would you be brave enough to sit here? pic.twitter.com/VpvMU1v68S
— All things interesting (@interesting_aIl) February 24, 2024
(photo: pixabay)
would you be brave enough to sit here? pic.twitter.com/VpvMU1v68S
— All things interesting (@interesting_aIl) February 24, 2024
(photo: pixabay)
Το πλυντήριο πιάτων χρειάζεται κι αυτό τακτικό καθάρισμα ειδικά αν το χρησιμοποιείτε επί καθημερινής βάσης.
Με την πάροδο του χρόνου, στο φίλτρο και στους εσωτερικούς τοίχους του πλυντηρίου πιάτων συσσωρεύονται κομμάτια φαγητού, λίπη, απορρυπαντικό και άλατα. Για να μην αναφερθούμε στις δυσάρεστες οσμές κάθε φορά που ανοίγετε την πόρτα πλυντηρίου.
Πόσο συχνά χρειάζεται να καθαρίζετε το πλυντήριο πιάτων;
Οι ειδικοί συνιστούν μία φορά το μήνα να κάνετε έναν καλό καθαρισμό στο πλυντήριο. Εκτός από τα ειδικά απορρυπαντικά που υπάρχουν στο εμπόριο, ιδιαίτερα αποτελεσματικό είναι και το ξίδι.
Ποια είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε
Ελέγξτε την περιοχή αποστράγγισης και αφαιρέστε τυχόν υπολείμματα φαγητού.
Στη συνέχεια τοποθετήστε μέσα στο πλυντήριο ένα μπολ με λευκό ξύδι. Το ξύδι βοηθά να ξεπλυθεί η λιπαρή βρωμιά, απολυμαίνει, και βοηθά στην απομάκρυνση της μούχλας. Σε μία άλλη κούπα βάλτε μαγειρική σόδα (ως τη μέση της κούπας) και τοποθετήστε την στο πάνω ράφι. Δουλέψτε το πλυντήριο για ένα κύκλο πλυσίματος με το πιο ζεστό νερό. Αφού τελειώσει το πλύσιμο, αφήστε το κλειστό για άλλα 20 λεπτά.
Ανοίξτε την πόρτα του και στεγνώστε το εσωτερικό με μία καθαρή πετσέτα ή ένα απαλό σφουγγάρι.
Σημείωση: Το ξίδι είναι ένα οξύ και, με την πάροδο του χρόνου, μπορεί να προκαλέσει ζημιά στο πλυντήριο πιάτων σας, ειδικά στις ελαστικές φλάντζες και τους σωλήνες. Οπότε μην το χρησιμοποιείτε πιο συχνά από μια φορά το μήνα.
Αφαιρέστε και ξεπλύνετε το φίλτρο του πλυντηρίου πιάτων
Πολύ σημαντικό κάθε φορά που καθαρίζετε το πλυντήριο πιάτων είναι να ξεπλένετε και το φίλτρο. Βρίσκεται στη βάση του πλυντηρίου και θα χρειαστεί να τραβήξετε έξω την κάτω σχάρα για να το βρείτε και να το καθαρίσετε. Εάν δεν είστε βέβαιοι πώς να το αφαιρέσετε, ελέγξτε το εγχειρίδιο ή τον ιστότοπο του κατασκευαστή για λεπτομέρειες.
(με πληροφορίες από mothersblog. gr / photo: pixabay)
freepik photo
Ακολουθούν πέντε πιθανές επιπτώσεις στο σώμα σας από την κατανάλωση κρεμμυδιών.
5 πράγματα που μπορεί να συμβούν στο σώμα σας όταν τρώτε κρεμμύδια
Φούσκωμα και αέρια
Τα φρεσκοκομμένα κρεμμύδια είναι αντιοξειδωτικά όμως παράλληλα μπορεί να προκαλέσουν αέρια. Αυτό συμβαίνει επειδή περιέχουν φρουκτόζη, ένα φυσικό σάκχαρο. Η διάσπαση της φρουκτόζης από τα βακτήρια στο έντερο, όπως είναι γνωστό, παράγει αέρια.
Μπορεί να προκαλέσουν παλινδρόμηση οξέος
Τα κρεμμύδια περιέχουν μια ένωση που ονομάζεται αλλισίνη. Η ένωση αυτή μπορεί να χαλαρώσει τον κατώτερο οισοφαγικό σφιγκτήρα (LES). Ο LES είναι ένας μυς που βρίσκεται στο τέλος του οισοφάγου σας και τον χωρίζει από το στομάχι. Συνήθως, ο LES είναι σφιχτός και εμποδίζει το οξύ του στομάχου να εισχωρήσει στον οισοφάγο σας. Όταν χαλαρώνει, μπορεί να αφήσει το οξύ του στομάχου να εισχωρήσει στον οισοφάγο σας, προκαλώντας αίσθηση καψίματος στο στήθος, γνωστή και ως παλινδρόμηση οξέος.
Επιπλέον, τα κρεμμύδια περιέχουν ζυμώσιμες ίνες, που μπορεί να προκαλέσουν ρέψιμο. Το ρέψιμο μπορεί επίσης να προκαλέσει παλινδρόμηση οξέος.
Εάν έχετε παλινδρόμηση οξέος, είναι καλύτερο να αποφύγετε τα κρεμμύδια ή να τα καταναλώνετε με μέτρο. Εάν αποφασίσετε να φάτε κρεμμύδια, δοκιμάστε να τα μαγειρέψετε, καθώς αυτό μπορεί να μειώσει την ποσότητα αλλισίνης που περιέχουν.
Τα κρεμμύδια σας κάνουν να δακρύζετε
Όταν κόβουμε ένα κρεμμύδι προκαλούμε μια ένωση που ευθύνεται για τα δάκρυά σας. Συγκεκριμένα, ένα ένζυμο που ονομάζεται συνθάση του δακρυγόνου παράγοντα (LFS), αναμειγνύεται με το σουλφενικό οξύ, για την παραγωγή προπανοθειολικού S-οξειδίου. Αυτό είναι μία πτητική ένωση του θείου που ταξιδεύει στον αέρα και προς τα μάτια σας. Πρόκειται για ένα αέριο που είναι ερεθιστικό για τα μάτια και όταν το εισπνέετε προκαλεί δάκρυα.
Ακολουθούν μερικές συμβουλές που μπορείτε να ακολουθήσετε για να μειώσετε την ποσότητα της ουσίας που απελευθερώνεται όταν κόβετε κρεμμύδια.
Μουσκεύετε το κρεμμύδι σε νερό για 10 λεπτά. Αυτό θα βοηθήσει στην απομάκρυνση της ουσίας από το κρεμμύδι.
Χρησιμοποιήστε ένα κοφτερό μαχαίρι. Ένα κοφτερό μαχαίρι θα προκαλέσει λιγότερη ζημιά στα κυτταρικά τοιχώματα του κρεμμυδιού, μειώνοντας την απελευθέρωση της ουσίας.
Κόψτε το κρεμμύδι κάτω από ένα ανεμιστήρα. Ο αέρας θα βοηθήσει στην απομάκρυνση της ουσίας από το κρεμμύδι πριν φτάσει στα μάτια σας.
Τα κρεμμύδια μπορούν να βοηθήσουν στην βελτίωση της υγείας του εντέρου σας
Τα προβιοτικά είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία του εντέρου. Βοηθούν στη διατήρηση της ισορροπίας των βακτηρίων στο έντερο, η οποία είναι απαραίτητη για την καλή πέψη, την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και την προστασία από ασθένειες.
Τα κρεμμύδια είναι μια καλή πηγή πρεβιοτικών, τα οποία είναι μια κατηγορία ινών που μπορούν να βοηθήσουν στη ανάπτυξη των προβιοτικών. Όταν τα πρεβιοτικά εισέρχονται στο έντερο, παρέχουν ενέργεια στα προβιοτικά, επιτρέποντάς τους να αναπτυχθούν και να ευημερήσουν.
Αυτά τα πρεβιοτικά μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της πεπτικής υγείας με διάφορους τρόπους, όπως:
Οι ανθοκυανίνες μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της φλεγμονής, η οποία είναι ένας παράγοντας κινδύνου για καρδιακές παθήσεις. Μπορούν επίσης να βοηθήσουν στη μείωση της χοληστερόλης και της αρτηριακής πίεσης, οι οποίες είναι επίσης παράγοντες κινδύνου για καρδιακές παθήσεις.
Εάν θέλετε να υποστηρίξετε την υγεία της καρδιάς σας, η προσθήκη κρεμμυδιών στη διατροφή σας είναι ένας εξαιρετικός τρόπος. Μπορείτε να τα προσθέσετε σε διάφορα πιάτα, όπως σαλάτες, σούπες, σάλτσες και ψητά.
Συμπερασματικά, τα κρεμμύδια είναι ένα υγιεινό και θρεπτικό λαχανικό που μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη για την υγεία. Αν και μπορεί να προκαλέσουν δυσάρεστη αναπνοή, είναι καλό να τα εντάξετε στη διατροφή σας.
(με πληροφορίες από enikos. gr / photo: freepik)
«Σήμερα, η Ουκρανία είναι σαφώς ισχυρότερη από ό, τι εδώ και δύο χρόνια» κατά την έναρξη του πολέμου, έγραψε ο πρόεδρος Ζελένσκι στο Telegram χαιρετίζοντας την σύναψη με τον Καναδά «μίας συμφωνίας που ενισχύει την θέση του λαού μας και ιδιαίτερα των στρατιωτών μας».
Ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι ευχαρίστησε τον πρωθυπουργό του Καναδά Τζάστιν Τριντό που επισκέφθηκε το Κίεβο.
Το πρωθυπουργικό γραφείο του Καναδά ανακοίνωσε ότι το κείμενο της συμφωνίας περιλαμβάνει σημαντικές και μακροπρόθεσμες δεσμεύσεις του Καναδά για την συνέχιση της υποστήριξης της Ουκρανίας.
Συνολικά, ο Καναδάς θα χορηγήσει στην Ουκρανία περί τα 2,2 δισεκατομμύρια δολάρια οικονομικής και στρατιωτικής βοήθειας το 2024, σύμφωνα με την ίδια πηγή.
Νωρίτερα, ο πρόεδρος Ζελένσκι είχε ανακοινώσει την υπογραφή διμερούς συνεργασίας ασφαλείας με την Ιταλία, η πρωθυπουργός της οποίας, η Τζόρτζια Μελόνι, επισκέφθηκε σήμερα επίσης στην Ουκρανία.
«Το έγγραφο αυτό θέτει στέρεες βάσεις μίας μακροπρόσθεσμης σύμπραξης ασφαλείας ανάμεσα στην Ουκρανία και την Ιταλία», δήλωσε ο πρόεδρος της Ουκρανίας.
(απεμπε-απεμπε-EPA pool photo)
Με…γιουχαρίσματα υποδέχθηκε μερίδα συμμετεχόντων στο συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ την ανακοίνωση της υποψήφιότητας της Όλγας Γεροβασίλης για τις εσωκομματικές εκλογές.
Και οι απίστευτες σκηνές συνεχίζονται…
Eurokinissi photo
«Λίγους μήνες πριν τις ευρωεκλογές το κόμμα μας βυθίζεται στην εσωστρέφεια. Οφείλουμε να δώσουμε διέξοδο. Δεν μπορούμε να αφήσουμε τα πράγματα όπως είναι. Όλες και όλοι έχουμε ευθύνη. Μου αναλογεί μερίδιο της ευθύνης, για το πριν και για το τώρα.
‘Ακουσα το δημόσιο προσκλητήριο του Προέδρου: Η απάντηση μου σε αυτή την πρόκληση είναι ότι είμαι παρούσα. Αυτό επιβάλει το αίσθημα ευθύνης μου απέναντι στα μέλη του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία. Απέναντι στον προοδευτικό κόσμο της χώρας».
«Σήμερα, αυτή την τόσο δύσκολη στιγμή, δηλώνω παρούσα. Για να σταματήσει η κατηφόρα. Για να ανακάμψει ο ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία. Για να γίνει ξανά η Μεγάλη Αριστερά για να γίνει ξανά ο προοδευτικός χώρος πρωταγωνιστής», τόνισε.
«Καλωσορίζω την αντιπρόεδρο της Βουλής σε έναν όμορφο αγώνα» ανέφερε ο Στέφανος Κασσελάκης απαντώντας στην Όλγα Γεροβασίλη και πρόσθεσε:
«Δεσμεύομαι ενώπιον όλων ότι θα παραμείνω στο κόμμα ανεξαρτήτως αποτελέσματος. Ότι θα δουλέψω. Δεσμεύομαι ότι την επομένη των εκλογών θα καλέσω την αντιπρόεδρο της Βουλής και την ομάδα να φέρουμε τις καταστατικές αλλαγές που χρειάζονται στο κόμμα. Η αλήθεια θα κερδίσει και γι αυτό πρέπει να πάμε στις εκλογές στις 10 Μαρτίου και να πάμε υβριδικά».
eurokinissi photo
Οι «πράσινοι» ολοκλήρωσαν την προετοιμασία τους το απόγευμα του Σαββάτου (24/2), με απογευματινή προπόνηση στο «Γ. Καλαφάτης», με τον Αντράζ Σπόραρ να προσθέτει και το δικό του όνομα το ιατρικό δελτίο, καθώς ταλαιπωρείται από τενοντίτιδα στο δικέφαλο μηριαίο μυ κι έκανε θεραπεία.
Εκτός απ’ τον αυριανό αγώνα με την Κηφισιά έμειναν ακόμα οι Τσέριν (έκανε ατομικό λόγω των ενοχλήσεων που νιώθει στο δικέφαλο), Βέρμπιτς, Τζούριτσιτς, Γεντβάι, Χουάνκαρ (θεραπεία και οι τέσσερις), αλλά και ο Μπερνάρ που έχει δηλωθεί για να εκτίσει ποινή μίας αγωνιστικής στο συγκεκριμένο ματς. Το δικό τους πρόγραμμα ακολούθησαν για άλλη μία μέρα οι Μάγκνουσον και Πάλμερ-Μπράουν.
Μετά το τέλος της προπόνησης ο Φατίχ Τερίμ ανακοίνωσε τη λίστα με την αποστολή του αγώνα στην οποία συμπεριλήφθηκαν οι Λοντίγκιν, Ντραγκόφσκι, Λίλο, Βαγιαννίδης, Ρουμπέν, Σένκεφελντ, Ζέκα, Ιωαννίδης, Μπακασέτας, Λημνιός, Μαντσίνι, Ούγκο, Αϊτόρ, Μλαντένοβιτς, Φικάι, Κώτσιρας, Γερεμέγεφ, Παλάσιος, Βιλένα, Αράο και Ακαϊντίν.
(ΑΠΕ – ΜΠΕ / photo: freepik)
Υψώνοντας τη σημαία των ΗΠΑ, ένας Αμερικανός ένοπλος με στρατιωτική στολή αποφάσισε να σπάσει τη σιωπή του και να δείξει σε όλο τον κόσμο τον λόγο για τον οποίο πολεμάει υπέρ της Ρωσίας!
Ο ίδιος μάλιστα εξομολογείται πως είναι βετεράνος των αμερικανικών Ε.Δ. που πολέμησε στο Αφγανιστάν, αποκαλύπτοντας πως «δεν μοιάζει με τίποτα από αυτά που είδαμε στο Αφγανιστάν».
Η αλήθεια είναι ότι δεν περιμέναμε ποτέ να το δούμε αυτό στα ουκρανικά εδάφη:
«Είμαστε εδώ για να υψώσουμε τη σημαία των ΗΠΑ ως ένα σημάδι φιλίας και υποστήριξης για όλα τα πράγματα τα οποία οι άνθρωποι εδώ υπομένουν. Πρέπει να το τελειώσουμε αυτό! Δείτε τι γίνεται στην Αντβιίκα με τα κατεστραμμένα κτίρια. Πρέπει να υποστηρίξουμε τη Ρωσία!
Ελπίζω οι άνθρωποι πίσω στην πατρίδα (σ.σ. τις ΗΠΑ) να το δουν αυτό. Εξετάστε τα ανεξάρτητα γεγονότα που συμβαίνουν εδώ. Κάντε τη δική σας έρευνα. Είμαι περήφανος που βρίσκομαι εδώ! Έχω γνωρίσει και έχω δώσει μάχες μαζί με εκπληκτικούς ανθρώπους».
Freepik photo
Οι αστυνομικοί που έσπευσαν στο σημείο μετά από τηλεφώνημα στην ‘Αμεση Δράση, εντόπισαν τους κλέφτες στην ταράτσα του σπιτιού, όπου τους απομόνωναν και τους συνέλαβαν.
Πρόκειται για έναν 25χρονο και έναν 23χρονο, οι οποίοι οδηγήθηκαν στο Τμήμα Ασφάλειας Νέας Ιωνίας, όπου διαπιστώθηκε ότι νωρίτερα είχαν διαπράξει κλοπή και από άλλο σπίτι στην περιοχή των Αμπελοκήπων.
Μετά από έρευνα στην κατοχή τους βρέθηκαν και κατασχέθηκαν αφαιρεθέντα κοσμήματα από τις δύο οικίες ενώ οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον αρμόδιο Εισαγγελέα.
(ΑΠΕ – ΜΠΕ / photo: pixabay)
Αναφερόμενος στο θέμα της εκλογής αρχηγού είπε: «Θα αναλώσουμε τις 50 από τις 100 μέρες μέχρι τις ευρωεκλογές σε δικά μας ζητήματα ή θα αξιοποιήσουμε κάθε λεπτό στη μάχη ενάντια στη ΝΔ; Εδώ σε αυτό το Συνέδριο δεν υπάρχουν αντίπαλοι, υπάρχουν συναγωνιστές και συναγωνίστριες. Υπάρχουν διαφορετικές απόψεις, αλλά όχι γιατί θέλουν το κακό του κόμματος».

photo: eurokinissi
Αναφέρθηκε στον πρώην πρόεδρο του κόμματος λέγοντας: «Ο Αλέξης Τσίπρας ήταν ο πρωτεργάτης της πορείας του κόμματος και η παρουσία του θα προσέθετε στο Συνέδριο. Θα θέλαμε να τον ακούσουμε από αυτό το βήμα».
Κάνοντας προσωπική αναφορά είπε: «Στηρίξαμε τον Στέφανο στη βάση μιας πολιτικής συμφωνίας, για το περιεχόμενο της οποίας έχουμε ακόμα βήματα να κάνουμε. Δε ζήτησε λευκή επιταγή. Δε θα έπαιρνε ποτέ λευκή επιταγή. Λευκή επιταγή δεν ζητά και δε λαμβάνει κανένας. Καλό είναι τα συλλογικά μας λάθη να τα αναγνωρίζουμε. Όπως το έλλειμμα πολιτικής συλλογικής λειτουργίας. Το έκανε και ο Στέφανος. Και έχει την πρωτοβουλία και τον πρώτο λόγο για να υπερβούμε αυτά τα προβλήματα και να πάμε στις ευρωεκλογές και να κόψουμε το βήχα του 41%».
Αναφέρθηκε στην Όλγα Γεροβασίλη: «Με την Όλγα Γεροβασίλη έχουμε πορευτεί για πολλά χρόνια. Κοσμεί την παράταξη μας. Και στην κρίσιμη στιγμή, σε κάθε κρίσιμη στιγμή υπηρέτησε, υπηρετεί και θα υπηρετεί το συλλογικό μας σχέδιο και στόχο. Πρέπει να έχει ξεχωριστή θέση δίπλα στο Στέφανο σε αυτή τη μάχη. Μπορεί να υπηρετήσει το κόμμα από οποιαδήποτε θέση. Είναι η πιο έμπειρη κοινοβουλευτικά».
Ακολούθως αναφέρθηκε στην προοπτική των ευρωεκλογών: « Οι πολιτικοί μας αντίπαλοι, αλλά και κάποια γνωστά επικοινωνιακά κέντρα, δουλεύουν, προσδοκούν και στοιχηματίζουν για να έχει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ πολύ χαμηλά ποσοστά και να μην είναι ο καταλύτης των διεργασιών της επόμενης μέρας.
Μπορούμε και οφείλουμε να βρούμε λύση. Λύση που θα εγγυάται συντεταγμένη πορεία. Που δε θα πληγώνει καμία πλευρά του κόμματος. Λύση στην οποία κάθε ένας και κάθε μία από εμάς θα μπορεί να βρει τον εαυτό του και τις απόψεις του».
Ακολούθως πρότεινε:
Κριτική στον Στέφανο Κασσελάκη άσκησε ο Θανάσης Θεοχαρόπουλος, καταλογίζοντάς του αντιφάσεις.
«Όσοι είμαστε εδώ θέλουμε ένα ισχυρό ΣΥΡΙΖΑ και καλό αποτέλεσμα. Αντίπαλος είναι η ΝΔ δεν είμαστε αντίπαλοι μεταξύ μας, είμαστε σύντροφοι και συντρόφισσες» ανέφερε ο κ. Θεοχαρόπουλος και πρόσθεσε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ χρειάζεται «πολιτικό σχέδιο, αξιοπιστία και συνέπεια και να παλέψουμε για ένα κόμμα διακυβέρνησης όχι ένα μικρό κόμμα διαμαρτυρίας».
Συνεχίζοντας τη κριτική στον πρόεδρο είπε: « Υπάρχει πολιτικό πρόβλημα, δεν πάμε καλά. Δεν γίνεται η επικοινωνία να υποκαθιστά την πολιτική. Για να πετύχεις απαιτούνται δύο πράγματα α)αποφασιστικότητα και β)συνθέσεις . Σήμερα από την ηγεσία δεν υπάρχει καμία ικανότητα συνθέσεων. Ο πρόεδρος οφείλει να ενώνει και όχι να διχάζει. Έτσι ο ΣΥΡΙΖΑ έγινε κυβέρνηση από τον Αλέξη Τσιπρα. Δεν είμαστε αρχηγικό κόμμα αλλά ένα κόμμα των μελών. Εμείς κατοχυρώσαμε τα μέλη να έχουν τον πρώτο λόγο. Πρέπει να υπάρχει σεβασμός όμως στα όργανα και στο καταστατικό. Τα όργανα δεν είναι διακοσμητικά. Και δεν γίνεται να μην σεβόμαστε το καταστατικό, γιατί είμαστε δημοκρατικό κόμμα.
«Να σταματήσουν τα λάθη. Δεν μπορούμε να θέτουμε κομματική πειθαρχία και μετά να μην κάνουμε τίποτε όταν παραβιάζεται. Δεν μπορούμε να αποδοκιμάζουμε μία εκδήλωση και μετά να πάμε. Δεν μπορούμε να λέμε ότι ήλθα να νικήσω τον Κυριάκο Μητσοτάκη και μετά να λέω ότι δεν τρέχει τίποτε αν χάσω με 20 μονάδες. Είπε ο Στέφανος Κασσελακης στην ομιλία του ” Βάζουν προθεσμίες ευρωεκλογών…ξεχνώντας που κατέληξαν οι υπονομευτές”. Υπονομευτές; Και λέει ο Αλέξης Τσίπρας “Ο νικητής φέρεται να ζητά λευκή επιταγή τριετίας ανεξαρτήτως αποτελέσματος στις ευρωεκλογές προεξοφλώντας έτσι την εκλογική αποτυχία και αδιαφορώντας για τις συνέπειες της”. Είναι υπονομευτής και ο Αλέξης Τσίπρας; Είναι δυνατόν; Τα “βρείτε μου αντίπαλο και πάμε” δεν είναι σοβαρά πράγματα. Δεν είμαστε αρένα , είμαστε σύντροφοι, όχι αντίπαλοι. Ναι να πάμε και θα πάμε στη βάση να μιλήσουν τα μέλη για όλα αλλά με βάση πολιτικά σχέδια, όχι ως αντίπαλοι. Πάμε μπροστά με εμπιστοσύνη στα μέλη μας».
Μάριος Κάτσης: Να αποφευχθεί η εσωκομματική αναμέτρηση
Θέση κατά της εσωκομματικής εκλογής πήρε ο Μάριος Κάτσης λέγοντας ότι «η εκλογική αναμέτρηση πρέπει να αποφευχθεί.
«Έχουμε άλλες εκλογές μπροστά μας και αγώνα ενάντια στην δεξιά του Κυριάκου Μητσοτάκη», ανέφερε και πρόσθεσε: «Το Συνέδριο είναι κυρίαρχο και οφείλει να διακηρύξει τέρμα η εσωστρέφεια, η ενδοσκόπηση, η μεμψιμοιρία. Το Συνέδριο πρέπει να δώσει σήμα αποφασιστικότητας και ενότητας. Πρέπει η εσωκομματική εκλογική αναμέτρηση να αποφευχθεί».
Συνεχίζοντας υπογράμμισε: «Η εσωστρέφεια πρέπει να σταματήσει. Κανέναν δεν αφορά, στη κοινωνία που βιώνει τα προβλήματά της ποιος θα χρεωθεί μία ενδεχόμενη ήττα. Οφείλουμε να δώσουμε την μάχη συντεταγμένα και κάθε στέλεχος να αναλάβει το βάρος και τις ευθύνες που του αναλογούν. Απέναντί μας έχουμε την κυβέρνηση Μητσοτάκη και αυτός είναι ο αντίπαλος. Σε αυτή τη μάχη δεν περισσεύει κανείς και καμία».
(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)
Η κινέζικη πόλη επλήγη από παγωμένη βροχή για πρώτη φορά μετά από 150 χρόνια:
freepik photo
απεμπε-EPA-ANSA photo
Eurokinissi photo
απεμπε-EPA pool photo
Φρικτή επίθεση συνέβη σε έναν οίκο ανοχής στη Βιέννη το βράδυ της Παρασκευής (23/2), όπου ένας άνδρας μαχαίρωσε μέχρι θανάτου τρεις γυναίκες. Μία γυναίκα κατάφερε να γλιτώσει καθώς κλειδώθηκε σε ένα δωμάτιο.
Οι τρεις νεκρές γυναίκες δεν έχουν αναγνωριστεί ακόμα, καθώς η αστυνομία δεν έχει βρει επίσημα έγγραφα.
Οι γυναίκες που σκοτώθηκαν έφεραν τεράστια κοψίματα και τραύματα από μαχαίρι και τα πτώματα τους βρέθηκαν σε διαφορετικά δωμάτια, ενώ το κίνητρο του άντρα παραμένει ασαφές.
Ο δράστης ακινητοποιήθηκε από την αστυνομία και συνελήφθη ενώ μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για να του παρασχεθεί βοήθεια για τα τραύματα που είχε δημιουργήσει ο ίδιος στον εαυτό του.
(με πληροφορίες από ethnos. gr / photo: pixabay)
Ακτιβιστές τοποθέτησαν μια ματωμένη ρωσική σημαία με το γράμμα «Ζ» σε έναν σωρό από κοπριά και μια ταμπέλα πάνω του που έγραφε «Ρωσία=σκ@@…! Δεν σε θέλουμε στην ΕΕ. Φύγε από εδώ!», όπως δείχνουν φωτογραφίες από τη διαδήλωση στην πόλη Κονσταντσίν-Ζεριόρνα, κοντά στη Βαρσοβία, όπου βρίσκεται η κατοικία του πρέσβη, τις οποίες είδε το Reuters.
«Θέλαμε μια σαφή ένδειξη προς τις πολωνικές αρχές και την ΕΕ. Επιτέλους ήρθε η ώρα να απελαθούν οι Ρώσοι διπλωμάτες από τη χώρα μας», λέει ένας διαδηλωτής, ο Ντομινίκ.
Η πρεσβεία της Ρωσίας στη Βαρσοβία δεν απάντησε άμεσα σε αίτημα που εστάλη με email για να σχολιάσει.
(φωτο:eurokinissi)
Στη Σύνοδο Κορυφής της «Παγκόσμιας Κυβέρνησης» (World Government Summit), ο υπερδιεθνιστής πρώην πρωθυπουργός της Βρετανίας, Τόνι Μπλερ, αναφέρθηκε ξανά στις ψηφιακές ταυτότητες που θα έχουν όλοι οι «καλοί και ευσυνείδητοι πολίτες».
Έδωσε βάση ιδιαίτερα στην «ψηφιακή υποδομή» που θα απαιτηθεί να στηθεί (και ήδη υπάρχει σε ορισμένα κράτη):
«Τα δεδομένα μας θα είναι σε ένα “cloud” και στη συνέχεια στις ψηφιακές ταυτότητες, ώστε ο κάθε πολίτης να μπορεί να αλληλεπιδρά με την εκάστοτε) κυβέρνηση (με το κράτος δηλαδή) μέσω του smartphone».
Θυμίζουμε πως ο ίδιος έχει ήδη ζητήσει από την τοπική κυβέρνηση στη Βρετανία να εισαγάγει μια ψηφιακή ταυτότητα που θα μπορούν να έχουν όλοι οι πολίτες στα τηλέφωνά τους και η οποία θα περιέχει στοιχεία όπως διαβατήριο, άδεια οδήγησης, φορολογικά μητρώα κ.α.
Βέβαια σε αυτό τον πρόλαβε ήδη ο Μητσοτάκης με την ψηφιακή ταυτότητα-«πορτοφόλι», όπως και τον Αλβανό πρωθυπουργό που στο παρακάτω απόσπασμα βλέπουμε πως δίνει τα δικά του διαπιστευτήρια:
απεμπε-EPA photo
Όπως χαρακτηριστικά φαίνεται να λέει σε βίντεο από το περιθώριο του συνεδρίου:
«Η ζημιά έχει γίνει και δεν φταίω εγώ…»:
eurokinissi photo
Ο Βίλντερς, ο οποίος στοχεύει να ηγηθεί μιας νέας κυβέρνησης μετά τη νίκη του εθνικιστικού του κόμματος, του PVV, τον Νοέμβριο υποστήριζε επί μήνες ότι η Ολλανδία θα πρέπει να σταματήσει να προμηθεύει με όπλα την Ουκρανία γιατί τα χρειάζεται για να υπερασπίζεται τον εαυτό της.
Η Ολλανδία έχει υπάρξει ένας από τους βασικούς δωρητές στρατιωτικής βοήθειας στην Ουκρανία με τις συνολικές δαπάνες να αναμένεται να ξεπεράσουν τα 4,5 δισ ευρώ μέχρι το τέλος του 2024.
Η εναντίωση του Βίλντερς σε περαιτέρω στρατιωτική βοήθεια είναι ένα από τα πολλά εμπόδια για τον σχηματισμό κυβέρνησης συμμαχίας κατά τους τρεις μήνες που ακολούθησαν την εκλογική του νίκη, αλλά μια ανάρτησή του στην πλατφόρμα Χ δείχνει ότι άλλαξε στάση.
“Το PVV υποστηρίζει την Ουκρανία και προτίθεται να συζητήσει για όποιας μορφής βοήθεια”, είπε χαρακτηρίζοντας τον πόλεμο της Ρωσίας ενάντια στην Ουκρανία “παράνομο και βάρβαρο”.
Οι πιθανοί εταίροι του Βίλντερς σε μια κυβέρνηση συνασπισμού δεν στήριξαν ποτέ την πρόθεσή του να σταματήσει η στρατιωτική βοήθεια προς την Ουκρανία.
Χθες Παρασκευή επανέλαβαν αυτή τη θέση και σε μια κοινή ανακοίνωσή τους πολλά κόμματα της αντιπολίτευσης είπαν ότι θέλουν να συνεχίσουν την οικονομική, πολιτική και στρατιωτική υποστήριξη της Ουκρανίας “για όσο χρειάζεται”.
Αυτό το μήνυμα απηχεί και τη θέση του απερχόμενου πρωθυπουργού Μαρκ Ρούτε στο βιντεοσκοπημένο του μήνυμα προς την Ουκρανία κατά τη δεύτερη επέτειο της ρωσικής εισβολής.
“Η Ολλανδία είναι μαζί σας. Ακόμη κι αν χρειαστεί πολύ καιρό και ακόμη και αν είναι δύσκολο”, λέει ο Ρούτε, η υποψηφιότητα του οποίου για τη θέση του γγ του ΝΑΤΟ έτυχε αυτή την εβδομάδα της στήριξης των ΗΠΑ, της Βρετανίας, της Γαλλίας και της Γερμανίας.
Η υπηρεσιακή κυβέρνηση του Ρούτε που θα παραμείνει στην εξουσία μέχρι τον σχηματισμό νέας κυβέρνησης, ανακοίνωσε χθες ότι θα υπογράψει σύντομα μια δεκαετή συμφωνία ασφαλείας με την Ουκρανία για να δεσμεύσει τη μελλοντική βοήθεια.
Ο Βίλντερς επέκρινε αυτή τη συμφωνία στην ανάρτησή του λέγοντας ότι δεν είναι θέμα υπηρεσιακής κυβέρνησης να συνάπτει τόσο μακροπρόθεσμες συμφωνίες.
(απεμπε – φωτο:freepik)