Άρθρα

Κρεμλίνο: Οι Μολδαβοί μας χρωστούν χρήματα για το φυσικό αέριο

Οι επαφές μεταξύ της Μολδαβίας και του ρωσικού ενεργειακού κολοσσού Gazprom συνεχίζονται,

ιδιαίτερα καθώς η Μολδαβία οφείλει χρήματα, δήλωσε σήμερα το Κρεμλίνο μετά τις δηλώσεις του υπουργού Ενέργειας της Μολδαβίας ότι τμήματα της χώρας του θα σταματήσουν να αγοράζουν φυσικό αέριο από την Gazprom.

Οι δηλώσεις του υπουργού Ενέργειας της Μολδαβίας Βίκτορ Παρλίσοφ, αναφορικά με τα τμήματα της χώρας που είναι υπό τον έλεγχο της πρωτεύουσας Κισινάου και όχι τις αποσχισθείσες περιοχές, υποδηλώνουν ότι η Μολδαβία ενισχύει την ανεξαρτητοποίησή της από το ρωσικό φυσικό αέριο.

Ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου Ντμίτρι Πεσκόφ δήλωσε ότι οι σχέσεις μεταξύ της Gazprom και της Μολδαβίας χρειάζονται διευθέτηση.

(απεμπε – φωτο:unsplash)

Ο…φονικός χαρτοφύλακας! – vid

«Έχουν ήδη περαστεί νόμοι για κλιματικά lockdown», vid

«Αυτό σημαίνει ότι όποιος αριθμός υπερβεί οποιοδήποτε όριο, τότε θα μπορούν να σας κλειδώσουν μέσα και θα μείνετε στην περιοχή που θα σας ανατεθεί».

Δείτε τι καταγγέλλει η Γερμανίδα Ευρωβουλευτής, Χριστίνα Άντερσον:

freepik photo

Χατζηδάκης: Υπάρχει υπεραπόδοση του προϋπολογισμού διότι υπάρχει υπεραπόδοση και της ελληνικής οικονομίας

Υπάρχει υπεραπόδοση του προϋπολογισμού διότι υπάρχει υπεραπόδοση και της ελληνικής οικονομίας, ανέφερε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης, μετά την κατάθεση του Προσχεδίου του Προϋπολογισμού 2024 στη Βουλή, ενώ από την πλευρά του, ο υφυπουργός Θάνος Πετραλιάς σημείωσε ότι ο προϋπολογισμός του 2024 αποτυπώνει την οικονομική σταθερότητα και πρόοδο.

   Ειδικότερα, ο υπουργός και ο υφυπουργός έκαναν τις ακόλουθες δηλώσεις:

   Κωστής Χατζηδάκης:

   «Υπάρχει υπεραπόδοση του προϋπολογισμού διότι υπάρχει υπεραπόδοση και της ελληνικής οικονομίας. Η οικονομία μας πάει καλά. Αναγνωρίζεται από τους διεθνείς οργανισμούς αυτή η εξέλιξη. Και βλέπουμε ότι το 2023 ακριβώς γι’ αυτόν τον λόγο, παρά το ότι ήταν χρόνια εκλογών, παρά το ότι μας έτυχαν άνευ προηγουμένου φυσικές καταστροφές, ο προϋπολογισμός μας άντεξε. Εκπληρώσαμε όλες τις προεκλογικές μας δεσμεύσεις. Θα εκπληρώσουμε όλες τις δεσμεύσεις μας και το 2024, συνεχίζοντας το ίδιο μείγμα οικονομικής πολιτικής: Οικονομική σοβαρότητα με κοινωνική ευαισθησία».

   Θάνος Πετραλιάς:

   «Πριν λίγα λεπτά κατατέθηκε στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής το προσχέδιο του προϋπολογισμού 2024. Ο προϋπολογισμός περιλαμβάνει το σύνολο των μέτρων που είχαν εξαγγελθεί προεκλογικά προς εφαρμογή το 2023, όπως και τα επιπλέον μέτρα που ανακοινώθηκαν στη ΔΕΘ προς στήριξη του εισοδήματος, αποδεικνύοντας τη συνέπεια λόγων και πράξεων. Παράλληλα, ο προϋπολογισμός περιλαμβάνει τα απαραίτητα κονδύλια για τις αποζημιώσεις των πληγέντων από τις πρόσφατες φυσικές καταστροφές, αλλά και μόνιμες πιστώσεις για την αντιμετώπιση μελλοντικών φυσικών καταστροφών.

   Με βάση τα τελευταία στοιχεία εκτέλεσης του κρατικού προϋπολογισμού φαίνεται ότι επιτυγχάνουμε τον στόχο για πρωτογενές πλεόνασμα 1,1% φέτος και 2,1% του χρόνου, που είχε τεθεί στο Πρόγραμμα Σταθερότητας, παρ’ όλες τις έκτακτες δαπάνες για τις φυσικές καταστροφές. Σε αυτό, σημαντικό ρόλο έπαιξαν τα τελευταία στοιχεία εκτέλεσης του προϋπολογισμού, όπου διαφαίνεται αυξητική τάση σε κατηγορίες εσόδων που συνδέονται με την αύξηση των μισθών, αλλά και στο γεγονός ότι σημαντικό μέρος τους κόστους από τις δαπάνες αποκατάστασης φυσικών καταστροφών θα καλυφθεί από το τρέχον ΕΣΠΑ και το Ταμείο Ανάκαμψης, κατόπιν της ευελιξίας που επέδειξε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

   Το γεγονός ότι το δημοσιονομικό αποτέλεσμα των ετών 2023 και 2024 παραμένει εντός των εκτιμήσεων που είχαν αποτυπωθεί στο Πρόγραμμα Σταθερότητας, ενισχύει την αξιοπιστία του αξιόχρεου της χώρας ενόψει των επικείμενων αξιολογήσεων. Ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη σε αυτό το πλαίσιο, είναι η εκτιμώμενη αποκλιμάκωση του χρέους, από 171,4% του ΑΕΠ το 2022 σε 159,3% το 2023.

(απεμπε – φωτο:eurokinissi)

Χαλεποί καιροί: Μικροτσίπ στα ελαιόδεντρα και περιπολίες στα χωράφια εν όψει!!

«Καινοτομίες»...φτώχειας.

Η τιμή του ελαιόλαδου (χώρια των λοιπών προϊόντων) έχει εκτοξευτεί για τα καλά σε όλη την Ευρώπη και φυσικά και στη χώρα μας.

Κάποιες «Κασσάνδρες» μάλιστα κάνουν εκτιμήσεις ακόμα και για 20ευρώ/λίτρο από το 2024.

Εν όψει μάλιστα και της επερχόμενης συγκομιδής του ελαιόκαρπου, οι αγρότες της Κρήτης είναι ιδιαίτερα ανήσυχοι.

Το ΕΛ σε πρόσφατο άρθρο του είχε αποτυπώσει μερικά από τα πρώτα σημάδια μίας πιθανής μαζικής φτώχειας στη χώρα μας.

Μετά τα αντικλεπτικά στα ράφια, φαίνεται πως έρχονται νέα ακόμα πιο πρωτοφανή για την Ελλάδα μέτρα.

Ο λόγος για τις 24ωρες περιπολίες αγροτών και ειδικών υπηρεσιών security σε χωράφια γεμάτα ελιές και η προσθήκη…μικροτσίπ σε ελαιοκαρπούς!!!

Το τελευταίο ειδικά δεν αποτελεί καινούργια πρακτική. Έχει γίνει γνωστή τα τελευταία χρόνια κυρίως στην Ισπανία.

Ειδικότερα, το μικροτσίπ που είναι εγκατεστημένο μέσα στις ελιές παίζει τον ρόλο του συναγερμού.

Ο fake ελαιοκαρπός με το μικροτσίπ κρέμεται στο δέντρο πριν ωριμάσουν οι ελιές. Ουσιαστικά λειτουργεί σαν «δόλωμα» για τους επίδοξους κλέφτες, καθώς βοηθούν στον εντοπισμό των κλεμμένων παρτίδων.

Ήδη υπάρχουν αντίστοιχες εισηγήσεις από αγρότες της Κρήτης, από τη στιγμή που το ελαιόλαδο, μετά και τις καταστροφές στη Θεσσαλία και την μεγάλη ξηρασία στην Ισπανία, έχει μετατραπεί σε «υγρό χρυσάφι».

freepik photo

Τετραπλασιάστηκαν φέτος οι γερμανικές στρατιωτικές εξαγωγές προς την Ουκρανία

Οι γερμανικές εξαγωγές στρατιωτικού εξοπλισμού στην Ουκρανία υπερτετραπλασιάστηκαν από τις αρχές του έτους, καθιστώντας το Κίεβο τον βασικό αποδέκτη γερμανικών όπλων, όπως ανακοίνωσε σήμερα το υπουργείο Οικονομίας.

Ο εξοπλισμός προς την Ουκρανία αντιστοιχούσε σε 3,3 δισεκ. ευρώ από τη συνολική αξία των εγκεκριμένων στρατιωτικών εξαγωγών της Γερμανίας ύψους 8,76 δισεκ. ευρώ τους πρώτους εννέα μήνες του έτους.

Την ίδια περίοδο πέρυσι, είχε εγκριθεί εξοπλισμός αξίας 775 εκατ. ευρώ για την Ουκρανία.

Η Γερμανία έχει κατ’ επανάληψη δεσμευθεί να στηρίξει την Ουκρανία για όσο χρειαστεί μετά τη ρωσική εισβολή τον Φεβρουάριο του 2022, κάτι που οδήγησε τον Γερμανό καγκελάριο Όλαφ Σολτς να κάνει λόγο για σημείο καμπής στη στάση της Γερμανίας σε ό,τι αφορά την άμυνα.

Η Ουγγαρία, που για καιρό λέει ότι θα αυξήσει τις στρατιωτικές δαπάνες, ήταν ο δεύτερος μεγαλύτερος αποδέκτης με εξοπλισμό αξίας 1,03 δισεκ. ευρώ, ενώ ακολουθούν οι ΗΠΑ με 467 εκατ. ευρώ.

(ΑΠΕΜΠΕ – φωτο:pexels)

Σουηδοί: «Αποτύχαμε να τους ενσωματώσουμε – Δεν έχουμε ζήσει κάτι τέτοιο», vid

Πολιτικοί και λοιπές αρχές στη Σουηδία κάνουν τώρα πως...«πέφτουν» από τα σύννεφα για τη βία ανάμεσα σε συμμορίες μεταναστών:

ΑΠΕΜΠΕ-EPA-EFE photo

Στο Κίεβο μετέβη ο ΥΠΕΞ, Γιώργος Γεραπετρίτης – «Ισχυρό μήνυμα αλληλεγγύης προς την Ουκρανία»

Στο Κίεβο βρίσκεται σήμερα ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης, για τη συνάντηση υπουργών εξωτερικών υποθέσεων της ΕΕ.

«Ένα ισχυρό μήνυμα αλληλεγγύης της ΕΕ προς την Ουκρανία», σύμφωνα με σχετική ανάρτηση του υπουργείου Εξωτερικών στο Twitter.

intime photo

Χαμός με Λιάγκα: «Κοροϊδεύει ο Κασσελάκης τους πολίτες με μια φτυαριά στον Βόλο», vid

Δεν υπάρχει εκπομπή σε τηλεοπτική ζώνη που να μην ασχολείται πλέον με τον Κασσελάκη:

scr

Γκρίνια και παράπονα για την ακρίβεια άκουσε ο Μητσοτάκης από πολίτες, vid

Κατά τη διάρκεια περιοδείας του στον Βύρωνα μαζί με τον Νίκο Χαρδαλιά,

ο πρωθυπουργός άκουσε αρκετά…παράπονα από τους πολίτες για την ακρίβεια που τους μαστίζει κυρίως στα τρόφιμα εδώ και χρόνια.

Eurokinissi photo

Κασσελάκης: Είπε στις κάμερες να μην τον ακολουθήσουν και μπήκε με…συνεργείο σε σπίτι πλημμυροπαθή, vid

Στιγμιότυπα από το σημερινό σόου στο Βόλο:

scr

Ρώσοι σε Ευρωπαίους και Αμερικανούς: «Θα κουραστείτε από τον πόλεμο»

Θα τους κουράσουν τους λαούς...

Οι ΗΠΑ και η Ευρώπη θα κουραστούν από τον πόλεμο στην Ουκρανία, ωστόσο η Ουάσινγκτον θα συνεχίσει να εμπλέκεται άμεσα στη σύγκρουση, εκτίμησε σήμερα το Κρεμλίνο.

Θυμίζουμε πως ο «στάσιμος» πόλεμος στην Ουκρανία έχει αποστρατιωτικοποιήσει σχεδόν όλα τα ευρωπαϊκά κράτη, καθώς μαίνεται για πάνω από 19 μήνες.

Ο εκπρόσωπός του Ντμίτρι Πεσκόφ σχολίαζε την έγκριση νομοσχεδίου από το αμερικανικό Κογκρέσο περί έκτακτης χρηματοδότησης του ομοσπονδιακού κράτους χωρίς να περιλαμβάνει τη βοήθεια προς την Ουκρανία.

΄Οπως είπε ο Πεσκόφ, η Ρωσία προβλέπει ότι η κόπωση από τον πόλεμο στη Δύση θα οδηγήσει σε διχασμό –όπως τον αποκάλεσε– της κοινής γνώμης ως προς την ουκρανική σύγκρουση.

Παράλληλα το Κρεμλίνο αναφερόταν εμμέσως και στην εκλογή μίας φιλορωσικής κυβέρνησης στη Σλοβακία.

Η νέα ηγεσία στην ευρωπαϊκή χώρα, αφουγκραζόμενη την γενικότερη κόπωση των πολιτών από τον πόλεμο στην Ουκρανία, είναι υπέρ του τερματισμού της βοήθειας προς τον Ζελένσκι που κοστίζει πολλά δις ευρώ σε μηνιαία βάση στην Ε.Ε.

Στη Ρωσία επίσης φαίνεται να ελπίζουν σε μία γενικότερη «αντίδραση» των λαών της Δύσης απέναντι στον πόλεμο που έχουν κυρήξει οι κυβερνήσεις τους προς τον Πούτιν αλλά και την οικονομική αυτοχειρία των κρατών τους.

(ΑΠΕΜΠΕ-EPA-Sputnik pool photo)

Video με τρελές φάρσες! Κάποιοι μένουν με το στόμα ανοιχτό και κάποιο… τρέχουν και δεν φτάνουν

Παπαδημούλης: Ερώτηση στην Κομισιόν για την παραβίαση των προσωπικών δεδομένων από τις αυτοκινητοβιομηχανίες

Για την παραβίαση των αρχών απορρήτου από μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες και την πώληση προσωπικών δεδομένων των ιδιοκτητών αυτοκινήτων, υπέβαλε ερώτηση στην Κομισιόν ο Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και επικεφαλής της Ευρωομάδας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Δημήτρης Παπαδημούλης.

Ο κ. Παπαδημούλης στην ερώτησή του επικαλείται πρόσφατη έρευνα που διεξήγαγε το μη κερδοσκοπικό ίδρυμα MozillaFoundation σε 25 μάρκες αυτοκινήτων, σύμφωνα με την οποία, «όλες οι υπό εξέταση μάρκες απέτυχαν στις δοκιμές προστασίας της ιδιωτικής ζωής των καταναλωτών». Μεταξύ των ανησυχητικών ευρημάτων, τα οποία δημοσιεύονται στον Guardian και το Euractiv, υπογραμμίζεται ότι «το 84% των αυτοκινητοβιομηχανιών εξετάζουν, μοιράζονται ή πωλούν δεδομένα που συλλέγονται από τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων». Παράλληλα, καταδεικνύεται από την έρευνα ότι «όλες οι μάρκες αυτοκινήτων που εξέτασε συνέλεξαν περισσότερα προσωπικά δεδομένα απ’ ότι ήταν αναγκαίο και ότι οι προσωπικές πληροφορίες που συλλέχθηκαν χρησιμοποιήθηκαν για λόγους που δεν σχετίζονται με τη λειτουργία ενός οχήματος ή τη σχέση μιας μάρκας αυτοκινήτων με τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων».

Στην ερώτησή του ο κ. Παπαδημούλης ζητά να μάθει αφενός εάν η Κομισιόν έχει λάβει «γνώση των εξαιρετικά ανησυχητικών ευρημάτων της έρευνας» και αφετέρου ρωτά την Κομισιόν για το εάν «έχει προχωρήσει ή σκοπεύει να προχωρήσει σε διερεύνηση των διαπιστώσεων της μελέτης και σε λήψη μέτρων για την πλήρη και αποτελεσματική προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών αυτοκινήτων».

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: freepik)

Ιράκ: Οι ιρακινές αρχές απορρίπτουν τα τουρκικά αεροπορικά πλήγματα στα κουρδικά εδάφη, επιζητούν λύση

Το Ιράκ δεν δέχεται τα αλλεπάλληλα τουρκικά πλήγματα ή την παρουσία τουρκικών βάσεων στα κουρδικά εδάφη και ευελπιστεί να καταλήξει σε συμφωνία με την Τουρκία για την επίλυση του προβλήματος παρόμοια με τη συμφωνία ασφαλείας που έχει συνάψει το Ιράκ με το Ιράν για την αντιμετώπιση των ιρανικών κουρδικών αυτονομιστικών ομάδων στο Κουρδιστάν, δήλωσε σήμερα σε συνέντευξή του στο κρατικό σαουδαραβικό δίκτυο Al-Hadath ο Ιρακινός πρόεδρος Αμπντούλ Λατίφ Ρασίντ.

Δεν είναι ωστόσο σαφές αν η συνέντευξη βιντεοσκοπήθηκε πριν ή μετά τα τελευταία τουρκικά αεροπορικά πλήγματα στην περιοχή.

Τουρκικά αεροπορικά πλήγματα στο βόρειο Ιράκ “εξουδετέρωσαν” αργά χθες το βράδυ πολλούς Κούρδους ενόπλους και κατέστρεψαν τις αποθήκες και τα καταφύγιά τους, δήλωσε το υπουργείο Άμυνας της Τουρκίας, ώρες μετά την ανάληψη της ευθύνης από την κουρδική οργάνωση για τη χθεσινή επίθεση αυτοκτονίας στην Άγκυρα.

Το εκτός νόμου Εργατικό Κόμμα του Κουρδιστάν (ΡΚΚ) ανέλαβε την ευθύνη για την επίθεση.

Η επίθεση στη συνοικία Ατατούρκ είναι η πρώτη που σημειώνεται στην Άγκυρα από το 2016, όταν μια σειρά φονικών επιθέσεων είχαν συνταράξει τη χώρα και συμπίπτει με την έναρξη της νέας κοινοβουλευτικής περιόδου.

Οι επιχειρήσεις διεξήχθησαν στις περιοχές του βόρειου Ιράκ Μετίνα, Χακούρκ, Καντίλ και Γκάρα στις 9 μ.μ. και ελήφθησαν όλα τα μέτρα για να αποφευχθούν οι αρνητικές επιπτώσεις στους πολίτες και στο περιβάλλον, αναφέρει το υπουργείο.

Η Τουρκία θεωρεί τρομοκρατική οργάνωση το PKK και πραγματοποιεί συχνά αεροπορικές επιθέσεις στο βόρειο Ιράκ, το οποίο επί μακρόν βρίσκεται εκτός του άμεσου ελέγχου της κυβέρνησης της Βαγδάτης.

Η Τουρκία έχει επίσης στείλει κομάντος στην περιοχή και έχει στήσει στρατιωτικές βάσεις στο ιρακινό έδαφος για να υποστηρίξει τις επιθέσεις της.

“Αυτές οι παραβιάσεις απορρίπτονται από τον ιρακινό λαό, την (κουρδική) περιοχή και όλους τους ιρακινούς κατοίκους”, είπε ο Ρασίντ στη συνέντευξη ένα μικρό απόσπασμα της οποίας προβλήθηκε σήμερα.

Σύμφωνα με τον Ρασίντ, αυτά τα πλήγματα κάποιες φορές σκοτώνουν αμάχους, ανάμεσά τους και ανθρώπους που επισκέπτονται την περιοχή και “πέφτουν θύματα τουρκικών βομβαρδισμών”.

Η Τουρκία αρνείται ότι στοχοθετεί αμάχους και υποστηρίζει ότι φροντίζει ώστε να μην υπάρχουν ανθρώπινες απώλειες μέσω της συνεργασίας της με τις ιρακινές αρχές.

Ο Ρασίντ είναι μέλος του κόμματος των Κούρδων του Ιράκ “Πατριωτική Ένωση Κουρδιστάν” (PUK), το οποίο έχει στενούς δεσμούς με το Ιράν και έχει επικρίνει τα τουρκικά πλήγματα στο βόρειο Ιράκ. Η θέση του προέδρου έχει σε μεγάλο βαθμό εθιμοτυπικό χαρακτήρα στο Ιράκ.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Πτώση άνδρα σε φρεάτιο στον Πειραιά! Πυροσβεστική και ΕΜΑΚ στο σημείο για τον απεγκλωβισμό του

Σε εξέλιξη είναι επιχείρηση απεγκλωβισμού ενός άνδρα από φρεάτιο υπογείου κατά τη διάρκεια εργασιών επι της οδού Πολυδεύκους στον Πειραιά. Στο σημείο επιχειρούν 16 πυροσβέστες με 5 οχήματα ενώ μεταβαίνει και διασωστική ομάδα της 1ης ΕΜΑΚ Σε εξέλιξη επιχείρηση απεγκλωβισμού άνδρα από φρεάτιο επί της οδού Πολυδεύκους στον Πειραιά. Επιχειρούν 16 #πυροσβέστες με 5 οχήματα […]

Σε εξέλιξη είναι επιχείρηση απεγκλωβισμού ενός άνδρα από φρεάτιο υπογείου κατά τη διάρκεια εργασιών επι της οδού Πολυδεύκους στον Πειραιά. Στο σημείο επιχειρούν 16 πυροσβέστες με 5 οχήματα ενώ μεταβαίνει και διασωστική ομάδα της 1ης ΕΜΑΚ

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Ωρολογιακή “βόμβα” το δημογραφικό: Μειώθηκαν οι γεννήσεις στην Ελλάδα κατά 10,3% το 2022 σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ!

Όλο και γηραιότερος γίνεται ο πληθυσμός στην Ελλάδα, αφού σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ οι γεννήσεις στη χώρα μας το 2022, κατέγραψαν μείωση κατά 10,3%.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, οι γεννήσεις στην Ελλάδα κατά το 2022 ανήλθαν σε 76.541 (39.558 αγόρια και 36.983 κορίτσια), καταγράφοντας μείωση κατά 10,3% σε σχέση με το 2021 που ήταν 85.346 (43.998 αγόρια και 41.348 κορίτσια).

Στις γεννήσεις αυτές, δεν συμπεριλαμβάνονται οι γεννήσεις νεκρών βρεφών, οι οποίες κατά το 2022 ανήλθαν σε 446, μειωμένες κατά 1,5% σε σχέση με το 2021 που ήταν 453.

Στον αντίποδα, οι θάνατοι, κατά το 2022, ανήλθαν σε 140.801 (70.802 άνδρες και 69.999 γυναίκες) καταγράφοντας μείωση κατά ένα ποσοστό 2,2% σε σχέση με το 2021 που ήταν 143.923 (73.420 άνδρες και 70.503 γυναίκες). Οι θάνατοι βρεφών ηλικίας κάτω του έτους ανήλθαν σε 239, μειώνοντας το δείκτη της βρεφικής θνησιμότητας (θάνατοι βρεφών ηλικίας κάτω του έτους ανά 1.000 γεννήσεις ζώντων) από 3,48 το 2021 σε 3,12 για το έτος 2022.

Στο μεταξύ και η απογραφή του 2021 έδειξε ότι ο πληθυσμός της Ελλάδας έχει μειωθεί κατά 3,11% σε σχέση με το 2011 και σήμερα ανέρχεται στα 10.482.487 άτομα.

Η μεγάλη, απότομη πτώση στον αριθμό των γεννήσεων στην Ελλάδα καταγράφηκε από τη δεκαετία του 1970 μέχρι του 1980 και συνεχίστηκε με γεωμετρική πρόοδο έως σήμερα. Τα στοιχεία πάντως δείχνουν πως την τελευταία πενταετία η κατάσταση έχει σταθεροποιηθεί, ενώ για πρώτη φορά μετά από δεκαετίες καταγράφηκε αύξηση των γεννήσεων το 2021, σε σχέση με το 2020 – μια τάση που εν μέρη αποδίδεται στα περιοριστικά μέτρα της πανδημίας.

Τι γίνεται με τους γάμους και τα διαζύγια


Σε ότι αφορά τους γάμους και τα διαζύγια σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ:

Οι γάμοι το 2022 ανήλθαν σε 43.355 (21.381 θρησκευτικοί και 21.974 πολιτικοί) παρουσιάζοντας αύξηση κατά 6,4% σε σχέση με το 2021, κατά το οποίο είχαν πραγματοποιηθεί 40.759 (18.487 θρησκευτικοί και 22.272 πολιτικοί). Τα σύμφωνα συμβίωσης το 2022 ανήλθαν σε 13.157, παρουσιάζοντας αύξηση 13,9%
σε σύγκριση με το 2021 που ήταν 11.550. Στα σύμφωνα συμβίωσης του έτους 2022 περιλαμβάνονται 394 σύμφωνα συμβίωσης μεταξύ ανδρών και 113 μεταξύ γυναικών .

  • Τα διαζύγια το 2022 ανήλθαν σε 14.477 παρουσιάζοντας αύξηση κατά 4,0% σε σχέση με το 2021 (13.921 διαζύγια). Αναφορικά με τον τύπο διαζυγίου, οκτώ στα δέκα διαζύγια που εκδόθηκαν την τελευταία πενταετία είναι συναινετικά. Κατά το 2022, εκδόθηκαν 11.638 συναινετικά (80,4%) και 1.906 κατ’ αντιδικία διαζύγια (13,2%), ενώ για 933 διαζύγια (6,4%) δεν δηλώθηκε ο τύπος διαζυγίου. Το 2022, οι
    περισσότερες αποφάσεις διαζυγίων αφορούν σε άτομα ηλικίας 40 – 44 ετών (άνδρες 17,8% και γυναίκες 20,0%) και ακολουθούν τα άτομα ηλικίας 45 – 49 ετών (άνδρες 17,6% και γυναίκες 16,4%). Το 65,6% των διαζυγίων που εκδόθηκαν το 2022 αφορά σε γάμους που διήρκησαν 10 και πλέον έτη (9.500 διαζύγια).
  • Η αναλογία διαζυγίων ανά 100 γάμους ήταν 33,4 το 2022, έναντι 34,2 το 2021, 41,2 το 2020, 32,1 το 2019 και 32,8 το 2018.

(με πληροφορίες από cnn. gr / photo: freepik)

Έδωσαν νόμπελ Ιατρικής για εργασία σχετικά με την τεχνολογία RNA… που έθεσε τις βάσεις για το mRNA εμβόλιο για τον Covid

Σε ποιους δόθηκαν φέτος τα νόμπελ ιατρικής

Νόμπελ Ιατρικής: Η Καταλίν Κάρικο και ο Ντρου Βάισμαν βραβεύονται για τις εργασίες τους σχετικά με την τεχνολογία RNA.

Ειδικότερα για την Καταλίν Κάρικο, αναφέρεται ότι γεννήθηκε στην Ουγγαρία και ζει στην Πενσιλβάνια. Η βιοχημικός, ερευνήτρια, επίσης αναφέρεται ότι ανέπτυξε τέτοια εμμονή με την τεχνολογία που ονομάζεται αγγελιοφόρος RNA (RNA messenger) που της κόστισε μία καθηγητική θέση σε ένα εξέχον πανεπιστήμιο.

Ενώ, υποστηρίζεται ότι ελάχιστοι μπορούσαν να φαντασθούν ότι η μέθοδος αυτή γενετικής θεραπείας και το επίμονο έργο αυτής της βιοχημικού θα έθετε τις βάσεις για την ανάπτυξη των mRNA εμβολίων κατά της Covid-19.

(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Πάνω από 1,5 τόνος κοκαΐνης έχει κατασχεθεί την τελευταία τριετία στη Θεσσαλονίκη- Ποσότητα ρεκόρ το φορτίο των 585 κιλών

Δεν ήταν η πρώτη φορά που αστυνομικοί της Δίωξης Ναρκωτικών Θεσσαλονίκης βρέθηκαν μπροστά σε ένα τόσο μεγάλο φορτίο κοκαΐνης. Αυτή τη φορά όμως η ποσότητα ήταν ομολογουμένως θεαματική: πάνω από μισός τόνος υψηλής καθαρότητας κοκαΐνης, η μεγαλύτερη ποσότητα που έχει κατασχεθεί στη Θεσσαλονίκη.

   Κατά την παρουσίαση της υπόθεσης από την Αστυνομία, τα δέματα – «τούβλα» με τη συγκεκριμένη ναρκωτική ουσία, άνω των 585 κιλών, σχημάτιζαν λόφο. Όλα τα δέματα έφεραν σύμβολα πάνω τους -και μεταξύ αυτών τη ναζιστική σβάστικα- κάτι που φαίνεται να παραπέμπει στην πρακτική των λατινοαμερικάνικων καρτέλ να προσδίδουν ταυτότητα στις ποσότητες κοκαΐνης που παράγουν στα εργαστήριά τους.

   Η πληροφορία για το φορτίο «μαμούθ» έφτασε στις ελληνικές Αρχές μέσω του γραφείου της Αμερικανικής Δίωξης Ναρκωτικών (DEA) στην Αθήνα. Επισήμως δεν έγινε γνωστό πώς και πότε έφτασαν τα ναρκωτικά, αλλά θεωρείται βέβαιο ότι το φορτίο μεταφέρθηκε ακτοπλοϊκώς προς το λιμένα της Θεσσαλονίκης. Παραλήφθηκε από μέλη κυκλώματος που ταξίδεψαν στην Ελλάδα από την Αλβανία, όπου φαίνεται πως βρίσκεται η «βάση» της εγκληματικής τους δραστηριότητας, με σκοπό να «εξάγουν» το μεγαλύτερο μέρος του παράνομου φορτίου στη γειτονική χώρα απ’ όπου θα το διακινούσαν σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Δεν πρόλαβαν όμως.

   Αστυνομικοί του Τμήματος Γενικών Υποθέσεων της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών Θεσσαλονίκης παρακολουθούσαν το προηγούμενο διάστημα τις ύποπτες κινήσεις των εμπλεκόμενων προσώπων – μελών της εγκληματικής οργάνωσης κι έπειτα από γιγαντιαία επιχείρηση που κορυφώθηκε την περασμένη Πέμπτη συνέλαβαν συνολικά πέντε άτομα: τέσσερις Αλβανούς κι έναν Έλληνα (με ρίζες από την Αλβανία). Μεταξύ αυτών είναι ένα ανδρόγυνο (50 και 42 ετών) και τα δύο ανίψια τους (21 και 33 ετών).

   Οι συλληφθέντες παραπέμφθηκαν να απολογηθούν σε ειδική ανακρίτρια ναρκωτικών και πήραν προθεσμία, αντιμετωπίζοντας κακουργηματικές διώξεις για συγκρότηση και ένταξη σε εγκληματική οργάνωση, διακίνηση ναρκωτικών ουσιών, από κοινού και κατ’ επάγγελμα (με τη μορφή της εισαγωγής αποθήκευσης, κατοχής και μεταφοράς).

   Το «χρηματιστήριο» της κοκαΐνης

   Όπως έγινε γνωστό κατά την παρουσίαση της υπόθεσης από την Αστυνομία, η κατασχεθείσα ποσότητα υπολογίζεται ότι κυμαίνεται στη χονδρική από 11 έως 33 εκατ. ευρώ, ενώ στη λιανική, εάν νοθευτεί και «σπάσει» σε μικρότερες δόσεις, μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 175 εκατ. ευρώ. Από δικαστικά έγγραφα αντίστοιχων υποθέσεων προκύπτει ότι τα έξοδα μεταφοράς για κάθε κιλό κοκαΐνης ανέρχονται σε 2.000 ευρώ, ενώ στα 5.000 ευρώ ανέρχεται η «αμοιβή» σε ενδιάμεσα άτομα που συνήθως είναι διεφθαρμένοι κρατικοί λειτουργοί, που βοηθούν στη δράση των κυκλωμάτων- για παράδειγμα κάνουν τα «στραβά μάτια» κατά την εξαγωγή των νόμιμων εμπορευμάτων από τις χώρες παραγωγής. Ως εκ τούτου, το κάθε κιλό κοκαΐνης κοστίζει στα κυκλώματα γύρω στα 12.000 ευρώ.

   Όσον αφορά την τιμή πώλησης, σύμφωνα με τα ίδια έγγραφα, στην ελληνική επικράτεια υπολογίζεται πως όταν η κοκαΐνη πωλείται στη χονδρική (συνήθως σε ποσότητες άνω των 5 κιλών), η αξία της κυμαίνεται από 32.000 έως 60.000 ευρώ, το κιλό. Αντίθετα, όταν πωλείται τμηματικά, δηλαδή στη λιανική, εφόσον νοθευτεί και «σπάσει» σε περισσότερες δόσεις, η τιμή της ξεκινάει από 60.000 και προσεγγίζει τις 120.000 ευρώ, το κιλό.

   Ο ρόλος του λιμένα Θεσσαλονίκης

   Η Θεσσαλονίκη και το λιμάνι της φαίνεται πως έχουν μπει για τα καλά τα τελευταία χρόνια στον «χάρτη» της εισαγωγής μεγάλων ποσοτήτων κοκαΐνης, προερχόμενων από χώρες της Λατινικής Αμερικής. Είναι χαρακτηριστικό ότι από τον Ιανουάριο του 2021 μέχρι σήμερα έχουν κατασχεθεί στην πόλη -σε διάφορες περιπτώσεις- ποσότητες που ξεπερνούν τον ενάμιση τόνο κοκαΐνης, με το πρόσφατο εύρημα των 585 κιλών να αποτελεί ποσότητα «ρεκόρ» στα χρονικά της.

   «Τα κυκλώματα ψάχνουν τρόπους εισαγωγής των παράνομων φορτίων τους. Τα λιμάνια της Ολλανδίας, της Ισπανίας, του Βελγίου και της Γερμανίας αποτελούν “κόμβους” στην εισαγωγή μεγάλων ποσοτήτων κοκαΐνης προς την Ευρώπη. Πρέπει να αποδεχθούμε όμως ότι υπάρχει διακίνηση κι από τη Θεσσαλονίκη. Γι’ αυτό προσπαθούμε να αναπτύξουμε τις δικές μας επιχειρησιακές δυνατότητες, να “χτυπάμε” αυτά τα κυκλώματα και να κάνουμε λιγότερο ελκυστική την Ελλάδα» ανέφερε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ. με γνώση τέτοιων υποθέσεων.

   Εκτιμάται πάντως ότι οι περισσότερες ποσότητες που φθάνουν απευθείας ή μέσω ενδιάμεσων σταθμών στον λιμένα Θεσσαλονίκης από τα λιμάνια παραγωγής στη Λατινική Αμερική, έχουν κυρίως προορισμό τις βαλκανικές χώρες ή άλλες χώρες της Γηραιάς Ηπείρου και μόνο μικρές ποσότητες παραμένουν για διακίνηση στην ελληνική επικράτεια. Υπό αυτές τις συνθήκες, η πόλη χαρακτηρίζεται ως «κέντρο διαμετακόμισης» κοκαΐνης, σχολιάζουν αστυνομικοί.

   Τα προηγούμενα φορτία κοκαΐνης: ο γιατρός, οι Βρετανοί, οι ξενοδόχοι και το ορφανό φορτίο

   Πριν από την υπόθεση που αποκαλύφθηκε την περασμένη εβδομάδα, είχαν εντοπιστεί -διαδοχικά μέσα σε λίγες εβδομάδες, τον Μάιο και τον Ιούνιο- άλλα δύο μεγάλα φορτία με κοκαΐνη (104 και 161 κιλά). Και τα δύο συνδέθηκαν με κύκλωμα, του οποίου «ιθύνων νους», σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της ΕΛ.ΑΣ, χαρακτηρίζεται 68χρονος γιατρός, που είχε απασχολήσει στο παρελθόν τις αρχές για υποθέσεις λαθρεμπορίας καυσίμων και τσιγάρων. Τα ναρκωτικά έφτασαν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, με χώρα προέλευσης τον Ισημερινό. Ήταν τοποθετημένα μέσα σε κοντέινερ που μετέφεραν μπανάνες, ενώ ως παραλήπτρια εταιρεία των παράνομων φορτίων εμφανιζόταν επιχείρηση – «φάντασμα» με υποτιθέμενη έδρα την πόλη των Σκοπίων. Από τους δέκα συλληφθέντες, οι εννέα κρίθηκαν προσωρινά κρατούμενοι μετά τις απολογίες τους στον ανακριτή. Τα μέλη της συγκεκριμένης εγκληματικής οργάνωσης φαίνεται πως χρησιμοποιούσαν για τη μεταφορά των ναρκωτικών μία νέα μέθοδο απόκρυψης, τοποθετώντας το παράνομο εμπόρευμα σε ειδικές κρύπτες (κοιλοδοκούς) των εμπορευματοκιβωτίων και γι’ αυτό τον λόγο πραγματοποιούνταν ολιγόωρες εργασίες στα κοντέινερ για την εξαγωγή της κοκαΐνης.

   Έναν χρόνο νωρίτερα, τον Ιούνιο του 2022, είχε προηγηθεί η κατάσχεση 300 κιλών κοκαΐνης που οδήγησε στη σύλληψη τεσσάρων Βρετανών υπηκόων, η δίκη των οποίων είναι προγραμματισμένη να διεξαχθεί τις επόμενες εβδομάδες στο Κακουργιοδικείο Θεσσαλονίκης. Τα ναρκωτικά είχαν εισαχθεί, μέσω του λιμένα Θεσσαλονίκης, σε κοντέινερ που μετέφερε νόμιμο φορτίο με μπανάνες από την Κολομβία. Οι Άγγλοι κατηγορούμενοι είχαν στήσει το «αρχηγείο» τους σε πολυτελή έπαυλη στην Καρδία Θεσσαλονίκης, απ’ όπου σκόπευαν να μεταφέρουν την κοκαΐνη στην Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη και την Αυστραλία. Το συγκεκριμένο κύκλωμα -στο οποίο φέρεται να διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο ένας ακόμη συμπατριώτης τους που κρατείται στις φυλακές της Ολλανδίας- φαίνεται να συνδέεται με άλλο μεγάλο φορτίο κοκαΐνης (654 κιλών), που είχε κατασχεθεί σε λιμάνι της Καλαβρίας, στην Ιταλία, και είχε προορισμό τη Θεσσαλονίκη.

   Εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού και της δεύτερης «καραντίνας», αστυνομικοί της Δίωξης Ναρκωτικών Θεσσαλονίκης, είχαν κατάσχει τον Ιανουάριο του 2021 το μεγαλύτερο – μέχρι τότε – φορτίο κοκαΐνης. Επρόκειτο για 324 κιλά της συγκεκριμένης ναρκωτικής ουσίας, υπόθεση για την οποία είχαν συλληφθεί στην περιοχή των Ξυλάδικων Θεσσαλονίκης δύο ομογενείς από την Αλβανία κι ένας Σέρβος υπήκοος. Η υπόθεση δικάστηκε σε πρώτο βαθμό, με το δικαστήριο να καταδικάζει σε ισόβια κάθειρξη τους δύο πρώτους -κατά δήλωσή τους συνιδιοκτήτες σε επιχείρηση που εκμισθώνει ξενοδοχείο στη Ρόδο- ενώ στον τρίτο επιβλήθηκε 15ετής κάθειρξη.

   «Αυτές οι ποσότητες δεν έρχονται στην Ελλάδα για να κάνουν… βόλτες. Θεωρείται βέβαιο ότι προήλθαν από την Λατινική Αμερική» είχε καταθέσει στη δίκη έμπειρος στέλεχος της Δίωξης Ναρκωτικών Θεσσαλονίκης. Οι κατηγορούμενοι που τιμωρήθηκαν με την ποινή της ισόβιας κάθειρξης, αρνήθηκαν οποιαδήποτε σχέση με τα ναρκωτικά, επισημαίνοντας ότι «ανηφόρισαν» στη Βόρεια Ελλάδα για να αγοράσουν «μηχανήματα» και «στρώματα» για το ξενοδοχείο τους, ενώ κατονόμασαν άτομο, που -όπως ισχυρίστηκαν- τους «έστησε παγίδα».

   Σε αντίθεση με τους παραπάνω, ο Σέρβος, στον οποίο αναγνωρίστηκε το ελαφρυντικό του σύννομου βίου, αποδέχθηκε την εμπλοκή του στην υπόθεση. «Αναγνωρίζω το αδίκημα, παραδέχομαι ότι φταίω. Μου έγινε πρόταση να πάω στην Ελλάδα για να κάνω κάτι παράνομο. Είχα ανάγκη λόγω χρεών. Ήξερα στο περίπου ότι επρόκειτο για ναρκωτικά, αλλά δεν γνώριζα ούτε την ποσότητα ούτε το είδος της ουσίας» είχε απολογηθεί.

   Στην ίδια υπόθεση εμπλεκόταν ένας ακόμη Σέρβος που κατά την αστυνομική επιχείρηση κατάφερε να διαφύγει, πηδώντας από μπαλκόνι διαμερίσματος.

   «Ορφανό» θεωρείται μέχρι και σήμερα το φορτίο των 100 κιλών κοκαΐνης που δεσμεύθηκε τον Μάρτιο του 2022 στη Βόρεια Ελλάδα. Το φορτίο είχε φτάσει στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης με δρομολόγιο από τη Μάλτα, καμουφλαρισμένο μέσα σε κοντέινερ με μπανάνες από το Εκουαδόρ. Εντοπίστηκε με τη συνδρομή ειδικά εκπαιδευμένου σκύλου και ακολούθως τέθηκε υπό διακριτική παρακολούθηση. Διαπιστώθηκε η μεταφορά του σε εγκαταστάσεις επιχείρησης εμπορίας φρούτων με έδρα την Ημαθία. Οι διωκτικές αρχές προχώρησαν σε οκτώ συλλήψεις, ανάμεσά τους ένας επιχειρηματίας και τρεις υπάλληλοι, ένας οδηγός και τρεις εκτελωνιστές. Άπαντες αρνήθηκαν οποιαδήποτε σχέση με τα ναρκωτικά δηλώνοντας άγνοια για το περιεχόμενο του εμπορευματοκιβωτίου. Τελικώς αφέθηκαν ελεύθεροι χωρίς να τους επιβληθούν όροι.

   Στο «παλμαρέ» της Δίωξης Ναρκωτικών Θεσσαλονίκης περιλαμβάνονται δύο ακόμη μεγάλα λατινοαμερικάνικα φορτία που αποκαλύφθηκαν τον Μάιο του 2011 και τον Ιούλιο του επόμενου έτους- 293 και 168 κιλά αντιστοίχως. Καταλυτικές ήταν τότε οι πληροφορίες που έφτασαν στις ελληνικές Αρχές μέσω της DEA, όπως άλλωστε σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις διακίνησης κοκαΐνης. Βασικοί κατηγορούμενοι για την πρώτη υπόθεση ήταν τρεις υπήκοοι Αργεντινής (και μεταξύ αυτών μία γυναίκα) που καταδικάστηκαν από το Εφετείο σε 6ετή κάθειρξη, ο καθένας.

   Στην άλλη υπόθεση, κεντρικά πρόσωπα ήταν ένας Βούλγαρος επιχειρηματίας, ένας Ισπανός κι ένας Πορτογάλος. Η υπόθεση τους είχε φτάσει μέχρι τον Άρειο Πάγο μετά από αναίρεση που άσκησε εισαγγελέας για τη χορήγηση ελαφρυντικού, χάρη στο οποίο «έσπασαν» τα ισόβια στη δευτεροβάθμια δίκη ενώπιον του Εφετείου. Καταδικάστηκαν τελικά εκ νέου σε ισόβια κάθειρξη, αλλά στο μεταξύ, οι δύο πρώτοι είχαν αποφυλακιστεί με όρους έχοντας εκτίσει το μεγαλύτερο μέρος της ποινής τους.

   Ευρωπαϊκή έρευνα

   Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση (2022) του Ευρωπαϊκού Κέντρου Παρακολούθησης Ναρκωτικών και Τοξικομανίας (EMCDDA), το 2020 τα κράτη μέλη της Ε.Ε. ανέφεραν 64.000 κατασχέσεις κοκαΐνης που απέφεραν 213 τόνους (202 τόνοι το 2019). Το Βέλγιο (70 τόνοι), η Ολλανδία (49 τόνοι) και η Ισπανία (37 τόνοι) αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 75% της συνολικής κατασχεθείσας ποσότητας. Το 2020 η μέση καθαρότητα της κοκαΐνης σε επίπεδο λιανικής σε ολόκληρη την Ευρώπη κυμάνθηκε από 31% έως 80%, ενώ για τις μισές χώρες που υπέβαλαν στοιχεία η μέση καθαρότητα κυμάνθηκε από 54% έως 68%.

   Η καθαρότητα της κοκαΐνης ακολουθεί ανοδική τάση την τελευταία δεκαετία, ενώ το 2020 καταγράφηκε επίπεδο υψηλότερο κατά 40% σε σχέση με το 2010.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: freepik)

«Οι Κινέζοι πλήρωσαν τον Μπάιντεν»! Γεροί τριγμοί στις ΗΠΑ, θα είναι αυτό το τέλος του Τζο;;; vid

Τι μεταδίδεται από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού...

«Μήνες αφότου ο Τζο Μπάιντεν ανακοίνωσε την υποψηφιότητά του το 2019, οι Κινέζοι έστειλαν στον γιο του, Χάντερ, ο οποίος κατηγορείται για μύρια όσα ροζ και όχι μόνο σκάνδαλα, ένα τέταρτο του ενός εκατομμυρίου δολαρίων στην διεύθυνση του νυν Αμερικανού προέδρου στο Ντέλαγουερ»!

Αυτό μετέδωσε σχετικά πρόσφατα το αμερικανικό ενημρωτικό δίκτυο FOXNEWS σε ένα άνυε προηγουμένου σκάνδαλο στις ΗΠΑ!!!

Την ώρα που κατηγορούσαν τον πρώην πρόεδρο των ΗΠΑ, χωρίς στοιχεία, για στενές σχέσεις με την Ρωσία, εμφανίστηκε πως η Κίνα, η οποία βρίσκεται στα μαχαίρια με τον Λευκό Οίκο, χρηματοδότησε την οικογένεια του πρόεδρου των ΗΠΑ!!!

Όπως αναφέρεται:

«Ο επόπτης πρόεδρος, Τζέιμς Κόμερ μόλις δημοσίευσε ένα αποδεικτικό στοιχείο-βόμβα, το οποίο θα μπορούσε να είναι το καρφί στο φέρετρο της καριέρας του Μπάιντεν.

250 χιλιάδες δολάρια τραπεζικό έμβασμα από την Κίνα, πήγαν απευθείας στη διεύθυνση  κατοικίας του Τζο Μπάιντεν στο Ντέλαγουερ, ενώ ήταν υποψήφιος πρόεδρος.

Τον Αύγουστο του 2019, λίγους μήνες αφότου ο Τζο Μπάιντεν ανακοίνωσε την υποψηφιότητά του, οι  Κινέζοι έστειλαν ένα τέταρτο του εκατομμυρίου δολαρίων ηλεκτρονικά στην διεύθυνση του Τζο Μπάιντεν στο Γουίλμινγκτον του Ντέλαγουερ.

Ο Χάντερ Μπάιντεν έλαβε τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό του».

Δείτε το βίντεο, καθώς δεν αποκλείεται να δρομολογηθούν εξελίξεις στις ΗΠΑ, ή απλά να οδηγήσουν τον Μπάιντεν σε πολιτική ήτα το 2024!

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA