Ηθοποιός που έπαθε ΠΑΡΑΛΥΣΗ προσώπου μετά από εμβόλιο COVID, λέει ότι θα το έκανε ξανά! vid

Ζουν ανάμεσά μας...

Ένα βίντεο μιας Καναδής ηθοποιού που υπέστη παράλυση προσώπου λίγο μετά το εμβόλιο Covid γίνεται viral, με πολλούς ανθρώπους να εκπλήσσονται, καθώς λέει πως θα έκανε το εμβόλιο ξανά, παρά την παρενέργεια.

Σε ένα βίντεο από τον Μάιο του 2021, η ηθοποιός Τζένιφερ Γκίμπσον κατέγραψε πώς εμφάνισε παράλυση Bell παραλύοντας το μισό πρόσωπό της μέσα σε δύο εβδομάδες από την λήψη του εμβολίου AstraZeneca.

«Αυτό δεν είναι ένα βίντεο που θέλω να κάνω», λέει η Gibson, ξεσπώντας σε κλάματα.

«Έχω διαγνωστεί με παράλυση Bell, η οποία είναι παράλυση στη μία πλευρά του προσώπου. Σε μένα επλήγη η αριστερή».

Η Gibson ομολογεί ότι έκανε το εμβόλιο για να βοηθήσει τα πράγματα να επανέλθουν στο φυσιολογικό. Το βίντεο γυρίστηκε καθώς η καναδική κυβέρνηση πλημμύρισε τους πολίτες της με lockdown και προπαγάνδα υπέρ των εμβολίων.

«Πρέπει να πω ότι θα το έκανα ξανά γιατί αυτό πρέπει να κάνουμε για να δούμε τους ανθρώπους μας».

Η Gibson συνέχισε να επιδεικνύει το «περίεργο χαμόγελό» της.

Λίγο αφότου έκανε το εμβόλιο, αλλά πριν εμφανιστεί η ανεπιθύμητη αντίδραση, η Gibson σχολίασε ότι ήταν ευγνώμων για το εμβόλιο.

Σε συνέντευξή της στο CityNews Τορόντο, η Gibson επανέλαβε και πάλι ότι δεν θα αποθάρρυνε τους ανθρώπους να κάνουν το εμβόλιο, παρά την παράλυση του προσώπου της.

scr

LATEST

Κύρια Θέματα

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΓΟΡΩΝ

Κάθε μέρα μαζί