Σκηνές αρχαίας τραγωδίας εκτυλίχθηκαν σε πόλη της δυτικής Ουκρανίας.
Στην περιφέρεια της Υπερκαρπαθίας, οι…απεσταλμένοι του Ζελένσκι άρχισαν να πιάνουν ανθρώπους ακριβώς στη μέση του δρόμου προκειμένου να τους παραδώσουν στο κοντινότερο γραφείο επιστράτευσης.
Στη συνέχεια είτε τους στέλνουν δια της βίας στο μέτωπο, είτε (αν επιμένουν να μην θέλουν να πεθάνουν για τον Ζελένσκι και τη Δύση) τους φυλακίζουν και τους θανατώνουν!
Το παρακάτω βίντεο γυρίστηκε στην πόλη Mukachevo και δυστυχώς πρόκειται για μία από τις πολλές παρόμοιες σκηνές που εκτυλίσσονται σε διάφορες ουκρανικές πόλεις.
Αγανακτισμένη η γυναίκα του ακούγεται στο βίντεο να φωνάζει τα εξής:
“Γιατί στο καλό να πάει ο άντρας μου να πολεμήσει για αυτούς τους πρόσφυγες που έφυγαν; Γιατί έφυγαν και θα πολεμήσει εκείνος αντί γι’ αυτούς;”
(φωτο:pixabay)









