Πανεύκολο και δροσιστικό σορμπέ πεπόνι με 3 υλικά, χωρίς παγωτομηχανή

Νόστιμο και σπιτικό σορμπέ πεπόνι χωρίς ζάχαρη - Δείτε πώς θα το φτιάξετε

Το καλοκαίρι, τα σορμπέ, τα παγωτά και οι γρανίτες έχουν την τιμητική τους. Είναι δροσερά και γευστικά και ειδικά όταν τα φτιάχνουμε με τα χεράκια μας, είναι ακόμα πιο νόστιμα και υγιεινά.

Σήμερα, λοιπόν θα δούμε πώς μπορούμε να φτιάξουμε ένα πανεύκολο, σπιτικό σορμπέ πεπονιού, όμως χωρίς τις περιττές θερμίδες, ένα δροσιστικό επιδόρπιο που θα λατρέψουν μικροί και μεγάλοι

Υλικά

1 μικρό πεπόνι (800 γρ. χωρίς τη φλούδα)
140-160 γρ. μέλι ή maple syrup
1 κ.σ. χυμό λεμονιού


Εκτέλεση

Βήμα 1ο: Κόβουμε τη σάρκα του πεπονιού σε μέτρια κομμάτια και τα βάζουμε σε blender ή σε επεξεργαστή τροφίμων (αν είναι μικρό το μούλτι μας, σε δόσεις). Πολτοποιούμε πολύ καλά και μεταφέρουμε το πολτοποιημένο πεπόνι σε μπολ.

Βήμα 2ο: Προσθέτουμε το μέλι (ή το maple syrup) και το χυμό λεμονιού και ανακατεύουμε με σύρμα μέχρι να ομογενοποιηθεί το μείγμα. Δοκιμάζουμε τη γλυκύτητα και προσαρμόζουμε το μέλι αναλόγως.

Βήμα 3ο: Μεταφέρουμε το μείγμα σε αντικολλητική φόρμα για κέικ (ή μεταλλικό δοχείο), καλύπτουμε με διάφανη μεμβράνη που να εφάπτεται στο μείγμα και συνεχίζουμε με άλλο ένα στρώμα μεμβράνης και αλουμινόχαρτο.

Βήμα 4ο: Βάζουμε στην κατάψυξη για τουλάχιστον 8 ώρες. Εάν έχει παγώσει (“πετρώσει”) πολύ, το αφήνουμε σε θερμοκρασία δωματίου για 10-12 λεπτά πριν σερβίρουμε.

Πεπόνι οφέλη
Το πεπόνι έχει μια υγιή ισορροπία υδατανθράκων, πρωτεϊνών και νερού.

Εάν επιλέξετε να ψήσετε και να φάτε τους σπόρους του, θα ωφεληθείτε και από ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.

Δεν έχει πολλές θερμίδες, γεγονός που το καθιστά κατάλληλο για κάθε είδους δίαιτα.

Πλούσιο σε βιταμίνη Α και αντιοξειδωτικά όπως β-καροτένιο, λουτεΐνη, ζεα-ξανθίνη και κρυπτοξανθίνη, προστατεύει από διάφορες ασθένειες.

  • Θρέφει πλουσιοπάροχα: Έχει μαγνήσιο, υδατάνθρακες, πρωτεΐνη, βιταμίνες C, Κ, B6, ποτάσιο, φυτικές ίνες και άλλα. Συνεπώς μιλάμε για ένα χορταστικό και θρεπτικό «κοκτέιλ» που σε βοηθάει να αντεπεξέλθεις στις προκλήσεις της ημέρας.
  • Μειώνει την πίεση / συγκρατεί το σάκχαρο: Όσο περισσότερα φρούτα τρως τόσο πιο υγιεινή είναι η διατροφή σου. Σε συνδυασμό με το ποτάσιο που υπάρχει στο πεπόνι, η πίεσή σου μειώνεται. Όσον αφορά στο σάκχαρο, έρευνα έδειξε ότι άνθρωποι που κατανάλωναν φρούτα καθημερινά είχαν 12% λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν διαβήτη.
  • Δυναμώνει τα οστά: Η βιταμίνη Κ και το μαγνήσιο που περιέχει αποτελούν συστατικά που «επιδιορθώνουν» και δυναμώνουν τα οστά ενός οργανισμού.
  • Ενυδατώνει: Όπως και το καρπούζι, έτσι και το πεπόνι περιέχει πάρα πολύ νερό, το 90% του φρούτου πιο συγκεκριμένα. Εξίσου σημαντικό είναι ότι περιέχει και ηλεκτρολύτες, όπως το ποτάσιο, το μαγνήσιο και το κάλσιο που βοηθούν στην ενυδάτωση του οργανισμού.
  • Βελτιώνει το δέρμα: Η βιταμίνη C που περιέχει το πεπόνι ωφελεί και το δέρμα αφού ενισχύεται η παραγωγή κολλαγόνου το οποίο αναδομεί τους ιστούς του. Επιπρόσθετα, επειδή η βιταμίνη C είναι αντιοξειδωτική είναι πιθανό να προσφέρει μερική προφύλαξη από τη βλαβερή ηλιακή ακτινοβολία.
  • Τονώνει το ανοσοποιητικό: Και εδώ η βιταμίνη C από την οποία είναι γεμάτο το πεπόνι κάνει τη διαφορά. Είναι γνωστό ότι η εν λόγω βιταμίνη ενισχύει το ανοσοποιητικό και προφυλάσσει από λοιμώξεις του αναπνευστικού.
  • Συνδράμει στην πέψη: Οι φυτικές ίνες, ως γνωστόν, έχουν θετική επίδραση στο πεπτικό σύστημα του οργανισμού και το πεπόνι έχει αρκετές απ’ αυτές.
  • Ενισχύει την όραση: Η λουτεΐνη και η ζεαξανθίνη που περιέχονται στο πεπόνι αποτελούν καροτενοειδή (με αντιοξειδωτική δράση) που είναι γνωστά για την θετική επίδραση στην όραση ενός ανθρώπου.

mothersblog/ photo pexels

LATEST

Κύρια Θέματα

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΓΟΡΩΝ

Κάθε μέρα μαζί