Άρθρα

«Για όνομα του Θεού, βοηθήστε με!!»: Το τέλος της Δύσης σε ένα ΒΙΝΤΕΟ-«γροθιά»

«Κατευθυνόμαστε προς ένα τσουνάμι».

Μία ηλικιωμένη γυναίκα από το Κολοράντο των ΗΠΑ εξηγεί μέσα σε ελάχιστα λεπτά, καταθέτοντας την προσωπική της εμπειρία, το πώς έχει επιτευχθεί η απόλυτη φτωχοποίηση στον λεγόμενο «δυτικό κόσμο».

Σε Δημοτικό Συμβούλιο, η γυναίκα που κατοικεί στο Ντένβερ των 750χιλ. κατοίκων, εξηγεί πώς οι 40χιλ. μετανάστες που «φιλοξενεί» η πόλη της έχουν πραγματικά εκτροχιάσει τον τοπικό προϋπολογισμό.

Και αναφερόμαστε σε πολύ χρήμα, την ώρα που η ίδια με τον συνταξιούχο δάσκολο σύζυγό της μετά βίας τα βγάζουν πέρα:

«Το μπάτζετ όλων αυτών (στέγαση και σίτιση μεταναστών) είναι 576εκατ. δολάρια. Ο προϋπολογισμός σας όμως, επειδή το έψαξα, είναι μόλις 72 εκατομμύρια δολάρια. Σας ρωτώ λοιπόν, πώς λοιπόν πιστεύετε ότι θα το αντέξετε αυτό οικονομικά;

Εγώ ζω με έναν προϋπολογισμό 30χιλ. τον χρόνο. Ο σύζυγός μου εργαζόταν ως δάσκαλος και εγώ είχα μία αναπηρία και αναγκαστήκαμε να παραιτηθούμε. Είχαμε τους συμβούλους μας που μας διαβεβαίωναν ότι θα είχαμε αρκετά χρήματα για να επιβιώσουμε. Λοιπόν θα σας πω πώς επιβιώνω με 30χιλ. δολάρια.

Έχετε κάνει τέτοια θαυμάσια δουλειά με το στεγαστικό που κάνατε τους φόρους μου να ανέβουν στα 4χιλ. δολάρια. Άλλα 3χιλ. για την ασφάλιση, 3χιλ. για το αυτοκίνητο. Ζω με 20χιλ. δολάρια (τον χρόνο). Αναγκάζομαι να παίρνω ρούχα από το φιλόπτωχο. Είμαι τόσο φτωχή που πρέπει να μπαλώνω τα ρούχα μου. Πηγαίνω στην τράπεζα τροφίμων και βλέπω μετανάστες να μας κλέβουν και να μας διώχνουν»:

Σας ακούγονται μήπως…γνωστά όλα αυτά;; Είναι επειδή τα ζούμε και στην Ευρώπη εδώ και χρόνια:

freepik photo

Πρόστιμο-«μαμούθ» σε πασίγνωστη εταιρεία επέβαλε η Ε.Ε.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε σήμερα να επιβάλει πρόστιμο στην Apple, άνω των 1,8 δισεκατομμυρίων ευρώ, για παραβάσεις των κανόνων ανταγωνισμού της ΕΕ στην αγορά μουσικής ροής, από το App Store.

Η Αντιπρόεδρος της Επιτροπής αρμόδια για θέματα ανταγωνισμού, Μάργκρετ Βεστάγκερ, δήλωσε: «Για μια δεκαετία, η Apple έκανε κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της στην αγορά για τη διανομή εφαρμογών ροής μουσικής μέσω του App Store. Το έκαναν περιορίζοντας τους προγραμματιστές να ενημερώνουν τους καταναλωτές σχετικά με εναλλακτικές, φθηνότερες υπηρεσίες μουσικής που διατίθενται εκτός του οικοσυστήματος της Apple. Αυτό είναι παράνομο σύμφωνα με τους αντιμονοπωλιακούς κανόνες της ΕΕ, επομένως σήμερα επιβάλαμε πρόστιμο στην Apple άνω των 1,8 δισεκατομμυρίων ευρώ».

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέβαλε στην Apple πρόστιμο άνω του 1,8 δισεκατομμυρίου ευρώ για κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της στην αγορά για τη διανομή εφαρμογών ροής μουσικής σε χρήστες iPhone και iPad («χρήστες iOS») μέσω του App Store της. Ειδικότερα, η Επιτροπή διαπίστωσε ότι η Apple εφάρμοσε περιορισμούς στους προγραμματιστές εφαρμογών, εμποδίζοντάς τους να ενημερώνουν τους χρήστες iOS σχετικά με εναλλακτικές και φθηνότερες συνδρομητικές υπηρεσίες μουσικής που διατίθενται εκτός της εφαρμογής («διατάξεις κατά της διεύθυνσης»). Αυτό είναι παράνομο σύμφωνα με τους αντιμονοπωλιακούς κανόνες της ΕΕ.

Κατά τον καθορισμό του ύψους του προστίμου, η Επιτροπή έλαβε υπόψη τη διάρκεια και τη σοβαρότητα της παράβασης, καθώς και τον συνολικό κύκλο εργασιών και την κεφαλαιοποίηση της Apple. Έλαβε επίσης υπόψη ότι η Apple υπέβαλε εσφαλμένες πληροφορίες στο πλαίσιο της διοικητικής διαδικασίας.

Επιπλέον, η Επιτροπή αποφάσισε να προσθέσει στο βασικό ποσό του προστίμου ένα επιπλέον εφάπαξ ποσό 1,8 δισεκατομμυρίων ευρώ για να διασφαλίσει ότι το συνολικό πρόστιμο που επιβλήθηκε στην Apple είναι επαρκώς αποτρεπτικό.

Η Επιτροπή κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το συνολικό ποσό του προστίμου άνω του 1,8 δισεκατομμυρίου ευρώ είναι ανάλογο με τα παγκόσμια έσοδα της Apple και είναι απαραίτητο για την επίτευξη αποτροπής.

Σημειώνεται ότι τον Ιούνιο του 2020, η Επιτροπή κίνησε επίσημες διαδικασίες για τους κανόνες της Apple για προγραμματιστές εφαρμογών σχετικά με τη διανομή εφαρμογών μέσω του App Store.

Σύμφωνα με τους αντιμονοπωλιακούς κανόνες της ΕΕ, οι εταιρείες που κατέχουν δεσπόζουσα θέση έχουν ιδιαίτερη ευθύνη να μην κάνουν κατάχρηση της ισχυρής τους θέσης στην αγορά περιορίζοντας τον ανταγωνισμό, είτε στην αγορά όπου κατέχουν δεσπόζουσα θέση είτε σε χωριστές αγορές. Τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε εταιρείες που παραβιάζουν τους αντιμονοπωλιακούς κανόνες της ΕΕ καταβάλλονται στον γενικό προϋπολογισμό της ΕΕ. Τα έσοδα αυτά δεν προορίζονται για συγκεκριμένες δαπάνες, αλλά οι συνεισφορές των κρατών μελών στον προϋπολογισμό της ΕΕ για το επόμενο έτος μειώνονται ανάλογα. Συνεπώς, τα πρόστιμα συμβάλλουν στη χρηματοδότηση της ΕΕ και στη μείωση της επιβάρυνσης για τους φορολογούμενους.

(ΑΠΕΜΠΕ – φωτο:eurokinissi)

Η θερινή και χειμερινή ώρα στην Ελλάδα: Πότε αλλάζουμε τους δείκτες

Όπως πάντα, η... μεταφορά στη θερινή ώρα, θα πραγματοποιηθεί τα ξημερώματα της τελευταίας Κυριακής του Μαρτίου.

Η αλλαγή της θερινής ώρας θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 31 Μαρτίου 2024. Συγκεκριμένα, οι δείκτες των ρολογιών στις 03:00 θα πρέπει να πάνε μια ώρα μπροστά και να δείξουν 04:00.

Τις επόμενες εβδομάδες αναμένεται και η σχετική ανακοίνωση από το υπουργείο Μεταφορών.

Γιατί γίνεται η αλλαγή της ώρας

Το μέτρο της αλλαγής της ώρας έχει ως βασικό πλεονέκτημα την εξοικονόμηση ενέργειας. Συνολικά, κατά τους επτά μήνες της θερινής ώρας εξοικονομούμε 210 ώρες ηλεκτρικής ενέργειας εκμεταλλευόμενοι τον Ήλιο.

Τη δεκαετία του ’70, υπό την επήρεια της πετρελαϊκής κρίσης, οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες προσπαθούσαν να εκμεταλλευθούν το φως της ημέρας κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Από το 1996 ισχύει μία ενιαία, πανευρωπαϊκή ρύθμιση, κατά την οποία την Άνοιξη γυρίζουμε τα ρολόγια μία ώρα μπροστά (ώστε να αξιοποιούμε το φως της ημέρας για μία ώρα επιπλέον), ενώ το Φθινόπωρο τα επαναφέρουμε μία ώρα πίσω.

Θερινή και χειμερινή ώρα στην Ελλάδα

Στην Ελλάδα η αλλαγή ώρας εφαρμόστηκε για πρώτη φορά, δοκιμαστικά, το 1932 και συγκεκριμένα από τις 6 Ιουλίου μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου 1932 όπου τα ρολόγια είχαν τεθεί μία ώρα μπροστά.

Η αλλαγή της ώρας, που είχε υιοθετηθεί αρχικά για λόγους εξοικονόμησης ενέργειας και ισχύει επίσης και σε χώρες όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες (στη Γαλλία από το 1976), προκαλεί έντονες αντιδράσεις εδώ και χρόνια,.

Οι επικριτές της επικαλούνται επιστημονικές έρευνες που συνδέουν την αλλαγή της ώρας με ασθένειες του καρδιαγγειακού ή ανοσοποιητικού συστήματος, λόγω της διακοπής του βιολογικού κύκλου, ενώ παράλληλα υποστηρίζουν ότι δεν παρατηρείται πλέον οποιαδήποτε εξοικονόμηση ενέργειας.

(newsbomb – freepik photo)

Μπάιντεν-«μαριονέτα»: «Δεν έχω την εξουσία να το κάνω αυτό», vid

Τον ρώτησαν για τον χαμό που γίνεται στα σύνορα και απάντησε αυτό:

ΑΠΕΜΠΕ-EPA photo

Το Βερολίνο λέει ότι δεν εκλήθη ο πρεσβευτής του στο ρωσικό ΥΠΕΞ – “Είχε από καιρό ραντεβού”

Η γερμανική κυβέρνηση διέψευσε σήμερα ότι ο πρεσβευτής της στη Ρωσία εκλήθη στο ρωσικό υπουργείο Εξωτερικών μετά τη δημοσιοποίηση από ρωσικά μέσα ενημέρωσης ηχογραφημένων εμπιστευτικών συνομιλιών υψηλόβαθμων αξιωματικών των γερμανικών ενόπλων δυνάμεων σχετικά με παραδόσεις όπλων στην Ουκρανία.

Ο πρεσβευτής μας είχε σήμερα το πρωί προβλεπόμενο από καιρό ραντεβού στο ρωσικό υπουργείο Εξωτερικών”, δήλωσε ο εκπρόσωπος του γερμανικού υπουργείου Εξωτερικών Κρίστιαν Βάγκνερ, απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το αν εκλήθη ή όχι ο Γερμανός πρέσβης στο ρωσικό υπουργείο Εξωτερικών, όπως είχαν μεταδώσει νωρίτερα ρωσικά πρακτορεία ειδήσεων.

Ο Αλεξάντερ Γκραφ Λάμπσντορφ αναχώρησε από το υπουργείο χωρίς να κάνει σχόλια σε δημοσιογράφους έπειτα από λίγο περισσότερο από μια ώρα, σύμφωνα με ρωσικά πρακτορεία ειδήσεων.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: freepik)

Γεωργιάδης για Τέμπη: Η συνωμοσιολογία καταστρέφει τη χώρα

Κατηγορηματικά αρνητικός εμφανίστηκε ο Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας για την τραγωδία των Τεμπών και το φημολογούμενο «μπάζωμα» της περιοχής του δυστυχήματος, στον ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης Status 107,7.

«Η συνωμοσιολογία καταστρέφει τη χώρα», τόνισε ο υπουργός Υγείας, μιλώντας στους δημοσιογράφους Δημήτρη Βενιέρη και Βιργινία Δημαρέση, σχετικά με την τραγωδία στα Τέμπη, ενώ επισήμανε ότι ο Χρήστος Τριαντόπουλος δεν έχει καμία αρμοδιότητα σχετικά με το «μπάζωμα».


«Δεν υπάρχει κανένα μπάζωμα. Η συνωμοσιολογία καταστρέφει τη χώρα. Γίνεται το δυστύχημα. Έβρεχε δυο μέρες συνεχόμενα. Τα βαγόνια έχουν ξωκύλει. Πάει η Πυροσβεστική και πρέπει να στήσει τους γερανούς για να σηκώσει τα βαγόνια ώστε να βρει τυχόν επιζώντες και να περισυλλέξει τα πτώματα.

Οι γερανοί, βάρους πολλών τόνων, πρέπει να σηκώσουν βαγόνια πολλών τόνων, πρέπει να πατήσουν σε σταθερό έδαφος. Το έδαφος από κάτω είναι σαθρό με λάσπη από τη βροχή. Και τι λέει η Πυροσβεστική; Έγινε διαμόρφωση του χώρου προκειμένου να επιχειρήσουν οι γερανοί, να σηκώσουν τα βάρη. Οι γερανοί χρειάζονται σταθερό πεδίο να μη βουλιάζει για αυτό και έθεσαν κάποια φερτά αντικείμενα. Πέταξαν χαλίκι και γαρμπίλι, έκαναν το έδαφος σταθερό για να πατήσουν οι γερανοί», ανέφερε


«Ο Τριαντόπουλος δεν είχε καμία αρμοδιότητα να δώσει τέτοια εντολή δεν ξέρω πώς τον έχουν μπλέξει. Τέτοια εντολή μπορεί να δώσει μόνο η πολιτική προστασία, είτε της Περιφέρειας είτε του κράτους. Η εμπλοκή Τριαντόπουλου έγινε για να βάλουν μια συνωμοσία γύρω από το Μέγαρο Μαξίμου», δήλωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης.


«Εαν υπάρχει περίπτωση λόγω λαθρεμπορίας να έχει γιγαντωθεί το δυστύχημα αυτό και αν η έκρηξη να μην είναι από τα λάδια των τρένων των φρένων, αλλά είναι λόγω ενός παρανόμου υλικού που μεταφερόταν με την εμπορική αμαξοστοιχία, εγώ προσωπικά θέλω να βρεθεί ο υπεύθυνος και να τιμωρηθεί ισόβια. Όμως αν υπάρχει θέμα λαθρεμπορίας αυτό εις τι αφορά τη διερεύνηση του ατυχήματος σε κυβερνητικό επίπεδο; Για ποιον λόγο η κυβέρνηση να θέλει να συγκαλύψει μια λαθρεμπορία; Η συνομωσιολογία βλάπτει τη λογική», είπε αγανακτισμένος ο υπουργός Υγείας.


«Το Μάτι έγινε το 2018 και τώρα γίνεται το δικαστήριο μετά από έξι χρόνια. Τα Τέμπη με ειδικό νόμο της κυβέρνησης θα ξεκινήσει η διαδικασία ενός του 2024, αν έχει ολοκληρώσει ο ανακριτής και ο εισαγγελέας την έρευνα του από τον Ιούνιο του 2024», δήλωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης.

(iefimerida – eurokinissi)

Γροιλανδία: Σοκ με υπόθεση ακούσιας αντισύλληψης ακόμα και σε κορίτσια 13 ετών

Μια ομάδα γυναικών από τη Γροιλανδία επιδιώκει να λάβει αποζημίωση από τη Δανία, της οποίας υπήρξε αποικία, προσφεύγοντας στα δικαστήρια σε σχέση με μια εκστρατεία αντισύλληψης που πραγματοποιούνταν την δεκαετία του '60, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο δικηγόρος των γυναικών.

Η εκστρατεία αντισύλληψης είδε το φως της δημοσιότητας όταν ο ραδιοτηλεοπτικός φορέας της χώρας DR μετέδωσε το 2022 ρεπορτάζ σύμφωνα με το οποίο από αρχεία προκύπτει ότι, κατά το διάστημα 1966-1970, τοποθετήθηκαν 4.500 σπιράλ σε γυναίκες και κορίτσια ακόμη και 13 ετών χωρίς να το γνωρίζουν ή να έχουν συναινέσει.

Η υπόθεση αυτή συγκαταλέγεται σε πολλές άλλες που έχουν γίνει γνωστές τα τελευταία χρόνια με καταγγελίες για ανάρμοστη συμπεριφορά των δανικών αρχών απέναντι στους πολίτες της πρώην αποικίας τους.

Το 2022, η Δανία ζήτησε δημοσίως συγγνώμη από τα θύματα ενός πειράματος της δεκαετίας του ’50 με βάση το οποίο παιδιά από την Γροιλανδία μεταφέρθηκαν στη Δανία.

Η Γροιλανδία ήταν αποικία της Δανίας μέχρι το 1953, αλλά σήμερα είναι ημιαυτόνομο έδαφός της και αριθμεί μόλις 57.000 κατοίκους.

Τον Οκτώβριο, η ομάδα αυτή των γυναικών που σήμερα είναι στα 70 και στα 80 τους χρόνια, ζήτησε αποζημίωση από την κυβέρνηση ύψους 300.000 δανικών κορωνών (περίπου 40.200 ευρώ) για έκαστη.

Η διεκδίκησή τους δεν διευθετήθηκε από το δανικό κράτος, το οποίο επικαλέστηκε μια έρευνα σε εξέλιξη με στόχο να αποκαλυφθούν οι διαστάσεις της υπόθεσης και η διαδικασία λήψης αποφάσεων που οδήγησαν στην εκστρατεία την χρονική περίοδο ανάμεσα στο 1960 και στο 1991, όταν η Γροιλανδία ανέκτησε τον έλεγχο του τομέα της υγείας της.

“Οι πελάτισσές μου πιστεύουν ότι υπήρξαν θύματα παραβίασης ανθρωπίνων δικαιωμάτων γιατί τους τοποθετήθηκε ενδομήτριο σπείραμα (σπιράλ) παρά τη θέλησή τους και στις περισσότερες περιπτώσεις όταν ήταν παιδιά“, δήλωσε στο Reuters ο δικηγόρος των γυναικών Μαντς Πράμινγκ.

Η καταγγελία υποβλήθηκε επισήμως κατά του δανικού υπουργείου Υγείας.

“Αυτή η υπόθεση είναι τόσο θλιβερή ώστε πρέπει να φθάσει το μαχαίρι στο κόκαλο και γι’ αυτό ξεκίνησε ανεξάρτητη έρευνα“, ανέφερε σε ανακοίνωσή της που εστάλη με email η υπουργός Υγείας Σόφι Λοντ.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

“Μεθυσμένα” λεωφορεία αλλάζουν λωρίδες σαν τρελά! Θα τολμούσατε να οδηγήσετε εκεί;;; (video)

Προσπαθήστε να μετρήσετε πόσες φορές θα μπορούσε να είχε πάει κάτι στραβά...

(photo: pixabay)

Κυρανάκης για ψηφιοποίηση Δημοσίου: «Οι τριτοκοσμικές εικόνες μήνα με το μήνα τελειώνουν»

Παρελθόν αποτελεί από σήμερα (4/3) το υπόγειο με τις χειρόγραφες λίστες και τις μεταμεσονύκτιες ουρές, που λειτουργούσε ως Υποθηκοφυλακείο Ζωγράφου.

Τις τελευταίες 6 εβδομάδες η taskforce του Κτηματολογίου έκλεισε πάνω από 2.500 έγχαρτες εκκρεμότητες, ώστε να καταστεί εφικτή η μετάπτωση στο νέο ψηφιακό σύστημα κι έτσι πλέον πολίτες, δικηγόροι και συμβολαιογράφοι μπορούν να εξυπηρετούνται ψηφιακά.

   Αυτό σημαίνει πως οι ιδιοκτήτες δεν θα βιώνουν πια την ανασφάλεια των πολύμηνων καθυστερήσεων, αφού όποιος υποβάλλει αίτημα για αγοραπωλησία μέσω του akinita.gov.gr θα λαμβάνει μεταγραφή σε μια εργάσιμη ημέρα, χάρη στον ψηφιακό φάκελο μεταβίβασης ακινήτου που λειτουργεί από τον Ιανουάριο του 2024.

   Παράλληλα, το yπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ξεκινά την ψηφιοποίηση του αρχείου του Υποθηκοφυλακείου, ώστε οι δικηγόροι να μπορούν να κάνουν σε λίγους μήνες έρευνα τίτλων ψηφιακά μέσω του archive.ktimatologio.gr.

   «Οι τριτοκοσμικές εικόνες, μήνα με το μήνα τελειώνουν σε όλη την Ελλάδα, μπαίνει τάξη στο χάος των εκκρεμοτήτων και οι ψηφιακές μεταβιβάσεις ακινήτων είναι πλέον γεγονός», δήλωσε ο αρμόδιος υφυπουργός Κωνσταντίνος Κυρανάκης και πρόσθεσε:

«Επόμενος στόχος μας το κλείσιμο του Υποθηκοφυλακείου Θεσσαλονίκης και το άνοιγμα του Κτηματολογικού Γραφείου με ταυτόχρονη λειτουργία των ψηφιακών υπηρεσιών, τον Απρίλιο του 2024».

(απεμπε – φωτο:eurokinissi)

Δένδιας στο Reuters: Μετά την Ερυθρά Θάλασσα, η Ελλάδα σε ρόλο «κλειδί» στην Άμυνα της ΕΕ

Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ:

Η Ελλάδα, που φιλοξενεί το στρατηγείο της ευρωπαϊκής επιχείρησης «Aspides» για την προστασία των εμπορικών πλοίων από τις επιθέσεις των Χούθι στην Ερυθρά Θάλασσα, επιθυμεί να παίξει κεντρικό ρόλο στην ασφάλεια των 27χωρών – μελών της ΕΕ, είπε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Εθνικής ‘Αμυνας, Νίκος Δένδιας, μιλώντας στο πρακτορείο Reuters.

«Πρέπει», τόνισε, «να μπορούμε να υπερασπιστούμε τους εαυτούς μας» ενώ συμπλήρωσε ότι η ΕΕ μπορεί να το επιτύχει σε συνεργασία με το ΝΑΤΟ και άλλες συμμαχικές χώρες.

«Αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε είναι να δημιουργήσουμε μια εγχώρια αμυντική βιομηχανία στην Ελλάδα και την Ευρώπη που θα υπηρετεί τις ανάγκες της ΕΕ» επισήμανε.

Όπως αναφέρει το Reuters, η αποστολή της ΕΕ στην Ερυθρά Θάλασσα, με την ονομασία «Ασπίδες», ανακοινώθηκε τον περασμένο μήνα και έχει ως στόχο την προστασία των εμπορικών πλοίων από τις επιθέσεις των Χούθι, φιλικών προς το Ιράν, που με τον τρόπο αυτό ισχυρίζονται ότι στηρίζουν τους Παλαιστίνιους στη σύγκρουση με το Ισραήλ.

Στο τηλεγράφημα του πρακτορείου Reuters αναφέρεται εξάλλου ότι η χώρα μας βρίσκεται στο σταυροδρόμι μεταξύ Ευρώπης, Αφρικής και Ασίας ενώ διαθέτει τον μεγαλύτερο εμπορικό στόλο παγκοσμίως και βλέπει τις επιθέσεις στα πλοία της να αυξάνουν στα ανοιχτά της Υεμένης. Υπογραμμίζεται, δε, ότι η κίνηση στο λιμάνι του Πειραιά έχει υποχωρήσει 40%.

Παράλληλα, αναφέρεται ότι η ελληνική φρεγάτα Ύδρα αναχώρησε την περασμένη εβδομάδα για την Ερυθρά Θάλασσα με την Ελλάδα να αναλαμβάνει την διοίκηση της επιχείρησης με τα κεντρικά της να βρίσκονται στην Λάρισα.

«Είναι σημαντικό να πετύχουμε», είπε κ. ο Δένδιας. «Δεν μπορεί να είσαι το σταυροδρόμι εάν οι δρόμοι δεν λειτουργούν ή δεν υπάρχουν. Για την Ελλάδα αυτό αποτελεί μια τεράστια απειλή άμεσα και έμμεσα» πρόσθεσε.

«Το να έχουμε στενό συντονισμό και όσο το δυνατό πιο κοινή προσέγγιση με τους άλλους στόλους είναι ενδεδειγμένο και σημαντικό» ανέφερε ο υπουργός Εθνικής ‘Αμυνας.

Ο κ. Δένδιας ανέφερε ότι η ΕΕ, μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, θέλει να ενισχύσει τον ρόλο της συλλογικά ως Ένωση αντί η κάθε μία από τις 27 χώρες να ακολουθεί την δική της αμυντική πολιτική.

Ειδικότερα, για την Ελλάδα, ως μέλος του ΝΑΤΟ, ο κ. Δένδιας επισήμανε ότι θέλει να αναδιοργανώσει τις Ένοπλες Δυνάμεις της, να αναβιώσει την αμυντική της βιομηχανία και τις δραστηριότητες των ναυπηγείων της, καθώς αναρρώνει από την οικονομική κρίση της προηγούμενης δεκαετίας.

Σε αυτό το πλαίσιο, συνέχισε ο υπουργός Εθνικής ‘Αμυνας, η χώρα μας επιδιώκει την παραγωγή εναέριων και θαλάσσιων drones, συστημάτων anti-drone και την συμμετοχή της στη σχεδίαση και την κατασκευή των νέας γενιάς φρεγατών των ΗΠΑ κλάσης Constellation στα ελληνικά ναυπηγεία.

«Αυτό αποτελεί μία τεράστια πρόκληση», τόνισε και συμπλήρωσε: «Είμαστε ένα υπερήφανο ναυτικό έθνος και είναι η πρώτη φορά στην ιστορία μας που θα είμαστε σε θέση να σχεδιάσουμε από κοινού μία πλατφόρμα τόσο σημαντική όπως η Constellation».

Ξεκαθάρισε, ωστόσο, ότι για να συμφωνηθεί ο προσδιορισμός των συγκεκριμένων χαρακτηριστικών των πλοίων θα απαιτηθεί διάστημα περίπου δύο ετών ενώ πρόσθεσε ότι τα ελληνικά ναυπηγεία θα μπορούν να συντηρούν τα πλοία ανάλογης κλάσης άλλων χωρών.

(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Γιατί ο Ερντογάν τηλεφώνησε σε Μητσοτάκη;

Δεν πάει το μυαλό σας.

Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Κυριάκο Μητσοτάκη είχε σήμερα ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν καθώς ο Έλληνας πρωθυπουργός έχει σήμερα τα γενέθλιά του.

Όπως ανακοινώθηκε από το Μέγαρο Μαξίμου «Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρόεδρο της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ο οποίος τον κάλεσε ώστε να του αντευχηθεί για τα γενέθλιά του».

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης κλείνει σήμερα τα 56 του χρόνια και είχε τηλεφωνήσει στον Ερντογάν πριν από λίγες ημέρες για να του ευχηθεί για τα γενέθλιά του.

eurokinissi photo

Απίστευτο και ανατριχιαστικό αυτό που εντόπισαν επιστήμονες: Ελέφαντες κάνουν “τελετές” ταφής!

Οι ασιατικοί ελέφαντες θρηνούν δυνατά και θάβουν τα νεκρά μωρά τους, σύμφωνα με μια μελέτη Ινδών επιστημόνων που περιγράφει λεπτομερώς τη συμπεριφορά των ζώων που θυμίζει ανθρώπινη τελετουργία κηδείας.

Οι ερευνητές εντόπισαν πέντε ταφές μόσχων που πραγματοποιήθηκαν από τα γιγάντια θηλαστικά στη βόρεια περιοχή της Βεγγάλης της Ινδίας το 2022 και το 2023, σύμφωνα με τη μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Journal of Threatened Taxa αυτή την εβδομάδα.

Διαπίστωσαν σε κάθε περίπτωση ότι ένα κοπάδι κουβαλούσε το νεκρό ελεφαντάκι από τον κορμό και τα πόδια πριν το θάψει στη γη με τα πόδια του στραμμένα προς τα πάνω.

«Μέσω της ευκαιριακής παρατήρησης, της ψηφιακής φωτογραφίας, των σημειώσεων πεδίου και των αναφορών μεταθανάτιας εξέτασης, προτείνουμε ότι τα πτώματα θάφτηκαν με μη φυσικό ξαπλωμένο τρόπο, ανεξάρτητα από τους λόγους θανάτου, ανέφερε η μελέτη.

Σε μια περίπτωση το κοπάδι βρυχήθηκε δυνατά γύρω από το θαμμένο ελεφαντάκι, έγραψαν οι συγγραφείς.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι μόνο μικρά ελεφαντάκια μεταφέρονται για ταφή.

Οι συγγραφείς Parveen Kaswan και Akashdeep Roy δήλωσαν ότι η έρευνά τους δεν βρήκε “καμία άμεση ανθρώπινη παρέμβαση” σε κανέναν από τους πέντε θανάτους μικρών ελεφάντων.

Παρατηρήθηκαν καθαρά ίχνη μεταξύ 15 και 20 ελεφάντων γύρω από τις τοποθεσίες ταφής και πάνω από το έδαφος που κάλυπτε τα σώματα των μικρών τους, τα οποία είχαν πεθάνει από πολλαπλή ανεπάρκεια οργάνων ηλικίας μεταξύ τριών μηνών και ενός έτους.

Οι ελέφαντες έθαψαν τα μικρά τους σε αρδευτικά κανάλια σε κτήματα τσαγιού, εκατοντάδες μέτρα μακριά από τους πλησιέστερους ανθρώπινους οικισμούς.


Οι ελέφαντες είναι γνωστοί για την κοινωνική και συνεργατική τους συμπεριφορά, αλλά η ταφή των μικρών τους είχε προηγουμένως μελετηθεί σε αφρικανικούς ελέφαντες και η έρευνα δεν είχε επεκταθεί και στους ασιατικούς ελέφαντες, ανέφερε η μελέτη.

Οι άγριοι ελέφαντες τόσο στην Αφρική όσο και στην Ασία είναι γνωστό ότι επισκέπτονται πτώματα σε διαφορετικά στάδια αποσύνθεσης, αλλά αυτή η μελέτη βρήκε διαφορετικές συμπεριφορές από τα κοπάδια που μελέτησε.

Και στις πέντε περιπτώσεις το κοπάδι «έφυγε από το σημείο μέσα σε 40 λεπτά από την ταφή» και αργότερα απέφυγε να επιστρέψει στην περιοχή.

(photo: pixabay)

Ο Μεντβέντεφ δήλωσε ότι η Ουκρανία ανήκει στη Ρωσία

Ο Ντμίτρι Μεντβέντεφ, πρώην πρόεδρος της Ρωσίας και αντιπρόεδρος του συμβουλίου ασφαλείας της χώρας, δήλωσε σήμερα ότι η Ουκρανία ανήκει στη Ρωσία και ότι οι εντάσεις μεταξύ της Ουάσινγκτον και της Μόσχας είναι χειρότερες απ’ ό,τι ήταν κατά την κρίση των πυραύλων της Κούβας το 1962, όπως μετέδωσε το πρακτορείο ειδήσεων RIA.

Ο Μεντβέντεφ δήλωσε σε δημόσια διάλεξη ότι οι αμερικανικές ειδικές δυνάμεις και στρατιωτικοί σύμβουλοι ήδη διεξάγουν πόλεμο στη Ρωσία.

Ο ίδιος δήλωσε επίσης ότι η Μόσχα θα δείξει αυτοσυγκράτηση σχετικά με την φερόμενη ως υποκλοπή συνομιλίας αξιωματικών των γερμανικών ενόπλων δυνάμεων για ενδεχόμενο πλήγμα κατά της Ρωσίας, αλλά πως δεν θα το ξεχάσει.

Το πρακτορείο RIA ανέφερε ακόμα ότι ο Μεντβέντεφ δήλωσε πως οι ειρηνευτικές συνομιλίες με τη σημερινή ουκρανική ηγεσία είναι αδύνατες και ότι η όποια νέα ουκρανική κυβέρνηση θα πρέπει πρώτα να αναγνωρίσει τη «νέα πραγματικότητα» επί του πεδίου για να πραγματοποιηθούν συνομιλίες.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-SPUTNIK POOL)

Σοκ στο Βέλγιο: Υποψίες ότι ανήλικοι σχεδίαζαν τρομοκρατικό χτύπημα – Αναφορές για σχέσεις με το Ισλαμικό Κράτος

Με την υποψία ότι σχεδίαζαν τρομοκρατικό χτύπημα σε συναυλιακό χώρο, 4 άνδρες συνελήφθησαν από τις αστυνομικές αρχές του Βελγίου.

Συγκεκριμένα τρεις ανήλικοι και ένας ενήλικας συνελήφθησαν κατά τη διάρκεια ερευνών που πραγματοποιήθηκαν το πρωί της Κυριακής 3/2 σε Βρυξέλλες, Νινόβε, Σαρλερουά και Λιέγη.

Ειδικότερα, σύμφωνα με το δημοσίευμα της«Le Soir» οι τέσσερις ύποπτοι είχαν έρθει σε επαφή μεταξύ τους μέσω μηνυμάτων και φέρεται ότι είχαν εκπονήσει σχέδια για να πραγματοποιήσουν επίθεση. Ωστόσο, κατά τις έρευνες δεν βρέθηκαν όπλα ή εκρηκτικά.

Η αστυνομία κατάσχεσε κινητά τηλέφωνα και φορητούς υπολογιστές προκειμένου να εξεταστούν ενδελεχώς , σημείωσε τοπικός αξιωματούχος της αστυνομίας. Τα μηνύματα που αντάλλαξαν οι συλληφθέντες, σχετικά με τη σχεδιαζόμενη επίθεση, ήταν «αρκετά ανησυχητικά και αποφασίσαμε να παρέμβουμε, να κάνουμε έρευνες σε σπίτια» εξήγησε ο ίδιος, ενώ επισήμανε ότι αν και δεν υπήρχαν ενδείξεις ότι θα ενεργούσαν άμεσα, κρίθηκε απαραίτητη η επέμβαση της αστυνομίας.

Οι συνομιλίες μεταξύ των νεαρών δείχνουν ότι έχουν ριζοσπαστικοποιηθεί και πως βρίσκονταν κοντά στο αυτοαποκαλούμενο Ισλαμικό Κράτος. Συζητούσαν για την επιθυμία τους να εξαπολύσουν μια τρομοκρατική επίθεση με στόχο μια αίθουσα συναυλιών στις Βρυξέλλες. Μάλιστα σύμφωνα με την αστυνομία είχαν ορίσει και συγκεκριμένη ημερομηνία για το χτύπημα.

Προς το παρόν, οι Αρχές δεν είναι σε θέση να πουν αν επρόκειτο για φάρσα ή αν πρόκειται για προμελετημένο σχέδιο. Ωστόσο, καθώς η ημερομηνία-στόχος πλησίαζε, θεωρήθηκε ότι ήταν απαραίτητο να δράσουν.

(με πληροφορίες από eleftherostypos. gr / photo: pixabay)

Όλο και πιο δυνατή η φωνή της Ρωσίας μέσα στις ΗΠΑ! (video)

Η υπόθεση Ναβάλνι στο επίκεντρο τι είπαν πρώην αξιωματικός της CIA Και ο Τάκερ Κάρλσον!

Ο πρώην αξιωματούχος της CIA και πρώην επικεφαλής της Εθνικής Υπηρεσίας Εκτιμήσεων (National Intelligence Estimates) Ρέι Μακγκόβερν, υποστήριξε ότι ο Ναβάλνι φαίνεται να ήταν στο ενεργητικό των βρετανικών υπηρεσιών, ενώ αυξάνονται οι φωνές για την εμπλοκή της Δύσης ΣΤΟΝ ΘΆΝΑΤΌ ΤΟΥ.

Σύμφωνα με τον Αμερικανό δημοσιογράφο, Τάκερ Κάρλσον, οι Ρώσοι δεν ήταν τόσο χαζοί, ώστε να το κάνουν!

Όλα αυτά βγαίνουν μέσα από την Δύση, δείγμα του ότι η Ρωσία πλέον ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ δυνατά στις ΗΠΑ και την Ευρώπη και όσο περνούν οι μήνες δυναμώνει όλο και περισασότερο!

«Η δολοφονία του Ναβάλνι συνέβη στην μέση της συζήτησης της Διάσκεψης για την Ασφάλεια του Μονάχου για την χρηματοδότηση 60 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην Ουκρανία… Οι Ρώσοι δεν τόσο χαζοί να το κάνουν», είπε στον Λεξ Φρίντμαν και συνέχισε:

«Θα μπορούσαν να είναι Ουκρανοί (που σκότωσαν τον Ναβάλνι), λόγω του ότι θα ωφελούσε τον πόλεμο. Σκότωσαν την κόρη του Ντούγκαν στη Μόσχα οπότε ναι είναι πιθανό», κατέληξε!

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

ΟΗΕ: Ο πόλεμος στην Γάζα θα μπορούσε να “οδηγήσει σε πολύ μεγαλύτερη ανάφλεξη”

Ο ύπατος αρμοστής του ΟΗΕ για τα ανθρώπινα δικαιώματα, μιλώντας στο Συμβούλιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στη Γενεύη, εξέφρασε σήμερα τον φόβο ότι ο πόλεμος στη Γάζα μπορεί να οδηγήσει «σε μια πολύ μεγαλύτερη ανάφλεξη».

«Ανησυχώ βαθιά για το γεγονός ότι σε αυτή τη πυριτιδαποθήκη, κάθε σπίθα θα μπορούσε να οδηγήσει σε πολύ μεγαλύτερη ανάφλεξη», δήλωσε ο Φόλκερ Τουρκ, προσθέτοντας ότι «αυτό θα έχει επιπτώσεις για όλες τις χώρες της Μέσης Ανατολής, καθώς και άλλες πέραν αυτής».

Στην παραδοσιακή του ομιλία, όπου αναφέρεται στις βασικές παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων σε όλο τον κόσμο, ο Τουρκ επικαλέστηκε δύο παραδείγματα όπου η σύγκρουση μεταξύ του Ισραήλ και του Χαμάς έχει ήδη περιφερειακές επιπτώσεις: τον Λίβανο και την Υεμένη.

«Η στρατιωτική κλιμάκωση στον νότιο Λίβανο μεταξύ του Ισραήλ και της Χεζμπολάχ και άλλων ενόπλων οργανώσεων είναι εξαιρετικά ανησυχητική», δήλωσε ο Τουρκ, κάνοντας λόγο ήδη για 200 νεκρούς στον Λίβανο.

«Τα περιστατικά κατά τα οποία άμαχοι, κυρίως παιδιά, πληρώματα ασθενοφόρων και δημοσιογράφοι, σκοτώθηκαν σε επιθέσεις πρέπει να αποτελέσουν αντικείμενο ενδελεχούς έρευνας», δήλωσε ο ίδιος, θυμίζοντας ότι 80.000 Ισραηλινοί έχουν επίσης εκτοπιστεί από τις συνοριακές περιοχές του Ισραήλ.

«Είναι επιτακτικό να κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να αποφύγουμε μια πολύ μεγαλύτερη ανάφλεξη», δήλωσε.

Στην Υεμένη, οι αντάρτες Χούθι που στοχοποιούν τα εμπορικά πλοία που διαπλέουν την Ερυθρά Θάλασσα σε μια κίνηση στήριξης της Χαμάς προκαλούν προβλήματα στο παγκόσμιο θαλάσσιο εμπόριο και οδηγούν σε άνοδο των τιμών των εμπορευμάτων, «με ιδιαίτερα σημαντικό αντίκτυπο για τις αναπτυσσόμενες χώρες», τόνισε ο Τουρκ. «Υπάρχει σοβαρός κίνδυνος η σύγκρουση να επεκταθεί στην ίδια την Υεμένη, με πιθανόν σοβαρές επιπτώσεις για τον πληθυσμό της Υεμένης, που ήδη υποφέρει από την ανθρωπιστική κρίση που προκλήθηκε από μια δεκαετία πολέμου».

Η άνευ προηγουμένου επίθεση στις 7 Οκτωβρίου της ισλαμιστικής οργάνωσης Χαμάς, που ελέγχει τη Λωρίδα της Γάζας από το 2007, προκάλεσε άμεσα μια βίαιη στρατιωτική απάντηση από την πλευρά των Ισραηλινών. Η αιφνιδιαστική επίθεση της 7ης Οκτωβρίου στοίχισε τη ζωή σε τουλάχιστον 1.160 ανθρώπους, σύμφωνα με καταμέτρηση του Γαλλικού Πρακτορείου με βάση τα επίσημα ισραηλινά στοιχεία. Ως αντίποινα, το Ισραήλ ορκίστηκε να εξοντώσει της Χαμάς και οι στρατιωτικές επιχειρήσεις, που διεξάγει χωρίς σταματημό από τις 7 Οκτωβρίου, έχουν προκαλέσει τον θάνατο άνω των 30.000 ανθρώπων, σύμφωνα με καταμέτρηση του υπουργείου Υγείας της Χαμάς.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/scr

Νέα Οδός: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, θα ισχύσουν στον Αυτοκινητόδρομο Αθηνών-Θεσσαλονίκης-Ευζώνων

Η ανακοίνωση Τύπου

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, θα ισχύσουν στον Αυτοκινητόδρομο ΑΘΕ, με στόχο την εκτέλεση τεχνικών εργασιών.

Από σήμερα Δευτέρα 4 Μαρτίου έως και την Παρασκευή 15 Μαρτίου και καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ωρου, θα ισχύσει αποκλεισμός της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.) στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα, από το 20,4ο χλμ. έως και το 19,9ο χλμ.

Ταυτόχρονα, θα πραγματοποιηθούν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μικρής διάρκειας από το 21,8ο χλμ. έως και το 19,9ο χλμ. Συγκεκριμένα, θα ισχύσει αποκλεισμός της δεξιάς λωρίδας κυκλοφορίας, καθώς και της λωρίδας επιβράδυνσης του Ανισόπεδου Κόμβου (Α/Κ) Καλυφτάκη, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα. Σημειώνεται πως, καθ’ όλη τη διάρκεια των εργασιών, η ράμπα εξόδου του Α/Κ Καλυφτάκη στο ρεύμα προς Αθήνα θα παραμένει ανοιχτή. Οι συγκεκριμένες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα πραγματοποιούνται Δευτέρα με Παρασκευή από τις 21:00 έως τις 06:00 και θα ξεκινήσουν από σήμερα Δευτέρα 4 Μαρτίου στις 21:00 και θα ολοκληρωθούν την Παρασκευή 15 Μαρτίου στις 06:00.

Σε περίπτωση ταχύτερης ολοκλήρωσης των εργασιών, η κυκλοφορία θα αποκατασταθεί νωρίτερα από τον προγραμματισμένο χρόνο.

Η Νέα Οδός έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια και εξυπηρέτηση των οδηγών, ενώ σχετικές προσωρινές σημάνσεις θα τοποθετηθούν με στόχο την πλήρη ενημέρωση όλων των οδηγών.

Η Νέα Οδός ευχαριστεί για την κατανόηση και εφιστά την προσοχή των οδηγών καθώς οι τελευταίοι οφείλουν να συμμορφώνονται πλήρως με τη σχετική σήμανση.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Πορτοσάλτε για δηλώσεις Ν. Παππά: Κασιδιάρικες αντιλήψεις, vid

Δείτε τι δήλωσε ο δημοσιογράφος:

scr

Πρακτικές συμβουλές για να διατηρείτε φρέσκο το σπανάκι στο ψυγείο

Το σπανάκι, πλούσιο σε πρωτεΐνη και βιταμίνες, είναι ένα πολύχρωμο και ευέλικτο λαχανικό που μπορεί να ενσωματωθεί σε οποιαδήποτε συνταγή, από smoothie μέχρι νόστιμα πιάτα ζυμαρικών.

Ενώ έχει εντυπωσιακά οφέλη για την υγεία, είναι γνωστό ότι δεν έχει μεγάλη διάρκεια ζωής στο ψυγείο.

Αντί να πετάτε το σπανάκι λόγω του ότι χαλάει γρήγορα, διαβάστε παρακάτω ορισμένες χρήσιμες συμβουλές προκειμένου να το αποθηκεύετε σωστά και έτσι να το αξιοποιείτε στο έπακρο.

Γιατί χαλάει το σπανάκι;
Έχετε αγοράσει ποτέ σπανάκι και μετά από λίγες μέρες να δείτε τα φύλλα να έχουν αλλοιωθεί; Γιατί το σπανάκι φαίνεται να χάνει γρήγορα τη φρεσκάδα του; Η απάντηση είναι απλή, εξαιτίας της υγρασίας.

Η υγρασία επιταχύνει τη φθορά των ευαίσθητων φύλλων του σπανακιού, γι’ αυτό είναι σημαντικό να φροντίσετε να είναι στεγνό όταν το αποθηκεύετε.

Πώς θα καταλάβετε αν έχει χαλάσει το σπανάκι

Αν δεν είστε σίγουροι πώς να καταλάβετε αν το σπανάκι έχει χαλάσει, υπάρχουν μερικά σημάδια τα οποία μπορείτε εύκολα να προσέξετε:

Πρώτα, τα φύλλα πρέπει να είναι τραγανά και να έχουν σκούρο πράσινο χρώμα, χωρίς σημάδια κιτρινίσματος στις άκρες.
Ένα άλλο σημάδι ότι το σπανάκι έχει χαλάσει, είναι αν τα φύλλα είναι μαραμένα.
Επίσης, το σπανάκι πρέπει να έχει μια γλυκιά μυρωδιά. Αν τα φύλλα μυρίζουν ξινά ή μουχλιασμένα, τότε καλύτερα να τα πετάξετε.


Διατηρήστε το σπανάκι φρέσκο για περισσότερο ακολουθώντας τα ακόλουθα 3 απλά βήματα
Το σπανάκι είναι ένα υγιεινό λαχανικό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διάφορα πιάτα. Αλλά πώς μπορούμε να το διατηρήσουμε φρέσκο για περισσότερο καιρό;

Ακολουθήστε αυτά τα 3 απλά βήματα:

Αφαιρέστε την υγρασία: Στεγνώστε τα φύλλα σπανακιού με χαρτοπετσέτα για να αφαιρέσετε την υπερβολική υγρασία.
Στρώστε ένα δοχείο με μια στεγνή χαρτοπετσέτα: Η προσθήκη μιας χαρτοπετσέτας στο δοχείο βοηθά στην απορρόφηση της επιπλέον υγρασίας που μπορεί να υπάρχει, η οποία παρατείνει τη διάρκεια ζωής του σπανακιού.
Αποθηκεύστε το σπανάκι για να διατηρηθεί φρέσκο για περισσότερο καιρό: Τοποθετήστε τα φύλλα σπανακιού στο δοχείο με τη χαρτοπετσέτα, κλείστε το καλά και αποθηκεύστε το στο ψυγείο.
Πόσο καιρό μπορεί να διατηρηθεί το σπανάκι;
Το σπανάκι είναι ένα θρεπτικό λαχανικό που μπορεί να προσθέσει γεύση και θρεπτικά συστατικά σε πολλά πιάτα. Αλλά πόσο διαρκεί πραγματικά; Η απάντηση εξαρτάται από τον τρόπο αποθήκευσης.

Φρέσκο Σπανάκι
Όταν αποθηκεύεται σωστά, το φρέσκο σπανάκι μπορεί να διατηρηθεί για 3 έως 7 ημέρες στο ψυγείο.

Σημαντική: Μην πλύνετε το σπανάκι πριν το αποθηκεύσετε. Η υγρασία είναι ο μεγαλύτερος εχθρός του σπανακιού και όπως είναι λογικό, το πλύσιμο μπορεί να επιταχύνει την αλλοίωσή του. Πλύντε το μόνο όταν είστε έτοιμοι να το χρησιμοποιήσετε.
Αν πρέπει να το πλύνετε, φροντίστε να στεγνώσει πολύ καλά πριν το αποθηκεύσετε.
Τυλίξτε το σπανάκι σε χαρτί κουζίνας. Αυτό θα απορροφήσει την υγρασία και θα βοηθήσει στη διατήρηση της φρεσκάδας του.
Τοποθετήστε το σπανάκι στο πιο κρύο συρτάρι του ψυγείου σας. Αυτό συνήθως βρίσκεται στο κάτω μέρος.
Μερικές ακόμα συμβουλές για περισσότερη διάρκεια ζωής:

Αφαιρέστε τυχόν μαραμένα ή κιτρινισμένα φύλλα πριν την αποθήκευση.
Χρησιμοποιήστε μεγαλύτερα δοχεία αποθήκευσης για να επιτρέψετε στο σπανάκι να αναπνεύσει.
Μαγειρεμένο Σπανάκι
Το μαγειρεμένο σπανάκι διατηρείται για 3 έως 5 ημέρες στο ψυγείο σε αεροστεγές δοχείο. Μπορείτε επίσης να το καταψύξετε για μελλοντική χρήση.

(με πληροφορίες από enikos. gr / photo: pixabay)

Βρετανία – Σε σοκ το Μπάκιγχαμ! Το “μαύρο πρόβατο” της οικογένειας μπαίνει σε reality show

Ο θείος της Κέιτ Μίντλετον, Γκάρι Γκόλντσμιθ, που χαρακτηρίζεται από πολλούς ως το "μαύρο πρόβατο" της οικογένειας, επιπλήχθηκε από τους γονείς της πριγκίπισσας της Ουαλίας, αφού φέρεται να εγγράφηκε σε τηλεοπτικό reality show, εν μέσω φόβων ότι θα μπορούσε να αποκαλύψει μυστικά για τη βασιλική οικογένεια, όπως ισχυρίστηκαν πηγές.

Φημολογείται ότι ο θείος της Κέιτ Μίντλετον, Γκάρι Γκόλντσμιθ, που είναι 58 ετών, έχει εξασφαλίσει μια ουσιαστική συμφωνία για να πάει σε εκπομπή, γνωστό reality show, που ξεκινά τη Δευτέρα το βράδυ στη βρετανική τηλεόραση. .

Η εμφάνισή του αυτή σε show, θα προκαλέσει αναμφίβολα άλλον έναν πονοκέφαλο στο Παλάτι, εν μέσω εικασιών για το πού βρίσκεται η Kate καθώς συνεχίζει να αναρρώνει από την επέμβαση στην κοιλιά.

Το νέο αυτό έρχεται επίσης καθώς ο βασιλιάς Κάρολος συνεχίζει τη θεραπεία για τον καρκίνο και η βασιλική οικογένεια θρηνεί την απώλεια του Τόμας Κίνγκστον, του συζύγου της κόρης του Πρίγκιπα και της πριγκίπισσας Μιχαήλ του Κεντ, Λαίδη Γκαμπριέλα Γουίνδσορ.

Πηγή ανέφερε στη Sun ότι «Δεν είναι χαρούμενοι που θα πάει στο reality show. Τους εξοργίζει. Η Κέιτ δεν χρειάζεται αυτό το άγχος ».




Η πηγή είπε ότι το «μαύρο πρόβατο» της οικογένειας δεν είχε την έγκριση της να πάει στο reality, αλλά το κάνει ούτως ή άλλως. Ο επιχειρηματίας φαίνεται ότι είπε σε φίλους ότι δεν θα κάνει τίποτα για να βλάψει την Κέιτ ή τον Γουίλιαμ.

Στο παρελθόν έχει μιλήσει εναντίον του Χάρι και της Μέγκαν μετά την κυκλοφορία του Spare.

Οι βασιλικοί εμπειρογνώμονες είχαν προηγουμένως επικρίνει την απόφαση να μπει στο reality show – αποκαλώντας την κίνηση «ντροπιαστική» και πιθανώς «επικίνδυνη» για τη βασιλική οικογένεια κατά τη διάρκεια μιας περιόδου δοκιμασιών.

Οι γνώστες της εκπομπής λένε ότι οι παραγωγοί χαίρονται που εξασφάλισαν τον Goldsmith ως διαγωνιζόμενο λόγω των δεσμών του με τη βασιλική οικογένεια – και λόγω της τάσης του να λέει αυτό που σκέφτεται, ιδιαίτερα για τον κουνιάδο της Kate, τον πρίγκιπα Χάρι.

(photo: pixabay)