Πως να διαχειριστείς το ξενύχτι και το πρωινό στο γραφείο;

Πολλές φορές η καθημερινότητα μας κρατάει πίσω από την κοινωνική μας ζωή. Σκέψου πόσο εύκολο είναι να ξενυχτήσεις έξω με καλή παρέα και το επόμενο πρωί να δουλεύεις;

 

Προσπαθείς να διώξεις όμως αυτή τη σκέψη λέγοντας στον εαυτό σου πως βγήκες για λίγο και πως είναι Κυριακή, αύριο δουλεύεις και θα πας να ξεκουραστείς. Μην κοροϊδεύεις τον εαυτό σου. Θέλεις να παρτάρεις και αυτό καταλήγεις να κάνεις συνειδητά ή ασυνείδητα. Η φωνή του Josh Homme μέσα σου τραγουδάει “I want a new mistake, to lose is more than hesitate”. Οπότε καλύτερα να είσαι προετοιμασμένη για τις συνέπειες and go with the flow! Πως να ανταπεξέλθεις λοιπόν το επόμενο (ή μάλλον το ίδιο) πρωί;

Αν μπορείς μην κοιμηθείς

Σε περίπτωση που έχεις λιγότερες από 2-3 ώρες για ύπνο στη διάθεσή σου μην κοιμηθείς. Οι ώρες που μεσολαβούν ανάμεσα στην έξοδο και την εργασία είναι κρίσιμες για το πως θα εξελιχθεί η μέρα σου. Αν το ρισκάρεις τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα και όχι καλύτερα. Δύο είναι τα τινά: Είτε θα αποκοιμηθείς και θα ξυπνήσεις κάποια ώρα εκτός ωραρίου, είτε θα ξυπνήσεις βίαια τον εαυτό σου την ώρα που μόλις είχε βολευτεί, με αποτέλεσμα να καταλήξεις με πολύ έντονο πονοκέφαλο. Πως θα μείνεις όμως ξύπνια;

Κάνε ένα ντουζ

Το λογικό είναι να μην το κάνεις με καυτό νερό διότι θα είσαι ένα βήμα μακριά από το να δεις όνειρο. Προτίμησε νερό σε θερμοκρασία δωματίου και ίσως τόλμησε δροσερό νερό που θα σε ξυπνήσει και θα καθαρίσει το νου σου. Ανεξάρτητα από το αν θα βρέξεις τα μαλλιά σου, μην ξεχάσεις να ρίξεις δροσερό νερό στο πρόσωπό σου.

Πιες σκέτο καφέ και φάε κάτι στεγνό

Εκτός του ότι η καφεΐνη θα σου δώσει ένα γερό boost και θα σε ξυπνήσει, ο σκέτος καφές θα σε κάνει να νιώσεις πιο νηφάλια και δεν θα εντείνει την επίδραση του αλκοόλ, σε αντίθεση με ότι έχει ζάχαρη, που πολλαπλασιάζει το πρόβλημα. Σε μία τέτοια περίπτωση τα κράκερ και τα κριτσίνια είναι φίλοι μας. Εϊναι οι πιο safe τροφές για να μην ανακατευτείς και θα ηρεμήσουν το στομάχι σου. Μόλις νιώσεις έτοιμη, ξεκίνα να πίνεις νερό, ώστε το σώμα σου να αποβάλει σιγά-σιγά το αλκοόλ.

Κάνε τα beaute σου

Αν προλαβαίνεις φόρα το καθημερινό σου makeup για να καλύψεις τυχόν μαύρους κύκλους και να βελτιώσεις τη ζαλισμένη όψη σου, κυρίως τα μάτια. Άλλαξε εννοείται ρούχα και προτίμησε κάτι πιο casual, ώστε να μην πιέζεσαι επιπλέον με άβολα ρούχα. Αν νιώθεις extra δυναμική και θες να πας το καμουφλάζ σου στο επόμενο επίπεδο, ντύσου πιο προσεγμένα. Επέλεξε φλατ παπούτσια για να μην έχουμε ατυχήματα.

Μπες στο mute

Στο γραφείο, όσα λιγότερα λες σε κατάσταση hangover, τόσο το καλύτερο. Προσπάθησε να ανταπεξέλθεις στη δουλειά χωρίς πολλά λόγια και κινήσεις, διότι θα λειτουργήσουν εναντίον σου. Απάντησε τυπικά σε ερωτήσεις και προσπάθησε να μην «ανοιχτείς» πολύ για το πως πέρασες το Σαββατοκύριακό σου.

Last but not least, έχε αυτοπεποίθηση

Το πιο σημαντικό είναι να πιστεύεις εσύ η ίδια πως είσαι νηφάλια και αυτό θα εκπέμπεις και στους γύρω σου. Θυμήσου πως δεν είσαι διαφανής και πως ούτε οι άλλοι έχουν ακτίνες x για να σε «διαβάσουν». Ο μόνος τρόπος για να καταλάβουν τι έχεις, είναι να τους το δείξεις εσύ. Be cool λοιπόν και όλα θα πάνε καλά αρκεί να το πιστέψεις. Ένα οκτάωρο έχει όση σημασία του δώσεις εσύ.

Σχετικά άρθρα:

loading...
Close Menu