Τί πρέπει να περιέχει το ιδανικό πρωινό;

Το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας που συχνά υποτιμούμε ή παραλείπουμε

Για «ικανοποιητικό πρωινό» έκανε λόγο διατροφολόγος και αποκάλυψε ποια μορφή του γεύματος θα μπορούσε, ενδεχομένως, να χαρακτηριστεί ως «ιδανική».

Το πρωινό θεωρείται ίσως ακόμα και το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, επομένως ο διατροφολόγος και αναπληρωτής καθηγητής του Τμήματος Διαιτολογίας και Διατροφής του Ιατρικού Πανεπιστημίου Πιρόγκοφ, Άλφρεντ Μπογκντάνοφ, συστήνει την ιδανική μορφή του. 

Συγκεκριμένα, ο ειδικός μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό «Govorit Moskva» και είπε:

«Θα ήθελα να ονομάσω ένα πρωινό ως “ιδανικό” στο οποίο υπάρχουν σύνθετοι υδατάνθρακες με τη μορφή οποιουδήποτε δημητριακού, ψωμιού, φρούτων, καθώς και κάποια πηγή πρωτεΐνης, όπως τυρί cottage, ακόμα και λουκάνικα ή ορισμένα προϊόντα κρέατος, ένα σάντουιτς με τυρί ή λουκάνικο καλής ποιότητας, τσάι, καφές. Το πρωινό πρέπει να είναι αρκετά ικανοποιητικό».

food photography of strawberries, oranges, and pancakes on plates

Ο κ. Μπογκντάνοφ αναφέρθηκε ιδιαιτέρως στη βρώμη, τονίζοντας ότι περιλαμβάνεται σε όλες σχεδόν τις δίαιτες, αλλά δεν είναι κατάλληλη για άτομα με δυσανεξία στη γλουτένη και, σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να προκαλέσει ακόμα και μετεωρισμό.

cooked food

Πάντως, ο διατροφολόγος επεσήμανε πως «κάθε είδους πρωινό είναι χρήσιμο», μιας και ένας άνθρωπος χρειάζεται αρκετή ενέργεια για να αρχίσει την ημέρα του και να μπορέσει να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις.


sputnik/photo unsplash