Τι είπε ο Ουσάκοφ σε σχέση με πιθανή συνάντηση Πούτιν και Τραμπ
Αυτά αναφέρθηκαν μεταξύ άλλων
Όπως αναφέρθηκε, δεν υπάρχει κάποια πιθανή ημερομηνία για μια συνάντηση μεταξύ του Ρώσου προέδρου Βλαντιμίρ Πούτιν και του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, αλλά παραμένουν προετοιμασμένοι. Αυτό δήλωσε ο βοηθός του Ρώσου προέδρου Γιούρι Ουσακόφ σε σχόλιό του στον δημοσιογράφο της VGTRK Πάβελ Ζαρούμπιν, τον οποίο επικαλείται το TASS.
«Δεν υπάρχουν ακόμη συγκεκριμένες οδηγίες, αλλά η θεμελιώδης βούληση για τη διεξαγωγή μιας συνάντησης, εάν έχει εκ των προτέρων καθοριστεί από ειδικούς, παραμένει», δήλωσε ο Ουσακόφ, απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με τον πιθανό χρόνο.
Tucker Carlson: «Ο Πούτιν είναι κάτι σαν παγκόσμιος σταρ», vid
«Όπου και να πας δεν θα συναντήσεις κανέναν που δεν θα του αρέσει ο Πούτιν», παραδέχεται ο Αμερικανός παρουσιαστής:
🇺🇸🇷🇺 "Putin is one of the most popular leaders in the world" — Tucker Carlson
"Wherever you go, you won't meet anyone who doesn't like Putin. Putin is like a global celebrity. I travel a lot, I know what I'm talking about" pic.twitter.com/YguN7ZbXL2
ΠΑΣΟΚ: «Αποδεικνύεται πως η κυβέρνηση Μητσοτάκη λειτουργεί ως ένας κομματικός πελατειακός ψηφοθηρικός μηχανισμός»
«Η υπόθεση Καϊμακάμη είναι άλλος ένας κρίκος στην αλυσίδα της αναποτελεσματικής και αναξιόπιστης διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας»,
τονίζει το ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής σε ανακοίνωση του για την παραίτηση του αντιπροέδρου του ΟΠΕΚΕΠΕ.
Αναφέρει ειδικότερα ότι «στις 9 Οκτωβρίου ο κ. Καϊμακάμης είχε αφήσει άφωνο το πανελλήνιο καταθέτοντας στην εξεταστική επιτροπή στις ερωτήσεις των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ ότι η επιλογή του στη θέση του αντιπροέδρου του ΟΠΕΚΕΠΕ έγινε γιατί ”ήταν του χώρου, ψηφοφόρος και μέλος της Νέας Δημοκρατίας”, ότι πήγαινε στο γραφείο του όταν χρειαζόταν και πως η οικογένεια του λάμβανε επιδοτήσεις από τον ΟΠΕΚΕΠΕ κάτι που όμως δεν έκρινε ως αντικρουόμενο ή ασυμβίβαστο».
«Για την κυβέρνηση ήταν απλά… 9 Οκτωβρίου, καθώς δεν βρήκε το ηθικό και πολιτικό ανάστημα ούτε να τον αποδοκιμάσει δημόσια», σχολιάζει, προσθέτοντας ότι «στα κρυφά τον έβαλαν να παραιτηθεί, και κατά την πάγια λογική του Μαξίμου όλα ”τακτοποιήθηκαν”».
Το ΠΑΣΟΚ υπογραμμίζει ότι «η υπόθεση Καϊμακάμη είναι άλλος ένας κρίκος στην αλυσίδα της αναποτελεσματικής και αναξιόπιστης διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας» και ότι «είναι άλλο ένα παράδειγμα που επιβεβαιώνει ότι το επιτελικό κράτος των αρίστων, παράγει μόνο διαφθορά».
«Αποδεικνύεται πως η κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν λειτουργεί ως κυβέρνηση όλων των πολιτών αλλά ως ένας κομματικός πελατειακός ψηφοθηρικός μηχανισμός», υποστηρίζει.
Οι υπουργοί Εξωτερικών Κίνας και ΗΠΑ είχαν τηλεφωνική επικοινωνία
Τι μεταδίδεται για το θέμα
Η Κίνα ελπίζει ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες μπορούν να τη συναντήσουν στη μέση της διαδρομής για να «προετοιμάσουν τις υψηλού επιπέδου διαδράσεις» μεταξύ των δύο χωρών, είπε ο υπουργός Εξωτερικών Γουάνγκ Γι στον ομόλογό του των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο στη διάρκεια τηλεφωνικής συνδιάλεξης που είχαν σήμερα, σύμφωνα με το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων Xinhua.
Ο Κινέζος πρόεδρος Σι Τζινπίνγκ και ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ «συζητούν επί μακρόν και σέβονται ο ένας τον άλλον», είπε ο Γουάνγκ, αποκαλώντας τη σχέση του Σι με τον Τραμπ «το πιο πολύτιμο στρατηγικό περιουσιακό στοιχείο στις σχέσεις Κίνας-ΗΠΑ».
Η στιγμή που ο Λαβρόφ δίνει ένα μπουκέτο λουλούδια στην ΥΠΕΞ της Β. Κορέας, vid
Πριν τον Πούτιν, ο Ρώσος Υπουργός Εξωτερικών Σεργκέι Λαβρόφ υποδέχθηκε με λουλούδια την Υπουργό Εξωτερικών της Β. Κορέα Τσόε Σον Χούι στη Μόσχα ενόψει των διμερών συνομιλιών.
Russia's Foreign Minister Sergey Lavrov greets Foreign Minister of the Democratic People's Republic of Korea Choe Son Hui in Moscow ahead of bilateral talks.
Λαδάδικα: Φυλάκιση 1 έτους, με αναστολή, σε 43χρονο για φθορές σε κατάστημα
Σε φυλάκιση 1 έτους, με 3ετή αναστολή, καταδικάστηκε 43χρονος,
ο οποίος, σε κατάσταση μέθης, προκάλεσε το πρωί φθορές σε κατάστημα ψιλικών – καφέ, που βρίσκεται επί της οδού Πολυτεχνείου, στην περιοχή των Λαδάδικων, στη Θεσσαλονίκη.
«Δεν ήξερα τι έκανα, δεν ενόχλησα κανέναν. Δεν είμαι αλκοολικός, άμα τύχει πίνω», είπε στην απολογία του ο κατηγορούμενος, αποδεχόμενος τις πράξεις του, για τις οποίες, είπε, ότι είναι διατεθειμένος να αποζημιώσει τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης.
Σύμφωνα με τη δικογραφία, προκάλεσε ζημιές σε πέντε τραπέζια και δέκα καρέκλες.
Παπαθανάσης: Σε πλήρη εξέλιξη, διαπραγμάτευση με τους Ευρωπαίους εταίρους για νέο πρόγραμμα για το στεγαστικό
Η αντιμετώπιση του στεγαστικού, αυτού του σημαντικού πανευρωπαϊκού προβλήματος, έχει εισαχθεί για πρώτη φορά επισήμως στην ημερήσια διάταξη της ΕΕ και ο πρωθυπουργός έχει αναλάβει την πρωτοβουλία για τη δημιουργία ενός νέου προγράμματος, το οποίο θα αποτελέσει πιλότο στην Ευρώπη.
Μάλιστα, στο πλαίσιο της ευρύτερης αναθεώρησης των προγραμμάτων και της ανακατεύθυνσης πόρων, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, η διαπραγμάτευση με τους Ευρωπαίους εταίρους μας για το νέο πρόγραμμα, που θα αφορά ανακαίνιση σπιτιών χωρίς οι επισκευές να σχετίζονται μόνο με ενεργειακή αναβάθμιση. Αν υπάρξει έγκριση, το νέο πρόγραμμα θα ξεκινήσει μετά από το “Εξοικονομώ 2025”, ίσως μετά τους πρώτους μήνες του 2026.
Αυτό τόνισε ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης, σε συνεντεύξεις που παρέθεσε στην ERTNEWS και στο Κανάλι1-90,4FM.
Σημείωσε, επίσης, ότι η στεγαστική πολιτική της κυβέρνησης αρθρώνεται σε ένα ευρύ πλέγμα μέτρων ύψους 6,5 δισ. ευρώ: Μόνο στο πλαίσιο του προγράμματος "Σπίτι μου ΙΙ", χάρη στη διεύρυνση των εισοδηματικών και ηλικιακών κριτηρίων, έχει ήδη καλυφθεί το 65,45% του συνολικού προϋπολογισμού του προγράμματος, με την υπαγωγή 11 χιλιάδων δανείων, αξίας 1,258 δισ. ευρώ. Ο μέσος όρος κάθε δανείου είναι 119,49 χιλιάδες ευρώ, και το 58,8% αφορά σε εισοδήματα έως 24 χιλιάδες ευρώ. Πολλές υπαγωγές γίνονται στην Περιφέρεια, ιδίως στην Κεντρική Μακεδονία, τη Θεσσαλία, τη Θράκη και τη Δυτική Ελλάδα. «Δεν έχει νόημα να μιλάμε για "Σπίτι μου ΙΙΙ" από τη στιγμή που στο πλαίσιο του "Σπίτι μου ΙΙ», υπάρχουν ακόμα διαθέσιμοι πόροι για να επωφεληθούν πολλοί συμπολίτες μας με χαμηλά εισοδήματα», ανέφερε, απαντώντας σε σχετική ερώτηση.
Επίσης, επανέλαβε ότι η Ελλάδα βρίσκεται στις πρώτες θέσεις της ευρωπαϊκής κατάταξης ως προς την απορρόφηση πόρων του ΕΣΠΑ και του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, όπως καταγράφεται και στην ιστοσελίδα με τα επίσημα στοιχεία της ΕΕ. Με τις συνολικές εκταμιεύσεις από το ΤΑΑ να ανέρχονται στα 23,4 δισ. ευρώ (ποσό που αντιστοιχεί στο 65% του συνολικού προϋπολογισμού) μετά και την επικείμενη εκταμίευση του 6ου αιτήματος που έχει υποβάλει η χώρα μας και έχει ήδη λάβει τη θετική προκαταρκτική αξιολόγηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Έφερε δε ως ενδεικτικά παραδείγματα προγραμμάτων που χρηματοδοτούνται από ευρωπαϊκούς πόρους, τα ηλεκτρικά λεωφορεία, τις προληπτικές εξετάσεις, τους διαδραστικούς πίνακες στα δημόσια σχολεία, τις ανακαινίσεις και ενεργειακές αναβαθμίσεις δημοσίων κτιρίων, νοσοκομείων και κέντρων υγείας, την ψηφιοποίηση του κράτους. Αλλά και προγράμματα όπως το ΤΕΠΙΧ ΙΙ, μέσω του οποίου δίδονται χαμηλότοκα δάνεια σε ΜμΕ, τα προγράμματα ενίσχυσης της εξωστρέφειας, της καινοτομίας, της γυναικείας και της αγροτικής επιχειρηματικότητας. Προανήγγειλε δε, ότι θα υπάρξουν νέα προγράμματα που θα χρηματοδοτηθούν από ευρωπαϊκούς πόρους και το 2026, στη συνέχεια των σχετικών αναθεωρήσεων που βρίσκονται σε εξέλιξη πανευρωπαϊκά.
«Αυτό το αποτέλεσμα δεν ήρθε τυχαία, σημαίνει ότι κάτι κάνουμε σωστά. Είμαστε έτοιμοι να υποβάλλουμε και το 7ο αίτημα πληρωμής από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας εντός του Δεκεμβρίου. Οι ευρωπαϊκοί πόροι κατευθύνονται στην ενίσχυση των υποδομών, της επιχειρηματικότητας και της καθημερινότητας των συμπολιτών μας, κατευθύνονται στους πολλούς, στην κοινωνία. Πιστεύουμε ότι η αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος περνά μέσα από την αύξηση των θέσεων εργασίας. Οι θέσεις εργασίας δημιουργούνται μόνο όταν οι επιχειρήσεις αισθανθούν σιγουριά, μόνο όταν η χώρα πορεύεται μέσα σε περιβάλλον σταθερότητας. Και η χώρα βαδίζει με σταθερό βήμα μόνον όταν έχει σταθερή κυβέρνηση», τόνισε.
Ο κ. Παπαθανάσης, χαρακτήρισε ψευδείς ειδήσεις δημοσιεύματα που τον φέρουν να μην είναι εκ νέου υποψήφιος βουλευτής στον Βόρειο Τομέα Αθηνών στις επόμενες εκλογές, αλλά να τοποθετείται στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας της ΝΔ. «Τα περί τοποθέτησης μου στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας είναι fake news. Ο Βόρειος Τομέας της Αθήνας είναι και θα παραμείνει η εκλογική μου περιφέρεια. Στις εθνικές εκλογές του 2027 θα ζητήσω και πάλι την εντολή των συμπολιτών μου. Να τελειώνουν αυτά τα σενάρια, δεν γνωρίζω από πού προέρχονται, πάντως δεν έχουν καμία σχέση με την αλήθεια», υπογράμμισε με νόημα.
Τα 120 νέα μαχητικά που θέλουν άμεσα οι Τούρκοι – Ο ρόλος των Βρετανών και το βλέμμα στο Αιγαίο
Εξελίξεις σε Λονδίνο, Άγκυρα και Κατάρ.
Λίγο μετά τις 16:30 τοπική ώρα πέρασε την πύλη του προεδρικού μεγάρου στην Άγκυρα ο Βρετανός πρωθυπουργός Κιρ Στάρμερ, τον οποίο υποδέχτηκε ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν με έφιππο στρατιωτικό άγημα και κανονιοβολισμούς.
Μετά την τελετή υποδοχής οι δύο ηγέτες πέρασαν στην κατ’ ιδίαν συνάντηση και στις διαβουλεύσεις μεταξύ των αντιπροσωπειών των δύο χωρών. Σύμφωνα με το πρόγραμμα θα ακολουθήσει επίσημο δείπνο και δηλώσεις στον Τύπο.
Βασικό θέμα στην ατζέντα των συνομιλιών μεταξύ του Ηνωμένου Βασιλείου και της Τουρκίας είναι η συμφωνία για την πώληση στην Τουρκία μαχητικών Eurofighter.
Ο αγγλόγλωσσος ενημερωτικός δικτυακός τόπος Middle East Eye αναφέρει ότι ο Στάρμερ έστειλε στην Άγκυρα πριν από την άφιξή του δύο Eurofighter. Δεν διευκρινίζεται αν τα αεροσκάφη αυτά θα μείνουν στην Τουρκία ή ήταν απλώς μία συμβολική κίνηση εκ μέρους του Βρετανού πρωθυπουργού.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο σχεδιασμός της Άγκυρας για την ενίσχυση της τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας προβλέπει ένα «μείγμα» 40 – 40 – 40 -δηλ. Eurofighters, F35, και το τουρκικής κατασκευής KAAN.
Κατά τη διάρκεια της πρόσφατης περιοδείας του σε χώρες του Κόλπου, ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν επρόκειτο να θέσει θέμα αγοράς από την Τουρκία μεταχειρισμένων μαχητικών αεροσκαφών Eurofighter Typhoon από το Κατάρ και το Ομάν.
Το πρακτορείο Reuters, επικαλούμενο ανώνυμη πηγή, μετέδωσε ότι η Τουρκία βρίσκεται κοντά στην υπογραφή συμφωνίας για την αγορά 12 Eurofighter από τις δύο χώρες.
Για την πώληση μεταχειρισμένων αεροσκαφών απαιτείται η άδεια της κοινοπραξίας Eurofighter, η οποία αποτελείται από το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, την Ιταλία και την Ισπανία.
Η Τουρκία έχει ήδη υπογράψει από τις 23 Ιουλίου μνημόνιο με τη Βρετανία για την αγορά αεροσκαφών Eurofighter. Το Λονδίνο ήταν από τους βασικούς υποστηρικτές της Τουρκίας για την άρση των γερμανικών αντιρρήσεων στην πώληση των μαχητικών.
Ο επικεφαλής της Διεύθυνσης Επικοινωνίας της τουρκικής προεδρίας, Μπουρχανετίν Ντουράν, δήλωσε ότι κατά τη συνάντηση θα συζητηθούν οι στρατηγικές σχέσεις μεταξύ της Τουρκίας και του Ηνωμένου Βασιλείου, οι οποίες βασίζονται σε στενή συμμαχία, καθώς και οι τρέχουσες περιφερειακές και διεθνείς εξελίξεις. Στην ατζέντα των συνομιλιών βρίσκονται μεταξύ άλλων οι εξελίξεις στη Γάζα, ο πόλεμος στην Ουκρανία, η αμυντική συνεργασία σε ευρύτερο επίπεδο, το διμερές εμπόριο κ.ά.
Τον Κιρ Στάρμερ συνοδεύουν στην Άγκυρα ο υπουργός ‘Αμυνας του Ηνωμένου Βασιλείου Τζον Χίλι και ο αρχηγός της Βασιλικής Αεροπορίας πτέραρχος Χαρβ Σμιθ.
Από εκεί εκτοξεύτηκε ο πυρηνοκίνητος πύραυλος της Ρωσίας Burevestnik, σύμφωνα με τους Νορβηγούς
Κινητοποίηση στη Σκανδιναβία έφερε η δοκιμή του νέου ρωσικού πυραύλου.
Η στρατιωτική υπηρεσία πληροφοριών της Νορβηγίας ανακοίνωσε σήμερα ότι η δοκιμή του νέου πυρηνοκίνητου πυραύλου κρουζ μεγάλου βεληνεκούς Burevestnik («Θαλασσοβάτης») που πραγματοποίησε η Ρωσία την περασμένη εβδομάδα έγινε από το αρχιπέλαγος της Novaya Zemlya ( Νόβαγια Ζεμλιά – Νέα Γη) στην θάλασσα του Μπάρεντς.
Ο πύραυλος σύμφωνα με την ενημέρωση που έκανε ο αρχηγός του γενικού επιτελείου εθνικής άμυνας της Ρωσίας Βαλέρι Γκεράσιμοφ στον πρόεδρο Βλαντίμιρ Πούτιν διέσχισε απόσταση 14.000 χιλιομέτρων και βρισκόταν στον αέρα για περίπου 15 ώρες.
Ο Πούτιν έχει δηλώσει ότι ο πύραυλος 9M730 Burevestnik είναι «αθέατος» στα σημερινά και μελλοντικά συστήματα αντιπυραυλικής άμυνας, με σχεδόν απεριόριστο βεληνεκές και μη προβλέψιμη πορεία πτήσης.
Ο νέος πυρηνοκίνητος πύραυλος μπορεί να φέρει πυρηνική κεφαλή.
Σε χθεσινές του δηλώσεις, ο Πούτιν, ντυμένος με στολή παραλλαγής, δήλωσε στον Γκεράσιμοφ ότι οι κρίσιμης σημασίας δοκιμές του Burevestnik ολοκληρώθηκαν και ότι θα ξεκινήσουν εργασίες για το τελικό στάδιο πριν από την ανάπτυξη των πυραύλων.
ΑΠΕΜΠΕ – ΑΠΕΜΠΕ-EPA-RUSSIAN DEFENCE MINISTRY PRESS SERVICE photo αρχείου
Ο πόλεμος των drones! Το ΒΙΝΤΕΟ από Ουκρανία που πρέπει να ταρακουνήσει αρκετούς
Ιδίως όσους πιστεύουν ακόμα πως οι σύγχρονοι πόλεμοι κερδίζονται με... τυφέκια και άρματα μάχης.
Εδώ και 3μιση χρόνια, η σύγκρουση στην Ουκρανία έχει αλλάξει στην πράξη όλα όσα ξέραμε για τη διεξαγωγή των πολέμων.
Δεν τον αποκαλούν τυχαία και ως «ο πόλεμος των drones».
Τα μη επανδρωμένα συστήματα κάθε είδους (σε αέρα, ξηρά και θάλασσα) έχουν πλημμυρίσει κατά αμέτρητα χιλιάδες όλη την Ουκρανία.
Ίσως σε ένα από τα πιο σοκαριστικά βίντεο από το ουκρανικό μέτωπο, καταγράφονται σμήνη από drones-καμικάζι πάνω από την περιοχή του Pokrovsk, στην οποία διεξάγονται οι σκληρότερες μάχες των τελευταίων εβδομάδων.
Σύμφωνα μάλιστα με ρωσικές πηγές, το βίντεο φέρεται να καταγράφει ουκρανικά UAV τα οποία πετούν κατά «σμήνη» από το μέτωπο του Ποκρόφσκ και επί της ουσίας αυτά αποτελούν την περιβόητη «ουκρανική γραμμή άμυνας»και όχι οι ούτως ή άλλως λιγοστοί στρατιώτες (όσοι έχουν επιζήσει).
Αυτά τα πλάνα αποτελούν παράλληλα και ένα γερό «ταρακούνημα» σε όσους αρνούνται να δουν πως η μέθοδος με την οποία διεξάγονται οι πολεμικές επιχειρήσεις έχει αλλάξει ριζικά:
Modern war looks like this. Drones completely fill the sky.
Russian sources claim the video shows Ukrainian UAVs over the Pokrovsk front, admitting that moving any vehicles is suicide and there are no real defenses against drones. pic.twitter.com/4VrXXkVFoR
Θεσσαλονίκη: Υπό καταρρακτώδη βροχή παρέλασαν οι μαθητές κερδίζοντας το θερμό χειροκρότημα του κόσμου
Υπό καταρρακτώδη βροχή παρέλασαν σήμερα το πρωί στο κέντρο της Θεσσαλονίκης μαθητές από 21 Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια, στο πλαίσιο του εορτασμού των επετείων της 26ης Οκτωβρίου 1912 και 28ης Οκτωβρίου 1940
Η μαθητική παρέλαση πραγματοποιήθηκε στην οδό Τσιμισκή υπό τους ήχους της Φιλαρμονικής Ορχήστρας του Δήμου Θεσσαλονίκης και οι μαθητές, που δεν πτοήθηκαν από την έντονη βροχόπτωση -ακόμη κι εκείνοι των δημοτικών σχολείων στους οποίους προτάθηκε να μην παρελάσουν- κέρδισαν το θερμό χειροκρότημα των παρισταμένων.
Μαθητική παρέλαση για την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940 στην Θεσσαλονίκη, Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2025. (ΝΑΣΟΣ ΣΙΜΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)
Μαθητική παρέλαση για την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940 στην Θεσσαλονίκη, Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2025. (ΝΑΣΟΣ ΣΙΜΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)
«Σήμερα οι μαθητές και οι μαθήτριες εδώ στην πρωτεύουσα της Μακεδονίας έστειλαν το δικό τους μήνυμα κόντρα σε αυτούς που λένε διάφορα αρνητικά για τη νέα γενιά. Παρήλασαν κάτω από καταρρακτώδη βροχή τιμώντας τα εθνικά σύμβολα, παρήλασαν σε άψογους σχηματισμούς, μούσκεμα, δείχνοντας όμως ότι έτσι συμβάλλουν και γιορτάζουν τις εθνικές μας επετείους», δήλωσε ο υφυπουργός Εσωτερικών (τομέας Μακεδονίας Θράκης), Κώστας Γκιουλέκας.
«Μέσα σε αντίξοες συνθήκες παρήλασαν τα παιδιά και μας δείχνουν ότι το αύριο μπορεί να είναι αντάξιο του ένδοξου παρελθόντος μας», δήλωσε ο αρμόδιος για την Ανώτατη Εκπαίδευση υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Νίκος Παπαϊωάννου.
«Βλέποντας τα παιδιά να παρελαύνουν σήμερα κάτω από την καταρρακτώδη βροχή θυμήθηκα τους Αγίους που γιορτάζει σήμερα η Εκκλησία, τους συναθλητές του Αγίου Δημητρίου, τον Νέστορα και τον Λούπο. Νέοι άνθρωποι κι εκείνοι αγωνίστηκαν και τα παιδιά είναι εκείνα που με το ίδιο αγωνιστικό φρόνημα διαδηλώνουν την πίστη τους στις αξίες του Γένους μας», δήλωσε ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Φιλόθεος.
«Τα παιδιά έδωσαν το δικό τους μήνυμα, ότι είναι εδώ για να παλέψουν στο μέλλον για την πατρίδα με όλες τους τις δυνάμεις, είναι τα παιδιά που μας κάνουν υπερήφανους», δήλωσε ο υφυπουργός Ανάπτυξης, Σταύρος Καλαφάτης.
«Τιμούμε σήμερα δύο από τις πιο λαμπρές σελίδες της νεότερης ελληνικής ιστορίας, την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης μας, το 1912 και το ηρωικό ΟΧΙ του 40. Δύο σημαντικά γεγονότα που μπορεί να απέχουν τρεις δεκαετίες, τα ενώνει όμως το νήμα της αγάπης στην πατρίδα, της δύναμης, της ενότητας του ελληνικού λαού και της πίστης στις αρχές της ελευθερίας», δήλωσε ο περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Αλέξανδρος Κόπτσης.
«Τα παιδιά σήμερα κατάφεραν να μας συγκινήσουν, απέδειξαν ότι έχουν και θάρρος και δύναμη και πολλές ελπίδες για το μέλλον», δήλωσε ο αντιπεριφερειάρχης ΜΕ Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Γιουτίκας.
«Πρέπει να θυμόμαστε όλοι ότι η επένδυση στην παιδεία δεν είναι κόστος, είναι επένδυση στο μέλλον και είναι ο μόνος δρόμος για δημοκρατία, για δικαιοσύνη και είναι ο μόνος ανοιχτός δρόμος για το μέλλον», δήλωσε εκπροσωπώντας το ΠΑΣΟΚ- Κίνημα Αλλαγής η βουλευτής Ράνια Θρασκιά, ενώ ο βουλευτής Πέτρος Παππάς συνεχάρη τους μαθητές τονίζοντας ότι «όλοι όσοι μετέχουν της ελληνικής παιδείας δικαιούνται να σηκώνουν την ελληνική σημαία».
«Δεν υπάρχει τίποτα πιο ελπιδοφόρο από τη νέα γενιά που τιμά με τέτοιο τρόπο τις αξίες αλλά και τους αγώνες των προγόνων μας», δήλωσε η βουλευτής Επικρατείας της ΝΔ Νεφέλη Χατζηϊωαννίδου, ενώ ο βουλευτής της ΝΔ Δημήτρης Κούβελας ευχήθηκε «το παράδειγμα των ηρώων του ένδοξου έπους του 40 να εμπνεύσει τους ηγέτες του μέλλοντος, τα παιδιά μας».
«Είμαστε πολύ περήφανοι για τη νέα γενιά που παρέλασε σήμερα. Παίρνουμε παράδειγμα από αυτήν», δήλωσε ο βουλευτής και εκπρόσωπος Τύπου του Κινήματος Δημοκρατίας Μιχάλης Χουρδάκης. Στην εξέδρα των επισήμων βρέθηκαν επίσης η υφυπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Έλενα Ράπτη, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κατερίνα Νοτοπούλου, η αντιπεριφερειάρχης Μελίνα Δερμεντζόπουλου και στελέχη της εκπαίδευσης.
Πριν την παρέλαση αντιπροσωπείες μαθητών κατέθεσαν στεφάνια στο Ηρώο του Γ΄ Σώματος Στρατού, παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης, ενώ μετά την παρέλαση κατέθεσαν στεφάνια στα μνημεία των Ηρώων, στις προτομές και στους ανδριάντες.
(ΑΠΕ -ΜΠΕ / photo εσωτερικές και εξωφύλλου: eurokinissi)
Τρόμος για ηλικιωμένη στη Θεσσαλονίκη- «Θα σου κόψουμε το κεφάλι και θα το κρεμάσουμε στο μπαλκόνι»
Το πρώτο τηλεφώνημα έγινε σήμερα το πρωί στο σταθερό της ογδοντάχρονης Κ.Γ. στην περιοχή της Καλαμαριάς Θεσσαλονίκης και μια άγνωστή της γυναίκα στην άλλη άκρη της γραμμής, άρχισε το γνωστό παραμύθι
«Έλα μαμά, χτύπησα ένα παιδί με το αυτοκίνητό μου και είμαι στο αστυνομικό τμήμα χρειάζομαι χρήματα». Η κυρία όμως, ούσα υποψιασμένη, της απάντησε: με ένα «ναι, ναι, σας έχουμε πάρει χαμπάρι απατεώνες», και της έκλεισε το τηλέφωνο. Δεν πέρασαν περισσότερα από πέντε λεπτά και το τηλέφωνο ξαναχτύπησε. Αυτή τη φορά, ήταν ένας αγριεμένος άντρας που την απείλησε πως γνωρίζει που μένει, θα πάει να της κόψει το κεφάλι και να το κρεμάσει στο μπαλκόνι της. Έντρομη η γυναίκα, του έκλεισε τη γραμμή χωρίς να πει τίποτα. Ακολούθησε σε λίγο τρίτο τηλεφώνημα. Η άγνωστη φωνή, στο ίδιο απειλητικό ύφος είπε στην ογδοντάχρονη ότι είναι δέκα άτομα, θα έρθουν στο σπίτι, θα τη δέσουν και θα την σαπίσουν στο ξύλο. Εκείνη έκλεισε και πάλι το τηλέφωνο και με την υποψία ότι όντως μπορεί να ξέρουν πού μένει γιατί επιμένουν, πήγε στη γειτόνισσα παίρνοντας μαζί της την συσκευή του σταθερού τηλεφώνου.
Οι δράστες αφού είδαν ότι δεν έπιασαν το πρώτο «κλασικό» κόλπο και οι απειλές, άλλαξαν τροπάρι. Το τέταρτο τηλεφώνημα ήταν από γυναίκα πάλι, που της είπε ότι καλούσε από την Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και το όνομά της ήταν Παπανικολάου. Όταν η ηλικιωμένη την ρώτησε τι ήθελε, εκείνη απάντησε πως τάχα έπιασαν την σπείρα που προβαίνει σε τηλεφωνικές απάτες και ότι στην τσέπη του ενός βρήκαν ένα χαρτάκι με δέκα τηλέφωνα ανάμεσα στα οποία και το δικό της. Η «αστυνομικός» της ανέπτυξε ολόκληρη θεωρία δήθεν για το πώς θα προστατευθεί από τους … απατεώνες. «Μην εμπιστεύεστε κυρία μου κανέναν, είναι γνωστές οι απάτες, παριστάνουν ακόμα και τους υπαλλήλους της ΔΕΗ ή εταιρειών τηλεφωνίας, κλπ κλπ» είπε και στο τέλος πρόσθεσε: «Αν σας ξαναπάρουν τηλέφωνο, μην το κλείσετε, αφήστε το ανοιχτό και πατήστε το νούμερο 100».
Η ογδοντάχρονη άκουγε το κήρυγμα κατά των «απατεώνων» και προς στιγμή «τσίμπησε». Σκέφτηκε, ωστόσο, ότι δε θα μπορούσε τόσο γρήγορα να «εξιχνιαστεί» μια τηλεφωνική απάτη και να έπιασαν άνθρωπο που είχε στη τσέπη του χαρτί με 10 τηλέφωνα, εν εκ των οποίων το δικό της. Δεν είχε περάσει καν ένα δίωρο από τα προηγούμενα τηλεφωνήματα, από το πρώτο μέχρι και το τελευταίο!
Η γυναίκα που ήταν στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής σύμφωνα με την μαρτυρία της 80χρονης, μιλούσε άριστα ελληνικά, απλά είχε μια «παράξενη προφορά». Όταν την ρώτησε από πού είναι γιατί διακρίνει «κάποια προφορά» ( το υποψήφιο θύμα ήταν δασκάλα στα νιάτα της), εκείνη δήλωσε Πόντια. Ο θεός όμως φυλάει τον κλέφτη αλλά φυλάει και το νοικοκύρη. «Κι εγώ Πόντια είμαι αλλά οι Πόντιοι δεν μιλάνε έτσι» της απάντησε…. Εκείνη όμως συνέχισε το «ποίημα», βρίζοντας δήθεν τους απατεώνες. Την προέτρεψε μάλιστα αν την ξανακαλέσουν να αφήσει το τηλέφωνο ανοιχτό, να πατήσει το 100 και της συνέστησε να κάνουν επιτόπου μια δοκιμή. «Δεν χρειάζεται, το κατάλαβα, μόλις με καλέσουν θα πατήσω αυτό το νούμερο» της είπε για να την αποφύγει και έκλεισε την γραμμή.
Ακολούθησαν αλλεπάλληλες κλήσεις αλλά η γυναίκα δεν σήκωνε το τηλέφωνο. Ενημέρωσε στη συνέχεια την Αστυνομία που κατάγραψε το επεισόδιο και της συνέστησε να είναι προσεκτική.
Κάπου εδώ η περιπέτεια της ογδοντάχρονης έλαβε τέλος, όμως από την αφήγησή της προκύπτει ότι οι σπείρες που εξαπατούν τον κόσμο, έχουν «ανέβει επίπεδο» στις μεθόδους και το θράσος, φτάνοντας στο σημείο να απειλούν και να τρομοκρατούν ανοιχτά, τα υποψήφια θύματά τους. Εν προκειμένω ατύχησαν γιατί η γυναίκα, ενημερωμένη και ως εκ τούτου υποψιασμένη τους αντιμετώπισε όπως έπρεπε, αλλά αυτό δεν συμβαίνει πάντα.
Φονικό στην Κίσσαμο Χανίων: Παραδόθηκε ο άνδρας που εκτέλεσε τον 52χρονο στη Γιορτή Κάστανου
Τα ερωτήματα για τις σχέσεις των δύο ανδρών που έχουν και μεγάλη διαφορά ηλικίας παραμένουν και είναι υπό διερεύνηση
Στις αστυνομικές αρχές παραδόθηκε πριν από λίγη ώρα ο δράστης της δολοφονίας, χθες Κυριακή αργά το απόγευμα, κατά την διάρκεια της γιορτής Καστάνου στο χωριό Έλος, του Δήμου Κισσάμου Χανίων.
Ο 25χρονος που πυροβόλησε και σκότωσε τον 52χρονο, έχει αναφέρει σε πρώτο χρόνο ότι ουδεμία συγγενική σχέση έχει με το θύμα και το γεγονός ότι έχουν ίδιο επώνυμο αφορά σε συνωνυμία και μόνο.
Οι ανακρίσεις και οι λήψη μαρτυριών συνεχίζονται από την Αστυνομία ενώ τα ερωτήματα για τις σχέσεις των δύο ανδρών που έχουν και μεγάλη διαφορά ηλικίας παραμένουν και είναι υπό διερεύνηση.
Ο δικηγόρος που συνόδευσε τον 25χρονο δράστη κατά την παράδοση του, αναμένεται να λάβει τη δικογραφία για τις περαιτέρω κινήσεις του.
Έρευνα για ΟΠΕΚΕΠΕ: Αναβαθμίστηκαν οι κατηγορίες για τον λογιστή – Στους 11 οι προφυλακιστέοι
Ενδέκατο ένταλμα προσωρινής κράτησης εξέδωσαν ο εντεταλμένος Ευρωπαίος Ανακριτής και η Ευρωπαία Εισαγγελέας για κατηγορούμενο που απολογήθηκε σήμερα στην υπόθεση της εγκληματικής οργάνωσης που στόχευε επιδοτήσεις από τον ΟΠΕΚΕΠΕ
Η διαδικασία των απολογιών συνεχίζεται σήμερα με την ομάδα των τελευταίων έξι κατηγορουμένων στην υπόθεση. Ανάμεσα σε αυτούς που θα βρεθούν στο ανακριτικό γραφείο είναι και ο λογιστής σε βάρος του οποίου η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία αναβάθμισε την κατηγορία, καθώς φαίνεται να είχε κομβικό ρόλο στην λειτουργία της οργάνωσης.
Η προφυλάκιση που αποφάσισαν οι δύο δικαστικοί λειτουργοί αφορά έναν κατηγορούμενο, που δήλωνε περιστασιακά απασχολούμενος, ο οποίος φαίνεται να υπέβαλε δηλώσεις με μη ορθά στοιχεία προκειμένου να λαμβάνει επιδοτήσεις. Απολογία έδωσε επίσης και άλλος ένας κατηγορούμενος ο οποίος αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους. «Είχα εμπιστευτεί τους κωδικούς taxisnet σε κάποιον από τους συγκατηγορουμένους μου, ο οποίος τους διαχειρίστηκε κατά τρόπο παράνομο με αποτέλεσμα να καταγράφονται ως περιουσία μου, χωράφια που ποτέ δεν είχα στη κατοχή μου», φέρεται να ισχυρίζεται για την εμπλοκή του.
Τσιάρας: Ζήτησε την ενεργοποίηση όλων των ευρωπαϊκών μηχανισμών για στήριξη της κτηνοτροφίας
Ο κ. Τσιάρας σημείωσε ότι η νέα ΚΑΠ πρέπει να δίνει έμφαση στη στήριξη των νέων και των πραγματικών παραγωγών και τόνισε ότι η στήριξη του πρωτογενούς τομέα σημαίνει διατήρηση και ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής
Την ενεργοποίηση όλων των ευρωπαϊκών μηχανισμών για την αντιμετώπιση των ζωονόσων και τη στήριξη του κόσμου που εξαρτάται από την κτηνοτροφία ζήτησε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Κώστας Τσιάρας, προσερχόμενος στη συνεδρίαση του Συμβουλίου Υπουργών Γεωργίας και Αλιείας της ΕΕ, που πραγματοποιείται στο Λουξεμβούργο στις 27 και 28 Οκτωβρίου 2025.
Αναφερόμενος στις σύγχρονες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ευρωπαϊκή γεωργία και κτηνοτροφία, ο Έλληνας υπουργός δήλωσε ότι η εποχή των προκλήσεων συνοδεύεται και από την εμφάνιση ζωονόσων εκτεταμένα σε πολλές χώρες. Όπως είπε, είναι η στιγμή που πρέπει να ενεργοποιηθούν όλοι οι ευρωπαϊκοί μηχανισμοί, κυρίως για να υπάρξει η στήριξη όχι μόνο της κτηνοτροφίας, αλλά και όλων αυτών που εξαρτώνται από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα του πρωτογενούς τομέα.
Ο κ. Τσιάρας υπογράμμισε τη σημασία του πρωτογενούς τομέα για τη διατήρηση της κοινωνικής συνοχής και τόνισε ότι η Ευρώπη αποδεικνύει πάντα πως τις κρίσιμες στιγμές συνεργάζεται, δίνει όλη τη δύναμή της και καταφέρνει μέσα από αποφάσεις και συγκεκριμένες επιλογές να στηρίζει τον πρωτογενή τομέα, να του δίνει την επιλογή της ανθεκτικότητας και της βιωσιμότητας και κυρίως να τον αναδεικνύει σε έναν από τους πιο σημαντικούς παράγοντες κοινωνικής συνοχής.
Επίσης, ο υπουργός επεσήμανε ότι η Ευρώπη βρίσκεται σε μία περίοδο που «πρέπει να αναθεωρήσουμε, αλλά βεβαίως και να προσέξουμε εξελίξεις οι οποίες αφορούν τον πρωτογενή τομέα, με σχεδιασμό και δράσεις που πρέπει να τον στηρίξουν, κυρίως μέσα από το πλαίσιο της νέας Κοινής Αγροτικής Πολιτικής».
Ακόμα, σημείωσε ότι η Ελλάδα επιμένει πως η νέα ΚΑΠ πρέπει να παραμείνει ισχυρή και ανεξάρτητη, για να μπορέσει να δώσει την πραγματική ώθηση, αλλά να στηρίξει και τη βιωσιμότητα του πρωτογενούς τομέα, μέσα από πολιτικές που αφορούν κυρίως την ανθεκτικότητά του.
Επιπλέον, ο κ. Τσιάρας αναφέρθηκε στην ανάγκη να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στους νέους ανθρώπους, στις γυναίκες, στις απομακρυσμένες και μειονεκτικές περιοχές, τονίζοντας ότι πρέπει «να διασφαλίσουμε ισχυρούς πόρους, ώστε η νέα προγραμματική περίοδος να συνοδεύεται από την πραγματική στήριξη του πρωτογενούς τομέα».
Άμεση παράταση της υποχρεωτικής εφαρμογής του συστήματος IRIS ζητάνε παράγοντες της αγοράς
Παράταση για την εφαρμογή του συστήματος πληρωμών IRIS ζητάει το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΕΑ).
Όπως αναφέρει, σε δήλωσή του, ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, «από την 1η Νοεμβρίου ξεκινά, σύμφωνα με τον νόμο, η εφαρμογή νέου συστήματος πληρωμών, του IRIS. Ειδικότερα, από τη συγκεκριμένη ημερομηνία και μετά, οι επιχειρήσεις είναι υποχρεωμένες να δέχονται πληρωμές μέσω αυτού του συστήματος.
Όμως για να εφαρμοστεί κάτι, πρέπει να υπάρχουν και οι ανάλογες υποδομές. Κάτι, που σύμφωνα με τους λογιστές, δεν ισχύει για το IRIS. Και ο λόγος είναι γιατί πρέπει να γίνουν οι κατάλληλες ενέργειες και από τις τράπεζες. Άρα, από τη στιγμή που δεν ισχύει να γίνει στην πράξη η νέα εφαρμογή μέσα στις προβλεπόμενες προθεσμίες, θεωρούμε ως ΕΕΑ επιβεβλημένο να ανακοινώσει άμεσα η κυβέρνηση μία παράταση μέχρι να ολοκληρωθούν όλα τα απαιτούμενα βήματα και να μην κινδυνεύσουν επιχειρήσεις με επιβολή προστίμων χωρίς να ευθύνονται σε τίποτα».
«Πάγια θέση του Επιμελητηρίου μας είναι ότι πρέπει να αξιοποιήσουμε όλα τα “εργαλεία” που μας δίνει πλέον η τεχνολογία για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών και τον περιορισμό της φοροδιαφυγής. Όμως, πρέπει πρώτα ως κράτος να έχουμε διασφαλίσει ότι όλα έγιναν σωστά και το όποιο σύστημα είναι λειτουργικό και μετά να απαιτείται η πλήρης εφαρμογή των νέων μέτρων», πρόσθεσε ο κ. Χατζηθεοδοσίου.
«Και παράλληλα θα πρέπει το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης να υπολογίσει και το θέμα του κόστους που απαιτείται για την ψηφιακή μετάβαση των επιχειρήσεων. Η οποιαδήποτε εφαρμογή ενός νέου μέτρου σημαίνει και κόστος, το οποίο πολλές φορές είναι δυσβάστακτο για τις επιχειρήσεις. Το είδαμε με το σύστημα POS, το βλέπουμε και πάλι με το IRIS. Σήμερα απαιτείται ένα ποσό από 500 έως 1.500 ευρώ για να λειτουργήσουν οι επιχειρήσεις με το νέο σύστημα. Από τη στιγμή που η κυβέρνηση απαιτεί την άμεση προσαρμογή των επιχειρήσεων στα νέα δεδομένα, οφείλει να εξετάσει και αυτήν την παράμετρο και να δημιουργήσει νέα χρηματοδοτικά “εργαλεία” που θα στηρίξουν επιχειρήσεις και επαγγελματίες για τη μετάβαση στην επόμενη μέρα», κατέληξε ο πρόεδρος του ΕΕΑ.
Συντεχνία Αρτοποιών Αθηνών Προαστίων Περιχώρων
Από την πλευρά της, και η Συντεχνία Αρτοποιών Αθηνών Προαστίων Περιχώρων (ΣΑΑΠΠ) ζητάει την παράταση της προθεσμίας εφαρμογής των σχετικών υποχρεώσεων, ώστε οι επιχειρήσεις του κλάδου να μπορέσουν να ανταποκριθούν στην προσαρμογή στα νέα ψηφιακά συστήματα, τόσο με την αναβάθμιση του εξοπλισμού όσο και με την εκπαίδευση του προσωπικού.
«Στις σημερινές συνθήκες, ο κλάδος μας καλείται να απαντήσει σε πολλαπλές προκλήσεις οικονομικές, ενεργειακές και τεχνολογικές, και ιδιαιτέρως επιβαρύνεται για μία ακόμη φορά από τις υποχρεώσεις που προκύπτουν για την ψηφιοποίηση, διασύνδεση και τον φορολογικό έλεγχο των επιχειρήσεων», υπογραμμίζεται σε σχετική ανακοίνωση.
Στα αποκαλυπτήρια του πρώτου μνημείου για τους ΛΟΑΤΚΙ στρατιώτες της Βρετανίας ο βασιλιάς Κάρολος
Ο βασιλιάς Κάρολος πρόκειται σήμερα να κάνει τα αποκαλυπτήρια ενός μνημείου για το ΛΟΑΤΚΙ+ στρατιωτικό προσωπικό κατά την πρώτη επίσημη εκδήλωση του για την υποστήριξη της κοινότητας.
Το χρηματοδοτούμενο από την κυβέρνηση μνημείο με τίτλο “Ανοιχτή Επιστολή” είναι αφιερωμένο στα μέλη της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας που υπηρετούν σήμερα στις ένοπλες δυνάμεις, αλλά και σε όσους υπηρέτησαν υπό την απαγόρευση, που ξεκίνησε να εφαρμόζεται το 1967.
Πρόκειται για ένα γλυπτό από ορείχαλκο που μοιάζει με ένα τσαλακωμένο κομμάτι χαρτί.
Ο Κάρολος, ανώτατος διοικητής των βρετανικών Ενόπλων Δυνάμεων, αναμένεται να καταθέσει λουλούδια στο Εθνικό Μνημείο Arboretum στο Στάφορντσαϊρ.
Η Κλερ Φίλιπς, μια λεσβία ταξίαρχος που εντάχθηκε στον στρατό το 1995 όταν ακόμη απαγορευόταν να είναι κάποιος ανοιχτά ομοφυλόφιλος, δήλωσε ότι ο σχεδιασμός του μνημείου την αγγίζει ιδιαίτερα και είναι ένας “τόσο εκπληκτικός τρόπος συμβολισμού για ανθρώπους οι οποίοι επλήγησαν τόσο σφοδρά από την απαγόρευση”.
“Το έργο αυτό χρησιμοποιεί τα λόγια των βετεράνων μας και του στρατιωτικού μας προσωπικού για να περιγράψουν πώς ήταν να υπόκεισαι σε αυτή την απαγόρευση…για να ξεκινήσει η διαδικασία της συμφιλίωσης. Με τιμά βαθύτατα που βρίσκομαι εδώ σήμερα”, δήλωσε η ίδια στο Sky News.
Ο Άλαστερ Σμιθ, ένα ομοφυλόφιλος λοχίας ο οποίος εντάχθηκε στον στρατό το 1998, δήλωσε στο Sky News ότι, παρότι πήρε χρόνο να αλλάξουν οι νοοτροπίες στον στρατό, δεν αντιμετώπισε κάποια προκατάληψη εκεί, αλλά στον πολιτικό του βίο.
Με πληροφορίες από ΑΠΕΜΠΕ – ΑΠΕΜΠΕ-EPA-EPA photo αρχείου