Πώς να κάψεις θερμίδες ενώ κάθεσαι

Κι όμως υπάρχουν τρόποι να χάσεις βάρος ενώ κάθεσαι.

Το ανθρώπινο σώμα καίει θερμίδες, είτε τρέχεις σε μαραθώνιο είτε κοιμάσαι στο κρεβάτι σου. Αυτό συμβαίνει καθώς καταναλώνει αρκετή ενέργεια μέσα στην ημέρα για να εκτελέσει βασικές λειτουργίες που είναι απαραίτητες για τη ζωή – όπως την αναπνοή και την ομαλή κυκλοφορία του αίματος.

Αυτό που έχει σημασία, όμως, δεν είναι εάν καις θερμίδες, αλλά πόσες.

O μηχανισμός που το καθορίζει αυτό είναι ο μεταβολισμός, ο οποίος είναι διαφορετικός στον καθένα. Υπάρχουν δηλαδή ορισμένοι άνθρωποι που έχουν αναπτύξει τόσο καλά τον μεταβολισμό τους, που μπορούν να χάνουν θερμίδες ακόμη κι αν στέκονται απολύτως ακίνητοι.

Ποιες είναι, όμως, οι τροφές που θα ενεργοποιήσουν τον οργανισμό σου και θα τον κάνουν να καίει αρκετές θερμίδες;

Πιες πράσινο τσάι

Αντί να πιεις έναν καφέ το πρωί, προτίμησε ένα πράσινο τσάι. Σύμφωνα με τον Christopher Ochner, ερευνητή διατροφολογίας στο Icahn School of Medicine του Mount Sinai Hospital, το πράσινο τσάι είναι ίσως «το πιο υγιεινό πράγμα» που μπορείς να πιεις μέσα στη μέρα. Κι αυτό γιατί περιέχει μια αντιοξειδωτική ουσία, τις κατεχίνες, που βελτιώνουν τον μεταβολικό σου ρυθμό, με αποτέλεσμα να καις περισσότερες θερμίδες ακόμα και όταν είσαι σε κατάσταση ηρεμίας.

Επιπλέον, περιέχει τη θεανίνη, ένα αμινοξύ που σε βοηθά να παραμείνεις ψυχικά ήρεμος αλλά και σε πλήρη εγρήγορση. Έτσι μπορείς να μειώσεις το καθημερινό σου άγχος που σχετίζεται με την εργασία και να αποφύγεις την άκρατη κατανάλωση σνακ ή μεγάλων ποσοτήτων junk food.

Διατήρησε καλή στάση σώματος

Η διατήρηση καλής στάσης του σώματος ενώ εργάζεσαι σε κάνει να καις θερμίδες. Αυτό συμβαίνει καθώς, όπως υποστηρίζει ο Αμερικανός γιατρός Mehmet Oz, το σώμα σου χωρίς να το αντιλαμβάνεσαι προσπαθεί συνεχώς να κρατηθεί ίσιο και όρθιο και έτσι εξασκείται.

«Η διατήρηση της καλής στάσης του σώματος ισοδυναμεί με μια σημαντική μυική εξάσκηση που μπορεί να οδηγήσει ακόμη και στην καύση λίπους» εξηγεί ο ίδιος. Πώς, όμως, θα έχεις την τέλεια στάση;

Αρχικά θα πρέπει να ισιώσεις την πλάτη σου, να σφίξεις τους κοιλιακούς σου και να τραβάς τον λαιμό και τους ώμους προς τα πίσω, προκειμένου η σπονδυλική στήλη να μπει σε μια ευθεία.

Γέλα περισσότερο

Είτε το πιστεύεις είτε όχι, το αγνό και δυνατό γέλιο μπορεί να σε βοηθήσει να κάψεις περισσότερες θερμίδες. Αρκετές μελέτες όλα αυτά τα χρόνια έχουν αποδείξει ότι όταν γελάς αυξάνεις κατά 10% έως 20% τους καρδιακούς σου παλμούς συγκριτικά με το να είσαι σε κατάσταση ηρεμίας.

Κάτι που σημαίνει πως 10 έως 15 λεπτά γέλιου τη μέρα, μπορούν να σε κάνουν να κάψεις 10 έως 40 περισσότερες θερμίδες.

Σημαντική σημείωση: Ένα παρατεταμένο δυνατό γέλιο ίσως γίνει ενοχλητικό για τους συναδέλφους σου. Έτσι, λοιπόν, κράτα το για να το χρησιμοποιήσεις βλέποντας κωμικές ταινίες ή τηλεοπτικές σειρές στο σπίτι σου.

Πίνε περισσότερο νερό

Δεκάδες μελέτες έχουν δείξει πως η αυξημένη πρόσληψη νερού ενεργοποιεί το σώμα και το κάνει να καίει επιπλέον θερμίδες. Μία εξ αυτών, μάλιστα, σημείωσε πως η κατανάλωση 500 ml νερού καθημερινά αύξησε το μεταβολικό ρυθμό κατά 30% σε 14 υγιείς συμμετέχοντες.

Πέρα, όμως, από τα οφέλη στην καύση θερμίδων, το πόσιμο νερό σε εμποδίζει να κάνεις ένα από τα πιο συχνά λάθη: να μπερδέψεις τη δίψα και με την πείνα και έτσι να φας άχρηστα σνακ χωρίς πραγματικά να τα έχεις ανάγκη.

(news. gr / photo: pixabay)

Κύρια Θέματα

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΓΟΡΩΝ

Κάθε μέρα μαζί