Άρθρα

«Σοκαριστικές εικόνες εξισλαμισμού» στην Ευρώπη! ΒΙΝΤΕΟ που δεν θα παιχτεί ποτέ στην TV

Γάλλος υποψήφιος για την προεδρία βαράει πολύ δυνατά τον συναγερμό πηγαίνοντας στο Λονδίνο

Σε μια επίσκεψη που εξόργισε τα διεθνιστικά ΜΜΕ της Ευρώπης, τα οποία δεν θέλουν να φαίνονται τέτοιες εικόνες!

Ο πρώην υποψήφιος για την προεδρία της Γαλλίας Éric Zemmour και ο αρχηγός του κόμματος Reconquête ξεκίνησαν πρόσφατα ένα ταξίδι υψηλού προφίλ στο Λονδίνο, φτάνοντας μέσω του σταθμού Eurostar στο Saint-Pancras, πριν από μερικές μέρες!

Ο Ζέμουρ χρησιμοποίησε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ανακοινώσει την επίσκεψή του στο Λονδίνο, αναρτώντας στο Facebook, «Κατευθυνόμενος στο Λονδίνο όπου το βρετανικό κοινοβούλιο εξετάζει το νομοσχέδιο για την μετανάστευση».

Το κεντρικό δόγμα του μηνύματος του Zemmour ήταν ξεκάθαρο από την αρχή: «Για να παραμείνει το Λονδίνο Λονδίνο και η Γαλλία να παραμείνει Γαλλία, τα δύο έθνη μας πρέπει να πολεμήσουν μαζί ενάντια στον εξισλαμισμό της Ευρώπης». Τόνισε ότι ο εξισλαμισμός των ευρωπαϊκών πόλεων είναι ένα πιεστικό ζήτημα που απαιτεί άμεση προσοχή και συλλογική δράση.

Μοιράστηκε στο διαδίκτυο αυτό που περιέγραψε ως «σοκαριστικές εικόνες του εξισλαμισμού της χώρας». Συνόδευσε μια φωτογραφία με τη λεζάντα: «Όσο απίστευτο κι αν ακούγεται, βρισκόμαστε στο κεντρικό Λονδίνο και όχι στο Πακιστάν».

Αυτές οι αναρτήσεις, μαζί με ένα βίντεο που κοινοποίησε, πυροδότησε θύελλα διαμάχης για τη μεταμόρφωση που λαμβάνει χώρα στο Λονδίνο, αλλά προφανώς και σε άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες!

Δείτε:

photo freepik

Η Χαμάς ανακοίνωσε πως άλλοι τρεις όμηροι σκοτώθηκαν από ισραηλινά πλήγματα

Ο στρατιωτικός βραχίονας της Χαμάς ανακοίνωσε σήμερα τον θάνατο άλλων τριών ομήρων από ισραηλινά πλήγματα στη Λωρίδα της Γάζας.

Πρόκειται για τρεις εκ των οκτώ ισραηλινών ομήρων που οι Ταξιαρχίες Αλ Κάσαμ ανέφεραν χθες Κυριακή ότι είχαν τραυματιστεί σοβαρά εξαιτίας ισραηλινών βομβαρδισμών και δεν κατάφεραν τελικά να κρατηθούν στη ζωή.

«Θα αναβάλουμε για λίγες ημέρες τη δημοσιοποίηση ονομάτων και εικόνων των νεκρών, έως ότου ξεκαθαρίσει η τύχη των υπολοίπων τραυματιών», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA)

Δεν υπάρχει το ΒΙΝΤΕΟ!

Δείτε...

freepik

ΑΣΕΠ: Επανεκκίνησε η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για 775 θέσεις σε νοσοκομεία και κέντρα υγείας

Την επανεκκίνηση της διαδικασίας ηλεκτρονικής υποβολής των αιτήσεων των υποψηφίων στην προκήρυξη 5Κ/2023 που αφορά στην πλήρωση με σειρά προτεραιότητας 775 θέσεων μόνιμου προσωπικού σε νοσοκομεία και κέντρα υγείας ανακοίνωσε το ΑΣΕΠ, μετά από πολυήμερη διακοπή λόγω τεχνικών προβλημάτων.

   Οι υποψήφιοι πρέπει να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση συμμετοχής στο ΑΣΕΠ, αποκλειστικά μέσω του διαδικτυακού του τόπου (www.asep.gr > Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες > Αίτηση) ακολουθώντας τις οδηγίες που παρέχονται στην Προκήρυξη (Παράρτημα Β΄).

   Η προθεσμία υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων λήγει την Τρίτη 27 Φεβρουαρίου και ώρα 14:00.

   Επισημαίνεται ότι η ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης ολοκληρώνεται όταν οι υποψήφιοι επιλέξουν «Οριστικοποίηση» και μόνο όταν ο εικοσαψήφιος (20ψήφιος) κωδικός του παραβόλου βρίσκεται σε κατάσταση «ΠΛΗΡΩΜΕΝΟ», προκειμένου αυτό να δεσμευτεί από το ΑΣΕΠ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β΄- ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ).

   Η ανεξάρτητη Αρχή εφιστά προσοχή των υποψηφίων στην πληρωμή τού ίδιου κωδικού παραβόλου με αυτόν που αναγράφουν στην ηλεκτρονική τους αίτηση και μέχρι την υποβολή αυτής.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: freepik)

«Είμαι έτοιμη»! Η Καμάλα Χάρις πέταξε «ρουκέτα» την ώρα που Ο Μπάιντεν παραπαίει

Η αντιπρόεδρος Καμάλα Χάρις είπε ότι είναι έτοιμη να αναλάβει την προεδρία κατά τη διάρκεια συνέντευξης στη Wall Street Journal που δημοσιεύθηκε τη Δευτέρα, την ώρα που οι ανησυχίες για την ηλικία του προέδρου Τζο Μπάιντεν συνεχίζουν να αυξάνονται - αν και τα δικά της νούμερα στις δημοσκοπήσεις είναι ακόμη χαμηλότερα από αυτά του προέδρου.



Η Χάρις ρωτήθηκε από το περιοδικό εάν οι ανησυχίες των ψηφοφόρων για την ηλικία του Μπάιντεν «σημαίνουν ότι πρέπει να τους πείσει ότι είναι έτοιμη να υπηρετήσει», και η Χάρις είπε ότι είναι έτοιμη να υπηρετήσει, «δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό».

Η συνέντευξη δόθηκε μάλιστα την Τρίτη, δηλαδή πριν τη δημοσίευση της έκθεσης του ειδικού εισαγγελέα Ρόμπερτ Χουρ σχετικά με τον χειρισμό απόρρητων δεδομένων από τον Μπάιντεν. Υπενθυμίζεται ότι ο ειδικός εισαγγελέας, ενώ δεν άσκησε ποινική δίωξη εναντίον του Μπάιντεν, τον χαρακτήρισε ως «καλοπροαίρετο, ηλικιωμένο άνδρα με κακή μνήμη».

Η Καμάλα Χάρις επέκρινε την αναφορά του Χουρ ως «ανακριβή και ακατάλληλη» και είπε ότι τα σχόλια σχετικά με τη μνήμη και την ηλικία του Μπάιντεν είχαν «σαφώς πολιτικά κίνητρα».

Τα ποσοστά της Καμάλα Χάρις


37,5% είναι το ποσοστό των ανθρώπων που εγκρίνουν την Χάρις σύμφωνα με τον μέσο όρο των τελευταίων δημοσκοπήσεων που συγκεντρώθηκαν από το FiveThirtyEight. Οι αριθμοί της Χάρις είναι ακόμη χαμηλότεροι από το ποσοστό αποδοχής του Μπάιντεν, το οποίο βρίσκεται στο 38,9%, σύμφωνα με τον μέσο όρο των δημοσκοπήσεων που συγκεντρώθηκαν από το FiveThirtyEight.

“Η κακή μνήμη” του Μπάιντεν


Την περασμένη εβδομάδα, ο Χουρ επέλεξε να μην κατηγορήσει τον Μπάιντεν ποινικά, για υπόθεση στην οποία ο Μπάιντεν φέρεται να χειριζόταν εσφαλμένα απόρρητα στοιχεία ενώ ήταν ιδιώτης. Αυτή η απόφαση ελήφθη εν μέρει επειδή ο Χουρ είπε ότι πίστευε ότι τα προβλήματα μνήμης του Μπάιντεν θα το έκαναν δύσκολο να πείσει μια επιτροπή ότι ο Μπάιντεν σκόπιμα λειτούργησε έτσι. Σε όλη την έκθεση, ο Χουρ ήταν επικριτικός για τη μνήμη του Μπάιντεν και ανέφερε παραδείγματα ότι ο Μπάιντεν ξέχασε ορισμένα γεγονότα, όπως τα χρόνια που υπηρέτησε ως αντιπρόεδρος και την ημερομηνία θανάτου του γιου του Μπο.

Τις ημέρες που ακολούθησαν, οι ανησυχίες για την ηλικία και την ετοιμότητα του Μπάιντεν να υπηρετήσει ενισχύθηκαν από άτομα και από τις δύο παρατάξεις. Ο Μπάιντεν δεν βοήθησε την υπόθεσή του όταν μίλησε για την έκθεση του ειδικού εισαγγελέα την Πέμπτη και κατά λάθος ενώ ήθελε να πει το όνομα του προέδρου του Μεξικού, είπε το όνομα του προέδρου της Αιγύπτου. Οι Ρεπουμπλικάνοι ασχολήθηκαν με το θέμα και τα ευρήματα της έκθεσης και ορισμένοι μάλιστα ζήτησαν να γίνει επίκληση της 25ης Τροπολογίας, που θα επέτρεπε την απομάκρυνσή του από το αξίωμα. Τα ευρήματα της έκθεσης και τα λάθη του Μπάιντεν έχουν κάνει πολλούς να αναρωτιούνται για το κατά πόσο η Χάρις θα ήταν σε θέση να αναλάβει την προεδρία.

Σε video απόσπασμα από σημερινή ομιλία του Μπάιντεν στο National Association of Counties, φαίνεται να δυσκολεύεται να πει το όνομα του Αρχιχειρουργού (Surgeon General), Vivek Murthy:

(photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-Bloomberg Pool)

«Υπερθέρμανση»! Χειμερινή καταιγίδα αναμένεται να ντύσει στα λευκά την Νέα Υόρκη και την Βοστόνη

Μια ταχέως εξελισσόμενη χειμερινή καταιγίδα αναμένεται να σαρώσει το βορειοανατολικό τμήμα των ΗΠΑ νωρίς αύριο, με το ύψος του χιονιού να αναμένεται να ξεπεράσει τα 15 εκατοστά στην πόλη της Νέας Υόρκης προτού το κύμα κακοκαιρίας μετακινηθεί βορειότερα μέσα στην ημέρα και πλήξει τη Βοστόνη, προειδοποιούν μετεωρολόγοι.

Στη Νέα Υόρκη ο υδράργυρος δεν αναμένεται να μειωθεί πολύ κάτω από το μηδέν, με ανοικτό το ενδεχόμενο να πέσει βαρύ και υγρό χιόνι το οποίο είναι δύσκολο να φτυαριστεί από τα πεζοδρόμια και τους δρόμους, δήλωσε ο Μπομπ Όραβεκ, ένας μετεωρολόγος του Κέντρου Καιρικών Προβλέψεων της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας στο Κόλετζ Παρκ, στο Μέριλαντ.

Οι συνθήκες που θα δημιουργηθούν θα μπορούσαν να είναι «ιδιαίτερα δύσκολες» για τις μετακινήσεις και ενδεχομένως να υπάρξουν διακοπές στην ηλεκτροδότηση και να σημειωθούν πτώσεις δέντρων, προειδοποίησε ο Αμερικανός μετεωρολόγος.

Στη Νέα Αγγλία, η πρόβλεψη για σφοδρές χιονοπτώσεις οδήγησαν τον δήμαρχο της Βοστόνης να κηρύξει κατάσταση έκτακτης ανάγκης, ακυρώνοντας τα αυριανά μαθήματα σε όλα τα σχολεία.

«Μας έχουν σχεδόν τελειώσει τα φτυάρια για το χιόνι», δήλωσε ο Ίθαν Στράουμπ, ένας διευθυντής καταστήματος σιδερικών στη Βοστόνη. Όπως ο ίδιος εξήγησε, το απόθεμα 100 φτυαριών που είχε μειώθηκε σε μόλις 12 έως σήμερα το πρωί. Από τη στιγμή που η καταιγίδα αναφέρθηκε στα μετεωρολογικά δελτία, είπε, δουλεύουμε σε φρενήρεις ρυθμούς.

Σε επαγρύπνηση για τη χειμερινή καταιγίδα βρίσκονται οι αρχές στο Λονγκ Άιλαντ, την πόλη της Νέας Υόρκης και του βορειοανατολικού Νιου Τζέρσι.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/pixabay

Τα έβαλε με την λάθος γυναίκα! Τον τσάκισε τον ψευτόμαγκα – ΒΙΝΤΕΟ

Δείτε:

freepik

Προκριματικά Eurobasket 2025: Την Τσεχία αντιμετωπίζει η Εθνική Ελλάδος στις 26/2

Η Εθνική Ελλάδας μπάσκετ θα αντιμετωπίσει την Τσεχία στο πλαίσιο των παραθύρων για τα προκριματικά του Eurobasket 2025, με τους Τσέχους να έχουν στην αποστολή τους όλα τα «αστέρια» τους.

Ειδικότερα, η Τσεχία θα είναι «πάνοπλη» στην αναμέτρηση απέναντι σε Εθνική Ελλάδας και Μεγάλη Βρετανία, στα παράθυρα του Φλεβάρη για τα προκριματικά του Eurobasket 2025.

Όπως έγινε γνωστό στην αποστολή των Τσέχων θα βρίσκεται τόσο ο Τόμας Σατοράνσκι, όσο και ο Γιαν Βέσελι, με αμφότερους να ενισχύουν το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της χώρας του.

Το πρώτο χρονικά παιχνίδι ανάμεσα σε Ελλάδα και Τσεχία έχει προγραμματιστεί για της 23 Φλεβάρη στις 21:00 στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας.

Εκτός από την Τσεχία στον όμιλο της Εθνικής μπάσκετ βρίσκονται και η Ολλανδία με την Μεγάλη Βρετανία.

(με πληροφορίες από newsit. gr / photo: freepik)

ΠΑΟΚ για την επιστροφή του κόσμου στο γήπεδο: «Ιερό χρέος»

Αναλυτικά:

«Οι πόρτες της Τούμπας επιτέλους ανοίγουν και σας θέλουμε όλους δίπλα μας, σε όλους τους αγώνες. Δεν θέλουμε να ξαναζήσει ποτέ η ομάδα μας την άχαρη μοναξιά στις δύσκολες μάχες που έρχονται σε όλες τις διοργανώσεις. Η ομάδα κρατήθηκε όρθια και δυνατή στο διάστημα των κλειστών γηπέδων και είναι ώρα να επωφεληθεί από το μεγάλο της ατού, την μοναδική ατμόσφαιρα της Τούμπας.

Για να συμβεί αυτό πρέπει να είμαστε συνεργάτες. Ο νέος νόμος προβλέπει άμεσες τιμωρίες με κλείσιμο εκ νέου μέρους ή όλου του γηπέδου, ακόμη και για τη χρήση πυρσών στις κερκίδες.

Σας παρακαλούμε, βοηθήστε μας για να μη χρειαστεί να στερηθούμε ποτέ ξανά το βουητό της Τούμπας, αυτό που θέλουν όλοι οι αντίπαλοί μας να αποφύγουν.

EUROKINISSI

Θεσσαλονίκη: Η Αντιτρομοκρατική ανέλαβε τις έρευνες για τον φάκελο με τον εκρηκτικό μηχανισμό

Προ 10ημερου φαίνεται να απεστάλη ο φάκελος με τον εκρηκτικό μηχανισμο στα δικαστήρια της Θεσσαλονίκης, οπως αναφέρουν νεότερες πληροφορίες.

Ο φάκελος έφτασε με αλληλογραφία και παραδόθηκε στο γραφείο της προέδρου εφετών που ήταν η παραλήπτρια του, στον τρίτο όροφο του δικαστικού μεγάρου. Υποτιθέμενος αποστολέας ήταν η «Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων». Μόλις σήμερα , γύρω στις 2 μμ, ο φάκελος έπεσε στα χέρια της και πληροφορίες αναφέρουν ότι η ίδια αρχικά υπέθεσε πως περιέχει ένα ημερολόγιο.

Το περιεχόμενό του όμως της κίνησε υποψίες και συμβουλευόμενη άτομο του οικείου περιβάλλοντος της, η παραλήπτρια το παρέδωσε προς διερεύνηση. Ο ύποπτος φάκελος εξετάστηκε από το μηχάνημα ΧRAY και επιβεβαιώθηκε ότι περιείχε μηχανισμό με εκρηκτική ύλη και συγκεκριμένα ζελατοδυναμίτιδα. Απενεργοποιήθηκε τελικά από αστυνομικούς του τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών της ΕΛΑΣ. Πληροφορίες αναφέρουν πως εφόσον ο μηχανισμός εκρήγνυτο θα μπορούσε να προκαλέσει θύματα. Τις ερευνες για την υπόθεση ανέλαβε η Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Θα βάλουν οι Ρώσοι τσιπάκι μέσα τους; ΒΙΝΤΕΟ

Η συνέντευξη με τον Τάκερ δεν έγινε τυχαία

Υπάρχει τεράστια κινητικότητα παγκοσμίως και προσπάθεια να βρεθεί παγκόσμια λύση στον πλανήτη με «εργαλείο» την τεχνολογία!

Όλοι οι άνθρωποι θα πρέπει να αποδεχθούν την πρόοδο και να «ενωθούν» με το σύστημα, όπως όλα δείχνουν, της τεχνητής νοημοσύνης, προκειμένου να μπορούν να ταυτοποιούνται άμεσα!

Ένα σημαντικό σκέλος της πρόσφατης συνέντευξης Πούτιν/Τάκερ ήταν το σημείο, στο οποίο δεν δόθηκε πολλή σημασία, όπου ο Πούτιν δείχνει με τα χέρια του την εμφύτευση μικροτσίπ που έκανε ο Έλον Μασκ στον ανθρώπινο εγκέφαλο!

Όπως δήλωσε μεταξύ άλλων:

«Ο Έλον Μασκ έχει ήδη εμφυτεύσει τσιπάκι μέσα στον εγκέφαλο των ανθρώπων! Νομίζω ότι ο Έλον Μασκ δεν μπορεί να σταματήσει. Θα κάνει ό,τι κρίνει σκόπιμο. Ωστόσο, θα πρέπει να βρείτε μια κοινή γλώσσα μαζί του. <…> θα πρέπει να καταλήξετε σε συμφωνία μαζί του, γιατί αυτή η διαδικασία πρέπει να επισημοποιηθεί και να υπόκειται σε ορισμένους κανόνες». 

Επομένως, ο Πούτιν δεν αντιτάχθηκε στην εμφύτευση μικροτσίπ σε ανθρώπους!

Αντιθέτως είπε πως οι διεθνιστές θα πρέπει να βρουν κοινή γλώσσα μαζί του, προκειμένου να επιτευχθεί, προφανώς, μία παγκόσμια συνεννόηση πάνω σε αυτή την τεχνολογία!

Θυμηθείτε ξανά το απόσπασμα:

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-Sputnik pool

Ισπανία: Είχαν κρύψει 8 τόνους κοκαΐνης σε ψεύτικη γεννήτρια ηλεκτρικού ρεύματος!

Η ισπανική αστυνομία κατέσχεσε οκτώ τόνους κοκαΐνης που έφθασε από το Σουρινάμ και ήταν κρυμμένη μέσα σ’ ένα εμπορευματοκιβώτιο (κοντέινερ) στο οποίο υπήρχε μια ψεύτικη γεννήτρια ηλεκτρικού ρεύματος στο νότιο λιμάνι Αλχεθίρας, δήλωσαν οι φορολογικές αρχές.

Το φορτίο με την κοκαΐνη, ένα από τα μεγαλύτερα που κατασχέθηκαν ποτέ στην Ισπανία, βρέθηκε μέσα σε μια μεταλλική κατασκευή που είχε σχεδιασθεί για να μην ανιχνεύεται από τους σαρωτές.

Όμως οι τελωνιακοί υπάλληλοι εντόπισαν μια μεγάλη ποσότητα στοιβαγμένων εμπορευμάτων που ουσιαστικά γέμιζαν το εμπορευματοκιβώτιο, οπότε αναγκάστηκαν να το ανοίξουν.

Οι έμποροι ναρκωτικών είχαν προγραμματίσει μια διαδρομή σχεδιασμένη να κάνει τον εντοπισμό του πραγματικού περιεχομένου του φορτίου όσο πιο δύσκολο γίνεται. Από το Σουρινάμ ταξίδεψε στον Παναμά και από τον Παναμά στο λιμάνι Αλχεθίρας. Ο επόμενος προορισμός ήταν το Λεϊσόες στην Πορτογαλία , απ’ όπου θα μεταφέρονταν οδικώς πίσω στην Ισπανία.

Τρία άτομα συνελήφθησαν όπως δήλωσαν οι τελωνειακοί υπάλληλοι.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: freepik)

Πορτοσάλτε: Ο Κασσελάκης είναι άμπαλος – ΒΙΝΤΕΟ

Δείτε τι δήλωσε ο δημοσιογράφος

scr

Ολλανδία: Οι δηλώσεις του Τραμπ για το ΝΑΤΟ είναι αυτό που αρέσει στον Πούτιν να ακούει

Οι δηλώσεις του πρώην πρόεδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ότι η Ουάσιγκτον ενδέχεται να μην υπερασπιστεί συμμάχους του ΝΑΤΟ,

που δεν δαπάνησαν αρκετά στην άμυνα, είναι ακριβώς αυτό που αρέσει στον Ρώσο πρόεδρο Βλαντίμιρ Πούτιν να ακούει , είπε σήμερα η υπουργός Άμυνας της Ολλανδίας.

Ο Τραμπ ανέφερε ότι οι ΗΠΑ ενδέχεται να μην προστατεύσουν συμμάχους του ΝΑΤΟ, που δεν καταβάλουν επαρκείς δαπάνες στον τομέα της άμυνας από μια ενδεχόμενη ρωσική εισβολή.

«Ειλικρινά, νομίζω ότι αυτό είναι ακριβώς που αρέσει στον Πούτιν να ακούει», δήλωσε στο Ρόιτερς σήμερα η υπουργός Άμυνας της Ολλανδίας Κάισα Ολόνγκρεν.

«Η δύναμή μας είναι η ενότητά μας. Και εάν δεν είμαστε ενωμένοι, αυτό μας κάνει πιο αδύναμους. Και γνωρίζουμε ότι αυτό είναι που ο Πούτιν αναζητά», συμπλήρωσε η υπουργός Άμυνας.

«Δεν είναι η πρώτη φορά που λέει κάτι σε αυτήν την κατεύθυνση. Όμως την ίδια στιγμή, είναι φυσικά ανησυχητικό», τόνισε η Ολόνγκρεν.

«… Και νομίζω ειδικά τώρα, με πραγματικές απειλές επίσης προς χώρες του ΝΑΤΟ, είναι πολύ ανησυχητικό που κάποιος, ο οποίος είναι τόσο σημαντικός, λέει αυτά τα πράγματα».

Η Ολόνγκρεν σημείωσε επιπλέον πως οι περισσότεροι σύμμαχοι του ΝΑΤΟ πλησιάζουν ή έχουν ήδη φθάσει τον στόχο δαπανών στον προϋπολογισμό σε τουλάχιστον 2% του ΑΕΠ.

(απεμπε – φωτο:eurokinissi-WEF)

Σαγόνια στο πάτωμα! Νόμιζαν ότι δεν το έχει αλλά τους έστειλε αδιάβαστους

Θα μείνει στον Παναθηναϊκό AKTOR ο Ναν; Τι απάντησε

Ο Κέντρικ Ναν μίλησε στο BasketNews για το Final 8 αλλά και για το αν έχει στόχο να παραμείνει στον Παναθηναϊκό AKTOR.

Για το Final-8 του Κυπέλλου:«Είναι ένα challenge γιατί κανείς δεν έχει παίξει τρία παιχνίδια μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα, ειδικά στα μέσα του Φλεβάρη, όταν οι παίκτες αρχίζουν να γίνονται κάπως νωθροί και τα σώματα είναι παρόμοια. Αλλά έτσι είναι τα πράγματα. Θα πρέπει να προετοιμάσουμε τα σώματά μας, πνευματικά και ψυχολογικά και αν είμαστε έτοιμοι. Ανυπομονώ να κερδίσω τον πρώτο μου τίτλο».

Για την παραμονή του στον Παναθηναϊκό:«Είναι πολύ ωραία στην Αθήνα και ήδη τα έχουμε όλα βάλει στη θέση τους. Πραγματικά σκοπεύω να μείνω αν έρθει η κατάλληλη πρόταση».

freepik

Αναμφίβολα μία αμαρτωλή απόλαυση! Δείτε τι έφτιαξαν, vid

Κομμωτή…χασάπη έχετε ξαναδεί; vid

Λυπηθήκαμε την κοπέλα...

scr

Μας κοροϊδεύουν;; Αυτό θα «πουληθεί» στα ΜΜΕ για πραγματικό πλάνο πολέμου; vid

Ούτε στο Χόλιγουντ αυτά:

απεμπε-EPA photo

Ρώσοι για τουρκικό εργοστάσιο UAV στην Ουκρανία: «Νόμιμος στόχος τέτοιες στρατιωτικές εγκαταστάσεις»

«Αλλά δεν θα επηρεαστούν οι σχέσεις μας με την Άγκυρα».

Ο Ντμίτρι Μπελίκ, μέλος της Επιτροπής Διεθνών Σχέσεων της Κρατικής Δούμας, της κάτω βουλής του ρωσικού κοινοβουλίου, μίλησε για το εργοστάσιο που θα κατασκευάζει τουρκικά μη επανδρωμένα συστήματα επί ουκρανικού εδάφους.

«Η κατασκευή αυτής της εγκατάστασης δεν θα επηρεάσει τις σχέσεις μεταξύ Ρωσίας και Τουρκίας με κανέναν τρόπο».

Ο Ρώσος βουλευτής Belik δήλωσε:

«Ένας ο αριθμός των Bayraktar που δόθηκαν στο Κίεβο πριν από δύο χρόνια ήταν αρκετά μεγάλος, αλλά σήμερα δεν μπορούμε να δούμε την ενεργό χρήση τους στην πρώτη γραμμή.

Για εμάς οποιαδήποτε εγκατάσταση που παράγει στρατιωτικό εξοπλισμό σε ουκρανικό έδαφος είναι νόμιμος στόχος. Δεν νομίζω όμως ότι η παραγωγή του θα επηρεάσει την πορεία της σύγκρουσης».

Όσον αφορά την τουρκική πλευρά, ο Ρώσος πολιτικός σημείωσε:

«Βλέπουμε ότι ο Πρόεδρος Ερντογάν, ως έμπειρος έμπορος, πούλησε Bayraktar και προστάτευσε τα συμφέροντα της χώρας του κερδίζοντας έσοδα από τη ρωσική παροχή φυσικού αερίου. Αυτή είναι μια ρεαλιστική προσέγγιση. Αυτή η πολιτική είναι εξ ολοκλήρου εσωτερικό ζήτημα της Τουρκίας».

ΑΠΕΜΠΕ-EPA-PAP photo