Νιώθεις πως αρρωσταίνεις; Πρόσεξε τι πρέπει να κάνεις!

Ο οδηγός που χρειάζεσαι για να κρατήσεις την όποια γρίπη μακριά.

Σε κανέναν δεν αρέσει να είναι άρρωστος. Αν λοιπόν καταλάβεις πως σύντομα θα είσαι στο κρεβάτι με το θερμόμετρο δίπλα σου και χωμένος σε ένα βουνό από χαρτομάντηλα, τότε πρέπει να κάνεις λίγα και βασικά πράγματα.

Με δεδομένο ότι είμαστε στην περίοδο του κοροναϊού αυτή η διαδικασία είναι πιο επιτακτική από ποτέ.

Μπορεί να μην καταφέρεις να αποφύγεις την αρρώστια αλλά τουλάχιστον, θα μπορέσεις να μειώσεις τα συμπτώματά της.

Ξεκουράσου. Υπάρχει σύνδεση μεταξύ της έλλειψης ύπνου και όταν αρρωσταίνεις εύκολα. Δεν χρειάζεται να είσαι ξεφτέρι για να το καταλάβεις αυτό. Έρευνες έχουν δείξει πως όταν κοιμάσαι λιγότερο από πέντε ώρες την ημέρα, τότε αρρωσταίνεις πιο εύκολα.

Αν έχεις ένα απλό κρύωμα, τότε γυμνάσου. Αν έχεις ένα καλό σώμα, ή τέλος πάντων ένα σώμα που γυμνάζεται σε τακτική βάση, τότε έχεις περισσότερες πιθανότητες να τη βγάλεις καθαρός.

Να πίνεις αρκετά υγρά. Το ήξερες πως μπορείς να ανεβάσεις ακόμα και πυρετό αν στο σώμα σου δεν υπάρχει ο επιθυμητός βαθμός υγρών; Το έμαθες. Πιες νερό, κάνει καλό.

Το άγχος μπορεί να προκαλέσει πολλά προβλήματα στον οργανισμό σου. ‘Ένα από αυτά. Είναι να σε κάνει να αρρωσταίνεις πιο εύκολα. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις, είναι να κάνεις ασκήσεις που μειώνουν το άγχος

(ratpack – φωτο:pexels)

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •