Άρθρα

Ο CEO της SoftBank λέει ότι η τεχνητή γενική νοημοσύνη θα έρθει μέσα σε 10 χρόνια – Τι είπε για την Super AI…

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SoftBank (9984.T) Masayoshi Son δήλωσε ότι πιστεύει ότι η τεχνητή γενική νοημοσύνη (AGI), η τεχνητή νοημοσύνη που ξεπερνά την ανθρώπινη νοημοσύνη σχεδόν σε όλους τους τομείς, θα υλοποιηθεί εντός 10 ετών.

Μιλώντας στο εταιρικό συνέδριο του SoftBank World, ο Σον είπε ότι πιστεύει ότι το AGI θα είναι δέκα φορές πιο έξυπνο από το άθροισμα όλης της ανθρώπινης νοημοσύνης. Σημείωσε την ταχεία πρόοδο στη γενετική τεχνητή νοημοσύνη που είπε ότι έχει ήδη ξεπεράσει την ανθρώπινη νοημοσύνη σε ορισμένους τομείς.

«Είναι λάθος να λέμε ότι η τεχνητή νοημοσύνη δεν μπορεί να είναι πιο έξυπνη από τους ανθρώπους καθώς δημιουργείται από ανθρώπους», είπε. «Η τεχνητή νοημοσύνη είναι πλέον αυτομάθηση, αυτοεκπαίδευση και εξαγωγή συμπερασμάτων, όπως και στα ανθρώπινα όντα».

Ο Son έχει μιλήσει για τις δυνατότητες του AGI – χρησιμοποιώντας συνήθως τον όρο “ιδιαιτερότητα” – να μεταμορφώσει τις επιχειρήσεις και την κοινωνία εδώ και μερικά χρόνια, αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που δίνει ένα χρονοδιάγραμμα για την ανάπτυξή του.

Εισήγαγε επίσης την ιδέα της «Τεχνητής Σούπερ Νοημοσύνης» στο συνέδριο που ισχυρίστηκε ότι θα πραγματοποιηθεί σε 20 χρόνια και θα ξεπερνούσε την ανθρώπινη νοημοσύνη κατά 10.000.


Ο Son είναι γνωστός για πολλά έξυπνα στοιχήματα που έχουν μετατρέψει τη SoftBank σε τεχνολογικό επενδυτικό γίγαντα, καθώς και για ορισμένα στοιχήματα που απέτυχαν θεαματικά.

Είναι επίσης επιρρεπής στο να κάνει έντονους ισχυρισμούς σχετικά με τον μετασχηματιστικό αντίκτυπο των νέων τεχνολογιών. Οι προβλέψεις του για το Διαδίκτυο για κινητά έχουν σε μεγάλο βαθμό επιβεβαιωθεί, ενώ αυτές για το Διαδίκτυο των Πραγμάτων όχι.

Ο Σον κάλεσε τις ιαπωνικές εταιρείες να «ξυπνήσουν» με την υπόσχεση της τεχνητής νοημοσύνης, υποστηρίζοντας ότι είχαν μείνει όλο και περισσότερο πίσω στην εποχή του Διαδικτύου και επανέλαβε την πίστη του στον σχεδιαστή τσιπ Arm ως τον πυρήνα της «επανάστασης της AI».


Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Arm Rene Haas, μιλώντας στο συνέδριο μέσω βίντεο, μίλησε για την ενεργειακή απόδοση των σχεδίων της Arm, λέγοντας ότι θα γίνουν όλο και πιο περιζήτητα για να τροφοδοτήσουν την τεχνητή νοημοσύνη.

Ο Σον είπε ότι θεωρεί ότι είναι το μόνο άτομο που πιστεύει ότι το AGI θα έρθει μέσα σε μια δεκαετία. Ο Χάας είπε ότι πίστευε ότι θα έρθει στη ζωή του.

(photo: pixabay)

«Ανακυκλώνω – Αλλάζω θερμοσίφωνα»: Παράταση της προθεσμίας για τις αγορές έως τις 24/10

Παρατείνονται οι αγορές νέων ηλιακών θερμοσιφώνων του προγράμματος «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Θερμοσίφωνα» μέχρι την 24η Οκτωβρίου, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.


Λαμβάνοντας υπόψη τις πραγματικές συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί σχετικά με την εξέλιξη του προγράμματος στο πλαίσιο των χρονικών δυνατοτήτων και κατ’ εφαρμογή των όρων του προγράμματος, κρίθηκε αναγκαία η παράταση των οροσήμων του «Κύκλος # 1 – Ένταξη # 1» του προγράμματος κατά 20 ημέρες, όπως τονίζεται.

  • Η νέα καταληκτική ημερομηνία αγορών είναι η 24η Οκτωβρίου, ενώ η αρχική καταληκτική ημερομηνία ήταν σήμερα 4 Οκτωβρίου.

Με την παράταση του προγράμματος Ανακυκλώνω – Αλλάζω Θερμοσίφωνα μεταφέρονται και οι αντίστοιχες ημερομηνίες ορόσημα του προγράμματος ως εξής:

Περίοδος αγορών: Αγορές με χρήση επιταγών του προγράμματος μπορεί να γίνονται από τους ωφελούμενους μέχρι και την Τρίτη 24 Οκτωβρίου (ορόσημο λήξης αγορών).

Λήξη εξαργύρωσης δεσμευμένων επιταγών:
Οι επιταγές οι οποίες είναι σε κατάσταση «Δέσμευσης σε έμπορο» κατά την καταληκτική ημερομηνίας εξαργυρώσεων έχουν δυνατότητα εξαργύρωσης μέχρι και την Τετάρτη 8 Νοεμβρίου.

Παράδοση παλαιών συσκευών από ωφελούμενους: Παραδόσεις παλαιών συσκευών προς ανακύκλωση από τους ωφελούμενος στους εμπόρους μπορούν να γίνονται έως και την Τετάρτη 8 Νοεμβρίου. Ειδικά για τις εξαργυρώσεις των δεσμευμένων σε έμπορο επιταγές, οι παραδόσεις παλαιών συσκευών προς ανακύκλωση από τους ωφελούμενος μπορούν να γίνονται έως και την Πέμπτη 23 Νοεμβρίου.

Μεταβατική περίοδος: Δυνατότητα επιστροφών/ακυρώσεων συναλλαγών στο πλαίσιο του προγράμματος, όπως ειδικότερα ορίζεται στην ενότητα 8, μπορούν να πραγματοποιούνται μέχρι τη Πέμπτη 23 Νοεμβρίου (ορόσημο λήξης μεταβατικής περιόδου). Εντός του ίδιου διαστήματος επιτρέπεται κατ’ εξαίρεση η αγορά νέων συσκευών (νέα εξαργύρωση) μόνο για τις επιταγές που ακυρώθηκαν μετά το ορόσημο λήξης αγορών (εντός της μεταβατικής περιόδου).

ΠΗΓΗ: Ελεύθερος Τύπος / intime

Κόβει την ανάσα: Λιοντάρι δαγκώνει το δάκτυλο φύλακα για να το φάει – ΒΙΝΤΕΟ

Δείτε:

Ηράκλειο: Τροχαίο ατύχημα με εγκλωβισμό δύο γυναικών

Άγνωστο πώς το όχημα που κινούνταν στο ρεύμα προς Ηράκλειο, συγκρούστηκε με ταξί που κινούνταν στην αντίθετη κατεύθυνση.

Στο σημείο για την επιχείρηση του απεγκλωβισμού των δύο γυναικών, έσπευσαν εννέα πυροσβέστες με τρία οχήματα. Οι γυναίκες παρελήφθησαν από ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ και μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Το απόκοσμο κτίριο στη Νέα Υόρκη που λένε ότι δεν έχει καν παράθυρα, vid

Έχει κινήσει το ενδιαφέρον του διαδικτύου εδώ και καιρό:

freepik photo

Ηράκλειο: Επιθέσεις σε λεωφορεία εν κινήσει τη νύχτα με πέτρες – Τρόμος για οδηγούς και επιβάτες

Επαναλαμβανόμενα υποστηρίζουν ότι είναι τα φαινόμενα επιθέσεων σε εν κινήσει λεωφορεία, μέλη του Συλλόγου Προστασίας Ανθρώπινης Ζωής «Aνθρώπινη Ασπίδα», τα οποία, σε ανακοίνωσή τους, σημειώνουν ότι αυτές οι επιθέσεις γίνονται κυρίως νυχτερινές ώρες και τρομοκρατούν οδηγούς και επιβάτες.

Ειδικότερα, στην ανακοίνωση αναφέρεται: «Παρακολουθούμε για πολλοστή φορά και για ακόμη μια χρονιά τις επαναλαμβανόμενες επιθέσεις με πέτρες σε λεωφορεία του ΚΤΕΛ και τουριστικά, εν μέσω νυκτός, τρομοκρατώντας στην κυριολεξία οδηγούς και δεκάδες επιβάτες. Οι συγκεκριμένες επιθέσεις, μάλιστα, κυρίως λαμβάνουν χώρα μερικά μόλις μέτρα μακριά από το Αστυνομικό Μέγαρο Ηρακλείου, στη έξοδο του αεροδρομίου προς εθνική οδό. Υπάρχει άμεσος κίνδυνος από τις επιθέσεις αυτές ο εκάστοτε οδηγός να χάσει τον έλεγχο του οχήματος και να θρηνήσουμε δεκάδες ζωές σε ένα δυστύχημα. Καλούμε την πολιτεία (Αστυνομία) να ενεργοποιήσει κάθε διαθέσιμο μηχανισμό για την πάταξη του φαινομένου πριν να είναι πολύ αργά».

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Την παραίτησή του υπέβαλε ο πρόεδρος του ΕΟΦ Δημήτρης Φιλίππου

Στον πρωθυπουργό υπέβαλε χθες το βράδυ την παραίτησή του ο πρόεδρος του ΕΟΦ Δημήτρης Φιλίππου. Την είδηση γνωστοποίησε ο ίδιος με ανάρτησή του στο facebook. Σύντομα, όπως αναφέρει, θα παρουσιάσει το έργο που πραγματοποίησε τα 4 χρόνια της θητείας του στον Οργανισμό.

«Μετά από μία ολοκληρωμένη θητεία και δύο παρατάσεις και θεωρώντας ότι το πλήρωμα του χρόνου έχει φτάσει υπέβαλα εχθές αργά το βράδυ την παραίτησή μου στον πρωθυπουργό από τη θέση του προέδρου του ΕΟΦ και επιστρέφω στα ακαδημαϊκά μου καθήκοντα και την χειρουργική που τόσο αγαπώ!

Σε αυτό το ταξίδι που κράτησε τέσσερα χρόνια πολλά πράγματα επιτεύχθηκαν και ουσιαστικές αλλαγές και τομές έγιναν. Θέλω από τα βάθη της καρδιάς μου να ευχαριστήσω τον πρωθυπουργό κ. Κ. Μητσοτάκη και τον πρώην υπουργό Υγείας κ. Κικίλια για την εμπιστοσύνη τους και τη δυνατότητα που μου παρείχαν να υπηρετήσω τη χώρα από τη θέση του προέδρου του πιο ιστορικού και συμβολικού οργανισμού στο χώρο της υγείας, αλλά ταυτόχρονα να συμμετάσχω σε σημαντικούς θεσμούς όπως η Επιτροπή Διαπραγμάτευσης και το ΚΕΣΥ. Οφείλω να παρουσιάσω το έργο που πραγματοποιήθηκε αυτά τα τέσσερα χρόνια και αυτό θα γίνει σύντομα. Προς το παρόν να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου στον ΕΟΦ για τη σημαντικής τους βοήθεια και τον επαγγελματισμό, τους συλλόγους ασθενών και τις Φαρμακευτικές Εταιρείες για την άριστη συνεργασία που που είχαμε προκειμένου να δώσουμε λύσεις σε σημαντικά θέματα δημόσιας και ατομικής υγείας και φυσικά όλους εκείνους τους φορείς, εκπροσώπους φορέων και υπηρεσιακούς παράγοντες με τους οποίους συνεργαστήκαμε στη βάση αμοιβαίας κατανόησης και σεβασμού με στόχο την προαγωγή της υγείας στη χώρα μας!».

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Το μέρος που έχει ήδη βγάλει δήμαρχο πριν τις εκλογές

Στους Λειψούς ετοιμάζεται ο ένας και ο μοναδικός υποψήφιος, ο οποίος έχει ήδη εκλεχθεί δύο φορές δήμαρχος και πάει για τρίτη πριν ακόμη γίνουν οι αυτοδιοικητικές εκλογές.

Αναλυτικά η ανάρτηση του δημάρχου Λειψών


«Συνδημότισσες και συνδημότες,

Στις 31 Αυγούστου ολοκληρώθηκε η διαδικασία υποβολής υποψηφιοτήτων εν όψει των αυτοδιοικητικών εκλογών που θα πραγματοποιηθούν στις 8 Οκτωβρίου. Για τρίτη συνεχή εκλογική αναμέτρηση (2014, 2019, 2023) στο Δήμο Λειψών δεν θα υπάρχει αντίπαλος απέναντι στον συνδυασμό μας. Το γεγονός αυτό από μόνο του αποτελεί την καλύτερη επιβράβευση για την παραγωγική μας πορεία εννέα ετών. Μια πορεία που είναι αποτέλεσμα προσωπικών μου προσπαθειών μαζί κυρίως με την καθοριστική συμβολή των μελών του δημοτικού συμβουλίου που κλήθηκαν να πάρουν σημαντικές αποφάσεις για την πρόοδο και την ευημερία του τόπου μας, υπό συνθήκες που πολλές φορές ήταν αντίξοες και εξαιρετικά δύσκολες. Όσο όμως και να μας χαροποιεί το γεγονός της μοναδικής υποψηφιότητας του συνδυασμού μας, άλλο τόσο μας γεμίζει ακόμη περισσότερες ευθύνες.

Αισθανόμαστε πιο έντονη την ανάγκη να σταθούμε αντάξιοι των προσδοκιών σας και της μεγάλης εμπιστοσύνης που συνεχίζετε να μας δείχνετε. Χωρίς αμφιβολία μέσα στα εννιά αυτά χρόνια έγιναν έργα, δράσεις και πολλές αλλαγές προς το καλύτερο. “Δεν επαναπαυόμαστε όμως στις δάφνες μας”, ούτε ισχυριζόμαστε πως είμαστε αυθεντίες ή αλάνθαστοι. Αν κάτι μάθαμε καλά αυτά τα χρόνια είναι να εντοπίζουμε άμεσα τις στρεβλώσεις και να προβαίνουμε με γρήγορα αντανακλαστικά στις απαραίτητες διορθώσεις. Η εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπο μας θα αποτελέσει το έναυσμα για να κάνουμε ακόμη μεγαλύτερη προσπάθεια με περισσότερο πάθος και ενέργεια και να γίνουμε καλύτεροι μέσα από μια νέα και δυνατή ομάδα!

Για τον λόγο αυτό, έχω την τιμή να σας παρουσιάσω το νέο μας ψηφοδέλτιο που αποτελείται από δεκαεπτά άτομα, οκτώ γυναίκες και εννέα άνδρες, εκ των οποίων τα έντεκα είναι νέα πρόσωπα και τα έξι εν ενεργεία δημοτικοί σύμβουλοι. Όλοι τους είναι μοναδικοί και ο καθένας ξεχωριστά με κάνει πολύ περήφανο. Τους ευχαριστώ από καρδιάς για τη στήριξη και τους εύχομαι καλή επιτυχία!».

intime photo

Το θέαμα σε αφήνει άφωνο: Δείτε τι έκαναν με δύο γυναίκες – ΒΙΝΤΕΟ

Έκθεση σε μια γκαλερί τέχνης στην Νέα Υόρκη σε αφήνει άφωνο!

Δύο γυναίκες να κάθονται σε δύο συσκευές καθώς τοποθετούν τα πρόσωπά τους σε ένα προσκέφαλο τύπου τραπεζιού μασάζ, ενώ σηκώνουν τα πίσω άκρα τους.

Πώς αισθάνεστε όταν το βλέπετε:

photo freepik

Παύλος Μαρινάκης για Κασσελάκη: “Έχει πει σε περίπου 10 μέρες όσα ψέματα θα μπορούσε να πει κάποιος μπορεί και σε πολλούς μήνες” (video)

Δείτε τι ανέφερε ο της ΝΔ, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης για τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανο Κασσελάκη, στον τηλεοπτικό σταθμό open:

(photo: intime)

Κασσελάκης μπροστά στις κάμερες με γραβάτα: Απλά δείτε, vid

Περισσεύει η αμηχανία:

scr

Τράκαρε το προπορευόμενο όχημα και έφυγε αλλά δεν ήξερε ποιος ήταν δίπλα…

Το παράπονο της Πελόζι: «Με έδιωξαν…»

Τι καταγγέλλει.

Η πρώην πρόεδρος της Βουλής των Αντιπροσώπων Νάνσι Πελόζι είπε την Τρίτη ότι ο νέος προσωρινός πρόεδρος, Πάτρικ Μακ Χένρι της Βόρειας Καρολίνας, της έδωσε εντολή να εγκαταλείψει το γραφείο της στο κτήριο του Καπιτωλίου.

Ένα email που στάλθηκε από το γραφείο του McHenry στο γραφείο της Pelosi λίγο μετά τις 6 μ.μ. το απόγευμα της Τρίτης σημείωνε τα εξής:

«Πρόκειται να εκχωρήσω εκ νέου το h-132 για προεδρική χρήση. Παρακαλώ αδειάστε τον χώρο αύριο.»

Η Πελόζι είπε σε δήλωσή της ότι δεν βρισκόταν στην Ουάσιγκτον για να μεταφέρει αμέσως τα υπάρχοντά της.

«Με όλες τις σημαντικές αποφάσεις που πρέπει να αντιμετωπίσει η νέα ηγεσία των Ρεπουμπλικανών, τις οποίες όλοι περιμένουμε με ανυπομονησία, μία από τις πρώτες ενέργειες που έλαβε ο νέος προσωρινός Πρόεδρος ήταν να με διατάξει να εγκαταλείψω αμέσως το γραφείο μου στο Καπιτώλιο».

απεμπε-photo

Σήμερα ανοίγει η πλατφόρμα για αποζημιώσεις ηλεκτρικών εγκαταστάσεων σε πλημμυροπαθείς της κακοκαιρίας Daniel

Ανοίγει σήμερα Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2023, η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων, από τους πλημμυροπαθείς της κακοκαιρίας «Daniel», για την κάλυψη εξόδων έκτακτου ελέγχου των εσωτερικών, ηλεκτρικών εγκαταστάσεων, που αντιστοιχούν σε συγκεκριμένη παροχή ηλεκτρικού ρεύματος.

Η σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 5753/Β/2.10.2023, υπεγράφη από τους Υπουργούς Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κ. Χατζηδάκη, Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Β. Κικίλια και από τους Υφυπουργούς Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Θ. Πετραλιά και Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Αλ. Σδούκου.

Με την υποβολή της αίτησης και των δικαιολογητικών, θα καλύπτεται το απαιτούμενο χρηματικό ποσό, που αφορά στην έκδοση υπεύθυνης δήλωσης αδειούχου εγκαταστάτη, για τα κτίσματα που επλήγησαν από τις πλημμύρες και βρίσκονται σε περιοχές της επικράτειας, οι οποίες κηρύχθηκαν σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.

Δικαιούχοι κάλυψης εξόδων της Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (Υ.Δ.Ε.) είναι όλοι όσοι ήταν νόμιμα συνδεδεμένοι στο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας έως την 4η Σεπτεμβρίου 2023, των οποίων η παροχή διεκόπη μεταξύ 4.9.2023-11.9.2023 και παραμένει σε διακοπή μέχρι να γίνει η υποβολή της αίτησης ή έχει συνδεθεί στο μεσοδιάστημα, δηλαδή από την 4η.9.2023 μέχρι και το χρόνο υποβολής της σχετικής αίτησης, μετά από τη σχετική έκδοση νέας Υ.Δ.Ε.

Προκειμένου να καταβληθούν τα έξοδα έκδοσης Υ.Δ.Ε. απαραίτητη προϋπόθεση είναι: το κτίσμα, στο οποίο διενεργείται ο έκτακτος έλεγχος, να βρίσκεται σε περιοχές της επικράτειας που κηρύχθηκαν σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης πολιτικής προστασίας, σύμφωνα με το άρθρο 25 του ν. 4662/2020 (Α’ 27), έχοντας πληγεί από τη θεομηνία με την ονομασία «Daniel».

Οι δικαιούχοι θα μπορούν να εισέρχονται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα www.deddie.gr από την Τετάρτη, 4 Οκτωβρίου 2023, προκειμένου να υποβάλουν την αίτηση τους, συνοδευόμενη από τα δικαιολογητικά που περιγράφονται στο ΦΕΚ 5753/Β/2.10.2023. Εναλλακτικά, η υποβολή του αιτήματος και των δικαιολογητικών μπορεί να πραγματοποιηθεί στις κατά τόπους μονάδες του ΔΕΔΔΗΕ (φυσική παρουσία).

Η ΚΥΑ έχει αναρτηθεί στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας: ypen.gov.gr/category/anakoinoseis-typou

Εντός των επόμενων ημερών αναφέρεται ότι πρόκειται να ληφθεί αντίστοιχη πρωτοβουλία και για τους πληγέντες από την κακοκαιρία «Elias».

(με πληροφορίες από cnn. gr / photo: eurokinissi)

Σε Θεσσαλονίκη και Κοζάνη σήμερα ο Μητσοτάκης

Ο πρωθυπουργός και πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης θα μεταβεί σήμερα σε Κοζάνη και Θεσσαλονίκη.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα παραστεί στις 10:00 και θα μιλήσει σε εκδήλωση του υποψήφιου περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας Γιώργου Κασαπίδη, στην Κοζάνη.

Το πρόγραμμα Μητσοτάκη στη Θεσσαλονικη


Στος 13:00 ο κ. Μητσοτάκης θα παραστεί στην εκδήλωση υπογραφής της σύμβασης για τη διαχείριση, συντήρηση και λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης, στο εργοτάξιο του σταθμού Αγία Σοφία.



Νωρίτερα, ο πρωθυπουργός θα επισκεφθεί τα ιστορικά Κεραμεία Αλλατίνη, όπου θα παρουσιαστεί το σχέδιο για την ανάπλαση και αξιοποίηση του ακινήτου.

Στις 18:30 ο κ. Μητσοτάκης θα επισκεφτεί το εκλογικό κέντρο του υποψήφιου δημάρχου Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνου Ζέρβα.

Στις 19:00 ο πρωθυπουργός θα παραστεί στην εκδήλωση της εταιρείας Dimand για την παρουσίαση της αστικής ανάπλασης των πρώην εγκαταστάσεων της ζυθοποιίας ΦΙΞ, στο παλιό λιμάνι της Θεσσαλονίκης.


(ΦΩΤΟ:Eurokinissi)

Κάτι δεν πάει καλά με τη γυναίκα του Ζελένσκι, vid

Τι έκανε εντύπωση στο Twitter σε μία από τις πιο πρόσφατες κοινές εμφανίσεις του προεδρικού ζευγαριού:

scr

Κολομβία: Ο στρατός ζήτησε συγγνώμη για την εκτέλεση άμαχων πολιτών

Κολομβία: Ο στρατός ζήτησε συγγνώμη για την εκτέλεση άμαχων πολιτών

Ο κολομβιανός στρατός ζήτησε για πρώτη φορά χθες, Τρίτη, συγγνώμη από οικογένειες άμαχων πολιτών που σκοτώθηκαν από στρατιώτες οι οποίοι στη συνέχεια τους εμφάνισαν ψευδώς ως αντάρτες που σκοτώθηκαν στη μάχη, μια πρακτική γνωστή με την ονομασία «ψευδώς θετικοί».

Σύμφωνα με την Ειδική Δικαιοδοσία για την Ειρήνη (JEP), ένα ειδικό δικαστήριο αρμόδιο για να ερευνά τα χειρότερα εγκλήματα που διαπράχθηκαν στη διάρκεια της σύγκρουσης στην Κολομβία, 6.402 πολίτες σκοτώθηκαν στο πλαίσιο αυτής της πολιτικής και στο διάστημα ανάμεσα στο 2004 και το 2008. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι στρατιώτες είχαν ντύσει στη συνέχεια με στολές ανταρτών τα πτώματα των πολιτών τους οποίους είχαν σκοτώσει.

«Αναγνωρίζουμε ότι μέλη του στρατού διέπραξαν φρικτές πράξεις οι οποίες δεν έπρεπε να είχαν γίνει ποτέ», δήλωσε ο αρχηγός του στρατού, ο στρατηγός Λουίς Οσπίνα, στη διάρκεια τελετής στην Μπογοτά.

Οι δολοφόνοι και οι συνεργοί τους «κηλίδωσαν τη νομιμότητα» του θεσμού, πρόσθεσε. «Ζητούμε ειλικρινέστατα συγγνώμη», δήλωσε απευθυνόμενος στους συγγενείς των θυμάτων.

Η πρακτική αυτή είναι ένα από τα πιο μεγάλα σκάνδαλα στα οποία εμπλέκεται ο κολομβιανός στρατός στη διάρκεια της σύγκρουσής του με τους αριστερούς αντάρτες.

Οι περισσότερες από τις γυναίκες, που ήταν παρούσες στην τελετή, ζήτησαν να μάθουν την αλήθεια για την ταυτότητα αυτών που από το 2004 ως το 2008 έδωσαν τις εντολές να θανατωθούν οι πολίτες αυτοί ώστε να διογκώσουν έτσι τις στατιστικές αναφορικά με τον αγώνα εναντίον των ανταρτών, με αντάλλαγμα τιμητικές ημέρες αργίας και παρασημοφορήσεις.

Σύμφωνα με ενώσεις θυμάτων, μέλη του στρατού είχαν καταχρασθεί την εμπιστοσύνη νέων και τους είχαν υποσχεθεί θέσεις εργασίας, πριν τους σκοτώσουν.

Διοικητές του στρατού αρνούνται πως οι πράξεις αυτές μπορεί να ήταν συστηματικές και ισχυρίζονται πως ήταν στη φαντασία οργανώσεων της αριστεράς που ήθελαν να πλήξουν τις δυνάμεις της τάξης.

Ορισμένοι στρατιωτικοί ισχυρίστηκαν στην JEP πως υφίσταντο πιέσεις από τους ανωτέρους τους και ιδιαίτερα τον Μάριο Μοντόγια, έναν απόστρατο στρατηγό και πρώην αρχηγό του γενικού επιτελείου στρατού, ο οποίος είχε πολύ στενές σχέσεις με τον δεξιό πρώην πρόεδρο Άλβαρο Ουρίμπε.

Σε βάρος του απαγγέλθηκαν στα τέλη Αυγούστου από την JEP κατηγορίες για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας για την ευθύνη του στο φόνο και την εξαφάνιση 130 πολιτών, τους οποίους είχε εμφανίσει ψευδώς ως αντάρτες που σκοτώθηκαν στη μάχη.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: freepik)

Έρχονται οι “έξυπνες” πινακίδες αυτοκινήτων!!! Θα “επικοινωνούν” με τις υποδομές κυκλοφορίας…

Οι ψηφιακές πινακίδες αναφέρεται ότι έχουν σύστημα GPS για περίπτωση κλοπής και δυνατότητες επικοινωνίας με άλλα οχήματα και τις υποδομές κυκλοφορίας . Ενώ εγείρουν ήδη ενστάσεις για τα προσωπικά δεδομένα και την κυβερνητική επιτήρηση.

Ψηφιακές πινακίδες κυκλοφορίας προσφέρονται ως εργοστασιακή επιλογή από αυτοκινητοβιομηχανία σε επιλεγμένες πολιτείες των ΗΠΑ.


Πελάτες στο Μίσιγκαν, την Καλιφόρνια και την Αριζόνα μπορούν πλέον να επιλέξουν αυτές τις ψηφιακές πινακίδες, οι οποίες διατίθενται σε δύο εκδόσεις: μια παραλλαγή που λειτουργεί με μπαταρία και έχει πενταετή διάρκεια ζωής και μια ενσύρματη έκδοση που διαθέτει ανιχνευτή GPS για αυξημένα μέτρα ασφαλείας.

Ενώ οι ψηφιακές πινακίδες προσφέρουν χαρακτηριστικά όπως προσαρμόσιμο κείμενο και επιλογές φόντου, καθώς και ειδοποιήσεις προστασίας από κλοπή.

Αναφέρεται ότι εξυπηρετούν πρακτικές λειτουργίες, όπως ο άμεσος εντοπισμός GPS σε περίπτωση κλοπής και οι δυνατότητες επικοινωνίας με άλλα οχήματα και τις υποδομές κυκλοφορίας και αυτή τη στιγμή έχουν ελάχιστη τιμή 566 ευρώ.

Η τεχνολογία, η οποία δοκιμάστηκε προηγουμένως στο Ντουμπάι, προωθείται με στόχο, όπως λένε, να φέρει επανάσταση στις προσπάθειες επιβολής του νόμου και αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών.

Η έλευση των ψηφιακών πινακίδων έχει εγείρει ανησυχίες μεταξύ των υποστηρικτών της ιδιωτικής ζωής, αμφισβητώντας τον βαθμό στον οποίο οι κυβερνήσεις θα πρέπει να έχουν πρόσβαση στις λεπτομερείς πληροφορίες των πολιτών.

Καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία κινείται προς την κατεύθυνση της αυξημένης συνδεσιμότητας, αυτές οι ψηφιακές “καινοτομίες” προκαλούν ουσιαστικές συζητήσεις σχετικά με το απόρρητο των δεδομένων και την κυβερνητική επιτήρηση.

(με πληροφορίες από newsauto. gr / photo: pixabay)

Μητσοτάκης/DeepMind: Συνάντηση που φέρνει εξελίξεις στην Ελλάδα – ΒΙΝΤΕΟ

Την ώρα που η προσοχή είναι στραμμένη στον Κασσελάκη!!! Τι έχει γράψει ο Λιακόπουλος...

Για τα… οφέλη που μπορεί να πετύχει η χώρα μας από την χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης συζήτησε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε τηλεδιάσκεψη που είχε με τον ιδρυτή και CEO της εταιρείας DeepMind, Ντέμης Χασάμπης, μία από τις κορυφαίες προσωπικότητες διεθνώς στην ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης, η οποία επιδιώκεται να έρθει για τα καλά στην Ελλάδα!!!

Την αλήθεια για την τεχνητή νοημοσύνη την έχει γράψει μόνο ο Λιακόπουλος (ΕΔΩ)!

Ας δούμε τώρα τι θέλουν να κάνουν, την ώρα που η προσοχή είναι στραμμένη στον Κασσελάκη!!!

Η Google DeepMind, πρώην DeepMind Technologies, είναι ένα βρετανικό ερευνητικό εργαστήριο τεχνητής νοημοσύνης που λειτουργεί ως θυγατρική της Google.

Μεταξύ άλλων, Μητσοτάκης και Χασάμπης, συζήτησαν τις εξελίξεις στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης, και τόνισαν την ανάγκη δημιουργίας ενός πλαισίου δεοντολογίας και ασφάλειας ως προς την χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης, που θα προστατεύει, ισχυρίζονται, τους χρήστες, θα μειώνει τον αντίκτυπο των πιθανών κινδύνων και δεν θα περιορίζει την ανάπτυξη της καινοτομίας και της τεχνολογίας.

Η Ελλάδα σύμφωνα με τον κ. Hassabis μπορεί να εισάγει σε πολλούς τομείς την χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης, όπως στην Οικονομία, την Παιδεία, τον Τουρισμό, τον Πολιτισμό! Η συζήτηση εντάσσεται στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών που θα αναλάβει ο Πρωθυπουργός σχετικά με την Τεχνητή Νοημοσύνη εντός και εκτός Ελλάδος.

Σημειώνεται ότι ο CEO της εταιρείας DeepMind τιμήθηκε με το να τον συμπεριλάβει το αμερικανικό περιοδικό ΤΙΜΕ στη λίστα με τους 100 πιο σημαντικούς ανθρώπους της τεχνητής νοημοσύνης για το 2023.

Ο Demis Hassabis γεννήθηκε στο βόρειο Λονδίνο το 1976 από πατέρα Ελληνοκύπριο και μητέρα από την Σιγκαπούρη και είναι ο μεγαλύτερος από τρία αδέλφια.

Αν και δεν μιλάει την ελληνική γλώσσα, έχει εκφράσει την περηφάνια του για τις ελληνικές ρίζες του, μιλώντας σε κυπριακά ΜΜΕ. «Καταλαβαίνω λίγα ελληνικά, επειδή ο παππούς μου ζούσε με την οικογένειά μας για αρκετό καιρό και μιλούσε στα ελληνικά με τον πατέρα μου», έχει δηλώσει παλιότερα.

Όπως παραδέχεται, η εισαγωγή της Τεχνητής Νοημοσύνης στην καθημερινότητα δεν είναι χωρίς ρίσκο. Αυτό ακριβώς τέθηκε στη συζήτηση με τον κ. Μητσοτάκη. Σημειώνει πως ακόμη κινούμαστε σε αχαρτογράφητα νερά σε ό,τι αφορά την επίδραση της Τεχνητής Νοημοσύνης! Παράλληλα ωστόσο, υπογραμμίζει ότι δεν έχουμε πολύ χρόνο για να οργανώσουμε δικλείδες ασφαλείας. Χρειάζονται δοκιμές, έτσι ώστε να έρθει η Τεχνητή Νοημοσύνη το συντομότερο δυνατό!

Ο Χασάμπης δεν θέλει να μιλήσει για κίνδυνο. Δεν θεωρεί ότι είναι πρακτικό να σταματήσουμε τώρα, όπως λέει ο Έλον Μασκ, καθώς θεωρεί ότι «αν προχωρήσουν σωστά, θα είναι η πιο ευεργετική τεχνολογία για την ανθρωπότητα». ΚΑΙ ΑΝ ΟΧΙ;;;

Θυμηθείτε ορισμένα βίντεο του ΕΛ:

photo intime

Έσφαξαν ακτιβιστή μπροστά στα μάτια της κοπέλας του! Σοκαριστικό ΒΙΝΤΕΟ

Ένα βίντεο-σοκ δείχνει τη στιγμή που ένας ακτιβιστής μαχαιρώθηκε μέχρι θανάτου μπροστά στα μάτια της κοπέλας του – η οποία προσπάθησε απεγνωσμένα να ζητήσει βοήθεια στον απόηχο της τρομακτικής επίθεσης στο Μπρούκλιν.

Ο Ράιαν Κάρσον, 32 ετών, και η κοπέλα του φαίνονται να κάθονται σε μια στάση λεωφορείου στο Bedford-Stuyvesant της Νέας Υόρκης, καθώς οι δυο τους επέστρεφαν από έναν γάμο τα ξημερώματα της Δευτέρας.

Όπως φαίνεται και στο βίντεο, οι δύο τους σηκώνονται και αρχίζουν να περπατούν στο τετράγωνο, προς την ίδια κατεύθυνση με έναν άνδρα με ένα σκουρόχρωμο φούτερ που μόλις είχε προπεράσει το ζευγάρι.

Λίγα μέτρα μπροστά τους, ο άγνωστος αρχίζει να κλωτσάει σκούτερ που ήταν σταθμευμένα κοντά στο πεζοδρόμιο χωρίς προφανή λόγο. Τότε ήταν που άρχισε η επίθεση.

Ο άγνωστος άνδρας έσφαξε στη μέση του πεζοδρομίου τον νεαρό ακτιβιστή:

Freepik photo