Menu

Εφτά χάπια για καλύτερη υγεία

Εάν μπορούσατε να πάρετε μερικά χάπια για να ανθίσει ξαφνικά το σώμα και το μυαλό σας, θα σας άρεσε σαν ιδέα;

Αυτά τα εφτά «χάπια» είναι απλές πρακτικές οι οποίες γίνονται πυλώνες της υγείας, αλλά δεν είναι ακριβώς το είδος που καταπίνετε με λίγο νερό και τελειώσατε. Οι «βιταμινούχες πρακτικές» είναι απολύτως φυσικές, έχουν μηδενικές αρνητικές παρενέργειες και μπορούν εύκολα να εφαρμοστούν και να ταιριάξουν στην καθημερινότητά σας.
Η συντριπτική πλειοψηφία των επιστημονικών ερευνών αναφέρει ότι αυτά τα χάπια, είναι απαραίτητα στον καθένα που θέλει να προστατέψει την υγεία του και πρέπει να ανεχτούμε στη ζωή μας.
Είναι το είδος που κατεβαίνει εύκολα, ειδικά όταν προσαρμόζετε δημιουργικά στις δικές σας ανάγκες.

  1. Το χάπι της φύσης
    Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι ένα «χάπι της φύσης» ημερησίως, όπως η πεζοπορία σε μια δασώδη περιοχή ή ακόμη και μια σύντομη βόλτα έξω από το σπίτι σας είναι μια εξαιρετική πρακτική που ανακουφίζει από το στρες. Θα πρέπει να γνωρίζετε πώς να απαλλάσσεστε από το στρες επειδή το άγχος σας παρακινεί να αντιμετωπίσετε τις προκλήσεις της ζωής. Η κορτιζόλη συνδέεται στενά με προβλήματα υγείας όπως καρδιακές παθήσεις, κατάθλιψη, προβλήματα ύπνου, άνοια και πολλά άλλα.
  • Μικρότερη δόση: Ακόμη και οι μικρές δόσεις στη φύση είναι πολύ καλύτερες από το τίποτα. Σύμφωνα με τις μελέτες, εάν έχετε πράσινα φυτά στο γραφείο, ή κοιτάτε έξω από το παράθυρο δέντρα και λουλούδια,σας προκαλούν πτώση της κορτιζόλης.
  • Ελάχιστη δόση: Μια πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι μόνο 20 λεπτά στη φύση ήταν αρκετή να μειώσει την κορτιζόλη σε καλύτερο επίπεδο. Στη μελέτη αυτή, οι συμμετέχοντες αποφάσισαν μόνοι τους ποια εμπειρία θα τους έκανε να αισθάνονται ότι ήρθαν σε επαφή με τη φύση. Στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας δείγματα σάλιου για να ελέγξουν την κορτιζόλη, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι 20 λεπτά ήταν αρκετά να μειώσουν σημαντικά τα επίπεδα κορτιζόλης ανεξάρτητα από το αν έβλεπαν τοπία, ή έκαναν βόλτες στη φύση.
  • Ιδανική δόση: Οι ερευνητές επίσης ανακάλυψαν ότι περισσότερο από 30 λεπτά στη φύση είχαν ακόμη πιο ευεργετικά αποτελέσματα, τα οποία συνέχιζαν να δίνουν ευεξία σε όλη τη διάρκεια της ημέρας.
  1. Το χάπι άσκησης.
    Πάρτε μια βαθιά αναπνοή γιατί η λίστα είναι μεγάλη.
    Αυτό το καταπληκτικό χάπι μπορεί να διατηρήσει τη μυϊκή δύναμη, να αποτρέψετε τον πόνο στην πλάτη, να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σύστημα , να δυναμώσει τα οστά, να αυξήσει τη διάθεση, να ελαφρύνει την ήπια κατάθλιψη, να προωθήσει την πιο υγιή λειτουργία του εγκεφάλου, να σας κρατήσει σε υγιές βάρος, όπως επίσης να αναστρέψει ορισμένες πτυχές γήρανσης. Φυσικά δεν είπαμε όλα τα οφέλη που είναι αμέτρητα. Κάθε μέρα θα ανακαλύπτετε έκπληκτοι καινούρια βελτίωση της υγείας που θα σας βεβαιώνει για τη δραστικότητα αυτού του χαπιού.
    Ίσως σας ανησυχεί το πρόγραμμα της τακτικής άσκησης καθώς φαίνεται αρκετά δύσκολο για την ώρα. Κανένα πρόβλημα! Τα χάπια άσκησης είναι μικρά, μεσαία μεγάλα και σχεδόν οποιαδήποτε δόση είναι χρήσιμη.
  • Ελάχιστη Δόση: Πολλές έρευνες έχουν καταλήξει στο ίδιο συμπέρασμα: Ακόμα και μικρές ποσότητες άσκησης – γνωστές ως «σνακ άσκησης» – μπορούν να έχουν ισχυρές θετικές επιδράσεις στο μυαλό και το σώμα. Το κόλπο περιλαμβάνει περίπου 5 λεπτά κάθε ώρα κατά τη διάρκεια της ημέρας,και μπορεί να αποτρέψει ασθένειες όπως ο διαβήτης, η παχυσαρκία, οι καρδιακές παθήσεις και κάποιες μορφές καρκίνου. Θα ενθουσιαστείτε από τις μικρές αλλαγές στη διάθεσή σας οι οποίες μακροπρόθεσμα θα προκαλέσουν μεγάλες διαφορές στην υγεία.
  • Ιδανική δόση: Για τους μέτριους ασκούμενους ενήλικες, 30 λεπτά της ημέρας σε πενθήμερη βάση είναι η ιδανική δόση. Εάν ο στόχος σας βέβαια είναι ένας μαραθώνιος, θα χρειαστείτε μεγαλύτερη δόση άσκησης.
  • Προειδοποίηση: Θα ήταν πολύ πιο διασκεδαστικό και εύκολο να πάρετε μαζί το χάπι της φύσης και το χάπι της άσκησης.
  1. Το χάπι της υγιεινής διατροφής.
    Η μεσογειακή διατροφή έχει συνδεθεί με την καλύτερη υγεία του εγκεφάλου, τον μειωμένο κίνδυνο καρδιακών προσβολών, εγκεφαλικών επεισοδίων, καρκίνου και Alzheimer, καθώς και τη συνολική μείωση της θνησιμότητας. Για να ακολουθήσετε αυτό το σχέδιο υγιεινής διατροφής, θα πρέπει να τρώτε κυρίως φρούτα, λαχανικά και άλλα φυτικά τρόφιμα όπως όσπρια, ξηρούς καρπούς και δημητριακά ολικής αλέσεως. Μειώσετε τα κορεσμένα λίπη όπως το βούτυρο και αντικαταστήσετε το με ελαιόλαδο. Βάλτε όριο στην επιπλέον ζάχαρη και χρησιμοποιήστε βότανα αντί για αλάτι. Βάλτε στο πρόγραμμά σας μικρές ποσότητες κοτόπουλου και ψαριών, και περιορίστε το κόκκινο κρέας. Μην ξεχνάτε επίσης το τσάι και τον καφέ που ενισχύουν τη διαύγεια του μυαλού.
    Μου αρέσει το μεσογειακό σχέδιο διατροφής γιατί δεν απαγορεύει καμία τροφή. Απλά πρέπει να μειώσετε το γρήγορο ανθυγιεινό φαγητό. ίσως κατά τη διάρκεια της ημέρας σας δυσκολέψει λόγω συνήθειας, αλλά είναι δυνατό να το πετύχετε.
  • Δόση αντιστροφής νόσου: Όσοι πάσχουν από ορισμένες χρόνιες ασθένειες όπως καρδιακές παθήσεις ή διαβήτη μπορούν να ακολουθήσουν μια δίαιτα βασισμένη σε λαχανικά, πάντα σε συνδυασμό με άσκηση. Η διαχείριση του στρες και η κοινωνική υποστήριξη, έχει αποδειχθεί σε πολλές μελέτες ότι αντιστρέφει ακόμη και σοβαρές παθήσεις όπως τη στεφανιαία νόσο, τον διαβήτη τύπου 2, την αυξημένη αρτηριακή πίεση, την υψηλή χοληστερόλη και την παχυσαρκία.
  1. Το χάπι διαχείρισης άγχους.
    Όπως δείχνει μια πρόσφατη μελέτη από τη Σουηδία, η υπερβολική πίεση και το χρόνιο στρες μπορεί να προκαλέσουν πολλαπλά προβλήματα λόγω της επίδρασης της κορτιζόλης, -της ορμόνης του στρες, στο σώμα σας. Για παράδειγμα, το άγχος μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο καρδιακών προβλημάτων, όπως μπορεί επίσης να προκαλέσει προβλήματα ψυχικής υγείας, κόπωσης και φλεγμονές.
    Ο καθένας πρέπει να έχει εναλλακτικές και μια καθημερινή τεχνική μείωσης του στρες. Πετάξτε μακριά τις αδιέξοδες σκέψεις και κάντε μια ανακατάταξη στο μυαλό σας, πάρτε βαθιές αναπνοές, ασκηθείτε, ή πάρτε το χάπι φύσης.
    Μια παρενέργεια που δημιουργεί το στρες είναι η αντίληψη που έχουμε για τη λύση των προβλημάτων. Η «αναδιάταξη» των σκέψεων μπορεί να είναι πολύ πιο απλή, όταν πείσετε τον εαυτό σας ότι αντιμετωπίζετε μια «πρόκληση» και όχι ένα «πρόβλημα». Επιπλέον, θα πρέπει να μάθετε πότε να σταματάτε όταν υπερφορτώνετε. Κάντε μια παύση όταν συγκρούονται οι αγχωτικές καταστάσεις και πάρτε μερικές βαθιές αναπνοές. Η μεγαλύτερη βοήθεια της τεχνικής μείωσης του στρες είναι ότι, ελαττώνει αρκετά την αρτηριακή πίεση ώστε να υπάρξει ακόμη και μείωση δοσολογίας φαρμάκων.
  • Μικρή δόση: Μια βαθιά αναπνοή. Θα δείτε εκπληκτικά αποτελέσματα με μόνο μια βαθιά αναπνοή η οποία μπορεί να μειώσει την υπερδιέγερση ακαριαία και σας ηρεμήσει.
  • Συνιστώμενη ελάχιστη δόση: Σύμφωνα με το Harvard Health Letter, ακόμη και 10 λεπτά την ημέρα θα έχετε λιγότερη πίεση.
  • Δόση δημιουργικότητας και επίλυσης προβλημάτων: Κάντε ένα διάλειμμα 20 λεπτών. Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος, ο εγκέφαλός σας θα απελευθερώσει χημικές ουσίες που αντισταθμίζουν την ανταπόκριση στο στρες, επιτρέποντάς σας να μπείτε σε έναν πιο δημιουργικό τρόπο σκέψης.
  1. Το χάπι των σχέσεων.
    Στην προσωπική επικοινωνία μας με τους άλλους, συχνά ξεχνάμε τη σημασία της στήριξης. Οι καλές σχέσεις προάγουν την ψυχική ανθεκτικότητα, την ικανοποίηση στη ζωή, τη μακροζωία, μειώνουν τη συχνότητα κατάθλιψης, της μοναξιάς και του πρώιμου θανάτου.
    Γιατί συμβαίνει αυτό; Τα χαμηλότερα επίπεδα ορμονών του στρες σημαίνουν λιγότερη φθορά στον εγκέφαλο και το σώμα, μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και περισσότερη χαρά στην καθημερινή ζωή.
  • Δόση: Μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τον τύπο της προσωπικότητάς σας. Βρείτε άτομα που μπορείτε να συνδεθείτε μαζί τους και αναπτύξτε ένα δίχτυ κοινωνικής ασφάλειας, διατηρώντας ήρεμες και όμορφες στιγμές μέσα από συνεργασία και κοινές δραστηριότητες.
  1. Το χάπι ύπνου.
    Η έλλειψη ύπνου αυξάνει την προβληματική ορμόνη του στρες -κορτιζόλη που οδηγεί σταδιακά σε φλεγμονές και συμβάλλει στη σωματική και ψυχική κόπωση. Γενικά, η μεγαλύτερη διάρκεια του ύπνου συνδέεται με τη μακροζωία. Αυξήστε σε έξι ώρες τη διάρκεια του ύπνου. Λιγότερες ώρες σημαίνει μικρότερα τελομερή (καλύμματα που προστατεύουν τα χρωμοσώματα από εκφυλισμό).
  • Δόση: Οι περισσότεροι επαγγελματίες υγείας προτείνουν στους ενήλικες 7-9 ώρες ύπνου κάθε βράδυ.
  1. Το χάπι ευγνωμοσύνης.
    Η ευγνωμοσύνη, μαζί με τα ξαδέλφια της, την ευτυχία και το σκοπό της ζωής, μπορεί να προσφέρει μια ισχυρή δόση συναισθηματικής υγείας στους περισσότερους ανθρώπους. Πολλές μελέτες υποδεικνύουν ότι η «πρακτική ευγνωμοσύνης», όπως «Τρεις Καλές Πράξεις», είναι δυνατά αντίδοτα κατά της μελαγχολίας και δυστυχίας. Στο τέλος της ημέρας, σκεφτείτε ή γράψτε τρεις όμορφες σκέψεις ή καλά πράγματα που κάνατε, ή σας συνέβησαν κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η «στάση ευγνωμοσύνης»σε συνδυασμό με την δοτικότητα ψυχής έχει συνδεθεί με άλλα θετικά συναισθήματα, όπως η χαρά, ο ενθουσιασμός και η αισιοδοξία, ενισχύοντας τον αυτοέλεγχο.
  • Ελάχιστη δόση: Αφιερώστε ακόμη και πέντε λεπτά καθημερινά σε όμορφες σκέψεις για μία μόνο εβδομάδα. Μπορούν να αυξήσουν το επίπεδο χαράς για έξι μήνες και ίσως να σας οδηγήσουν σε μια πιο μόνιμη συνήθεια.
  1. Το χαμένο χάπι
    Μήπως χάσατε κάτι; Σίγουρα το πιο σημαντικό είναι η επικοινωνία με τον Χριστό. Κάθε ημέρα είναι ένας ξεχωριστός αγώνας δρόμου για να προλάβουμε τη δουλειά και τις υποχρεώσεις, ξεχνώντας ότι η δύναμη σε οτιδήποτε κάνουμε προέρχεται μόνο από το φως. Γνωρίζετε ότι η την ψυχική κούραση καταβάλει το σώμα και χρειάζεται φόρτιση για να επαναλειτουργήσει σε φυσιολογικά επίπεδα. Όταν σας ενοχλεί μια σκέψη, ή μία επίθεση, στρέψτε το βλέμμα στον Χριστό και πάρτε ανάσες. Δεν χρειάζονται ειδικές ασκήσεις, παρά μόνο μια ανεπαίσθητη μετακίνηση του μυαλού.Η σκέψη του μόνο, θα σας δώσει τη δύναμη να του μιλήσετε και να αφήσετε τα προβλήματά σας πάνω του. Θα σας οδηγήσει έτσι απλά στην διαύγεια του μυαλού, την ασφάλεια και την γαλήνη.

photo pexels

Σχετικά άρθρα:

loading...
loading...