Διαλογισμός : Πώς θα τον εντάξετε στους περιπάτους σας

walk alone
Ο διαλογισμός μπορεί να αναβαθμίσει τους περιπάτους σας, βοηθώντας σας να ηρεμήσετε το σώμα και το μυαλό σας.

Εάν περπατάτε τακτικά, πιθανότατα χρησιμοποιείτε αυτόν τον χρόνο για να παρακολουθήσετε ένα podcast, να απολαύσετε την αγαπημένη σας μουσική ή ίσως για να τηλεφωνήσετε σε έναν φίλο σας. Ενώ αυτές είναι εξαιρετικές επιλογές, μπορείτε να αποκομίσετε πολλά οφέλη για τη συνολική υγεία σας συνδυάζοντας τον χρόνο που περνάτε περπατώντας με μια εξάσκηση διαλογισμού.

Πώς να κάνετε την αρχή

Ξεκινήστε εμπλέκοντας όλες τις αισθήσεις σας στον επόμενο περίπατό σας. «Σαρώστε» το περιβάλλον γύρω σας, «σαρώστε» το σώμα σας και ακόμη «σαρώστε» τα συναισθήματά σας. Συχνά είμαστε τόσο πιεσμένοι που καταλήγουμε να είμαστε αποσυνδεδεμένοι από τις σκέψεις μας.

Επίσης, είναι σημαντικό να εστιάσετε στην αναπνοή σας και στο πώς την αισθάνεστε καθώς περπατάτε. Τα οφέλη από την εστίαση στην αναπνοή σας, είτε το ονομάζετε διαλογισμό είτε όχι, είναι απίστευτα. Σκεφτείτε την αναπνοή σας, εστιάστε στα ρουθούνια και το στόμα σας, νιώστε τον δροσερό αέρα καθώς μπαίνει, νιώστε τον ζεστό αέρα καθώς βγαίνει. Αν μπορείτε να εμπλέξετε το μυαλό σας σε αυτή τη διαδικασία, τότε συγχαρητήρια, μόλις πήρατε μια ιδέα από το τι σημαίνει διαλογισμός.

Να θυμάστε ότι…
Η ικανότητα συγκέντρωσης διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο. Σε κάθε περίπτωση, δεν υπάρχει σωστός ή λάθος τρόπος να κάνετε διαλογισμό καθώς περπατάτε. Απλά την επόμενη φορά που θα βγείτε για μια βόλτα, δοκιμάστε να εστιάσετε στην αναπνοή σας, να αποκτήσετε μεγαλύτερη επίγνωση του σώματός σας στην παρούσα κατάσταση και να απολαύσετε το περιβάλλον γύρω σας. Άλλωστε, τώρα που η φύση έχει φορέσει τον ανοιξιάτικο μανδύα της είναι μια καλή ευκαιρία να απολαύσετε το δροσερό αεράκι, να μυρίσετε τα φύλλα των δέντρων και να παρατηρήσετε τα έντονα χρώματα των λουλουδιών.

vita/ photo unsplash