Πώς να αξιοποιήσετε το ταχίνι εν μέσω νηστείας

Το ταχίνι ταιριάζει πολύ τόσο στη νηστεία, όσο και στη vegan διατροφή, καθώς μπορεί να ισορροπήσει την απώλεια γαλακτοκομικών σε σάντουιτς, ντρέσινγκ κ.ο.κ., ενώ μας χαρίζει τα καλά λιπαρά του. Πώς μπορείτε να το αξιοποιήσετε;

Το ταχίνι, ως γνωστόν, είναι μια παχύρρευστη, λιπαρή κρέμα από σπόρους σουσαμιού, η οποία έχει μεν υψηλό θερμιδικό περιεχόμενο, αλλά μας παρέχει πλήθος οφελών.

Το βασικό του όφελος είναι τα καλά λιπαρά του, τα οποία συμβάλλουν στη μείωση τη χοληστερίνης, ενώ περιέχει και αντιοξειδωτική βιταμίνη Ε, όπως και βιταμίνες Β1, Β6, φυλλικό οξύ.

Κάτι πολύ σημαντικό είναι επίσης ότι είναι πλούσιο σε αμινοξέα και αν συνδυαστεί με όσπρια ή ξηρούς καρπούς, η πρωτεΐνη που λαμβάνετε είναι πολύ κοντά στη ζωική. Ό,τι πρέπει για τη νηστεία. Κι όλα αυτά με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και χαμηλή περιεκτικότητα σε απλά σάκχαρα.

Πώς μπορείτε, όμως, να το βάλετε στη διατροφή σας;

Στο πρωινό σας μπορείτε να το αλείψετε στο ψωμί σας μαζί με μέλι και κανέλα ή να βάλετε λίγο στη βρόμη σας. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε λίγο στο μείγμα για τηγανίτες ή στο smoothie σας.

Στο μεσημεριανό μπορείτε να το προσθέσετε σε ντρέσινγκ σαλάτας, να φτιάξετε χούμους ή σε διάφορες σάλτσες. Ταιριάζει ακόμη και σε βελουτέ σούπες.
Σε σνακ μπορείτε να το αξιοποιήσετε ως ντιπ για λαχανικά ή να το χρησιμοποιήσετε σε ζύμη για κουλουράκια και κέικ.

Ταιριάζει επίσης πολύ ως υλικό σε μπάρες ενέργειας, αλλά και σε γλυκά και αλμυρά σάντουιτς ως spread.

clickatlife.gr / photo unsplash

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •