Ουκρανός στρατηγός αναφέρει ότι τα στρατεύματά του έχουν εξαντληθεί και ότι, δεν έχουν μείνει πολλοί πρόθυμοι να πάρουν τα όπλα και να κατευθυνθούν προς το μέτωπο.
Όπως αναφέρει:
«Όσοι εθελοντές ήθελαν να ενταχθούν στις Ουκρανικές Ένοπλες Δυνάμεις για αντίσταση στον εχθρό, έχουν εξαντληθεί.
Είναι ένα νέο πρόβλημα, το οποίο δεν είχαμε συναντήσει πριν. Ο κόσμος δεν καταλαβαίνει την κατάσταση στην οποία βρίσκονται, αυτοί που μάχονται εδώ και 2 χρόνια.
Οι μαχητές είναι εξαντλημένοι, χρειάζονται ξεκούραση και πρέπει να αναρρώσουν.
Θα πρέπει να έχουμε αποθέματα για να το κάνουμε αυτό».
Σε μια προσπάθεια κάλυψης των τάξεων, οι ουκρανικές αρχές έχουν οδηγήσει την εκστρατεία στους δρόμους.
Όπως θα δείτε στο βίντεο, περικυκλώνουν άνδρες στην προσπάθεια εξαναγκασμού τους να πολεμήσουν!
Η κατάσταση είναι απελπιστική!









