Άρθρα

Δήλωση Μενδώνη για την επίδειξη μόδας στο Βρετανικό Μουσείο: Οι ιθύνοντες ευτελίζουν τα Γλυπτά του Παρθενώνα 

"Με τη διοργάνωση επίδειξης μόδας στις αίθουσες όπου εκτίθενται τα Γλυπτά του Παρθενώνα, το Βρετανικό Μουσείο, για μια ακόμη φορά, αποδεικνύει τον μηδενικό σεβασμό του προς τα αριστουργήματα του Φειδία", αναφέρει η υπουργός Πολίτισμού Λ. Μενδώνη σε δήλωσή της για την επίδειξη μόδας, χτες, Σάββατο ,στο Βρετανικό Μουσείο.

Και συνεχίζει:

“Οι ιθύνοντες του Βρετανικού Μουσείου ευτελίζουν και προσβάλλουν όχι μόνο το μνημείο αλλά και τις οικουμενικές αξίες που αυτό εκπέμπει. Οι συνθήκες έκθεσης και φύλαξης των γλυπτών, στη Duveen Gallery, συνεχώς επιδεινώνονται. Είναι η ώρα τα κλεμμένα και κακοποιημένα γλυπτά αριστουργήματα να αστράψουν στο αττικό φως”.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

ΣΥΡΙΖΑ – Ευ. Αποστολάκης: Τουρκικές προκλητικές ενέργειες υπονομεύουν τη Διακήρυξη των Αθηνών

«Η νέα παράνομη τουρκική NAVTEX με την οποία γίνεται λόγος περί αποστρατιωτικοποιήσεως των νησιών του Αιγαίου, καθώς και η σημερινή παραβίαση των ελληνικών χωρικών υδάτων από τουρκική ακταιωρό στα Ίμια, συνιστούν προκλητικές ενέργειες κλιμάκωσης της τουρκικής πλευράς», αναφέρει ο Ευάγγελος Αποστολάκης σε χθεσινοβραδινή δήλωση του.

Ο βουλευτής Επικρατείας και τομεάρχης Εθνικής ‘Αμυνας του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ προσθέτει ότι «αντί η Κυβέρνηση να επαναπαύεται και να θριαμβολογεί για την επίτευξη θετικού κλίματος στις σχέσεις μας, οφείλει να δώσει σαφές μήνυμα στην Τουρκία ότι οι ενέργειες αυτές υπονομεύουν τη Διακήρυξη των Αθηνών». «Καλούμε την Κυβέρνηση να παράσχει άμεσα ενημέρωση στο Κοινοβούλιο αναφορικά με τις τρέχουσες εξελίξεις, ιδιαίτερα όσον αφορά τις ενέργειες στις οποίες προτίθεται να προβεί», σημειώνει.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: intime)

Αγρότες: «Αποφασίσαμε να κατέβουμε στην Αθήνα με τρακτέρ, αγροτικά μηχανήματα, λεωφορεία και ΙΧ» (video)

Αποφασισμένοι να κατέβουν στην Αθήνα με τα τρακτέρ τους είναι οι αγρότες, παρά την αρνητική απάντηση που έλαβαν από τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη. Από την πλευρά της η κυβέρνηση δεν επιθυμεί οι αγρότες να κυκλοφορήσουν μαζικά με τα τρακτέρ τους σε εθνικές οδούς, αλλά και στην Αθήνα, καθώς θα προκληθεί αναστάτωση.

Οι αγρότες της Θεσσαλίας προχωρούν στον αρχικό σχεδιασμό τους, παρά την άρνηση του κου Χρυσοχοΐδη, και θα κινηθούν με τα τρακτέρ τους προς την Αθήνα την ερχόμενη Τρίτη, ενώ την ίδια στιγμή κάνουν έκκληση στην κυβέρνηση να διευκολύνουν την ομαλή μετάβασή τους, καθώς όπως τονίζουν πρόκειται για ένα ειρηνικό συλλαλητήριο.

«Μία σταγόνα στον ωκεανό τα μέτρα της κυβέρνησης»


Μιλώντας στην εκπομπή «MEGA Σαββατοκύριακο» ο Σωκράτης Αλειφτήρας, εκπρόσωπος Τύπου των αγροτικών συλλόγων Λάρισας, αναφέρθηκε στις αποφάσεις των μπλόκων, ενώ υπογράμμισε πως την ευθύνη για την αισχροκέρδεια φέρει η κυβέρνηση και όχι οι αγρότες.

«Πριν από τρεις ημέρες έγινε πανελλήνια σύσκεψη μπλόκων με αντιπροσώπους από 50 μπλόκα στη Νίκαια της Λάρισας. Αφού δείξαμε την ενότητά μας και κάναμε διάλογο, αποφασίσαμε ότι τα μέτρα που έχει εξαγγείλει ο πρωθυπουργός είναι μία σταγόνα στον ωκεανό. Αποφασίσαμε να κατέβουμε στην Αθήνα με τρακτέρ, αγροτικά μηχανήματα, λεωφορεία και ΙΧ την Τρίτη στις 18:30 στην πλατεία Συντάγματος».

«Αυτή την απόφαση που παίρνουν τα θεσμοθετημένα όργανά μας είμαστε αποφασισμένοι να την υλοποιήσουμε και καλά θα κάνει η κυβέρνηση, όπως γίνεται σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, να μας επιτρέψει την κάθοδο των τρακτέρ στο κέντρο της πόλης».

«Το τρακτέρ είναι το μέσο της δουλειάς μας. Με αυτό θα κατέβουμε στην Αθήνα. Αυτό το συλλαλητήριο δεν είναι κάτι που κάνουμε για λόγους εντυπωσιασμού, αλλά για να δείξουμε την αγανάκτησή μας».

Σύμφωνα με πληροφορίες, μετά το πέρας του συλλαλητηρίου την Τρίτη οι αγρότες πρόκειται να επιστρέψουν στα μπλόκα τους. Θα ακολουθήσει αποτίμηση του συλλαλητηρίου και γενικές συνελεύσεις μπλόκων, στις οποίες και θα παρθούν αποφάσεις για το πως θα συνεχιστεί ο αγώνας τους.

«Τριψήφιος ο αριθμός των τρακτέρ που θα κατέβει στην Αθήνα»


Αποφασισμένοι είναι οι αγρότες να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους, με τον Ρίζο Μαρούδα, πρόεδρο της Ενωτικής Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Λάρισας, να δηλώσει στο MEGA πως οι αγρότες νιώθουν αγωνία και αγανάκτηση, καλώντας την κυβέρνηση να δώσει λύσεις που να ικανοποιούν τα αιτήματά τους.

«Όπως και σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες και πρωτεύουσες που μπήκαν τα τρακτέρ, έτσι θα μπουν και στην Αθήνα. Θα ξεκινήσουμε από αύριο το ταξίδι μας προς την Αθήνα, θα πάμε στο Κάστρο Βοιωτίας και την Τρίτη θα ξεκινήσουμε. Εκτιμούμε ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα. Ο αριθμός των τρακτέρ που θα κατέβει είναι τριψήφιος», ανέφερε μεταξύ άλλων.

«Πιστεύουμε στο δίκαιο του αγώνα μας», πρόσθεσε ο κος Μαρούδας.

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι αγρότες θα παραμείνουν στην Αθήνα και το βράδυ της Τρίτης και ύστερα θα αποχωρήσουν συντεταγμένα.

Δείτε το σχετικό video από τον τηλεοπτικό σταθμό mega:

(με πληροφορίες από megatv / photo: eurokinissi)

Ξαφνικός θάνατος 44χρονου στην Κρήτη! Κατέρρευσε ενώ…περπατούσε

Το θέμα με τους ξαφνικούς θανάτους μη ηλικιωμένων ατόμων έχει πάρει ανησυχητικές διαστάσεις.

Συγκλονισμένη είναι η τοπική κοινωνία σε χωριό του Δήμου Γόρτυνας από τον ξαφνικό θάνατο ενός άνδρα μόλις 44 ετών.

Ο άτυχος άνδρας έφυγε από τη ζωή σήμερα Κυριακή (18/2) τα ξημερώματα μέσα στο σπίτι του, όπου βρισκόταν μαζί με τον αδελφό του.

Σύμφωνα με το ekriti, περπατούσε στο διάδρομο του σπιτιού, όταν ξαφνικά κατέρρευσε, και άφησε την τελευταία του πνοή.

Φως στα ακριβή αίτια θανάτου θα ρίξει η νεκροψία – νεκροτομή.

(ekriti – freepik)

Η διαφορά του πριν με το μετά σοκάρει!! vid

Φυσική ομορφιά VS πλαστικών...

Freepik photo

Η πρώτη μεγάλη νίκη των Ρώσων στην Ουκρανία το 2024! Συγχαρητήρια από Πούτιν, vid

Στις σκληρότερες μάχες των τελευταίων μηνών.

Η Ρωσία επιβεβαίωσε χθες αργά το βράδυ ότι πήρε τον «απόλυτο έλεγχο» της πόλης Αβντιίβκα στο ανατολικό κομμάτι του αχανούς ουκρανικού μετώπου.

Είχε προηγηθεί η άτακτη υποχώρηση του ουκρανικού στρατού από αυτή τη βιομηχανική πόλη, επίκεντρο σφοδρών μαχών τους τελευταίους μήνες.

Σύμφωνα με το ρωσικό υπουργείο Άμυνας, ο υπουργός Σεργκέι Σόιγκου ενημέρωσε σήμερα τον πρόεδρο Βλαντίμιρ Πούτιν στο Κρεμλίνο για την κατάληψη αυτής της πόλης που ήταν «ένας ισχυρός αμυντικός κόμβος των ουκρανικών ενόπλων δυνάμεων».

Ο ουκρανικός στρατός ανακοίνωσε νωρίτερα χθες ότι αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τις πρώτες πρωινές ώρες την Αβντιίβκα, παραχωρώντας στη Ρωσία τη μεγαλύτερη —κυρίως συμβολική— νίκη της στα πεδία των μαχών έπειτα από την αποτυχία της αντεπίθεσης του που εξαπολύθηκε το περασμένο καλοκαίρι.


Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν τις στρατιωτικές μονάδες και τον διοικητή τους για την κατάληψη της πόλης Αβντιίβκα στο Ντονμπάς, σύμφωνα με ρωσικά πρακτορεία ειδήσεων.

«Για την εξαιρετική στρατιωτική απόδοση, εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου σε όλους τους στρατιώτες που υπό την καθοδήγησή σας συμμετείχαν στις μάχες για την Αβντιίβκα», ανέφερε ο Πούτιν σε τηλεγράφημά του προς τον διοικητή ρωσικών στρατιωτικών μονάδων στην Ουκρανία.

Το τηλεγράφημα απαριθμούσε μονάδες που συμμετείχαν στη στρατιωτική επιχείρηση.

(απεμπε-EPA-RUSSIAN DEFENCE MINISTRY PRESS SERVICE photo)

Επίθεση αγνώστων με μολότοφ εναντίον αστυνομικών στα Εξάρχεια

Επίθεση από άγνωστους δέχθηκαν αστυνομικές δυνάμεις τη νύχτα του Σαββάτου προς Κυριακή στα Εξάρχεια.

Περί τις 00:40 ομάδα αγνώστων επιτέθηκε με βόμβες μολότοφ, πέτρες και άλλα αντικείμενα σε αστυνομικές δυνάμεις στην συμβολή των οδών Θεμιστοκλέους και Τζαβέλλα, σύμφωνα με την αστυνομία.

Δεν αναφέρθηκε τραυματισμός. Προσήχθησαν εννέα άνθρωποι, αλλά στην συνέχεια αφέθηκαν ελεύθεροι.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Γεωργιάδης: «Αισθάνομαι ντροπή για όσους υποστηρίζουν “την τυρρανία Πούτιν”»

Είναι που εμείς ανήκουμε στη...«σωστή πλευρά» της ιστορίας...

Στην «ομάδα» πολιτικών που τοποθετήθηκαν για τον θάνατο του πολιτικού αντιπάλου του Πούτιν εισήλθε ο Υπ. Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, γράφοντας τα εξής:

«Παρακολουθούσα τώρα στις Ειδήσεις την προσπάθεια της μητέρας του #Navalny να παραλάβει την σορό του γιου της και την προσχηματική άρνηση των Ρωσικών Αρχών να της την παραδώσουν (ποιος ξέρει τί θέλουν να κρύψουν). Σκεφτόμουν την τελευταία σκηνή της Ιλιάδος, όταν ο Πρίαμος επισκέπτεται τον Αχιλλέα και του φιλάει το χέρι (το χέρι που είχε σκοτώσει τον γιο του) και κλαίγοντας του ζήτησε να του δώσει την σορό του Έκτορα, για να μπορέσουν να τον κηδέψουν όπως του άξιζε. Τότε ο Αχιλλεύς κλαίγοντας αγκαλιάζει τον Πρίαμο και του δίδει την σορό, ως υστάτη πράξη Πολιτισμού, καθώς μπροστά στον θάνατο όλους τους θνητούς μας ενώνει η κοινή μας μοίρα…το καθεστώς Πούτιν έχει ξεχάσει απ´ό,τι φαίνεται τις βασικότερες αρχές του ανθρωπίνου πολιτισμού. Αισθάνομαι ντροπή για όσους συμπολίτες μου ακόμη υποστηρίζουν μία τέτοια τυραννία».

Eurokinissi photo

Υποχρεωτικότητα POS: Άλλο ένα βήμα κατά των μετρητών: «Θα γίνει πάση θυσία»

Η αντίστροφη μέτρηση για την διασύνδεση των POS με τις ταμειακές μηχανές έχει ήδη ξεκινήσει και θεωρείται απίθανο πλέον να μην «τρέξει» μέσα στις προκαθορισμένες προθεσμίες.

Είναι μάλιστα κατηγορηματική η δήλωση του υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κωστή Χατζηδάκη, που δεν αφήνει περιθώρια για διαφορετικές ερμηνείες: «η διασύνδεση των POS με τις ταμειακές μηχανές θα ολοκληρωθεί πάση θυσία».

   Ένα από τα πλέον ουσιαστικά βήματα είναι η θεσμοθέτηση των προστίμων για όλα τα επίπεδα εμπλοκής στην διασύνδεση POS με τις ταμειακές μηχανές. Φτάνουν έως και τις 300.000 ευρώ και αφορούν, επιχειρήσεις, παρόχους τερματικών POS, εισαγωγές – κατασκευαστές και παρόχους ηλεκτρονικής τιμολόγησης.

   Μέσα στην επόμενη εβδομάδα ο υπουργός και οι εμπλεκόμενοι με το συγκεκριμένο θέμα, από την πολιτική ηγεσία, θα έχουν σειρά επαφών με τις τράπεζες και ενδεχομένως με τους φορείς της αγοράς, προκειμένου να κλείσουν πιθανές εκκρεμότητες έως την “D-Day“. Και αυτή δεν είναι άλλη από την 29η Φεβρουαρίου που είναι και η τελευταία ημέρα για να λειτουργούν όλα στην εντέλεια, αφού την επομένη 1η Μαρτίου είναι προγραμματισμένο να πατηθεί το κουμπί της διασύνδεσης ταμειακών και POS και να τρέξουν τα πρόστιμα για τους υπόχρεους.

   Να σημειωθεί ότι η προθεσμία απόκτησης POS παρατάθηκε έως τις 29 Φεβρουαρίου με την πρόβλεψη μη επιβολής προστίμων έως το τέλος Μαρτίου, υπό την προϋπόθεση να έχει γίνει η παραλαβή αλλά όχι η εγκατάσταση. Από την 1η Απριλίου, πάντως μη εγκατάσταση POS, στους 35 νέους κλάδους, εγκυμονεί πρόστιμο 1.500 ευρώ, για να ακολουθήσει και το πολλαπλάσιο πρόστιμο της μη διασύνδεσης.

  

   Όπως έχει τονίσει ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κωστής Χατζηδάκης, «αν το έργο δεν ολοκληρωθεί εντός των χρονοδιαγραμμάτων, η χώρα θα δει να διακόπτεται, έστω και μερικώς, η χρηματοδότηση της από το Ταμείο Ανάκαμψης. Και αυτό δεν πρόκειται να το επιτρέψουμε».

   Παράλληλα έχει κατατεθεί στην Βουλή ρύθμιση, που προβλέπει αυστηρότερα πρόστιμα και κυρώσεις όχι μόνο για τις τυχόν υπερήμερες επιχειρήσεις που δεν έχουν διασυνδέσει τα POS με τις ταμειακές τους μηχανές, αλλά και για τους παρόχους των POS, των ERPs και των ταμειακών μηχανών σε περίπτωση που δεν συνεργάζονται.

   Τα πρόστιμα και οι κυρώσεις σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με τις κείμενες διατάξεις αφορά όλους τους κρίκους της αλυσίδας, δηλαδή όλες τις επιχειρήσεις που εμπλέκονται στην υλοποίηση του έργου της διασύνδεσης και συγκεκριμένα:

   ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

   Τις τυχόν υπερήμερες επιχειρήσεις που υποχρεούνται να διασυνδέσουν τα συστήματα τους. Συγκεκριμένα, για τις τυχόν υπερήμερες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται με βάση τον νόμο να διασυνδέσουν τα τερματικά τους μηχανήματα POS με τις ταμειακές μηχανές και δεν το κάνουν εντός των χρονοδιαγραμμάτων προβλέπεται:

   1. Πρόστιμο ύψους 10.000 ευρώ, εφόσον πρόκειται για υπόχρεο τήρησης απλογραφικού λογιστικού συστήματος ή 20.000 ευρώ εφόσον πρόκειται για υπόχρεο τήρησης διπλογραφικού λογιστικού συστήματος.

   2. Το πρόστιμο μειώνεται κατά 50%, όταν επιβάλλεται σε χρήστες τερματικών POS που ασκούν την δραστηριότητά τους σε οικισμούς με πληθυσμό έως 500 κατοίκους και σε νησιά με πληθυσμό κάτω των 3.100 κατοίκων, πλην των τόπων που έχουν ανακηρυχθεί ως τουριστικοί.

   3. Αν η ίδια παράβαση διαπραχθεί εντός πενταετίας από την κοινοποίηση της αρχικής πράξης επιβολής προστίμου, τα πρόστιμα διπλασιάζονται και για κάθε επόμενη ίδια παράβαση εντός πενταετίας από την κοινοποίηση της αρχικής πράξης επιβολής προστίμου τριπλασιάζονται.

   ΠΑΡΟΧΟΙ ΤΕΡΜΑΤΙΚΩΝ POS

   Τους παρόχους τερματικών POS. Σε περίπτωση που οι εταιρίες αυτές δεν συνεργάζονται με τις απαιτήσεις λειτουργίας και διασύνδεσης των POS με τις ταμειακές, όπως αυτές έχουν οριστεί από την ΑΑΔΕ, επιβάλλεται:

   1. Πρόστιμο ύψους 200.000 ευρώ. Αν όμως η ίδια παράβαση διαπραχθεί εντός πενταετίας από την κοινοποίηση της αρχικής πράξης επιβολής προστίμου, επιβάλλεται πρόστιμο ύψους 300.000 ευρώ.

   2. Όσοι πάροχοι δεν προβαίνουν σε οποιαδήποτε ενέργεια αναβάθμισης των τερματικών τους για τα οποία εμφανίζονται ως διαχειριστές στο Μητρώο Μέσων Πληρωμών τότε:

   α) παύει να ισχύει η δήλωση συμμόρφωσης, δηλαδή η δυνατότητα τα τερματικά POS να είναι συμβατά με τους όρους της αγοράς, και επιβάλλεται, με απόφαση του Διοικητή πρόστιμο, ύψους 100.000 ευρώ και

   β) πρόστιμο ύψους 500 ευρώ ανά τερματικό POS για το οποίο δεν έχουν προβεί σε αναβάθμισή του. Το πρόστιμο δεν επιβάλλεται εφόσον η μη αναβάθμιση αποδεδειγμένα οφείλεται σε μη υπαιτιότητα τους.

   ΕΙΣΑΓΩΓΕΙΣ – ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ

   Τους εισαγωγείς και κατασκευαστές ταμειακών μηχανών. Σε περίπτωση που οι εταιρίες αυτές δεν συνεργάζονται στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου όπως αυτό έχει οριστεί από την ΑΑΔΕ, τότε μπορεί να υπάρξει:

   1. Ανάκληση της άδειας καταλληλότητας του μοντέλου ταμειακής μηχανής για όσους δεν έχουν προβεί στις απαραίτητες ενέργειες και τεχνικούς ελέγχους, ώστε να διασφαλίσουν τη δυνατότητα διασύνδεσής της με τύπους τερματικών POS

   2. Πρόστιμο 10.000 ευρώ.

   ΠΑΡΟΧΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ

   Τους Παρόχους Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης που διασυνδέονται με Εμπορικά/Λογιστικά Προγράμματα Διαχείρισης (Enterprise Resource Planning, «ERP»). Και στις περιπτώσεις όπου οι εταιρίες αυτές δεν συνεργάζονται στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου τότε:

   1. Τα παραστατικά που θα εκδίδονται από το πρόγραμμα ERP δεν θα θεωρούνται νόμιμα.

   2. Πρόστιμο 10.000 ευρώ

   Ø Τέλος, για παραβάσεις που αφορούν υποχρεώσεις των τεχνικών εγκατάστασης, δηλαδή υποβολή δήλωσης πελατολογίου ή αποστολή πληροφοριών σχετικών με υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης, επιβάλλεται:

   1. Πρόστιμο ύψους 1.000 ευρώ ανά μη δηλωθέντα, εκπροθέσμως δηλωθέντα ή ανακριβώς δηλωθέντα πελάτη στον οποίο παρέχονται ή ο οποίος αποδέχεται υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης Φ.Η.Μ. ή υπηρεσίες εμπορικού/λογιστικού προγράμματος διαχείρισης («ERP»).

   2. Το πρόστιμο αυτό δεν επιβάλλεται, εφόσον οι μη δηλωθέντες, εκπροθέσμως δηλωθέντες ή ανακριβώς δηλωθέντες πελάτες στους οποίους παρέχονται οι παραπάνω υπηρεσίες δεν υπερβαίνουν το 15% του συνολικού αριθμού των πελατών ή δεν υπερβαίνουν αθροιστικά τους δέκα (10), ανά οντότητα που παρέχει τις σχετικές υπηρεσίες.

(απεμπε – φωτο:freepik)

«Είναι δολοφονικό και βάναυσο»: Αυτό θα συμβεί τα επόμενα 3 χρόνια, vid

Αποφάσισαν παράταση του καταστροφικού πολέμου στην Αν. Ευρώπη! Μέχρι να φτωχοποιηθούν οι πάντες...

Μεγάλος χαμός έχει προκληθεί στις υπερχρεωμένες ΗΠΑ, η Γερουσία των οποίων, μόλις την περασμένη εβδομάδα, αποφάσισε να σταλούν ακόμα 60 δισ. δολάρια στο κατεστραμμένο κράτος που λέγεται Ουκρανία.

Οι εναπομείναντες λογικές φωνές στις ΗΠΑ προειδοποιούν για τον κίνδυνο περαιτέρω ανάμειξης σε έναν επί της ουσίας χαμένο πόλεμο.

Επί δύο χρόνια, ό,τι έχουν στείλει σε εξοπλισμό οι δυτικές χώρες έχει καταστραφεί από τα ρωσικά στρατεύματα και ουσιαστικά το ό,τι έχει μείνει από τις δομές του ουκρανικού κράτους συντηρούνται από λεφτά που δίνουν Αμερικανοί και Ευρωπαίοι φορολογούμενοι.

Ο Τάκερ Κάρλσον, λίγα 24ωρα αφότου πήρε συνέντευξη από τον Πούτιν και όντας στο Ντουμπάι ως προσκεκλημένος της «Συνόδου Κορυφής της Παγκόσμιας Κυβέρνησης», εξήγησε τα αυτονόητα:

«Περαιτέρω υποστήριξη από τη Δύση στον ουκρανικό στρατό συνεπάγεται μόνο περισσότερους νεκρούς Ουκρανούς και μία περαιτέρω υποβαθμισμένη δυτική οικονομία στις ΗΠΑ και τη Γερμανία ειδικότερα.

Είναι τρελό, βάναυσο και υποκινεί στη δολοφονία μίας ολόκληρης γενιάς Ουκρανών. Αυτό είναι αρκετά προφανές. Κι όμως, η Γερουσία των ΗΠΑ, που βρίσκεται μόλις μερικά χρόνια πριν από την πραγματικότητα, αποφάσισε να στείλει κι άλλα 60 δισ. δολάρια στην ουκρανική κυβέρνηση, η οποία είναι διεφθαρμένη και απολυταρχική.

Ακύρωσαν τις εκλογές, απαγόρευσαν ένα ολόκληρο χριστιανικό θρήσκευμα και μετά σκότωσαν έναν Αμερικανό δημοσιογράφο επειδή ανέφερε κάποια από αυτά».

Το ακόμα πιο ανησυχητικό είναι αυτό που αποκάλυψε ο καλεσμένος του Τάκερ, ένα μέλος της Γερουσίας των ΗΠΑ που εκπροσωπεί το Οχάιο.

Σημείωσε πως με το νέο πακέτο, οι ΗΠΑ δεν χρηματοδοτούν τον πόλεμο στην Ουκρανία μόνο για φέτος, αλλά και για τα έτη 2025 και 2026:

Freepik photo

Ψηφιακό «Pearl Harbour» στις ΗΠΑ! Γιατί φυλάκισαν άρον-άρον πρώην στέλεχος της CIA, vid

Τι μεταδίδεται..

Ο Joshua Schulte, πρώην προγραμματιστής λογισμικού της CIA, ο οποίος διέπραξε την μεγαλύτερη κλοπή μυστικών των ΗΠΑ στην ιστορία της CIA, καταδικάστηκε τον Φεβρουάριο του 2024 σε 40 χρόνια φυλάκιση!

Οι αποκαλύψεις του εξέθεσαν την μέθοδο ηλεκτρονικής παρείσφρησης της CIA σε τηλέφωνα, εφαρμογές επικοινωνίας και άλλες ηλεκτρονικές συσκευές επίσης!

Από το 2012 έως το 2016 ο Joshua Schulte εργάστηκε στο κέντρο πληροφοριών του κυβερνοχώρου. Υπέκλεψε χιλιάδες απόρρητα έγγραφα  συνεργασίας της Ουάσιγκτον με τις βρετανικές  μυστικές υπηρεσίες, παραβιάζοντας “Smart TV” για κατασκοπευτικούς σκοπούς! Μεταβίβασε αυτές τις πληροφορίες στο “WikiLeaks” για δημοσίευση.

Οι εισαγγελείς το έχουν χαρακτηρίσει ως ψηφιακό “Pearl Harbor” αποκαλώντας το, ένα από τα πιο ειδεχθή εγκλήματα κατασκοπείας στην αμερικανική ιστορία. Ο πρώην αναλυτής της CIA Larry Johnson αναφέρει ότι, όλα αυτά δείχνουν ότι οι θεμελειώδεις αρχές της Αμερικής βρίσκονται υπό απειλή!

Δείτε το βίντεο:

photo freepik

Άγρια επεισόδια με μετανάστες στη Χάγη! Φωτιές και δακρυγόνα – Σοκαριστικά video

Όπως μεταδίδουν τοπικά μέσα ενημέρωσης, δύο ομάδες μεταναστών από την Ερυθραία, έχουν προκαλέσει μεγάλα επεισοδια.

Οι αστυνομικοί δέχονται επίθεση, ενώ έχουν πυρποληθεί και δύο αυτοκίνητα της αστυνομίας. Οι ταραχές ξέσπασαν μετά από συνεδρίαση στην αίθουσα στο κέντρο της Όπερας. Δεν είναι γνωστό γιατί συνέβη αυτό.

Η αστυνομία κάνει χρήση δακρυγόνων προσπαθώντας να ελέγξει την κατάσταση.

Οι άνθρωποι καλούνται να μείνουν μακριά από την περιοχή Fruitweg. Η πυροσβεστική είναι έτοιμη για την κατάσβεση των πυρκαγιών μόλις προλάβει. Ενώ η κατάσταση στο σημείο χαρακτηρίστηκε πολύ επικίνδυνη. Όπως μεταδίδεται, εκτός από τους αστυνομικούς, απειλούνται και δημοσιογράφοι.

(photo: pixabay)

Aπεγκλωβισμός 31 μεταναστών από δύσβατη περιοχή της Σάμου

Στον απεγκλωβισμό 31 μεταναστών από δύσβατη χερσαία περιοχή στο ακρωτήρι "ΠΡΑΣΟ" βορειοανατολικά της Σάμου, προχώρησε το λιμενικό σώμα, μετά από αίτημα της αστυνομικής διεύθυνσης Σάμου.

Έως τώρα δεν έχει γίνει γνωστό πως οι μετανάστες και με τι μέσο έφθασαν στο συγκεκριμένη περιοχή.

Στο σημείο μετέβησαν ένα Πλοίο Ανοιχτής Θαλάσσης και περιπολικό σκάφος του λιμενικού προς παροχή συνδρομής.

Το πλοίο ανοιχτής θαλάσσης του λιμενικού καθέλκυσε βοηθητικό σκάφος, το οποίο προσέγγισε τις ανωτέρω ακτές και απεγκλώβισε τριάντα έναν αλλοδαπούς και τους μετέφερε με ασφάλεια στην ακτή της “Μουρτιάς”.

Οι αλλοδαποί παρελήφθησαν από στελέχη της Αστυνομικής Διεύθυνσης Σάμου, προκειμένου να μεταφερθούν σε κλειστή ελεγχόμενη δομή ΚΕΔ Σάμου.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Πέθανε πρώην βουλευτής της ΝΔ

«Η οικογένεια της Νέας Δημοκρατίας αποχαιρετά με θλίψη τον πρώην βουλευτή του κόμματος Διονύση Μπεχράκη», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΝΔ.

Το κυβερνών κόμμα προσθέτει: «Γεννήθηκε το 1947 στην Αθήνα και σπούδασε στη Γεωπονική Σχολή Αθηνών. Ιδρυτικό στέλεχος της ΟΝΝΕΔ και της ΔΑΚΕ, διετέλεσε βουλευτής Β’ Αθηνών από το 1989 έως το 1993.

Ο Διονύσης Μπεχράκης ήταν ένας μαχητής της Παράταξης, την οποία υπηρέτησε με ήθος και συνέπεια.

Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στους οικείους του».

(ΑΠΕΜΠΕ – φωτο:freepik)

Φοβού τον Πούτιν: Η Ελλάδα εντάχθηκε στην αντιπυραυλική «ομπρέλα» 21 κρατών, vid

Με πανηγυρισμούς από Δένδια:

freepik photo

Νετανιάχου: Δεν υπάρχει κανένα νόημα για διαπραγματεύσεις εκεχειρίας

Ο Ισραηλινός πρωθυπουργός Μπενιαμίν Νετανιάχου δήλωσε σήμερα ότι έστειλε στο Κάιρο διαπραγματευτές για συνομιλίες για μια συμφωνία εκεχειρίας,

όπως το ζήτησε ο πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν, αλλά οι Ισραηλινοί διαπραγματευτές δεν επέστρεψαν για περαιτέρω συνομιλίες καθώς οι απαιτήσεις της Χαμάς ήταν εκτός πραγματικότητας.

Ο Νετανιάχου είπε ότι δεν υπάρχει νόημα για περαιτέρω διαπραγματεύσεις έως ότου η Χαμάς κάνει αλλαγές στα αιτήματά της.

Ο Ισραηλινός πρωθυπουργός, μιλώντας σε δημοσιογράφους, ανέφερε επίσης ότι μια ευρύτερη διπλωματική συμφωνία με τους Παλαιστίνιους θα μπορούσε να επιτευχθεί μόνο μέσω άμεσων διαπραγματεύσεων χωρίς προϋποθέσεις.

απεμπε-EPA pool

«Κάνε παιδιά να δεις καλό» λένε μετά!! Δείτε τι τον έπιασε να κάνει η κάμερα, vid

Αφού δεν έκαψε όλη την αγορά...

freepik photo

Χρήσιμες συμβουλές: Πώς να καθαρίζετε με πανάκια μικροϊνών – Τι δεν πρέπει να κάνετε

Για να είναι αποτελεσματικός ο καθαρισμός με τα πανάκια μικροϊνών είναι σημαντικό να τα χρησιμοποιείτε σωστά.

Tα πανάκια μικροϊνών πλένονται και αφαιρούν σκόνη και βακτήρια από τις περισσότερες επιφάνειες χωρίς τη χρήση καθαριστικού.


Ένα πανί από μικροΐνες καθαρίζει ακόμα καλύτερα όταν αποφεύγετε ορισμένα λάθη όπως τα ακόλουθα:


Καθαρίζετε από τη λάθος πλευρά

Υπάρχει μια σωστή και μια λάθος πλευρά ορισμένων υφασμάτων από μικροΐνες. «Τα περισσότερα πανιά από μικροΐνες είναι τα ίδια σε κάθε πλευρά, αλλά αν έχετε πανί διπλής όψης, χρησιμοποιήστε τη ραβδωτή πλευρά για το τρίψιμο και την αφράτη πλευρά για το ξεσκόνισμα.

Χρησιμοποιείτε μόνο στεγνό ή βρεγμένο πανάκι μικροϊνών

Συνήθως καθαρίζετε με στεγνό ή βρεγμένο πανάκι μικροϊνών. Σωστά; Ωστόσο, η επιλογή θα πρέπει να γίνετε ανάλογα με τις επιφάνειες. Για παράδειγμα, χρειάζεται βρεγμένο και καλά στυμμένο πανί για τον καθαρισμό δαπέδων, κουφωμάτων, παραθύρων και τελείως στεγνό όταν θέλετε να καθαρίσετε τη σκόνη.

Χρησιμοποιείτε τα πανάκια σε λάθος επιφάνειες

Τα πανιά από μικροΐνες δεν είναι κατασκευασμένα για τρίψιμο, επομένως μην τα χρησιμοποιείτε σε νεροχύτες, μπανιέρες ή βρώμικους πάγκους. Για τον καθαρισμό αυτών των επιφανειών καλό είναι να επιλέξετε ένα σφουγγάρι ή μια βούρτσα.


Πώς μπορείτε να πλένετε τα πανάκια από μικροΐνες


Καλό είναι να πλένετε τα πανάκια μικροϊνών κάθε φορά που τα χρησιμοποιείτε για να αποφύγετε τη συγκέντρωση βακτηρίων. Οι μικροΐνες άλλωστε είναι ανθεκτικές και αντέχουν εκατοντάδες πλύσεις.

Μη χρησιμοποιείτε μαλακτικό ή χλωρίνη. Το μαλακτικό φράζει τις ίνες και η χλωρίνη τις διαβρώνει.
Χρησιμοποιήστε κρύο ή χλιαρό νερό και ήπιο απορρυπαντικό. Εάν τα πανιά από μικροΐνες μυρίζουν άσχημα, προσθέστε μια κουταλιά της σούπας ξίδι στον κύκλο πλύσης.
Μη βάζετε πανιά μικροϊνών στο στεγνωτήριο γιατί η θερμότητα μπορεί να καταστρέψει τις μικροΐνες.
Απλώστε τα έξω και αφήστε τα να στεγνώσουν με τον αέρα και τον ήλιο.


Με πληροφορίες από mothersblog. gr / apartmenttherapy. com / photo: pixabay)

Εξομολόγηση Πούτιν για πόλεμο: «Αυτό είναι το μόνο που μετανιώνω…», vid

«Πλήρης απάτη!!». Με ποιούς τα έβαλε ο Πούτιν;

«Χαίρομαι πρώτα απ’όλα που παρακολουθούν κι ακούν αυτά που λέω. Αν δεν μπορούμε να διεξάγουμε σήμερα έναν άμεσο διάλογο, θα πρέπει να είμαστε ευγνώμονες στον κύριο Κάρλσον που μπορούμε να τον κάνουμε μέσω αυτού ως μεσολαβητή».

Αυτά ήταν αρχικά τα λόγια του Πούτιν στην πρώτη του δημόσια τοποθέτηση μετά την πολύκροτη συνέντευξη στον Αμερικανό δημοσιογράφο Τάκερ Κάρλσον.

Θυμίζουμε πως αυτή η…διαφορετική συνέντευξη έσπασε όλα τα ρεκόρ, καθώς μέσα σε λίγα 24ωρα την παρακολούθησαν εκατοντάδες εκατομμύρια άτομα, κυρίως από δυτικά κράτη. Ρεκόρ σημειώθηκε -σύμφωνα με τα στοχιεία του Twitter- στις ΗΠΑ!

Εν συνεχεία ο Ρώσος πρόεδρος εξέφρασε το παράπονό του σχετικά με τη συνεχή διαστρέβλωση των λεγομένων του από τα δυτικά μέσα.

Έδειξε μάλιστα αρκετά ενοχλημένος:

«Διαστρεβλώνουν την αλήθεια! Για ποιόν λόγο; Δεν είπα ποτέ ότι η έναρξη της ειδικής στρατιωτικής επιχείρησης στην Ουκρανία ήταν λόγω της απειλής νατοϊκής επίθεσης στη Ρωσία. Πού ακριβώς βρίσκεται αυτό στη συνέντευξή μου; Ας μου δείξουν αυτό το σημείο. Μιλούσα για το γεγονός ότι μας λένε ψέματα ότι το ΝΑΤΟ δεν εξαπλώνεται προς τα ανατολικά».

Σε άλλο σημείο εξομολογήθηκε το μόνο πράγμα που μετανιώνει μέχρι σήμερα σχετικά με τα γεγονότα της Ουκρανίας:

«Εμείς δεν ξεκινήσαμε τον πόλεμο. Προσπαθούμε μόνο να τον σταματήσουμε! Αρχικά προσπαθήσαμε με ειρηνικά μέσα, όπως με τις συμφωνίες του Μινσκ. Όπως αποδείχθηκε αργότερα εξαπατηθήκαμε και εδώ. Το μοναδικό πράγμα για το οποίο μετανιώνουμε είναι που δεν ξεκινήσαμε νωρίτερα τις ενεργές μας δράσεις (σ.σ. στην Ουκρανία), πιστεύοντας πως έχουμε απέναντί μας έντιμα άτομα»:

απεμπε-EPA-SPUTNIK photo

Σοκαριστικό video: Τεράστιος πύθωνας είχε τυλίξει γάτα – Πώς την έσωσαν περαστικοί

Η γάτα παρόλη την περιπέτειά της κατάφερε να σηκωθεί και να φύγει στο τέλος.

(photo: pixabay)