Άρθρα

Αυξήθηκε δραματικά ο πληθυσμός σε περιοχές του πλανήτη που κινδυνεύουν από πλημμύρες

Δραματική πληθυσμιακή αύξηση σε περιοχές που διατρέχουν κίνδυνο πλημμύρας, παγκοσμίως, σημειώνεται από το 1985 και μετά, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature.

Στην έρευνα, στην οποία συμμετείχε και ο επίκουρος καθηγητής Ωκεανογραφίας και Θαλάσσιων Βιοεπιστημών του Πανεπιστημίου Αιγαίου, Μιχάλης Βουσδούκας, εξετάστηκαν δεδομένα για το χρονικό διάστημα 1985-2015. Διαπιστώθηκε ότι αυτήν την περίοδο οι ανθρώπινοι οικισμοί επεκτάθηκαν κατά 85,4%, ωστόσο, οι οικισμοί με την υψηλότερη έκθεση σε κίνδυνο πλημμύρας αυξήθηκαν κατά 122%.

Τα παραπάνω ευρήματα υποδεικνύουν ότι η ανθρώπινη κατοίκηση σε ζώνες υψηλού κινδύνου πλημμύρας είναι ταχύτερη από αυτήν σε περιοχές με χαμηλό κίνδυνο πλημμύρας. Επιπλέον, διαπιστώθηκε ότι το 2015 τουλάχιστον το 11,3% όλων των κατοικημένων περιοχών, παγκοσμίως, αντιμετώπιζαν υψηλό ή πολύ υψηλό κίνδυνο πλημμύρας.

Η αύξηση των αστικών οικισμών μπορεί να προωθεί την οικονομική ανάπτυξη, αλλά εγείρει και ανησυχίες σχετικά με την αυξημένη ευπάθεια σε φυσικούς κινδύνους και την επιβάρυνση των δημόσιων υπηρεσιών και υποδομών. Τα συγκεκριμένα ευρήματα διαπιστώνονται ενώ προηγούμενες έρευνες επεσήμαναν ότι οι πληθυσμοί που πλήττονται από πλημμύρες αυξάνονται.

Επίσης, εντοπίστηκε ότι η δυναμική της έκθεσης σε πλημμύρες διαφέρει μεταξύ των περιφερειών και των χωρών διαφορετικού εισοδηματικού επιπέδου. Για παράδειγμα, η περιοχή της ανατολικής Ασίας και του Ειρηνικού είχε το μεγαλύτερο ποσοστό κατοίκησης σε επικίνδυνες περιοχές.

Η Ευρώπη, όπως και η Λατινική Αμερική και η Καραϊβική, η κεντρική Ασία, είναι περιοχές όπου το ποσοστό ανάπτυξης της κατοίκησης σε περιοχές εκτεθειμένες σε πλημμύρες ξεπερνά το ποσοστό ανάπτυξης σε μη ευάλωτες περιοχές. Αντίθετα, η υποσαχάρια Αφρική και η Βόρεια Αμερική είχαν τα μικρότερα ποσοστά έκθεσης σε κινδύνους.

(ΑΠΕΜΠΕ – φωτο:freepik)

Θεσσαλονίκη: Δίκη του αστυνομικού που πυροβόλησε και σκότωσε 16χρονο σε καταδίωξη – Τι πρότεινε ο εισαγγελέας

Να παραπεμφθεί σε δίκη ενώπιον Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου για ανθρωποκτονία με πρόθεση, σε ήρεμη ψυχική κατάσταση, αλλά και για παράνομους πυροβολισμούς εξουδετέρωσης, προτείνει ο εισαγγελέας για τον 35χρονο αστυνομικό της ομάδας ΔΙΑΣ, από τα πυρά του οποίου έχασε τη ζωή του ο 16χρονος Ρομά, κατά τη διάρκεια αστυνομικής καταδίωξης, πέρσι το Δεκέμβριο, στη δυτική Θεσσαλονίκη.

Στην πρότασή του προς το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης που θα αποφανθεί για την παραπομπή του κατηγορούμενου αστυνομικού, ο εισαγγελικός λειτουργός περιγράφει αναλυτικά το χρονικό της καταδίωξης, η οποία ξεκίνησε, όταν αστυνομικοί ενημερώθηκαν ότι το 16χρονο θύμα αποχώρησε με το Ι.Χ. φορτηγάκι του πατέρα του από βενζινάδικο, χωρίς να πληρώσει το ποσό των 20 ευρώ για τα καύσιμα που είχε βάλει.

Όπως περιγράφεται στην εισαγγελική πρόταση, ο κατηγορούμενος αστυνομικός πυροβόλησε με το υπηρεσιακό του όπλο δύο φορές από απόσταση 10-15 μέτρων: μία από τις βολίδες πέτυχε το αυτοκίνητο από το πίσω μέρος, διαπέρασε τον υαλοπίνακα, πλήττοντας το πίσω μέρος του κεφαλιού του 16χρονου ο οποίος έχασε τις αισθήσεις του και τον έλεγχο του αυτοκινήτου, με συνέπεια αυτό να προσκρούσει διαδοχικά στα σκαλοπάτια παρακείμενου ξενοδοχείου και εξωτερικού τοίχου, όπου ακινητοποιήθηκε. Το ανήλικο θύμα υπέκυψε στα τραύματά του έπειτα από νοσηλεία οκτώ ημερών, ενώ από τις τοξικολογικές εξετάσεις που διενεργήθηκαν προέκυψε ότι είχε κάνει χρήση ναρκωτικών χαπιών, όπως επισημαίνεται στην εισαγγελική πρόταση.

Αναφερόμενος στον ισχυρισμό του 35χρονου αστυνομικού ότι βρισκόταν σε άμυνα κι ότι προέβη στον πυροβολισμό για εκφοβισμό, λόγω των επικίνδυνων ελιγμών που πραγματοποιούσε ο 16χρονος θέτοντας σε κίνδυνο τη σωματική ακεραιότητα τόσο του ίδιου όσο και των συναδέλφων του, ο εισαγγελικός λειτουργός σημειώνει: «Αν ήθελε πραγματικά απλώς να εκφοβίσει τον 16χρονο θα μπορούσε να πυροβολήσει μία ή και περισσότερες φορές στον αέρα».

Σχολιάζοντας την ενέργεια του αστυνομικού να πυροβολήσει, ο εισαγγελέας πρωτοδικών επισημαίνει -μεταξύ άλλων- ότι «πυροβόλησε προκειμένου να αναγκάσει τον 16χρονο να σταματήσει την πορεία του οχήματός του και να τερματίσει με τον τρόπο αυτό την καταδίωξη», ενώ σε άλλο σημείο τονίζει: «Ίσως και εμφορούμενος από αισθήματα οργής και εκδικητικότητας για τον επικίνδυνο τρόπο που οδηγούσε ο ανήλικος και την άρνησή του μέχρι τότε να συμμορφωθεί στα σήματα στάσης σε συνδυασμό με την ελλιπή εκπαίδευση που έχει λάβει και λαμβάνει για την αντιμετώπιση παρόμοιων περιστατικών (εκπαίδευση ως αστυνομικός επί τέσσερις μήνες, εκπαίδευση στη χρήση όπλου άπαξ ετησίως)».

Σε ό,τι αφορά την κατηγορία περί άσκοπων πυροβολισμών εξουδετέρωσης, στην εισαγγελική πρόταση αναφέρεται ότι ο πυροβολισμός «στη συγκεκριμένη περίπτωση απαγορευόταν, καθώς στρεφόταν εναντίον ανηλίκου, όπως γνώριζε ο κατηγορούμενος, χωρίς μάλιστα να αποτελεί μοναδικό μέσο για την αποτροπή επικείμενου κινδύνου θανάτου, αφού, αφενός ο 16χρονος επιχειρούσε πλέον μόνο να διαφύγει και δεν επιτίθετο στους αστυνομικούς, αφετέρου θα μπορούσε ο κατηγορούμενος να πυροβολήσει προς εκφοβισμό στοχεύοντας ψηλά».

Τεκμηριώνοντας την πρότασή του περί παράνομων πυροβολισμών εξουδετέρωσης, ο εισαγγελέας επισημαίνει ότι «δεν επρόκειτο για απόκρουση επίθεσης ενωμένης με επικείμενο κίνδυνο θανάτου ή βαριάς σωματικής βλάβης ανθρώπου, ούτε για διάσωση ομήρων, όπως προβλέπεται από τον νόμο».

Να σημειωθεί ότι ο 35χρονος μετά την απολογία του είχε αφεθεί ελεύθερος με περιοριστικό όρο, ενώ τέθηκε σε διαθεσιμότητα.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Πώς ένας πυρηνικός αντιδραστήρας στη Β. Κορέα έχει σημάνει συναγερμό σε ΗΠΑ και Ν. Κορέα;

Το υπουργείο Άμυνας της Νότιας Κορέας δήλωσε σήμερα ότι "παρακολουθεί στενά" το θέμα που αφορά πυρηνικό αντιδραστήρα της Βόρειας Κορέας,

μετά τη δημοσίευση πληροφοριών για την προσωρινή διακοπή της λειτουργίας του, πιθανόν για να εξαχθεί πλουτώνιο που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για στρατιωτικούς σκοπούς.

Πηγές των υπηρεσιών πληροφοριών της Σεούλ και της Ουάσινγκτον εντόπισαν ενδείξεις, σύμφωνα με τις οποίες στα τέλη Σεπτεμβρίου διακόπηκε προσωρινά η λειτουργία του αντιδραστήρα των πέντε μεγαβάτ του εργαστηρίου της Γιονγκμπιόν, γράφει σήμερα η νοτιοκορεατική εφημερίδα Donga Ilbo.

“Οι νοτιοκορεατικές και οι αμερικανικές υπηρεσίες πληροφοριών παρακολουθούν στενά τις κινήσεις στο ζήτημα αυτό”, δήλωσε σε δημοσιογράφους ο εκπρόσωπος του νοτιοκορεατικού υπουργείου Άμυνας Γέον Χα-κιού, απαντώντας σε ερώτηση για τις πληροφορίες αυτές των εφημερίδων.

Η αναστολή αυτή της λειτουργίας του αντιδραστήρα θα μπορούσε να δείχνει ότι ράβδοι αναλωμένου πυρηνικού καυσίμου υφίστανται επεξεργασία για να εξαχθεί πλουτώνιο που προορίζεται να χρησιμοποιηθεί σε πυρηνικά όπλα, σύμφωνα με την εφημερίδα, η οποία επικαλείται κυβερνητική πηγή.

Στις εγκαταστάσεις της Γιονγκμπιόν, περίπου 100 χιλιόμετρα βόρεια της Πιονγκγιάνγκ, βρίσκεται ο πρώτος πυρηνικός αντιδραστήρας της Βόρειας Κορέας και η μόνη γνωστή πηγή πλουτωνίου για το βορειοκορεατικό πρόγραμμα εξοπλισμών.

Η Πιονγκγιάνγκ κατοχύρωσε την περασμένη εβδομάδα στο Σύνταγμά της το καθεστώς της ως πυρηνικού κράτους και ο ηγέτης της Κιμ Γιονγκ Ουν υπογράμμισε την ανάγκη για πιο σύγχρονα πυρηνικά όπλα για την αντιμετώπιση των απειλών από τις ΗΠΑ.

Η Βόρεια Κορέα προχώρησε εξάλλου φέτος σε αριθμό ρεκόρ δοκιμών πυραύλων παρά τις διεθνείς κυρώσεις, αψηφώντας τις προειδοποιήσεις των ΗΠΑ, της Νότιας Κορέας και των συμμάχων τους.

Οι προσπάθειες μεσολάβησης έχουν αποτύχει επανειλημμένως και η προοπτική η Πιονγκγιάνγκ να εγκαταλείψει το πυρηνικό της πρόγραμμα δείχνει να απομακρύνεται.

Η Βόρεια Κορέα πραγματοποίησε την πρώτη της πυρηνική δοκιμή το 2006 και την έκτη της, την πιο ισχυρή, τον Σεπτέμβριο του 2017. Οι παρατηρητές εγείρουν αυξανόμενες ανησυχίες καθώς η Βόρεια Κορέα προσπαθεί να αναπτύξει τακτικές πυρηνικές κεφαλές.

Σε έκθεση που δημοσιοποιήθηκε φέτος από την ερευνητική υπηρεσία του αμερικανικού Κογκρέσου επισημαινόταν ότι η Βόρεια Κορέα φέρεται να κατέχει ήδη αρκετό υλικό για “20 με 60 κεφαλές”.

Η Βόρεια Κορέα επιδιώκει ενεργά την ανάπτυξη πιο μικρών κεφαλών για την προσαρμογή τους σε διάφορα συστήματα εκτόξευσης, σύμφωνα με την πηγή αυτή.

(απεμπε – φωτο:freepik)

Οι 10 εντολές της κυβέρνησης: Λιγότερα μετρητά – Τι πρέπει να γνωρίζετε

Μπαίνουμε για τα καλά στην νέα εποχή

Μείωση της κυκλοφορίας των μετρητών στην οικονομία, πυκνές διασταυρώσεις φορολογικών στοιχείων και επέκταση παντού των ηλεκτρονικών συναλλαγών είναι οριστικά τα μέτρα, τα οποία θα εφαρμόσει η κυβέρνηση, προκειμένου η Ελλάδα να περάσει στην Νέα Εποχή!

Οι παρεμβάσεις που θα ενεργοποιηθούν από την 1η Ιανουαρίου 2024 και πρέπει να γνωρίζεται προβλέπουν:

  1. Θα ολοκληρωθεί η διασύνδεση των ταμειακών μηχανών με τα POS τους πρώτους μήνες του 2024 (αφορά 450.000 περίπου επιχειρήσεις). Κάθε συναλλαγή POS θα καταγράφεται πιστοποιημένα στην ταμειακή μηχανή! Σχεδόν σε πραγματικό χρόνο, τα δεδομένα θα διαβιβάζονται σε στην ΑΑΔΕ.
  2. Γίνονται υποχρεωτικά τα ηλεκτρονικά τιμολόγια! Οι συναλλαγές θα διασταυρώνονται σε πραγματικό χρόνο, ενώ ψηφιοποιούνται οι έλεγχοι των φορολογικών αρχών. Τα έσοδα που δηλώνονται δεν θα μπορούν να διαφέρουν από αυτά που προκύπτουν από την ηλεκτρονική πληροφόρηση!
  3. Καθολική εφαρμογή των ηλεκτρονικών βιβλίων (myDATA).
  4. Η υποχρέωση κατοχής συστήματος ηλεκτρονικών πληρωμών (EFT/POS) θα επεκταθεί και στους υπόλοιπους κλάδους της λιανικής αγοράς που σήμερα δεν έχουν την υποχρέωση. Στόχος το μαύρο χρήμα!
  5. Θεσμοθετείται η υποχρέωση αγοραπωλησίας ακινήτων μόνο με τραπεζικά μέσα πληρωμής (ΕΔΩ το άρθρο του ΕΛ).
  6. Ενεργοποιείται το ψηφιακό δελτίο αποστολής (πιλοτικά από τις αρχές του 2024 και πλήρως πριν από το τέλος της χρονιάς) Θα πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο η παρακολούθηση των διακινούμενων αγαθών.
  7. Αύξηση στο πρόστιμο χρήσης μετρητών άνω των 500 ευρώ!!!!!!!!!!!
  8. Γίνεται θεσμός η πληρωμή της πλειονότητας των κοινωνικών και προνοιακών επιδομάτων  μέσω χρεωστικών καρτών. Έτσι θα εμποδίζεται η διοχέτευση των επιδομάτων προς την παραοικονομία, όπως λένε.
  9. Αποκλείονται οι παραβάτες λαθρεμπορίας από συνεργασία με όλες τις εταιρίες εμπορίας καυσίμων.
  10. Βραχυχρόνιες μισθώσεις: Προωθείται συνδυασμός παρεμβάσεων με στόχο την αντιμετώπιση αθέμιτου ανταγωνισμού με τα ξενοδοχεία.

photo intime

Μεσανατολικό: Ο στρατός του Ισραήλ σκότωσε δύο Παλαιστίνιους στη διάρκεια συγκρούσεων με ενόπλους στη Δυτική Όχθη

Ισραηλινά στρατεύματα σκότωσαν σήμερα δύο Παλαιστίνιους στη διάρκεια συγκρούσεων με ενόπλους στην κατεχόμενη Δυτική Όχθη, ανακοίνωσε ο στρατός και ιατρικές πηγές.

Οι δύο Παλαιστίνιοι βρίσκονταν σε ένα αυτοκίνητο μέσα από το πυροβόλησαν εναντίον ισραηλινού οχήματος κοντά στην πόλη Τουλκάρεμ, σύμφωνα με τον ισραηλινό στρατό. Έπειτα από καταδίωξη, οι στρατιώτες σκότωσαν τους δύο άνδρες και κατέσχεσαν ένα τουφέκι το οποίο εντοπίστηκε στο όχημά τους.

Η Χαμάς και ο Ισλαμικός Τζιχάντ ανακοίνωσαν ότι μέλη τους συγκρούονταν με Ισραηλινούς στρατιώτες την ίδια ώρα που σημειώθηκε το περιστατικό.

Οι δύο νεκροί είναι ηλικίας 23 και 27 ετών και προς το παρόν καμία οργάνωση δεν έχει δηλώσει ότι είναι μαχητές της.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Ρωσική πόλη δέχθηκε επίθεση με βόμβες διασποράς, δήλωσε ο κυβερνήτης της

Ο κυβερνήτης της επαρχίας Κουρσκ στη Ρωσία Ρόμαν Στάροβοϊτ κατηγόρησε σήμερα τον ουκρανικό στρατό ότι βομβάρδισε την πόλη Ριλσκ με βόμβες διασποράς, ένα αμφιλεγόμενο πυρομαχικό, προκαλώντας τον τραυματισμό ενός ανθρώπου μεταξύ των αμάχων.

“Η μεθοριακή πόλη Ριλσκ δέχθηκε πυρά με πυρομαχικά διασποράς από την Ουκρανία”, γράφει ο Στάροβοϊτ στον λογαριασμό του στην εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων Telegram.

“Μια γυναίκα τραυματίστηκε από θραύσματα οβίδας, αυτή εισήχθη στο νοσοκομείο”, σύμφωνα με τον κυβερνήτη.

Η Ουάσινγκτον είχε ανακοινώσει τον Ιούλιο ότι ο ουκρανικός στρατός θα άρχιζε να χρησιμοποιεί τα όπλα αυτά που του παραδόθηκαν από τις ΗΠΑ, η χρήση των οποίων χαρακτηρίζεται πολύ αμφιλεγόμενη καθώς τα εκρηκτικά που διασπείρουν μπορούν να προκαλέσουν πολλές παράπλευρες απώλειες μεταξύ των αμάχων.

Σε συνέντευξή του που μεταδόθηκε στις αρχές Ιουλίου από το αμερικανικό δίκτυο CNN, ο πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν δηλώνει ότι πήρε μια “πολύ δύσκολη απόφαση” παραδίδοντας τα όπλα αυτά στην Ουκρανία.

Η Ρωσία καταδίκασε τις προμήθειες αυτές.

Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν διέψευσε αναφορές ότι η χώρα του τα χρησιμοποιεί, αλλά απείλησε να το κάνει υπογραμμίζοντας ότι η Μόσχα έχει “καλό απόθεμα όπλων διασποράς”.

Τα πυρά προκάλεσαν ζημιές σε σπίτια και οχήματα σε διάφορα τμήματα της πόλης Ριλσκ, διευκρίνισε ο Στάροβοϊτ.

Σύμφωνα με τον ίδιο, πυροτεχνουργοί επιχειρούν για την εξουδετέρωση των πυρομαχικών που δεν εξερράγησαν.

Αρκετές περιοχές της επαρχίας δέχθηκαν επίσης επίθεση από ουκρανικά μη επανδρωμένα αεροσκάφη (drones), από την οποία προκλήθηκαν διακοπές στην ηλεκτροδότηση, πρόσθεσε ο Στάροβοϊτ.

(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Εν τω μεταξύ στη Μαριούπολη, vid

Η οποία συνεχίζει να χτίζεται:

scr

Θεσσαλονίκη: Τηλεφώνημα για βόμβα σε σχολείο στη Νεάπολη – Σε εξέλιξη επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ.

Απειλητικό τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας σε ΕΠΑΛ της Νεάπολης δέχτηκε λίγη ώρα μετά τις 10:00 το πρωί της Πέμπτης η Άμεση Δράση.


Σε εξέλιξη βρίσκεται η επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ., προκειμένου να ερευνήσει το περιστατικό. Στην επιχείρηση συμμετέχουν και ειδικοί πυροτεχνουργοί.

Να σημειωθεί ότι πριν από αρκετούς μήνες τα τηλεφωνήματα – φάρσες για τοποθέτηση βόμβας σε ΕΠΑΛ της Θεσσαλονίκης γίνονταν για ένα διάστημα με σχεδόν καθημερινή συχνότητα.

(με πληροφορίες από ethnos. gr / photo: freepik)

Στο τέλος σχεδόν “περπάτησε” στον αέρα – Προσπαθούσε επί ένα χρόνο να πετύχει το τέλειο άλμα (video)

Δείτε ένα video που απεικονίζει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα τι μπορεί να πετύχει κάποιος όταν συνεχίζει να προσπαθεί όσο κι αν χρειαστεί...

(photo: pixabay)

Θα ξαναπαίξουν οι ρωσικές ομάδες στις ευρωπαϊκές οργανώσεις; Τι σκέφτεται η FIFA

Πάμε προς σταδιακή χαλάρωση των περιορισμών...

H FIFA προσανατολίζεται να άρει τον αποκλεισμό της Ρωσίας από το διεθνές ποδοσφαιρικό προσκήνιο, ακολουθώντας τη χαλάρωση των περιορισμών που αποφάσισε την περασμένη εβδομάδα η UEFA.

Αυτό αναφέρει σημερινό ρεπορτάζ του “Sky News”, προσθέτοντας ότι το συμβούλιο της παγκόσμιας συνομοσπονδίας, το οποίο θα συνεδριάσει αργότερα σήμερα, ενδέχεται να ανοίξει το δρόμο για τη συμμετοχή των ρωσικών εθνικών ομάδων (αγοριών και κοριτσιών) στα Παγκόσμια Κύπελλα Κ17, εφόσον εξασφαλίσουν την πρόκριση στην τελική φάση.

Υπενθυμίζεται ότι η UEFA αποφάσισε την περασμένη εβδομάδα να επιτρέψει τη συμμετοχή ρωσικών ομάδων ανηλίκων στις διοργανώσεις της.

(Pexels photo)

Πυροσβεστική: Συνολικά 10.651 κλήσεις έχει λάβει στην Περιφέρεια Θεσσαλίας το Κέντρο Επιχειρήσεων τον τελευταίο μήνα

Σε 10.651 ανέρχονται οι κλήσεις που έχει λάβει στην Περιφέρεια Θεσσαλίας το Κέντρο Επιχειρήσεων του Πυροσβεστικού Σώματος τον τελευταίο μήνα, δηλαδή από την Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου έως και σήμερα Πέμπτη 5 Οκτωβρίου, στις 07:00.

Επιπλέον, μέχρι στιγμής έχουν πραγματοποιηθεί 3.943 αντλήσεις υδάτων, ενώ μεταφέρθηκαν σε ασφαλή σημεία 3.579 άτομα.

Παράλληλα, 2.554 κλήσεις έχει λάβει το Κέντρο Επιχειρήσεων στην Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας από τις μεσημεριανές ώρες της Τετάρτης 27 Σεπτεμβρίου έως σήμερα, και μέχρι στιγμής έχουν πραγματοποιηθεί 679 αντλήσεις υδάτων, ενώ μεταφέρθηκαν σε ασφαλή σημεία 312 άτομα.

Τέλος, η Πυροσβεστική καλεί τους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να ακολουθούν πιστά τις υποδείξεις των αρμόδιων Αρχών.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: intime)

ΥΠΕΞ: Στεκόμαστε στο πλευρό του δοκιμαζόμενου λαού της Αρμενίας

Η ελληνική κυβέρνηση, διά του υπουργείου Εξωτερικών, έχει λάβει όλες τις αναγκαίες δράσεις, ώστε να υποδεχθεί εκπατρισθέντες από την Αρμενία, να αναβαθμιστεί το ζήτημα στα διεθνή φόρα, ιδίως στο επίπεδο της ΕΕ, και να υπάρξει συντονισμένη αποστολή ανθρωπιστικών δράσεων,

όπως ανέφερε ο υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης, απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση που του απηύθυνε ο βουλευτής της «Νίκης», Τάσος Οικονομόπουλος.

O βουλευτής κάλεσε τον υπουργό Εξωτερικών να ενημερώσει τη Βουλή για την έμπρακτη συμπαράσταση της Ελλάδας στον δοκιμαζόμενο λαό του Ναγκόρνο Καραμαμπάχ (Αρτσάχ). Όπως σημείωσε, η πρόσφατη στρατιωτική επιχείρηση του Αζερμπαϊτζάν, 19 και 20 Σεπτεμβρίου, στο Ναγκόρνο Καραμπάχ (Αρτσάχ), παραβιάζοντας κατάφορα τη Συμφωνία Κατάπαυσης του Πυρός της 9ης Νοεμβρίου 2020, έχει ως αποτέλεσμα, δεκάδες χιλιάδες Αρμένιοι να έχουν εκτοπιστεί από τις πατρογονικές εστίες τους. Οι εν λόγω μονομερείς ενέργειες του Αζερμπαϊτζάν συνιστούν πράξεις εθνοκάθαρσης και συνεπώς θα πρέπει να τύχουν ανάλογης και αποφασιστικής αντίδρασης από τη διεθνή κοινότητα, σύμφωνα με τον βουλευτή.

Απευθυνόμενος στον υπουργό Εξωτερικών, ο κ. Οικονομόπουλος τόνισε: «Εσείς προσωπικά, τόσο στο Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ, στις 20 Σεπτεμβρίου 2023, όσο και στην ομιλία σας στο Κέντρο Ευρωπαϊκών Σπουδών, στο Χάρβαρντ, στη Βοστώνη στις 25 Σεπτεμβρίου, μιλήσατε για επιθετικότητα σε διάφορες μορφές. Κάνατε αναφορά στην Ουκρανία, στην Αφρική, στο Σαχέλ, στον Νίγηρα, στο Τσαντ, στο Σουδάν, στη Λιβύη, στη Μέση Ανατολή. Δεν κάνατε, όμως, την παραμικρή αναφορά για τις στρατιωτικές ενέργειες στο Αρτσάχ. Δηλαδή, η Αρμενία κείται μακράν; Δεν βρήκατε ούτε μια λέξη να πείτε;».

Ο υπουργός Εξωτερικών επεσήμανε ότι οι σχέσεις Ελλάδας και Αρμένιας υπερβαίνουν τις τυπικές φιλικές σχέσεις, οι οποίες αναπτύσσονται στο πλαίσιο της διπλωματίας, είναι σχέσεις που έχουν βαθιές ρίζες στην παράδοση και στη γλώσσα. Η Ελλάδα ήταν εξάλλου από τις πρώτες χώρες που αναγνώρισαν τόσο τη Γενοκτονία στην Αρμενία το 1915 όσο επίσης και την ανεξαρτησία της Αρμενίας.

Αναφερόμενος σε όσα συμβαίνουν στο Ναγκόρνο Καραμπάχ, το υπουργείο Εξωτερικών εξ’ αρχής καταδίκασε αυτήν την επίθεση, όπως υπογράμμισε ο κ. Γεραπετρίτης, ο οποίος ενημέρωσε ότι και ο ίδιος βρίσκεται σε διαρκή ανοιχτή επικοινωνία με τον αρμόδιο υπουργό Εξωτερικών ώστε να συντονίζουν τις δράσεις και να παρέχεται στη χώρα όποια βοήθεια εκείνος κρίνει αναγκαία.

Από την πρώτη στιγμή, δε, η Ελλάδα διατέθηκε ώστε να υποδεχθεί εκπατρισθέντες από την περιοχή του Ναγκόρνο Καραμπάχ και να παρέχει ανθρωπιστική βοήθεια και ήδη η χώρα μας μεριμνά για την αποστολή, πέρα και πάνω και από τον ειδικό μηχανισμό που έχει ενεργοποιήσει η ΕΕ. Εξαρτάται από την αρμενική κυβέρνηση εάν θα θελήσει να αποστείλει εκπατρισθέντες στην Ελλάδα που είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμη και διαθέσιμη να τους υποδεχθεί, σύμφωνα με τον υπουργό.

Σε σχέση με τα διεθνή fora, ο κ. Γεραπετρίτης είπε ότι έχει προβεί στις αναγκαίες δράσεις, ώστε το ζήτημα να διεθνοποιεί και να λάβει τη θέση που του αρμόζει στα διεθνή όργανα. Παράλληλα, ο κ. Γεραπετρίτης έχει ζητήσει σε αμέσως επόμενη συνεδρίαση του Συμβουλίου υπουργών Εξωτερικών, να κληθεί ο Αρμένιος υπουργός Εξωτερικών προκειμένου να εκθέσει την κατάσταση η οποία υφίσταται αυτήν τη στιγμή στην Αρμενία και συνιστά βαθύτατη προσβολή, ανθρωπιστική και πολιτική.

(ΑΠΕΜΠΕ – φωτο:eurokinissi)

“Όσοι έχουμε αυτοκίνητο και το ασφαλίζουμε πάθαμε ένα σοκ” – Τι απόφαση βγήκε από τον Άρειο Πάγο (video)

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ από τον τηλεοπτικό σταθμό skai, σχετικά με απόφαση του Αρείου Πάγου για αποζημίωση αυτοκινήτου που είχε κλαπεί:

(photo: pixabay)

Κλείνουν τα σχολεία: Δείτε πότε και για ποιόν λόγο

Τι προβλέπεται λόγω εκλογών.

Μθητές και δάσκαλοι ανάλογα με την περιοχή θα έχουν λίγες παραπάνω μέρες ξεκούρασης και κυρίως όπου θα χρειαστεί να γίνουν επαναληπτικές εκλογές.

Τα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δεν θα λειτουργήσουν την Παρασκευή 6 και την Δευτέρα 9 Οκτωβρίου λόγω των περιφερειακών και δημοτικών εκλογών.

Σε όσες περιφέρειες ή δήμους διεξαχθεί επαναληπτική ψηφοφορία την Κυριακή 15 Οκτωβρίου, δεν θα λειτουργήσουν τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης την Παρασκευή 13 Οκτωβρίου και τη Δευτέρα 16 Οκτωβρίου.

(φωτο:eurokinissi)

Λίθιο ή αλλιώς “Λευκός Χρυσός”! Σε ποια χώρα βρέθηκε κοίτασμα-μαμούθ

Η μεγάλη ανάγκη για λίθιο έχει αναδείξει στο προσκήνιο νέα πρότζεκτ εξόρυξης σε κάθε γωνιά του πλανήτη.

Όσο περισσότερες χώρες εντάσσονται στη μάχη για την ενεργειακή μετάβαση, τόσο περισσότερο αυξάνεται η ανάγκη για λίθιο, το οποίο αποτελεί βασικό συστατικό -μεταξύ άλλων- για την κατασκευή των μπαταριών των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Πρωταγωνιστικό ρόλο στην επεξεργασία του μετάλλου έχει η Κίνα, η οποία έχει καταφέρει να οικοδομήσει τη δική της αυτοκρατορία στην παραγωγή μπαταριών ιόντων λιθίου, προκαλώντας έντονη ανησυχία στην ΕΕ που από την πλευρά της, όπως είναι φυσικό, θέλει να δημιουργήσει τη δική της αλυσίδα αξίας.

Ο γίγαντας της Ασίας έχει βάλει στο «μάτι» τα κοιτάσματα «λευκού χρυσού» (όπως αποκαλείται το λίθιο) στην Αφρική, με τα μεγαλύτερα να βρίσκονται στη Ζιμπάμπουε, μια χώρα με ιδιαίτερα εύθραυστη οικονομία.

Λίθιο


Το περασμένο καλοκαίρι η κινεζική εταιρεία εξόρυξη Zhejiang Huayou Cobalt, μέσω της θυγατρικής της Prospect Lithium Zimbabwe, εγκαινίασε με κάθε επισημότητα ένα εργοστάσιο αξίας 300 εκατ. δολαρίων, το οποίο θα έχει τη δυνατότητα να επεξεργαστεί 4,5 μετρικούς τόνους λιθίου από σκληρό βράχο για εξαγωγή.

H μονάδα επεξεργασίας «λευκού χρυσού» βρίσκεται στην αγροτική κοινότητα Goromonzi, περίπου 80 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά της πρωτεύουσας της Ζιμπάμπουε, Χαράρε.

«Το λίθιο είναι το μέταλλο του παρόντος και του μέλλοντος (…) και η πρόσθεση αξία που θα φέρει θα αναδείξει τη χώρα ως έναν αναδυόμενο και ανταγωνιστικό “παίχτη” στην παγκόσμια αλυσίδα αξίας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος της Ζιμπάμπουε, Emmerson Mnangagwa, ο οποίος προέτρεψε την κινεζική εταιρεία να ενισχύσει την τεχνογνωσία της, από την οποιά θα μπορούσε να επωφεληθεί τόσο η Ζιμπάμπουε όσο και οι υπόλοιπες χώρες της Αφρικής ώστε τελικά αυτές να καταφέρουν να εξελίξουν μπαταρίες ιόντων λιθίου σε τοπικό επίπεδο.

Σημειώνεται ότι νωρίτερα το τρέχον έτος, η αφρικανική χώρα απαγόρευσε την εξαγωγή ακατέργαστου λιθίου, στο πλαίσιο μιας προσπάθειας να οδηγήσει την ανάπτυξη υποδομών στη χώρα και να αναδειχθεί σε ένας περιφερειακός κόμβος επεξεργασίας για μπαταρίες ιόντων λιθίου και για άλλες πηγές ενέργειας που χαρακτηρίζονται ως “φιλικές προς το κλίμα”.

Η κυβέρνηση της Ζιμπάμπουε, τέλος, έχει ανακοινώσει προθέσεις να εισαγάγει νέα κίνητρα για τις υπάρχουσες εταιρείες εξόρυξης, καθώς και να εφαρμόσει νόμους και κανονισμούς που θα καταστήσουν νόμιμες τις μικρής κλίμακας εξορυκτικές δραστηριότητες, ώστε η χώρα να προσελκύσει και άλλες επενδύσεις οι οποίες θα τονώσουν την οικονομία της.

(με πληροφορίες από carandmotor. gr / photo: pixabay)

Ουρακοτάγκος αρπάζει άνθρωπο!!! «Πάγωσε» από τον φόβο του – Απίστευτο ΒΙΝΤΕΟ

scr
https://www.youtube.com/shorts/-m-n6ByLGnk

scr

Το κόλπο του Πούτιν στα πρώην εδάφη της Γεωργίας! Τι ετοιμάζει;

Επίσημα δεν έχει γίνει κάποιο σχόλιο ακόμα από τη Μόσχα.

Η Ρωσία σχεδιάζει μια ναυτική βάση στην ακτή της Αμπχαζίας στη Μαύρη Θάλασσα, της αποσχισθείσας περιφέρειας της Γεωργίας, φέρεται να δήλωσε ο ηγέτης της περιφέρειας, σύμφωνα με την εφημερίδα Ιζβέστια, μία ημέρα μετά τη συνάντησή του με τον ρώσο πρόεδρο Βλαντίμιρ Πούτιν.

Ο Ασλάν Μπζάνια, ο αυτοανακηρυχθείς πρόεδρος της υποστηριζόμενης από τη Ρωσία αποσχισθείσας περιφέρειας, δήλωσε πως υπογράφηκε συμφωνία για μια μόνιμη ναυτική βάση στην περιοχή της Οτσαμτσίρα.

«Υπογράψαμε συμφωνία και στο εγγύς μέλλον θα υπάρξει μια μόνιμη βάση του Ρωσικού Πολεμικού Ναυτικού στην περιφέρεια της Οτσαμτσίρα», δήλωσε ο Μπζάνια στην Ιζβέστια.

«Όλο αυτό έχει στόχο να αυξηθεί το επίπεδο της αμυντικής ικανότητας τόσο της Ρωσίας όσο και της Αμπχαζίας και αυτού του είδους η αλληλεπίδραση θα συνεχισθεί», πρόσθεσε. «Υπάρχουν επίσης πράγματα για τα οποία δεν μπορώ να μιλήσω», δήλωσε ακόμη.

Η Ρωσία αναγνώρισε την Αμπχαζία και την άλλη αποσχισθείσα περιφέρεια της Γεωργίας, τη Νότια Οσετία, ως ανεξάρτητα κράτη το 2008, αφού ρωσικά στρατεύματα απέκρουσαν απόπειρα της Γεωργίας να ανακαταλάβει τη Νότια Οσετία με ένα πόλεμο πέντε ημερών που τερματίσθηκε στις 12 Αυγούστου 2008.

(ΑΠΕΜΠΕ-EPA-Sputnik pool photo)

Μασσαλία: Άγρια επεισόδια μέσα στην πόλη πριν από το Μαρσέιγ – Μπράιτον!Συγκρούστηκαν οπαδοί (video)

Σοβαρά επεισόδια έλαβαν χώρα στη Μασσαλία καθώς ενεπλάκησαν οpαδοί την παραμονή του αγώνα της Μαρσέιγ με την Μπράιτον.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οπαδοί της γαλλικής ομάδας αναζητούσαν τους φιλάθλους της Μπράιτον που είχαν ταξιδέψει για το παιχνίδι της 2ης αγωνιστικής των ομίλων του Γιουρόπα Λιγκ.

Όταν τους εντόπισαν τους επιτέθηκαν και ακολούθησαν συγκρούσεις και μεταξύ των οπαδών των δύο ομάδων αλλά και με την αστυνομία.

Μάλιστα, οι υπεύθυνοι ενός μπαρ στο οποίο βρίσκονταν οπαδοί της Μπράιτον, αναγκάστηκαν να κατεβάσουν τα ρολά ώστε να προστατεύσουν την επιχείρησή τους.

(με πληροφορίες από ethnos. gr / photo: freepik)

Γεωργιάδης για συντάξεις δικαστικών: «Δεν πιστεύω ότι θέλουν να χρεοκοπήσει η Ελλάδα»

«Τα δικαστήρια δεν μπορούν να ασκούν δημοσιονομική πολιτική», δήλωσε ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Άδωνις Γεωργιάδης, σε τηλεοπτική εκπομπή της ΕΡΤ, απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με την πρόσφατη δικαστική απόφαση που αφορά τους δικαστικούς.

Συγκεκριμένα, ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε τα εξής: «Υπήρξε πράγματι χθες μία απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου επί της προσφυγής ενός πρώην προέδρου του Ελεγκτικού Συνεδρίου επί της εφαρμογής μίας αποφάσεως του Μισθοδικείου. Το Μισθοδικείο είναι το ανώτατο δικαστικό όργανο που κρίνει τις περικοπές σε μισθούς και συντάξεις και αποτελείται μόνο από ανώτατους δικαστές των δύο ανωτάτων δικαστηρίων.

Η απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου μας λέει ότι είναι παράνομο να μην σταματήσουμε τις περικοπές στις συντάξεις των ανώτατων δικαστικών που έχουν προσφύγει στα επίπεδα προ του 2012. Αυτό θα σήμαινε μία πολύ σημαντική αύξηση των συντάξεων των δικαστικών αυτών σε σχέση με το που παίρνουν σήμερα και μία διεκδίκηση ενδεχομένως αναδρομικών όλων αυτών των ετών.

Μιλάμε για πάρα πολλά χρήματα. Θέλω να είμαι πολύ ειλικρινής. Εγώ σέβομαι πάρα πολύ τους δικαστές. Το βασικό σκεπτικό της απόφασης είναι ότι το κοινωνικό στάτους των δικαστών είναι τέτοιο που δεν μπορεί η συνταξιοδότησή τους να τους οδηγεί σε μία απότομη, πολύ μεγάλη πτώση από αυτό το στάτους. Τι λέει η απόφαση; Ότι πρέπει να είναι πολύ κοντά, το πολύ στο 80%, η διαφορά μεταξύ του μισθού που παίρνει ο εν ενεργεία δικαστικός με τη σύνταξη που λαμβάνει, διότι το στάτους του δικαστή πρέπει να διατηρείται και μετά την αφυπηρέτησή του».

Σε ερώτηση για το αν διαφωνεί με αυτό, ο κ. Γεωργιάδης σχολίασε: «Όλα στη ζωή είναι λίγο πιο σύνθετα. Κατ αρχάς, ναι, συμφωνώ απολύτως ότι το στάτους των δικαστών πρέπει να ψηλά ξεκαθαρισμένα και τους σέβομαι πάρα πολύ και αλίμονο, έτσι πρέπει να είναι. Το θέμα, όμως, δεν είναι πάντα τι πρέπει να είναι και τι μπορεί να είναι. Πρώτα από όλα στο ερώτημα μπορούμε να πάμε να εφαρμόσουμε την απόφαση αυτή αναδρομικά για όλους τους δικαστές και γι’ αυτούς που δεν έχουν προσφύγει; Να πάρουμε το πρώτο ερώτημα. Θα εφαρμοστεί αυτό σε όλους; Θέλω να είμαι ειλικρινής, όχι δεν υπάρχουν αυτά τα λεφτά».

Μάλιστα, υπογράμμισε ότι αυτό θα οδηγούσε σε πλήρη δημοσιονομικό εκτροχιασμό της χώρας. Ειδικότερα, ανέφερε:

«Η απόφαση αυτή θα οδηγούσε σε πλήρη δημοσιονομικό εκτροχιασμό της χώρας. Δεν πιστεύω ότι θέλουν οι δικαστές να χρεοκοπήσει η Ελλάδα. Μου φαίνεται αδιανόητο. Αλλά δείτε τα παρεπόμενα. Αφότου βγήκε η απόφαση αυτή, δέχθηκα αμέσως τηλεφωνήματα από πρώην βουλευτές, όπως ξέρετε στο Σύνταγμα της Ελλάδος υπάρχει απόλυτη διασύνδεση των μισθών και των συντάξεων των βουλευτών με τους δικαστές, αυτή είναι η συνταγματική διάταξη, έχει μπει είναι παράρτημα, προσάρτημα στο Σύνταγμα. Λένε λοιπόν οι πρώην βουλευτές: “με συγχωρείτε, αν θα δώσω αναδρομικά στους δικαστές, δεν υποχρεούσαι να δώσεις αναδρομικά και στους βουλευτές και να επανέλθει η βουλευτική σύνταξη εκεί που ήταν προ των περικοπών;”. Φαντάζεστε μία Ελλάδα που θα ερχόμασταν και θα λέγαμε περικόπτουμε νομίμως τις συντάξεις όλων των άλλων ανθρώπων, αλλά επιστρέφουμε όλα τα λεφτά στους βουλευτές και στους δικαστές. Θα ήταν ωραίο αυτό;. Όλα θέλουν ένα μέτρο στη ζωή, δεν θέλω να κατηγορήσω αυτούς που έβγαλαν την απόφαση».

«Έχω μία πάγια άποψη. Δύνανται τα δικαστήρια να ασκούν δημοσιονομική πολιτική; Κατά τη γνώμη μου απερίφραστα όχι. Δημοσιονομική πολιτική μπορεί να ασκούν μόνο οι εκλεγμένες κυβερνήσεις» συμπλήρωσε ο κ. Γεωργιάδης.

Και προσέθεσε: «Οι βουλευτές ψηφίσαμε να παραιτηθούμε από τα αναδρομικά μας, το κάναμε, γιατί θέλαμε να δείξουμε στην κοινωνία ότι όλοι πρέπει να βάλουμε πλάτη. Εδώ υπάρχουν δύο παρεπόμενα προβλήματα. Το ένα είναι δημοσιονομικό, που είναι πραγματικό και υπάρχει και ένα δεύτερο μεγάλο πρόβλημα καθαρά κοινωνικό. Φαντάζεστε μία κοινωνία που, για να εφαρμόσουμε την πραγματική συνέπεια αυτής της αποφάσεως, έπρεπε να πάμε να δώσουμε αναδρομικά τις αυξήσεις στους δικαστές και στους βουλευτές. Και να έχουν αποφασίσει τα δικαστήρια ότι είναι νόμιμες και συνταγματικές οι περικοπές συντάξεων σε όλους τους άλλους, πλην των δικαστών και των βουλευτών. Μα είναι δυνατόν;» διερωτήθηκε.

«Στο τέλος, το κράτος πληρώνει αυτά που έχει. Ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος. Αναδρομικά εγώ δεν δίνω σε κανέναν, δεν υπάρχει περίπτωση να κόβεται η σύνταξη στον φτωχό άνθρωπο και να δίνω αναδρομικα εκατομμύρια…Υπάρχει ένα στοιχείο κοινωνικής δικαιοσύνης…» είπε.

Επιπλέον, ο υπουργός Εργασίας σημείωσε: «Στην αναθεώρηση του Συντάγματος εγώ θα προτείνω, πραγματικά θα το προτείνω, ότι, αν βγαίνουν αποφάσεις δικαστικές που έχουν δημοσιονομικό κόστος, επειδή εμένα δεν μου αρέσει να μην εφαρμόζονται οι δικαστικές αποφάσεις.

Εμένα μου αρέσει το κράτος να είναι σοβαρό. Ένα σοβαρό κράτος τις δικαστικές αποφάσεις τις σέβεται και τις εφαρμόζει. Όταν βγαίνει μία απόφαση με δημοσιονομικό κόστος θα πρέπει να μπαίνει αυτομάτως ένας εφάπαξ φόρος σε όλους τους πολίτες. Να έρχεται ένα χαρτάκι και να τους λέει τώρα χρωστάς 500 ευρώ, 1.000 ευρώ, δυνάμει αυτής της δικαστικής απόφασης, που πρέπει να πληρωθεί. Αλλιώς, δεν μπορούμε να κάνουμε δημοσιονομική πολιτική».

(απεμπε – φωτο:eurokinissi)

Το παρασκήνιο στο ταξίδι Κασσελάκη στην Κύπρο: Αλλαγή στην συμπεριφορά (vid)

Η γκάφα φυσικά δεν έλειψε…

Τρεις ήμερες μένουν για τις εκλογές στους δήμους και τις περιφέρειες και με αυτό ασχολούνται τα περισσότερα ΜΜΕ!

Τον Κασσελάκη δεν τον ξέχασαν, ωστόσο η στρατηγική του έχει πλέον αλλάξει μετά την νίκη τους στις εκλογές, ιδιαιτέρως όταν κάνει δημόσιες εμφανίσεις εθνικού ενδιαφέροντος!

Ενώ η κοινή γνώμη τον είχε συνηθίσει λαλίστατο, πλέον μετράει τα λόγια και τις κινήσεις του! Στην Κύπρο, όπου δεν απέφυγε την γκάφα, παρουσιάστηκε όσο προσεκτικός μπορούσε, με τον ναύαρχο Αποστολάκη να μην τον χάνει από τα μάτια του!

Άλλος ο Στέφανος εξωτερικού, ιδίως μετά το «κρατίδιο», όπως ονόμασε τα Κατεχόμενα. Έξω από το Προεδρικό, μάλιστα, έκανε μια δήλωση και δεν δέχθηκε ερωτήσεις, προκειμένου να μην υπάρξουν… ατυχήματα!!!

Στο τραπέζι που του έκανε ο γενικός γραμματέας του ΑΚΕΛ Στέφανος Στεφάνου, ο Κασσελάκης άκουγε και ελάχιστα μιλούσε σε αντίθεση με εμφανίσεις του στην Ελλάδα!!! Η εικόνα στο εξωτερικό πρέπει να είναι πειστική!

Κατά τα άλλα, την επόμενη εβδομάδα ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ θα ανακοινώσει την σκιώδη κυβέρνησή του, με την οποία θα κάνει αντιπολίτευση και αναμένεται ποιοι θα μείνουν έξω και αν θα κάνουν σαματά!!!

photo eurokinissi