Φροντίδα και πρστασία του δέρματος για αυτή τη σεζόν

Είναι η εποχή του έτους, που το ζεστό τσάι αποσύρεται, μαζί με τα μάλινα ρούχα μας.

Τα γυαλιά ηλίου τα αντηλιακά, τα σουέτ παπούτσια και τα κοντομάνικα μακό κάνουν την εμφάνισή τους δειλά. Ναι, η άνοιξη είναι εδώ.
Η δροσερή μυρωδιά του βρεγμένου γρασιδιού και των μπουμπουκιών που ανθίζουν, σας φτιάχνουν τη διάθεση και νιώθετε αναγεννημένοι.
Χρειάζονται μερικές απλές αλλαγές στην καθημερινή φροντίδα του δέρματός σας, που μπορούν να σας δώσουν καινούριο αέρα και να εξασφαλίσουν τη λάμψη.
Τι μπορείτε να κάνετε στο δέρμα μας;
Σύμφωνα με τον Δρ Deepali, οι ψηλές θερμοκρασίες σημαίνει ότι είναι καιρός να αλλάξετε τη συνηθισμένη φροντίδα του δέρματός σας. Μια ηλιόλουστη ημέρα μπορεί να είναι πολύ σκληρή για το δέρμα σας, και όπως φροντίζετε τη ντουλάπα σας, σε μια εποχιακή αλλαγή, έτσι είναι απαραίτητη και την περιποίηση του δέρματός σας.
Θα πρέπει να θυμάστε ότι η έκθεση στον ήλιο είναι κακή για το δέρμα σας.
Όχι μόνο μπορείτε να μαυρίσετε (δεν είναι πάντα κακό πράγμα), αλλά η έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία μπορεί να προκαλέσει πρόωρη γήρανση του δέρματος. Το δέρμα μας περιέχει μια χρωστική ουσία που ονομάζεται μελανίνη και η υπερβολική έκθεση στον ήλιο προκαλεί την παργωγή περισσότερης μελανίνης. Αυτός είναι και ο λόγος που τα αντηλιακά συνιστούνται, ανεξάρτητα από τον τύπο του δέρματός σας. Παρ’όλα αυτά μπορείτε να το φροντίσετε με φυσικό τόπο, χωρίς χημικά πρόσθετα.
Εδώ είναι μια ολιστική θεραπευτική λίστα προστασίας με καλοκαιρινές συμβουλές περιποίησης της επιδερμίδας, που θα βοηθήσει όλους τους τύπους δέρματος.

1. Πρόσωπο
Το πρόσωπό σας είναι η ταυτότητά σας με τον κόσμο.
Βλέπουμε αρκετές αλλαγές μέσα στις 365 ημέρες το χρόνο, κυρίως τους χειμωνιάτικους μήνες που παραμένουμε στο σπίτι. Μια ειδική θεραπευτική ενυδατική αγωγή φροντίδας δέρματος, διατηρεί καθαρό το δέρμα από τη σκόνη και τον ιδρώτα που κολλάει πάνω μας τους ζεστούς μήνες. Πολλοί άνθρωποι αντιμετωπίζουν σπυράκια αυτούς τους μήνες. Αν έχετε λιπαρό δέρμα, βεβαιωθείτε ότι καθαρίζετε το πρόσωπό σας με νερό τουλάχιστον 3-4 φορές κάθε μέρα. Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε σαπούνι κάθε φορά που πλένετε το πρόσωπό σας. Το καθαρό νερό θα σας ενυδατώσει μια χαρά.
Δερματολόγος Δρ Deepali, προτείνει επίσης την απολέπιση, ως μέθοδο για να κρατήσετε το πρόσωπό σας καθαρό.
Χρησιμοποιώντας ένα scrub μία ή δύο φορές την εβδομάδα τους ανοιξιάτικους και καλοκαιρινούς μήνες βοηθάτε την αναγέννηση του δέρματος, και είναι ιδανικό για όλους τους τύπους δέρματος. Θα πρέπει να προσέξετε μόνο τον τρόπο που τρίβετε το πρόσωπό σας. Αν είστε επιρρεπείς στην ακμή το δέρμα σας χρειάζεται ροδόνερο και βασιλικό, ενώ αν έχετε ξηρό και ώριμο δέρμα θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε ασπράδι αυγού, λεμόνι, ή γάλα με μια πρέζα κουρκούμη.

2. Χρησιμοποιήστε τα κατάλληλα προϊόντα ανάλογα με την εποχή
Οι παχιές κρέμες που χρησιμοποιούσατε τους χειμερινούς μήνες δεν σας κάνουν καλό τώρα. Χρησιμοποιήστε αυτές τις κρέμες για τις πολύ ξηρές περιοχές του σώματός σας, όπως τα πόδια. Αυτή την εποχή χρειάζονται προϊόντα που αφήνουν το δέρμα σας να αναπνεύει φυσιολογικά. Είναι προτιμότερο να χρησιμοποιείτε λοσιόν και φυσιολογικό ορό. Τα προϊόντα που μπλοκάρουν τους πόρους προκαλούν περισσότερα προβλήματα.
Οι κρέμες με βάση το νερό καλύπτουν καλύτερα τις ανάγκες του κανονικού τύπου δέρματος. Για λιπαρό δέρμα, οι κρέμες με βάση τζελ προτιμώνται. Για επιπλέον λιπαρά και με τάση ακμής επιδερμίδες, επιμείνετε σε σπρέι προσώπου με μεταλλικό νερό.
Τα φυσικά ενυδατικά όπως η γλυκερίνη και το ροδόνερο βοηθούν πολύ τους καλοκαιρινούς μήνες, ιδιαίτερα όταν το δέρμα ξηραίνεται περισσότερο με την κολύμβηση. Μπορείτε να κάνετε επάλειψη σε όλες τις ξηρές περιοχές του σώματος με γάλα για 10-15 λεπτά του σώματος πριν την κολύμβηση. Θα δείτε ότι κάνει θαύματα.

3. Μείνετε στα βασικά
Μπορείτε να πιστεύετε ότι το δέρμα σας αντέχει την ξηρότητα, γιατί δεν εκτείθεστε πολύ στον ήλιο. Αυτό είναι ένας μύθος. Η μετακίνησή σας και μόνο, μέσα και έξω από τις κλιματιζόμενες περιοχές, μπορεί να προκαλέσει στεγνότητα του δέρματος. Αυτό ισχύει όχι μόνο για το δέρμα του προσώπου, αλλά για ολόκληρο το σώμα. Βεβαιωθείτε ότι ακολουθείτε ην ανάγκη που που έχει το δέρμα σας, ανάλογα με την ηλικία, το σωστός καθαρισμό, την τόνωση και ενυδάτωση πριν τον ύπνο.
Ο ιδρώτας μπορεί να φράξει τους πόρους του δέρματος. Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε μια τονωτική λοσιόν (αφού βεβαιωθείτε ότι το δέρμα είναι καθαρό) για να κλείσει αυτούς τους πόρους. Οι ακτίνες UV του ήλιου οδηγούν σε πρόωρη γήρανση και ρυτίδες.

4. Η σημασία των αντηλιακών

Μην ξεχνάτε να φοράτε αντηλιακό! Οι ακτίνες UV μπορεί να είναι επιβλαβής για το δέρμα σας οποιαδήποτε εποχή του χρόνου, αλλά περισσότερο τους ανοιξιάτικους και καλοκαιρινούς μήνες όταν τα επίπεδα καθημερινής έκθεσης στον ήλιο είναι υψηλότερα. Διαλέξτε ένα αντηλιακό που πήζει μέσα στο δέρμα σας και απορροφάται. Ένα ελάχιστο SPF 30 συνιστάται και θα πρέπει να εφαρμόζεται 20-30 λεπτά πριν βγείτε έξω στον ήλιο. Εάν πρόκειται να πάτε για κολύμπι, απαναλάβετε εκ νέου την εφαρμογή, κάθε φορά που βρέχετε το δέρμα σας. Βοηθά στην ελαχιστοποίηση κηλίδων του ήλιου, και καθυστερεί την εμφάνιση των λεπτών γραμμών και ρυτίδων.
Αλλάξτε τα προιόντα που χρησιμοποιείτε κάθε 6 μήνες. Στα άτομα με λιπαρό δέρμα θα πρέπει να είναι κανόνας. Φροντίστε να μη φορτώνετε το δέρμα σας με κρέμες ιδιαίτερα σε λιπαρό δέρμα, ενώ στο ξηρό δέρμα θα πρέπει να χρησιμοποιείτε μια αντιηλιακή ενυδατική κρέμα με ματ φινίρισμα στη σύνθεσή της.

5. Οι φυσικές θεραπείες

Ποτέ μην υποτιμάτε τις συμβουλές της γιαγιάς σας! Υπάρχουν συστατικά στην κουζίνα σας, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν αποτελεσματικά την επιδερμίδα σας κατά τη διάρκεια της αλλαγής της σαιζόν Άνοιξης και Καλοκαιριού.
Το λεμόνι και η ντομάτα είναι ιδανικά για να κρατάτε το δέρμα σας φρέσκο. Ένας γρήγορος τρόπος είναι να μην προσθέτετε νερό στο χυμό ντομάτας. Παγώστε το χυμό και να το χρησιμοποιείτε τακτικά για επάλειψη προσώπου. Αφήστε το χυμό να ξεραθεί στο πρόσωπό σας και χρησιμοποιήστε το για ένα απαλό scrub κάθε ημέρα πριν το το ξεπλύνετε. Το λυκοπένιο στη ντομάτα κάνει θαύματα ενυδάτωσης στο ξηρό δέρμα του προσώπου.

7. Διατήρηση της υγιεινής
Η υγιεινή του δέρματος μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό στην αντιμετώπιση της θερμότητας. Κάνοντας μπάνιο δύο φορές την ημέρα θα σας κρατήσει φρέσκους, και θα βοηθήσει επίσης στην καταπολέμηση του λήθαργου. Εάν είστε επιρρεπείς σε κνησμούς, μπορείτε να προμηθετείτε από το φαρμακείο, αποξηραμένα φύλλα, ή έλαιο neem, και να κάνετε επάλειψη.
Οι άνθρωποι που υποφέρουν από κακοσμία σώματος μπορούν επίσης να επωφεληθούν από το τακτικό κολύμπι στη θάλασσα. Το νερό επιταχύνει τη διαδικασία του μαυρίσματος, από ό, τι συνήθως. Βεβαιωθείτε ότι μετά από τις βουτιές σας ενυδατώνετε το σώμα σας με μια κρέμα λοσιόν.
Για την ενυδάτωση των χεριών και ποδιών μπορείτε να προσθέτετε μια πρέζα αλάτι που βοηθάει την κυκλοφορία του αίματος και μετά εφαρμόστε μια πλούσια κρέμα με βιταμίνη C.

8. Να τρώτε κρύα φρέσκα φρούτα και λαχανικά
Αυτό που τρώμε αντανακλά στο πώς φαίνεται το πρόσωπό μας και πως αισθανόμαστε. Η κατανάλωση φαγητού με πολλές σάλτσες και μπαχαρικά είναι βέβαιο ότι θα σας κάνει να αισθάνεστε υποτονικοί. Επιπλέον, θα φορτώσει το δέρμα σας με πρόσθετα λιπαρά.
Είναι προτιμότερο να τρώτε εποχιακά φρούτα και λαχανικά. Μείνετε μακριά από ζαχαρούχα ποτά που είναι γεμάτα θερμίδες. Να πίνετε πολύ νερό, – 8-10 ποτήρια τουλάχιστον-, και τους καλοκαιρινούς μήνες αυξήστε το. Δοκιμάστε χυμούς λαχανικών και φυσικές εναλλακτικές λύσεις για ενυδάτωση όπως χυμό λεμόνι, αγγούρι, ντομάτας, με φρέσκια μέντα, και τσάι χωρίς ζάχαρη, για να αισθάνεστε αναζωογονημένοι.

9. Να φοράτε ρούχα που αναπνέουν
Το βαμβάκι και τα ελαφρύτερα υφάσματα είναι απαραίτητα για την αντιμετώπιση της θερμότητας. Τα στενά συνθετικά ρούχα μπορεί να προκαλέσουν περισσότερο ιδρώτα, ερεθισμό και φαγούρα στο σώμα σας. Η παρατεταμένη συνήθεια ντυσίματος με αυτά τα ρούχα, μπορεί να οδηγήσουν σε εξανθήματα, ή ακόμη και σε σοβαρές λοιμώξεις του δέρματος.

10. Μην φοβάστε τον ήλιο
Δεν πρέπει να φοβόμαστε τον ήλιο, δεδομένου ότι ενισχύει τη διάθεση. Το φως του ήλιου παράγει στον οργανισμό μας περισσότερη σεροτονίνη – μια ορμόνη που ενισχύει τη διάθεση . Αυτός είναι ο λόγος που τις χειμωνιάτικες ημέρες αισθάνεστε τη διάθεσή σας σε χαμηλά επίπεδα.
Απλά φροντίστε να εξισορροπείτε την έκθεσή σας στον ήλιο με μια καλή θεραπευτική φροντίδα του δέρματος, και χαρείτε κάθε εποχή του χρόνου προστατευμένοι.

Σχετικά άρθρα:

loading...
Close Menu