• Αρχική
  • Άρθρα
  • Διοικητής “ΠΑΓΝΗ”: «Στο εμβόλιο της AZ οφείλονται οι αλλεπάλληλες θρομβώσεις 35χρονου» – «Νίπτει τας χείρας της» η Επιτροπή Εμβολιασμών, vid

Διοικητής “ΠΑΓΝΗ”: «Στο εμβόλιο της AZ οφείλονται οι αλλεπάλληλες θρομβώσεις 35χρονου» – «Νίπτει τας χείρας της» η Επιτροπή Εμβολιασμών, vid

Πλέον και ο 35χρονος από την Ιεράπετρα είναι πεπεισμένος ότι ευθύνεται το εμβόλιο για την περιπέτεια της υγείας του.

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις μετά τη νέα θρόμβωση που εμφάνισε μέσα σε λίγες ημέρες ένας 35χρονος από την Ιεράπετρα Κρήτης.

Θυμίζουμε πως ο άτυχος άνδρας είχε κάνει την πρώτη δόση του εμβολίου της AstraZeneca την Μεγάλη Πέμπτη και 11 μέρες μετά εμφάνισε σοβαρά συμπτώματα παράλυσης στο αριστερό του πόδι σε σημείο να κινδυνεύει άμεσα με ακρωτηριασμό.

Εν τέλει οι γιατροί κατάφεραν να αφαιρέσουν τον θρόμβο στο πόδι, ωστόσο η περιπέτεια για τον ίδιο δεν τελείωσε, καθώς το Σάββατο εμφάνισε νέα ανησυχητικά συμπτώματα.

Αυτή τη φορά το πρόβλημα εντοπιζόταν στην καρωτίδα, όπου οι γιατροί βρήκαν νέο θρόμβο.

Όπως παραδέχθηκε και επίσημα στο OPEN, ο Διοικητής του “ΠΑΓΝΗ”, Γιώργος Χαλκιαδάκης, μετά από εξιδεικευμένες εξετάσεις, οι επιπλοκές στην υγεία του 35χρονου, ο οποίος δεν είχε κανένα ιστορικό, οφείλονται στο εμβόλιο:

«Κάναμε όλες τις εξετάσεις οι οποίες έπρεπε να γίνουν και από τη στιγμή που μας ήρθαν θετικές είμαστε τώρα σίγουροι ότι είναι από το εμβόλιο»:

Παρά τα αδιάσειστα στοιχεία όμως και τις ομολογίες γιατρών που παρακολουθούν εδώ και μέρες τον 35χρονο, πληροφορίες αναφέρουν πως η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών αποφεύγει προς ώρας να πάρει ξεκάθαρη θέση πάνω στην περίεργη αυτή υπόθεση.