «δυνατοτήτων απομακρυσμένου κινητού επιδέξιου χειρισμού» που θα επιτρέψουν την απομακρυσμένη συντήρηση ενεργειακών εγκαταστάσεων χωρίς πλήρωμα και υπεράκτιων εγκαταστάσεων. Η Woodside Energy θα δοκιμάσει το λογισμικό που θα προκύψει και θα παρέχει ανεκτίμητα δεδομένα και σχόλια στη NASA, επιταχύνοντας έτσι την εξέλιξη της ρομποτικής τεχνολογίας.

Αυτό το έργο σηματοδοτεί τη δεύτερη ανταποδοτική συνεργασία μεταξύ της NASA και του Woodside. Η Valkyrie αναμένεται να ενισχύσει τις ρομποτικές απομακρυσμένες λειτουργίες , οι οποίες θα μπορούσαν να αυξήσουν τόσο την αποτελεσματικότητα όσο και την ασφάλεια των υπεράκτιων και απομακρυσμένων εγκαταστάσεων του Woodside. Επιπλέον, η γνώση που αποκτήθηκε θα μπορούσε να εφαρμοστεί στις αποστολές Artemis της NASA και σε άλλους επίγειους ρομποτικούς στόχους.


Για να εκτελέσει το έργο, η επιδέξιη ομάδα ρομποτικής της NASA από το Διαστημικό Κέντρο Τζόνσον ταξίδεψε στα κεντρικά γραφεία του Γούντσαϊντ στο Περθ. Εκεί, προετοίμασαν το Valkyrie για την ανάπτυξή του και εκπαίδευσαν την ομάδα Woodside στη λειτουργία του. Αυτή η προσπάθεια σηματοδοτήθηκε από την επίσκεψη εκπροσώπων της κυβέρνησης της Δυτικής Αυστραλίας και του Γενικού Προξένου των Ηνωμένων Πολιτειών στο Περθ.

Η NASA σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την εμπειρία που αποκτήθηκε από τη λειτουργία του Valkyrie στις εγκαταστάσεις του Woodside για να βελτιώσει τα σχέδιά της για ρομπότ ικανά να εργάζονται σε σκληρές συνθήκες. Τέτοια ρομπότ θα μπορούσαν να είναι απαραίτητα για μελλοντικά εργοτάξια και ενδιαιτήματα στη Σελήνη, ως μέρος των αποστολών Artemis. Τα τηλεχειριζόμενα ρομπότ τόσο στη σεληνιακή όσο και στην επιφάνεια του Άρη θα μπορούσαν επίσης να επιτρέψουν σε χειριστές με βάση τη Γη να αναλάβουν σημαντικά καθήκοντα, όπως επιθεώρηση και συντήρηση υποδομής, ακόμη και απουσία αστροναυτών .

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ξεκινήσουμε την επόμενη φάση ανάπτυξης και δοκιμών προηγμένων ρομποτικών συστημάτων που έχουν τη δυνατότητα να επηρεάσουν θετικά τη ζωή στη Γη επιτρέποντας ασφαλέστερες λειτουργίες σε επικίνδυνα περιβάλλοντα», λέει ο Shaun Azimi, ο οποίος ηγείται της επιδέξιης ρομποτικής ομάδας στο Johnson της NASA, σε μια ανακοίνωση του Ιουλίου. «Αυτές οι επιδείξεις θα αξιολογήσουν τις τρέχουσες δυνατότητες των προηγμένων ρομπότ να επεκτείνουν την εμβέλεια των ανθρώπων και να βοηθήσουν την ανθρωπότητα να εξερευνήσει και να εργαστεί με ασφάλεια οπουδήποτε».

Τόσο η NASA όσο και το Woodside πιστεύουν ότι το Valkyrie και άλλα προηγμένα κινητά ρομπότ θα μπορούσαν να διαδραματίσουν ζωτικό ρόλο σε επικίνδυνα περιβάλλοντα, επιτρέποντας στους ανθρώπους να επιβλέπουν εξ αποστάσεως επικίνδυνες εργασίες και να επικεντρώνονται σε εργασίες υψηλότερου επιπέδου.

(scr)

Κεφαλογιάννης: Για να υπηρετήσει παραμεθόριο ο Κασσελάκης πρέπει να μην εξαγοράσει την θητεία του

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ σε πρόσφατη τηλεοπτική του συνέντευξη δήλωσε ότι θα πάει φαντάρος και πως επιθυμεί να υπηρετήσει στην παραμεθόριο.

Ωστόσο, μιλώντας στο OPEN, ο υφυπουργός Εθνικής Άμυνας, Γιάννης Κεφαλογιάννης ξεκαθάρισε ότι για να μπορέσει ο κ. Κασσελάκης να πάει παραμεθόριο θα πρέπει να υπηρετήσει και τους 6 μήνες. Δηλαδή, να μην εξαγοράσει την υπόλοιπη θητεία του.

Σημείωσε ότι αν υπηρετήσει μόνο 20 μέρες, βάσει δικαιώματος, θα παραμείνει στο κέντρο των νεοσυλλέκτων.

Εφόσον όμως επιλέξει να ολοκληρώσει την θητεία του, τότε μπορεί στην πρώτη μετάθεση να μεταφερθεί από το κέντρο των νεοσύλλεκτων στην παραμεθόριο.

eurokinissi

Έχει τον ρυθμό μέσα της! Απίθανο ταλέντο – Δείτε το video που θα σας φτιάξει τη διάθεση…