• Αρχική
  • Άρθρα
  • Σύνδρομο Guillain-Barre – Ο EMA αξιολογεί αναφορές για την εμφάνισή του μετά το εμβόλιο της AstraZeneca

Σύνδρομο Guillain-Barre – Ο EMA αξιολογεί αναφορές για την εμφάνισή του μετά το εμβόλιο της AstraZeneca

Συναγερμός στις ευρωπαϊκές υγειονομικές αρχές.

Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων (EMA) ανέφερε την Παρασκευή πως εξετάζει αναφορές για ένα σπάνιο νόσημα που επηρεάζει τα νεύρα μετά τον εμβολιασμό με AstraZeneca και ζήτησε περισσότερες πληροφορίες από τη φαρμακοβιομηχανία.

Στο πλαίσιο των προγραμματισμένων αξιολογήσεων για ζητήματα ασφαλείας του εμβολίου Vaxzevria, η επιτροπή ασφαλείας του ΕΜΑ αναλύει τα στοιχεία που έχουν προκύψει για περιπτώσεις του συνδρόμου Guillain-Barre.

Όπως μεταδίδει το πρακτορείο Reuters, η AstraZeneca δεν απάντησε αμέσως στα αιτήματα για κάποιο σχόλιο.

Τι είναι το σύνδρομο Guillain-Barre που προκαλεί παράλυση

Σύμφωνα με δηλώσεις που είχε κάνει τον περασμένο Φεβρουάριο ο Θεόδωρος Βασιλακόπουλος, Καθηγητής Πνευμονολογίας – Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών:

«Το σύνδρομο ξεκινάει από περιφερική παράλυση αλλά μπορεί να πάει και προς τα πάνω και να παραλύσουν οι μυς της αναπνοής και να χρειάζεται κανείς αναπνευστήρα.

Αυτό βέβαια αφορά σπάνιες περιπτώσεις. Το σύνηθες είναι με την κατάλληλη αγωγή το σύνδρομο αυτό να αποκαθίσταται πλήρως».

Tο el.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο κάτω από  το άρθρο, μόνο από όσους και όσες έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία DISQUS. Ο καθένας και η κάθε μία έχουν το δικαίωμα να εκφράζουν ελεύθερα τις απόψεις τους. Αυτό όμως  δεν σημαίνει ότι το el.gr υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Επίσης ξεκάθαρα θα διαγράφουμε  συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια αμέσως μόλις τα εντοπίσουμε  ή αμέσως μόλις μας καταγγελθούν. Ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το el.gr δεν φέρει καμία νομική ή άλλη ευθύνη, αφού στο διαδίκτυο ανωνυμία δεν υπάρχει.