Άρθρα

Last Samurai Standing: Κυκλοφόρησε το νέο τρέιλερ για την “battle royale” σειρά του Netflix με Σαμουράι!

Έρχεται στις 13 Νοεμβίου

Με λιγότερο από τρεις εβδομάδες να απομένουν μέχρι την κυκλοφορία του “Last Samurai Standing” στο Netflix, ο streamer μοιράστηκε ένα νέο τρέιλερ για την ιαπωνική δραματική σειρά δράσης που διαδραματίζεται στον 19ο αιώνα.

Στο Last Samurai Standing, παρασύρονται σε ένα βίαιο παιχνίδι που ονομάζεται Kodoku, στο οποίο ο τελευταίος διαγωνιζόμενος που θα μείνει ζωντανός θα διεκδικήσει ένα χρηματικό έπαθλο που θα αλλάξει τη ζωή του. Εμποτισμένη με μία μοναδική ιαπωνική αισθητική, η σειρά ζωντανεύει ένα συναισθηματικό και συναρπαστικό κεφάλαιο της ιστορίας.

Ο παραγωγός, πρωταγωνιστής και χορογράφος δράσης, Τζουνίτσι Οκάντα, λέει ότι αυτός και ο σεναριογράφος και σκηνοθέτης Μιτσίτο Φούτζιι ξεκίνησαν να «επαναπροσδιορίζουν» το τυπικό έργο εποχής. «Ο κρυφός μου στόχος ήταν να δημιουργήσω ένα νέο είδος δράματος εποχής , ένα που να είναι επίσης δράμα δράσης… Κάτι φτιαγμένο εξ ολοκλήρου στην Ιαπωνία, αλλά φτιαγμένο για όλο τον κόσμο», λέει. «Βασίζεται σε σοβαρά θέματα, αλλά οι χαρακτήρες είναι έντονα σχεδιασμένοι και η ιστορία είναι πραγματικά διασκεδαστική».


Ποια είναι η ιστορία του Last Samurai Standing ;
Η ιστορία ξεκινά στην Ιαπωνία το 1878, 10 χρόνια μετά τις ένδοξες μέρες των σαμουράι. Απογυμνωμένοι από την ταυτότητά τους και το καθεστώς τους και χωρίς πλέον να τους επιτρέπεται ούτε καν να κουβαλούν σπαθιά, οι σαμουράι αγωνίζονται να επιβιώσουν σε αυτή τη νέα εποχή.

Καθώς το χάσμα πλούτου διευρύνεται και ταυτόχρονα εξαπλώνεται θανατηφόρα επιδημία χολέρας, δίνετια μια ευκαιρία σωτηρίας: μια πρόσκληση για συμμετοχή σε ένα τουρνουά για 100 δισεκατομμύρια γιεν. Η μάχη ξεκινά στο Κιότο και τελειώνει στο Τόκιο, αλλά το πρόβλημα είναι ότι μόνο ένας παίκτης θα επιβιώσει. Ποιος θα αντέξει το βάναυσο ταξίδι και ποιος είναι ο εγκέφαλος πίσω από αυτό το μυστηριώδες και δολοφονικό παιχνίδι;

Ποια είναι η ημερομηνία κυκλοφορίας του Last Samurai Standing ;
Τα έξι επεισόδια της νέας σειράς θα είναι διαθέσιμα στην πλατφόρμα στις 13 Νοεμβρίου.

Βασίζεται το “Last Samurai Standing” σε βιβλίο;
Ναι. Το Last Samurai Standing βασίζεται στο Ikusagami , ένα μπεστ σέλερ ιστορικό μυθιστόρημα, γραμμένο από τον βραβευμένο με Naoki συγγραφέα, Shogo Imamura, και εικονογραφημένο από τον Katsumi Tatsuzawa. Η επερχόμενη live-action μεταφορά, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη στο Netflix από τον Δεκέμβριο του 2022, έχει λάβει την έγκριση του Imamura.

Ποιοι είναι το καστ του Last Samurai Standing ;
Εκτός από τον ρόλο του ως παραγωγός και σκηνοθέτης των σκηνών δράσης, ο Junichi Okada πρωταγωνιστεί επίσης ως ο κύριος χαρακτήρας αυτής της ιστορίας, ο Shujiro Saga, ένας κάποτε φοβερός σαμουράι που συμμετέχει στο τουρνουά Kodoku με στόχο το χρηματικό έπαθλο για να σώσει τη γυναίκα και τον γιο του που έχουν πληγεί από χολέρα. Ο Okada είναι ένας από τους πιο αναγνωρισμένους ηθοποιούς της Ιαπωνίας, γνωστός για τους ρόλους του στις ταινίες Kisarazu Cat’s Eye , Hell Dogs , Tiger and Dragon και The Fable .

Δείτε το πλήρες καστ, καθώς και τα ονόματα των χαρακτήρων τους, παρακάτω.

Junichi Okada ως Shujiro Saga
Riho Yoshioka ως Shino Saga
Yumia Fujisaki ως Futaba Katsuki
Η Kaya Kiyohara ως Iroha Kinugasa
Masahiro Higashide ως Kyojin Tsuge
Hiroshi Tamaki ως Ukyo Kikuomi
Hideaki Ito ως Bukotsu Kanjiya
Shôta Sometani ως Kocha Kamui
Takayuki Yamada ως Jinbe Ando
Wataru Ichinose ως Raizo Tachibana
Taichi Saotome ως Shikura Adashino
Γιούγια Έντο ως Σανσούκε Γκιόν
Taiiku Okazaki ως Jinroku Keage
Jyo Kairi ως Shinnosuke Sayama
Καζουνάρι Νινομίγια ως Έντζου
Ο Yasushi Fuchikami ως Sakura
Gaku Hamada ως Toshiyoshi Kawaji
Ο Arata Iura ως Toshimichi Okubo
Tetsushi Tanaka ως Hisoka Maejima


(με πληροφορίες από netflix / photo: pixabay)

Η Μελόνι συναντήθηκε με τον Ούγγρο ομόλογό της Βίκτορ Όρμπαν

Τι αναφέρεται για την συνάντηση

Η Ιταλίδα πρωθυπουργός Τζόρτζια Μελόνι είχε συνάντηση, σήμερα το απόγευμα στη Ρώμη, με τον Ούγγρο ομόλογό της Βίκτορ Όρμπαν.

Όπως αναφέρεται σε ανακοινωθέν της ιταλικής κυβέρνησης, «η συνομιλία επέτρεψε να συζητηθούν οι προοπτικές των διμερών σχέσεων και να υπάρξει ανταλλαγή απόψεων σε ό,τι αφορά τα κύρια θέματα της διεθνούς επικαιρότητας, με ιδιαίτερη αναφορά στην κατάσταση στην Ουκρανία, στις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή και στην ευρωπαϊκή ατζέντα».

«Στα θέματα που αντιμετωπίσθηκαν, συμπεριλαμβάνονται και πρωτοβουλίες για μια αποτελεσματική και καινοτόμο διαχείριση των μεταναστευτικών ροών», προσθέτει η κυβέρνηση της Ρώμης.

«Οι δυο ηγέτες συζήτησαν και τις ευκαιρίες που προσφέρει το ευρωπαϊκό εργαλείο SAFE, αξιολογώντας ενδεχόμενες κοινές δράσεις της Ιταλίας και της Ουγγαρίας, προς στήριξη των τεχνολογικών και βιομηχανικών ικανοτήτων τους» καταλήγει η ανακοίνωση της κυβέρνησης Μελόνι.

ΑΠΕ-ΜΠΕ του ανταποκριτή Θ. Ανδρεάδη – Συγγελάκη, photo αρχείου EPA-CONSOLIDATED NEWS PHOTOS POOL

ΟΠΕΚΕΠΕ: Ολοκληρώθηκαν οι απολογίες των 37 κατηγορουμένων – 13 προφυλακίσεις, 23 ελεύθεροι με όρους

Ολοκληρώθηκαν οι απολογίες και των 37 κατηγορουμένων στην υπόθεση των παράνομων επιδοτήσεων από τον ΟΠΕΚΕΠΕ από πρόσωπα που φέρονται να είχαν συστήσει εγκληματική οργάνωση

Οι απολογίες ενώπιον του εντεταλμένου Ευρωπαίου Ανακριτή ξεκίνησαν την Παρασκευή με τους πρώτους 12 κατηγορούμενους, συνεχίστηκαν το Σάββατο και την Κυριακή και ολοκληρώθηκαν σήμερα. Η τελευταία απολογία που έλαβαν Ανακριτής και Εισαγγελέας, δόθηκε στο Νοσοκομείο Ευαγγελισμός όπου νοσηλεύεται ο 37ος κατηγορούμενος. Ο ασθενής κατηγορούμενος αφέθηκε ελεύθερος μετά τις εξηγήσεις του.

Η απολογητική διαδικασία για τους 37, κλείνει με δεκατρείς κατηγορούμενους να έχουν κριθεί προσωρινά κρατούμενοι, μια γυναίκα, πρώην σύζυγος του αρχηγού, να τίθεται σε κατ’ οίκον περιορισμό με βραχιολάκι και ελεύθερους με όρους τους υπόλοιπους 23 κατηγορούμενους.

Για την υπόθεση που αποτελεί σκέλος της μεγάλης έρευνας που διενεργεί η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία έχουν απαγγελθεί κατηγορίες για τρία κακουργήματα και ένα πλημμέλημα που αφορούν τα αδικήματα της εγκληματικής οργάνωσης, της απάτης σχετική με επιχορηγήσεις, της υφαρπαγής ψευδούς βεβαίωσης και της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες.

(ΑΠΕ -ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Θεσσαλονίκη: Η Σοφία Βέμπο «επιστρέφει» στη Λ. Νίκης, στο χώρο όπου ξεκίνησε να τραγουδά

Παραμονή της 28ης Οκτωβρίου, η Θεσσαλονίκη είναι «ντυμένη» στα γαλανόλευκα και το μυαλό των περισσότερων πηγαίνει συνειρμικά στο τραγούδι-σύμβολο της εθνικής επετείου, το «Παιδιά της Ελλάδος παιδιά», που πολλοί σιγοτραγουδούν περπατώντας στην παραλιακή λεωφόρο Νίκης

Στο ύψος της Αγίας Σοφίας, πιθανόν το συναίσθημα να αλλάζει, αν και λίγοι γνωρίζουν ότι το σημερινό γωνιακό στέκι είναι ο τόπος όπου πρωτοεμφανίστηκε η «Τραγουδίστρια της Νίκης» Σοφία Βέμπο.

Την ιστορία αυτή επιδιώκει να κάνει γνωστή στο κοινό o Τομέας Μακεδονίας και Θράκης του Υπουργείου Εσωτερικών – , με την εκδήλωση που διοργανώνει ανήμερα της εθνικής επετείου του «ΟΧΙ», στον χώρο του «Garcon», εκεί όπου κάποτε βρισκόταν το θρυλικό κέντρο «Αστόρια Β», το μέρος απ’ όπου ξεκίνησε η πορεία της Σοφίας Βέμπο.

«Δύο ξεχωριστά “Παιδιά της Ελλάδος” υπήρξαν η Σοφία Βέμπο και ο θεατρικός συγγραφέας και σύζυγός της, Μίμης Τραϊφόρος. Η Σοφία τραγουδούσε την Ελλάδα με τα τραγούδια που έγραφε ο Τραϊφόρος και όλη η Ελλάδα τραγουδούσε μαζί της. Ειδικά στον πόλεμο του ’40, αυτή η γυναίκα ταυτίστηκε απόλυτα με τους αγώνες των Ελλήνων στρατιωτών στα βορειοηπειρωτικά βουνά και ύμνησε κυριολεκτικά αυτό το έπος», δηλώνει στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας – Θράκης) Κώστας Γκιουλέκας.

Στην εκδήλωση το βράδυ της 28ης Οκτωβρίου θα ξεδιπλωθεί η ιστορία που συνδέει την κορυφαία Ελληνίδα ερμηνεύτρια με το νεοκλασικό κτήριο του ’31, έναν χώρο που παραμένει μέχρι σήμερα γεμάτος ζωή, φως και θάλασσα, τόπο συνάντησης, κουβέντας και μουσικής. «Εκεί λοιπόν πρόκειται να αποκαλύψουμε μια μαρμάρινη πλάκα, για να γνωρίζουν όλοι οι περαστικοί ότι σ’ εκείνον τον χώρο, σε εκείνο το μέρος, σε εκείνο το μαγαζί που τότε λεγόταν «Αστόρια Β», η Σοφία Βέμπο έκανε το ντεμπούτο της, την πρώτη της εμφάνιση», προσθέτει ο κ. Γκιουλέκας.

Ο ίδιος συνδέθηκε ιδιαίτερα με το ζεύγος Βέμπου–Τραϊφόρου, το οποίο αποκαλεί «κάτι σαν πνευματικούς γονείς» του. Όπως λέει, του έμαθαν πολλά και τους οφείλει μεγάλη ευγνωμοσύνη. Στόχος του είναι να «συστήσει» στις νεότερες γενιές τόσο τις προσωπικότητές τους όσο και μια λιγότερο γνωστή, αλλά ουσιαστική, πτυχή της ελληνικής μουσικής ιστορίας.

Η άγνωστη αρχή μιας μεγάλης ιστορίας

Το κτήριο που στέκει ακόμα σήμερα στη λεωφόρο Νίκης, χτίστηκε το 1931. Δύο χρόνια αργότερα, μια σύμπτωση έμελλε να γράψει μουσική ιστορία. Η νεαρή Σοφία Μπέμπου (σ.σ. το πραγματικό της όνομα), φτωχή και γεμάτη αγωνία για το μέλλον, ταξίδευε με καράβι από τον Βόλο στη Θεσσαλονίκη, αναζητώντας μια δουλειά για να στηρίξει την οικογένειά της. Καθώς τραγουδούσε στο κατάστρωμα, ένας άνδρας την πλησίασε και της είπε πως έχει πολύ ωραία φωνή και θα έπρεπε να ασχοληθεί με το τραγούδι. Εκείνη εξέλαβε το σχόλιο ως φιλοφρόνηση και δεν έδωσε σημασία.

Μερικές ημέρες αργότερα, στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, περπατώντας με τον αδελφό της, ξανασυνάντησε τυχαία τον ίδιο άντρα. Ήταν ο καλλιτεχνικός ιμπρεσάριος Κώστας Τσίμπας, που επανέλαβε την πρότασή του, τονίζοντας ότι αξίζει τον κόπο να ξεκινήσει. Παρά τις κοινωνικές προκαταλήψεις της εποχής απέναντι στο θέατρο και το τραγούδι, η ανάγκη να βοηθήσει την οικογένειά της υπερίσχυσε. Έτσι, αποδέχτηκε την πρόταση και έκανε την πρώτη της εμφάνιση στο «Αστόρια Β», όπου εντυπωσίασε αμέσως το κοινό. Ήταν η αρχή μιας θριαμβευτικής πορείας που άφησε ανεξίτηλο αποτύπωμα στην ιστορία του ελληνικού τραγουδιού και στην ψυχή ενός ολόκληρου έθνους.

Τραγουδίστρια για τον πόλεμο

Σε διάστημα λίγων μόλις μηνών, η Βέμπο είχε ήδη κατέβει στην Αθήνα. Όταν ξέσπασε ο πόλεμος του ’40, ήταν πια μια καταξιωμένη τραγουδίστρια. Η γνωριμία της με τον Μίμη Τραϊφόρο, που έμελλε να γίνει σύζυγός της και δημιουργικός της συνοδοιπόρος, έγινε τον Νοέμβριο του ’40 στο θέατρο «Μοντιάλ», όπου έπαιζαν και οι δύο -εκείνος ως κονφερασιέ κι εκείνη ως τραγουδίστρια.

Η Βέμπο, του ζήτησε να της γράψει ένα πολεμικό τραγούδι, πάνω στη μελωδία μιας παλιάς της επιτυχίας, του ερωτικού τραγουδιού «Ζεχρά». Ο Τραϊφόρος μετέτρεψε τους στίχους σε πολεμικούς κι έτσι …γεννήθηκε το «Παιδιά της Ελλάδος παιδιά», το τραγούδι που συνδέθηκε όσο κανένα άλλο με την εθνική επέτειο και έγινε ο παιάνας του Έπους του ’40.

Το ίδιο βράδυ η Βέμπο το ερμήνευσε για πρώτη φορά στο θέατρο «Μοντιάλ». Στις πρώτες σειρές του κοινού βρίσκονταν τραυματίες από το μέτωπο, που είχαν λάβει ειδική άδεια για να παρακολουθήσουν την παράσταση. Την ώρα της ερμηνείας, ένας στρατιώτης με κομμένα πόδια φώναξε: «Τραγούδα, Σοφία μου, τραγούδα! Όταν τραγουδάς, δεν νιώθουμε πόνους στα πόδια μας!» Η Βέμπο λύγισε και ξέσπασε σε κλάματα, ενώ το κοινό σηκώθηκε όρθιο και άρχισε να ψάλλει τον Εθνικό Ύμνο.

Μια εκδήλωση μνήμης στον τόπο που ξεκίνησαν όλα

Στη μνήμη της Σοφίας Βέμπο, που «ζει» ακόμα και εμπνέει με το «Βάζει ο Ντούτσε τη στολή του» και το «Πω πω τι έπαθε ο Μουσολίνι», θα πραγματοποιηθεί αύριο, 28 Οκτωβρίου στις 20:00, η εκδήλωση του Υπουργείου Εσωτερικών – Τομέα Μακεδονίας και Θράκης.

Εκτός από την αποκάλυψη μαρμάρινης πλάκας στο σημείο, η γνωστή ηθοποιός και μουσική ερμηνεύτρια Μελίνα Μποτέλλη θα αποδώσει τραγούδια της Σοφίας Βέμπο από την περίοδο του ελληνοϊταλικού πολέμου, συνοδεία πιάνου. Μια λιτή και συγκινητική τελετή που επανασυνδέει τη Θεσσαλονίκη με τη μουσική της ιστορία — και μας θυμίζει πως, μερικές φορές, ένα τραγούδι μπορεί να ταυτιστεί μ ένα έπος.

(ΑΠΕ -ΜΠΕ / Βαρβάρα Καζαντζίδου / photo: eurokinissi)

Σοκ στο Αζερμπαϊτζάν: Νύφη αυτοκτόνησε μετά τα σχόλια των πεθερικών της για το «προκλητικό» νυφικό της,vid

Μια νύφη αυτοκτόνησε αφού η οικογένεια του συζύγου της επέκρινε το νυφικό της ως «πολύ αποκαλυπτικό» και «προκλητικό»

Η 19χρονη Λιάμαν Μαμαντλί κατηγορήθηκε ότι φαινόταν «γυμνή» τη μεγάλη της μέρα επειδή οι ώμοι της ήταν ακάλυπτοι.

Ο πατέρας της, Μουράτ Μπαϊράμοφ, είπε ότι η κόρη του ήταν συντετριμμένη από την κριτική και λίγο αργότερα αυτοκτόνησε στον κήπο του σπιτιού των γονιών της στο Μινγκατσεβίρ του Αζερμπαϊτζάν .

«Ο άντρας της κόρης μου και οι γονείς του προκάλεσαν καβγά στο σπίτι μου εξαιτίας του νυφικού της», είπε. «Η κόρη μου δεν άντεξε και αυτοκτόνησε».

Αν και η θρησκεία του γαμπρού δεν έχει αναφερθεί, στο Αζερμπαϊτζάν η πλειοψηφία είναι μουσουλμάνοι

Ο πατέρας της διέψευσε κατηγορηματικά δημοσιεύματα των μέσων ενημέρωσης ότι η κόρη του μπορεί να ένιωσε πιέσεις να παντρευτεί έναν μεγαλύτερο άνδρα, τον 33χρονο Ελνούρ Μαμεντί.

«Μετά τον γάμο, ο Έλνουρ ήρθε στο σπίτι μας με τους γονείς του και προκάλεσε μεγάλο καβγά», είπε ο πατέρας.

«Είπαν: “Τι ντροπή. Πώς μπόρεσες να αφήσεις την κόρη σου να φορέσει ένα τόσο ντροπιαστικό, αποκαλυπτικό νυφικό;”»

Η 19χρονη Λιάμαν Μαμαντλί κατηγορήθηκε ότι έδειχνε «γυμνή» τη μεγάλη μέρα του γάμου της επειδή οι ώμοι της ήταν ακάλυπτοι.

«Απαντήσαμε ότι ήταν ένα κανονικό φόρεμα – που φορούν πολλές νύφες. Αλλά δεν ηρεμούσαν και συνέχιζαν να μαλώνουν.»

«Η διαμάχη συνεχίστηκε την επόμενη μέρα», είπε.

Οι γονείς του συζύγου την κατηγόρησαν ότι «ντροπιάζει τον γιο και την οικογένειά τους».

Ο τραγικός πατέρας είπε: «Η κόρη μου δεν άντεξε. Μέσα στην αγωνία και τη συναισθηματική αναταραχή της, έβαλε τέλος στη ζωή της».

Ο νέος σύζυγός της ήρθε στην κηδεία, αλλά ο απελπισμένος πατέρας είπε ότι «αρνήθηκε να τους αφήσει να μείνουν» και «τους έδιωξε».

Η αστυνομία διερευνά τώρα το ενδεχόμενο να κινήσει ποινική διαδικασία για τον «εκφοβισμό» της νύφης πριν από τον τραγικό θάνατό της.

Δείτε ΒΙΝΤΕΟ της νύφης ΕΔΩ

(photo: pixabay)

Η πρόεδρος του Μεξικού δήλωσε ότι συμφώνησε με τον Τραμπ να παρατείνουν την προθεσμία για τις εμπορικές συναλλαγές

Η πρόεδρος του Μεξικού Κλαούντια Σέινμπαουμ δήλωσε σήμερα ότι συνομίλησε με τον Αμερικανό πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ, το Σάββατο και ότι οι δύο συμφώνησαν να παρατείνουν την προθεσμία για τις εμπορικές συναλλαγές για «μερικές ακόμη εβδομάδες» ώστε να συζητήσουν τα εκκρεμή ζητήματα με την Ουάσινγκτον.

Οι ΗΠΑ συμφώνησαν τον Ιούλιο να αναστείλουν για 90 ημέρες την αύξηση των δασμών σε ορισμένα μεξικανικά προϊόντα στο 30% – από 25% – καθώς οι δύο χώρες συνέχιζαν τις συνομιλίες με στόχο την επίτευξη νέας εμπορικής συμφωνίας. Η παύση αυτή επρόκειτο να λήξει αυτήν την εβδομάδα.

«Το ενδιαφέρον μου συνίσταται στο να βεβαιωθώ ότι η 1η Νοεμβρίου δεν θα φτάσει χωρίς να έχουμε επικοινωνήσει και ότι έχουμε συμφωνήσει ότι οι ομάδες μας συνεχίζουν να εργάζονται» δήλωσε η Σέινμπαουμ κατά τη διάρκεια της καθιερωμένης πρωινής συνέντευξης Τύπου, προσθέτοντας ότι στόχος τους είναι να επιλύσουν 54 εκκρεμή εμπορικά εμπόδια.

«Πρακτικά κλείνουμε αυτό το θέμα», δήλωσε η ίδια.

Το μεξικανικό πέσο μετά τις δηλώσεις της Σέινμπαουμ ενισχύθηκε κατά 0,29% φθάνοντας στα 18,38 ανά δολάριο.

Το Μεξικό δεν έχει επηρεαστεί σε μεγάλο βαθμό από το κύριο βάρος των δασμών της κυβέρνησης Τραμπ χάρη στη συμφωνία ελεύθερων συναλλαγών της USMCA (εμπορική συμφωνία μεταξύ των ΗΠΑ, του Μεξικού και του Καναδά), η οποία πρόκειται να αναθεωρηθεί το επόμενο έτος.

Νωρίτερα τον Οκτώβριο η Σέινμπαουμ είχε δηλώσει πως είναι βέβαιη ότι το Μεξικό θα καταλήξει σε μια ευνοϊκή συμφωνία με τις ΗΠΑ για τις εμπορικές σχέσεις και ότι σχεδιάζει να παρουσιάσει νέες προτάσεις σε έργα ανάπτυξης ηλεκτρικών οχημάτων, ημιαγωγών, δορυφόρων, μη επανδρωμένων αεροσκαφών και ενός εργαστηρίου Τεχνητής Νοημοσύνης.

«Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε και δεν υπάρχει καμία περίπτωση στο εγγύς μέλλον να υπάρξει κάποια δασμολογική επιβάρυνση την 1η Νοεμβρίου», είπε η Σέινμπαουμ.

Ο Τραμπ είχε δηλώσει την περασμένη εβδομάδα ότι θέτει τέλος στις εμπορικές συνομιλίες με τον Καναδά, με τον Λευκό Οίκο να εκφράζει την απογοήτευσή του για την πρόοδο των διαπραγματεύσεων. Όταν η Σέινμπαουμ ρωτήθηκε τότε πώς θα αντιδράσει το Μεξικό και αν θα μπορούσε να διαπραγματευτεί ξεχωριστά με τον Καναδά, απάντησε ως εξής: «Ας μην προτρέχουμε».

ΑΠΕ-ΜΠΕ/photo αρχείου EPA-EFE

Σε αυτό συμφωνούν όλοι! Η Ρωσία τι θα κάνει όμως στο τέλος;

Ορατό το ενδεχόμενο παγκόσμια ύφεσης

Όπως αναφέρθηκε, η νέα δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ και οι επακόλουθοι εμπορικοί πόλεμοι θα μπορούσαν να οδηγήσουν την παγκόσμια οικονομία σε παγκόσμια ύφεση. Αυτό δήλωσε η εκπρόσωπος του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών, Μαρία Ζαχάροβα, -σε συνέντευξή της στο TASS στο περιθώριο του φόρουμ “Made in Russia”.

Σε αυτό συμφωνούν όλοι! Θα υπάρξει παγκόσμιο πρόβλημα στην οικονομία, το οποίο θα αναζητά λύσεις.

Το θέμα είναι ποιοί θα τις δώσουν και αν η Ρωσία συμφωνήσει σε αυτό και αποδεχθεί παρέμβαση στην οικονομία της.

Για την ώρα η «Αρκούδα» νιώθει και είναι αυτάρκης, ενώ στην Ανατολή συνάπτει «χρυσές» συμφωνίες.

«Οι εμπορικοί πόλεμοι υπήρχαν πάντα, αλλά με διαφορετικές μορφές. Στην τρέχουσα κατάσταση, η κλίμακα του αντίκτυπου της δασμολογικής πολιτικής των ΗΠΑ στο πολυμερές εμπορικό σύστημα θα εξαρτηθεί επίσης σε μεγάλο βαθμό από την φύση και το εύρος των μέτρων που λαμβάνουν οι εμπορικοί εταίροι των ΗΠΑ, μεταξύ άλλων μέσω διμερών συμφωνιών με την Ουάσινγκτον», σημείωσε η Ζαχάροβα.

Σε αυτό το πλαίσιο, εξέφρασε την πεποίθηση ότι «όλα αυτά θα μπορούσαν τελικά να οδηγήσουν σε μια παγκόσμια ύφεση».

Μεταξύ άλλων η διπλωμάτης τόνισε πως «δεν μπορεί να αποκλειστεί ότι, σε μια προσπάθεια να προστατευτούν από τη «ροή» αγαθών που έχουν απομονωθεί από την αγορά των ΗΠΑ λόγω υψηλών δασμών, τα μέλη του ΠΟΕ (σ.σ. Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου) θα αρχίσουν να αυξάνουν σημαντικά τους τελωνειακούς τους δασμούς και να εφαρμόζουν ενεργά ειδικά προστατευτικά μέτρα».

«Ως αποτέλεσμα, ο όγκος του διεθνούς εμπορίου θα μειωθεί και ο παγκόσμιος πληθωρισμός θα αυξηθεί λόγω της αναδιάρθρωσης των αλυσίδων παραγωγής και εφοδιαστικής και της μεταβαλλόμενης γεωγραφίας των εμπορικών ροών», τόνισε, σύμφωνα πάντα με το ρωσικό μέσο.

Πώς θα συμπεριφερθεί η Ρωσία, αν υπάρχει ντόμινο διεθνών εξελίξεων, οι οποίες θα φθείρουν τις οικονομίας του πλανήτη και θα προκαλέσουν παγκόσμιο κραχ; Έχει τις αντοχές να αντέξει; Θα συμφωνήσει με την όποια παγκόσμια λύση; Ή θα έχει την δική της πορεία, όπως συμβαίνει και στο θέμα της Ουκρανίας, παρά τις πιέσεις που δέχεται για επίλυση του θέματος, με υποχωρήσεις, τις οποίες αρνείται;

photo αρχείου ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-NTB

28η Οκτωβρίου: Στη Θεσσαλονίκη για τη στρατιωτική παρέλαση Μητσοτάκης – Δένδιας

Η παρέλαση θα ξεκινήσει στις 11:00

Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας θα παραστεί αύριο, Τρίτη 28 Οκτωβρίου στην παρέλαση στη Θεσσαλονίκη για την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940.

Στο πλαίσιο της επίσκεψης, ο κ. Δένδιας θα συναντηθεί στη Λέσχη Αξιωματικών Φρουράς Θεσσαλονίκης με τον υπουργό ‘Αμυνας της Κυπριακής Δημοκρατίας Βασίλη Πάλμα.

Στη Θεσσαλονίκη θα μεταβεί αύριο και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης όπου θα παρακολουθήσει τη στρατιωτική παρέλαση για τον εορτασμό της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου.

(με πληροφορίες από ΑΠΕ -ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Γκιγιέρμο ντελ Τόρο: «Προτιμώ να πεθάνω» παρά να χρησιμοποιήσω AI στις ταινίες μου

Ο Γκιγιέρμο ντελ Τόρο αποσαφήνισε τις θέσεις του σχετικά με τη χρήση της τεχνολογίας στον κινηματογράφο, λέγοντας ότι «προτιμά να πεθάνει» παρά να εργαστεί με την Τεχνητή Νοημοσύνη


Ο τριπλά βραβευμένος με Όσκαρ σκηνοθέτης, σεναριογράφος και ηθοποιός έκανε παραλληλισμούς μεταξύ των ειδικών στον τομέα της τεχνολογίας (tech bros) με την “αλαζονεία” του Φρανκενστάιν, του χαρακτήρα της Μέρι Σέλεϊ που φέρνει στις οθόνες με τη νέα ταινία του.

Σε συνέντευξή του στο NPR, ο σκηνοθέτης των «Pan’s Labyrinth» και «Sheme of Water» δήλωσε ότι «η έμφυτη ηλιθιότητα… είναι αυτό που καθοδηγεί τις περισσότερες από τις χειρότερες ταινίες στον κόσμο».
Ανέφερε ακόμη ότι ήθελε η εκδοχή του για τον Φρανκενστάιν να «είναι παρόμοια με τους tech bros» προσθέτοντας: «Είναι κάπως τυφλός, δημιουργεί κάτι χωρίς να λαμβάνει υπόψη τις συνέπειες και νομίζω ότι πρέπει να κάνουμε μια παύση και να σκεφτούμε πού πηγαίνουμε».
«Η Τεχνητή Νοημοσύνη, ιδιαίτερα η παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη – δεν με ενδιαφέρει, ούτε θα με ενδιαφέρει ποτέ. Είμαι 61 ετών και ελπίζω να μπορέσω να παραμείνω αδιάφορος για τη χρήση της μέχρι να πεθάνω… Την άλλη μέρα, κάποιος μου έγραψε ένα email και είπε: “Ποια είναι η στάση σου απέναντι στην Τεχνητή Νοημοσύνη;” Και η απάντησή μου ήταν πολύ σύντομη. Είπα: “Προτιμώ να πεθάνω”» τόνισε ο Γκιγιέρμο ντελ Τόρο.
Η ταινία «Φρανκενστάιν» του Ντελ Τόρο, που θα είναι διαθέσιμη στο Netflix στις 7 Νοεμβρίου, είναι διασκευή του μυθιστορήματος της Σέλεϊ του 1818 με πρωταγωνιστές τους Όσκαρ Άιζακ, Τζέικομπ Ελόρντι, Μία Γκοθ, Κρίστοφ Βαλτς και Ραλφ Ίνεσον.

(ΑΠΕ -ΜΠΕ / photo: ΑΠΕ -ΜΠΕ / EPA -EPA)

Ισραήλ: Η Χαμάς πρέπει να επιστρέψει όλες τις σορούς των ομήρων, σύμφωνα με το Φόρουμ των Οικογενειών

Η βασική ισραηλινή οργάνωση που μάχεται για την απελευθέρωση των ομήρων από τη Λωρίδα της Γάζας ζήτησε σήμερα να ανασταλεί η εφαρμογή των επόμενων σταδίων της συμφωνίας εκεχειρίας για όσο διάστημα η Χαμάς δεν παραδίδει τις 13 εναπομείνασες σορούς ομήρων που κρατά


Υπενθυμίζοντας ότι, με βάση τους όρους της συμφωνίας, όλοι οι όμηροι – ζωντανοί και νεκροί—θα έπρεπε να έχουν παραδοθεί πριν δύο εβδομάδες, το Φόρουμ των Οικογενειών ζητεί με ανακοίνωσή του από «την ισραηλινή κυβέρνηση, την αμερικανική κυβέρνηση και τους μεσολαβητές να μην περάσουν στην επόμενη φάση της συμφωνίας για όσο διάστημα η Χαμάς δεν έχει τηρήσει όλες τις υποχρεώσεις της».
Η δεύτερη φάση της συμφωνίας εκεχειρίας προβλέπει κυρίως τον αφοπλισμό της Χαμάς και την παροχή αμνηστίας ή την εξορία των μαχητών της, όπως και τη συνέχιση της απόσυρσης των ισραηλινών στρατευμάτων από τη Γάζα, θέματα που παραμένουν υπό συζήτηση.
Η Χαμάς απελευθέρωσε στις 13 Οκτωβρίου και τους 20 ζωντανούς ομήρους που κρατούσε. Τότε έπρεπε να παραδώσει και τις σορούς των 28 νεκρών ομήρων, όμως μέχρι στιγμής έχει επιστρέψει στο Ισραήλ μόνο 15, λέγοντας ότι δυσκολεύεται να εντοπίσει τα πτώματα στον κατεστραμμένο από τον πόλεμο παλαιστινιακό θύλακα.
Μια ομάδα από την Αίγυπτο «έλαβε άδεια να εισέλθει πέρα από την κίτρινη γραμμή» που ορίζει την περιοχή την οποία ελέγχει το Ισραήλ στη Γάζα «για να αναζητήσει τους ομήρους μας», δήλωσε η Σος Μπεντροσιάν εκπρόσωπος του Ισραηλινού πρωθυπουργού Μπενιαμίν Νετανιάχου.
«Είναι δύσκολο να εντοπιστούν κάποια πτώματα Ισραηλινών ομήρων διότι η κατοχή έχει αλλάξει το ανάγλυφο της Γάζας (σ.σ. στη διάρκεια του πολέμου). Επιπλέον κάποιοι άνθρωποι που έθαψαν τα πτώματα αυτά έχουν σκοτωθεί ή δεν θυμούνται πού τα έθαψαν», δήλωσε το Σάββατο ο επικεφαλής διαπραγματευτής της Χαμάς Χαλίλ αλ Χάγια.
Ο αλ Χάγια επανέλαβε την πρόθεση του παλαιστινιακού κινήματος να επιστρέψει τις σορούς, παρά τα προβλήματα. «Δεν θα δώσουμε στην (ισραηλινή) κατοχή αφορμή για να επαναλάβει τον πόλεμο», τόνισε.

(ΑΠΕ -ΜΠΕ / photo: ΑΠΕ -ΜΠΕ / EPA -EPA)

Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ:13 συνολικά οι προσωρινά κρατούμενοι για εγκληματική οργάνωση – Ελεύθερος ο λογιστής

Στους δεκατρείς έφθασαν οι κατηγορούμενοι που κρίθηκαν προσωρινά κρατούμενοι στην υπόθεση της εγκληματικής οργάνωσης που λάμβανε παράνομες επιδοτήσεις από τον ΟΠΕΚΕΠΕ

Κατά τη σημερινή διαδικασία απολογιών της τελευταίας ομάδας κατηγορουμένων, Ευρωπαίος ανακριτής και Ευρωπαία εισαγγελέας αποφάσισαν την προσωρινή κράτηση συνολικά τριών κατηγορουμένων.

Έτσι με εκείνες που αποφασίστηκαν το Σάββατο αλλά και χθες, ο συνολικός αριθμός των κατηγορουμένων που οδηγούνται στην φυλακή είναι δεκατρείς.

Στην ομάδα που βρέθηκε σήμερα ενώπιον του ανακριτή ήταν και ο λογιστής για τον οποίο η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία αναβάθμισε την κατηγορία σε βάρος του, κρίνοντας ότι ο ρόλος του υπήρξε κομβικής σημασίας για την δράση της εγκληματικής οργάνωσης.

Με απόφαση των δικαστικών αρχών, ο λογιστής μετά την απολογία του αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους, όπως και δύο άλλοι κατηγορούμενοι από τη σημερινή ομάδα. Μεταξύ αυτών και ο πατέρας του φερόμενου ως αρχηγού.

Στην απολογία του ο λογιστής απέδωσε την εμπλοκής του σε συνεργάτη τού γραφείου του, αρνούμενος πως εντοπίστηκε στις έρευνες που έγιναν στο σπίτι του, οτιδήποτε παράνομο.

«Αρνούμαι τις κατηγορίες. Είχα έναν συνεργάτη στο γραφείο ο οποίος συνεργαζόταν με έναν μεσίτη αγροτικών εκτάσεων. Εκείνος έκανε τις αλλαγές στα Ε9. Μόλις το συνειδητοποίησα το διόρθωσα αμέσως. Από την πρώτη στιγμή έθεσα τα στοιχεία ενώπιον των Αρχών. Δεν έκανα ποτέ αγροτικές δηλώσεις ο ίδιος. Δεν βρέθηκε τίποτα παράνομο στο σπίτι μου, ούτε ποτέ απέκτησα χρήματα από τις επιδοτήσεις» φέρεται να ισχυρίζεται ο λογιστής.

Ενώπιον του ανακριτή ο πατέρας τού φερόμενου αρχηγού, είπε πως δεν γνώριζε τίποτα από αυτά που καταλογίζονται στον γιο του.

«Μεγάλωσα μόνος μου τα παιδιά μου, δουλεύοντας 40 χρόνια επί 15 ώρες την ημέρα, ως αγρότης. Δε θέλω να πιστέψω αυτά που κατηγορείται ο γιος μου. Τώρα τα άκουσα κι εγώ πρώτη φορά» ανέφερε.

Ο κατηγορούμενος είναι ελεύθερος με περιοριστικούς όρους.

Την ευθύνη για την εμπλοκή τους στην υπόθεση απέδωσαν σε πράξεις μεσίτη, κατά τις απολογίες τους δύο κατηγορούμενοι.

Ο ένας από αυτούς που καταγράφεται σε δηλώσεις προς τον ΟΠΕΚΕΠΕ ως ιδιοκτήτης αγροτεμαχίων τα οποία εκμίσθωνε σε μέλη του κυκλώματος είπε: «Κατηγορούμαι άδικα, επειδή δεν έχουν εντοπιστεί οι πραγματικοί υπαίτιοι. Εμπιστεύτηκα έναν μεσίτη, στον οποίο έδωσα τους κωδικούς τού taxisnet, προκειμένου να με βοηθήσει να υποβάλλω αίτηση ως νέος αγρότης. Εκείνος, χωρίς τη γνώση μου, καταχώρισε ψευδώς αγροτεμάχια στο όνομά μου. Με διαβεβαίωσαν πως όλα ήταν νόμιμα».

Ο δεύτερος κατηγορούμενος, επαγγελματίας αγρότης επί 40 χρόνια στην Πέλλα, εμφανίζεται να έχει δηλώσει στοιχεία για εκτάσεις που υποτίθεται ότι μίσθωνε. «Καλλιεργώ 800 στρέμματα και ζω αποκλειστικά από τη γη. Απευθύνθηκα σε έναν μεσίτη για να μου βρει επιπλέον εκτάσεις ώστε να αυξήσω την παραγωγή μου. Μου υπέδειξε αγροτεμάχια, τα καλλιέργησα κανονικά και πλήρωσα όλα τα έξοδα. Έχω προσκομίσει όλα τα παραστατικά και τα τιμολόγια εσόδων-εξόδων, ωστόσο δεν φαίνεται να έχουν ληφθεί υπόψη» είπε στον δικαστικό λειτουργό ο αγρότης.

Η διαδικασία θα ολοκληρωθεί με την τελευταία απολογία κατηγορούμενου ο οποίος νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο. Έτσι θα μεταβούν εκεί ανακριτής και εισαγγελέας.

(ΑΠΕ -ΜΠΕ / Τζούλη Βινιεράτου / photo: eurokinissi)

Κυψέλη: Χειροπέδες σε 37χρονο που απείλησε με πιστόλι γυναίκα μέσα σε κατάστημα

Συνελήφθη την Παρασκευή, 25 Οκτωβρίου, στην περιοχή της Κυψέλης, ένας 37χρονος αλλοδαπός σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση του νόμου περί όπλων και απειλή

Ειδικότερα, όπως ανακοινώθηκε από την ΕΛΑΣ, τα ξημερώματα της Παρασκευής, ο κατηγορούμενος με αφορμή φραστικό επεισόδιο, απείλησε με πιστόλι γυναίκα θαμώνα καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος στην περιοχή της Κυψέλης.

Αστυνομικοί της Ομάδας ΔΙΑΣ που κλήθηκαν στο σημείο ακινητοποίησαν τον 37χρονο, ενώ κατόπιν αναζητήσεων εντόπισαν κάτω από σταθμευμένο όχημα, όπου το είχε κρύψει ο κατηγορούμενος, το πιστόλι με γεμιστήρα και 6 φυσίγγια.

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον αρμόδιο Εισαγγελέα.

(ΑΠΕ -ΜΠΕ / photo: pixabay)

Παράταση έως 30 Οκτωβρίου για υποβολή των «Δηλώσεων Βραχυχρόνιας Διαμονής» Σεπτεμβρίου 2025

Παράταση της προθεσμίας για την υποβολή των «Δηλώσεων Βραχυχρόνιας Διαμονής» μηνός Σεπτεμβρίου, υπέγραψε ο διοικητής της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) Γιώργος Πιτσιλής

Η απόφαση ελήφθη από τον διοικητή της ΑΑΔΕ λόγω τεχνικών προβλημάτων που αντιμετώπισαν οι υπόχρεοι κατά την ψηφιακή υποβολή των δηλώσεων την 20η Οκτωβρίου 2025, ημερομηνία λήξης της αρχικής προθεσμίας.
Στόχος της παράτασης είναι η διευκόλυνση των φορολογουμένων που επηρεάστηκαν από τις τεχνικές δυσκολίες.
Συγκεκριμένα, η απόφαση αφορά «Δηλώσεις Βραχυχρόνιας Διαμονής» με ημερομηνία αναχώρησης του μισθωτή ή ακύρωσης της μίσθωσης κατά το διάστημα από 1 Σεπτεμβρίου 2025 έως και 30 Σεπτεμβρίου 2025.
Η νέα καταληκτική ημερομηνία υποβολής ορίζεται η Πέμπτη, 30 Οκτωβρίου 2025.
Η σχετική απόφαση (Α 1146/2025) δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

(ΑΠΕ -ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Ελλάδα, αυτοί είναι οι «σύμμαχοί» σου! 20 Eurofighter θα πουλήσουν οι Βρετανοί στους Τούρκους

Πόσο θα κοστίσουν στην Άγκυρα

Όπως αναφέρουν πληροφορίες, οι Βρετανοί θα πουλήσουν 20 αεροσκάφη Eurofighter Typhoon στην Τουρκία.

Η συμφωνία φέρεται να ανέρχεται στις 8 δις αγγλικές λίρες.

Ο πολιτικός κόσμος της Τουρκίας και τα ΜΜΕ πανηγυρίζουν για την συμφωνία με το βλέμμα τους φυσικά στο Αιγαίο Πέλαγος.

Στην Άγκυρα θεωρούν τους Βρετανούς σημαντικούς συμμάχους της Τουρκίας.

Άλλωστε έχουν ένα κοινό! Και οι δύο έχουν σκοτώσει μαζικά Έλληνες.

Αυτοί είναι οι «σύμμαχοι» της Ελλάδας.

Σίγουρα στην πολιτική όλα έχουν να κάνουν με συμφέροντα και δη οι διακρατικές σχέσεις.

Ωστόσο μήπως η Ελλάδα να ξανασκεφτόταν την μονόπλευρη προσκόλληση στην Δύση, τώρα που τα παγκόσμια δεδομένα, ούτως ή άλλως, αλλάζουν;

Ή θα επιμένει να εμπιστεύεται τυφλά τέτοιους «συμμάχους»;

photo αρχείου ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

Ο Όρμπαν θα συναντηθεί με τον Τραμπ την επόμενη εβδομάδα

Τι αναφέρθηκε

Ο πρωθυπουργός της Ουγγαρίας Βίκτορ Όρμπαν θα συναντηθεί με τον πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ την επόμενη εβδομάδα στην Ουάσιγκτον προκειμένου να συζητήσουν ενεργειακά θέματα, έγινε σήμερα γνωστό από την ουγγρική κυβέρνηση.

Την περασμένη εβδομάδα, οι ΗΠΑ επέβαλαν κυρώσεις στους δύο μεγαλύτερους παραγωγούς ρωσικού πετρελαίου, τη Rosneft και τη Lukoil, κάτι που θα μπορούσε ενδεχομένως να επηρεάσει την Ουγγαρία, η οποία εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το ρωσικό πετρέλαιο και φυσικό αέριο.

Ο Βίκτορ Όρμπαν δήλωσε σήμερα ότι θα βρεθεί «σύντομα στην Ουάσιγκτον για να συζητήσει το θέμα με τον πρόεδρο Τραμπ».

«Εξετάζουμε τον τρόπο να οικοδομήσουμε ένα βιώσιμο σύστημα για την οικονομία της χώρας μου, διότι η Ουγγαρία εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό από το ρωσικό πετρέλαιο και φυσικό αέριο. Χωρίς αυτά, οι ενεργειακές τιμές θα εκτοξευτούν, προκαλώντας ελλείψεις στα αποθέματά μας», δήλωσε σήμερα ο Όρμπαν στην εφημερίδα La Repubblica, από τη Ρώμη, μεταξύ μιας συνάντησης με τον πάπα Λέοντα και μιας άλλης με την πρωθυπουργό Τζόρτζια Μελόνι.

Ο Αμερικανός πρόεδρος το παράκανε με αυτές τις κυρώσεις; «Από την πλευρά της Ουγγαρίας, ναι», απάντησε ο Όρμπαν. «Και επομένως προσπαθούμε να βρούμε μια λύση, ιδίως για την Ουγγαρία».

Ο πρεσβευτής των ΗΠΑ στο ΝΑΤΟ, Μάθιου Γουίτακερ, δήλωσε το Σαββατοκύριακο στο Fox Newsπως οι ΗΠΑ αναμένουν χώρες όπως η Ουγγαρία «να καταρτίσουν και να εφαρμόσουν ένα σχέδιο», προκειμένου να «απογαλακτιστούν» από τις ρωσικές πηγές ενέργειας.

Σύμφωνα με τον υπουργό Εξωτερικών της Ουγγαρίας Πέτερ Σιγιάρτο, «θα υπάρξει μια ευκαιρία στην Ουάσιγκτον, στο δεύτερο μισό της επόμενης εβδομάδας, προκειμένου ο πρωθυπουργός να συζητήσει προσωπικά αυτό το θέμα με τον Αμερικανό πρόεδρο».

Η Ουγγαρία επιχειρεί να αναλύσει τι ακριβώς οι αμερικανικές κυρώσεις σε βάρος αυτών των δύο ρωσικών κολοσσών υδρογονανθράκων θα σηματοδοτούσαν νομικά και πρακτικά, όταν οι κυρώσεις τεθούν σε ισχύ, είπε ο Σιγιάρτο, κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης Τύπου στο πλευρό του Ισραηλινού ομολόγου του Γκίντεον Σάαρ, που επισκέπτεται τη Βουδαπέστη.

Μένει να φανεί τι θα ειπωθεί.

Σημειώνεται πως η Βουδαπέστη είναι η πόλη, στην οποία θα διοργανωνόταν η προσωρινώς ακυρωθείσα συνάντηση Τραμπ και Πούτιν.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ/photo EPA-Hungarian PM’s Press Office

Τι είπε ο Ουσάκοφ σε σχέση με πιθανή συνάντηση Πούτιν και Τραμπ

Αυτά αναφέρθηκαν μεταξύ άλλων

Όπως αναφέρθηκε, δεν υπάρχει κάποια πιθανή ημερομηνία για μια συνάντηση μεταξύ του Ρώσου προέδρου Βλαντιμίρ Πούτιν και του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, αλλά παραμένουν προετοιμασμένοι. Αυτό δήλωσε ο βοηθός του Ρώσου προέδρου Γιούρι Ουσακόφ σε σχόλιό του στον δημοσιογράφο της VGTRK Πάβελ Ζαρούμπιν, τον οποίο επικαλείται το TASS.

«Δεν υπάρχουν ακόμη συγκεκριμένες οδηγίες, αλλά η θεμελιώδης βούληση για τη διεξαγωγή μιας συνάντησης, εάν έχει εκ των προτέρων καθοριστεί από ειδικούς, παραμένει», δήλωσε ο Ουσακόφ, απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με τον πιθανό χρόνο.

Μένει να φανεί αν στο μέλλον θα γίνει συνάντηση.

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-SPUTNIK / POOL

Tucker Carlson: «Ο Πούτιν είναι κάτι σαν παγκόσμιος σταρ», vid

«Όπου και να πας δεν θα συναντήσεις κανέναν που δεν θα του αρέσει ο Πούτιν», παραδέχεται ο Αμερικανός παρουσιαστής:

ΑΠΕΜΠΕ-EPA-EPA photo αρχείου

ΠΑΣΟΚ: «Αποδεικνύεται πως η κυβέρνηση Μητσοτάκη λειτουργεί ως ένας κομματικός πελατειακός ψηφοθηρικός μηχανισμός»

«Η υπόθεση Καϊμακάμη είναι άλλος ένας κρίκος στην αλυσίδα της αναποτελεσματικής και αναξιόπιστης διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας»,

τονίζει το ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής σε ανακοίνωση του για την παραίτηση του αντιπροέδρου του ΟΠΕΚΕΠΕ.

Αναφέρει ειδικότερα ότι «στις 9 Οκτωβρίου ο κ. Καϊμακάμης είχε αφήσει άφωνο το πανελλήνιο καταθέτοντας στην εξεταστική επιτροπή στις ερωτήσεις των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ ότι η επιλογή του στη θέση του αντιπροέδρου του ΟΠΕΚΕΠΕ έγινε γιατί ”ήταν του χώρου, ψηφοφόρος και μέλος της Νέας Δημοκρατίας”, ότι πήγαινε στο γραφείο του όταν χρειαζόταν και πως η οικογένεια του λάμβανε επιδοτήσεις από τον ΟΠΕΚΕΠΕ κάτι που όμως δεν έκρινε ως αντικρουόμενο ή ασυμβίβαστο».

«Για την κυβέρνηση ήταν απλά… 9 Οκτωβρίου, καθώς δεν βρήκε το ηθικό και πολιτικό ανάστημα ούτε να τον αποδοκιμάσει δημόσια», σχολιάζει, προσθέτοντας ότι «στα κρυφά τον έβαλαν να παραιτηθεί, και κατά την πάγια λογική του Μαξίμου όλα ”τακτοποιήθηκαν”».

Το ΠΑΣΟΚ υπογραμμίζει ότι «η υπόθεση Καϊμακάμη είναι άλλος ένας κρίκος στην αλυσίδα της αναποτελεσματικής και αναξιόπιστης διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας» και ότι «είναι άλλο ένα παράδειγμα που επιβεβαιώνει ότι το επιτελικό κράτος των αρίστων, παράγει μόνο διαφθορά».

«Αποδεικνύεται πως η κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν λειτουργεί ως κυβέρνηση όλων των πολιτών αλλά ως ένας κομματικός πελατειακός ψηφοθηρικός μηχανισμός», υποστηρίζει.

ΑΠΕΜΠΕ – ΦΩΤΟ:Eurokinissi

Οι υπουργοί Εξωτερικών Κίνας και ΗΠΑ είχαν τηλεφωνική επικοινωνία

Τι μεταδίδεται για το θέμα

Η Κίνα ελπίζει ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες μπορούν να τη συναντήσουν στη μέση της διαδρομής για να «προετοιμάσουν τις υψηλού επιπέδου διαδράσεις» μεταξύ των δύο χωρών, είπε ο υπουργός Εξωτερικών Γουάνγκ Γι στον ομόλογό του των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο στη διάρκεια τηλεφωνικής συνδιάλεξης που είχαν σήμερα, σύμφωνα με το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων Xinhua.

Ο Κινέζος πρόεδρος Σι Τζινπίνγκ και ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ «συζητούν επί μακρόν και σέβονται ο ένας τον άλλον», είπε ο Γουάνγκ, αποκαλώντας τη σχέση του Σι με τον Τραμπ «το πιο πολύτιμο στρατηγικό περιουσιακό στοιχείο στις σχέσεις Κίνας-ΗΠΑ».

ΑΠΕ-ΜΠΕ/photo EPA-EFE

Η στιγμή που ο Λαβρόφ δίνει ένα μπουκέτο λουλούδια στην ΥΠΕΞ της Β. Κορέας, vid

Πριν τον Πούτιν, ο Ρώσος Υπουργός Εξωτερικών Σεργκέι Λαβρόφ υποδέχθηκε με λουλούδια την Υπουργό Εξωτερικών της Β. Κορέα Τσόε Σον Χούι στη Μόσχα ενόψει των διμερών συνομιλιών.

ΑΠΕΜΠΕ-EPA-RUSSIAN FOREIGN MINISTRY PRESS S photo