Χρήσιμες Συμβουλές: Ποιες τροφές ανακουφίζουν μετά από υπερβολική κατανάλωση φαγητού

Είναι σύνηθες όταν τρώμε τα αγαπημένα μας φαγητά να καταλήγουμε να τρώμε παραπάνω και μετά το φαγητό, να νοιώθουμε δυσφορία στο στομάχι.

Το αίσθημα βάρους, τα αέρια και το φούσκωμα μπορεί να αργήσουν να εξαφανιστούν μετά την κατανάλωση μεγάλης ποσότητας φαγητού.

Όταν νοιώθετε ότι το παρακάνατε με το φαγητό, μπορείτε να δοκιμάσετε τις παρακάτω αντιφλεγμονώδεις τροφές όπως:

  1. Τζίντζερ
    Γνωστό για τις αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες του, το τζίντζερ βοηθά την πέψη. Η κατανάλωση τζίντζερ είτε ως τσάι είτε φρεσκοτριμμένο στα γεύματα μπορεί να βοηθήσει στην τόνωση της παραγωγής σάλιου και καταπραΰνει το πεπτικό σύστημα, μειώνοντας το φούσκωμα και τη ναυτία.
  2. Γιαούρτι
    Πλούσιο σε προβιοτικά, το γιαούρτι είναι μια φυσική πηγή ευεργετικών βακτηρίων για την υγεία του εντέρου. Το απλό, χωρίς ζάχαρη γιαούρτι με ζωντανές καλλιέργειες είναι το καλύτερο γι’ αυτό τον λόγο. Τα προβιοτικά στο γιαούρτι βοηθούν επίσης, στην αποκατάσταση της ισορροπίας των υγιών βακτηρίων στο έντερο, βοηθώντας την πέψη.
  3. Παπάγια
    Αυτό το τροπικό φρούτο έχει ένα ένζυμο που ονομάζεται παπαΐνη, το οποίο βοηθά στη διάσπαση των πρωτεϊνών και στη διευκόλυνση της πέψης. Η κατανάλωση παπάγιας μετά το γεύμα μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη του φουσκώματος και της δυσπεψίας. Επιπλέον, η παπάγια είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, οι οποίες προάγουν τις τακτικές κινήσεις του εντέρου και τη συνολική υγεία του πεπτικού συστήματος.
  4. Μέντα
    Η μέντα είναι φυσική θεραπεία για τη δυσπεψία και τη δυσφορία του γαστρεντερικού συστήματος. Η κατανάλωση τσαγιού μέντας ή η κατανάλωση φρέσκων φύλλων μέντας μπορεί να βοηθήσει στη χαλάρωση των μυών του πεπτικού συστήματος, μειώνοντας τα αέρια και το φούσκωμα.
  5. Δημητριακά ολικής αλέσεως
    Η προσθήκη δημητριακών ολικής αλέσεως όπως το καστανό ρύζι, η κινόα και η βρώμη στα γεύματα παρέχει μια καλή πηγή φυτικών ινών, οι οποίες βοηθούν στην πέψη. Οι φυτικές ίνες, αποτρέπουν τη δυσκοιλιότητα. Επίσης, τα δημητριακά ολικής αλέσεως περιέχουν θρεπτικά συστατικά που βοηθούν τη συνολική υγεία του πεπτικού συστήματος.

(με πληροφορίες από healthstories. gr / photo: pixabay)

ΠΟΛΙΤΙΚΟΛΟΓΙΕΣ

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

LATEST

Κύρια Θέματα

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΓΟΡΩΝ

Κάθε μέρα μαζί