• Αρχική
  • Άρθρα
  • Αυτά είναι τα τρόφιμα που δυναμώνουν το ανοσοποιητικό μας, σύμφωνα με Αγγλίδα διατροφολόγο

Αυτά είναι τα τρόφιμα που δυναμώνουν το ανοσοποιητικό μας, σύμφωνα με Αγγλίδα διατροφολόγο

Εάν θέλουμε να ενισχύσουμε τον οργανισμό μας απέναντι σε ασθένειες, είναι απαραίτητο να ακολουθήσουμε μια υγιεινή διατροφή χωρίς να παραλείπουμε γεύματα, δήλωσε μια Αγγλίδα διατροφολόγος στον «Independent».

Εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού η Αγγλίδα διατροφολόγος, Λίλι Σούτερ έδωσε ορισμένες συμβουλές ώστε να κρατήσουμε θωρακισμένο τον οργανισμό μας απέναντι σε ασθένειες.

«Ένα από τα πράγματα στα οποία πρέπει να επικεντρωθούμε είναι να μην παραλείπουμε γεύματα» εξήγησε σε συνέντευξή της στον Independent.

Ωστόσο, η διατροφολόγος έφτιαξε και μια αναλυτική λίστα με τρόφιμα που καλό είναι να καταναλώνουμε.

Σύμφωνα με την ίδια τα προϊόντα ολικής άλεσης είναι απαραίτητα για την παροχή υδατανθράκων στον οργανισμό μας. Επιπλέον, συστήνει να τρώμε ψάρι το οποίο είναι πλούσιο σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, καθώς και ξηρούς καρπούς, σπόρους τσία και λιναριού.

Παράλληλα, η διατροφή μας θα πρέπει να περιέχει μούρα τα οποία ενέχουν φλαβονοειδή, απαραίτητα για την καλή διάθεση, καθώς και βιταμίνη C.

Σύμφωνα με την ειδικό είναι επίσης απαραίτητο να τρώμε γαλακτοκομικά προϊόντα που έχουν υποστεί ζύμωση επειδή φροντίζουν την εντερική μικροχλωρίδα. Επιπλέον εξίσου σημαντικά είναι και τα αυγά, τα οποία είναι πλούσια σε βιταμίνη D.

«Η βιταμίνη D συμβάλλει στην ομαλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και είναι πολύ σημαντική για την υγεία των μυών και του σκελετού» αναφέρει η κα Σούτερ προσθέτοντας ότι τα φυτικά έλαια και τα λαχανικά είναι επίσης απαραίτητα.

«Όσο περισσότερη ποικιλομορφία υπάρχει όσον αφορά τα φρούτα και τα λαχανικά στο πιάτο μας, τόσο πιο διαφοροποιημένο είναι το μικροβιοτικό του εντέρου μας» δήλωσε ο διατροφολόγος, τονίζοντας ότι το μικροβιοτικό συμβάλλει στην ανοσοποιητική λειτουργία.

Οι κονσερβοποιημένες ντομάτες είναι ένα άλλο σημαντικό στοιχείο στο μενού μας για τη διατήρηση ενός καλού ανοσοποιητικού. Αυτό το προϊόν περιέχει μεγάλη ποσότητα λυκοπενίου, η οποία είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά.

«Το λυκοπένιο έχει πιθανά καρδιαγγειακά οφέλη για την υγεία» λέει η Σούτερ και σημειώνει ότι «συνήθως υπάρχει περισσότερο λυκοπένιο σε μια κονσέρβα ντοματών από φρέσκες ντομάτες».

Καταληκτικά, τόνισε την ανάγκη να πίνουμε πολλά υγρά καθώς μια ενδεχόμενη αφυδάτωση μπορεί να επηρεάσει «τη διάθεση και τη μνήμη μας». 



sputnik/photo unsplash