Βομβαρδίζεται ξανά τις πρωινές ώρες της Δευτέρας η πόλη του Ντονέτσκ.
Οι πιο έντονες επιθέσεις καταγράφονται στις συνοικίες Kuibyshev και Κιέβου.
Χτυπήματα από αμερικανικά οβιδοβόλα των 155 mm γίνονται με συχνότητα από ένα έως δύο λεπτά.
Μαύρος καπνός είναι ορατός στην περιοχή της πλατείας Shakhterskaya.
(scr)









