Γιατί δεν πρέπει να τρως συχνά μακαρονάδες;

Αυτό το σύμπτωμα δεν το περιμένατε!

Είναι ίσως από τα πιο εύκολα και αγαπημένα φαγητά των ανδρών. Αρχικά είναι πολύ εύκολο να τα μαγειρέψεις και δεύτερον είναι πραγματικά εμμονικά.

Ο λόγος για τα μακαρόνια.

Όποιος λοιπόν τρώει πολλές μακαρονάδες καλό θα ήταν να κόψει τις πολλές μερίδες. Αρχικά γιατί ο πολύς υδατάνθρακας θα σε φουσκώσει παρά το γεγονός ότι θα σου δώσει ενέργεια, κυρίως όμως γιατί μετά από έρευνα στη Σχολή Δημόσιας Υγείας του Χάρβαρντ απεδείχθη ότι όσο περισσότερες μακαρονάδες τρως, διατρέχεις από έναν κίνδυνο στον οποίο δεν θες να μπλέξεις.

Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη μελέτη, πήραν μέρος 43 χιλιάδες άνθρωποι στο συγκεκριμένο πείραμα.

Οι άνθρωποι, λοιπόν, που καταναλώνουν πολλούς υδατάνθρακες διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο να διαγνωστούν με κατάθλιψη, κατέληξε η μελέτη, καθώς – από το δείγμα ανθρώπων που δεν είχαν ιστορικό κατάθλιψης – φάνηκε ότι με την μεγάλη κατανάλωση σε ζυμαρικά, ψωμί, και τηγανιτές πατάτες, αλλά και με την αυξημένη κατανάλωση κρέατος, αύξαναν από 29% έως και 41% τις πιθανότητες να εκδηλώσουν κατάθλιψη μέσα στα επόμενα 12 χρόνια.

spaghetti on stainless steel cooking pan

Η διασύνδεση των υδατανθράκων και κατάθλιψης προκάλεσε έκπληξη στους επιστήμονες, διότι οι υδατάνθρακες αποτελούν σύνηθες συστατικό των… παραδοσιακών «τροφίμων της παρηγοριάς», στα οποία συμπεριλαμβάνονται οι μακαρονάδες, τα γλυκά και γενικώς τα παχυντικά και πλούσια σε λιπαρά τρόφιμα

Ομως, τελικά φάνηκε ότι όταν θέλουμε να αισθανθούμε καλύτερα, υποσυνείδητα στρεφόμαστε σε λάθος φαγητά.


ratpack/photo unsplash