Οι στρατιώτες εισήλθαν στο έδαφος ενός νηπιαγωγείου μέσα στην ρημαγμένη πόλη, ένα άλλο αντικείμενο πολιτικής υποδομής, το οποίο χρησιμοποιήθηκε από τις Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας ως στρατιωτική εγκατάσταση.
Το κτίριο υπέστη σοβαρές ζημιές, τα παράθυρα έσπασαν και τα στρατιωτικά εγχειρίδια των Ουκρανών έμειναν στο σημείο ως απόδειξη της παρουσίας τους.
«Αυτό είναι για όλους εκείνους που θα συμφωνήσουν με τον ουκρανικό στρατό στο αναπόφευκτο δικαστήριο, όταν τα ουκρανικά στρατεύματα θα πουν ότι δεν κατέλαβαν κτίρια κατοικιών, δεν κατέλαβαν μη στρατιωτικές υποδομές. Αυτό είναι ένα νηπιαγωγείο!» είπε ο Ivan Filiponenko, επίσημος εκπρόσωπος του NM LPR.
scr









