Άρθρα

Χαμός στην Ιερουσαλήμ: Ορθόδοξοι Ιουδαίοι τσακώνονται με την αστυνομία έξω από το Ανώτατο Δικαστήριο, vid

Δείτε:

Μια έντονη Ορθόδοξη Ισραηλινή διαμαρτυρία έξω από το Ανώτατο Δικαστήριο στην Ιερουσαλήμ διαλύθηκε με κανόνια νερού κατά την διάρκεια ακρόασης σχετικά με την υποχρεωτική θητεία στον ισραηλινό στρατό, ο οποίος στερείται ανθρώπινου δυναμικού μετά από 5μηνη σύγκρουση στην Γάζα.

Δείτε:

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

Κουτσούμπας: Η κυβέρνηση έχει ισχυρή αντιπολίτευση που την κάνει ο λαός στους δρόμους

Ο γγ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Χανιώτικα Νέα» είπε ότι «προφανώς υπάρχουν πολύ μεγάλα περιθώρια» για παρεμβάσεις στο αγροτικό ζήτημα σε εθνικό επίπεδο και κάλεσε την κυβέρνηση «να πάψει να κρύβεται πίσω από την ΕΕ και την ΚΑΠ - την οποία έχει ψηφίσει στο ευρωκοινοβούλιο μαζί με τον ΣΥΡΙΖΑ, το ΠΑΣΟΚ και την Ελ. Λύση -

και να ικανοποιήσει τα αιτήματα των βιοπαλαιστών αγροτών, που στην πλειοψηφία τους σ’ αυτήν απευθύνονται: Μείωση του κόστους παραγωγής, εγγυημένες από το κράτος τιμές στα προϊόντα τους και αποζημιώσεις στο 100% για τις απώλειες τους στην παραγωγή και το αγροτικό κεφάλαιο».

Ερωτηθείς μήπως «εκτός ΕΕ τα πράγματα για τον πρωτογενή τομέα θα ήταν χειρότερα» απάντησε ότι οι επιδοτήσεις «είναι η άλλη όψη των χαμηλών τιμών που δίνουν οι εμποροβιομήχανοι στους αγρότες για να εξασφαλίζουν πάμφθηνες πρώτες ύλες. Δεν είναι “δώρο”, όπως παρουσιάζεται» και σημείωσε, μεταξύ άλλων, ότι «οι επιδοτήσεις δεν είναι “ουδέτερες”, αλλά συστηματικά “σπρώχνουν” σε αλλαγή του παραγωγικού μοντέλου σε αρνητική κατεύθυνση, σε αντικατάσταση καλλιεργειών τις οποίες, όμως, έχει ανάγκη ο ελληνικός λαός, με αποτέλεσμα να στρεφόμαστε σε εισαγωγές προϊόντων χαμηλότερης ποιότητας».

«Το ΚΚΕ παλεύει για τη μόνη λύση σε όφελος των παραγωγών του κοινωνικού πλούτου, που είναι ο δρόμος της εργατικής – λαϊκής εξουσίας, που θα αποδεσμεύσει την Ελλάδα από την ΕΕ και θα της επιτρέψει να αναπτύξει το σύνολο των παραγωγικών της δυνατοτήτων» πρόσθεσε.

Σχετικά με το νομοσχέδιο για την «ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων» και αν διευκολύνει την παραμονή φοιτητών στη χώρα μας και το ενδεχόμενο προσέλκυσης και ξένων, σημείωσε ότι «η φυγή των νέων για σπουδές στο εξωτερικό δεν εξαλείφθηκε στις χώρες που έχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια», υπογράμμισε οτι το ουσιαστικό είναι «να μην είναι η Παιδεία εμπόρευμα για όποιον έχει να το αγοράσει, αλλά δικαίωμα και αγαθό για όλους» και πρόσθεσε: «η επιχειρούμενη αντιδραστική τομή κάνει την αδικία νόμο, αφού καταργεί τον ενιαίο τρόπο εισαγωγής στα Πανεπιστήμια και χτυπά την αξία των πτυχίων των δημοσίων πανεπιστήμιων. Πολύ σύντομα θα επιβεβαιωθεί ότι η ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων θα έχει σοβαρές επιπτώσεις στα ίδια τα δημόσια πανεπιστήμια, γιατί ο δούρειος ίππος του ανταγωνισμού θα φέρει ακόμα μεγαλύτερη μείωση του κρατικού προϋπολογισμού και λειτουργία με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, εις βάρος των φοιτητών και της κοινωνίας. Γι’ αυτό και το ΚΚΕ δεν εκφράζει απλώς ορισμένους επιμέρους προβληματισμούς, αλλά την κάθετη αντίθεσή του».

Αναφορικά με την στάση του ΚΚΕ στο θέμα των ομόφυλων ζευγαριών, τόνισε ότι «κανένα πισωγύρισμα δεν αποτελεί η στάση του ΚΚΕ στο συγκεκριμένο νομοσχέδιο, το οποίο άλλωστε δεν αφορούσε την ανάγκη να σπάσουν κοινωνικές προκαταλήψεις απέναντι στη συμβίωση ομόφυλων ζευγαριών. Εκτιμάμε ότι η στάση μας γίνεται σήμερα ευρέως αντιληπτή, παρά τη μεγάλη διαστρέβλωση που επιχειρήθηκε».

«Εμείς τοποθετηθήκαμε απέναντι στην ακόμη μεγαλύτερη εμπορευματοποίηση της τεκνοθεσίας και της αναπαραγωγής, ιδιαίτερα μέσω της εμπορικής παρένθετης μητρότητας. Τοποθετηθήκαμε με κριτήριο τις κοινωνικές ανάγκες του παιδιού στη μητρότητα και την πατρότητα. Δεν αμφισβητήσαμε το δικαίωμα ενός ζευγαριού ενηλίκων, ανεξαρτήτως σεξουαλικού προσανατολισμού, να συμβιώνει και αυτή η συμβίωση να κατοχυρώνεται νομικά, γι’ αυτό άλλωστε υπερψηφίσαμε άρθρο για να έχουν φοροελαφρύνσεις, επιδόματα κ.ά. Ανοίξαμε μέτωπο με απαράδεκτες ομοφοβικές απόψεις που ακούστηκαν από διάφορες πτέρυγες της Βουλής. Ταυτόχρονα, υπερψηφίσαμε άρθρα του νομοσχεδίου που αφορούν κάποιους εκσυγχρονισμούς στο οικογενειακό δίκαιο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν δώσαμε άλλοθι μιας επίπλαστης προοδευτικότητας στην κυβέρνηση της ΝΔ, όπως έκαναν άλλα κόμματα» σημείωσε.

Αναφορικά με την εμπλοκή-συμμετοχή της Ελλάδας στις γεωπολιτικές εξελίξεις της περιοχής, την θέση του ΚΚΕ για τη ΝΑΤΟϊκη βάση στα Χανιά και τον «αντίλογο για τοπικά οικονομικά οφέλη» είπε ότι «το κρίσιμο είναι ότι τα Χανιά, όπως και άλλες πόλεις με βάσεις και υποδομές στην υπηρεσία των ΗΠΑ, απόδειξη ότι η χώρα μας αποτελεί πολεμικό ορμητήριο, μετατρέπονται ταυτόχρονα και σε στόχο αντιποίνων, από τους ανταγωνιστές τους. Μία ακόμα επικίνδυνη εξέλιξη είναι η αποστολή ελληνικής φρεγάτας στην Ερυθρά Θάλασσα, 3.500 χλμ, μακριά από τα σύνορα της χώρας για τα συμφέροντα μεγαλοεπιχειρηματιών και για να στηριχθούν οι σχεδιασμοί της ΕΕ και των ΗΠΑ σε μια εμπόλεμη περιοχή».

«Αν, όμως, ήθελε η κυβέρνηση να ελαφρύνει τον χανιώτικο λαό από το κύμα ακρίβειας και να ενισχύσει το εισόδημά του, αν ήθελε να προστατέψει τους επαγγελματίες, θα υλοποιούσε τις προτάσεις που επανειλημμένως έχει καταθέσει το ΚΚΕ» τόνισε και πρόσθεσε: «ο χανιώτικος λαός γνωρίζει πολύ καλά πως κι αυτός πληρώνει ήδη πολύ ακριβά την εμπλοκή της χώρας στους πολεμικούς σχεδιασμούς ΗΠΑ, ΝΑΤΟ, ΕΕ με τα δισ. των πολεμικών αποστολών, των πανάκριβων πολεμικών εξοπλισμών δήθεν για την άμυνα της χώρας. Η κυβέρνηση, λοιπόν, δεν μπορεί να εξασφαλίσει ούτε τη σιωπή ούτε τη συνενοχή των Χανιωτών».

Αναφορικά με τις ευρωεκλογές, την «ισχυρή ΝΔ» και αν το ΚΚΕ «βλέπει μια “δεξαμενή ψηφοφόρων” στην πολυδιασπασμένη κεντροαριστερά» είπε ότι η κυβέρνηση της ΝΔ «δεν είναι πανίσχυρση και έχει ισχυρή αντιπολίτευση που κάνει ο λαός με τους αγώνες του» οι οποίοι «θα συνενωθούν και θα κλιμακωθούν αύριο, με τη γενική πανεργατική απεργία στην επέτειο ενός χρόνου από το έγκλημα των Τεμπών».

«Tο ΚΚΕ, βρίσκεται σταθερά στην πρώτη γραμμή και αυτούς τους αγώνες τους “φέρνει” και μέσα στη Βουλή και την Ευρωβουλή με τις παρεμβάσεις του» τονισε

«Στην ενίσχυση αυτών των αγώνων βρίσκεται η ελπίδα και όχι στις περιδινήσεις και τον εκφυλισμό που βλέπουμε και αυτή την περίοδο στον χώρο της αμαρτωλής και χρεοκοπημένης σοσιαλδημοκρατίας. Επομένως, έχουν συμφέρον να συμπαραταχθούν τώρα με το ΚΚΕ και όσοι προοδευτικοί άνθρωποι έδωσαν στις βουλευτικές εκλογές μια τελευταία ευκαιρία στον ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΣΟΚ. Το ίδιο ισχύει και για όλους εκείνους που έδωσαν με μισή καρδιά την ψήφο τους στη ΝΔ, στη λογική του “μικρότερου κακού” και τώρα βιώνουν τα αποτελέσματα. Η ακόμα μεγαλύτερη ενίσχυση του ΚΚΕ στις ευρωεκλογές του Ιουνίου είναι η μόνη που μπορεί πραγματικά να ταρακουνήσει αυτή την κυβέρνηση, αυτό το σύστημα που “μαυρίζει” τις ζωές των πολλών για τα κέρδη των λίγων. Και φυσικά η ψήφος στο ΚΚΕ είναι η μόνη που μπορεί να εκφράσει τη λαϊκή αμφισβήτηση απέναντι στο αντιλαϊκό οικοδόμημα της ΕΕ» τόνισε ο Δ. Κουτσούμπας.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/photo eurokinissi

Της την έσκασε ο γάτος – Θα το φάει τώρα αυτό;

Δείτε:

scr

Πιερρακάκης για ν/σ για πανεπιστήμια: “Συζητάμε το ίδιο θέμα 50 χρόνια – Η χώρα πρέπει να τεθεί σε κίνηση”

Η χώρα δεν μπορεί να περιμένει άλλο για να συζητήσει θέματα που επιλύει η νομοθετική πρωτοβουλία μας, είπε στη δευτερολογία του ο υπουργός Παιδείας, Κ. Πιερρακάκης, στο πλαίσιο της επεξεργασίας του νομοσχέδιου με τίτλο «Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου - Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων».

  Συζητάμε το ίδιο θέμα, 50 χρόνια. Η χώρα πρέπει να τεθεί σε κίνηση. Αυτό πιστεύει και η κυβέρνηση και το κυρίαρχο εκλογικό σώμα, είπε ο κ. Πιερρακάκης.

    Σχετικά με την κριτική περί αντισυνταγματικότητας του νομοσχεδίου, ο κ. Πιερρακάκης είπε ότι ακούει τι λένε οι κορυφαίοι συνταγματολόγοι, σημειώνοντας ότι (το θέμα) θα κριθεί στο πλαίσιο της διάκρισης των εξουσιών: Εκτός και αν δεν πιστεύουμε στην διάκριση των εξουσιών. Εκτός και αν δεν παρατηρούμε το πώς έχει εξελιχθεί η νομολογία των δικαστηρίων, εθνικών και ευρωπαϊκών, είπε ο υπουργός Παιδείας, μνημονεύοντας σχετικές αποφάσεις, όπως αυτές για τα δίδακτρα στα μεταπτυχιακά και στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο από ελληνικά δικαστήρια, και τη νομολογία του ευρωπαϊκού δικαστηρίου, «η οποία τηρήθηκε από όλες τις κυβερνήσεις», σε σχέση με τα επαγγελματικά δικαιώματα, στα υπάρχοντα κολλέγια.

    Στην κριτική για τις επενδύσεις από συγκεκριμένες συμπράξεις, είπε ότι δεν είναι μία, αλλά 35 που προϋπάρχουν, και πολλές ακόμα, που είναι αρρύθμιστες […] «Εάν υπάρχει μία πράξη διευθέτησης συμφερόντων, όπως ειπώθηκε, είναι η παραμονή στο στάτους κβο», παρατήρησε ο κ. Πιερρακάκης. «Από αυτήν πρέπει να βγούμε, και θέλουμε να το κάνουμε χωρίς καμία παράκαμψη, αλλά με ένα τρόπο απολύτως συμβατό με το συνταγματικό κείμενο, κατά την κρίση μας, υπό το φως του ενωσιακού δικαίου και λαμβάνοντας υπόψη την γνώμη κορυφαίων συνταγματολόγων συμπλήρωσε.

    Ο υπουργός Παιδείας επέκρινε ακολούθως την αντιπολίτευση ότι «κουνάει συνεχώς τον γκολπόστ της κριτικής: Μας κατηγορούσατε για την ελάχιστη βάση εισαγωγής, ότι μπήκε για να δημιουργήσει ‘πελατεία’ και τώρα που μπήκε και για τα μη κρατικά, λέτε ότι δεν είναι επαρκής». Σημείωσε μάλιστα, ότι είναι ίδιο το κριτήριο πρόσβασης στο δημόσιο και στο ιδιωτικό σύστημα. Αυτό που διαφοροποιείται, είναι ότι το κριτήριο πρόσβασης σε κάθε σχολή, στο δημόσιο διαμορφώνεται από τον αριθμό των θέσεων και τα μόρια των πανελλαδικών εξετάσεων, ενώ στην άλλη περίπτωση – με βάση την συγκεκριμένη νομοθετική πρωτοβουλία – θα διαμορφώνεται με έγκριση της ανεξάρτητης αρχής, σε αρμονία με τα κριτήρια του μητρικού πανεπιστημίου. Δείτε οποιοδήποτε πανεπιστήμιο από αυτά που συζητάμε. Ποιες είναι οι βάσεις της όποιας Ιατρικής και Νομικής… Δεν θα βρείτε το οχτώ και το εννιά που λέτε. Σας διαψεύδει η πραγματικότητα, είπε ο κ. Πιερρακάκης.

    Τέλος, για την ανάγκη αναθεώρησης του άρθρου 16 του Συντάγματος, είπε ότι χρειάζεται όντως να αλλάξει συνολικά: Θα πρέπει να μπορούμε να έχουμε, όχι μόνο εγκατάσταση όπως εμείς προβλέπουμε, αλλά και σύσταση σχολών, όπως υπήρχε και σε παλαιότερα Συντάγματα όπως εκείνα του 1911, υπογράμμισε ο κ. Πιερρακάκης.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Ίσως αποδειχθεί ιστορικό ΒΙΝΤΕΟ! Ο Σλοβάκος ηγέτης μιλά για τον πόλεμο που «δαιμονικά» φέρνουν

Αποκλειστικά στο ΕΛ: Μέσα από το αεροπλάνο του ο Φίτσο αποκαλύπτει ποιό ήταν το κλίμα στο Παρίσι και σοκάρει τον πλανήτη!

Όπως είχατε διαβάσει στο ΕΛ, ο πρωθυπουργός της Σλοβακίας, Ρόμπερτ Φίτσο, είχε δηλώσει, πριν από την σύνοδο των Ευρωπαίων ηγετών στο Παρίσι όπου οι Ευρωπαίοι ηγέτες θα συζητήσουν σήμερα το ουκρανικό ζήτημα: «Πολλές χώρες μέλη του ΝΑΤΟ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης εξετάζουν το ενδεχόμενο να στείλουν στρατιώτες στην Ουκρανία, σε διμερή βάση».

Το ΕΛ βρήκε και εξασφάλισε το βίντεο, μετά την συνάντηση, μέσα από το αεροπλάνο του Σλοβάκου πρωθυπουργού, στο οποίο ο Φίτσο αποκαλύπτει πως έχει δεσμευτεί να μην αναφερθεί στο τι ακριβώς ειπώθηκε στο Παρίσι, ωστόσο έδωσε το κλίμα, το οποίο δείχνει πως οι διεθνιστές της Δύσης θέλουν τον πόλεμο με κάθε κόστος, συμπαρασύροντας τους πολίτες της Ευρώπης στον όλεθρο!

Δεν υπήρχε καν διάθεση για μία πρόταση ειρήνης! Το κλίμα ήταν «δαιμονικά» πολεμοχαρές, παρά το γεγονός πως οι περισσότεροι έσπευσα να ρίξουν μετά τους τόνους.

Δείτε το βίντεο, το οποίο δεν αποκλείεται να αποδειχθεί αργότερα ιστορικό:

Ο Φίτσο είπε ότι βλέπει κίνδυνο μεγάλης κλιμάκωσης στον πόλεμο στην Ουκρανία και ότι δεν μπορεί να αποκαλύψει περισσότερες πληροφορίες.

Τόνισε ότι η σύγκληση αυτής της έκτακτης συνόδου από τον Γάλλο πρόεδρο Εμανουέλ Μακρόν δείχνει ότι η στρατηγική της Δύσης στην Ουκρανία απέτυχε. Πρόσθεσε ότι συμμετείχε με εποικοδομητικό πνεύμα, μολονότι τα θέματα που είναι προς συζήτηση «του προκαλούν ανατριχίλα».

scr

Πλοίο που εξαφανίστηκε μυστηριωδώς πριν από 120 χρόνια εντοπίστηκε τυχαία

Το SS Nemesis έπεσε σε ισχυρή καταιγίδα στα ανοιχτά της Νέας Νότιας Ουαλίας και εξαφανίστηκε με τα 32 μέλη του πληρώματος


Λίγο μετά την καταιγίδα, πτώματα μελών του πληρώματος και κομμάτια από τα συντρίμμια του πλοίου ξεβράστηκαν στην παραλία Κρονούλα, μερικά χιλιόμετρα νότια του Σίδνεϊ.

Η εξαφάνιση του πλοίου ήταν πρώτη είδηση σε όλη τη χώρα με έντονο δημόσιο ενδιαφέρον. Ωστόσο τα συντρίμμια του πλοίου δεν βρέθηκαν ποτέ.

Τελικά λύθηκε το μυστήριο κατά τύχη. Μια εταιρεία τηλεπισκόπησης που έψαχνε τον πυθμένα του ωκεανού στα ανοικτά των ακτών του Σίδνεϊ για χαμένο φορτίο το 2022, έπεσε τυχαία πάνω στο χαμένο ναυάγιο.

Πώς βυθίστηκε το πλοίο


Η εταιρεία τηλεπισκόπησης μόλις αντίκρισε το πλοίο υποπτεύτηκε ότι ήταν το βυθισμένο SS Nemesis. Όμως χρειάστηκε να χρησιμοποιήσουν εξειδικευμένες υποβρύχιες κάμερες για να επιβεβαιώσουν ότι τα χαρακτηριστικά του ναυαγίου συνέπιπταν με φωτογραφίες και σκίτσα του φορτηγού πλοίου. Οι πρώτες εικόνες που ήρθαν στο συνεργείο αποκάλυψαν ότι το πλοίο στεκόταν όρθιο στον αμμώδη βυθό και πλώρη και η πρύμνη του είχαν υποστεί σημαντικές ζημιές. Τα πρώτα συμπεράσματα οδηγούν στην αποκάλυψη ότι το πλοίο βυθίστηκε επειδή η μηχανή του έπαθε υπερφόρτωση λόγω της καταιγίδας. Η εταιρία πιθανολογεί πως το SS Nemesis βυθίστηκε τόσο γρήγορα αφότου χτυπήθηκε από ένα μεγάλο κύμα, που το πλήρωμα δεν πρόλαβε ούτε να κατεβάσει τις σωσίβιες λέμβους.

«Περίπου 32 παιδιά έχασαν τους γονείς τους σε αυτό το ναυάγιο και ελπίζω αυτή η ανακάλυψη να κλείσει την υπόθεση για τις οικογένειες και τους φίλους που συνδέονται με το πλοίο και δεν γνώρισαν ποτέ την τύχη του», δήλωσε η υπουργός Περιβάλλοντος και Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Νέας Νότιας Ουαλίας, Πένι Σαρπ.

Ένας τοπικός αξιωματούχος σημείωσε ότι έχουν ανακαλυφθεί μόνο 105 από τα περισσότερα από 200 θεωρούμενα ναυάγια στα ανοικτά των ακτών της Νέας Νότιας Ουαλίας και εξήρε το «σημαντικό εύρημα». Παράλληλα ο υπουργός Επιστημών της Αυστραλίας, Εντ Χούσιτς, επικρότησε επίσης την ανακάλυψη, η οποία ελπίζει πως θα παρηγορήσει τους απογόνους των 32 ναυτικών που έχασαν τη ζωή τους στο SS Nemesis. «Κάθε Αυστραλός θα πρέπει να αισθάνεται περήφανος για την επιμονή που επέδειξαν οι επιστήμονές μας σε αυτό το έργο, όπως κάνουν στο έργο τους συνολικά», ανέφερε σχετικά.

(με πληροφορίες από ethnos. gr / photo: freepik)

Πήγε να γεμίσει βενζίνη και οι υπάλληλοι δεν μπορούσαν να μαζέψουν τα σαγόνια τους

Δείτε το βίντεο:

freepik

Κεφαλογιάννη: Θα κάνουμε την Ελλάδα πρότυπο βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης

Η ανακοίνωση Τύπου του υπουργείου Τουρισμού

Στο όραμα αλλά και στη στρατηγική ώστε να γίνει η Ελλάδα πρότυπο βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης, αναφέρθηκε η Υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη στην εισαγωγική ομιλία της στην ημερίδα «Τουρισμός και Αειφορία» που διοργάνωσε στο Μουσείο της Ακρόπολης η Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού.

Έχουμε την πολιτική βούληση αλλά και τα εργαλεία, τόνισε η υπουργός, ώστε να αξιοποιήσουμε τις ευκαιρίες που μπορούν να οδηγήσουν σε ένα σταθερό και βιώσιμο μέλλον για τον ελληνικό τουρισμό.

Μέσα από ένα πλέγμα δράσεων και πολιτικών, υπογράμμισε η κα Όλγα Κεφαλογιάννη, δημιουργούμε τις συνθήκες για μία νέα αρχή για τον ελληνικό τουρισμό, με στόχο τη βιωσιμότητα των προορισμών και του τουριστικού προϊόντος. Όπως τόνισε χαρακτηριστικά, συνθέτουμε ένα τουριστικό προϊόν που θα αναπτύσσεται με γνώμονα το μέτρο και την ισορροπία, ώστε η οικονομική ανάπτυξη να εξασφαλίζει ευκαιρίες για όλους, να προστατεύεται το φυσικό περιβάλλον και το πολιτιστικό κεφάλαιο και να αναδεικνύονται νέοι προορισμοί.

Η κα Όλγα Κεφαλογιάννη τόνισε την ανάγκη να προχωρήσουμε πέρα από το ξεπερασμένο μοντέλο το οποίο δίνει προτεραιότητα στην ποσότητα έναντι της ποιότητας και να εστιάσουμε στη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη και στην ανθεκτικότητα των προορισμών, θεσπίζοντας κανόνες περιβαλλοντικής προστασίας.

Ειδικότερα αναφερόμενη στις πρωτοβουλίες και στον σχεδιασμό του Υπουργείου για την αειφόρο ανάπτυξη του τουρισμού, επεσήμανε:

  • Την πρωτοβουλία της χώρας μας για τη σύσταση του Παρατηρητηρίου για τον Παράκτιο και Θαλάσσιο Τουρισμό στη Μεσόγειο, με αντικείμενο τη μέτρηση και παρακολούθηση των περιβαλλοντικών, κοινωνικών και οικονομικών επιπτώσεων του παράκτιου και θαλάσσιου τουρισμού.
  • Τη σύσταση του Περιφερειακού Συμβουλίου Τουρισμού με αρμοδιότητα τη διατύπωση εισηγήσεων για τον σχεδιασμό μιας ισόρροπης τουριστικής ανάπτυξης τόσο σε εθνικό επίπεδο όσο και στις επιμέρους περιφέρειες.

-Τους Πρότυπους Τουριστικούς Προορισμούς Ολοκληρωμένης Διαχείρισης που θα αφορά προορισμούς με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και δυνατότητες.

Πρόσθεσε επίσης ότι μέσω δράσεων χρηματοδοτούμενων από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, προωθούνται έργα για την ανάπτυξη ειδικών μορφών τουρισμού και την αναβάθμιση υποδομών προσβασιμότητας, με γνώμονα και την προστασία του περιβάλλοντος.

Αναφέρθηκε ακόμα στο επικείμενο Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τον τουρισμό που θα αποτελέσει ένα σημαντικό εργαλείο για την Πολιτεία, την τοπική αυτοδιοίκηση και την τουριστική αγορά, προσδιορίζοντας έναν οργανωμένο τρόπο ανάπτυξης και θέτοντας σταθερές βάσεις για τη χρήση της γης στην τουριστική δραστηριότητα.

Τέλος, σχετικά με τη νέα προσέγγιση προώθησης και προβολής του τουριστικού προϊόντος, επεσήμανε ότι επιδίωξή μας είναι η ανάδειξη των χαρακτηριστικών διαφοροποίησης της τουριστικής μας προσφοράς, με στόχο επίσης τη διάχυση των επισκεπτών σε όλη την επικράτεια και την προβολή βιώσιμων πρακτικών, εμπειριών και δραστηριοτήτων.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Η ρωσική FSB αποτρέπει τρομοκρατική επίθεση στην περιοχή Zaporozhye

Δείτε...

Οι Ρωσικές Ομοσπονδιακές Δυνάμεις Ασφαλείας απέτρεψαν μια τρομοκρατική επίθεση στην περιοχή Zaporozhye, η οποία είχε προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί με την χρήση χημικών παραγόντων.

Τρεις Ουκρανοί πολίτες συνελήφθησαν και στην ιδιοκτησία τους βρέθηκαν υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την παρασκευή χημικών όπλων.

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

Ο παπάς που έχει γίνει ανάρπαστος με τα βιντεάκια του στο Tik Tok, vid

Δείτε τι λέει στην κάμερα:

intime photo

«Το Ιράν έχει αρκετό ουράνιο για σχεδόν 3 πυρηνικά όπλα»

Τι μεταδίδεται

Την στιγμή που η περιοχή της Μέσης Ανατολής βρίσκεται στον γκρεμό ενός μεγάλου περιφερειακού πολέμου σε σχέση με την ένταση στην Γάζα, η Διεθνής Υπηρεσία Ατομικής Ενέργειας του ΟΗΕ (ΔΟΑΕ) εξέδωσε μια νέα προειδοποίηση «ανησυχίας» για το πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν.

Ο επικεφαλής του ΔΟΑΕ, Ραφαέλ Γκρόσι, δήλωσε τη Δευτέρα ότι «οι δημόσιες δηλώσεις που έγιναν στο Ιράν σχετικά με τις τεχνικές του δυνατότητες για την παραγωγή πυρηνικών όπλων» βοήθησαν απλώς στο να αυξήσουν τις «ανησυχίες για την ορθότητα και την πληρότητα των δηλώσεων του Ιράν σε σχέση με την ασφάλεια».

Ο Γκρόσι προέτρεψε την Τεχεράνη να «συνεργαστεί πλήρως και ξεκάθαρα με την πυρηνική εποπτική αρχή του ΟΗΕ», αφού τα τελευταία χρόνια έχει απενεργοποιήσει τις συσκευές παρακολούθησης του πυρηνικού της προγράμματος καθώς και απαγόρευσε τους επιθεωρητές, υποστηρίζοντας ότι οι ΗΠΑ παραβίασαν μονομερώς την πυρηνική συμφωνία JCPOA του 2015.

Αλλά η πιο σημαντική ίσως αποκάλυψη από τον ΔΟΑΕ που περιλαμβάνεται σε μια νέα λεπτομερή έκθεση που εξέδωσε είναι ότι τα εκτιμώμενα αποθέματα εμπλουτισμένου ουρανίου του Ιράν είναι επί του παρόντος 27 φορές τα όρια που επιβάλλονται από το JCPOA του 2015 (το οποίο και πάλι δεν λειτουργεί πλέον ως ενεργή συμφωνία).

Το AFP αναφέρει τα  ευρήματα : 

Σύμφωνα με εμπιστευτική έκθεση της Διεθνούς Υπηρεσίας Ατομικής Ενέργειας (IAEA) που είδε το Γαλλικό Πρακτορείο, τα συνολικά αποθέματα εμπλουτισμένου ουρανίου του Ιράν εκτιμήθηκαν σε 5.525,5 κιλά στις 10 Φεβρουαρίου, αυξημένα κατά 1.038,7 κιλά από την τελευταία τριμηνιαία έκθεση του Νοεμβρίου.

Το Ιράν έχει ακόμα  αρκετό υλικό ποιότητας σχεδόν όπλων για να τροφοδοτήσει σχεδόν τρία πυρηνικά όπλα.

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-IRANIAN ARMY OFFICE

Εργαζόμενοι σε δήμο πληρώθηκαν…διπλάσιο μισθό λόγω τεχνικού λάθους

Οι εργαζόμενοι στον δήμο της Ζυρίχης (βόρεια Ελβετία) πληρώθηκαν διπλάσιο μισθό τον Φεβρουάριο λόγω ενός σφάλματος στο πληροφοριακό σύστημα, με πολλούς εξ αυτών να υποδέχονται με χιούμορ τα νέα, παρόλο που χρειάστηκε να επιστρέψουν το επιπλέον ποσό.

Περίπου 30.000 υπάλληλοι πληρώθηκαν δύο φορές «τη Δευτέρα το πρωί λόγω ενός τεχνικού λάθους», ανέφερε σε ένα δελτίο Τύπου η διεύθυνση Οικονομικών της πόλης της Ζυρίχης, με το ύψος των επιπλέον μισθών να ανέρχεται σε 175 εκατομμύρια ελβετικά φράγκα (183 εκατομμύρια ευρώ).

Η τράπεζα που διαχειρίζεται τη μισθοδοσία για τους εργαζόμενους του δήμου ζήτησε συγγνώμη. Εντούτοις, οι υπάλληλοι είναι υποχρεωμένοι να επιστρέψουν τον επιπλέον μισθό που τους καταβλήθηκε, υπογραμμίζεται στο δελτίο Τύπου.

Το σφάλμα προήλθε από το λογισμικό ενός παρόχου της Swisscom, που «διεξάγει έρευνα» για το περιστατικό, ανέφερε από την πλευρά της η εταιρεία τηλεπικοινωνιών.

«Πολλοί εργαζόμενοι αντιμετώπισαν με χιούμορ το περιστατικό», εξήγησε σήμερα η Κλόντια Ναεγκέλι, υπεύθυνη Επικοινωνίας της πόλης στο Γαλλικό Πρακτορείο. Ορισμένοι ζήτησαν να μάθουν εάν πρόκειται για ένα «πιλοτικό σχέδιο για την καταβολή ενός 14ου μισθού». Άλλοι έγραψαν στην τράπεζα, λέγοντας: «Ευχαριστώ. Να το ξανακάνετε σας παρακαλώ», ανέφερε η ίδια ως παραδείγματα.

(απεμπε – φωτο:freepik)

Πολύ σκληρό ΒΙΝΤΕΟ από Ουκρανία! Εκτέλεσαν εν ψυχρώ στρατιώτες που είχαν παραδοθεί

Τους έριξαν πολλές σφαίρες παρά το ότι βγήκαν με τα χέρια ψηλά.

Το βίντεο είναι πολύ σκληρό και έλαβε χώρα σε ένα από τα χαρακώματα του αχανούς ουκρανικού μετώπου:

απεμπε-EPA-LUSA photo

«Μην μας δουλεύετε κιόλας»: Ένταση και φωνές μεταξύ Πολάκη και Πιερρακάκη, vid

Με αφορμή τα μη κρατικά πανεπιστήμια:

eurokinissi photo

Την ίδια τακτική εξαπάτησης ακολουθούν αρκετοί με τα παιδιά τους! vid

Δείτε και θα καταλάβετε:

scr

Όχλος πήγε να αποκεφαλίσει γυναίκα! Αυτά φέρνουν και στην Ευρώπη! Τρομερό ΒΙΝΤΕΟ

Μια νεαρή γυναίκα στη Λαχόρη του Πακιστάν κατηγορήθηκε για βλασφημία επειδή τόλμησε να φορέσει φόρεμα με τυπωμένη μία αραβική λέξη.


Το οργισμένο πλήθος απειλεί να αποκεφαλίσει αυτή τη γυναίκα για το φόρεμα που φοράει.

Η νεαρή βρίσκει καταφύγιο σε ένα εστιατόριο της Λαχόρης. Η επέμβαση των Αρχών την σώζει, όμως η οργή ξεχειλίζει.

«Έπρεπε να την είχα πυροβολήσει», ακούγεται από το πλήθος.

Πάνω στο φόρεμα ήταν τυπωμένη στα αραβικά η λέξη «Χάλουα» που σημαίνει γλυκό, όμως το πλήθος θεώρησε πως είναι εδάφιο από το Κοράνι.

Στο Πακιστάν η βλασφημία τιμωρείται με θάνατο.

Με ψυχραιμία η βοηθός επιθεωρητή Σιέντα Σερβάνα μιλάει στο πλήθος και με αποφασιστικότητα παίρνει στην αγκαλιά της τη γυναίκα και την φυγαδεύει στο αστυνομικό τμήμα.

«Η γυναίκα φορούσε ένα φόρεμα με κάποιες λέξεις επάνω του. Όταν ο κόσμος είδε αυτές τις λέξεις, άρχισε να απαιτεί να βγάλει το φόρεμα. Υπήρξε μία παρεξήγηση ότι είχε διαπράξει βλασφημία», περιέγραψε ο αστυνομικός.

Κληρικοί και ακαδημαϊκοί επιβεβαίωσαν πως ήταν τυπωμένη μία λέξη σε αραβική καλλιγραφία και όχι εδάφια από το Κοράνι.

«Έχει κάνει ένα λάθος, όμως δεν υπάρχει κάτι κακό με τις λέξεις. Είναι απλά ένα σχέδιο, όμως ο κόσμος πίστεψε πως ήταν λάθος. Έχει υποσχεθεί πως δεν θα ξαναφορέσει τέτοια ρούχα άλλη φορά. Έτσι αποφασίσαμε να τη συγχωρέσουμε», σημείωσε ο κληρικός.

Η αστυνομία ζήτησε από τους ειδικούς να μαγνητοσκοπήσουν την άποψή τους για να καθησυχάσουν το πλήθος.

«Αγόρασα αυτό το φόρεμα με τη σκέψη ότι είναι απλά ένα σχέδιο. Δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι υπήρχε κάτι σε αυτό που θα έκανε τον κόσμο να πιστεύει ότι ήταν αραβικό. Δεν είχα πρόθεση να προκαλέσω επιθετικότητα. Ικετεύω να με συγχωρήσετε… Δεν σκέφτηκα καν ότι διέπραττα βλασφημία ως Μουσουλμάνα».

Ο νόμος είναι τόσο αυστηρός που πολλοί έχουν λιντσαριστεί πριν φτάσουν στο δικαστήριο.

(megatv – freepik)

«Μεγάλο λάθος»: Παρέμβαση Παπανδρέου μετά από καιρό

«Είναι μεγάλο λάθος, που σπεύδει η κυβέρνηση να υποκύψει στις πιέσεις των λόμπι»,

τόνισε στην παρέμβασή του, στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, επί του νομοσχεδίου για τα μη κεδροσκοπικά πανεπιστήμια, ο πρώην πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου. Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής είπε ότι υπάρχει ανάγκη αλλαγής του άρθρου 16 του Συντάγματος, ώστε να πάψει το κράτος να αποποιείται της ευθύνης του για ρύθμιση ενός τομέα που ελέγχεται από ιδρύματα εκτός Ελλάδας, υπογραμμίζοντας ότι «όταν δεν έχεις κανόνες έχεις αυθαιρεσία».

Ο κ. Παπανδρέου εκτίμησε ότι η κυβέρνηση προωθεί τη συγκεκριμένη νομοθετική ρύθμιση, πρώτον για λόγους εντυπωσιασμού, χωρίς να γνωρίζουμε τι ποιότητας πανεπιστήμια θα έρθουν, και, δεύτερον, διότι «είναι είναι μεγάλες οι πιέσεις των λόμπι», διότι αφήσαμε αρρύθμιστα με απαγορεύσεις όλα αυτά τα μορφώματα τα φτιαχτούν..

Παράλληλα, προέβλεψε ότι με το νομοσχέδιο θα δημιουργηθούν και τεράστιες ανισότητες και αδικίες, και «γι’ αυτούς τους λόγους, είναι αρκετό για να καταψηφίσεις το νομοσχέδιο».

(φωτο:eurokinissi)

Για κάποιους είναι «όνειρο» το να ζει κανείς εκεί, vid

Κυρίως σε όσους αρέσει ο χειμώνας:

freepik photo

Απεργία 28ης Φεβρουαρίου: Τι ισχύει με τα σχολεία

Στην πανελλαδική απεργία της Τετάρτης θα συμμετάσχουν δάσκαλοι και εκπαιδευτικοί στα σχολεία.

Τα σχολεία θα λειτουργήσουν κανονικά αύριο, καθώς κάθε εκπαιδευτικός αποφασίζει μεμονωμένα αν θα συμμετέχει ή όχι στην απεργία.


Η ανακοίνωση ΔΟΕ και η ΟΙΕΛΕ


«ΔΟΕ – Στις 28 Φεβρουαρίου απεργούμε. Όλες και όλοι στις απεργιακές συγκεντρώσεις. Ή τα κέρδη τους ή οι ζωές μας

Στις 28 Φεβρουαρίου συμπληρώνεται ένας χρόνος από το έγκλημα στα Τέμπη που στοίχισε τη ζωή σε 57 συνανθρώπους μας, οι περισσότεροι φοιτητές και νέα παιδιά. Η θλίψη, η οργή και τα αιτήματα του πλήθους των ανθρώπων που διαδήλωσαν, ζητώντας διαφάνεια, δικαιοσύνη, την τιμωρία των ενόχων, παύση της πολιτικής των ιδιωτικοποιήσεων και την αναβάθμιση των δημόσιων υποδομών παραμένουν επίκαιρα στη φετινή πανεργατική απεργία της 28ης Φεβρουαρίου.

Η κυβέρνηση, απροκάλυπτα, επιτελικά και κατασταλτικά, διαλύει τη δημόσια δωρεάν παιδεία, την υγεία, τη λαϊκή κατοικία, την αγροτική παραγωγή, τον πολιτισμό, την αντικειμενική ενημέρωση, το δικαίωμα στους αγώνες, την ύπαρξη των σωματείων και τελικά την ίδια τη δημοκρατία, χτίζοντας την κοινωνία του άκρατου ατομικού ανταγωνισμού, της ανεξέλεγκτης αθέμιτης κερδοφορίας των «συμφερόντων», στηριγμένη στον φόβο και την επιβολή

Οι εκπαιδευτικοί δίνουμε τον αγώνα για παιδεία αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν, με σχολεία σύγχρονα και ασφαλή όπου θα μορφώνονται ολόπλευρα τα παιδιά μας. Παλεύουμε για την υπεράσπιση του δημόσιου χαρακτήρα του πανεπιστημίου. Αγωνιζόμαστε ενάντια στην αντιεκπαιδευτική «αξιολόγηση», την κατηγοριοποίηση σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών με τα ενιαία κείμενα για την εσωτερική-εξωτερική αξιολόγηση των σχολείων και την απεργία – αποχή από την ατομική αξιολόγηση.

Υπερασπιζόμαστε τον παιδαγωγικό μας ρόλο και τη συλλογική, δημοκρατική λειτουργία των συλλόγων διδασκόντων. Διεκδικούμε πλήρη δικαιώματα για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Οι εκπαιδευτικοί, όπως και όλοι οι μισθωτοί και συνταξιούχοι, έχουμε, προ πολλού, ξεπεράσει τα όρια των αντοχών μας. Είναι επιτακτική η ανάγκη της ικανοποίησης του αιτήματος να ζούμε με αξιοπρέπεια από τον μισθό μας.

Αποτελεί άμεση ανάγκη η αλλαγή αυτής της πολιτικής. Διεκδικούμε τα δικαιώματά μας ως εργαζόμενοι, δίνοντας ταυτόχρονα τον δίκαιο αγώνα της υπεράσπισης της δημόσιας εκπαίδευσης.

Ως εδώ! Δεν πάει άλλο!

Στις 28 Φεβρουαρίου απεργούμε και βγαίνουμε όλοι και όλες στον δρόμο! Ενώνουμε τη φωνή μας με τους χιλιάδες φοιτητές, αγρότες, άνεργους και εργαζόμενους. Με την απεργία μας απαντάμε αποφασιστικά στις διώξεις και τις δικαστικές προσφυγές μέσα από τις οποίες η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας επιχειρούν να κάμψουν τις κινητοποιήσεις μας. Είμαστε η πλειοψηφία και έχουμε το δίκιο με το μέρος μας.
Στις 28 Φεβρουαρίου, ενώνουμε τη φωνή μας με χιλιάδες εργαζόμενους, όλοι μαζί, απεργούμε και διεκδικούμε:

Αυξήσεις στους μισθούς μας, άμεσα, τουλάχιστον ίσες με την αύξηση του Α.Ε.Π. και του πληθωρισμού.
Κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης.
Ξεπάγωμα της διετίας 2016 – 2017.
Αφορολόγητο στις 12.000 ευρώ.
Επαναφορά 13ου και 14ου μισθού.
Χορήγηση ενοικίου στους νεοδιόριστους και αναπληρωτές συναδέλφους μας.
Στήριξη του Ε.Σ.Υ. με γενναία χρηματοδότηση. Μέτρα υγιεινής και ασφάλειας στους χώρους εργασίας και στα σχολεία.
Κατάργηση όλων των νόμων που ιδιωτικοποιούν την κοινωνική ασφάλιση.
Πλήρη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για όλους.
Kατάργηση της «συμμετοχής» των εργαζομένων για εξετάσεις και φάρμακα.
Δημιουργία κατοικιών για τους εκπαιδευτικούς, σε νησιωτικές περιοχές.
Δωρεάν σίτιση εκπαιδευτικών σε φοιτητικές και στρατιωτικές λέσχες.
Στις χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης που δεν υφίσταται πρόβλεψη ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, να υπάρχει πλήρης κάλυψη από την Πολιτεία για τους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς.

Ουσιαστικά μέτρα για την αντιμετώπισης της ακρίβειας, κατάργηση του Φ.Π.Α. στα ήδη πλατιάς λαϊκής κατανάλωσης, κατάργηση του ειδικού φόρου στα καύσιμα κ.ά.
Εξίσωση όλων των δικαιωμάτων (άδειες, εργασιακά, συνδικαλιστικά κ.ά.) των αναπληρωτών με αυτά των μονίμων, μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους.
Προστασία της λαϊκής κατοικίας. Παύση των πλειστηριασμών.
Άμεση υπογραφή του σχεδίου Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας της Δ.Ο.Ε. (απόφαση 92ης Γ.Σ.).

Άμεση έκδοση των διαπιστωτικών πράξεων στους/στις νεοδιόριστους/ες συναδέλφους με το πέρας της διετίας.

Επαρκή χρηματοδότηση των σχολείων για την κάλυψη των αναγκών τους, μέτρα για την ασφάλεια και υγιεινή με ουσιαστικούς ελέγχους (αντισεισμικούς, πυροπροστασίας, ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού κτλ).

Εξίσωση του ωραρίου των Νηπιαγωγών και όλων των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε ολιγοθέσια με αυτό όλων των εκπαιδευτικών.

Μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση για την κάλυψη των μεγάλων αναγκών

Ουσιαστική επιμόρφωση στα Πανεπιστήμια, δωρεάν, με ετήσια απαλλαγή από τα διδακτικά μας καθήκοντα.
Να αποσυρθεί το νομοσχέδιο για τα Ιδιωτικά Πανεπιστήμια! Αποκλειστικά Δημόσια-Δωρεάν Παιδεία και Υγεία!

Να καταργηθούν οι αντιεκπαιδευτικοί – αντιεπιστημονικοί νόμοι της «αξιολόγησης» 4692/20 και 4823/21

Συνεχίζουμε κι οργανώνουμε τους αγώνες μας. Η 28η Φεβρουαρίου, αποτελεί μέρα αγώνα ενάντια στην ιδιωτικοποίηση – εμπορευματοποίηση των κοινωνικών αγαθών (μεταφορές, υγεία, παιδεία, ρεύμα, νερό, κλπ) που οδηγεί σε εγκλήματα, βάζοντας το κέρδη πάνω από τις ανθρώπινες ζωές!

Απέναντι στην κυβερνητική επίθεση, συνεχίζουμε με κλιμάκωση του αγώνα μέχρι την τελική νίκη.

ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ – ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ»

H ΟΙΕΛΕ συμμετέχει στην 24ωρη παναττική απεργία του ΕΚΑ στις 28/2

Οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί συμμετέχουν στην 24ωρη παναττική απεργία του ΕΚΑ στις 28 Φεβρουαρίου. Βασικά αιτήματα της απεργίας είναι η αύξηση των μισθών, η αποκατάσταση των συλλογικών διαπραγματεύσεων και η αποτροπή της εκποίησης των δημόσιων αγαθών.

Η απεργιακή αυτή κινητοποίηση συμπίπτει και με την συμπλήρωση ενός έτους από την τραγωδία στα Τέμπη που κατέδειξε την εγκληματική ανεπάρκεια του κράτους και την τεράστια ζημία που προκαλούν στο δημόσιο συμφέρον οι αποικιοκρατικού τύπου ιδιωτικοποιήσεις. 57 άνθρωποι, στη μεγάλη πλειονότητά τους νέοι, έχασαν τη ζωή τους στο βωμό του κέρδους, των μικροκομματικών σχεδιασμών, της ρουσφετολογικής λογικής, της ανικανότητας των αρμοδίων.

Οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί ζητούμε:

Την επαναφορά των μισθών στα επίπεδα του 2011 και την αποκατάσταση του 13ου και του 14ου μισθού. Η τεράστια κερδοφορία των εκπαιδευτηρίων τα τελευταία χρόνια επιτρέπει και με το παραπάνω τις ελάχιστες αυτές αυξήσεις.
Ψήφιση ενός σύγχρονου νόμου για την ιδιωτική εκπαίδευση μετά από κοινωνικό διάλογο
Έλεγχος της νομιμότητας και καταχρηστικότητας των καταγγελιών σύμβασης από ανεξάρτητη αρχή, όπως συμβαίνει στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες
Καταπολέμηση της απλήρωτης εργασίας σε αντικαταστάσεις, απογευματινές δράσεις και γενικά εργασίες εκτός εργασιακού ωραρίου
Την επαναφορά των συλλογικών διαπραγματεύσεων και τη δυνατότητα μονομερούς προσφυγής στη διαιτησία, ώστε να υπάρξουν βιώσιμες συνθήκες εργασίας και αμοιβής στους δύσκολους χώρους των Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης και των Κέντρων Ξένων Γλωσσών.
Πέρα από τα οικονομικά και θεσμικά αιτήματα όμως, είναι κρίσιμο το ζήτημα της υγείας και ασφάλειας χιλιάδων μαθητών και εργαζόμενων στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης.

Όπως είχε αναφέρει η ΟΙΕΛΕ σε ανακοίνωσή της λίγο μετά την εθνική τραγωδία της 28/2/2023, υπάρχουν πολλά πιθανά «Τέμπη» και στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης που απαιτούν άμεση αντιμετώπιση πριν να είναι αργά:

Τα χιλιάδες ασύδοτα Κέντρα Μελέτης: κτήρια χωρίς κανένα έλεγχο, μεταφορά μαθητών χωρίς καμιά πιστοποίηση οδηγών και οχημάτων
Ιδιωτικά νηπιαγωγεία: οι εξαντλημένες/οι εκπαιδευτικοί και ο κίνδυνος του λάθους
Summer camps: όταν χιλιάδες παιδιά εποπτεύονται από εργαζόμενους-φαντάσματα…
Στο όνομα της καταπολέμησης της …γραφειοκρατίας, συρρικνώθηκε ο κτηριακός έλεγχος σε «μικρά» Φροντιστήρια και Κ.Ξ.Γ.!
Απεργία, 28/2

Αυξήσεις τώρα!

Εργασία με αξιοπρέπεια!

Ανθρώπινες και ασφαλείς συνθήκες εργασίας για όλους!».

(Eurokinissi photo)

“Αρπάχτηκαν”στον αέρα: «Δεν γνωρίζω τον κύριο» – «Θα με μάθετε, κ. Μπαλαφίνιε», vid

Ένταση σε πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΪ:

Freepik photo