• Αρχική
  • Άρθρα
  • Τις γνωρίζατε; 5 τροφές που χαρίζουν περισσότερη ενέργεια από τον καφέ

Τις γνωρίζατε; 5 τροφές που χαρίζουν περισσότερη ενέργεια από τον καφέ

Ένας διαιτολόγος αποκαλύπτει ποιες 5 άλλες τροφές μπορούν να σας βοηθήσουν να ανακτήσετε την ενέργειά σας με έναν καλύτερο, πιο αποτελεσματικό και υγιεινό τρόπο από τον καφέ.

Τα φρούτα, οι ξηροί καρποί και η σοκολάτα, μεταξύ άλλων, θα μπορούσαν να αποτελέσουν καλύτερες εναλλακτικές λύσεις από τον καφέ.Θα μπορούσαν να σας βοηθήσουν να παραμείνετε δραστήριοι όλη μέρα, όπως εξηγεί η διατροφολόγος Καμίλα Τιμοσένκο μέσω του λογαριασμού της στο Instagram.

Πρωτεΐνες

Η γιατρός συνιστά να επιλέξετε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες, όπως κρέας, ψάρι, αυγά, γάλα και γιαούρτι.Η ενέργεια που παίρνετε από αυτά τα τρόφιμα καταναλώνεται πιο αργά.Σύμφωνα με την επιστήμονα, οι πρωτεΐνες βοηθούν στις πνευματικές εργασίες και τη διατήρηση μυϊκής μάζας.Κόβουν την πείνα περισσότερο από τον καφέ. Ειδικά όταν καταναλώνονται παράλληλα με υδατάνθρακες.Εάν είστε χορτοφάγος, η ειδικός προτείνει την κατανάλωση οσπρίων, που είναι πλούσια σε πρωτεΐνες.

Φρούτα πλούσια σε υδατάνθρακες

Η διαιτολόγος συνιστά την κατανάλωση φρούτων πλούσια σε υδατάνθρακες.Αυτές οι τροφές βοηθούν τον εγκέφαλο να ξυπνήσει γρήγορα.Αξίζει να σημειώσουμε ότι ένα μήλο περιέχει έως 13 γραμ. ζάχαρης και ισοδυναμεί με ένα φλιτζάνι καφέ.

Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί εκτός από αίσθημα κορεσμού που δημιουργούν, μειώνουν και το επίπεδο της κακής χοληστερόλης και περιέχουν βιοτίνη.Ωστόσο, η επιστήμονας προειδοποιεί: Να μην τρώτε περισσότερα από 3-4 καρύδια κάθε μέρα ή 10 φουντούκια, αμύγδαλα και φιστίκια, φυσικά, ανάλατα.

Μαύρη σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα αποτελεί ένα καλό υποκατάστατο για τον καφέ, σύμφωνα με τη διατροφολόγο.Το κακάο τονώνει το σώμα και βοηθά στη διατήρηση της εστίασης της προσοχής.Η καφεΐνη και η θεοβρωμίνη απελευθερώνουν σταδιακά ενέργεια χωρίς να αυξάνουν σημαντικά την αρτηριακή πίεση και τους καρδιακούς παλμούς.

Νερό

Η διαιτολόγος επισημαίνει επίσης τη μεγάλη σημασία της σωστής ενυδάτωσης του οργανισμού.1,5 ή 2 λίτρα νερού την ημέρα θα σας κρατήσουν δυνατούς για να τα βγάλετε πέρα σε ένα φορτωμένο πρόγραμμα.Όμως η επιστήμονας προειδοποιεί ότι δεν θα πρέπει να αυξήσετε την ποσότητα του νερού που πίνετε ή την κατανάλωση φαγητών με μεγάλη περιεκτικότητα σε λιπαρά και πολύ αλάτι.

(sputniknews)